KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS

MERAS

 

POTVARKIS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS MERO 2024 M. RUGPJŪČIO 21 D. POTVARKIO NR. MP-999 „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ASMENS (ŠEIMOS) SOCIALINIŲ PASLAUGŲ POREIKIO NUSTATYMO, SKYRIMO IR ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. spalio 31 d. Nr. MP-1245

Kaunas

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo, skyrimo ir organizavimo tvarkos aprašu, Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodika ir Socialinės globos poreikio vaikui su negalia nustatymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-94 „Dėl Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo, skyrimo ir organizavimo tvarkos aprašo, Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodikos ir Socialinės globos poreikio vaikui su negalia nustatymo metodikos patvirtinimo“,

p a k e i č i u Kauno rajono savivaldybės asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo, skyrimo ir organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Kauno rajono savivaldybės mero 2024 m. rugpjūčio 21 d. potvarkiu Nr. MP-999 „Dėl Kauno rajono savivaldybės asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo, skyrimo ir organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.       Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. Šis Aprašas taikomas organizuojant socialines paslaugas asmeniui (šeimai), deklaravusiam (deklaravusiai) gyvenamąją vietą Kauno rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė), kai asmuo (šeima) kreipiasi dėl laikino atokvėpio paslaugos, socialinės priežiūros paslaugų, susijusių su apgyvendinimu, bei socialinės globos (sprendimą dėl ilgalaikės (trumpalaikės) socialinės globos skyrimo, – dėl socialinių paslaugų asmenims, kurie jau gauna ilgalaikę (trumpalaikę) socialinę globą, skyrimo, priėmė Savivaldybės administracija, arba Savivaldybė buvo paskutinė asmens deklaruota gyvenamoji vieta iki jo apsigyvenimo socialinės globos įstaigoje, – dėl ilgalaikės (trumpalaikės) socialinės globos skyrimo). Šis Aprašas taip pat taikomas organizuojant socialines paslaugas asmeniui (šeimai), kurie faktiškai gyvena Savivaldybėje ir kurie kreipiasi dėl bendrųjų socialinių paslaugų, socialinės priežiūros paslaugų, nesusijusių su apgyvendinimu. Kai asmuo yra deklaravęs gyvenamą vietą Savivaldybėje, tačiau faktiškai gyvena kitoje savivaldybėje, dėl socialinių paslaugų poreikio vertinimo kreipiasi į faktinės gyvenamosios vietos savivaldybę.“

2.       Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Asmens (šeimos), gaunančio socialines paslaugas, išskyrus dienos socialinę globą, teikiamą asmens namuose, socialinių paslaugų poreikį, esant poreikiui ar pasikeitus asmens savarankiškumui, pakartotinį vertinimą atlieka socialines paslaugas teikiančios įstaigos socialiniai darbuotojai, užpildydami Klausimyną per Socialinių paslaugų poreikio nustatymo tvarkos apraše nustatytą terminą. Dienos socialinės globos, kai paslauga teikiama asmens namuose, asmens (šeimos) poreikio pakartotinį vertinimą atlieka Socialinių paslaugų centro socialiniai darbuotojai. Užpildytas Klausimynas pateikiamas Skyriui Socialinių paslaugų poreikio nustatymo tvarkos apraše nurodytais terminais. Pakartotinis vertinamas neatliekamas Aprašo 91.1, 91.2 ir 91.10 papunkčiuose nurodytais atvejais.“

3.       Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:

35. Skyrius, gavęs iš socialinio darbuotojo visus asmens dokumentus, parengia Sprendimo projektą dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) skyrimo, neskyrimo, teikimo sustabdymo, nutraukimo (SP-9 forma, patvirtinta Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu) (toliau – Sprendimas), kurį teikia Skyriaus vedėjui arba teikia dokumentus svarstyti Savivaldybės socialinių paslaugų skyrimo komisijai (toliau – Komisija). Su asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymu, pervertinimu ir skyrimu, nutraukimu ar sustabdymu pradėtos procedūros baigiamos pagal iki šio potvarkio įsigaliojimo dienos galiojusį teisinį reguliavimą.“

4.       Pakeičiu 67.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

67.2. Savivaldybės administracija, socialines paslaugas teikiantis fizinis asmuo, paslaugos gavėjas (arba jo globėjas, rūpintojas, aprūpintojas) ir esant poreikiui socialinių paslaugų įstaiga, kurios socialinis darbuotojas organizuotų ir koordinuotų socialinės paslaugos teikimą, sudaro Socialinių paslaugų teikimo ir finansavimo sutartį, parengtą vadovaujantis Socialinių paslaugų poreikio nustatymo tvarkos aprašo rekomendacijomis;

5.       Pakeičiu 72 punktą ir jį išdėstau taip:

72. Kiekvienai socialinei paslaugai sudaromos atskiros, konkrečios socialinės paslaugos laukiančių asmenų (šeimų) eilės pagal Sprendimo priėmimo datą. Eilės gali būti sudaromos ir pagal konkretų socialinės paslaugos teikėją. Kai socialinių paslaugų teikėjas, socialinių paslaugų teikimą organizuoja atsižvelgiant į Savivaldybės teritorinį specifiškumą, eilės gali būti sudaromos ir pagal socialinių paslaugų teikėjo aptarnaujamas seniūnijas. Jei Sprendimai skirti socialines paslaugas keliems asmenims (šeimoms) priimami tą pačią dieną, atsižvelgiama į Prašymo ir visų dokumentų gavimo datą.“

6.       Pakeičiu 94 punktą ir jį išdėstau taip:

94. Duomenis apie gyventojams skirtas, nutrauktas, sustabdytas ir neskirtas (nurodydamos jų neskyrimo priežastis) socialines paslaugas Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS) suveda Skyrius ir socialines paslaugas teikiančios savivaldybės biudžetinės įstaigos. Savivaldybės biudžetinės įstaigos į SPIS suveda tik socialinių paslaugų teikimą, sustabdymą ir neteikimą, o Skyrius – socialinių paslaugų skyrimą, nutraukimą bei socialinių paslaugų teikimą, sustabdymą ir neteikimą, kai socialines paslaugas teikia nevyriausybinės organizacijos, fiziniai asmenys. SPIS registruojamų duomenų apimtis nurodyta Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro.“

 

 

 

Savivaldybės vicemeras,

pavaduojantis Savivaldybės merą                                                                   Antanas Nesteckis