VALSTYBINĖ ENERGETIKOS REGULIAVIMO TARYBA
NUTARIMAS
DėL konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama (nereguliuojama) tvarkos aPRAŠo
patvirtinimo
2023 m. liepos 20 d. Nr. O3E-1007
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo 10 straipsniu, Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo Nr. IX-1565 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 101, 12, 15, 17, 20, 22, 30, 32, 34, 35, 36, 37 straipsnių, aštuntojo ir vienuoliktojo skirsnių pavadinimų pakeitimo ir įstatymo papildymo 82, 102, 291 straipsniais įstatymo Nr. XIV-1876, 8 straipsniu ir 25 straipsnio 2, 6 ir 7 dalimis bei atsižvelgdama į Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) Šilumos ir vandens departamento Šilumos gamintojų ir konkurencijos skyriaus 2023 m. liepos 13 d. pažymą Nr. O5E‑573 „Dėl Konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama (nereguliuojama) tvarkos aprašo patvirtinimo“ Taryba n u t a r i a:
1. Patvirtinti Konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama (nereguliuojama) tvarkos aprašą (toliau – Aprašas) (pridedama).
3. Nustatyti, kad nuo 2023 m. spalio 1 d. įsigaliojus Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo 10 straipsnio, Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo Nr. IX-1565 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 101, 12, 15, 17, 20, 22, 30, 32, 34, 35, 36, 37 straipsnių, aštuntojo ir vienuoliktojo skirsnių pavadinimų pakeitimo ir įstatymo papildymo 82, 102, 291 straipsniais įstatymui (toliau – Įstatymas):
3.1. Jei nepriklausomų šilumos gamintojų veiklos aplinkybės atitinka Įstatymo 25 straipsnio 6 dalies nuostatas ir iki Įstatymo įsigaliojimo Tarybos sprendimas, kuriuo nustatytos šilumos gamybos reguliuojamos kainos taikymo laikotarpis truko 5 ir ilgiau metų, tokių nepriklausomų šilumos gamintojų šilumos gamybos kaina tampa nereguliuojama. Toks nepriklausomas gamintojas iki 2023 m. gruodžio 1 d. pateikia Tarybai informaciją apie privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo laikotarpiu gautas pajamas ir sąnaudas bei grąžintą teigiamą, šilumą parduodant šilumos aukciono būdu, susidariusį faktiškai gautų pajamų ir leistinos gauti pajamų apimties skirtumą;
3.2. Jei nepriklausomų šilumos gamintojų veikla atitinka Įstatyme numatytą atliekinės šilumos, išskyrus šilumą, pagamintą bendros šilumos ir elektros energijos gamybos (kogeneracijos) būdu ir (ar) deginant komunalines atliekas, gamybos veiklą, tokių nepriklausomų šilumos gamintojų šilumos gamybos kaina tampa nereguliuojama.
PATVIRTINTA
Valstybinės energetikos reguliavimo
tarybos 2023 m. liepos 20 d.
nutarimu Nr. O3E-1007
konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama (nereguliuojama) tvarkos aPRAŠAS
I skyrius
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama (nereguliuojama) tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) skirtas nustatyti privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymą (netaikymą) nepriklausomų šilumos gamintojų ir šilumos tiekėjų konkurencinės šilumos gamybos veiklai. Konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskiriami šilumos gamybos pajėgumai, su kuriais nepriklausomi šilumos gamintojai ir (ar) šilumos tiekėjai dalyvauja šilumos aukcionuose, su šiais gamybos pajėgumais susijusios pagrįstos būtinosios sąnaudos ir protingumo kriterijus atitinkanti investicijų grąža.
2. Nepriklausomų šilumos gamintojų ir šilumos tiekėjų, dalyvaujančių šilumos aukcionuose (toliau – Šilumos aukcionų dalyviai), konkurencinės šilumos gamybos veiklos kainodara Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo (toliau – Įstatymas) nustatyta tvarka nėra privaloma, išskyrus atvejus, kai:
2.1. Šilumos aukciono dalyvių konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskirto nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdomo šilumos gamybos arba bendros šilumos ir elektros energijos gamybos (kogeneracijos) įrenginio statybai ar modernizavimui finansuoti yra pasinaudota ar naudojamasi Europos Sąjungos finansine parama, Nacionaliniame pažangos plane nustatytus atsinaujinančių energijos išteklių pažangos uždavinius įgyvendinančios nacionalinės plėtros programos finansavimo šaltiniais, valstybės ar savivaldybės dotacija ar subsidija, kuri yra didesnė negu 10 procentų Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskirto nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdomo ilgalaikio materialiojo turto įsigijimo kainos. Šiuo atveju Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai privaloma šilumos gamybos kainodara Įstatymo nustatyta tvarka taikoma 5 metus nuo Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (toliau – Taryba) sprendimo, kuriuo nustatytos šilumos gamybos reguliuojamos kainos, priėmimo dienos;
2.2. Šilumos aukciono dalyvių konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskirto nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdomoje kombinuotojo elektros energijos ir šilumos gamybos ciklo elektrinėje termofikaciniu režimu pagaminta elektros energija yra remiama viešuosius interesus atitinkančių paslaugų lėšomis ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių naudojimui skatinti taikomomis fiksuoto tarifo priemonėmis;
2.3. Šilumos aukciono dalyvio ir (ar) Šilumos aukciono dalyvių, priklausančių susijusių ūkio subjektų grupei, kaip ji suprantama pagal Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymą, grupė vienoje aprūpinimo šiluma sistemoje gamina daugiau kaip 1/3 metinio šilumos kiekio ir per praėjusius kalendorinius metus viršijo Tarybos 2010 m. spalio 4 d. nutarimu Nr. O3-202 „Dėl šilumos gamybos ir (ar) supirkimo tvarkos ir sąlygų aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Šilumos gamybos ir (ar) supirkimo tvarkos ir sąlygų aprašo nustatyta tvarka apskaičiuotą ir viešai paskelbtą palyginamąjį šilumos pajamų lygį. Tokiu atveju privaloma šilumos gamybos kainodara taikoma 5 metus nuo Tarybos sprendimo, kuriuo nustatytos šilumos gamybos reguliuojamos kainos, priėmimo dienos.
3. Esant ar pasikeitus šio Aprašo 2 punkte išvardintoms aplinkybėms Taryba savo iniciatyva ar gavusi Šilumos aukciono dalyvio prašymą, vadovaudamasi šiuo Aprašu, priima motyvuotą
sprendimą – taikyti arba netaikyti privalomą šilumos gamybos kainodarą Šilumos aukcionų dalyvių konkurencinei šilumos gamybos veiklai (pripažįsta konkurencinę šilumos gamybos veiklą reguliuojama ar nereguliuojama veikla).
4. Šio Aprašo nuostatos mutatis mutandis taip pat taikomos asmenims, ketinantiems tapti Šilumos aukciono dalyviais.
Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme, Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatyme ir kituose Lietuvos Respublikos įstatymuose bei teisės aktuose.
II SKYRIUS
Vertinimo inicijavimas
5. Vertinimas dėl Šilumos aukciono dalyvio atitikimo Įstatyme numatytiems konkurencinės šilumos gamybos veiklos privalomos kainodaros kriterijams pradedamas esant pagrįstam Šilumos aukciono dalyvio prašymui arba Tarybos iniciatyva. Taryba, gavusi informacijos dėl pasikeitusių Šilumos aukciono dalyvio veiklos aplinkybių, jei pasikeitusios aplinkybės gali pakeisti Tarybos sprendimą dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo (netaikymo) Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai, įpareigoja Šilumos aukciono dalyvį teikti 6 punkte nurodytus dokumentus ir mutatis mutandis taiko vertinimo procedūrą, numatytą šiame Apraše.
6. Šilumos aukciono dalyvis, teikdamas prašymą Tarybai, nurodo argumentus ir motyvus dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo ar netaikymo konkurencinei šilumos gamybos veiklai. Prie prašymo Šilumos aukciono dalyvis privalo pridėti šiuos dokumentus:
6.1. Šilumos aukciono dalyvio duomenis: fizinio asmens – vardas, pavardė ir kiti kontaktiniai duomenys (telefonas, faksas, elektroninio pašto adresas ar korespondencijos adresas); juridinio asmens – juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, buveinės adresas, kontaktiniai duomenys (telefonas, faksas, elektroninio pašto adresas, korespondencijos adresas); taip pat nurodoma veiklos teritorija, išskiriant aprūpinimo šiluma sistemą, kurioje siekiama gauti Tarybos sprendimą dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo (netaikymo) Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai;
6.2. šilumos gamybos įrenginių, priskirtų konkurencinei šilumos gamybos veiklai, nuosavybės teisę ar teisėtą valdymą patvirtinančius dokumentus arba dokumentus, patvirtinančius ketinimus įsigyti ar išsinuomoti ir trumpalaikiu laikotarpiu (ne vėliau kaip iki 1 m.) pradėti eksploatuoti šilumos gamybos įrenginius;
6.3. juridinio asmens pastarųjų 1 metų veiklos audito ataskaitą ir balansą (šis reikalavimas netaikomas įmonėms, kurios iki prašymo padavimo nevykdė veiklos ar Tarybai teikė ataskaitas pagal kitų teisės aktų reikalavimus);
6.4. Aprašo 2.1 papunktyje nurodytu atveju:
6.4.1. duomenis apie skirtos ir pasinaudotos ar naudojamos Europos Sąjungos finansinės paramos, Nacionaliniame pažangos plane nustatytus atsinaujinančių energijos išteklių pažangos uždavinius įgyvendinančios nacionalinės plėtros programos finansavimo šaltinių, valstybės ar savivaldybės dotacijos ar subsidijos paskirtį bei dydį;
6.5. Aprašo 2.2 papunktyje nurodytu atveju duomenis apie Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskirto nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdomoje kombinuotojo elektros energijos ir šilumos gamybos ciklo elektrinėje termofikaciniu režimu pagamintos elektros energijos rėmimą viešuosius interesus atitinkančių paslaugų lėšomis ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių naudojimui skatinti taikomomis fiksuoto tarifo priemonėmis;
6.6. Aprašo 2.3 papunktyje nurodytu atveju:
6.6.2. duomenis apie asmens ar kontroliuojančio asmens nuosavybėje esančias įmones, taip pat įmones, kurių akcininkai arba pajininkai jie yra;
6.6.3. Šilumos aukciono dalyvio produkto (šilumos ir iš to skaičiaus pagamintos ir parduotos šilumos aukciono ir (ar) ne šilumos aukciono būdu ir (ar) kaip atliekinė šiluma) pirkėjų ir (ar) tiekėjų bei jo konkurentų atitinkamoje aprūpinimo šiluma sistemoje sąrašą;
6.6.5. duomenis apie Šilumos aukciono dalyvio atitinkamoje aprūpinimo šiluma sistemoje parduodamą šilumos kiekį (iš to skaičiaus parduotos šilumos aukciono ir (ar) ne šilumos aukciono būdu ir (ar) kaip atliekinė šiluma) pagal pirkėjus;
7. Atlikdama vertinimą Taryba turi teisę gauti papildomą informaciją iš Šilumos aukciono dalyvio bei šilumos tiekėjo, kurie prašomą informaciją privalo pateikti per 10 darbo dienų. Papildomą informaciją iš kitų viešojo administravimo subjektų Taryba turi teisę gauti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka.
8. Taryba, atlikdama vertinimą, naudoja bet kurią kitą turimą ar prieinamą informaciją apie atitinkamą aprūpinimo šiluma sistemą ir (ar) joje veikiančius ūkio subjektus, taip pat ir kitų vertinimų metu surinktą informaciją, Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos bei kitų institucijų ar ūkio subjektų pareikštus vertinimus.
9. Vertinimas atliekamas per 45 kalendorines dienas nuo visų dokumentų, nurodytų Aprašo
6 ir 7 punktuose, gavimo dienos.
10. Taryba turi teisę motyvuotai (dėl Šilumos aukciono dalyvio bankroto, pasikeitusių aplinkybių ir kitų objektyvių priežasčių) bet kuriuo metu nutraukti vertinimą. Sprendimas dėl vertinimo procedūros nutraukimo priimamas raštu. Taryba apie nutrauktą vertinimo procedūrą Šilumos aukciono dalyvį informuoja per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
III SKYRIUS
SUSIJUSIŲ ASMENŲ GRUPĖS APIBRĖŽIMAS
12. Jeigu neįrodoma priešingai, laikoma, kad susijusių asmenų grupę sudaro Šilumos aukciono dalyvis ir asmenys, apie kuriuos Šilumos aukciono dalyvis privalo nedelsdamas informuoti Tarybą, kartu pateikdamas tai patvirtinančius dokumentus. Šilumos aukciono dalyvis privalo informuoti Tarybą apie asmenis:
12.1. kuriuose Šilumos aukciono dalyvis tiesiogiai arba netiesiogiai (per kitus ūkio subjektus) turi daugiau kaip pusę akcijų, kitokių vertybinių popierių ar turto arba turi teises į daugiau kaip pusę balsų, arba turi teisę skirti daugiau kaip pusę priežiūros ar valdymo organų narių, arba turi ūkio subjekto valdymo teisę, kaip ji suprantama pagal 2004 m. sausio 20 d. Tarybos reglamentą (EB)
Nr. 139/2004 dėl koncentracijų tarp įmonių kontrolės;
12.3. kuriuose Aprašo 12.2 papunktyje nurodyti asmenys arba kiti nagrinėjamą Šilumos aukciono dalyvį kontroliuojantys asmenys turi Aprašo 12.1 papunktyje išvardytas teises;
12.4. kuriuose Šilumos aukciono dalyvis ir Aprašo 12.1–12.3 papunkčiuose nurodyti du arba daugiau ūkio subjektų bendrai turi Aprašo 12.1 papunktyje išvardytas teises.
IV SKYRIUS
vertinimo etapai ir eiga
13. Tarybos vertinimo procedūrą sudaro šie etapai:
13.1. Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veiklos atitikties Aprašo
2.1–2.3 papunkčiuose numatytiems privalomos šilumos gamybos kainodaros kriterijams nustatymas;
14. Atliekant vertinimą dėl atitikties Aprašo 2.1 papunkčio reikalavimams:
14.1. įvertinamas šilumos gamybos arba bendros šilumos ir elektros energijos gamybos (kogeneracijos) įrenginiui, priskirtam konkurencinei šilumos gamybos veiklai, skirtos paramos iš Aprašo 6.4.1 papunktyje nurodytų šaltinių vertės ir minėto įrenginio įsigijimo kainos santykis;
14.2. konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veikla neatitinka Aprašo 2.1 papunkčio kriterijaus, jei:
14.3. konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veikla atitinka Aprašo 2.1 papunkčio kriterijų, jei pagal Aprašo 14.1 papunktį apskaičiuotas santykis yra didesnis nei 10 procentų ir nuo Tarybos sprendimo, kuriuo nustatytos šilumos gamybos reguliuojamos kainos, priėmimo dienos nepraėjo 5 metai arba toks sprendimas dar nebuvo priimtas;
15. Atliekant vertinimą dėl atitikties Aprašo 2.2 papunkčio reikalavimams:
15.1. konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veikla neatitinka Aprašo 2.2 papunkčio kriterijaus, jei Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskirto nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdomoje kombinuotojo elektros energijos ir šilumos gamybos ciklo elektrinėje termofikaciniu režimu pagaminta elektros energija nėra remiama viešuosius interesus atitinkančių paslaugų lėšomis ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių naudojimui skatinti taikomomis fiksuoto tarifo priemonėmis;
15.2. konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veikla atitinka Aprašo 2.2 papunkčio kriterijų, jei Šilumos aukciono dalyvio konkurencinei šilumos gamybos veiklai priskirto nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdomoje kombinuotojo elektros energijos ir šilumos gamybos ciklo elektrinėje termofikaciniu režimu pagaminta elektros energija yra remiama viešuosius interesus atitinkančių paslaugų lėšomis ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių naudojimui skatinti taikomomis fiksuoto tarifo priemonėmis;
16. Atliekant vertinimą dėl atitikties Aprašo 2.3 papunkčio reikalavimams:
16.1. įvertinama, ar Šilumos aukciono dalyvis ir (ar) Šilumos aukciono dalyvių, priklausančių susijusių ūkio subjektų grupei, kaip ji apibrėžta Aprašo III skyriuje, grupė konkrečioje aprūpinimo šiluma sistemoje gamina (vertinamas visas toje aprūpinimo šiluma sistemoje pagamintas šilumos kiekis: pagamintas šilumos poreikio piko ir (ar) rezervinės galios pajėgumais; pagamintas teikiant rezervinės šiluminės galios užtikrinimo paslaugą; pagamintas konkurenciniais šilumos gamybos įrenginiais; pagamintas atliekinės šilumos gamybos įrenginiais) daugiau kaip 1/3 metinio šilumos kiekio per paskutinius 12 mėnesių;
16.2. įvertinama, ar Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veiklos pajamos per praėjusius kalendorinius metus viršijo jam taikomą Šilumos gamybos ir (ar) supirkimo tvarkos ir sąlygų apraše nustatyta tvarka apskaičiuotą ir viešai paskelbtą palyginamąjį šilumos pajamų lygį;
16.3. konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio konkurencinė šilumos gamybos veikla neatitinka Aprašo 2.3 papunkčio kriterijaus, jei:
16.3.1. įvertinama, kad Šilumos aukciono dalyvis ir (ar) Šilumos aukciono dalyvių, priklausančių susijusių ūkio subjektų grupei, kaip ji apibrėžta Aprašo III skyriuje, grupė konkrečioje aprūpinimo šiluma sistemoje per paskutinius 12 mėnesių nepagamino (vertinamas visas toje aprūpinimo šiluma sistemoje pagamintas šilumos kiekis: pagamintas šilumos poreikio piko ir (ar) rezervinės galios pajėgumais; pagamintas teikiant rezervinės šiluminės galios užtikrinimo paslaugą; pagamintas konkurenciniais šilumos gamybos įrenginiais; pagamintas atliekinės šilumos gamybos įrenginiais) daugiau kaip 1/3 metinio šilumos kiekio;
16.3.2. įvertinama, kad Šilumos aukciono dalyvis ir (ar) Šilumos aukciono dalyvių, priklausančių susijusių ūkio subjektų grupei, kaip ji apibrėžta Aprašo IV skyriuje, grupė konkrečioje aprūpinimo šiluma sistemoje per paskutinius 12 mėnesių pagamino (vertinamas visas toje aprūpinimo šiluma sistemoje pagamintas šilumos kiekis: pagamintas šilumos poreikio piko ir (ar) rezervinės galios pajėgumais; pagamintas teikiant rezervinės šiluminės galios užtikrinimo paslaugą; pagamintas konkurenciniais šilumos gamybos įrenginiais; pagamintas atliekinės šilumos gamybos įrenginiais) daugiau kaip 1/3 metinio šilumos kiekio, tačiau per praėjusius kalendorinius metus jo konkurencinės šilumos gamybos veiklos pajamos neviršijo jam taikomo Šilumos gamybos ir (ar) supirkimo tvarkos ir sąlygų apraše nustatyta tvarka apskaičiuoto ir viešai paskelbto palyginamojo šilumos pajamų lygio;
16.4. konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio konkurencinės šilumos gamybos veikla atitinka Aprašo 2.3 papunkčio kriterijų, jei įvertinama, kad Šilumos aukciono dalyvis ir (ar) Šilumos aukciono dalyvių, priklausančių susijusių ūkio subjektų grupei, kaip ji apibrėžta Aprašo III skyriuje, grupė konkrečioje aprūpinimo šiluma sistemoje per paskutinius 12 mėnesių pagamino (vertinamas visas toje aprūpinimo šiluma sistemoje pagamintas šilumos kiekis: pagamintas šilumos poreikio piko ir (ar) rezervinės galios pajėgumais; pagamintas teikiant rezervinės šiluminės galios užtikrinimo paslaugą; pagamintas konkurenciniais šilumos gamybos įrenginiais; pagamintas atliekinės šilumos gamybos įrenginiais) daugiau kaip 1/3 metinio šilumos kiekio ir per praėjusius kalendorinius metus jo konkurencinės šilumos gamybos veiklos pajamos viršijo jam taikomą Šilumos gamybos ir (ar) supirkimo tvarkos ir sąlygų apraše nustatyta tvarka apskaičiuotą ir viešai paskelbtą palyginamąjį šilumos pajamų lygį. Tokiu atveju privaloma šilumos gamybos kainodara bus taikoma 5 metus nuo Tarybos sprendimo, kuriuo nustatytos šilumos gamybos reguliuojamos kainos, priėmimo dienos.
V SKYRIUS
SPRENDIMO PRIĖMIMAS
17. Sprendimas dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo konkurencinei šilumos gamybos veiklai (konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimas reguliuojama veikla) atitinkamoje aprūpinimo šiluma sistemoje priimamas, jei įvertinus turimus duomenis konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio veikla atitinka Aprašo 14.3 ir (ar) 15.2 ir (ar) 16.4 papunkčiuose reglamentuotas aplinkybes.
18. Sprendimas dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros netaikymo konkurencinei šilumos gamybos veiklai (konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimas nereguliuojama veikla) atitinkamoje aprūpinimo šiluma sistemoje priimamas, jei įvertinus turimus duomenis konstatuojama, kad Šilumos aukciono dalyvio veikla atitinka visas Aprašo 14.2.1, 14.2.2, 15.1, 16.3.1 ir
16.3.2 papunkčiuose reglamentuotas aplinkybes.
19. Pakartotinai teikti prašymą Tarybai dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo ar netaikymo konkurencinei šilumos gamybos veiklai (dėl konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama ar nereguliuojama veikla) Šilumos aukciono dalyvis gali tik iš esmės pasikeitus aplinkybėms, turinčioms įtakos pagal Aprašo 17 ir 18 punktus priimtiems sprendimams.
21. Priimdama sprendimą netaikyti privalomos šilumos gamybos kainodaros konkurencinei šilumos gamybos veiklai (pripažindama konkurencinę šilumos gamybos veiklą nereguliuojama veikla), Taryba įpareigoja Šilumos aukciono dalyvį per 60 kalendorinių dienų pateikti informaciją apie šilumos gamybos veiklos reguliavimo laikotarpiu gautas pajamas ir sąnaudas bei informaciją apie grąžintą teigiamą šilumą parduodant šilumos aukciono būdu susidariusį faktiškai gautų pajamų ir leistinos gauti pajamų apimties skirtumą.
22. Priimdama sprendimą taikyti privalomą šilumos gamybos kainodarą konkurencinei šilumos gamybos veiklai (pripažindama konkurencinę šilumos gamybos veiklą reguliuojama veikla), Taryba įpareigoja Šilumos aukciono dalyvį per 90 kalendorinių dienų pateikti šilumos gamybos kainos projektą.
VI SKYRIUS
KONFIDENCIALIOS INFORMACIJOS APSAUGA
24. Jei Tarybai pateikiama konfidenciali informacija, ją pateikiantis subjektas privalo konkrečiai nurodyti, kuri informacija yra konfidenciali.
25. Konfidencialia negali būti laikoma informacija, kurią teisės aktai nustato kaip nekonfidencialią ir (ar) kuri nebuvo konfidenciali ar nenurodyta kaip konfidenciali Tarybai, kai ji šią informaciją sužinojo.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. Tarybos veiksmai ar neveikimas įgyvendinant šį Aprašą gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos nustatyta tvarka ir sąlygomis.
29. Pasikeitus Tarybos sprendime dėl privalomos šilumos gamybos kainodaros taikymo ar netaikymo konkurencinei šilumos gamybos veiklai (dėl konkurencinės šilumos gamybos veiklos pripažinimo reguliuojama (nereguliuojama) veikla) konstatuotoms aplinkybėms, Šilumos aukciono dalyvis per 10 darbo dienų nuo jų pasikeitimo privalo apie tai informuoti Tarybą.