LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2011 M. GRUODŽIO 16 D. ĮSAKYMO nR. 4R-322 „DĖL AERODROMŲ NAUDOJIMO (METEOROLOGINIŲ) MINIMUMŲ NUSTATYMO“ PAKEITIMO
2020 m. gegužės 5 d. Nr. 2BE-154
Vilnius
1. P a k e i č i u Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 16 d. įsakymą Nr. 4R-322 „Dėl aerodromų naudojimo (meteorologinių) minimumų nustatymo“ ir jį išdėstau nauja redakcija (įsakymo priedai, išskyrus 4 ir 5 priedus, nauja redakcija nedėstomi):
„LIETUVOS TRANSPORTO SAUGOS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MINIMALIŲ KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO AUKŠČIŲ IR AERODROMŲ NAUDOJIMO MINIMUMŲ NUSTATYMO
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. kovo 22 d. įsakymo Nr. 3-164 „Dėl minimalių kliūčių perskridimo aukščių ir meteorologinių minimumų tvirtinimo“ 1 punktu, Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2012 m. balandžio 5 d. įsakymo Nr. 4R-89 „Dėl Oro navigacijos informacijos paslaugų teikimo taisyklių patvirtinimo“ 2 punktu ir atsižvelgdamas į Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos dokumento Nr. 9365 „Skrydžiai bet kokiu oru vadovas“ 6 skyriaus nuostatas, dokumento Nr. 8168 „PANS-OPS“ nuostatas, Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos 14 priedo „Aerodromai“ reikalavimus ir 2008 m. rugpjūčio 20 d. Komisijos reglamento 859/2008, iš dalies keičiančio Tarybos reglamento (EEB) Nr. 3922/91 nuostatas dėl bendrųjų techninių reikalavimų ir administracinės tvarkos, taikomas komerciniam vežimui orlaiviais:
1. T v i r t i n u:
1.1. Vilniaus aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (1 priedas);
1.4. Kauno aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (4 priedas);
1.7. Palangos aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (7 priedas);
1.10. Šiaulių karinio aerodromo, naudojamo civilinių orlaivių skrydžiams, kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) (10 priedas);
1.11. Šiaulių karinio aerodromo, naudojamo civilinių orlaivių skrydžiams, naudojimo (meteorologinius) minimumus (11 priedas);
2. P a v e d u VĮ „Oro navigacija“ paskelbti Kauno aerodromo kliūčių perskridimo leistinus absoliučiuosius aukščius (OCA), kliūčių perskridimo leistinus aukščius (OCH) ir Kauno aerodromo naudojimo minimumus, atnaujinti Kauno aerodromo artėjimo tūpti pagal prietaisus schemas ir paskelbti nustatyta tvarka Oro navigacijos informaciniame rinkinyje.“.
3. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas nustatyta tvarka skelbiamas Teisės aktų registre ir Lietuvos transporto saugos administracijos interneto svetainėje.
Priedas Nr. 4
KAUNO AERODROMO KLIŪČIŲ
PERSKRIDIMO LEISTINI ABSOLIUTIEJI AUKŠČIAI (OCA), KLIŪČIŲ PERSKRIDIMO LEISTINI AUKŠČIAI (OCH)
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
OCA(H), pėdomis |
|||||
KTT 08 |
ILS CAT I |
492' (253') |
504' (265') |
512' (273') |
523' (284') |
LPV |
511' (272') |
524' (285') |
532' (293') |
542' (303') |
|
LNAV/VNAV |
520' (280') |
530' (290') |
540' (300') |
550' (310') |
|
LOC |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
|
LNAV |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
|
VOR |
780' (540') |
780' (540') |
780' (540') |
780' (540') |
|
VOR (when SDF not received) |
810' (570') |
810' (570') |
810' (570') |
810' (570') |
|
NDB |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
630' (390') |
|
NDB (when SDF not received) |
810' (570') |
810' (570') |
810' (570') |
810' (580') |
|
KTT 26 |
ILS CAT II |
408' (150') |
425' (167') |
436' (178') |
451' (193') |
ILS CAT I |
496' (238') |
508' (250') |
516' (258') |
526' (268') |
|
LPV |
508' (250') |
520' (262') |
529' (271') |
539' (281') |
|
LNAV/VNAV |
510' (250') |
520' (270') |
530' (280') |
540' (290') |
|
LNAV |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
|
LOC |
620' (360') |
620' (360') |
620' (360') |
620' (360') |
|
VOR |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
|
VOR (when SDF not received) |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
|
NDB |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
630' (370') |
|
NDB (when SDF not received) |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
660' (400') |
|
Artėjimas tūpti ratu |
710' (450') |
760' (500') |
1230' (970') |
NETAIKOMAS |
Priedas Nr. 5
KAUNO AERODROMO NAUDOJIMO MINIMUMAI
Artėjimo tūpti procedūra |
Orlaivio greičio kategorija |
||||
A |
B |
C |
D |
||
DA(H), MDA(H) / RVR (FALS1 ir NALS2) |
|||||
KTT 08 |
ILS CAT I |
492' (253') R600 R1300 |
504' (265') R600 R1300 |
512' (273') R600 R1300 |
523' (284') R650 R1400 |
LPV |
511' (272') R600 R1300 |
524' (285') R650 R1400 |
532' (293') R650 R1400 |
542' (303') R700 R1400 |
|
LNAV/VNAV |
520' (280') R600 R1300 |
530' (290') R650 R1400 |
540' (300') R650 R1400 |
550' (310') R700 R1400 |
|
LNAV |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1800 |
630' (390') R1100 R1800 |
|
LOC |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1800 |
630' (390') R1100 R1800 |
|
VOR |
780' (540') R1500 R2100 |
780' (540') R1500 R2100 |
780' (540') R2100 R2800 |
780' (540') R2100 R2800 |
|
VOR (when SDF not received) |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2300 R3000 |
810' (570') R2300 R3000 |
|
NDB |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1500 |
630' (390') R1100 R1800 |
630' (390') R1100 R1800 |
|
NDB (when SDF not received) |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2100 R2800 |
810' (570') R2300 R3000 |
810' (570') R2300 R3000 |
|
KTT 26 |
ILS CAT II |
408' (150') R450 |
425' (167') R450 |
436' (178') R450 |
451' (193') R500 |
ILS CAT I |
496' (238') R550 R1200 |
508' (250') R550 R1300 |
516' (258') R600 R1300 |
526' (268') R600 R1300 |
|
LPV |
508' (250') R550 R1300 |
520' (262') R600 R1300 |
529' (271') R600 R1300 |
539' (281') R650 R1400 |
|
LNAV/VNAV |
510' (250') R550 R1300 |
520' (270') R600 R1300 |
530' (280') R600 R1300 |
540' (290') R650 R1400 |
|
LOC |
620' (360') R900 R1500 |
620' (360') R900 R1500 |
620' (360') R900 R1600 |
620' (360') R900 R1600 |
|
LNAV |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1700 |
630' (370') R1000 R1700 |
|
VOR |
630' (370') R1000 R1800 |
630' (370') R1000 R1800 |
630' (370') R1000 R1800 |
630' (370') R1000 R1800 |
|
VOR (when SDF not received) |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1500 R2200 |
660' (400') R1500 R2200 |
|
NDB |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1500 |
630' (370') R1000 R1700 |
630' (370') R1000 R1700 |
|
NDB (when SDF not received) |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1300 R2000 |
660' (400') R1500 R2200 |
660' (400') R1500 R2200 |
|
Artėjimas tūpti ratu
matomumas, m |
710' (450')
1500 |
760' (500')
1600 |
1230' (970')
3800 |
NETAIKOMAS |
1FALS – visa artėjimo tūpti apšvietimo sistema.
2NALS – artėjimo tūpti apšvietimo sistemos nebuvimas.