IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ, SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ (VALDYTOJŲ),  KURIŲ VEIKLĄ PLANUOJAMA TIKRINTI, ATRANKOS KRITERIJŲ IR RIZIKOS VEIKSNIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 4 d.  Nr. VT-358

Ignalina 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir  Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2020 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. T-71 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“, 5 punktu:

1Tvirtinu  Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų, savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių (valdytojų), kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos kriterijų ir rizikos veiksnių sąrašą (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organas, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotas asmuo, vykdomosios institucijos paskirtas bendrojo naudojimo objektų administratorius (valdytojas), atrenkamas planiniam valdytojų veiklos patikrinimui, turi atitikti bent vieną iš šio įsakymo 1 punktu patvirtintame sąraše nurodytų atrankos kriterijų ar rizikos veiksnių.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. birželio 8 d. įsakymą Nr. V2-370  „Dėl  kriterijų, kuriais vadovaujantis sudaromas planuojamų tikrinti daugiabučių namų valdytojų sąrašas, patikrinimų tvarkos ir trukmės nustatymo‟

Šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir Ignalinos rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                          Jūratė Balinskienė

 

 

PATVIRTINTA

Ignalinos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2020 m. birželio 4 d.

įsakymu Nr. VT-358

 

BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ, SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ (VALDYTOJŲ), KURIŲ VEIKLĄ PLANUOJAMA TIKRINTI, ATRANKOS KRITERIJŲ IR RIZIKOS VEIKSNIŲ  SĄRAŠAS

 

 

1.  Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdymo organo, jungtinės veiklos sutartimi įgalioto asmens, Ignalinos rajono savivaldybės vykdomosios institucijos paskirto bendrojo naudojimo objektų administratoriaus (toliau – valdytojas) veikla nebuvo tikrinta per paskutinius 5 kalendorinius metus.

2.  Praėjusiais ar einamaisiais metais valdytojo veikloje buvo nustatyti teisės aktų pažeidimai.

3.  Praėjusiais ar einamaisiais metais buvo gauti 3 ir daugiau argumentuotų skundų, pretenzijų ar pranešimų dėl valdytojo galimai netinkamai atliekamų funkcijų, vykdant bendrojo naudojimo objektų administravimo veiklą konkrečiame daugiabučiame name.

4.  Ankstesnių patikrinimų metu nustatyti veiklos trūkumai nebuvo pašalinti per vienerius metus nuo valdytojo veiklos patikrinimo akto surašymo dienos.

5Valdytojas buvo įrašytas į praėjusių kalendorinių metų valdytojų veiklos patikrinimų planą, tačiau, planuotas valdytojo veiklos patikrinimas nebuvo atliktas.

 

 

_______________________________