AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. birželio 30 d. Nr. M-131

Naujoji Akmenė

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi, 251 straipsnio 1 dalimi, 252 straipsniu, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. T v i r t i n u Socialinės priežiūros akreditavimo Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Socialinės priežiūros akreditavimo Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašą, patvirtintą Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo 2020 m. spalio 9 d. įsakymą Nr. PAV-277 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais vėlesniais pakeitimais.

Šis potvarkis gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Vitalijus Mitrofanovas

 


 

PATVIRTINTA

Akmenės rajono savivaldybės mero

2023 m. birželio 30 d. potvarkiu Nr. M-131

 

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinės priežiūros akreditavimo Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą,  socialinių paslaugų įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo ir sprendimų priėmimo, sustabdymo ar panaikinimo procedūras Akmenės rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė).

2. Socialinių paslaugų įstaigos (toliau – Įstaiga) sąvoka suprantama taip, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 2 straipsnio 10 dalyje – tai socialines paslaugas teikiantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje arba kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsisteigęs juridinis asmuo ar kita organizacija, jų padalinys, atitinkantys Socialinių paslaugų įstatyme  nustatytus reikalavimus.

3. Prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimas,  įstaigų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimas, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimas atliekamas vadovaujantis Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau – VDC reikalavimai ir rekomendacijos), Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ (toliau – Socialinės priežiūros reikalavimai),  bei šiuo Aprašu.

4. Socialinės priežiūros akreditavimą Savivaldybėje organizuoja Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius).

5. Įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, finansuojamos Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

6. Šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Socialinių paslaugų kataloge, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“.

7. Savivaldybė informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal socialines paslaugas) (įstaigos pavadinimą, kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą), numatytą (planinį) vietų skaičių įstaigoje), ir apie gyventojams jų teritorijose teikiamas akredituotos socialinės priežiūros paslaugas (socialinės priežiūros paslaugų aprašymą, dokumentus, reikalingus socialinės priežiūros paslaugoms gauti), skelbia savo interneto svetainėje www.akmene.lt.

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ PATEIKIMAS

 

8. Įstaiga, kuri Savivaldybės teritorijoje vykdo (vykdys) veiklą, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – Pareiškėjas), Savivaldybės administracijai pateikia nustatytos formos Prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (Tvarkos aprašo 1 priedas). Prašymas leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – Prašymas) turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas Įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

9. Pareiškėjas kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas:

9.1. Įstaigos steigimo dokumentą (pvz.: įstatus, nuostatus, registravimo pažymėjimą);

9.2. jei Pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti Pareiškėjo vardu;

9.3. asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, pasirašytą deklaraciją (Tvarkos aprašo 2 priedas);

9.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Socialinių paslaugų katalogas), būtinos patalpos:

9.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);

9.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (yra teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (patalpų planus ar pan.).

Jei pageidaujama teikti akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje (ji teikiama), pateikiamos nuotraukos, įrodančios, kad patekimas į Įstaigos patalpas prieinamas pagal negalios pobūdį, ar (ir) tai patvirtinantis įstaigos vadovo raštas);

9.5. Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus).

9.6. Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, darbuotojų patirtį, nurodytą Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: darbdavio patvirtintą darbo sutarties kopiją, pareigybės aprašymo kopiją, darbdavio išduotą pažymą).

10. Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Aprašo 9.1 ir 9.4-9.6 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Socialinės paramos skyrius šią informaciją turi ar gali gauti pats.

11. Aprašo 8 ir 9 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku  Savivaldybės administracijai elektroniniu pašto adresu info@akmene.lt  Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete. Gauti dokumentai iš karto užregistruojami Dokumentų valdymo sistemoje (DVS), suteikiant registracijos numerį, ir perduodami Socialinės paramos skyriui.

12. Įvertinti Įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitiktį Tvarkos aprašo 9 punkte nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, nustatyti, ar Prašymas ir prie jo pridėti dokumentai ir (ar) informacija pateikta Tvarkos apraše ir šiame Apraše nustatyta tvarka, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu yra paskiriami Socialinės paramos skyriaus Paslaugų poskyrio specialistai (toliau – Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai).

 

III SKYRIUS

ATITIKTIES NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMAS

 

13. Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai, gavę Aprašo 8 ir 9 punktuose nurodytus dokumentus, per 5 darbo dienas įvertina, ar:

13.1. Prašymas ir prašymo priedas (priedai) užpildytas (užpildyti) ir pasirašytas (pasirašyti) Aprašo 8 punkte nustatyta tvarka ir pateikta visa reikalinga informacija;

13.2.  Pareiškėjas atitinka VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar)  Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patalpos yra būtinos); 

13.3. pateikti visi Aprašo 9 punkte nurodyti dokumentai.

14. Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai, atlikdami Aprašo 13 punkte nurodytas funkcijas, užpildo Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams formą (Aprašo priedas) ir ją pasirašo.

15. Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai nustatę, kad Pareiškėjas Prašyme ir Prašymo priede (prieduose) nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus Aprašo 9 punkte nurodytus dokumentus, pateikti dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusį Pareiškėją, prašydamas per 7 darbo dienas pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją.

16. Jei Pareiškėjas per 7 darbo dienas trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai parengia įsakymo projektą dėl Įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo. Sprendimas priimamas  Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos Pareiškėjas informuojamas raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.

17. Aprašo 13–16 punktuose nurodyta procedūra atliekama ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Aprašo 8 punkte nurodyto Prašymo gavimo dienos.

 

IV SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

18. Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai nustatę, kad Pareiškėjas Prašyme ir Prašymo priede (prieduose) nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus Aprašo 9 punkte nurodytus tinkamai įformintus dokumentus, parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo. Sprendimas priimamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, Pareiškėjas apie tai informuojamas raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikiant įsakymo kopiją.

19. Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai informaciją apie Įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (Prašymo datą, Savivaldybės pavadinimą, Įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą) įveda  į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nurodo socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą.

Jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems.

Jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį) įstaiga gali priimti.

20. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, Įstaiga turi iš naujo kreiptis į Savivaldybės administraciją Apraše nustatyta tvarka  dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

21. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, Įstaiga teikianti akredituotą socialinę priežiūrą nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos patikslina šiuos duomenis SPIS.

 

V SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS, PRATĘSIMAS AR PANAIKINIMAS

 

22. Įstaigai, pageidaujančiai teikti akredituotą socialinę priežiūrą, teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą galioja 3 metus nuo sprendimo priėmimo dienos, jeigu per tą laiką Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą nebuvo sustabdyta ar panaikinta.

23. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdoma ne ilgiau kaip 6 mėnesiams šiais atvejais:

23.1. gavus Įstaigos prašymą;

23.2. nustačius akredituotos socialinės priežiūros teikimo pažeidimų ar neatitikimų nustatytiems reikalavimams.

24. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinama šiais atvejais:

24.1. gavus Įstaigos prašymą;

24.2. pasibaigus Įstaigos, kaip juridinio asmens, veiklai;

24.3. pasibaigus teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą galiojimo terminui;

24.4. Įstaigai per nustatytą terminą nepašalinus akredituotos socialinės priežiūros teikimo pažeidimų ar neatitikimų.

25. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą pratęsiama šiais atvejais:

25.1. gavus Įstaigos raštą, kuriame nurodoma, kad išnyko priežastys dėl kurių buvo prašoma sustabdyti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą;

25.2. Įstaigai per nustatytą terminą pašalinus nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo pažeidimus ar neatitikimus nustatytiems reikalavimams.

26. Įsakymo projektą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo, pratęsimo ar panaikinimo rengia Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai. Sprendimas priimamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, apie priimtą sprendimą Įstaiga informuojama raštu per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

27. Paslaugų poskyrio atsakingi darbuotojai teikia informaciją ir konsultuoja Įstaigas socialinės priežiūros akreditavimo klausimais.

28. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę vykdo Socialinės paramos skyrius Savivaldybės vykdomosios institucijos nustatyta tvarka.

29. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymai, susiję su Aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

__________________________

part_4b041902b18e4702a5e936b43a27bd19_end


 

Socialinės priežiūros akreditavimo Akmenės rajono savivaldybėje tvarkos aprašo priedas

 

(Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams forma)

 

 

 

(Įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas ir kodas)

 

 

 

(Įstaigos buveinės adresas)

 

ĮSTAIGOS ATITIKIMO NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMAS

20__-___-__

 

 

Eil.

Nr.

 

Vertinamo kriterijaus pavadinimas

Kriterijaus vertinimas

(pažymėti taip/ne)

 

Pastabos

Taip

Ne

1.

Prašymo pateikimas

x

x

x

1.1.

pateiktas nustatytos formos prašymas (Tvarkos aprašo 1 priedas)

 

 

 

1.2.

prašymas užpildytas lietuvių kalba

 

 

 

1.3.

prašymas pasirašytas Pareiškėjo vadovo

 

 

 

1.4.

prašymas pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus

 

 

 

1.5.

pažymėta planuojama teikti akredituota socialinė paslauga

 

 

 

1.6.

pateiktas užpildytas prašymo leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą priedas (priedai)

 

 

 

2.

Prie prašymo pridedamų dokumentų pateikimas

x

x

x

2.1.

prie prašymo pridedami dokumentai parengti lietuvių kalba (dokumentų vertimai patvirtinti vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens)

 

 

 

2.2.

dokumentų kopijos patvirtintos teisės aktų nustatyta tvarka

 

 

 

2.3.

pateiktas Įstaigos steigimo dokumentas*

(įstatai, nuostatai, registravimo pažymėjimas)

 

 

 

2.4.

jei Pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – pateiktas dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti Pareiškėjo vardu

 

 

 

2.5.

pateikta asmens, turinčio teisę veikti Pareiškėjo vardu, pasirašyta deklaracija (Tvarkos aprašo 2 priedas)

 

 

 

2.6.

Jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, būtinos patalpos:

x

x

x

2.6.1.

pateikti dokumentai, patvirtinantys Įstaigos teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašas (nuorašas) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis)*

 

 

 

2.6.2.

pateikti dokumentai, patvirtinantys patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus) *

 

 

 

2.6.3.

jei Įstaiga pageidauja teikti akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje (ji teikiama), pateiktos nuotraukos, įrodančios, kad patekimas į Įstaigos patalpas prieinamas pagal negalios pobūdį, ar (ir) pateiktas tai patvirtinantis įstaigos vadovo raštas (pažymėti, kas pateikta) *

 

 

 

2.7.

pateikti Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiantys dokumentai (pvz.: diplomai, kvalifikaciniai ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimai) (pažymėti, kas pateikta)

 

 

 

2.8.

pateikti Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, darbuotojų patirtį, nurodytą Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiantys dokumentai (pvz.: darbdavio patvirtintos darbo sutarties kopija, ir (ar) pareigybės aprašymo kopija, ir (ar) darbdavio išduota pažyma) (pažymėti, kas pateikta)

 

 

 

2.9.

pateikti kiti dokumentai (informacija), pagrindžiantys atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams (išvardyti)

 

 

 

2.9.1.

 

 

 

2.9.2.

 

 

 

2.9.3.

 

 

 

3.

Prašymas ir prie prašymo pridedami dokumentai Savivaldybės administracijai pateikti vienu elektroniniu laišku elektroninio pašto adresu info@akmene.lt

 

 

 

 

* Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Aprašo 9.1 ir 9.4 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Socialinės paramos skyrius šią informaciją turi ar gali gauti pats.

 

Vertinimo išvada:_________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

Vertinimą atlikusių darbuotojų pareigos, vardai, pavardės, parašai:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

______________________________________

part_47f6fb68e95240a1a5d33024291daf6e_end