SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS INDIVIDUALIŲ BUITINIŲ NUOTEKŲ TVARKYMO SISTEMOS PROJEKTAVIMO IR ĮRENGINIŲ ĮSIGIJIMO DALINIO KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. birželio 17 d. Nr. T9-130
Skuodas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 28 ir 30 punktais, 16 straipsnio 4 punktu, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 4 straipsnio 6 punktu, Skuodo rajono savivaldybės tarybos 2021 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T9-17 „Dėl Skuodo rajono savivaldybės 2021 metų biudžeto patvirtinimo“, Skuodo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Pavirtinti Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projektavimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Skuodo rajono savivaldybės tarybos
2021 m. birželio 17 sprendimu Nr. T9-130
SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS INDIVIDUALIŲ BUITINIŲ NUOTEKŲ TVARKYMO SISTEMOS PROJEKTO PARENGIMO IR ĮRENGINIŲ ĮSIGIJIMO DALINIO KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje gyvenamąją vietą deklaravusių gyventojų (toliau – Pareiškėjas) paraiškų teikimo, vertinimo, lėšų skyrimo tvarką.
2. Dalinė kompensacija skiriama tik individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimui, mokesčiui už statybą leidžiantį dokumentą ir įrenginių (toliau – Įrenginių): buitinių nuotekų valymo įrenginių, nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimui. Įrenginiams įsigyti darbai ir kitos paslaugos nekompensuojami.
3. Įrenginiai turi atitikti Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. D1-236 „Dėl Nuotekų tvarkymo reglamento patvirtinimo“ patvirtinto reglamento (toliau – Reglamento) reikalavimus, o nuotekų kaupimo rezervuarai turi būti įrengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-18 „Dėl Nuotekų kaupimo rezervuarų ir septikų įrengimo, eksploatavimo ir kontrolės tvarkos aprašo“ patvirtintu aprašu.
4. Skuodo rajono savivaldybės taryba (toliau – Taryba) lėšas Įrenginių daliniam kompensavimui numato tvirtindama Skuodo rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 6 programos „Infrastruktūros ir investicijų plėtros programa“ 6.1.3.6. priemonę „Vandentiekio ir nuotekų tinklų infrastruktūros tvarkymas“ bei konkrečių metų savivaldybės biudžetą.
6. Tinkamomis kompensuoti paraiškos galės būti pripažintos tų Pareiškėjų, kurie:
6.1. Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo numatyta tvarka savo gyvenamąją vietą yra deklaravę Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje;
6.2. neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus;
6.3. įsigiję ir įsirengę naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius Įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki šio Aprašo patvirtinimo;
6.4. turi Įrenginiams gautą statybą leidžiantį dokumentą, kuris išduodamas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“;
6.5. turi Įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytus pirkimo išlaidas pagrindžiančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai);
6.6. turi Įrenginių įrengimą pagrindžiančius dokumentus (atliktų darbų aktas, Įrenginių perdavimo naudoti aktas, Įrenginių paleidimo aktas);
II SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO
UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA
7. Skuodo rajono savivaldybės administracija (toliau – Administracija) interneto svetainėje (http://www.skuodas.lt) kasmet, ne vėliau kaip iki balandžio 1 dienos (2021 metais iki liepos 10 d.), paskelbia kvietimą teikti paraiškas (1 priedas) Įrenginių įrengimo daliniam kompensavimui gauti. Kvietimas papildomai gali būti skelbiamas ir kituose leidiniuose, internete ar kitais būdais.
8. Paraiškas Pareiškėjai gali teikti iki einamųjų metų spalio 1 dienos Administracijai tiesiogiai arba paštu.
9. Paramos paraiška ir susiję dokumentai turi būti pildomi lietuvių kalba. Kita kalba užpildyta paramos paraiška ir susiję dokumentai nepriimami.
10. Paramos paraiška ir susiję dokumentai turi būti pateikti spausdintine forma (surinkti kompiuteriu) arba užpildyti ranka. Neaiškiai arba neįskaitomai ranka užpildytos paraiškos ir susiję dokumentai nepriimami.
11. Turi būti pateikiamas vienas originalus paraiškos egzempliorius ir susijusių dokumentų originalai arba kopijos. Kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas turi būti patvirtintas pareiškėjo parašu.
12. Su paraiška pateikiami dokumentai:
12.2. Pareiškėjo vardu išrašytos Įrenginių pirkimą ir apmokėjimą įrodančios dokumentų kopijos (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai);
12.3. Pareiškėjo vardu išrašytų Įrenginių įrengimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (atliktų darbų aktas, Įrenginių perdavimo naudoti aktas, Įrenginių paleidimo aktas);
12.4. Įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija). Įrenginių išvalomos ir į gamtinę aplinką išleidžiamos buitinės nuotekos negali viršyti Reglamente nurodytų užterštumo reikšmių;
13. Pareiškėjai užtikrina, kad paraiškoje numatytos išlaidos nebuvo ir nėra finansuojamos iš kitų ES fondų ir kitų viešųjų lėšų.
14. Pateiktų paraiškų vertinimą sudaro 2 etapai:
15. Paraiškų administracinės atitikties vertinimą atlieka Administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas Administracijos darbuotojas (toliau – Administracijos darbuotojas), kuris vertina Paraiškų tinkamumą gauti paramą pagal paraiškų pateikimo dieną Pareiškėjų pateiktus ir atitinkamais dokumentais pagrįstus duomenis, viešuosiuose registruose esančius duomenis, taip pat pagal dokumentus ir informaciją, gautą iš pareiškėjo po Administracijos darbuotojo paklausimo (-ų). Jei Pareiškėjų pateikti dokumentai / informacija skiriasi nuo viešuosiuose registruose esančių duomenų, Administracijos darbuotojas vadovaujasi registruose esančiais duomenimis.
16. Administracijos darbuotojas vykdydamas paraiškų administracinės atitikties vertinimą tikrina ir vertina Pareiškėjų pateiktas paraiškas ir dokumentus bei paraiškų ir Pareiškėjų atitiktį Aprašo 6, 8–12 punktams:
16.1. atlieka pateiktų dokumentų pirminį patikrinimą ir užpildo paraiškos kontrolinį žymos lapą (2 priedas);
16.2. atsako už naudojamų dokumentų priežiūrą ir tvarkos užtikrinimą bei dokumentuose pateiktos informacijos konfidencialumą;
17. Užregistravus gautą paraišką, Administracijos darbuotojas per 20 darbo dienų patikrina su paraiška gautų dokumentų tinkamumą, ir, nustatęs pateiktų dokumentų trūkumus, raštu informuoja Pareiškėjus. Pareiškėjai per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., privalo pašalinti pateiktų dokumentų trūkumus.
18. Jeigu vertinant paraiškos administracinę atitiktį nustatoma, kad paraiška pateikta nesilaikant Apraše ir kvietime nustatytų administracinių reikalavimų, toliau tokia paraiška nevertinama.
19. Pasibaigus paraiškų priėmimo terminui ir Administracijos darbuotojui atlikus paraiškų administracinį vertinimą, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, paraiškas vertina Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta 5 narių komisija (toliau – Komisija).
20. Administracijos darbuotojas, atlikęs administracinės atitikties vertinimą, paraiškas ir užpildytus paraiškų vertinimo klausimynus (3 priedas) el. paštu pateikia Komisijos nariams ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki Komisijos posėdžio.
21. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos pirmininko paskirtas posėdžio sekretorius. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Posėdžių protokolai saugomi Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
23. Komisija sprendimus priima posėdžiuose paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu, posėdžio eiga ir sprendimai įforminami protokolu.
24. Komisija, vertindama ar įvertinusi paraiškas, gali Pareiškėjų paprašyti papildomų dokumentų Įrenginių įrengimo daliniam kompensavimui gauti ir atlikti patikrą Įrenginių įrengimo vietoje.
25. Jeigu Apraše nurodytomis sąlygomis visų Pareiškėjų prašoma suma viršija tų metų biudžeto 6.1.3.6. „Vandentiekio ir nuotekų tinklų infrastruktūros tvarkymas“ priemonėje numatytą sumą, eiliškumas nustatomas pagal prašymų pirmumo kriterijus ir paraiškos registravimo datą Administracijos dokumentų valdymo sistemoje. Paraiškos, kurioms nepakanka numatytų skirti lėšų, įrašomos į rezervinį sąrašą ir perkeliamos į kitus metus. Kitų metų biudžete, numačius lėšas Įrenginių daliniam kompensavimui, į eilę įrašomi prašymai iš rezervinės prašymų eilės.
26. Komisija, įvertinusi paraiškas ir Administracijos darbuotojo atsiųstus klausimynus, per 5 darbo dienas Administracijos direktoriui teikia siūlymą (protokolo išrašą) dėl paraiškų tenkinimo / netenkinimo ar paraiškų įrašymo į rezervinį sąrašą. Atsižvelgiant į Komisijos pateiktą siūlymą (protokolo išrašą) dėl paraiškų tenkinimo, kompensacijos Pareiškėjams skiriamos Administracijos direktoriaus įsakymu. Priėmus įsakymą, lėšos per 20 darbo dienų pervedamos Pareiškėjui į paraiškoje nurodytą banko sąskaitą.
27. Prašymų pirmumo vertinimo kriterijai:
28. Apie sprendimą dėl kompensavimo skyrimo Pareiškėjai informuojami per 10 darbo dienų nuo Administracijos direktoriaus įsakymo įsigaliojimo.
29. Pareiškėjui raštu atsisakius Įrenginių dalinio kompensavimo, kompensavimas siūlomas kitam Pareiškėjui eilės tvarka.
30. Apie numatytas neskirti lėšas ir nurodant lėšų neskyrimo priežastį, Pareiškėjai informuojami per 20 darbo dienų po Komisijos pateikto siūlymo Administracijos direktoriui.
31. Už suprojektuotus ir įsigytus Įrenginius Pareiškėjams kompensuojama 50 proc. projekto parengimo, mokesčio už statybą leidžiantį dokumentą ir Įrenginių įsigijimo vertės, bet ne daugiau kaip 1 000 Eur.
33. Pareiškėjai, neteisingai pateikę dokumentus ir nepagrįstai gavę lėšas, privalo jas grąžinti į Skuodo rajono savivaldybės biudžeto sąskaitą.
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
37. Aprašo lėšų panaudojimą kontroliuoja Skuodo rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba ir Administracijos Centralizuoto vidaus audito tarnyba.
Skuodo rajono savivaldybės individualių
buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto
parengimo ir įrenginių įsigijimo dalinio
kompensavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Paraiškos forma)
PARAIŠKA
DĖL INDIVIDUALIŲ BUITINIŲ NUOTEKŲ TVARKYMO SISTEMOS
PROJEKTO PARENGIMO IR ĮRENGINIŲ ĮSIGIJIMO DALINIO KOMPENSAVIMO
______________
(pateikimo data)
Skuodo rajono savivaldybės administracijai
Aš, _________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, adresas, telefono Nr., el. pašto adresas)
20___ m. ______________ adresu:__________ _____________________________________
esu įsirengęs individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginį ___________________
____________________________________________________________________________
(įvardinti buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginį ir jo pavadinimą (buitiniai nuotekų valymo įrenginys, nuotekų kaupimo rezervuaras)
Prašoma kompensavimo suma _______ Eur.
Prašau finansinę paramą pervesti į _______________sąskaitą Nr.__________________________.
(banko pavadinimas)
Statybos leidžiančio dokumento numeris _______________.
Pateikiu šiuos dokumentus, (pažymėti pasirinktą X):
□ Pareiškėjo asmens dokumento kopiją, _______________;
(lapų skaičius)
□ individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimą ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai) _______________________________________;
(įrašyti dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)
□ mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių statybą leidžiantį dokumentą Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimą ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai) ________________________________;
(įrašyti dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)
_______________
(Pareiškėjo parašas)
□ individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimą ir apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo pavedimas ar atitinkami įsigijimą ir apmokėjimą patvirtinantys dokumentai) _______________________________________;
(įrašyti dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)
□ individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimą pagrindžiančių dokumentų kopijas (atliktų darbų aktas, įrenginių perdavimo naudoti aktas, įrenginių paleidimo aktas)
_______________;
(lapų skaičius)
□ individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaraciją (įrenginio sertifikato kopiją), _______________;
(lapų skaičius)
□ UAB „Skuodo vandenys“ išduotą pažymą dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų nutiesti per artimiausius 3 metus) _______________.
(lapų skaičius)
Pirmumo vertinimo kriterijai:
□ Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui, butų skaičius _______________.
□ Įrenginiai įrengiami buitinių nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų, namuose deklaruotų gyventojų skaičius _______________.
Kiti dokumentai _______________________________________________________________.
(įrašyti kitus dokumentus ir pateikti jų lapų skaičių)
Pareiškėjo pastabos ____________________________________________________________.
Informaciją apie paraiškos administravimo eigą pateikti (pažymėti pasirinktą X):
□ Paštu, adresu ____________________________________________________________.
□ Elektroniniu paštu, adresu __________________________________________________.
Pasirašydamas (-a) patvirtinu pateiktų duomenų teisingumą ir sutinku, kad mano duomenys, būtini kompensacijai gauti, būtų tikrinami valstybės informacinėse sistemose ir registruose, ir užtikrinu, kad paraiškoje numatytos išlaidos nebuvo ir nėra finansuojamos iš kitų ES fondų ir kitų viešųjų lėšų.
Pasirašydamas (-a) patvirtinu, kad esu susipažinęs su Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo ir įrenginių įsigijimo dalinio kompensavimo tvarkos aprašu.
Pareiškėjas ______________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad:
1. Mano asmens duomenys gali būti naudojami Skuodo rajono savivaldybės „Ūkininkų iniciatyvų skatinimo“ priemonės ir Skuodo rajono savivaldybės individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo ir įrenginių įsigijimo daliniam kompensavimui gauti administravimo tikslais.
2. Mano asmens duomenys gali būti perduoti audito ir tyrimų institucijoms, siekiant apsaugoti Skuodo rajono savivaldybės administracijos finansinius interesus, Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka.
3. Esu informuotas (-a), kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – ADTAĮ) 23 straipsnyje įtvirtintomis asmens duomenų subjekto teisėmis ir ADTAĮ 25 straipsnyje nustatyta tvarka turiu teisę: 1) žinoti (būti informuotas) apie mano asmens duomenų tvarkymą; 2) susipažinti su savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi; 3) reikalauti sunaikinti mano asmens duomenis arba sustabdyti mano asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant ADTAĮ ir kitų asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų; 4) nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys.
Pareiškėjas ______________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Skuodo rajono savivaldybės individualių
buitinių nuotekų tvarkymo sistemos
projekto parengimo ir įrenginių įsigijimo
dalinio kompensavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Kontrolinio žymų lapo forma)
Pildo Administracijos darbuotojas
KONTROLINIS ŽYMŲ LAPAS
Paraiškos registracijos data ir numeris: ______________
Pareiškėjas: ______________
Eil. Nr. |
Dokumentas |
Lapų skaičius, vnt. |
Veiksmas (pvz.: gauta, užregistruota, perduota, išsiųsta ir t. t.)
|
Data |
Administracijos darbuotojo vardas, pavardė ir parašas |
Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skuodo rajono savivaldybės individualių
buitinių nuotekų tvarkymo sistemos
projekto parengimo ir įrenginių įsigijimo
dalinio kompensavimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Paraiškos vertinimo klausimyno forma)
Pildo Administracijos darbuotojas
SKUODO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
.............................................. SKYRIUS
PARAIŠKOS vertinimo klausimynAS
20__ m. ___________ __ d.
I. BENDRA INFORMACIJA
Paraiškos registracijos Nr. ir data ______________
Pareiškėjas ______________
II. PATEIKTI DOKUMENTAI
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Atsakymas (pažymėti X) |
Pastabos |
|
1. |
Pareiškėjo (fizinio asmens) tapatybę patvirtinančio dokumento kopija (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad pareiškėjo tapatybę patvirtinančio dokumento kopija pateikta. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad pareiškėjo tapatybę patvirtinančio dokumento kopija nepateikta. |
Taip □ Ne □ |
|
|
2. |
Pareiškėjo vardu išrašytų individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos projekto parengimo Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas). |
Taip □ Ne □
|
|
|
3. |
Pareiškėjo vardu išrašytų mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos statybą leidžiantį dokumentą apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių statybą leidžiantį dokumentą Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė mokesčio už individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių statybą leidžiantį dokumentą Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas). |
Taip □ Ne □
|
|
|
4. |
Pareiškėjo vardu išrašytų individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių Pareiškėjo vardu išrašytų pirkimo išlaidas ir apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijas). |
Taip □ Ne □ |
|
|
5. |
Individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimą pagrindžiančių dokumentų kopijos (atliktų darbų aktas, įrenginių perdavimo naudoti aktas, įrenginių paleidimo aktas). (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas pateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimo pagrindžiančių dokumentų kopijas. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad Pareiškėjas nepateikė individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių įrengimo pagrindžiančių dokumentų kopijas. |
Taip □ Ne □ |
|
|
6. |
Individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija) (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija) pateikta. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginių eksploatacinių savybių deklaracija (Įrenginio sertifikato kopija) nepateikta). |
Taip □ Ne □ |
|
|
7. |
UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų įrengti per artimiausius 3 metus). (Pažymima „Taip“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų įrengti per artimiausius 3 metus) pateikta. Pažymima „Ne“, jei patikrinus pateiktus dokumentus nustatoma, kad UAB „Skuodo vandenys“ išduota pažyma dėl Pareiškėjo techninių galimybių prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų (esamų ar planuojamų įrengti per artimiausius 3 metus) nepateikta. |
Taip □ Ne □
|
|
|
Kiti pateikti dokumentai |
||||
Dokumento pavadinimas (įrašyti) |
Pastabos |
|||
|
|
|||
III. TINKAMUMO KRITERIJAI
Eil. Nr. |
Kriterijus |
Atsakymas (pažymėti X) |
Pastabos |
Pateiktų dokumentų ir Apraše numatytų reikalavimų tinkamumas |
|||
1. |
Ar Pareiškėjo paraiška ir pridedami dokumentai užpildyti tinkamai (lietuvių kalba, įskaitomai)? (Pažymima „Taip“, jei paraiška ir pridedami dokumentai užpildyti tinkamai (lietuvių kalba, įskaitomai). Pažymima „Ne“, jei paraiška ar pridedami dokumentai užpildyti netinkamai (ne lietuvių kalba, neįskaitomai)). |
Taip □ Ne □ |
|
2. |
Ar Pareiškėjo paraiška atitinka patvirtintą aktualią paraiškos formą (1 priedas)? (Pažymima „Taip“, jei paraiška atitinka Aprašo 1 priede nustatytą formą. Pažymima „Ne“, jei paraiška neatitinka Aprašo 1 priede nustatytos formos). |
Taip □ Ne □ |
|
3. |
Ar Pareiškėjo paraiška pateikta iki einamųjų metų spalio 1 dienos (vadovautis Aprašo 8 punktu)? (Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjo paraiška pateikta iki einamųjų metų spalio 1 dienos. Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjo paraiška pateikta po einamųjų metų spalio 1 dienos). |
Taip □ Ne □
|
|
4. |
Ar nustačius pateiktų dokumentų trūkumus, Pareiškėjas per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., pašalino ir pateikė dokumentų trūkumus (vadovautis Aprašo 17 punktu)? (Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., pašalino ir pateikė dokumentų trūkumus. Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas per 10 darbo dienų, tačiau ne vėliau kaip iki spalio 1 d., nepašalino ir nepateikė dokumentų trūkumus. Pažymima „Netaikoma“, jei Pareiškėjo pateiktai paraiškai ir su ja susijusiems dokumentams nebuvo nustatyti trūkumai). |
Taip □ Ne □ Netaikoma □ |
|
5. |
Ar Pareiškėjas Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo numatyta tvarka savo gyvenamąją vietą yra deklaravęs Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje? (Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas yra deklaravęs gyvenamąją vietą Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje). Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas nėra deklaravęs gyvenamąją vietą Skuodo rajono savivaldybės teritorijoje). |
Taip □ Ne □ |
|
6. |
Ar Pareiškėjas neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus? (Pažymima „Taip“, jei neturi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus. Pažymima „Ne“, jei turi techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus). |
Taip □ Ne □ |
|
7. |
Ar pateikti ir įrašyti visi paraiškos formoje išvardyti susiję dokumentai? (Pažymima „Taip“, jei pateikti visi paraiškos formoje įrašyti ir išvardyti susiję dokumentai. Pažymima „Ne“, jei pateikti ne visi paraiškos formoje įrašyti ir išvardyti susiję dokumentai). |
Taip □ Ne □ |
|
8. |
Ar kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas yra patvirtintas Pareiškėjo parašu? (Pažymima „Taip“, jei kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas yra patvirtintas Pareiškėjo (arba jo įgalioto asmens) parašu. Pažymima „Ne“, jei ne kiekvienas paraiškos ir susijusių dokumentų lapas yra patvirtintas Pareiškėjo (arba jo įgalioto asmens) parašu). |
Taip □ Ne □
|
|
9. |
Ar Pareiškėjas yra įsigijęs ir įsirengęs naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki Aprašo patvirtinimo (vadovautis Aprašo 6.3. papunkčiu)? (Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas yra įsigijęs ir įsirengęs naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki Aprašo patvirtinimo. Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas nėra įsigijęs ir įsirengęs naujus, nenaudotus, Europos Sąjungos CE ženklinimą turinčius individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginius ne anksčiau kaip prieš 12 mėn. iki Aprašo patvirtinimo). |
Taip □ Ne □ |
|
10. |
Ar Pareiškėjas turi individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginiui gautą statybą leidžiantį dokumentą, kuris išduodamas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“? (Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas turi individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginiui gautą statybą leidžiantį dokumentą, kuris išduodamas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“. Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas neturi individualių buitinių nuotekų tvarkymo sistemos įrenginiui gautą statybą leidžiantį dokumentą, kuris išduodamas vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“). |
Taip □ Ne □
|
|
11. |
Ar Pareiškėjas nėra registruotas PVM mokėtoju? (Pažymima „Taip“, jei Pareiškėjas nėra registruotas PVM mokėtoju. Pažymima „Ne“, jei Pareiškėjas yra registruotas PVM mokėtoju). |
Taip □ Ne □ |
|
12. |
Ar Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui? (Pažymima „Taip“, jei Įrenginiai įrengiami daugiabučiui gyvenamajam namui. Pažymima „Ne“, jei Įrenginiai įrengiami ne daugiabučiui gyvenamajam namui). |
Taip □ Ne □ |
Butų skaičius: |
13. |
Ar Įrenginiai įrengiami nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų? (Pažymima „Taip“, jei Įrenginiai įrengiami nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų. Pažymima „Ne“, jei Įrenginiai įrengiami ne nuotekų surinkimui iš 2 ir daugiau gyvenamųjų namų). |
Taip □ Ne □ |
Dekl. gyventojų skaičius: |
Pastabos.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Išvados. (netinkamą išbraukti)
Pareiškėjas ir pateikti duomenys atitinka / neatitinka Apraše nustatytus tinkamumo reikalavimus.
Preliminarus lėšų poreikis: ___________Eur.
(neviršijant Apraše nurodytos didžiausios išmokos sumos)
Vertinimas baigtas: ________-____________-_____
(data)
Atsakingas darbuotojas: __________________ ___________________________
(parašas) (vardas, pavardė)