LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. spalio 23 d. Nr. V-1187
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais,
p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
P-12-003-03-05-01-11 |
Produkto |
Bendras dalyvių skaičius |
Asmenys |
0 |
265 (2025 m.) |
1 770 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-12 |
Produkto |
Neaktyvūs asmenys |
Asmenys |
0 |
265 (2025 m.) |
1 770 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-13 |
Produkto |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
Asmenys |
0 |
110 (2025 m.) |
710 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-14 |
Produkto |
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
Asmenys |
0 |
690 (2025 m.) |
4 600 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-15 |
Produkto |
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
Asmenys |
0 |
110 (2025 m.) |
710 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-16 |
Produkto |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą |
Asmenys |
0 |
1 940 (2025 m.) |
12 980 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-17 |
Produkto |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-18 |
Produkto |
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. III ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-19 |
Produkto |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-20 |
Produkto |
Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2023 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-21 |
Produkto |
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) |
Asmenys |
0 |
10 800 (2024 m. IV ketv.) |
21 600 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-22 |
Produkto |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2022 m. I ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-23 |
Produkto |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius |
Asmenys |
80 (2021 m.) |
200 (2023 m. III ketv.) |
380 (2024 m. IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-03 |
Rezultato |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
Skaičius |
Nėra duomenų (2020 m.) |
25 (2025 m.) |
60 (2030 m.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos, 2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos |
R-12-003-03-05-01-01 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
Procentas |
0 (2021 m.) |
80 (2025 m.) |
80 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-02 |
Rezultato |
Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusiųjų |
Procentai |
Nėra duomenų (2020 m.) |
10 (2025 m.) |
30 (2030 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-24 |
Rezultato |
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-25 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
R-12-003-03-05-01-26 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-27 |
Produkto |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2025 m. I ketv.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
R-12-003-03-05-01-28 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
Asmenys |
n / a |
n / a |
n / a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“ |
P-12-003-03-05-01-29 |
Rezultato |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
Procentas |
0 (2021 m.) |
80 (2024 m. IV ketv.) |
80 (2026 m. II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos |
P-12-003-03-05-01-30 |
Produkto |
Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
Vienetai |
n / a |
n / a |
50 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-31 |
Produkto |
Sukurtas mikrokredencialų modelis |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2026 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-32 |
Produkto |
Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos |
Asmenys |
n / a |
n / a |
1 000 (2029 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos |
P-12-003-03-05-01-33 |
Produkto |
Atnaujinta MUKIS sistema |
Vienetai |
n / a |
n / a |
1 (2027 m.) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos“ |
2. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
„III SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siekti-na galutinė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Administruojančioji institucija |
Dalyvaujanti institucija |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
1. Bendros mokymosi visą gyvenimą sistemos, apimančios ir karjeros planavimo sistemą, sukūrimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su karjeros planavimu (profesiniu orientavimu) |
R |
ŠMSM |
- |
- |
- |
- |
- |
Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas |
1 (2022) |
- |
SADM, EIM, Savivaldybių asociacija |
|
1.2. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas |
I |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
10 000,000 |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšos |
Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius |
380 (2024)
|
CPVA |
Savivaldybių asociacija |
|
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
25 (2023) |
|||||||||||
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a |
|||||||||||
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a |
|||||||||||
1.3. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas valstybės biudžeto lėšomis |
- |
- |
- |
Taip LG |
- |
7 600,000 |
Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
60 (2030) |
- |
Savivaldybių asociacija |
|
1.4. Karjeros orientavimo sistemos suaugusiesiems plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
728,750 |
2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
1 (2025) |
CPVA |
SADM, EIM |
|
364,375
|
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
364,375 |
BF lėšos |
|||||||||||
1.5. Karjeros orientavimo sistemos suaugusiesiems plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
1 771,250 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis |
1 (2025) |
CPVA |
SADM, EIM |
|
1 505,5625 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
265,6875 |
BF lėšos |
|||||||||||
1.6. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su MVG |
R |
ŠMSM |
- |
- |
|
- |
- |
Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
1 (2022)
|
- |
SADM, EIM, KM |
|
Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus |
1 (2022) |
|||||||||||
1.7. Suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimas |
M |
ESFA |
P |
Taip LG DV |
D |
22 022,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas |
n / a |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
|
Pradėjusi veikti vieno langelio principu mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema |
1 (2023)
|
|||||||||||
18 200,000
|
EGADP lėšos |
|||||||||||
3 822,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
|||||||||||
18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti) |
21 600 (2026) |
|||||||||||
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a |
|||||||||||
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a |
|||||||||||
Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai |
n / a
|
|||||||||||
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.) |
80 (2026 II ketv.) |
|||||||||||
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius
|
n / a |
|||||||||||
1.8. MVG sistemos plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG DV |
D |
9 376,344 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos ir BF lėšos |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą |
3 220 (2029)
|
CPVA |
SADM, EIM, KM |
|
4 688,172 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 (2029) |
|||||||||
4 688,172 |
BF lėšos |
|||||||||||
1.9. MVG sistemos plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG DV |
D |
43 687,563 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą |
9 760 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
|
37 134,428 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 (2029) |
|||||||||
6 553,135 |
BF lėšos |
Neaktyvūs asmenys |
896 (2029) |
|||||||||
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
359 (2029) |
|||||||||||
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
2 328 (2029) |
|||||||||||
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
359 (2029) |
|||||||||||
Bendras dalyvių skaičius |
896 (2029)
|
|||||||||||
1.10. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Sostinės regione |
M |
KPMPC
|
P |
Taip LG |
D |
1 250,000 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas mikrokredencialų modelis |
1 (2026) |
CPVA |
SADM, EIM |
|
625,000 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos |
210 (2029) |
|||||||||
625,000 |
BF lėšos |
|||||||||||
1.11. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
KPMPC
|
P |
Taip LG |
D |
4 750,000 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Sukurtas mikrokredencialų modelis |
1 (2026) |
CPVA |
SADM, EIM |
|
4 037,500 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos |
790 (2029) |
|||||||||
712,500 |
BF lėšos |
|||||||||||
1.12. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Sostinės regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
728,750
|
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
8 (2030) |
CPVA |
SADM, EIM |
|
364,375 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
364,375 |
BF lėšos |
|||||||||||
Atnaujinta MUKIS sistema |
1 (2027) |
|||||||||||
1.13. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
ESFA |
P |
Taip LG |
D |
3 271,250 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius |
52 (2030) |
CPVA |
SADM, EIM |
|
2 780,5625 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
490,6875 |
BF lėšos |
|||||||||||
Atnaujinta MUKIS sistema |
1 (2027) |
|||||||||||
2. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Sostinės regione |
M |
KPMPC |
P |
Taip LG |
D |
500,000 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
10 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
|
250,000 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
250,000 |
BF lėšos |
|||||||||||
2.2. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
M |
KPMPC |
P |
Taip LG |
D |
2 000,000 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
51 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM |
|
1 700,000 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
300,000 |
BF lėšos |
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
272 (2029)
|
|||||||||
Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi |
40 (2029) |
|||||||||||
2.3. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas |
M |
KPMPC |
P / K /T |
Taip LG |
D |
13 000,000 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
Neaktyvūs asmenys |
874 (2029) |
CPVA |
SADM, EIM, KM“ |
|
Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai) |
300 (2029)
|
|||||||||||
11 050,000 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
|||||||||||
1 950,000 |
BF lėšos |
|||||||||||
Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą |
2 000 (2029)
|
|||||||||||
Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus) |
351 (2029)
|
|||||||||||
Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis |
80 (2029)
|
|||||||||||
Bendras dalyvių skaičius |
874 (2029) |
|||||||||||
Pastabos: 1. Stebėsenos rodiklis „Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis“ siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.4 ir 1.5 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt. 2. Stebėsenos rodiklis „Sukurtas mikrokredencialų modelis“ siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.10 ir 1.11 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt. 3. Stebėsenos rodiklis „Atnaujinta MUKIS sistema“ siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.12 ir 1.13 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt. 4. Galimas vėlesnis 2.3 poveiklės smulkesnis skaidymas. Tokiu atveju konkretūs rodikliai ir sumos bus priskirti rengiant projektų finansavimo sąlygų aprašus. Įtakos alternatyvoms skaičiuoti vėlesnis išskaidymas neturės.“ |
4. Papildau 6 priedą nauju XXVI skyriumi:
„XXVI skyrius
Stebėsenos rodiklio
„ATNAUJINTA MUKIS SISTEMA“
aprašymo kortelė
|
Elementai |
Kodai, pavadinimai ir aprašymas |
1. |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Atnaujinta MUKIS sistema |
2. |
Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai |
Vienetai |
3. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis |
Palaikymas |
4. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas |
Skaitinė reikšmė |
5. |
Stebėsenos rodiklio tipas |
Produkto |
6. |
Stebėsenos rodiklio kodas |
P-12-003-03-05-01-33 |
7. |
Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas |
Netaikoma. |
8. |
Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys |
MUKIS – mokinių ugdymo karjerai informacinė sistema.
MUKIS valdytoja yra Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, tvarkytoja – Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra.
MUKIS sukurta siekiant užtikrinti kokybiškų karjeros paslaugų prieinamumą ir sklaidą visiems Lietuvos mokiniams.
Šioje informacinėje sistemoje karjeros specialistai, mokiniai ir jų tėvai ar globėjai gali gauti įvairiapusę pagalbą ir konsultacijas karjeros klausimais, susipažinti su šalies profesinio orientavimo sistema, aktualiomis šios srities naujienomis, dalyvauti karjeros renginiuose ir tyrinėti naujausius metodinius leidinius.
MUKIS atnaujinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo nuostatomis ir Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, atnaujinimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. vasario 27 d. nutarimu Nr. 180 „Dėl Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“). |
9. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas |
Automatiškai apskaičiuojamas. |
10. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas |
Rodiklio reikšmė skaičiuojama, kai vadovaujantis Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. rugpjūčio 24 d. nutarimu Nr. 847 „Dėl Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 8 punktu sudaryta Profesinio orientavimo teikimui koordinuoti grupė (toliau – Grupė) Grupės darbo reglamente nustatyta tvarka aprobuoja MUKIS atnaujinimą Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, atnaujinimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka. |
11. |
Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai |
Projekto duomenys. |
12. |
Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas |
Projekto veiklų įgyvendinimo metu. |
13. |
Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai MUKIS atnaujinama Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta informacinių sistemų steigimo, kūrimo, atnaujinimo, pertvarkymo ir likvidavimo tvarka ir sistemos atnaujinimas aprobuojamas Grupės susirinkimo protokolu. |
14. |
Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga |
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija. |
15. |
Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris |
Mokymosi visą gyvenimą departamento Neformalaus švietimo skyrius, tel. +370 686 13 797; Tarptautinių investicijų koordinavimo departamento Tarptautinių investicijų planavimo skyrius, tel. + 370 618 89 037; Tarptautinių investicijų įgyvendinimo skyrius, tel. +370 620 92 709 |
16. |
Kita svarbi informacija |
Trumpasis rodiklio kodas – P.N.2.4577“. |