rajono nespalvotas

 

ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ALYTAUS R. DAUGŲ VLADO MIRONO GIMNAZIJOS direktoriaus 2022 METŲ veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2023 m. balandžio 6 d. Nr. K-25

Alytus

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 4, 12, 16, 20, 27, 29, 57 straipsnių ir trečiojo-1 skirsnio pavadinimo pakeitimo ir įstatymo papildymo 10-5 straipsniu, įstatymo 10 straipsnio 2 dalimi, įgyvendindama Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Alytaus rajono savivaldybės tarybos 2007 m. gruodžio 14 d. sprendimu Nr. K-228 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (su pakeitimais), 214 punktą, Alytaus rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos direktoriaus 2022 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Algirdas Vrubliauskas

 


 

PRITARTA 

Alytaus rajono savivaldybės tarybos 

2023 m. balandžio 6 d. sprendimu Nr. K-25

 

 

ALYTAUS R. DAUGŲ VLADO MIRONO gimnazijos direktoriaus

2022 METŲ veiklos ATASKAITA

 

 

I SKYRIUS  

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS    

  

(Švietimo įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo kryptys ir svariausi rezultatai bei rodikliai)  

 

Viešojo sektoriaus subjekto pavadinimas, kodas, buveinės adresas: pavadinimas – Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazija (toliau – gimnazija) – kodas 190244044, buveinės adresas – Vlado Mirono g. 2, 64140 Daugai, Alytaus r. sav.

Viešojo sektoriaus subjekto, parengusio ataskaitą, pavadinimas, kodas, buveinės adresas: pavadinimas – Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazija – kodas 190244044, buveinės adresas – Vlado Mirono g. 2, 64140 Daugai, Alytaus r. sav.

Ataskaitinis laikotarpis – 2022 m. sausio 1 d.–2022 m. gruodžio 31 d.

Ataskaitoje pateikiami duomenys išreiškiami Lietuvos Respublikos piniginiais vienetais – eurais.  

Alytaus r. Daugų Vlado Mirono gimnazijos įsteigimo data – 1777 m. rugsėjo 1 d. Tai savivaldybės biudžetinė įstaiga, bendrojo lavinimo mokykla, mokymo forma – dieninė, mokymo kalba – lietuvių, vykdanti formaliojo švietimo programas: ikimokyklinis ugdymas (kodas 85.10.10), priešmokyklinis ugdymas (85.10.20), pradinis ugdymas (kodas 85.20), pagrindinis ugdymas (kodas 85.31.10),  vidurinis ugdymas (kodas 85.31.20). 

 

Gimnazijos ir jos skyrių darbuotojai

 

2022-01-01 

2022-12-31 

1. 

Bendras darbuotojų skaičius 

104

106 

2. 

Pedagoginių darbuotojų skaičius 

63 

64 

3. 

Atestuotų pedagogų skaičius  

Turinčio eksperto kvalifikacinę kategoriją 

Turinčių metodininko kvalifikacinę kategoriją 

21

22

Turinčių vyr. mokytojo kvalifikacinę kategoriją 

25 

24

Turinčių mokytojo kvalifikacinę kategoriją 

10

10

Neatestuotų mokytojų skaičius 

8

 

Gimnazijoje ir jos skyriuose besimokančių mokinių skaičius

 

 

2022-09-01

 

IU

PUG

1

2

3

4

5

6

7

8

Ig

IIg

IIIg

IVg

Viso

Daugų Vlado Mirono gimnazija

19

18

19

17

13

22

29

27

19

15

16

13

227

Komplektai

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

12

Alovės pagrindinio ugdymo skyrius

15

5

10

6

9

6

8

9

8

8

8

9

101

Komplektai

1

1

1

1

 

1

 

1

 

1

1

8

Makniūnų ikimokyklino ugdymo skyrius

-

-

-

Komplektai

-

 

-

Daugų ikimokykli­nio ugdymo skyrius

52

20

72

Komplektai

3

1

4

Venciūnų ikimokyklinio ugdymo skyrius

34

34

Komplektai

2

2

Iš viso

 

434

Iš viso komplektų

 

26

 

Duomenys apie mokinius, įgijusius pradinį, pagrindinį, vidurinį išsilavinimą 2021–2022 m. m.

 

 

Pradinio išsilavinimo pažymėjimai

Pradinio ugdymo individualizuota programa

Pagrindinio ugdymo

 

(1 pakopa) pažymėjimai

Pagrindinio ugdymo individualizuota programa

Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimas

Pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas

Brandos atestatai

Daugų Vlado Mirono gimnazija

9

3

20

1

17

0

21

Alovės pagrindinio ugdymo skyrius

6

1

6

0

8

0

-

Iš viso

15

4

26

1

25

0

21

 

 

 

 

Daugų Vlado Mirono gimnazijos 2022 metų pagrindinio ugdymo žinių patikrinimo rezultatai

 

Eil.

Nr.

Patikrinimas

Turėjo dalyvauti

Dalyvavo

Nepatenkinamas lygis (%)

Patenkinamas pasiekimų lygis (%)

Pagrindinis pasiekimų lygis (%)

Aukštesnysis pasiekimų lygis (%)

1.  

Lietuvių kalba ir literatūra

17

17

-

35,3

47,1

17,6

2.  

Matematika

17

17

41,2

58,8

-

-

 

Alovės pagrindinio ugdymo skyriaus 2022 metų pagrindinio ugdymo žinių patikrinimo rezultatai

 

Eil.

Nr.

Patikrinimas

Turėjo dalyvauti

Dalyvavo

Nepatenkinamas lygis (%)

Patenkinamas pasiekimų lygis (%)

Pagrindinis pasiekimų lygis (%)

Aukštesnysis pasiekimų lygis (%)

1.  

Lietuvių kalba ir literatūra

7

7

-

57,1

42,9

-

2.  

Matematika

7

7

100

-

-

-

 

Valstybinių brandos egzaminų rezultatų analizė pagal dalykus 2021–2022 m. m.

 

Eil.

Nr.

Egzaminas

Dalyvavo

Išlaikė

Patenkinamas pasiekimų lygis (%)

Pagrindinis pasiekimų lygis (%)

Aukštesnysis pasiekimų lygis (%)

1.  

Lietuvių kalba ir literatūra

19

19

31,6

52,6

15,8

2.  

Istorija

12

12

58,3

41,7

-

3.  

Matematika

17

10

58,8

-

-

4.  

Biologija

3

3

33,3

66,7

-

5.  

Užsienio kalba (anglų)

18

18

27,8

66,7

5,5

6.  

Užsienio kalba (rusų)

-

-

-

-

-

7.  

Informacinės technologijos

-

-

-

-

-

8.  

Chemija

-

-

-

-

-

9.  

Fizika

2

2

100

-

-

10.

Geografija

4

1

-

100

-

 

Mokyklinių brandos egzaminų rezultatų analizė pagal dalykus 2021–2022 m. m.

 

Eil.

Nr.

Egzaminas

Dalyvavo

Išlaikė

Gavo 9 ir daugiau balų

Gavo 9 ir daugiau balų procentais

1.  

Lietuvių kalba ir literatūra

1

1

0

0

2.  

Technologijos

4

4

3

75

3.  

Menai (dailė)

2

2

2

100

4.  

Menai (teatras)

1

1

1

100

5.  

Brandos darbas

-

-

-

-

 

Stojimo į aukštąsias mokyklas rezultatai (%)

 

 

Abiturientų skaičius

Mokosi aukštosiose mokyklose, universitetuose

Mokosi kolegijose

 

 

Mokosi profesinėse mokyklose

Mokosi kitur

Kita veikla

2022 m.

21

42,9%

14.3%

23,8%

-

19%

 

Daugų Vlado Mirono gimnazijos 2022 metų veiklos plano prioritetas – aktyvaus, patirtinio, tyrinėjimu ir problemų sprendimu grindžiamų metodų diegimas ir taikymas. Jam pasiekti išsikelti tikslai: 

1 tikslas – pasirengti diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas;

2 tikslas – telkti pozityvią, saugią, pilietiškai aktyvią bendruomenę;

3 tikslas – sukurti funkcionalią, šiuolaikišką mokymo(si) aplinką, turtinant skaitmeninių priemonių bazę, įrengiant naujas edukacines erdves bei jas pritaikant individualiam ir grupiniam mokinių darbui.

 

Svarbiausi 2022 m. rezultatai ir rodikliai:  

·     Mokyklos komanda teikė paraišką, buvo atrinkta ir dalyvavo Atnaujintų bendrųjų programų diegimo veiklos tyrime, įgyvendino numatytas programos veiklas

·    Devyni (pradinių klasių, dorinio ugdymo, matematikos, fizikos, lietuvių kalbos ir literatūros, anglų kalbos, geografijos, istorijos, fizinio ugdymo) gimnazijos mokytojai dalyvavo NŠA projekte „Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ ir atliko programoje numatytas užduotis. Mokytojai išklausę informaciją, atlikę praktines užduotis jomis pasidalino su kitų rajono mokyklų kolegomis.

·    Buvo organizuojama 90 integruotų pamokų, pamokų netradicinėse erdvėse, laboratorijose, kad mokiniai įgytų konkrečios patirties ir ją pritaikytų kasdieniame gyvenime: pradinėse klasėse – 20, socialinių mokslų  – 8, gamtos mokslų – 21, kalbų – 13, saviraiškos  – 28 pamokos;

·    Mokytojai pravedė 8 atviras pamokos, kurių metu stebėjo vieni kitų pamokas, jas aptarė, dalinosi patirtimi.  

·    50 pamokų  vyko kitose erdvėse: pradinėse klasėse  – 25, socialinių mokslų  – 6, gamtos mokslų – 10, kalbų – 7, saviraiškos  – 2 pamokos;

·    Metodinėje taryboje susitarta dėl kolegialaus bendradarbiavimo būdų, persvarstyti ir naujai patvirtinto Metodinės tarybos nuostatai, Metodinių grupių nuostatai, parengtas ir įgyvendintas MT veiklos planas, aptarti atnaujintų BP pokyčiai, pasigilinta į kompetencijų aprašus. Mokytojų tarybos posėdyje remiantis metodinės tarybos ir metodinių grupių veiklos analize pristatyti rezultatai;

·    Visose klasėse vyko edukaciniai renginiai.

·    5–8, Ig–IVg klasių mokiniams buvo vykdomas kino sklaidos ir edukacijos projektas „Kino busas“.

·    Dalies 7, 8, Ig klasių mokinių skaitmeninis  raštingumas buvo gerinamas tarptautinių Erasmus+ projektų „Enjoy Coding With Scratch“ mobilumų metu Lietuvoje kovo 28 d.–balandžio 1 d.: septyni gimnazijos mokiniai kartu su partneriais iš Bulgarijos, Turkijos, Š. Makedonijos ir Italijos mokėsi kaip kurti istorijas su Scratch programa; Lapkričio 21–25 d. 7–8 klasių mokinių komanda dalyvavo mobilume Italijoje, kur kartu su bendraamžiais iš projekto partnerių šalių gilino skaitmeninius įgūdžius su Scratch programa kūrė pamokas įvairiems mokomiesiems dalykams – geografijos, istorijos, anglų kalbos, dailės.

·    Projekto „Digitally smarted kids“ metu 8–Ig klasių mokiniai mokėsi dirbti su  naujais IT įrankiais – Canva, Issu, Renderforest, Toontastic, kūrė internetines svetaines su Weebly programa, mokėsi kurti Blog’us ir klausimynus  Portugalijoje gegužės 23 – 27 d. ir Ispanijoje spalio 3–7 d. mobilumų metu buvo skatinamas tarpkultūrinis bendradarbiavimas, mokiniai susipažino su šalių kultūromis, tradicijomis, lavino anglų kalbos žinias;

·    Pradinėse klasėse IT įgūdžių ugdymas vyko pagalbos valandėlių metu informatikos kabinete. Visiems 1–4 klasių mokiniams išpirkta edukaklase.lt licenzija. Mokiniai atlikdavo įvairių dalykų užduotis kompiuteriais, dalyvavo konkurse „Olimpis-2022“, mokėsi ieškoti informacijos internete, atlikdavo diagnostinius testus, naudojosi įvairiomis programėlėmis. Pamokose naudojo robotukus-bitutes;

·    2021 m. spalio mėn.–2022 m. gegužės mėn. buvo vykdomas VŠĮ „Meno avilio“ projekto „Istorijos. Garsais ir vaizdais“. Projektą padėjo įgyvendinti audiovizualinio meno kūrėjai, režisieriai Emilija Juzeliūnaitė bei Jonas Juškaitis. Projekto metu kūrėjai mokinius sudomino ir pamokė, kaip pastebėti nepaprastus dalykus kasdienybėje, 8 ir IIg klasės mokiniai mokėsi tartis ir susitarti pasirinkdami kuriamų pasakojimų temas, lokacijos vietas, mokėsi garsų įrašymo, filmavimo, montavimo technikų. Paskutinę projekto dieną gimnazijos lauko erdvėse (lauko klasėje, prie aukuro) buvo suorganizuota mokinių darbų paroda. Parodą pamatyti galėjo ne tik mokytojai bei mokiniai, tačiau ir tėvai. Stebėdami vaikų parodą dalyviai turėjo galimybę susipažinti su visomis projekto veiklomis;

·    Respublikinio projekto „Demokratinio ugdymo principais grįstų praktikų įdiegimas Lietuvoje“ gimnazijoje buvo vykdomas nuo 2021 m. kovo mėnesio iki 2023 m. gruodžio. Projekte dalyvavo Ig ir IIIg kl. mokiniai bei jų klasių vadovai. Projektą gimnazijoje kuravo gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui G. Volungevičienė. Projekto metu kas dvi savaites vyko nuotoliniai susitikimai (refleksija), įvyko du susitikimai Vilniuje, „Demokratinėje mokykloje“, projekto kuratorė du kartus buvo atvykusi į gimnaziją, bendravo su klasių vadovais, dalijosi patirtimi. Gimnazijoje  diegiamos demokratiniu ugdymu grįstos praktikos: klasių vadovai supažindinti su klasių susirinkimų organizavimu (šiuos principus taiko ne visi mokytojai), gimnazijos mokinių tarybos susirinkimai. Baigiamasis projekto renginys – konferencija, į kurią susirinko visi projekto dalyviai iš 20 valstybinių mokyklų. Dalyviai dalijosi savo patirtimi taikant DU principus bei klausė paskaitų apie demokratinį ugdymą, apie tai, kokia svarbi mokinio emocinė būklė mokykloje. Nors projektas baigėsi, tačiau įgytos patirtys bus taikomos toliau.

·    Dauguma tėvų sistemingai jungiasi prie elektroninio dienyno. Visų klasių auklėtojos socialiniuose tinkluose turi tėvų grupes, skirtas greitam informacijos perdavimui. Tėvai dalyvauja tėvų susirinkimuose, trišaliuose pokalbiuose mokinys-auklėtojas-tėvai, kuriuose aptariami pasiekti rezultatai, kylančios problemos, pagalbos mokiniams priemonės. Iškilus mokymosi, elgesio ar pamokų lankomumo problemoms vyksta pokalbiai mokinys-tėvai-pagalbos specialistai.

·    Gimnazijoje yra 24 mokiniai, kuriems pagal Alytaus miesto pedagoginės psichologinės tarnybos išvadas nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai: 1 – labai dideli, 10 – dideli, 13 – vidutiniai. Dalis jų ugdomi pagal individualizuotas, kiti pagal pritaikytas programas. Šiems mokiniams teikiama logopedo, pagal poreikį socialinio pedagogo, psichologo, mokytojo padėjėjo pagalba;

·    Visi gimnazijos  mokiniai dalyvauja socialinio ir emocinio ugdymo programose: priešmokyklinio ugdymo grupių mokiniai - Zipio draugų, pradinių klasių mokiniai – Antro žingsnio, 5–8 klasių – Paauglystės kryžkelių, I–IVg (9–10) klasės – Raktų į sėkmę programose.

·    2022 metais biologijos, lietuvių kalbos ir literatūros rezultatai aukštesni už savivaldybės ir šalies rezultatų vidurkius.

·    2021 - 2022 m. m. 1–4 klasėse aukštesniuoju lygiu mokėsi 37,9 %, pagrindiniu lygiu – 29,1 %, patenkinamu lygiu – 32,9 %, 5–8, I–IV gimnazijos klasėse aukštesniuoju lygiu mokėsi 11,6 %, pagrindiniu lygiu – 39,5 %, patenkinamu lygiu – 48,8 %.

·    2022 m. 42,9 proc. abiturientų įstojo studijuoti į universitetus, 14,3 proc. – į kolegijas. Maža dalis abiturientų pasirinko profesines studijas.

·    Atsiradus galimybei Alovės skyriuje formuoti mišrią priešmokyklinio ugdymo grupę ir nelikus jungtinių klasių pagrindiniame ugdyme padidėjo mokinių skaičius. Tėvai, rinkdamiesi ugdymo įstaigą mažiesiems, kartu atveda ir vyresnius, jau mieste besimokiusius.

·    Alovės pagrindinio ugdymo skyriuje  stebima pažanga. 2021–2022 m. m. 1–4 klasėse aukštesniuoju lygiu mokėsi 44 %, pagrindiniu lygiu – 19%, patenkinamu lygiu – 37 % mokinių. 5–10 klasėse aukštesniuoju lygiu mokėsi 9 %, pagrindiniu lygiu – 30 %, patenkinamu lygiu – 61 % mokinių.

·    Gimnazijos mokiniai Alytaus rajono olimpiadose pelnė 7 pirmas, 7 antras, 3 trečias vietas, taip pat dalyvauta respublikinėse olimpiadose, konkursuose.

·    Gimnazijos mokiniai dalyvavo matematikos konkurse „Kengūra“, „Pangea 2022“, „Olympis 2022“ ir iškovojo 5 pirmas vietas,  antras vietas,  trečias vietas, po 4 sidabriniai diplomai ir 1  ir oranžinis diplomas.

 

·    Alovės pagrindinio ugdymo skyriaus   mokiniai konkurso „Olympis 2022“ įvairių dalykų rudens ir pavasario sesijose  pelnė 22 I laipsnio, 13 II laipsnio, 8 III laipsnio diplomus. Dalyvauta respublikiniame matematikos konkurse „Kings“, gauti serfitikatai. Už dalyvavimą Druskininkuose vykusiame Partizanų dainų festivalyje „Laisvės kelias 2022“ Alovės skyriaus mokiniai gavo padėką. 2 skyriaus mokinės dalyvavo Tarptautiniame pradinių klasių mokinių dailyraščio konkurse „Tau, Lietuva“. Gautos padėkos. Laimėtas projektas „Futboliukas“, UEFA „Playmaker“, kasmet dalyvaujame bėgime „Gelbėkim vaikus“.

 

·    Visi mokytojai dalyvavo rajono ir respublikiniuose renginiuose, seminaruose, konferencijose. Metodinėse grupėse dalijosi įgyta gerąja patirtimi, metodine medžiaga.   

·    Buvo vykdomas modelis „Kolega - kolegai“,  mokytojai stebėjo, kartu vedė įvairių mokomųjų dalykų pamokas (tiek tradiciniu, tiek nuotoliniu būdu buvo vedamos įvairių mokomųjų dalykų integruotos pamokos, bendrauta ir bendradarbiauta su kitomis mokyklomis, muziejais, vykdomos įvairios edukacijos, projektai).  Išskirtinis dėmesys buvo sutektas į projektus, kurie vyko birželio mėnesį.  

·    Baigtas tarptautinės „Mąstymo mokyklos“ seminarų ciklas, mokytojai ugdymo procese diegia „Mąstymo mokyklos“ principus.

·    Gimnazijoje įgyvendinamas Erasmus+ KA2 projektai:  „Enjoy Coding with Scratch3“ ir „Digitally smarted kids“.

·    Sėkmingai įgyvendintas Erasmus+KA2 projektas „Give up bullying“ –  prisidėta prie pozityvios, socialinės, emocinės aplinkos kūrimo, sudarytos sąlygos kiekvienam mokiniui dalyvauti socialinio ir emocinio ugdymo programose. 

·    Klasių auklėtojai kėlė tikslus ir uždavinius, planavo savo veiklas, siekdami kurti bendravimo ir bendradarbiavimo aplinką su ugdytinių tėvais, formavo klasės bendruomenę, kurios kiekvienas narys galėtų įgyvendinti savo individualius ugdymosi tikslus ir poreikius.  

 

·    Klasių auklėtojai organizavo klasės valandėles, mokinių tėvų susirinkimus pagal pasirinktas pedagoginio švietimo temas, trišalius individualius pokalbius  „Mokinys – tėvai – auklėtojas“, tikslinius klasių susirinkimus. Nemažai veiklų vyko virtualioje erdvėje.  

 

·    Psichologė, klasių auklėtojai padėjo mokiniams planuoti profesinę karjerą.   

 

·    Dauguma tėvų dalyvauja klasių veikloje: susirinkimuose, ekskursijose, klasių auklėtojų organizuojamuose pokalbiuose, kuriuose aptariami pasiekti rezultatai, lūkesčiai bei kylančios problemos ir aptariamos pagalbos vaikams priemonės ir būdai. Gimnazijoje vyko nuotolinės diskusijos su tėvais, temomis: „Sukurkime geros pamokos formulę kartu“, „Sukurkime sėkmingo mokinio dieną kartu“, „Diskutuojame su tėvais apie ugdymo turinio atnaujinimą“. Alovės skyriuje vyko efektyvus bendravimas ir bendradarbiavimas su mokinių tėvais, juos įtraukiant į mokyklos kultūros ir ugdymo kokybės gerinimą. Ypač didelis dėmesys kreiptas naujai atvykusių mokinių adaptacijai ir emocinei būsenai. Tėvai dalyvavo šventėse, projektinėje veikloje. („Šeimos delnuose“, protmūšyje, edukacijoje „Kalėdų belaukiant“,  „Auksinis ruduo”). 

·    Glaudžiai bendradarbiauta su socialiniais partneriais, susidraugauta su keturračių klubu „Atv broliai“, aktyviai ieškota rėmėjų.

·    Anoniminė patyčių dėžutė gimnazijos tinklapyje įdiegta, skyrelyje „Pagalba mokiniams ir tėvams“ patalpinta Patyčių dėžutės naudojimosi instrukcija, su kuria per el. dienyną buvo supažindinti tėvai ir mokiniai.

·    Ikimokyklinio ugdymo skyriuose įgyvendinama „Zipio draugų“ programa. Šiuo metu 1 ikimokyklinio ugdymo mokytoja dalyvauja šios programos mokymuose. Pradinėse klasėse įgyvendinama „Antro žingsnio“ programa, 5–8, I–II gimnazijos klasėse mokiniai dalyvauja Lions Quest programose „Paauglystės kryžkelės“, III–IV gimnazijos klasėse - „Raktai į sėkmę“. Visi mokytojai, klasių auklėtojai yra baigę SEU programų mokymus

·    Gimnazijoje tęsiamas poilsio erdvių kūrimas, įrengtos naujos erdvės: „Basų kojų takas“, „Kliūčių ruožas“, praturtinta erdvė „ Prie aukuro“, įkurta inkilų sienelė. Alovės pagrindinio ugdymo skyriuje tęsiamas tikslingų ir estetiškų edukacinių bei  poilsio erdvių kūrimas. Atnaujinti gėlynai prie paradinio įėjimo, pirmo aukšto koridoriuje įkurta stalo žaidimų salelė, įrengtos išmanios grindys, ant laiptų priklijuoti užrašai su pozityviais linkėjimais. Biologijos – fizikos kabinete įrengta išmani lenta, gauti trys kompiuteriai, spausdintuvas, garso kolonėlė, lauko klasei įsigyta pavėsinė. Pradėtas įrengti sanitarinis mazgas, skirtas ikimokyklinio ugdymo grupės vaikams. Už mokytojų paaukotas ir rėmėjų  lėšas (300 Eur) nupirkti du klozetai ir dvi kriauklės.

·    Šiuolaikinių ugdymo turinio metodų taikymas. Venciūnų IU skyriuje didelis dėmesys buvo skiriamas Steam metodikos pritaikymui ugdomojoje veikloje, pasitelkiant kuo daugiau įvairių netradicinių priemonių.

·    Akcentuojamas laisvas vaiko pasirinkimas ir dalyvavimas ugdomojoje veikloje. Venciūnų IU skyrius dalyvavo respublikiniuose sveikatingumo projektuose, gerumo akcijose, pažintinėse edukacijose ir buvo apdovanoti padėkų raštais.

·    Didelis dėmesys skiriamas vaiko fizinės ir psichinės sveikatos stiprinimui. Venciūnų IU skyriuje buvo rengiamos sporto dienos, sveikatingumo savaitė, sveikučių dienos įtraukiant vaikus ir tėvus.

·    Kuriama vaiko vystymąsi skatinanti aplinka. Venciūnų IU skyriuje įrengta

·    lauko virtuvėlė,  skatinanti vaikų pažintinę veiklą. Darželio grupėse buvo atnaujinti pažintinės, kūrybinės veiklos kampeliai su naujomis kūrybinėmis priemonėmis.

·    Prevencine tema buvo rengiami individualūs pokalbiai, pranešimai nuotolinėje erdvėje, susirinkimai su tėvais apie tėvų ir vaikų santykius, konfliktus, bei kitas vaikų elgesio problemas, adaptaciją darželyje, bei vaikų pasiekimus ir vertinimą.

·    Gimnazijoje ir skyriuose nemokamai maitinami 166 mokiniai. Tai sudaro apie 65 proc. priešmokyklinio ir mokyklinio amžiaus mokinių. 

       ·   2022 metais gimnazijai ir jos skyriams priklausančios lėšos pagal „Eksperimentinę mokymo lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos projektą“ –1 277 791,86 eurų.  

        ·   Savivaldybės 2022 metais ugdymo aplinkai skirtos lėšos – 688 970,00 eurų.

        ·   Savivaldybės 2022 metais nemokamo maitinimo skirtos lėšos – 78 700,00 eurų.

       ·   Biudžetinių įstaigų pajamų surinkta – 39 000,00 eurų, panaudota – 31 686,43 eurų.

       ·  Iš viso skirta lėšų 2022 metais – 2 084 461,86 eurų.

       ·    Vieno mokinio išlaikymas – 4904,62 eurų.

 

 

Mokymo priemonėms

Vadovėliams

Kvalifikacijos kėlimui

Mokinių pažintinei veiklai

Informacinių technologijų prekėms ir paslaugoms

Skirta lėšų, Eur 

19000,00

3500,00

4250,00

500,00

22200,00

 

 

 ·  Daugų Vlado Mirono gimnazijoje suremontuoti du pradinių klasių kabinetai, Alovės pagrindinio ugdymo skyriuje dalinai įrengtas tualetas prie ikimokyklinio ugdymo grupių.

 

 ·   Įsigyta 3D spausdintuvas, išmanios grindys, 5 išmanios lentos (Daugų Vlado Mirono gimnazijoje – 4 ir Alovės pagrindinio ugdymo skyriuje  – 1), 4 nešiojami kompiuteriai (Daugų Vlado Mirono gimnazijoje – 2 ir Alovės pagrindinio ugdymo skyriuje – 2), nupirkta 2 muzikinės kolonėlės, mikrofonai, spausdintuvai, ekranai, atnaujintos technologijų kabineto mokymo priemonės, nupirkti nauji vadovėliai.

 

   ·   Gimnazijoje tinkamai organizuojamas mokinių pavėžėjimas. Gimnazijoje ir jos skyriuose yra 6 mokykliniai 19 vietų autobusai. 181 mokinys gyvena toliau kaip 3 km nuo gimnazijos ir jos skyrių. Mokykliniu autobusu pavežama 160 mokinių. Maršrutiniu autobusu važiuoja 2 mokiniai. Tėvų, globėjų pavežama 19 mokinių.

 

Laukiami rezultatai 

 

Gimnazija veiklą planuoja, ruošdama strateginį planą, metų veiklos, mokslo metų ugdymo bei kiekvieno mėnesio konkrečių veiklos priemonių planus. Siekiant įgyvendinti iškeltus metų veiklos plano tikslus, nuolat tobulinami ugdymo(si) proceso metodai ir būdai, kuriama saugi emocinė aplinka, taip pat dėmesys skiriamas sveikai gyvensenai,  aplinkai.  

2023 metams išlieka prioritetas - aktyvaus, patirtinio, tyrinėjimu ir problemų sprendimu grindžiamų metodų diegimas ir taikymas. 

Bus patobulintas ugdymo procesas, orientuojantis į kokybišką rezultatą. 

Pasirengta diegti 1,3,5,7,9, IIIg klasėse atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas, nuo 2024 metų rengiamasi diegti likusiose klasėse.

Bus patobulinta mokytojų kvalifikacija, prioritetą teikiant įtraukiajam ugdymui bei tobulinant mokinių pažinimo kompetenciją.

Bus sustiprintas gimnazijos ir tėvų bendradarbiavimas mokinių ugdymo(-si) klausimais, padidės tėvų įsitraukimas į gimnazijos gyvenimą.

Tęsiant Erasmus+KA2 projektus „Enjoy Coding with Scratch3“ ir „Digitally smarted kids“ – bus pagerintas mokinių skaitmeninis raštingumas, mokiniai bus išmokyti saugiai naudoti informacines technologijas, paskatintas tarpkultūrinis bendradarbiavimas, lavinami užsienio kalbos įgūdžiai. 

Gimnazijoje toliau diegiamos demokratinio ugdymo  praktikos per praktinę kasdienę veiklą gimnazijoje mokinius išmokys pilietiškumo, leidžiančio mokiniams pajusti, kas yra realus  sprendimų priėmimas, darantis įtaką bendruomenės gyvenimui. 

Plėtojant mokymas(is) virtualioje aplinkoje, už klasės ir gimnazijos ribų, tyrinėjantį ugdymą(-si) – pagausės edukacinių erdvių, pagerės mokinių mokymosi motyvacija, individuali pažanga. 

Bus patobulintas bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais, siekiant gerinti mokinių mokymosi pasiekimus ir mokinių emocinę būklę. 

 

II SKYRIUS

SKYRIAUS VEDĖJOS METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI  

  

1. Pagrindiniai praėjusių metų veiklos rezultatai  

Metų užduotys (toliau – užduotys)  

Siektini rezultatai  

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)  

Pasiekti rezultatai ir jų rodikliai  

1.1. Gerinti ugdymo kokybę siekiant kiekvieno mokinio gebėjimus atitinkančio mokymo(si).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.80 % mokytojų individualizuos, diferencijuos ir suasmenins mokymąsi pamokoje: atsižvelgdami į skirtingų gebėjimų mokinius bei jų pasiekimų lygį, leis pasirinkti įvairaus sunkumo ir apimties užduotis, jų atlikimo būdus, įvairins vertinimo būdus. Mokiniams bus teikiamos daugelio dalykų konsultacijos žinių spragoms likviduoti bei kūrybiškumui ugdyti. Specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams pagal galimybes bus teikiama logopedės, mokytojos padėjėjos pagalba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.1. Bus vykdoma sisteminga pamokų stebėsena, pamokos bus aptartos Metodinės tarybos susirinkimuose du kartus per m. m.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.1.70 % mokytojų individualizavo, diferencijavo ir suasmenino mokymąsi pamokoje: atsižvelgdami į skirtingų gebėjimų mokinius bei jų pasiekimų lygį, leido pasirinkti įvairaus sunkumo ir apimties užduotis, jų atlikimo būdus, įvairino vertinimo būdus. Mokiniams buvo teikiamos lietuvių kalbos (4), matematikos(1), anglų  klb. (2) savaitinės konsultacijos žinių spragoms likviduoti bei kūrybiškumui ugdyti.

Specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams pagal galimybes buvo teikiama logopedės (1 kartas per savaitę), mokytojos padėjėjos pagalba dviem 2 klasės mokiniams, iš dalies vienam 5 kl. mokiniui (3 savaitinės dalykų pamokos), vienai 6 klasės mokinei ( 3 savaitinės dalykų pamokos).

Metodinėse grupėse buvo aptartas ir sudarytas integruotų  pamokų bei projektų planas. 90 % mokytojų pravedė po 3 - 4 integruotas pamokas. Vyko integruoti projektai: „Sveikatiada”, „Rid, rid margutis”, „Kuo tu, vasara, vardu?”, „O jūs, vaikai, taip darykit, kaip senoliai darė”, „Kalėdų magija”, „Olimpinis mėnuo”, „Asmenybės, garsinusios Lietuvą “, „Dzūkija mana”.

Vyko kultūros paso edukacijos: „ Šakočio kelias iki mūsų stalo” (1-4 kl.), „Auskit, vykit, mano rankos” (1-4 kl.), „ Stebuklinga druskos galia. Kultūros paso edukacijos įgyvendintos 100 %. 9 klasės mokiniai atliko ir pristatė tiriamuosius darbus..

Apie 60% proc. mokytojų pamokose taikė bent du aktyviuosius mokymo(si) metodus („ Darbas porose”, „Darbas grupėse”, „Mąstymo žemėlapis”), kuriuos derino prie mokinių amžiaus grupės, pasiekimų ir gebėjimo lygio, organizavo pamokas mokyklos lauko klasėje bei kitose erdvėse. Vyko 2 metodinės dienos.

 

2.1. Siekti individualios pažangos ir stiprinti mokinių atsakomybę už mokymosi pasiekimus.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.1.  70% mokinių padedant mokytojui gebės išsikelti mokymosi tikslus, savarankiškai pasirinkti užduočių atlikimo būdą, surasti reikiamą informaciją. Bus teikiama pagalba mokiniams, padedant likviduoti žinių spragas, atvykus iš kitos mokyklos, po ligos, arba mokiniams, turintiems motyvacijos problemų, mokant pa(si)matuoti daromą pažangą.

Du kartus per metus organizuoti tėvų susirinkimus, nuolat informuoti tėvus apie mokinių elgesį ir mokymąsi mokykloje, reikalui esant organizuoti trišalius pokalbius: tėvai- mokinys – mokytojas.

2 kartus per metus, esant poreikiui ir dažniau, rengti klasių tikslinius susirinkimus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.1.1. Gebėjimas išsikelti mokymosi tikslus atsispindės mokinių asmeninės pažangos fiksavimo lapuose.

Mokymosi pažanga aptariama individualiuose, trišaliuose pokalbiuose, tiksliniuose klasių susirinkimuose.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.1.1.1. Kartą per du mėnesius metodinės grupės dalinosi gerąja patirtimi, organizavo metodines dienas, 50 procentų mokinių geba išsikelti mokymosi tikslus, surasti reikiamą informaciją, savarankiškai pasirinkti užduočių atlikimo būdą.

Buvo teikiama pagalba mokiniams, atvykusiems iš kitos mokyklos ir turintiems motyvacijos problemų, padėta likviduoti žinių spragas po ligos.

Du kartus per metus organizavome tėvų susirinkimus, vyko trišaliai pokalbiai, apskritojo stalo diskusija, penktokų adaptacijos problemos aptartos tiksliniame susirinkime.

90% mokytojų bent kartą per mėnesį ugdymo procese ir neformaliajame ugdyme skatino mokinius žodiniais pagyrimais, pagyrimais el. dienyne, asmeninėmis žinutėmis tėvams.

100 % mokytojų dalyvavo kvalifikacijos tobulinimosi kursuose ir pasidalino gerąja patirtimi su kitais kolegomis.

 

Geriausiai besimokantiems mokiniams buvo reiškiamos padėkos gimnazijos direktoriaus įsakymu.

Stebėta 9 pamokos, aptartos Metodinės tarybos susirinkimuose.

3.1. Tęsti tikslingų ir estetiškų edukacinių bei poilsio erdvių kūrimą, aktyvinti kūrybišką jų panaudojimą ugdymo procesui organizuoti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.Bus atnaujinti ir estetiškai sukomponuoti gėlynai, atkurta žalia veja paradinėje pusėje. Bus įrengta stalo žaidimų salelė pirmo aukšto koridoriuje, laiptai papuošti pozityvių linkėjimų užrašais.

Mokiniai papuoš mokyklos erdves savo darbais 2 kartus per metus - prieš Kalėdas ir Velykas. 2-3 kartus per metus rengs darbų paroda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.1 Pagėrės estetinis vaizdas.

Stiprės mokinių kūrybingumas, iniciatyvumas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.1.1.1 Atnaujinti gėlynai prie paradinio įėjimo, pirmo aukšto koridoriuje įkurta stalo žaidimų salelė, įrengtos išmanios grindys, ant laiptų priklijuoti užrašai su pozityviais linkėjimais.

Mokiniais savo kūrybiniais darbais puošė mokyklos erdves. 4 - 5 kartus rengė dailės ir technologijų darbų parodas.

Pradinių klasių mokiniai savo kūrybiniais darbeliais puošia mokyklos erdves 8 kartus per metus. Pradinukų darbeliai dalyvavo rajoninėse darbų parodose „Velykų rytą”, „Sveikas maistas tavo lėkštėje”.

Visi mokiniai  prisidėjo prie jaukesnės aplinkos kūrimo ir įgijo bendradarbiavimo patirties, bet kartais jiems pritrūkdavo iniciatyvumo, organizacinių įgūdžių ir vieningo sutarimo.

 

PASIEKTŲ REZULTATŲ VYKDANT UŽDUOTIS VERTINIMAS IR KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS

 

2.   Pasiektų rezultatų vykdant užduotis vertinimas

 

Užduočių įvykdymo aprašymas

Pažymimas atitinkamas langelis

2.1. Užduotys įvykdytos ir viršijo kai kuriuos sutartus vertinimo rodiklius

Labai gerai

2.2. Užduotys iš esmės įvykdytos pagal sutartus vertinimo rodiklius

Gerai þ

2.3. Įvykdytos tik kai kurios užduotys pagal sutartus vertinimo rodiklius

Patenkinamai

4.4. Užduotys neįvykdytos pagal sutartus vertinimo rodiklius

Nepatenkinamai

 

3.  Pasiūlymai, kurios kompetencijos turėtų būti tobulinamos

(nurodoma, kokie ar kurios srities mokymai siūlomi)

 

3.1. Stiprinti gebėjimą analizuoti ir reflektuoti asmeninę patirtį.  

3.2. Gilinti supratimą, kaip švietimo įstaigoje užtikrinti saugias ir palankias mokymosi sąlygas visiems mokiniams.  

 

III SKYRIUS

VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI

 

4. Vertinimo pagrindimas ir siūlymai: 2022 m. veiklą įvertinu gerai.

 

____________________ __________ _________________ __________

(tiesioginio vadovo pareigos)               (parašas)                        (vardas ir pavardė)                (data)

 

Su veiklos vertinimo išvada ir siūlymais susipažinau ir sutinku / nesutinku:

(ko nereikia, išbraukti)

 

______________________ __________ _________________ __________

(pavaduotojo ugdymui, ugdymą (parašas) (vardas ir pavardė) (data)

organizuojančio skyriaus vedėjo pareigos

 

Veiklos vertinimo išvadai pritarta / nepritarta:

(ko nereikia, išbraukti)

 

____________________ __________ _________________ __________

(Darbuotojų atstovavimą (parašas)                                           (vardas ir pavardė) (data) įgyvendinančio asmens pareigos)

Galutinė veiklos vertinimo išvada ______________________.

 

____________________ __________ _________________ __________

(švietimo įstaigos vadovo)                 (parašas)                         (vardas ir pavardė)                    (data)

 

  

IV SKYRIUS  

KITŲ METŲ VEIKLOS UŽDUOTYS, REZULTATAI IR RODIKLIAI  

  

5. Kitų metų užduotys  

(nustatomos ne mažiau kaip 3 ir ne daugiau kaip 5 užduotys)  

 

Užduotys  

Siektini rezultatai  

Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos)  

5.1Siekti ugdymo kokybės gerinimo, diegiant atnaujintą ugdymo turinį, pasirengiant įtraukiajam ugdymui.

5.1.1.Sudarytos sąlygos mokytojų kvalifikacijos ir kompetencijų tobulinimui.

 

5.1.1.1.97% mokytojų dalyvaus UT atnaujinimo seminaruose; mokyklos komanda dalyvauja mokymuose, stažuotėse užsienyje.

 

5.1.2.Pagėrėjusi mokymo(si) kokybė.

 

5.1.2.1Aukštesnį pasiekimų lygį pasiekusių mokinių skaičius padidės 1,5 %. Nuo 18,8 iki 20,3%.

 

5.1.2.2.Pagėrėję PUPP pasiekimų rezultatai. Matematikos nuo 24,5 iki 25,5 %.

Lietuvių kalbos ir literatūros nuo 50,7 iki 51,7%.

 

5.1.3.Sudarytos sąlygos švietimo pagalbos specialistams bei mokytojams tobulinti kompetenciją įtraukiojo ugdymo srityje.

5.1.3.1.Kvalifikacijos programoje, skirtoje įtraukiajam ugdymui, dalyvauja 100% mokytojų.

5.1.3.2 Mokytojai ir specialistai aprūpinti specialiosiomis ugdymo(si) priemonėmis.

5.2. Gilinti mokinių kompetencijas IT ir STEAM srityse

 

5.2.1.Informacininių technologijų integravimas pradinėse klasėse.

5.2.1.1. Pradinių klasių mokinių įgūdžiai ugdomi dalyvaujant bent trijuose projektuose, konkursuose, skirtuose IT įgūdžiams tobulinti.

 

5.2.2.Pagėrėjęs mokinių skaitmeninis raštingumas, užsienio kalbos įgūdžiai.

5.2.2.1.Sėkmingai įgyvendinti Erasmus+KA2 „Enjoy Coding with Scratch3“, „Digitally smarted kids“projektai.

 

5.2.3.Sudarytos sąlygos išvykoms - pamokos į Alytaus kolegijos STEAM prieigos centrą. Formuojami mokinių praktiniai įgūdžiai, dalykinės kompetencijos. Stiprėja mokinių mokymosi motyvacija STEAM dalykų pamokose

5.2.3.1. STEAM veiklose dalyvauja ne mažiau kaip 90 % tikslinės grupės mokinių

 

 

 

 

 

5.2.3.2. 0,2% gėrėja biologijos, fizikos dalyko mokymosi vidurkis 9-10 kl.

5.3 Kurti naujas bei puoselėti esamas edukacines ir poilsio aplinkas

 

 

5.3.1.Ugdomoji aplinka bus patraukli ir estetiška, erdvės pritaikytos ugdymo tikslams. QR kodų taikymas  ugdymo procese padės stiprinti mokinių mokymosi motyvaciją. Tyrinėjimu grindžiamas ugdymas sudomins vaikus mokytis ne  paviršutiniškai, o labiau įsigilinant į juos supančią aplinką, objektus

5.3.1.1 Įkurta edukacinė erdvė prie muziejaus.

Atnaujinta dalies kabinetų materialinė bazė, įsigyta baldų. Patobulinta lauko klasė Alovės skyriuje: informaciniai užrašai su QR kodais  prie lauko klasėje augančių augalų ir sveikatingumo tako, įrengtas vabaliukų namelis ir pavėsinė.

 

 

6. Rizika, kuriai esant nustatytos užduotys gali būti neįvykdytos(aplinkybės, kurios gali turėti neigiamos įtakos įvykdyti šias užduotis)  

(pildoma suderinus su švietimo įstaigos vadovu)  

 

6.1. Žmogiškųjų išteklių stoka.  

6.2. Veiklą reglamentuojančių teisės aktų pasikeitimai.  

6.3. Nepakankamas finansavimas.  

 

 

V SKYRIUS

VERTINIMO PAGRINDIMAS IR SIŪLYMAI  

  

1.   Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai:    

 

___________________________________________________________________________________________________________________  

 

____________________________                  __________       _________________     _____

(mokykloje – mokyklos tarybos                             (parašas)                  (vardas ir pavardė)         data

įgaliotas asmuo, švietimo pagalbos įstaigoje –   

savivaldos institucijos įgaliotas asmuo /   

darbuotojų atstovavimą įgyvendinantis asmuo)  

  

7. Įvertinimas, jo pagrindimas ir siūlymai:   2022 m. veiklą įvertinu gerai.

______________________               _________               ________________         __________  

(valstybinės švietimo įstaigos savininko          (parašas)                         (vardas ir pavardė)                       (data)  

teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos  

(dalyvių susirinkimo) įgalioto asmens pareigos;  

savivaldybės švietimo įstaigos atveju – meras)  

  

Galutinis metų veiklos ataskaitos įvertinimas gerai

Susipažinau  

_____________________                 __________                    _________________         _______  

(švietimo įstaigos vadovo pareigos)                  (parašas)                                    (vardas ir pavardė)                      (data)  

  

part_3c33ec3e12b141b29857c79afe29a656_end