LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2016 M. LIEPOS 15 D. ĮSAKYMO NR. A1-364 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 8 PRIORITETO „SOCIALINĖS ĮTRAUKTIES DIDINIMAS IR KOVA SU SKURDU“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS NR. 08.4.1-ESFA-V-416 „KOMPLEKSINĖS PASLAUGOS ŠEIMAI“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO 

 

2018 m. balandžio 5 d. Nr. A1-145

Vilnius

 

P a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektų finansavimo sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. liepos 15 d. įsakymu Nr. A1-364 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 34 punkto lentelės 5 pastraipą ir ją išdėstau taip:

„5.

Projekto vykdymas

Tinkamomis finansuoti laikomos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio išlaidos ir išorės tiekėjo personalo atlygio pagal paslaugų (civilines) ir kitas sutartis išlaidos, kai darbo užmokesčio ir atlygio išlaidas galima aiškiai atskirti.

Projekto vykdytojas (partneris) privalo bent dalį veiklų vykdyti pats, nepirkdamas paslaugų iš išorės tiekėjų.  

Valstybės ar savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojui mokamo darbo užmokesčio dydis turi būti nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo nuostatomis (iki 2017 m. sausio 31 d. taikomas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimas Nr. 511 „Dėl Biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“). Kitų įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio išlaidos neturi viršyti atitinkamos specializacijos ir kvalifikacijos darbuotojų vidutinio darbo užmokesčio, išskyrus tinkamai pagrįstus atvejus. Su darbuotojais, vykdančiais tiesiogines projekto veiklas, turi būti sudaromos darbo sutartys, kai tas darbas yra pagrindinis, arba papildomos esamos darbo sutartys, kai greta pagrindinių pareigų sulygstama dėl papildomų funkcijų projekte (tokiu atveju sutartyje turi būti aiškiai įvardinta, kiek laiko dirbama prie projekto, ir nurodomas atlygis). Asmenims, einantiems valstybės tarnautojo pareigas projekto vykdytojo ar partnerio institucijoje, taikomos Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 17 straipsnio 1 dalies 5 punkto nuostatos ir atskiros darbo sutartys nesudaromos.

Projekto vykdytojas privalo užtikrinti, kad projektą vykdantys darbuotojai turėtų išsilavinimą ir kvalifikaciją, atitinkančius projekte numatytas vykdyti funkcijas ir pareigas.“

 

2. Papildau 391 punktu:

391. Tais atvejais, kai darbuotojų darbo užmokesčio išlaidos apmokamos taikant Aprašo 36 punkte nurodytus fiksuotuosius įkainius, tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos ir kitos, su šių darbuotojų darbo užmokesčiu susijusios ir realiai patirtos išlaidos (draudėjo valstybinio socialinio draudimo įmokos už darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis ne visą darbo laiką ir nepatenkančius į Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatyme numatytas išimtis, išeitinės išmokos), kurių neapima Aprašo 36 punkte nurodyti fiksuotieji įkainiai. Šios išlaidos apmokamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais šių išmokų mokėjimą.“

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                                               Linas Kukuraitis

 

 

 

SUDERINTA

Europos socialinio fondo agentūros

2018-03-28

raštu Nr. SB-2018-00402