MOKSLO, INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ AGENTŪROS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VEIKSMO „SKAITMENINĖS EKONOMIKOS INOVACIJŲ RINKOS KŪRIMAS FINANSUOJANT INOVATYVIUS VIEŠUOSIUS PIRKIMUS „GOVTECH“ SPRENDIMAMS IR SKATINANT ŽALIĄSIAS INOVACIJAS“ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO paTVIRTINIMO
2021 m. gegužės 25 d. Nr. 2V-201
Vilnius
Vadovaudamasis Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-305/V-546 „Dėl Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų patvirtinimo“, 10.2 punktu:
tvirtinu veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos inovacijų rinkos kūrimas finansuojant inovatyvius viešuosius pirkimus „GovTech“ sprendimams ir skatinant žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų aprašą.
PATVIRTINTA
Mokslo, inovacijų ir technologijų
agentūros direktoriaus
2021 m. gegužės 25 d. įsakymu
Nr. 2V-201
VEIKSMO „SKAITMENINĖS EKONOMIKOS INOVACIJŲ RINKOS KŪRIMAS FINANSUOJANT INOVATYVIUS VIEŠUOSIUS PIRKIMUS „GOVTECH“ SPRENDIMAMS IR SKATINANT ŽALIĄSIAS INOVACIJAS“
FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos inovacijų rinkos kūrimas finansuojant inovatyvius viešuosius pirkimus „GovTech“ sprendimams ir skatinant žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų aprašas (toliau – Aprašas) nustato pareiškėjams, projektams, tinkamoms finansuoti išlaidoms, finansavimui ir projektų įgyvendinimui taikomus reikalavimus, paraiškų pateikimo, paraiškų vertinimo ir sprendimų priėmimo, projekto įgyvendinimo priežiūros tvarką Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje (toliau – Agentūra).
2. Aprašas yra parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2021–2023 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2021 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. 4-217 „Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro valdymo sričių 2021–2023 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, (toliau – strateginis veiklos planas), Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos (toliau – Ministerija) 2021 m. Ekonomikos plėtros ir konkurencingumo didinimo programos (programos kodas – 01-05) detaliąja sąmata Nr. 146-101, patvirtinta Ministerijos kanclerės 2021 m. sausio 28 d. (toliau – detalioji sąmata), 2021 m. gegužės 10 d. sutartimi Nr. 10V-36 (sutartis įsigalioja 2021 m. gegužės 19 d.) tarp Ministerijos ir Agentūros „Dėl valstybės biudžeto lėšų pervedimo ir naudojimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūrai“.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatyme.
4. Apraše vartojamos kitos sąvokos:
4.1. Finansavimo skyrimo sutartis – pareiškėjo ir Agentūros pasirašytas rašytinis susitarimas dėl finansavimo skyrimo Aprašo nustatyta tvarka ir sąlygomis įgyvendinant projektą, skirtą vykdyti Aprašo 6 punkte nurodytas veiklas.
4.3. GovTech bandomoji versija – GovTech, turintis pagrindinę konfigūraciją, turinį ar kitas savybes, pakankamas pademonstruoti ir išbandyti produkto veikimą.
4.4. GovTech galutinė versija – GovTech, turintis galutinę konfigūraciją, turinį ar kitas savybes, reikiamas pritaikyti ir naudoti sprendimą.
4.5. Paraiška – pagal Agentūros nustatytus reikalavimus parengtas dokumentas, teikiamas kvietime teikti paraiškas nurodytomis sąlygomis, siekiant gauti finansavimą.
4.6. Projektas – planingų ir tarpusavyje susijusių veiksmų seka GovTech ar žaliųjų inovacijų srityje, siekiant per nustatytą laikotarpį nustatytais finansiniais ištekliais pasiekti užsibrėžtus tikslus ir rezultatus.
4.8. Skaitmeninis sprendimas – sprendimas, kurio sukūrimui yra vykdomos informacinių technologijų arba duomenų bazių plėtojimo veiklos.
4.9. Žaliosios inovacijos – produktai ir technologijos, kurios atitinka Nacionalinėje aplinkos apsaugos strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Seimo 2015 m. balandžio 16 d. nutarimu Nr. XII-1626 „Dėl Nacionalinės aplinkos apsaugos strategijos“, III skyriuje nurodytas prioritetines aplinkos apsaugos sritis.
5. Pagal Aprašą skiriamo finansavimo tikslas – skatinti GovTech ir žaliąsias inovacijas finansuojant GovTech ir žaliųjų inovacijų skaitmeninių sprendimų pirkimą viešajame sektoriuje bei formuoti perkančiųjų organizacijų inovacijų pirkimų vykdymo įgūdžius.
6. Pagal Aprašą remiamos projekto veiklos yra šios:
8. Projektų atranka pagal Aprašą atliekama projektų konkurso būdu vieno etapo būdu, procedūras vykdant Aprašo VI skyriuje nustatyta tvarka
9. Pagal Aprašą projektams įgyvendinti numatoma skirti iki 4 069 000 EUR (keturių milijonų šešiasdešimt devynių tūkstančių eurų, 00 euro ct) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų. Jeigu paskelbus kvietimą paramai gauti pagal teigiamai įvertintas ir vertinamas paraiškas prašoma skirti finansavimo lėšų suma yra didesnė negu kvietimui skirta lėšų suma, Agentūra gali teikti pasiūlymą Ministerijai dėl kvietime numatytos finansavimo sumos padidinimo. Ministerijai pritarus kvietimo suma gali būti padidinta.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS IR PARTNERIAMS
10. Pagal Aprašą galimi pareiškėjai yra viešojo sektoriaus subjektai, išskyrus Lietuvos mokslo ir studijų institucijas.
11. Pagal Aprašą galimi partneriai yra viešojo sektoriaus subjektai, išskyrus Lietuvos mokslo ir studijų institucijas.
12. Partnerių atranką atlieka pareiškėjas, laikydamasis savo paties parengtos projekto partnerių atrankos tvarkos. Partnerių atranka turi būti atlikta iki paraiškos pateikimo Agentūrai dienos.
13. Pareiškėjas privalo sudaryti jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį su partneriu (-iais), jeigu toks (-ie) yra, kurioje turi būti aiškiai išdėstyti šalių įsipareigojimai ir teisės projekto atžvilgiu (nurodytas kiekvienos šalies finansinis ir dalykinis indėlis į projektą, kokias veiklas vykdys kiekviena šalis, teisės į bendrai sukurtą ar įgytą turtą laikantis finansinės apskaitos principų, projekto rezultatai ir kita) ir šalių solidari atsakomybė, taip pat įsipareigojimai laikytis pagrindinių geros partnerystės praktikos taisyklių, įskaitant, bet neapsiribojant:
13.1. partneriai yra susipažinę su paraiška ir jiems yra žinomos jų teisės ir pareigos įgyvendinant projektą;
13.2. įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo reguliariai konsultuotis su partneriais ir nuolat juos informuoti apie projekto įgyvendinimo eigą;
13.3. projekto vykdytojas visiems partneriams privalo persiųsti visų įgyvendinančiajai institucijai teikiamų ataskaitų kopijas;
13.4. visi projekto pakeitimai, turintys įtakos partnerių įsipareigojimams ir teisėms, prieš kreipiantis į Agentūrą pirmiausia turi būti suderinti su partneriais;
14. Tas pats asmuo, būdamas pareiškėju arba partneriu, negali gauti finansavimo daugiau nei trims projektams per viso veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos inovacijų rinkos kūrimas finansuojant inovatyvius viešuosius pirkimus „GovTech“ sprendimams ir skatinant žaliąsias inovacijas“ (toliau – Veiksmas) įgyvendinimo laikotarpį. Viena projekto paraiška gali būti teikiama tik vienai iš Aprašo 6 punkte nurodytų veiklų.
III SKYRIUS
PROJEKTAMS TAIKOMI REIKALAVIMAI
15. Viso projekto įgyvendinimo metu projektas turi atitikti projektams taikomus bendruosius reikalavimus, apibrėžtus Aprašo 16 punkte.
16. Bendrieji reikalavimai projektams yra šie:
16.1. pateikti visi prašomi dokumentai bei informacija, kuri patvirtina atitikimą nurodytiems bendriesiems reikalavimams;
16.4. pareiškėjas ar partneris nenaudos Paraiškoje aprašytos GovTech bandomosios versijos, žaliosios inovacijos ar GovTech galutinės versijos komerciniais tikslais ir iš jo negaus pajamų;
16.5. skaitmeninis sprendimas turi būti naudojamas tiesioginėms pareiškėjo ir partnerio (-ių) funkcijoms atlikti. Funkcijos turi būti numatytos ir patvirtintos atitinkamame pareiškėjo bei partnerio (-ių) veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose;
16.6. pareiškėjas ir partneris (-iai) organizaciniu požiūriu turi būti pajėgūs įgyvendinti teikiamą projektą. Projekto paraiškoje turi būti nurodyti bent du už projekto vykdymą atsakingi žmonės, aprašytos jų pareigos, vykdomi darbai ir kompetencijos;
16.7. projektas ir projekto veiklos negali būti finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat kurioms apmokėti skyrus Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą.
17. Projektai yra atrenkami pagal žemiau išvardintus projektų vertinimo kriterijus. Detalus projektų vertinimo kriterijų aprašymas pateiktas Aprašo 3 priede:
19. Už atitiktį Aprašo 17 punkte nurodytiems projektų vertinimo kriterijams projektams yra skiriami balai. Pagal Aprašą privaloma surinkti minimali balų suma turi būti ne mažesnė nei 16 balų. Jei projektas nesurenka šiame Aprašo punkte nurodytos minimalios balų sumos, paraiška atmetama. Detalus paraiškų vertinimo procesas yra nustatytas Aprašo VI skyriuje.
20. Projekto veiklos pradžia yra laikoma GovTech bandomosios versijos, žaliųjų inovacijų skaitmeninio sprendimo, GovTech galutinės versijos viešojo (-ųjų) pirkimo (-ų) paskelbimo data. Projekto veikla turi būti pradėta įgyvendinti ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo Finansavimo skyrimo sutarties pasirašymo dienos.
IV SKYRIUS
FINANSAVIMO IR TINKAMŲ FINANSUOTI IŠLAIDŲ REIKALAVIMAI
21. Tinkamų finansuoti projektų išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su Aprašo 6 punkte nurodytų veiklų įgyvendinimu.
22. Projekto vykdytojo išlaidos, įgyvendinant projektą, turi atitikti tokius reikalavimus:
22.1. GovTech bandomųjų versijų ir žaliųjų inovacijų skaitmeninių sprendimų viešasis pirkimas yra tinkamas finansuoti, jeigu jis yra atliekamas projekto konkurso būdu. Projekto konkursas organizuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo ir projekto konkurso organizavimo taisyklių reikalavimais. Projektas turi būti įgyvendinamas dviem etapais, I-ajame etape įgyvendinant projekto konkursą ir suteikiant projekto konkurso laimėtojams pinigines premijas už pasiūlytus projektus I-ame etape ir vykdant neskelbiamas derybas su projekto konkurso laimėtojais II-ame etape.
Lentelė Nr. 1. Finansavimo reikalavimai įgyvendinant Aprašo 6.1 ir 6.2 papunkčiuose nurodytas veiklas.
Projekto veikla |
I-ojo etapo finansuojama suma, Eur |
II-ojo etapo finansuojama suma, Eur |
6.1. GovTech bandomųjų versijų viešasis pirkimas |
19 800 |
33 200 |
6.2. Žaliųjų inovacijų skaitmeninių sprendimų viešasis pirkimas |
19 800 |
180 200 |
22.2. GovTech galutinės versijos viešasis pirkimas yra tinkamas finansuoti projekto vykdytojo pasirinktu viešųjų pirkimų būdu.
Lentelė Nr. 2. Finansavimo reikalavimai įgyvendinant Aprašo 6.3 papunktyje nurodytą veiklą
Projekto veikla |
Didžiausia galima finansuoti suma, Eur |
6.3. GovTech galutinės versijos viešasis pirkimas |
290 000 |
23. Didžiausios galimos skirti lėšų sumos Aprašo 4.6. papunktyje nurodytam Projektui:
24. Jeigu projekto įgyvendinimo eigoje projektų veiklų įgyvendinimui panaudojama mažesnė nei didžiausia galima suma, projekto vykdytojas grąžina nepanaudotas lėšas Agentūrai Finansavimo skyrimo sutarties nustatyta tvarka ir sąlygomis.
25. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalis, kurios nepadengia projektui skiriamos finansavimo lėšos, turi būti finansuojama iš projekto vykdytojo ir (arba) partnerio (-ių) lėšų.
26. Projekto išlaidos iki finansavimo skyrimo sutarties pasirašymo yra patiriamos pareiškėjo rizika.
27. Tinkamomis finansuoti išlaidos yra pripažįstamos tik šios išlaidos:
V SKYRIUS
KVIETIMŲ SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ PATEIKIMAS
33. Paraiškos užpildomos pagal Aprašo 1 priede nustatytą formą ir teikiamos elektroninėmis ryšių priemonėmis Agentūros interneto svetainėje www.mita.lrv.lt. Aprašo 1 priede nustatytos formos atvaizdavimas gali kisti programuojant ją interneto svetainėje.
34. Pareiškėjai raštu ir elektroniniu paštu turi teisę konsultuotis su Agentūra projektų rengimo ir paraiškos pildymo tvarkos klausimais. Į pareiškėjo raštu ar elektroniniu paštu pateiktus klausimus turi būti atsakoma naudojantis tomis pačiomis ryšio priemonėmis, kuriomis pareiškėjas pateikė klausimą, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo klausimo gavimo dienos.
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS
36. Vertinant paraiškas yra atliekami:
36.1. bendrųjų reikalavimų atitikties vertinimas pagal bendruosius reikalavimus projektams, nustatytus Aprašo 16 punkte;
37. Bendrųjų reikalavimų atitikties vertinimą ir projektų atranką pagal projektų vertinimo kriterijus atlieka Agentūros direktoriaus įsakymu iš ne mažiau kaip 3 (trijų) asmenų sudaryta darbo grupė (toliau – Darbo grupė). Darbo grupės sudarymą ir darbo organizavimo tvarką nustato Agentūros direktoriaus 2016 m. rugsėjo 19 d. įsakymu Nr. 2V-178 patvirtintas „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros darbo grupių darbo reglamentas“.
38. Bendrųjų reikalavimų atitikties vertinimo metu tikrinama, ar paraiška atitinka bendruosius reikalavimus projektams, nustatytus Aprašo 16 punkte. Darbo grupė, atlikusi bendrųjų reikalavimų atitikties vertinimą, užpildo Bendrųjų reikalavimų vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas) ir priima sprendimą dėl paraiškos teikimo projektų atrankai pagal projektų vertinimo kriterijus
39. Tuo atveju, jei paraiškoje yra netikslumų ir (ar) pateikti ne visi prašomi dokumentai, Agentūra turi teisę prašyti pareiškėjo patikslinti paraiškoje pateiktą informaciją ir (ar) pateikti trūkstamus dokumentus per Agentūros nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis nei 3 (trys) darbo dienos. Trūkstama informacija ir (arba) dokumentai pateikiami ta apimtimi, kuri yra nurodoma Agentūros prašyme, nekeičiant jau pateiktų paraiškos ir (arba) dokumentų turinio. Susirašinėjimas su pareiškėjais vyksta elektroniniu paštu. Laikoma, kad Pareiškėjas informaciją iš Agentūros gavo elektroninio pašto išsiuntimo dieną, jei informacija elektroniniu paštu išsiųsta Agentūros darbo laiku (darbo dienomis nuo 7.30 val. iki 16.30 val.) arba kitą dieną po išsiuntimo dienos jei informacija elektroniniu paštu išsiųsta po Agentūros darbo valandų. Pareiškėjui per nustatytą terminą nepatikslinus informacijos ir (ar) nepateikus trūkstamų dokumentų, Darbo grupė teikia siūlymą Agentūros direktoriui paraišką atmesti, nurodydama atmetimo priežastis. Apie priimtą ir patvirtintą direktoriaus motyvuotą Darbo grupės sprendimą dėl paraiškos atmetimo Agentūra informuoja pareiškėją per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos išsiųsdama jam informacinį pranešimą elektroniniu paštu nurodytu paraiškoje.
40. Po bendrųjų reikalavimų atitikties vertinimo, darbo grupė atlieka projektų atranką vadovaudamasi Paraiškos vertinimo kriterijais (Aprašo 3 priedas) ir pateikia vertinimo išvadą užpildydama Paraiškos vertinimo anketą (Aprašo 4 priedas). Darbo grupė, atsižvelgdama į numatytas valstybės biudžeto lėšas, vertinimo rezultatus, nustato finansuotinų projektų skaičių, galutines projektų vertes ir lėšų skyrimo joms intensyvumą, rezervinį projektų sąrašą ir priima sprendimus siūlyti Agentūros direktoriui skirti finansavimą paraiškoms, sudaryti rezervinį sąrašą arba atmesti paraiškas. Darbo grupė siūlo Agentūros direktoriui skirti mažesnį, nei prašoma paraiškoje, finansavimą, jei įvertinusi prašomas finansuoti išlaidas nustato, kad dalis prašomų finansuoti išlaidų yra netinkamos finansuoti.
41. Vadovaujantis Agentūros direktoriaus 2016 m. rugsėjo 19 d. įsakymu Nr. 2V-178 patvirtintu „Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros darbo grupių darbo reglamento“ 13.3 punktu, jeigu vertinant paraiškas yra reikalinga papildoma informacija susijusi su projekto paraiškoje pateikta informacija, darbo grupė turi teisę į posėdžius kviesti reikiamus valstybės institucijų, mokslo ir studijų institucijų ir kitų įstaigų ar įmonių atstovus ir išklausyti jų informaciją.
42. Paraiškos vertinimas, įskaitant bendrųjų reikalavimų atitikties vertinimą ir projektų atranką pagal projektų vertinimo kriterijus, atliekamas ir sprendimai priimami ne ilgiau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo kvietimo pabaigos. Laikotarpis, nustatytas paraiškos tikslinimui, į šį terminą neįskaičiuojamas.
43. Nepavykus paraiškų įvertinti per Aprašo 42 punkte nustatytą terminą (kai paraiškų vertinimo metu reikia kreiptis į kitas institucijas, kai buvo gauta paraiškų, kurių suma didesnė nei kvietimui teikti paraiškas skirta lėšų suma), vertinimo terminas gali būti pratęstas Agentūros vienašališku sprendimu. Apie naują paraiškų vertinimo terminą Agentūra ne vėliau nei per 3 (tris) darbo dienas skaičiuojamas nuo tokio sprendimo priėmimo momento paraiškoje nurodytu pareiškėjo elektroniniu paštu informuoja pareiškėjus nurodydama termino pratęsimo priežastis ir naują terminą per kurį paraiška (-os) bus įvertintos. Su pareiškėjais komunikuojama Aprašo 39 punkte nustatyta tvarka.
44. Darbo grupė, atsižvelgdama į kvietime nustatytą finansuojamų projektų skaičių, įvertinusi surinktą balų skaičių, atsižvelgdama į Aprašo 40 punktą sudaro galutinį finansuojamų projektų sąrašą ir teikia Agentūros direktoriui siūlymą skirti finansavimą. Sprendimą dėl projektų finansavimo priima Agentūros direktorius atsižvelgdamas į Darbo grupės teikimą. Keliems pareiškėjams surinkus vienodą balų skaičių pirmas eilėje įrašomas, tas pareiškėjas, kuris pirmasis pateikė paraišką.
45. Apie Agentūros sprendimą, įskaitant motyvuotą sprendimą atmesti paraišką Aprašo 19 punkte nurodytu atveju nesurinkus minimalios balų sumos, pareiškėjas informuojamas per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos, Agentūrai sprendimą išsiunčiant elektroniniu paštu, Aprašo 39 punkte nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
FINANSAVIMO SKYRIMO SUTARČIŲ SUDARYMAS
46. Agentūrai priėmus sprendimą skirti lėšas projekto finansavimui, tarp projekto vykdytojo, partnerio (-ių) ir Agentūros ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos yra sudaroma finansavimo skyrimo sutartis. Lėšos skiriamos projektui sudarant sutartį visam projekto vykdymo laikotarpiui, nurodant projekto pradžios ir pabaigos datą. Finansavimo skyrimo sutartyje nustatomi šalių įsipareigojimai, projekto finansavimo, atsiskaitymo, ataskaitų pateikimo tvarka, nurodoma numatoma skirti finansuojamoji suma.
47. Finansavimo skyrimo sutarties originalas gali būti rengiamas ir teikiamas pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu.
48. Finansavimo skyrimo sutartis turi būti pasirašyta per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo finansavimo skyrimo sutarties pateikimo pareiškėjui dienos. Pareiškėjas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo finansavimo skyrimo sutarties gavimo dienos grąžina Agentūrai visus pasirašytos finansavimo skyrimo sutarties ir jos priedų egzempliorius. Jei finansavimo skyrimo sutartis sudaroma ją pasirašant elektroniniu parašu, lėšų skyrimo sutarties šalis jai priklausantį sutarties egzempliorių gauna/pasiima iš elektroninio pasirašymo sistemos. Elektroniniu būdu sudaroma sutartis pareiškėjo turi būti pasirašyta per 3 (tris) kalendorines dienas, skaičiuojamas nuo kvietimo pasirašyti sutartį išsiuntimo iš Agentūros dienos.
49. Nesudarius finansavimo skyrimo sutarties per Aprašo 48 punkte nurodytą terminą, dėl nuo pareiškėjo priklausančių aplinkybių, laikoma, kad pareiškėjas finansavimo atsisako ir Agentūra turi teisę priimti sprendimą dėl sprendimo skirti lėšas panaikinimo. Apie sprendimo skirti lėšas panaikinimą informuojama paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo, Aprašo 39 punkte nustatyta tvarka.
VIII SKYRIUS
MOKĖJIMAI
50. Agentūra perveda projekto vykdytojui ir projekto partneriui lėšas finansavimo skyrimo sutartyje nustatyta tvarka, dydžiais ir terminais. Agentūra iki100 (šimto) proc. prašomų lėšų turi teisę pervesti avansu. Jeigu projekto vykdytojas nepanaudoja dalies lėšų, nepanaudotos lėšos Agentūrai turi būti grąžinamos finansavimo skyrimo sutarties nustatyta tvarka ir sąlygomis.
IX SKYRIUS
ATASKAITŲ TEIKIMAS
51. Projektų vykdytojas atsiskaito finansavimo skyrimo sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, teikdamas šiuos dokumentus:
51.1. finansinę ataskaitą. Finansinė ataskaita, jei finansavimo skyrimo sutartyje nenumatyta kitaip, teikiama ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d. Projekto vykdytojas ir projekto partneris (-iai) atsiskaito Agentūrai teikdamas finansinę ataskaitą, kurioje pagal tinkamų išlaidų kategorijas nurodo einamaisiais metais patirtas išlaidas ir pateikia jų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentus. Jei projektas baigiasi gruodžio 31 d., projekto vykdytojas ir projekto partneris (-iai) iki gruodžio 1 d. pateikia finansinę ataskaitą nurodydamas gruodžio mėnesio priskaičiuotas, bet neapmokėtas išlaidas, išlaidas pagrindžiančius dokumentus už gruodžio mėnesį pateikdamas iki kitų metų sausio 5 d.;
51.2. dalykinę ataskaitą už projekto etapą. Dalykinėje ataskaitoje turi būti pateikiama informacija apie projekto planuotų uždavinių įgyvendinimą, nurodomos problemos, su kuriomis susidurta projekto vykdymo metu, įvertinama gautų rezultatų reikšmė ir nauda projekto vykdytojui, aprašomas planuojamas gautų rezultatų panaudojimas ateityje, pateikiamos pagrindinės išvados. Teikiant informaciją turi būti laikomas konfidencialumo reikalavimų.
X SKYRIUS
PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA
53. Projektas įgyvendinamas laikantis finansavimo skyrimo sutartyje ir Apraše nustatytų reikalavimų.
54. Visi atlikti darbai projekto vykdytojo turi būti kruopščiai dokumentuoti, t.y. pagrįsti dokumentais, ir patikrinami. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų tikslinį panaudojimą ir buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto vykdytojas. Visi su projekto įgyvendinimu susiję dokumentai projekto vykdytojo turi būti saugomi ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų po projekto įgyvendinimo.
55. Agentūra turi teisę projekto vykdymo vietoje atlikti patikrą (toliau – patikra) ir gauti iš Projekto vykdytojo ir (ar) partnerio (-ių) Agentūrai reikalingą informaciją apie projekto vykdymą ir projekto vykdymo dokumentus. Patikros atliekamos vadovaujantis Agentūros direktoriaus 2015 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. 2V-53 „Dėl patikrų, atliekamų projekto įgyvendinimo vietoje, tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyta tvarka.
56. Projektų, kuriems skirtos lėšos, patikra vietoje atliekama:
56.1. pagal planą – Agentūros direktoriaus įsakymu tvirtinamą patikrų planą, kuriame nurodomi tikrinti projektų vykdytojai ir (ar) partneris (-ai) ir tikrinami projektai;
58. Agentūra apie planuojamą atlikti patikrą vietoje raštu informuoja projekto vykdytoją (partnerį) ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas (planinio patikrinimo atveju).
59. Patikras atliekantys patikros darbo grupės nariai privalo:
59.1. nusišalinti patys arba būti nušalinti nuo patikrinimo atlikimo, jeigu paaiškėja, kad jie yra tikrinamo projekto vykdytojo ar partnerio vadovo ar projekto personalo sutuoktiniai, sugyventiniai, įstatymų nustatyta tvarka įregistravę partnerystę, artimieji giminaičiai ar yra su šiais asmenimis susiję svainystės ryšiais (kaip tai nustatyta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse), arba jeigu Patikros darbo grupės narių nešališkumu pagrįstai abejojama dėl kitų priežasčių, galinčių sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą;
59.2. prisistatyti tikrinamo projekto vykdytojo (partnerio) vadovui (ar jo įgaliotam asmeniui) ir pateikti jam Agentūros direktoriaus įsakymą dėl pavedimo atlikti patikrinimą;
59.4. išanalizuoti patikros metu surinktą medžiagą ir įvertinti, ar ataskaitose pateikta informacija teisinga ir tiksli, ar buvo atlikti tyrimai, suteiktos paslaugos ir įsigytos prekės, už kurias Projekto vykdytojas ir (ar) projekto partneris (-iai) atsiskaitė, ar lėšos naudojamos pagal tikslinę paskirtį, bei patikros rezultatus surašyti į pažymą.
60. Patikrą atliekanti patikros darbo grupė turi teisę:
60.2. Nevaržomai patekti į tikrinamojo patalpas ir (ar) kitą teritoriją. Iš projekto vykdytojo (partnerio) gauti ir susipažinti su visais dokumentais, susijusiais su patikrinimo dalyku, ir gauti šių dokumentų kopijas ar nuorašus, esant galimybei, taip pat gauti kitą informaciją, susijusią su patikrinimu..
61. Projekto vykdytojui ir (ar) projekto partneriui (-iams), pas kurį buvo atlikta patikra, per 5 (penkias) darbo dienas nuo pažymos dėl atliktos patikros surašymo dienos, raštu pranešama apie patikros rezultatus.
62. Jei nustatoma neatitikimų, kurie nepažeidžia finansavimo skyrimo sutarties, tačiau yra taisytini, Agentūra raštu informuoja projekto vykdytoją ir (ar) projekto partnerį (-ius) apie neatitikimus ir nurodo jų pašalinimo protingus terminus.
63. Jei nustatoma lėšų skyrimo sutarties nuostatų pažeidimų, Agentūra turi teisę nutraukti sudarytą finansavimo skyrimo sutartį ir (ar) pareikalauti besąlygiškai per finansavimo skyrimo sutartyje nurodytą terminą ir (ar) kitą protingą terminą grąžinti pervestas lėšas (ar jų dalį) Agentūrai.
XI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
65. Suinteresuotas asmuo, kuriam Agentūros sprendimai kelia tiesiogines neigiamas pasekmes ir nesutikdamas su Agentūros jo atžvilgiu priimtais sprendimais, Agentūros veiksmus gali apskųsti Lietuvos administracinių ginčų komisijai (Vilniaus g. 27, Vilnius) ar Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo šio sprendimo gavimo dienos.
66. Projektų vykdytojai ir partneris (-iai) viešindami projekto rezultatus privalo nurodyti, kad projektas įgyvendintas iš Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos skirtų valstybės asignavimų gavus finansavimą iš Agentūros.
67. Tais atvejais, kai dėl trečiųjų asmenų veikimo ar neveikimo Agentūra negali atlikti Apraše nurodytų savo funkcijų ar Lėšų skyrimo sutartyje įtvirtintų sutartinių įsipareigojimų, finansavimo teikimas (taip pat ir veiksmai iki lėšų skyrimo sutarties sudarymo) nutraukiamas be jokių pasekmių Agentūrai.
68. Informacija apie kvietimus teikti paraiškas ir kita pareiškėjams aktuali su Aprašo įgyvendinimu susijusi informacija skelbiama Agentūros interneto svetainėje www.mita.lrv.lt.
69. Dokumentai tvarkomi ir saugomi vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, aktualia tvarkymo dienai šio teisės akto redakcija.
70. Teikdamas paraišką, pareiškėjas sutinka, kad paraiškoje pateikta informacija, išskyrus informaciją, kuri negali būti atskleista teisės aktų nustatyta tvarka, Agentūros gali būti viešinama skelbiant su Aprašo įgyvendinimu susijusią informaciją be atskiro pareiškėjo sutikimo.
71. Agentūra turi teisę tvarkyti su Aprašo įgyvendinimu susijusius asmens duomenis. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva Nr. 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas). Asmens duomenys tvarkomi apskaitos ir audito tikslais bei tikrinant nurodytos pareiškėjo informacijos tikrumą. Su Aprašo įgyvendinimu susiję asmens duomenys Agentūroje tvarkomi ir saugomi 10 metų nuo paskutinio dokumento pagal Aprašą gavimo datos. Agentūrai tvarkant asmens duomenis duomenų subjektų teisės įgyvendinamos vadovaujantis Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje aprašu, patvirtintu Agentūros direktoriaus 2018 m. gegužės 25 d. įsakymu 2V-109 „Dėl Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjektų teisių įgyvendinimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje aprašo patvirtinimo“.
72. Finansavimą gavusių pareiškėjų sąrašas, kuriame nurodyti finansuojami projektai ir jiems skirtas finansavimas, skelbiamas Agentūros interneto svetainėje www.mita.lrv.lt.
Veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos
inovacijų rinkos kūrimas finansuojant
inovatyvius viešuosius pirkimus
GovTech sprendimams ir skatinant
žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų
aprašo
1 priedas
(Paraiškos forma)
PARAIŠKA
Pildymo data |
|
1. Bendra informacija
Pareiškėjas |
|
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens buveinės adresas |
|
Kontaktinio asmens vardas ir pavardė, pareigos, tel. numeris, el. pašto adresas |
|
Kvietimo numeris |
|
|
Projekto pavadinimas |
|
|
Partneris (neprivaloma) |
|
|
Pavadinimas |
|
|
Juridinio asmens buveinės adresas |
|
|
Kontaktinio asmens vardas ir pavardė, pareigos, tel. numeris, el. pašto adresas |
|
|
A dalis – projekto aprašymas
1. Projekto aprašymas
1.1. Esamos situacijos ir problemos-iššūkio aprašymas
(trumpai aprašyti esamą situaciją ir problemą-iššūkį, kurį norima išspręsti, kokias tikslines grupes jis paliečia ir kodėl reikalingas būtent šis projekto formatas norint išspręsti iššūkį)
|
1.2. Problemos-iššūkio aktualumas
(nurodyti problemos-iššūkio aktualumą ir mastą, nurodyti ar iššūkis yra įtrauktas į vidinius institucijos arba sektorinius, regioninius ar nacionalinius strateginio planavimo dokumentus)
|
1.3. Problemos-iššūkio ryšys su tiesioginėmis pareiškėjo funkcijoms
(nurodyti ar iššūkis yra susijęs su pareiškėjo tiesioginėmis funkcijomis. Funkcijos turi būti numatytos ir patvirtintos atitinkamame pareiškėjo veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose )
|
1.4. Problemai-iššūkiui spręsti reikalingas sprendimas
(funkciniu būdu nurodyti, kokio sprendimo yra ieškoma ir kodėl tokio sprendimo dar nėra pavykę įsigyti ar įsidiegti iki šios dienos; aprašyti, ar panašus sprendimas yra naudojamas Jūsų institucijoje, kitoje Lietuvos institucijoje arba kitoje institucijoje užsienyje)
|
1.5. Laukiamas rezultatas
(koks yra numanomas problemos-iššūkio išsprendimo poveikis, kokiais rodikliais šį poveikį galima išmatuoti (nurodyti rodiklius ir jų reikšmes) ir kaip tai paveiks tikslines grupes)
|
1.6. Rinka
(aprašyti, kokį komercinį potencialą turi projekto rezultatas jį sukūrusiam (-iems) rinkos dalyviui (-iams))
|
1.7. Rezultatų tęstinumas
(aprašyti, kaip projekto rezultatai bus panaudoti ir tęsiami pasibaigus projektui)
|
1.8. Rizikų valdymas
(įvertinti rizikas ir aprašyti, kaip jos bus suvaldytos, nurodyti atsakingus asmenis)
Rizikos pavadinimas |
Tikimybė |
Poveikis |
Rizikos valdymo priemonės / veiksmai |
Atsakingi asmenys |
|
|
|
|
|
2. Projekto įgyvendinimas
2.1. Projekto darbų aprašymas ir kalendorinis planas
(Aprašyti numatomą užduočių seką, reikalingą įgyvendinti projekto veiklą)
Eilės Nr. |
Užduoties pavadinimas |
Aprašymas |
Pradžia |
Pabaiga |
|
|
|
|
|
B dalis – projekto biudžetas
1. Projekto biudžetas ir išlaidų pasiskirstymas tarp projekto vykdytojų
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto biudžetas, (Eur)
|
Prašoma paramos suma (Eur) |
Nuosavas indėlis (Eur) |
|
|
|
|
2. Projekto finansavimas
(Pažymėti teisingą variantą)
Ar projektas ir projekto veiklos yra finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat kurioms apmokėti skyrus Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą?
☐ Yra finansuotos ar finansuojamos ☐ Nėra finansuotos ar finansuojamos |
Veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos
inovacijų rinkos kūrimas finansuojant
inovatyvius viešuosius pirkimus
GovTech sprendimams ir skatinant
žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų
aprašo
2 priedas
BENDRŲJŲ REIKALAVIMŲ VERTINIMO LENTELĖ
________________
(pildymo data)
Paraiškos registracijos Nr......................................................................................................... ...............
Projekto vykdytojas............................................................................................................. ...................
Projekto pavadinimas....................................................................................................... ......................
Eil. Nr. |
Bendrieji vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Pateikti visi prašomi dokumentai bei informacija, kuri patvirtina atitikimą nurodytiems bendriesiems reikalavimams; |
|
|
|
2. |
Projektas atitinka Apraše numatytus reikalavimus; |
|
|
|
3. |
Paraiškoje aprašytai problemai spręsti yra reikalingas skaitmeninis sprendimas; |
|
|
|
4. |
Pareiškėjas ar partneris nenaudos Paraiškoje aprašytos GovTech bandomosios versijos, žaliosios inovacijos ar GovTech galutinės versijos komerciniais tikslais ir iš jo negaus pajamų; |
|
|
|
5. |
Skaitmeninis sprendimas turi būti naudojamas tiesioginėms pareiškėjo ir partnerio (-ių) funkcijoms atlikti; |
|
|
|
6. |
Pareiškėjas ir partneris (-iai) organizaciniu požiūriu yra pajėgūs įgyvendinti teikiamą projektą; |
|
|
|
7. |
Projektas ir projekto veiklos nėra finansuotos ar finansuojamos iš kitų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir (arba) savivaldybių biudžetų, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (ar) savivaldybės, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, kitų Europos Sąjungos finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat kurioms apmokėti skyrus Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, jos būtų pripažintos tinkamomis finansuoti ir (arba) už jas būtų sumokėta daugiau nei vieną kartą. |
|
|
|
Siūlymas (paraišką teikti / neteikti tolimesniam vertinimui, prašyti paraišką patikslinti)
................................................................................................................................................................
Mes, žemiau pasirašę, patvirtiname, kad atlikdami savo pareigas nepatekome į interesų konfliktą ir buvome objektyvūs bei nešališki, taip pat pasižadame saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais bei tvarka naudoti mums patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią informaciją.
Darbo grupė:
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
______________
Veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos
inovacijų rinkos kūrimas finansuojant
inovatyvius viešuosius pirkimus
GovTech sprendimams ir skatinant
žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų
aprašo
3 priedas
PROJEKTO VERTINIMO KRITERIJAI
Paraiškos vertinimo kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas |
Kriterijaus vertinimo aspektai klausimų forma
|
Didžiausias galimas kriterijaus balas |
Minimali privaloma surinktų balų suma iš atitinkamo kriterijaus |
|
|||
1. Projekto naujumas |
1.1. Ar reikalingas skaitmeninis sprendimas, kuris yra naujas Pareiškėjui instituciniu lygmeniu? – 1 balas. 1.2. Ar reikalingas skaitmeninis sprendimas, kuris yra naujas Lietuvos valstybinio administravimo subjektų tarpe? – 2 balai. 1.3. Ar reikalingas skaitmeninis sprendimas, kuris yra naujas užsienio šalių valstybinio administravimo subjektų tarpe? – 2 balai. 1.4. Ar reikalingas sprendimas, kuris yra inovatyvus pasauliniu lygmeniu? – 3 balai. |
8 |
3 |
|
|||
2. Projekto poreikis |
2.1. Ar paraiškoje aprašyta problema yra įtraukta į vidinius institucijos strateginius dokumentus? – 2 balai. 2.2. Ar paraiškoje aprašyta problema yra įtraukta į sektorinius, regioninius ar nacionalinius strateginio planavimo dokumentus? – 2 balai. |
4 |
2 |
|
|||
3. Projekto poveikis ir naudos gavėjai |
3.1. Ar sukurtas skaitmeninis sprendimas sutaupys institucijos biudžeto lėšų? – 2 balai. 3.2. Ar sukurtas skaitmeninis sprendimas pagerins institucijos teikiamų paslaugų kokybę? – 2 balai. 3.3. Ar sukurtas skaitmeninis sprendimas prisidės prie socialinę atskirtį patiriančios grupės padėties gerinimo? – 2 balai. |
6 |
2 |
|
|||
4. Projekto problematika ir apimtis |
4.1. Ar atlikta ir pateikta projekto problemos analizė, kuri kiekybiškai arba kokybiškai pagrįstų problemos aktualumą? – 1 balas. 4.2. Ar laukiamas pokytis turi tiesioginį ryšį su nurodyta problema? – 1 balas. 4.3. Ar nurodyti kiekybiniai rodikliai, kuriuos norima pagerinti? – 1 balas. |
3 |
2 |
|
|||
5. Projekto įgyvendinimas |
5.1. Ar pasiūlyto projekto apimtis atitinka numatytus projekto vystymo terminus? – 2 balai. 5.2. Ar įvertintos galimos projekto rizikos ir numatyta rizikų valdymo strategija? – 2 balai. 5.3. Ar numatytas projekto tęstinumas? – 1 balas. |
5 |
4 |
|
|||
6. Projekto komercinis potencialas, rinka |
6.1. Iššūkis yra aktualus ir kitose Lietuvos viešojo sektoriaus institucijose, o jam sukurtas sprendimas galėtų būti pritaikytas joms universaliai – 3 balai. 6.2. Iššūkis yra aktualus kitoms užsienio šalių viešojo sektoriaus institucijoms, o sukurtas sprendimas galėtų būti pritaikytas joms universaliai – 3 balai. |
6 |
3 |
|
|||
7. Pareiškėjo ir partnerio (-ių) finansinis indėlis |
7.1. Prie projekto vykdymo partneris(-iai) prisideda finansiškai nuo 10 proc. iki 50 proc. projekto biudžeto – 1 balas. 7.2. Pagal atitinkamą Projekto veiklą prie projekto vykdymo partneris(-iai) prisideda finansiškai daugiau negu 50 proc. projekto biudžeto – 2 balai. |
3 |
0 |
|
|||
Suma: |
35 |
16 |
|||||
______________
Veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos
inovacijų rinkos kūrimas finansuojant
inovatyvius viešuosius pirkimus
GovTech sprendimams ir skatinant
žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų
aprašo
4 priedas
PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
Priemonės pavadinimas....................................................................................................... ...................
Kvietimo Nr............................................................................................................................................
Paraiškos Nr............................................................................................................................................
Pareiškėjas.............. ................................................................................................................................
Projekto partneris...................................................................................................................................
Projekto pavadinimas....................................................................................................... ......................
I. PROJEKTO VERTINIMAS
Eilės Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo balas |
Komentarai (būtinas detalus įvertinimo paaiškinimas) |
1. |
Projekto naujumas |
|
|
2. |
Projekto poreikis |
|
|
3. |
Projekto poveikis ir naudos gavėjai |
|
|
4. |
Projekto problematika ir apimtis |
|
|
5. |
Projekto įgyvendinimas |
|
|
6. |
Projekto komercinis potencialas, rinka |
|
|
7. |
Pareiškėjo ir partnerio (-ių) finansinis indėlis |
|
|
BENDRA BALŲ SUMA |
|
|
III. DARBO GRUPĖS IŠVADA apie projekto finansavimą (tinkamą teiginį palikti, netinkamą išbraukti)
IV. DARBO GRUPĖS REKOMENDACIJA DĖL PROJEKTO BIUDŽETO (tinkamą teiginį palikti, netinkamą išbraukti)
2. IŠLAIDAS MAŽINTI IR PROJEKTUI SKIRTI IKI......... tūkst. Eur................................
.................................................................................................... ................................................
....................................................................................................................................................
(nurodyti, kodėl ir kokias išlaidas siūloma mažinti arba jų atsisakyti)
Mes, žemiau pasirašę, patvirtiname, kad atlikdami savo pareigas ir teikdamas šią anketą nepatekome į interesų konfliktą ir buvome objektyvūs bei nešališki, taip pat pasižadame saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais bei tvarka naudoti mums patikėtą ir (ar) žinomą konfidencialią informaciją.
Darbo grupė ................................. ..................................... .......................................
(parašas) (vardas, pavardė) (data)
______________
Veiksmo „Skaitmeninės ekonomikos
inovacijų rinkos kūrimas finansuojant
inovatyvius viešuosius pirkimus
GovTech sprendimams ir skatinant
žaliąsias inovacijas“ finansavimo sąlygų
aprašo
5 priedas
PROJEKTO DALYKINĖS ATASKAITOS FORMA
Data
Projekto vykdytojas (projekto partneris) (institucijos pavadinimas) |
|
Projekto pavadinimas (santrumpa) |
|
Finansavimo skyrimo sutarties data ir numeris |
|
Projekto etapas |
|
Atsiskaitymo laikotarpis (pradžia – pabaiga) |
|
Projekto vykdytojas (projekto partneris) atsakingas projekto vykdytojas (vardas, pavardė) |
|
Projekto vykdytojo komandos sudėtis |
Pateikiami projekto vykdytojai, nurodant institucijų pavadinimus, vardus ir pavardes. |
Projekto etapo darbai |
Pateikiami svarbiausi projekto etapo darbai ir rezultatai, įvertinamas jų kiekybinis ir/ar kokybinis poveikis, nurodomi darbai, kurie buvo planuoti, bet neatlikti (jeigu tokie buvo) ir neatlikimo priežastys. |
Projekto tęstinumas |
Pateikiamos tolimesnės planuojamos su projektu susijusios veiklos. |