NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS
PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL NACIONALINĖS MOKĖJIMO AGENTŪROS PRIE ŽEMĖS ŪKIO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. SPALIO 25 D. ĮSAKYMO NR. BRA-152 „DĖL 2014–2020 M. PROGRAMINIO LAIKOTARPIO VIETOS PROJEKTŲ, PATEIKTŲ PO 2017 M. RUGSĖJO 1 D. PAGAL VIETOS PLĖTROS STRATEGIJAS, ĮGYVENDINAMAS BENDRUOMENIŲ INICIJUOTOS VIETOS PLĖTROS BŪDU, ADMINISTRAVIMO PROCEDŪROS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. vasario 27 d. Nr. BR1-49
Vilnius
P a k e i č i u 2014–2020 m. programinio laikotarpio vietos projektų, pateiktų po 2017 m. rugsėjo 1 d. pagal vietos plėtros strategijas, įgyvendinamas bendruomenių inicijuotos vietos plėtros būdu, administravimo procedūros aprašą, patvirtintą Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2017 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. BRA-152 „Dėl 2014–2020 m. programinio laikotarpio vietos projektų, pateiktų po 2017 m. rugsėjo 1 d. pagal vietos plėtros strategijas, įgyvendinamas bendruomenių inicijuotos vietos plėtros būdu, administravimo procedūros aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 11 priedo lentelės III dalies 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. |
Ar paraišką pateikęs subjektas yra įvardytas tinkamu pareiškėju VPS ir patvirtintame FSA? (Kad paraišką pateikė subjektas, įvardytas tinkamu pareiškėju, laikoma tada, kai pareiškėjas atitinka VPS 9 dalyje ir patvirtintame VPS priemonės / veiklos srities, pagal kurią planuojama įgyvendinti VP, FSA 1 dalies „Bendroji vietos projektų finansavimo sąlygų aprašo dalis“ 1.8 papunktyje nurodytą tinkamo pareiškėjo teisinę formą. Nustatoma remiantis paraiškos 1 dalies „Bendra informacija apie pareiškėją“ 1.1 papunktyje „Pareiškėjo pavadinimas <...>, vardas, pavardė <...>“, 1.2 papunktyje „Pareiškėjo registracijos kodas <...>, asmens kodas <...>“ pateikta informacija, verslo plano (jei tokį privaloma pateikti) 1.3 papunktyje „Informacija apie pareiškėją – ūkio subjektą“ pateikta informacija. Pareiškėjo duomenys patikrinami pagal pateiktą asmens dokumentą (kai pareiškėjas fizinis asmuo), pagal pateiktą VĮ Registrų centro Juridinių asmenų išrašą (toliau – JAR) arba pagal juridinio asmens kodą viešai prieinamoje VĮ Registrų centro interneto svetainėje http://www.registrucentras.lt/jar/ (kai pareiškėjas juridinis asmuo), taip pat pagal poreikį, atsižvelgiant į FSA tinkamam pareiškėjui nurodytus reikalavimus, tikrinama kituose viešuosiuose registruose ir pareiškėjo pateiktuose dokumentuose (įstatuose, nuostatuose, steigimo dokumentuose ir pan.). Kai turi būti įvertinta, ar pareiškėjas atitinka tinkamo pareiškėjo statusą (labai maža, maža ar vidutinė įmonė), nurodytą FSA, nustatoma pagal Smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto statuso deklaracijoje (toliau – SVV deklaracija) pateiktus duomenis, pildomas Procedūros aprašo 40 priedas „Susietumo ir funkcinio nesavarankiškumo tikrinimo atsekamumo lentelė“ (Procedūros aprašo 40 priedas pildomas vadovaujantis instrukcija, pateikta Procedūros aprašo 41 priede „Pagrindinės įmonės dydžio, savarankiškumo ir (arba) didžiausios paramos sumos susijusioms įmonėms (jei taikoma pagal priemonių įgyvendinimo taisykles) bei funkcinio nesavarankiškumo nustatymo gairės“ (toliau – Procedūros aprašo 41 priedas)), prašoma Agentūros metodinės pagalbos ir vertinama pagal Agentūros pateiktą atsakymą. Nustačius susietumą, kreipiamasi į Agentūrą. Vertinimas baigiamas gavus Agentūros atsakymą. Užpildytas Procedūros aprašo 40 priedas atspausdinamas, pasirašomas ir įsegamas į projekto bylą. Jeigu su paraiška teikiamas verslo planas, patikrinama, ar verslo plano 1.3 papunktyje „Informacija apie pareiškėją – ūkio subjektą“ pateikta informacija apie pareiškėją sutampa su vertintojo nustatyta informacija. Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu nustatoma, kad paraišką pateikė tinkamas paramos gavėjas. Žymimas atsakymas „Ne“, jeigu nustatoma, kad paraišką pateikė netinkamas paramos gavėjas.) |
☐ Taip ☐ Ne“. |
|
2. Pakeičiu 11 priedo lentelės III dalies 9 punktą ir jį išdėstau taip:
„9. |
Ar pareiškėjas veikia sąžiningai, t. y. savo veiksmais ar neveikimu nėra sukūręs neteisėtų sąlygų gauti paramą? (Prašoma Agentūros metodinės pagalbos ir vertinama pagal Agentūros pateiktą atsakymą ir užpildytą Procedūros aprašo 40 priedą „Susietumo ir funkcinio nesavarankiškumo tikrinimo atsekamumo lentelė“ (Procedūros aprašo 40 priedas pildomas vadovaujantis Procedūros aprašo 41 priede pateikta instrukcija). Jeigu nustatoma, kad pareiškėjas yra sukūręs neteisėtas sąlygas gauti paramą, kreipiamasi į Agentūrą. Vertinimas tęsiamas gavus Agentūros atsakymą. Taikoma, jeigu vietos projekte numatytos investicijos naujo verslo kūrimui arba esamo verslo plėtrai (įskaitant NVO, bendruomeninį ir socialinį verslą), taip pat kitais atvejais, numatytais VPS priemonei ar jos veiklos sričiai pagal turinį panašiose KPP priemonių gyvendinimo taisyklėse. Jei šis tinkamumo reikalavimas netaikomas, žymimas atsakymas „N/a“.) |
☐ Taip ☐ Ne ☐ N/a“. |
|
3. Pakeičiu 11 priedo lentelės III dalies 20 punktą ir jį išdėstau taip:
„20. |
Ar partneris (-ai) veikia sąžiningai, t. y. savo veiksmais ar neveikimu nėra sukūręs neteisėtų sąlygų gauti paramą? (Prašoma Agentūros metodinės pagalbos ir vertinama pagal Agentūros pateiktą atsakymą ir užpildytą Procedūros aprašo 40 priedą „Susietumo ir funkcinio nesavarankiškumo tikrinimo atsekamumo lentelė“ (Procedūros aprašo 40 priedas pildomas vadovaujantis Procedūros aprašo 41 priede pateikta instrukcija). Jeigu nustatoma, kad partneris (-ai) yra sukūręs neteisėtas sąlygas gauti paramą, kreipiamasi į Agentūrą. Vertinimas tęsiamas gavus Agentūros atsakymą. Taikoma, jeigu vietos projekte numatytos investicijos naujo verslo kūrimui arba esamo verslo plėtrai (įskaitant NVO, bendruomeninį ir socialinį verslą), taip pat kitais atvejais, numatytais VPS priemonei ar jos veiklos sričiai pagal turinį panašiose KPP priemonių gyvendinimo taisyklėse. Jei šis tinkamumo reikalavimas netaikomas, žymimas atsakymas „N/a“.) |
☐ Taip ☐ Ne ☐ N/a“. |
|
4. Papildau 32 priedo III dalį nauju 7 punktu:
„7. Ar vykdymo sutartyje nurodyta netiesioginių projekto išlaidų suma (Eur) ir fiksuotoji norma netiesioginėms išlaidoms apmokėti (proc.) atitinka Agentūros patvirtintoje paraiškoje nurodytą informaciją?
taip ☐ ne ☐ n/a ☐
Pastabos. Patikrinama, ar vykdymo sutartyje nurodyta netiesioginių projekto išlaidų suma (Eur) ir fiksuotoji norma netiesioginėms išlaidoms apmokėti (proc.) atitinka Agentūros patvirtintoje paraiškoje nurodytą informaciją. Jeigu paramos netiesioginėms projekto išlaidoms neprašoma, žymimas atsakymas N/a.“.
6. Papildau 32 priedo III dalį nauju 8 punktu:
„8. Ar vykdymo sutartyje yra nurodytos investicijos, kurios būtinos projektui įgyvendinti, bet kurios nustatytos kaip netinkamos ir (arba) joms paramos neprašoma?
taip ☐ ne ☐ n/a ☐
Pastabos. Patikrinama, ar vykdymo sutartyje nurodytos investicijos, kurios būtinos projektui įgyvendinti, bet kurios nustatytos kaip netinkamos ir (arba) joms paramos neprašoma) (šis reikalavimas taikomas, jeigu yra investicijų, būtinų projektui įgyvendinti, bet nustatytų kaip netinkamų ir (arba) joms neprašoma paramos. Jei tokių investicijų nėra, žymimas atsakymas N/a. “.
8. Pakeičiu 34 priedo lentelės I dalies 3.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„3.1. Ar prašymas pateiktas iki paramos sutartyje / paraiškoje nustatyto atitinkamo mokėjimo prašymo termino pabaigos (jei reikalavimas numatytas teisės aktuose, reglamentuojančiuose projekto įgyvendinimą)? |
Taip ☐ Ne ☐ N/A ☐
|
|
Žymimas atsakymas „Taip“, jeigu prašymas pateiktas iki paramos sutartyje / paraiškoje nustatyto atitinkamo mokėjimo prašymo termino pabaigos (jei reikalavimas numatytas teisės aktuose, reglamentuojančiuose projekto įgyvendinimą).“ |