LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 30 D. ĮSAKYMO NR. 3-277 „DĖL 2022–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS SUSISIEKIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 10-001-06-01-01 „SKATINTI ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ NAUDOJIMĄ TRANSPORTO SEKTORIUJE“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. gruodžio 18 d. Nr. 3-446

Vilnius

 

P a k e i č i u 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gegužės 30 d. įsakymu Nr. 3-277 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašo patvirtinimo“, 16 priedą:

1.   Pakeičiu 2.7.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.7.1. kredito įstaigos, finansų įmonės paskola; jei pareiškėjo planuojamas nuosavų lėšų šaltinis yra kredito įstaigos ar finansų įmonės paskola, pateikiamas preliminarus kredito įstaigos ar finansų įmonės sprendimas suteikti paskolą, tačiau po sprendimo skirti finansavimą priėmimo, bet ne vėliau kaip per CPVA nustatytą terminą iki projekto finansavimo sutarties pasirašymo, turi būti gauta paskola arba pateikta pažyma, kurioje nurodytas galutinis kredito įstaigos ar finansų įmonės sprendimas suteikti paskolą konkrečiam projektui vykdyti, esant tam tikroms sąlygoms ar įvykdžius tam tikras sąlygas;“.

2.   Pakeičiu 2.7.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.7.2. jei pareiškėjas skolinasi ne iš kredito įstaigos ar finansų įmonės, jis papildomai turi pateikti skolintojo finansinį pajėgumą skolinti atitinkamą lėšų sumą įrodančius dokumentus;“.

3.   Pakeičiu 2.25 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.25. Didžiausia galima projekto finansuojama dalis pagal įmonės dydį nuo tinkamų finansuoti išlaidų sudaro:

Didelė įmonė

Vidutinė įmonė

Maža įmonė

Sostinės regionas

35 proc.

45 proc.

55 proc.

Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas

(Klaipėdos apskritis)

40 proc.

50 proc.

60 proc.

Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas

(likusi teritorija)

50 proc.

60 proc.

70 proc.“

 

4. Pakeičiu 13.2 papunkčio nuostatą iki dvitaškio ir ją išdėstau taip:

„13.2. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, atitinkančios Reglamento (ES) Nr. 651/2014 14 straipsnį, tiesiogiai skirtos elektrinių autobusų gamybai (surinkimui) iki jų visiško paruošimo eksploatacijai:“.

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                                                 Eugenijus Sabutis