Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS 2015 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO
2014 m. vasario 26 d. Nr. 182
Vilnius
Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 3 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2014 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 182
LIETUVOS RESPUBLIKOS 2015 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ
RENGIMO PLANAS
1. Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija (toliau – Vyriausybės kanceliarija) iki 2014 m. kovo 14 d. parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 metų veiklos prioritetų projektą.
2. Iki 2014 m. kovo 4 d. (I etapas) ir iki 2014 m. rugpjūčio 11 d. (II etapas) pateikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau – Finansų ministerija) informaciją (2013–2017 metai) apie:
2.1. statybos paslaugų plėtojimą (mineralinių dirbinių pramonės, statybos, miškų ūkio ekonominius rodiklius) – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija;
2.2. darbo užmokesčio indeksus, darbo užmokesčio fondo dydį, darbuotojų skaičių (vidutinį metinį dirbančių ir vidutinį metinį sąlyginį) ir nedarbą – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
2.4. pagrindines ekonominės veiklos rūšis (detalizuodamos pagrindinių rūšių pramonės produkcijos gamybą) – Lietuvos Respublikos ūkio ministerija ir Lietuvos Respublikos energetikos ministerija;
2.5. užsienio prekybą ir jos struktūros elementus – Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija ir Lietuvos Respublikos ūkio ministerija;
3. Iki 2014 m. kovo 4 d. pateikia Finansų ministerijai:
3.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo 2015–2017 metų prognozę – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija;
3.2. Privalomojo sveikatos draudimo fondo 2015–2017 metų prognozę – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija;
4. Iki 2014 m. kovo 28 d. (I etapas) ir iki 2014 m. rugpjūčio 18 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2015–2017 metais:
4.1. planuojamą lėšų poreikį priemonėms, finansuojamoms iš Europos žemės ūkio garantijų fondo, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, Europos žuvininkystės fondo, Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo ir bendrojo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas), nurodydama lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (1 priedas);
4.2. planuojamą Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti, nurodydama lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, – Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (1 priedas);
4.3. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai:
4.3.1. planuojamą Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį bendrai iš Europos Sąjungos fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti atskirai pagal kiekvieną 2007–2013 metų veiksmų programų prioritetą (taip pat nurodomas valstybės biudžeto lėšų poreikis netinkamam finansuoti Europos Sąjungos fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, kai projekto vykdytojas vykdo mišrias veiklas ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą (1 priedas);
4.3.2. planuojamą Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį bendrai iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti atskirai pagal kiekvieną 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų veiksmų programos prioritetą (taip pat nurodomas valstybės biudžeto lėšų poreikis netinkamam finansuoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, kai projekto vykdytojas vykdo mišrias veiklas ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą (1 priedas);
4.3.3. planuojamą Šveicarijos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programai, kuria siekiama sumažinti ekonominius ir socialinius skirtumus išsiplėtusioje Europos Sąjungoje, įgyvendinti – tarpinės institucijos (įgyvendinant programą) ir (arba) pavienio projekto vykdytojas (įgyvendinant pavienį projektą), atsakingi už šios programos įgyvendinimą (1 priedas);
4.3.4. planuojamą 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) ir Norvegijos finansinių mechanizmų finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį – programų operatoriai, atsakingi už 2009–2014 metų EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų įgyvendinimą (1 priedas);
5. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2014 m. kovo 28 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:
5.1. 2015–2017 metais planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą (2 priedas);
5.2. programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2014 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2015 metais (netęstinas programas (priemones) (3 priedas);
5.3. 2013 metais suplanuotas ir faktiškai panaudotas lėšas papildomumo principui įgyvendinti ūkio subjektų, kuriuose jie įgyvendina savininko arba akcininko teises ir pareigas ir vykdo veiklą srityse, kurios gali būti bendrai finansuojamos iš Europos Sąjungos struktūrinės paramos, atsižvelgdami į Europos Komisijai pateiktos Lietuvos 2007–2013 metų programavimo periodo papildomumo principo išankstinio (ex-ante) vertinimo ataskaitos priedą, skelbiamą Finansų ministerijos interneto svetainės http://www.finmin.lt skyriuje „Veiklos sritys“ → „Biudžetas“ → „Planavimas“.
6. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, pateikia Finansų ministerijai:
6.1. iki 2014 m. kovo 28 d. – skaičiavimus, kuriais pagrindžiamas savivaldybių 2015 metų biudžetų pajamų ir išlaidų pokytis dėl priimtų ir numatomų priimti teisės aktų;
7. Savivaldybės prireikus pateikia įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, per jų nustatytus terminus informaciją, reikalingą apskaičiuoti asignavimų poreikiui jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti ir mokinio krepšeliui finansuoti.
8. Savivaldybės iki 2014 m. liepos 11 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamus 2015 metų duomenis apie:
8.1. savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų naudingąjį plotą;
8.2. savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendrą plotą;
9. Savivaldybės iki 2014 m. liepos 11 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamas 2015 metų įplaukas į savivaldybių biudžetus pagal šias pajamų rūšis: savivaldybių administruojamas pajamas, gautas už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, rinkliavas, išskiriant valstybines ir vietines, tarp jų rinkliavas už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą, materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas, mokestį už aplinkos teršimą, valstybinius gamtos išteklius ir biudžetinių įstaigų pajamas pagal kiekvieną pajamų už prekes ir paslaugas rūšį.
10. Finansų ministerija, naudodamasi iki 2014 m. kovo 4 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 2 punkte, iki 2014 m. balandžio 4 d. (I etapas) parengia 2014–2017 metų ekonominės raidos scenarijų.
11. Finansų ministerija iki 2014 m. balandžio 10 d. (I etapas) pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) duomenis apie prognozuojamas 2015 metų gyventojų pajamų mokesčio įplaukas į nacionalinį biudžetą ir iki 2014 m. rugsėjo 9 d. (II etapas) – patikslintus šių įplaukų duomenis.
12. Finansų ministerija iki 2014 m. balandžio 22 d. pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei (toliau – Vyriausybė):
12.1. Lietuvos Respublikos 2015–2017 metų preliminarių valstybės ir savivaldybių biudžetų konsoliduotos visumos pagrindinių rodiklių ir asignavimų planavimo bendrųjų principų projektą;
13. Vyriausybė šio plano 12 punkte nurodytus duomenis pateikia susipažinti Lietuvos Respublikos Seimo Biudžeto ir finansų komitetui.
14. Pagal Strateginio planavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“, įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2014 m. gegužės 15 d. pateikia Finansų ministerijai 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus, o ministrai – ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus.
Ministrai jiems pavestų valdymo sričių 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus (juose turi būti įskaitytas lėšų poreikis jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti ir mokinio krepšeliui finansuoti) ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus pateikia Vyriausybės kanceliarijai.
15. Ministerijos iki 2014 m. gegužės 15 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie lėšų poreikį ministrui pavestos valdymo srities materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (investicijų projektams, kurie įtraukiami į Valstybės investicijų 2015–2017 metų programą (toliau – valstybės kapitalo investicijos) (4 priedas).
16. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2014 m. gegužės 15 d. kartu su strateginių veiklos planų projektais pateikia Finansų ministerijai lėšų, reikalingų naujoms funkcijoms atlikti, veikloms ir (arba) priemonėms vykdyti, poreikį (aiškinamajame rašte nurodydamos konkrečias programas ir jų priemones).
17. Vyriausybės kanceliarija nuo 2014 m. gegužės 26 d. iki 2014 m. birželio 13 d. išnagrinėja šio plano 12 ir 14–16 punktuose pateiktą informaciją ir rengia Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų diskusijas apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus. Per šias diskusijas, atsižvelgiant į planuojamus pasiekti rezultatus, susitariama dėl 2015–2017 metų maksimalių valstybės biudžeto asignavimų limitų skyrimo ministrų valdymo sritims.
18. Finansų ministerija iki 2014 m. liepos 1 d. raštu praneša ministerijoms apie ministrų valdymo sritims ir kitoms įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, numatomus skirti 2015–2017 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms), įskaitant asignavimus jų kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms išlaikyti ir mokinio krepšeliui finansuoti).
19. Ministerijos per 7 darbo dienas nuo Finansų ministerijos pranešimo apie ministrų valdymo sritims numatomus skirti 2015–2017 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms) gavimo asignavimus paskirsto ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir šią informaciją pateikia ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir Finansų ministerijai.
20. Per 35 kalendorines dienas nuo šio plano 18 punkte nurodyto pranešimo gavimo pateikia:
20.1. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai (išskyrus ministrų valdymo sričių įstaigas, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai), patikslintus 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus ir 2015–2017 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais, neviršydamos nurodytų maksimalių asignavimų limitų (prireikus kartu turi būti pateikiami teisės aktų pakeitimo, mažinančio atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidas, projektai), – Finansų ministerijai. Institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių įgyvendinimą, teikdamos Finansų ministerijai patikslintus 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus, nurodo valstybės biudžeto programas, kurioms įgyvendinti planuojamas 2015–2017 metais Europos Sąjungos fondų lėšų poreikis, taip pat atskirai nurodo Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšas, skirtinas bendrai finansuojamiems su Europos Sąjungos lėšomis projektams įgyvendinti;
20.2. ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintus 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus pateikia atitinkamai ministerijai jos nustatytu laiku, o valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais – Finansų ministerijai;
20.3. ministerijos ministrams pavestų valdymo sričių patikslintus 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus – Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai;
20.4. neviršydamos šio plano 18 punkte nurodytų valstybės kapitalo investicijų preliminarių limitų, valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymais ir kitais teisės aktais pavesta formuoti arba dalyvauti formuojant atitinkamos srities valstybės politiką, kitos institucijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, Finansų ministerijai pateikia informaciją apie:
20.4.1. atitinkamos srities, savo institucijos arba įstaigos investavimo 3 metų prioritetus, jų pagrindimą, nurodo pagal kiekvieną prioritetą siūlomų skirti lėšų sumą, valstybės kapitalo investicijų į atitinkamą sritį 3 metų limitų paskirstymą pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės lėšų, ir valstybės investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas). Kartu pateikiami parengti valstybės investicijų projektai. Teikiami informacinės visuomenės plėtros valstybės investicijų projektai turi būti suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu;
20.5. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, – patikslintą informaciją apie 2015–2017 metų planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą ir pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 14 straipsnio 2 ir (arba) 3 dalis planuojamus perkelti iš 2014 metais į biudžetą pervestų ir nepanaudotų biudžetinių įstaigų pajamų įmokų likučius, kai jie paliekami asignavimų valdytojui naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas (2 priedas), – Finansų ministerijai.
21. Valstybės turto fondas iki 2014 m. liepos 18 d. Finansų ministerijai pateikia informaciją apie 2015 metų privatizavimo sandorių numatomas patikslintas įplaukas į Privatizavimo fondą ir išlaidas Privatizavimo komisijos ir Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas sumokėti ir objektams parengti privatizuoti su jas pagrindžiančiais skaičiavimais.
22. Vyriausybės kanceliarija kartu su Finansų ministerija iki 2014 m. rugsėjo 2 d. išnagrinėja šio plano 20.3 papunktyje nurodytų ministrams pavestų valdymo sričių strateginių 2015–2017 metų veiklos planų projektų atitiktį Vyriausybės programai, Vyriausybės prioritetams, diskusijų apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus rezultatams ir maksimaliems asignavimų limitams ir prireikus pateikia pastabų ir pasiūlymų.
23. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, atsižvelgdamos į Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus, prireikus patikslina 2015–2017 metų strateginių veiklos planų projektus, valstybės biudžeto programų sąmatų projektus, įskaitant valstybės kapitalo investicijas, ir per 7 darbo dienas nuo Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo pateikia juos Finansų ministerijai.
24. Finansų ministerija, naudodamasi iki 2014 m. rugpjūčio 11 d. pateikta informacija, nurodyta šio plano 2 punkte, iki 2014 m. rugsėjo 8 d. (II etapas) parengia patikslintą 2014–2017 metų ekonominės raidos scenarijų.
25. Savivaldybės iki 2014 m. rugsėjo 5 d. pateikia Švietimo ir mokslo ministerijai informaciją apie pasikeitusį mokinių skaičių nuo 2014 m. rugsėjo 1 dienos.
26. Valstybinė mokesčių inspekcija iki 2014 m. rugsėjo 11 d. pateikia Finansų ministerijai duomenis apie prognozuojamas 2015 metų įplaukas į savivaldybės biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius.
27. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, naudodamasi informacija, nurodyta šio plano 25 punkte, iki 2014 m. rugsėjo 16 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie patikslintą specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti poreikį.
28. Finansų ministerija iki 2014 m. rugsėjo 26 d. pateikia Vyriausybei parengtą Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą.
29. Finansų ministerija ne vėliau kaip po 5 darbo dienų nuo Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto pateikimo Vyriausybei pateikia Vyriausybei nutarimo dėl išvados apie Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto atitiktį paskutinėms galiojančioms Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijoms ir nuomonei apie Lietuvos vidutinio laikotarpio ekonominę programą ir galimas papildomas priemones, būtinas visiškai atsižvelgti į Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijas ir nuomonę, projektą.
Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
1 priedas
(Informacijos apie numatomas gauti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas forma)
___________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)
NUMATOMOS GAUTI EUROPOS SĄJUNGOS IR KITOS TARPTAUTINĖS FINANSINĖS PARAMOS IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠOS
__________ Nr.
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
(tūkst. litų)
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos mechanizmas |
2015 metai |
||||||||||||||
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
valstybės biudžeto lėšos, skiriamos netinkamam finansuoti iš Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti |
|||||||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų 2015–2017 metų programą |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
I. EUROPOS SĄJUNGOS FINANSINĖ PARAMA |
|
||||||||||||||
1. ŽEMĖS ŪKIS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. 2007–2013 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. 2014–2020 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. Europos Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.7. Europos Sąjungos finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. STRUKTŪRINIAI VEIKSMAI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1. veiksmų programoms administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Struktūrinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.1. veiksmų programai (-oms) administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5. Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. VIDAUS POLITIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.7. Vidaus saugumo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.8. Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. LIETUVOS RESPUBLIKOS ATSTOVŲ KELIONĖMS Į EUROPOS TARYBOS DARBO ORGANŲ SUSITIKIMUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Norvegijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO (I+II) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(tūkst. litų)
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos mechanizmas |
2016 metai |
||||||||||||||
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
valstybės biudžeto lėšos, skiriamos netinkamam finansuoti iš Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti |
|||||||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų 2015–2017 metų programą |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
|
1 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
I. EUROPOS SĄJUNGOS FINANSINĖ PARAMA |
|
||||||||||||||
1. ŽEMĖS ŪKIS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. 2007–2013 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. 2014–2020 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.5. Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.6. Europos Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.7. Europos Sąjungos finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. STRUKTŪRINIAI VEIKSMAI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Struktūrinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2007–2013 metų techninė parama, iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1. veiksmų programoms administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.1. veiksmų programai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.4. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.5. Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. VIDAUS POLITIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.6. Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.7. Vidaus saugumo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.8. Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. LIETUVOS RESPUBLIKOS ATSTOVŲ KELIONĖMS Į EUROPOS TARYBOS DARBO ORGANŲ SUSITIKIMUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Norvegijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO (I+II) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(tūkst. litų)
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos mechanizmas |
2017 metai |
||||||||||||||||||||||
Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
bendrojo finansavimo lėšos |
valstybės biudžeto lėšos, skiriamos netinkamam finansuoti iš Europos Sąjungos finansinės paramos lėšų pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti |
|||||||||||||||||||||
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
iš viso |
išlaidoms |
iš jų kapitalui formuoti |
turtui įsigyti |
iš jų investicijų projektams, įtraukiamiems į Valstybės investicijų |
|||||||||
1 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
||||||||
I. EUROPOS SĄJUNGOS FINANSINĖ PARAMA |
|
||||||||||||||||||||||
1. ŽEMĖS ŪKIS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.1. Europos žemės ūkio garantijų fondo priemonės: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
tiesioginės išmokos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
rinkos reguliavimo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.2. 2007–2013 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.3. 2014–2020 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.4. Europos žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.5. Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo priemonės |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.6. Europos Bendrijos finansinė parama gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1.7. Europos Sąjungos finansinio instrumento LIFE+ programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2. STRUKTŪRINIAI VEIKSMAI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.1. Struktūrinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.1.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.1.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.1.2.1. veiksmų programoms administruoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.1.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.1.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.2. Struktūrinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.2.1. Europos Sąjungos struktūrinės paramos 2014–2020 metų programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.2.2. programa, pagal kurią planuojama Europos Sąjungos struktūrinės paramos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
iš jų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.2.2.1. veiksmų programai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.2.2.2. informuoti apie Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir Europos Sąjungos struktūrinei paramai viešinti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.2.2.3. vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams finansuoti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.3. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.4. Europos kaimynystės ir partnerystės priemonės programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2.5. Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3. VIDAUS POLITIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.1. Ignalinos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.2. Išorės sienų fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.3. Grąžinimo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.4. TEN-T („Rail Baltica“) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.5. Europos pabėgėlių fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.6. Specialioji Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijos programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.7. Vidaus saugumo fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3.8. Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
4. LIETUVOS RESPUBLIKOS ATSTOVŲ KELIONĖMS Į EUROPOS TARYBOS DARBO ORGANŲ SUSITIKIMUS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
II. KITA TARPTAUTINĖ FINANSINĖ PARAMA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
1. Europos ekonominės erdvės finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2. Norvegijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3. Šveicarijos finansinė parama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Iš viso kita |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
IŠ VISO (I+II) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
|||||||||||||||||
|
vadovo pareigų pavadinimas) |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
––––––––––––––––––––
Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
2 priedas
(Informacijos apie biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą ir jų planuojamus perkelti likučius forma)
____________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)
BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ PAJAMŲ ĮMOKOS Į Lietuvos Respublikos VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, VALSTYBĖS BIUDŽETO PAJAMŲ IŠ MOKESČIŲ DALIS IR KITOS LĖŠOS, ĮSTATYMAIS IR KITAIS TEISĖS AKTAIS NUMATOMOS SKIRTI ĮSTAIGOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, JŲ PASKIRSTYMAS IR JŲ PLANUOJAMAS LIKUTIS 2014 METAIS, KURĮ NUMATOMA PERKELTI Į 2015 METUS
________ Nr.
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
(tūkst. litų)
Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos* |
2015 metų projektas |
||||||||||||
2014 metų patvirtintas planas |
numatoma panaudoti 2014 metais |
bendras planuojamas 2014 metų likutis |
pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo nuostatas planuojamas perkelti į 2015 metus likutis |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų paskirstymas |
||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
||||||||||
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
pajamų pagal kiekvieną mokestį atskirai dalis |
kitos įmokos |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
iš jų valstybės investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2016 metų projektas |
2017 metų projektas |
||||||||||||||||||
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų paskirstymas |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokos valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos |
biudžetinių įstaigų pajamų įmokų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų paskirstymas |
||||||||||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
||||||||||||
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
pajamų pagal kiekvieną mokestį atskirai dalis |
kitos įmokos |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
iš jų valstybės investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų 2015–2017 metų programą |
trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo turto nuoma |
įmokos už vykdomą veiklą |
pajamų pagal kiekvieną mokestį atskirai dalis |
kitos įmokos |
išlaidoms |
iš jų darbo užmokesčiui |
turtui įsigyti |
iš jų valstybės investicijų projektams, įtrauktiems į Valstybės investicijų 2015–2017 metų programą |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Informacija pateikiama per Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano 20 punkte nurodytą terminą.
|
|
|
|
|
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
vadovo pareigų pavadinimas) |
|
|
|
|
––––––––––––––––––––
Lietuvos Respublikos 2015 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plano
3 priedas
(Informacijos apie programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2014 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2015 metais, forma)
____________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)
PROGRAMOS IR (AR) PROGRAMŲ PRIEMONĖS, KURIOS BUS BAIGTOS VYKDYTI 2014 METAIS IR KURIOMS NEREIKIA NUMATYTI ASIGNAVIMŲ 2015 METAIS
___________ Nr.
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
Eil. Nr. |
Programos (priemonės) pavadinimas |
Suma |
|
||||||
1. |
|
|
|
||||||
2. |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Iš viso |
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
||||
––––––––––––––––––––
Lietuvos Respublikos 2015 metų finansinių rodiklių projektų rengimo plano valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų
4 priedas
(Informacijos apie lėšų poreikį ministrui pavestos valdymo srities valstybės kapitalo investicijoms forma)
____________________________________________________________________________________
(dokumento sudarytojo (ministerijos) pavadinimas)
INFORMACIJA APIE LĖŠŲ POREIKĮ MINISTRUI PAVESTOS VALDYMO SRITIES VALSTYBĖS KAPITALO INVESTICIJOMS
_____________ Nr. ___
(data)
_______________________________
(sudarymo vieta)
(tūkst. litų)
Kodai |
Asignavimų valdytojo, investicijų projektų įgyvendinimo programos, investicijų projekto pavadinimas |
Įgyven-dinimo terminai |
Bendra vertė |
Panaudota lėšų iki 2014 01 01 |
Patvirtinti 2014 metams asignavimai pagal Valstybės investicijų 2014-2016 metų programą |
2015 metai |
2016 metai |
2017 metai |
||||||||||||||||||||||||
Iš viso |
|
Iš viso |
|
Iš viso |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis |
iš jų |
Valstybės garantuojamų paskolų poreikis |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis |
iš jų |
Valstybės garantuojamų paskolų poreikis |
Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų poreikis |
iš jų |
Valstybės garantuojamų paskolų poreikis |
||||||||||||||||||||||||
programos |
tikslo |
uždavinio |
priemonės |
pradžia |
pabaiga |
įstaigų pajamų įmokos |
Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
įstaigų pajamų įmokos |
Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
įstaigų pajamų įmokos |
Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama |
|||||||||||||||||||||
|
Asignavimų valdytojas – iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Investicijų projektų įgyvendinimo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
Investicijų projektas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Asignavimų valdytojas – iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Investicijų projektų įgyvendinimo programa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
Investicijų projektas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Ministrui pavesta valdymo sritis – iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
vadovo pareigų pavadinimas) |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
––––––––––––––––––––