Paveikslėlis, kuriame yra eskizas, piešimas, iliustracija, simbolis  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. spalio 23 d. Nr. V-1187

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais,

p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:

1.  Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

Rodiklio kodas

Rodiklio tipas (rezultato / produkto)

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

8

P-12-003-03-05-01-11

Produkto

Bendras dalyvių skaičius

Asmenys

0

265

(2025 m.)

1 770

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-12

Produkto

Neaktyvūs asmenys

Asmenys

0

265

(2025 m.)

1 770

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-13

Produkto

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

Asmenys

0

110

(2025 m.)

710

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-14

Produkto

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

Asmenys

0

690

(2025 m.)

4 600

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-15

Produkto

Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

Asmenys

0

110

(2025 m.)

710

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-16

Produkto

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

Asmenys

0

1 940

(2025 m.)

12 980

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-17

Produkto

Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-18

Produkto

Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. III ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-19

Produkto

Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-20

Produkto

Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema

Vienetai

n / a

n / a

1

(2023 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-21

Produkto

18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)

Asmenys

0

10 800

(2024 m. IV ketv.)

21 600

(2026 m. II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-22

Produkto

Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-23

Produkto

Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius

Asmenys

80

(2021 m.)

200

(2023 m. III ketv.)

380

(2024 m. IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-03

Rezultato

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

Skaičius

Nėra duomenų

(2020 m.)

25

(2025 m.)

60

(2030 m.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos,

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos

R-12-003-03-05-01-01

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

Procentas

0

(2021 m.)

80

(2025 m.)

80

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-02

Rezultato

Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusiųjų

Procentai

Nėra duomenų (2020 m.)

10

(2025 m.)

30

(2030 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-24

Rezultato

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-25

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-26

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-27

Produkto

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis

Vienetai

n / a

n / a

1

(2025 m. I ketv.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-28

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“

P-12-003-03-05-01-29

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)

Procentas

0

(2021 m.)

80

(2024 m. IV ketv.)

80

(2026 m. II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-30

Produkto

Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi

Vienetai

n / a

n / a

50

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-31

Produkto

Sukurtas mikrokredencialų modelis

Vienetai

n / a

n / a

1

(2026 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-32

Produkto

Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos

Asmenys

n / a

n / a

1 000

(2029 m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-33

Produkto

Atnaujinta MUKIS sistema

Vienetai

n / a

n / a

1

(2027

m.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos“

 

2. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:

III SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ

Veikla

Veiklos (poveiklės, projekto) tipas

Galimi pareiškėjai

Projektų

atrankos būdas

Tiesiogiai prisidedama prie HP

(Taip / Ne)

Finansavimo forma

Finansavimo suma (tūkst. eurų)

Finansavimo šaltinis

(-iai)

Rodiklio pavadinimas ir tipas

Siekti-na galutinė rodiklio reikšmė

(ir metai)

Administruojančioji institucija

Dalyvaujanti institucija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1. Bendros mokymosi visą gyvenimą sistemos, apimančios ir karjeros planavimo sistemą, sukūrimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su karjeros planavimu (profesiniu orientavimu)

R

ŠMSM

-

-

-

-

-

Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas

1

(2022)

-

SADM, EIM, Savivaldybių asociacija

1.2. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas

I

ESFA

P

Taip

LG

D

10 000,000

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) lėšos

Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius

380

(2024)

 

 

 

 

CPVA

Savivaldybių asociacija

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

25

(2023)

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

1.3. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas valstybės biudžeto lėšomis

-

-

-

Taip

LG

-

7 600,000

Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

60

(2030)

-

Savivaldybių asociacija

1.4. Karjeros orientavimo sistemos suaugusiesiems plėtra Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

LG

D

728,750

2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis

1

(2025)

CPVA

SADM, EIM

364,375

 

2021–2027 m. ES fondų lėšos

364,375

BF lėšos

1.5. Karjeros orientavimo sistemos suaugusiesiems plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

LG

D

1 771,250

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis

1

(2025)

CPVA

SADM, EIM

1 505,5625

2021–2027 m. ES fondų lėšos

265,6875

BF lėšos

1.6. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su MVG

R

ŠMSM

-

-

 

-

-

Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis

1

(2022)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

SADM, EIM, KM

Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus

1

(2022)

1.7. Suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimas

M

ESFA

P

Taip

LG

DV

D

22 022,000

 

 

 

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas

n / a

CPVA

SADM, EIM, KM

Pradėjusi veikti vieno langelio principu mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema

1

(2023)

 

18 200,000

 

EGADP lėšos

3 822,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)

21 600

(2026)

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

n / a

 

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis (proc.)

80

(2026 II ketv.)

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

 

n / a

1.8. MVG sistemos plėtra Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

LG

DV

D

9 376,344

2021–2027 m. ES fondų lėšos ir BF lėšos

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

3 220

(2029)

 

 

 

 

 

 

CPVA

SADM, EIM, KM

4 688,172

2021–2027 m. ES fondų lėšos

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

80

(2029)

4 688,172

BF lėšos

1.9. MVG sistemos plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

LG

DV

D

43 687,563

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

9 760

(2029)

CPVA

SADM, EIM, KM

37 134,428

2021–2027 m. ES fondų lėšos

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

80

(2029)

6 553,135

BF lėšos

Neaktyvūs asmenys

896

(2029)

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

359

(2029)

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

2 328

(2029)

Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

359

(2029)

Bendras dalyvių skaičius

896

(2029)

 

1.10. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Sostinės regione

M

KPMPC

 

P

Taip

LG

D

1 250,000

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Sukurtas mikrokredencialų modelis

1

(2026)

CPVA

SADM, EIM

625,000

2021–2027 m. ES fondų lėšos

Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos

210

(2029)

625,000

BF lėšos

1.11. Standartizuoti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

KPMPC

 

P

Taip

LG

D

4 750,000

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Sukurtas mikrokredencialų modelis

1

(2026)

CPVA

SADM, EIM

4 037,500

2021–2027 m. ES fondų lėšos

Asmenys, kurių kompetencijos buvo pripažintos

790

(2029)

712,500

BF lėšos

1.12. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

LG

D

728,750

 

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

8

(2030)

CPVA

SADM,

EIM

364,375

2021–2027 m. ES fondų lėšos

364,375

BF lėšos

Atnaujinta MUKIS sistema

1

(2027)

1.13. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

LG

D

3 271,250

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

52

(2030)

CPVA

SADM, EIM

2 780,5625

2021–2027 m. ES fondų lėšos

490,6875

BF lėšos

Atnaujinta MUKIS sistema

1

(2027)

2. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Sostinės regione

M

KPMPC

P

Taip

LG

D

500,000

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi

10

(2029)

CPVA

SADM, EIM, KM

250,000

2021–2027 m. ES fondų lėšos

250,000

BF lėšos

2.2. TAU finansavimo modelio, skirto edukacinėms veikloms, sukūrimas ir įgyvendinimas Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

KPMPC

P

Taip

LG

D

2 000,000

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

51

(2029)

CPVA

SADM, EIM, KM

1 700,000

2021–2027 m. ES fondų lėšos

300,000

BF lėšos

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

272

(2029)

 

Į TAU programą įsitraukę trečiojo amžiaus universitetai ir kiti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjai, vykdantys asmenų, sukakusių senatvės pensijos amžių, neformalųjį švietimą ir tęstinį mokymąsi

40

(2029)

2.3. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas

M

KPMPC

P / K /T

Taip

LG

D

13 000,000

2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos

Neaktyvūs asmenys

874

(2029)

CPVA

SADM, EIM, KM“

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

300

(2029)

 

11 050,000

2021–2027 m. ES fondų lėšos

1 950,000

BF lėšos

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

2 000

(2029)

 

Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

351

(2029)

 

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

80

(2029)

 

Bendras dalyvių skaičius

874

(2029)

Pastabos:

1.      Stebėsenos rodiklis „Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis“ siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.4 ir 1.5 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt.

2. Stebėsenos rodiklis „Sukurtas mikrokredencialų modelis“ siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.10 ir 1.11 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt.

3. Stebėsenos rodiklis „Atnaujinta MUKIS sistema“ siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.12 ir 1.13 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt.

4. Galimas vėlesnis 2.3 poveiklės smulkesnis skaidymas. Tokiu atveju konkretūs rodikliai ir sumos bus priskirti rengiant projektų finansavimo sąlygų aprašus. Įtakos alternatyvoms skaičiuoti vėlesnis išskaidymas neturės.“

 

3. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

4. Papildau 6 priedą nauju XXVI skyriumi:

„XXVI skyrius

Stebėsenos rodiklio

„ATNAUJINTA MUKIS SISTEMA“

aprašymo kortelė

 

 

Elementai

Kodai, pavadinimai ir aprašymas

1.

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Atnaujinta MUKIS sistema

2.

Stebėsenos rodiklio matavimo vienetai

Vienetai

3.

Stebėsenos rodiklio reikšmės kryptis

Palaikymas

4.

Stebėsenos rodiklio reikšmės tipas

Skaitinė reikšmė

5.

Stebėsenos rodiklio tipas

Produkto

6.

Stebėsenos rodiklio kodas

P-12-003-03-05-01-33

7.

Europos Komisijos suteiktas stebėsenos rodiklio kodas

Netaikoma.

8.

Stebėsenos rodiklio paaiškinimas, sąvokų apibrėžtys

MUKIS – mokinių ugdymo karjerai informacinė sistema.

 

MUKIS valdytoja yra Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija, tvarkytoja – Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra.

 

MUKIS sukurta siekiant užtikrinti kokybiškų karjeros paslaugų prieinamumą ir sklaidą visiems Lietuvos mokiniams.

 

Šioje informacinėje sistemoje karjeros specialistai, mokiniai ir jų tėvai ar globėjai gali gauti įvairiapusę pagalbą ir konsultacijas karjeros klausimais, susipažinti su šalies profesinio orientavimo sistema, aktualiomis šios srities naujienomis, dalyvauti karjeros renginiuose ir tyrinėti naujausius metodinius leidinius.

 

MUKIS atnaujinama vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo nuostatomis ir Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, atnaujinimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. vasario 27 d. nutarimu Nr. 180 „Dėl Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“).

9.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo tipas

Automatiškai apskaičiuojamas.

10.

Stebėsenos rodiklio reikšmės apskaičiavimo metodas

Rodiklio reikšmė skaičiuojama, kai vadovaujantis Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės  2022 m. rugpjūčio 24 d. nutarimu Nr. 847 „Dėl Profesinio orientavimo teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 8 punktu sudaryta Profesinio orientavimo teikimui koordinuoti grupė (toliau – Grupė) Grupės darbo reglamente nustatyta tvarka aprobuoja MUKIS atnaujinimą Valstybės informacinių sistemų steigimo, kūrimo, atnaujinimo, modernizavimo ir likvidavimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka.

11.

Stebėsenos rodiklio duomenų šaltiniai

Projekto duomenys.

12.

Stebėsenos rodiklio reikšmės skaičiavimo periodiškumas

Projekto veiklų įgyvendinimo metu.

13.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo momentas

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai MUKIS atnaujinama Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta informacinių sistemų steigimo, kūrimo, atnaujinimo, pertvarkymo ir likvidavimo tvarka ir sistemos atnaujinimas aprobuojamas Grupės susirinkimo protokolu.

14.

Už stebėsenos rodiklį atsakinga įstaiga

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.

15.

Įstaigos padalinys ir kontaktinis telefono numeris

Mokymosi visą gyvenimą departamento Neformalaus švietimo skyrius, tel. +370 686 13 797;

Tarptautinių investicijų koordinavimo departamento Tarptautinių investicijų planavimo skyrius,

tel. + 370 618 89 037;

Tarptautinių investicijų įgyvendinimo skyrius,

tel. +370 620 92 709

16.

Kita svarbi informacija

Trumpasis rodiklio kodas – P.N.2.4577“.

 

 

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė

 

 

 

 

SUDERINTA

Viešosios įstaigos Centrinės projektų

valdymo agentūros 2024 m. rugpjūčio 30 d.

raštu Nr. 2024/2-10637