LIETUVOS RESPUBLIKOS
RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS DIREKTORIAUS 2006 M. VASARIO 24 D. ĮSAKYMO NR. 1V-261 „DĖL PRISIJUNGIMO PRIE VIEŠOJO RYŠIŲ TINKLO FIKSUOTOJE VIETOJE IR VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ NUSTATYMO IR DUOMENŲ TEIKIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2018 m. vasario 6 d. Nr. 1V-93
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2006 m. vasario 24 d. įsakymą Nr. 1V-261 „Dėl Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių patvirtinimo“:
1.1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:
„Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo 31 straipsnio 3 dalimi, įgyvendindamas 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų direktyva) (OL 2004 m. specialusis leidimas, 13 skyrius, 29 tomas, p. 367) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. lapkričio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2009/136/EB (OL 2009 L 337, p. 11), ir atsižvelgdamas į Europos telekomunikacijų standartų instituto (ETSI) vadovus LST ETSI EG 202 057-1 V1.3.1:2011 „Kalbinių signalų apdorojimas, perdavimas ir kokybės aspektai. Paslaugų gavėjams teikiamų paslaugų kokybės (QoS) parametrų apibrėžtys ir matavimai. 1 dalis. Bendrieji dalykai“ ir LST ETSI EG 202 057-2 V1.3.1:2011 „Kalbinių signalų apdorojimas, perdavimas ir kokybės aspektai. Paslaugų gavėjams teikiamų paslaugų kokybės (QoS) parametrų apibrėžtys ir matavimai. 2 dalis. Balso telefonija, 3 grupės fakso aparatai, modemo duomenų paslaugos ir žinutės“:“.
1.2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintas Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisykles:
1.2.2. Pakeičiu 4 punktą ir jį išdėstau taip:
„4. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
4.1. Kvietimas – bandymas prisiskambinti galiojančiu telefono ryšio numeriu, surinktu išgirdus telefono stoties parengties signalą.
4.2. Netiesioginės paslaugos – Paslaugos, kai jų teikėjas paslaugų gavėjui tokias Paslaugas teikia ne savo viešuoju fiksuotojo ryšio tinklu, o paslaugų gavėjas turi galimybę šias Paslaugas pasirinkti (pavyzdžiui, telefonu renkant papildomą kodą).
4.4 Paslaugų kokybė – visuminė viešųjų fiksuotojo telefono ryšio paslaugų teikimo charakteristika, kuri apibūdina šių paslaugų gavėjo poreikių gauti Paslaugas tenkinimo laipsnį.
4.5. Paslaugų teikėjas – ūkio subjektas, teikiantis Paslaugas savo ar kito ūkio subjekto viešuoju fiksuotojo ryšio tinklu.
4.6. Perkeltas numeris – paslaugų gavėjui suteiktas telefono ryšio numeris, kuris išlieka nepakitęs paslaugų gavėjui pakeitus Paslaugos teikimo vietą ir (arba) paslaugų teikėją.
1.2.3. Pakeičiu II skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.4. Pakeičiu 6.8 papunktį ir jį išdėstau taip:
„6.8. veikiančių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų dalis – taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų, leidžiančių pasinaudoti visomis jais teikiamomis (reklamuojamomis) paslaugomis, procentinė dalis;“.
1.2.5. Pakeičiu III skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.6. Pakeičiu IV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.7. Pakeičiu IV skyriaus I skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.8. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.9. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.10. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.11. Pakeičiu IV skyriaus II skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.12. Pakeičiu IV skyriaus III skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.13. Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.14. Pakeičiu IV skyriaus IV skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.15. Pakeičiu IV skyriaus V skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.16. Pakeičiu 51 punktą ir jį išdėstau taip:
1.2.17. Pakeičiu IV skyriaus VI skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.18. Pakeičiu IV skyriaus VII skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.19. Pakeičiu IV skyriaus VIII skirsnį ir jį išdėstau taip:
„AŠTUNTASIS SKIRSNIS
VEIKIANČIŲ TAKSOFONŲ IR (ARBA) KITŲ VIEŠAI PRIEINAMŲ VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKIMO VIETŲ DALIS
70. Veikiančių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų daliai įvertinti pateikiama gerai veikiančių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų procentinė dalis.
71. Gerai veikiančių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų procentinė dalis apskaičiuojama visą parų skaičių, kuris gaunamas sudėjus kiekvieno gerai veikusio taksofono ir (arba) kitos viešai prieinamos viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietos darbo paras, dalijant iš viso parų skaičiaus, kuriomis kiekvienas taksofonas ir (arba) kita viešai prieinama viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vieta buvo įrengti, ir dauginant iš šimto.
72. Taksofonas ir (arba) kita viešai prieinama viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vieta laikomi gerai veikiančiais, jeigu visą parą galima pasinaudoti visomis jais teikiamomis (reklamuojamomis) paslaugomis.
1.2.20. Pakeičiu IV skyriaus IX skirsnio pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.21. Pakeičiu V skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
1.2.22. Pakeičiu 82 punktą ir jį išdėstau taip:
„82. Paslaugų teikėjai, kurie įpareigoti teikti universaliąsias paslaugas, Taisyklių 11 punkte nurodytais laikotarpiais surinktus ir įvertintus Kokybės rodiklius už praėjusius Taisyklių 79 punkte nurodytus ataskaitinius laikotarpius privalo per 15 dienų po ataskaitinio ketvirčio pabaigos raštu popierine forma arba Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 1V-292 „Dėl Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklių patvirtinimo“, (toliau – Dokumentų teikimo taisyklės) nustatyta tvarka ir sąlygomis pateikti Tarnybai ataskaitą, kurios forma nurodyta Taisyklių 2 priede.“
1.2.23. Pakeičiu VI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:
Prisijungimo prie viešojo ryšių tinklo fiksuotoje vietoje ir viešųjų telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių nustatymo ir duomenų teikimo taisyklių
2 priedas
PRISIJUNGIMO PRIE VIEŠOJO RYŠIŲ TINKLO FIKSUOTOJE VIETOJE IR VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIŲ ĮVERTINIMO ATASKAITA
Ataskaitą teikia:
Ataskaitinis laikotarpis:
Kokybės rodikliai |
Kokybės rodiklių vertės |
|
Linijos įrengimo trukmė |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių linijos įrengimų |
dienos (-ų). (tiesioginėms paslaugoms) |
Trukmė, per kurią atliekama 99 proc. greičiausių linijos įrengimų |
dienos (-ų). (tiesioginėms paslaugoms) |
|
Atlikti įrengimai iki sutartos dienos, proc. |
proc. (tiesioginėms paslaugoms) |
|
Darbo valandos užsakymams priimti |
Darbo dienomis nuo……….iki…….. Šeštadieniais nuo……….iki…….. Sekmadieniais nuo……….iki…….. (tiesioginėms paslaugoms) |
|
Darbo valandos užsakymams vykdyti |
Darbo dienomis nuo……….iki…….. Šeštadieniais nuo……….iki…….. Sekmadieniais nuo……….iki…….. (tiesioginėms paslaugoms) |
|
Santykinis gedimų skaičius |
Gedimų skaičius šimte linijų per vienerius metus |
pranešimų šimtui linijų (tiesioginėms paslaugoms) pranešimų šimtui linijų (netiesioginėms paslaugoms) |
Gedimo šalinimo trukmė |
Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų |
valandos (-ų).
(tiesioginėms paslaugoms) |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių vietinių linijų gedimų pašalinimų |
valandos (-ų).
(tiesioginėms paslaugoms) |
|
Pašalinti gedimai vietinėse linijose per numatytą trukmę, proc. |
proc. (tiesioginėms paslaugoms) |
|
Trukmė, per kurią atliekama 80 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų |
valandos (-ų).
(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių visų kitų gedimų pašalinimų |
valandos (-ų).
(bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Visi kiti pašalinti gedimai per numatytą trukmę, proc. |
proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Darbo valandos pranešimams apie gedimus priimti |
Darbo dienomis nuo……….iki…….. Šeštadieniais nuo……….iki…….. Sekmadieniais nuo……….iki…….. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Darbo valandos gedimams šalinti |
Darbo dienomis nuo……….iki…….. Šeštadieniais nuo……….iki…….. Sekmadieniais nuo……….iki…….. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Nesėkmingų kvietimų dalis |
Nacionalinių, proc. |
proc. Bandymų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Tarptautinių, proc. |
proc. Bandymų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Sujungimo trukmė |
Vidutinė nacionalinio sujungimo trukmė, s |
sekundės (-ių). Matavimų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių nacionalinių sujungimų, s |
sekundės (-ių). Matavimų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Vidutinė tarptautinio sujungimo trukmė, s |
sekundės (-ių). Matavimų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Trukmė, per kurią atliekama 95 proc. greičiausių tarptautinių sujungimų, s |
sekundės (-ių). Matavimų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
|
Paslaugų teikėjo tarnybų atsiliepimo trukmė |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, s Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
sekundės (-ių). proc. Matavimų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Informacijos tarnybos atsiliepimo trukmė |
Vidutinė trukmė iki atsiliepimo, s Atsiliepimai per 20 sek., proc. |
sekundės (-ių). proc. Matavimų skaičius = (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
Veikiančių taksofonų ir (arba) kitų viešai prieinamų viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimo vietų dalis |
Gerai veikiantys taksofonai, proc. |
proc. Matavimų skaičius = |
Skundai dėl sąskaitų teisingumo |
Gauti skundai dėl sąskaitų teisingumo, proc. |
proc. (bendrai tiesioginėms ir netiesioginėms paslaugoms) |
PASTABA. Ten, kur reikia įrašyti matavimų skaičių, jei Paslaugų teikėjas savo pasirinkimu matuoja visus įvykius, galima įrašyti žodį „visi“.