NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2021 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. V13-711 „DĖL SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. rugsėjo 27 d. Nr. V13-608

Neringa

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

pakeičiu Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą, patvirtintą Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. V13-711 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. įsakymu Nr. A1 – 93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).“

2.  pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

Skelbti šį įsakymą Teisės aktų registre ir Neringos savivaldybės interneto svetainėje www.neringa.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius Egidijus Šakalys


Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO

APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Neringos savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką visi atsakymai mums labai svarbūs.

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę?

 

Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10

(10 aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Laikinas atokvėpis

(socialinė priežiūra)

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų steigėjams, dalyviams ar besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

 

 

Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

o    taip

o    ne

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

Dėkojame už atsakymus!

part_226b54a8adc54a1497a1fe4c03b21d08_end