LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2015 M. VASARIO 24 D. ĮSAKYMO NR. A1-90 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. birželio 19 d. Nr. A1-358

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. A1-90 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2. P a k e i č i u Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. A1-90 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                  Algimanta Pabedinskienė


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro 2015 m.

vasario 24 d. įsakymu Nr. A1-90

(Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro 2015 m.

birželio 19 d. įsakymo

Nr. A1-358 redakcija)

 

2014−2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS

 

I SKYRIUS

2014−2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS (TOLIAU – VEIKSMŲ PROGRAMA) 7 PRIORITETO „KOKYBIŠKO UŽIMTUMO IR DALYVAVIMO DARBO RINKOJE SKATINIMAS“ (TOLIAU – PRIORITETAS) ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS

 

PIRMASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 07.3.1-ESFA-V-401 „BEDARBIŲ INTEGRACIJA Į DARBO RINKĄ“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1.   Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti gyventojų, ypač ilgalaikių ir nekvalifikuotų bedarbių bei neįgaliųjų, užimtumą“ įgyvendinimo.

1.3.   Remiamos veiklos: aktyvios darbo rinkos politikos (toliau – ADRP) priemonių įgyvendinimas (profesinis mokymas ir neformalusis švietimas, konsultavimas ir profesinis orientavimas, darbo įgūdžių įgijimo rėmimas, įdarbinimas subsidijuojant, darbo rotacija, parama bedarbių teritoriniam judumui, kitos bedarbių užimtumo gebėjimus ir galimybes didinančios ADRP priemonės).

1.4.   Galimas pareiškėjas: Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

1.5.   Galimi partneriai: teritorinės darbo biržos

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai netaikomi

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.B.027

„Dalyviai, kurie baigę dalyvauti ESF veiklose pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“ (rodiklis skaičiuojamas nuo bedarbių, įskaitant ilgalaikius bedarbius)

Procentai

35

35

R.B.026

„Dalyviai, kurie baigę dalyvauti ESF veiklose įgijo kvalifikaciją“ (rodiklis skaičiuojamas nuo bedarbių, įskaitant ilgalaikius bedarbius)

Procentai

42

42

R.B.034

„Dalyviai, kurie baigę dalyvauti ESF veiklose pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“ (rodiklis skaičiuojamas nuo vyresnių negu 54 metų asmenų, kurie yra bedarbiai, įskaitant ilgalaikius bedarbius, arba neaktyvūs, nesimokantys asmenys, dalyvavę ESF veiklose)

Procentai

35

35

R.B.033

„Dalyviai, kurie baigę dalyvauti ESF veiklose įgijo kvalifikaciją“ (rodiklis skaičiuojamas nuo vyresnių negu 54 metų asmenų, kurie yra bedarbiai, įskaitant ilgalaikius bedarbius, arba neaktyvūs, nesimokantys asmenys, dalyvavę ESF veiklose)

Procentai

42

42

P.B.001

„Bedarbiai, įskaitant ilgalaikius bedarbius, dalyvavę ESF veiklose“

Skaičius

19 250

55 000

P.B.002

„Bedarbiai, įskaitant ilgalaikius bedarbius, dalyvavę ESF veiklose, iš kurių: ilgalaikiai bedarbiai“

Skaičius

7 650

25 500

P.B.008

„Vyresni negu 54 metų asmenys, kurie yra bedarbiai, įskaitant ilgalaikius bedarbius, arba neaktyvūs nesimokantys asmenys, dalyvavę ESF veiklose“

Skaičius

10 500

30 000

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

118 035 205

34 239 832

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

5 997 956

2 443 356

0

0

0

0

0

3. Iš viso

124 033 161

36 683 188

0

0

0

0

0

 

ANTRASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 07.3.1-ESFA-V-402 „NEĮGALIŲJŲ PROFESINĖ REABILITACIJA“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1.   Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti gyventojų, ypač ilgalaikių ir nekvalifikuotų bedarbių bei neįgaliųjų, užimtumą“ įgyvendinimo.

1.3.   Remiamos veiklos: profesinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems teikimas.

1.4.   Galimas pareiškėjas: Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

1.5.   Galimi partneriai:

1.5.1.                      teritorinės darbo biržos;

1.5.2.                      Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai netaikomi

 

6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.350

„Neįgalieji, kurie sėkmingai baigė ESF remiamas profesinės reabilitacijos programas“

Procentai

92

92

R.N.401

„Neįgalieji, kurie sėkmingai baigę profesinės reabilitacijos programą pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

50

55

P.S.350

„Neįgalieji, dalyvavę ESF remiamoje profesinės reabilitacijos programoje“

Skaičius

2 400

5 000

 

7. Priemonės finansavimo šaltiniai

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

8 398 980

0

3 243 744

3 243 744

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

8 978 220

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

17 377 200

0

3 243 744

3 243 744

0

0

0

 

TREČIASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 07.3.2-ESFA-V-403 „LIETUVOS DARBO BIRŽOS ADMINISTRACINIŲ GEBĖJIMŲ UGDYMAS“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti valstybės įdarbinimo tarnybos veiksmingumą ir labiau orientuoti į rezultatus“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1.                      Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos tobulinimas: darbuotojų specialiųjų gebėjimų tobulinimas; naujų paslaugų kūrimas ir jau teikiamų paslaugų tobulinimas; aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimo stebėsena, jų tinkamumo ir efektyvumo vertinimas ir tobulinimas, kitos Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos veiklos ir paslaugų kokybę gerinančios priemonės;

1.3.2.                      Jaunimo garantijų įgyvendinimo stebėsenos sistemos sukūrimas;

1.3.3.                      Europos užimtumo tarnybos (EURES) veiklos užtikrinimas Lietuvoje: parama veiklos valdymo tobulinimui, darbuotojų kompetencijos tobulinimui, paslaugų kokybės gerinimui ir paslaugų teikimui.

1.4. Galimas pareiškėjas: Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

1.5. Galimi partneriai:

1.5.1.                      teritorinės darbo biržos;

1.5.2. Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.       Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai netaikomi

 

6.       Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.351

„Laisvos darbo vietos užpildymo vidutinė trukmė“

Darbo dienų skaičius

11,3

8,7

R.S.352

„Lietuvos darbo biržos darbuotojai, kurie po dalyvavimo ESF veiklose įgijo kvalifikaciją“

Procentai

98

98

R.S.353

„Sukurta ir įgyvendinama ADRP ir tvaraus įdarbinimo stebėsenos ir vertinimo sistema“

Skaičius

1

1

P.S.351

„Lietuvos darbo biržos darbuotojai, dalyvavę ESF veiklose“

Skaičius

400

1 200

P.N.402

„Sukurtas ir naudojamas Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis“

Skaičius

1

1

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

2 316 960

0

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

2 316 960

0

0

0

0

0

0

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 07.4.1-ESFA-V-404 „JAUNIMO UŽIMTUMO DIDINIMAS“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1.   Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Jaunimo užimtumo iniciatyvos lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Sumažinti nedirbančio, nesimokančio ir mokymuose nedalyvaujančio 15–29 m. amžiaus jaunimo skaičių“ įgyvendinimo.

1.3.   Remiamos veiklos:

1.3.1.   ankstyvos intervencijos ir jaunimo aktyvinimo paslaugos (pirminė intervencija): papildomų gebėjimų ir kompetencijų ugdymo priemonės (verslumo, projektų valdymo, IT žinių tobulinimo ir pan.); psichologinės socialinės reabilitacijos priemonės; minimalios priežiūros paslaugos; pagalbos pažįstant save paslaugos; socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymo paslaugos; motyvavimo paslaugos; informavimo apie jauno žmogaus galimybes paslaugos; tarpininkavimo su švietimo įstaigomis paslaugos; savanorystės vietos paieškos paslaugos; savanoriškos veiklos atlikimo organizavimas; mokymai savanoriškos veiklos metu; mentorystės paslaugos savanoriškos veiklos metu ir kitos veiklos pagal individualius veiklos planus;

1.3.2.   integraciją į darbo rinką skatinančios priemonės (antrinė intervencija): bedarbių profesinis mokymas; darbo įgūdžių įgijimo rėmimas; įdarbinimas subsidijuojant; darbo rotacija; teritorinis judumas; savanoriška praktika; darbo įgūdžių įgijimas pagal dvišalę darbo įgūdžių įgijimo sutartį ir kitos veiklos pagal individualius veiklos planus.

1.4.   Galimas pareiškėjas: Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

1.5.   Galimi partneriai:

1.5.1.   Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;

1.5.2.   teritorinės darbo biržos;

1.5.3.   nevyriausybinės organizacijos;

1.5.4.   kiti viešieji juridiniai asmenys

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.    Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai netaikomi

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.B.101

„Bedarbiai dalyviai, kurie baigė dalyvauti JUI remiamoje intervencijoje“

Procentai

75

75

R.B.102

„Bedarbiai dalyviai, kurie baigę dalyvavimą gavo pasiūlymą dėl darbo, tolesnio mokymosi, pameistrystės ar stažuotės“

Procentai

50

50

R.B.103

„Bedarbiai dalyviai, kurie baigę dalyvavimą pradėjo mokytis, įgijo kvalifikaciją arba pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

50

50

R.B.104

„Ilgalaikiai bedarbiai dalyviai, kurie baigė dalyvauti JUI remiamoje intervencijoje“

Procentai

50

50

R.B.105

„Ilgalaikiai bedarbiai dalyviai, kurie baigę dalyvavimą gavo pasiūlymą dėl darbo, tolesnio mokymosi, pameistrystės ar stažuotės“

Procentai

32

32

R.B.106

„Ilgalaikiai bedarbiai dalyviai, kurie baigę dalyvavimą pradėjo mokytis, įgijo kvalifikaciją arba pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

26

26

R.B.107

„Nestudijuojantys ir nesimokantys neaktyvūs dalyviai, kurie baigė dalyvauti JUI remiamoje intervencijoje“

Procentai

35

35

R.B.108

„Nestudijuojantys ir nesimokantys neaktyvūs dalyviai, kurie baigę dalyvavimą gavo pasiūlymą dėl darbo, tolesnio mokymosi, pameistrystės ar stažuotės“

Procentai

30

30

R.B.109

„Nestudijuojantys ir nesimokantys neaktyvūs dalyviai, kurie baigę dalyvavimą pradėjo mokytis, įgijo kvalifikaciją arba pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

10

10

R.B.110

„Dalyviai, kurie baigę dalyvavimą po šešių mėnesių tęsia mokymąsi, dalyvauja kvalifikaciją suteikiančiose mokymo programose, mokyme per pameistrystę ar atlieka stažuotę“

Procentai

16

16

R.B.111

„Dalyviai, kurie baigę dalyvavimą po šešių mėnesių dirba, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

44

44

R.B.112

„Dalyviai, kurie baigę dalyvavimą po šešių mėnesių savarankiškai dirba“

Procentai

9

9

P.S.357

„15–29 metų nedirbantys, nesimokantys ir mokymuose nedalyvaujantys asmenys, dalyvavę JUI remiamoje intervencijoje“

Skaičius

35 000

35 000

P.S.359

„15–29 metų nedirbantys, nesimokantys ir mokymuose nedalyvaujantys asmenys, dalyvavę JUI remiamoje intervencijoje, iš kurių: 25–29 metų asmenys“

Skaičius

8 000

8 000

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

63 565 266

5 608 700

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

63 565 266

5 608 700

0

0

0

0

0

 

PENKTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 07.3.1-IVG-T-410 „PARAMA DARBUI“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę prisidedama prie uždavinio „Padidinti gyventojų, ypač ilgalaikių ir nekvalifikuotų bedarbių bei neįgaliųjų, užimtumą“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos: finansinių paskatų (kompensuojant darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų dalį) darbdaviams, įdarbinantiems su sunkumais darbo rinkoje susiduriančius asmenis, teikimas:

1.3.1. pirmą kartą įsidarbinusiems asmenims nuo 18 iki 29 metų;

1.3.2. įsidarbinusiems asmenims virš 54 metų.

1.4. Galimi pareiškėjai: privatusis ar viešasis juridinis asmuo (išskyrus biudžetines įstaigas), užsienio įmonių filialas ar atstovybė Lietuvoje, įdarbinęs darbuotoją.

1.5. Partneriai negalimi.

1.6. Priemonė įgyvendinama visuotinės dotacijos būdu

 

2.    Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.    Projektų atrankos būdas

 

Tęstinė projektų atranka

 

4.    Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ „INVESTICIJŲ IR VERSLO GARANTIJOS“

 

5.    Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Finansavimas pagal priemonę negali būti skiriamas darbo užmokesčiui kompensuoti tų darbuotojų:

5.1. kurių darbo užmokestis ar jo dalis yra kompensuojama iš kitų veiksmų programos prioritetų ar priemonių;

5.2. kurių darbo užmokestis ar jo dalis buvo kompensuota ar kompensuojama iš 2007–2013 m. veiksmų programų prioritetų ar priemonių;

5.3. kuriems darbo užmokestis ar jo dalis mokama iš kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat iš valstybės ir (arba) savivaldybių, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (arba) savivaldybės

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.N.410

 

„Darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavusių darbuotojų, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėn. po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, dalis“

Procentai

20

20

P.N.405

„Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų“

Skaičius

5 000

30 000

P.N.406

„Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys“

 

Skaičius

 

1 000

 

5 000

 

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

40 546 803

0

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

40 546 803

0

0

0

0

0

0

 

ŠEŠTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 07.3.3-IVG-T-428 „SUBSIDIJOS VERSLO PRADŽIAI“

 

1.    Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę prisidedama prie uždavinio „Padidinti darbo paklausą skatinant gyventojų, ypač susiduriančių su sunkumais darbo rinkoje, verslumą“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1. dalinis darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų kompensavimas tiems verslo subjektams, kurie yra gavę finansavimą (paskolą) pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“ (toliau paskolos gavėjai pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“);

1.3.2. dalinis palūkanų kompensavimas paskolos gavėjams pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“;

1.3.3. dalinis palūkanų kompensavimas paskolos gavėjams, kurie yra gavę finansavimą (paskolą) pagal 20072013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“ (toliau paskolos gavėjai pagal finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“).

1.4. Galimi pareiškėjai: paskolos gavėjai pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“ arba paskolos gavėjai pagal finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“ (toliau kartu – paskolos gavėjai). Pareiškėjai gali būti tik juridiniai asmenys.

1.5. Partneriai negalimi.

1.6. Priemonė įgyvendinama visuotinės dotacijos būdu

 

2.    Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.    Projektų atrankos būdas

 

Tęstinė projektų atranka

 

4.    Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ „INVESTICIJŲ IR VERSLO GARANTIJOS“

 

5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

5.1. Finansavimas pagal priemonę negali būti skiriamas darbo užmokesčiui kompensuoti tų darbuotojų:

5.1.1. kurių darbo užmokestis ar jo dalis yra kompensuojama iš kitų veiksmų programos prioritetų ar priemonių;

5.1.2. kurių darbo užmokestis ar jo dalis buvo kompensuota ar kompensuojama iš 2007–2013 m. veiksmų programų prioritetų ar priemonių; 

5.1.3. kuriems darbo užmokestis ar jo dalis mokama iš kitų ES finansinės paramos priemonių ar kitos tarptautinės paramos lėšų, taip pat iš valstybės ir (arba) savivaldybių, kitų piniginių išteklių, kuriais disponuoja valstybė ir (arba) savivaldybės.

5.2. Finansavimas pagal priemonę negali būti skiriamas paskolos gavėjams tai palūkanų daliai kompensuoti, kuri jau buvo kompensuota ar kompensuojama iš 2007–2013 m. veiksmų programų prioritetų ar priemonių, taip pat tai palūkanų daliai, kurią pagal 2007–2013 m. veiksmų programų prioritetų ar priemonių finansavimo sąlygas ir reikalavimus privalėjo sumokėti paskolos gavėjas

 

6.    Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.N.411

 

„Sėkmingai veikiančių subsidijas gavusių paskolos gavėjų dalis“

Procentai

70

70

P.N.408

„Subsidiją palūkanoms kompensuoti gavę paskolos gavėjai“

Skaičius

 

100

 

700

 

P.N.407

„Subsidiją darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti gavę paskolos gavėjai“

Skaičius

70

700

 

7.    Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

16 000 000

0

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

16 000 000

0

0

0

0

0

0

 

II SKYRIUS

VEIKSMŲ PROGRAMOS 8 PRIORITETO „SOCIALINĖS ĮTRAUKTIES DIDINIMAS IR KOVA SU SKURDU“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS

 

PIRMASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 08.4.1-ESFA-V-405 „INSTITUCINĖS GLOBOS PERTVARKA“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1.   Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Didinti bendruomenėje teikiamų paslaugų prieinamumą ir kokybę, plėtoti paslaugas šeimai“ įgyvendinimo.

1.3.             Remiamos veiklos:

1.3.1.   naujų formų socialinių, sveikatos ir kitų paslaugų, reikalingų įgyvendinti institucinės globos pertvarką (toliau – paslaugų), metodinių dokumentų ir jų teikimo paketų: standartų, šių paslaugų organizavimo ir teikimo modelių aprašų, paslaugų teikimo metodikų, veiklos aprašų (kartu su aprašymų vadovais, architektūriniais sprendimais ir (ar) modeliais tipinėms įstaigoms) parengimas;

1.3.2.   pertvarkomų įstaigų (bandomųjų projektų) gyventojų poreikių vertinimas: poreikių įvertinimo ir vadovų aprašų parengimas; ekspertų, kurie atliks gyventojų poreikių vertinimą, atranka ir komandų sudarymas; ekspertų, kurie atliks gyventojų poreikių vertinimą, mokymai ir metodinės pagalbos jiems teikimas;

1.3.3.     pertvarkomų įstaigų (bandomųjų projektų) gyventojų individualių planų sudarymas pagal įvertintus gyventojų poreikius: individualaus plano parengimo aprašų rengimas; ekspertų, kurie sudarys individualius planus, rengimas; metodinės pagalbos ekspertams teikimas; proceso stebėsena;

1.3.4.     pertvarkomų įstaigų (bandomųjų projektų) darbuotojų kompetencijų ir motyvacijos dirbti bendruomenėje įvertinimas: vertinimo ir įsivertinimo įrankio ir (ar) metodikos parengimas; vertinimo ir įsivertinimo organizavimas; poreikių tobulinti profesinę kompetenciją ir (ar) persikvalifikuoti įsivertinimas ir vertinimas; įstaigos darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo ir (ar) perkvalifikavimo planų rengimas;

1.3.5.     regionų, kuriuose įgyvendinami bandomieji projektai, infrastruktūros planų rengimas: esamos situacijos regione analizė ir galimybių studijos pagal įvertintus pertvarkomų įstaigų gyventojų ir bendruomenėje gyvenančių neįgaliųjų, vaikų, šeimų poreikius; reikiamos infrastruktūros detalizavimas visame regione ir pagal atskiras savivaldybes; pastatų, patalpų įrengimo ir (ar) pritaikymo planų rengimas;

1.3.6.     naujų formų paslaugų pagal ekspertų parengtus standartus, modelius ir kt. diegimas ir teikimas tikslinėms grupėms;

1.3.7.     bendruomeninių paslaugų plėtra ir teikimas tikslinėms grupėms;

1.3.8.     socialinių paslaugų sistemos darbuotojų (pertvarkomų įstaigų, seniūnijų, socialinio darbo organizatorių, savivaldybių administracijų, socialinių paslaugų centrų, pagalbos šeimai tarnybų, dienos centrų, bendruomenės centrų ir nevyriausybinių organizacijų, psichikos sveikatos centrų, sutrikusio vystymosi kūdikių namų, švietimo, kultūros ir kitų įstaigų darbuotojų, globėjų, įtėvių, šeimynų dalyvių) profesinės kompetencijos tobulinimas;

1.3.9.     institucinės globos pertvarkai įgyvendinti reikalingų visuomenės informavimo ir švietimo priemonių vykdymas;

1.3.10.   institucinės globos pertvarkos įgyvendinimo vidiniai ir išoriniai vertinimai, atliekant kokybinius ir kiekybinius tyrimus.

1.4.   Galimas pareiškėjas: Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

1.5.   Galimi partneriai:

1.5.1.     Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos;

1.5.2.     socialinių paslaugų įstaigos;

1.5.3.     sutrikusio vystymosi kūdikių namai;

1.5.4.     savivaldybių administracijos;

1.5.5.     nevyriausybinės organizacijos

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.       Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai nekeliami

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.369

„Įgyvendintų asmeniui taikomų individualių perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų planų dalis nuo parengtų planų“

Procentai

25

80

R.S.370

„Paslaugų šeimai gavėjai, palankiai vertinantys gaunamų paslaugų kokybę“

Procentai

98

98

R.S.371

„Socialinių paslaugų sistemos darbuotojai, kurie po dalyvavimo ESF veiklose įgijo kvalifikaciją“

Procentai

95

95

P.S.368

„Socialines paslaugas gavę tikslinių grupių asmenys (šeimos)“

Skaičius

400

2 000

P.S.369

„Parengti asmeniui taikomi individualūs perėjimo nuo institucinės globos prie šeimoje ir bendruomenėje teikiamų paslaugų planai“

Skaičius

1 700

1 700

P.S.370

„Socialinių paslaugų sistemos darbuotojai, kurie dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo veiklose“

Skaičius

4 000

5 000

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

12 191 359

6 094 052

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

9 408 570

1 446 778

0

0

0

0

0

3. Iš viso

21 599 929

7 540 830

0

0

0

0

0

 

ANTRASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 08.5.1-ESFA-V-406 „PARAMA NEĮGALIESIEMS SOCIALINĖSE ĮMONĖSE“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Paskatinti socialinį verslumą ir socialinę atsakomybę didinančių iniciatyvų atsiradimą“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1.   socialinėse įmonėse dirbančių neįgaliųjų įdarbinimo rėmimas, subsidijuojant darbo užmokesčio ir valstybinio socialinio draudimo įmokų dalį;

1.3.2.   asistento (gestų kalbos vertėjo) įdarbinimas, subsidijuojant išlaidas, susijusias su pagalba, kuri yra būtina neįgaliajam atlikti darbo funkcijas.             

1.4. Galimas pareiškėjas: Lietuvos darbo birža prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

1.5. Galimi partneriai:

1.5.1.   teritorinės darbo biržos;

1.5.2. socialinės įmonės

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai nenustatomi

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai:

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. pab.

Galutinė reikšmė 2023 m. pab.

R.S.375

„ESF subsidijas gavę socialinių įmonių darbuotojai, kurie išsilaikė darbo vietoje“

Procentai

75

78

P.S.374

„ESF subsidijas gavę socialinių įmonių darbuotojai, priklausantys tikslinėms grupėms“

Skaičius

4 400

5 500

 

7. Priemonės finansavimo šaltiniai

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

35 333 642

0

11 089 132

0

0

0

11 089 132

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

35 333 642

0

11 089 132

0

0

0

11 089 132

 

TREČIASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 08.3.1-ESFA-V-411 „ASMENŲ, PRIKLAUSOMŲ NUO PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ, SOCIALINĖ INTEGRACIJA“

 

1.       Priemonės aprašymas

 

1.1.  Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.  Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti labiausiai nutolusių nuo darbo rinkos asmenų integraciją į darbo rinką“ įgyvendinimo.

1.3.  Remiamos veiklos: asmenų, priklausomų nuo psichoaktyviųjų medžiagų, socialinė integracija (psichologinės ir socialinės reabilitacijos paslaugų teikimas; bendrųjų įgūdžių ugdymas; profesinis mokymas; tarpininkavimas įsidarbinant).

1.4.  Galimi pareiškėjai: Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas.

1.5.  Galimi partneriai: psichologinės ir socialinės reabilitacijos paslaugas teikiančios įstaigos

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.    Projektų atrankos būdas

 

Valstybės projektų planavimas

 

4.           Atsakinga įgyvendinančioji institucija

 

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai nenustatomi

 

6.           Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė

2018 m.

gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė

2023 m. gruodžio 31 d.

P.S.366

„Socialiai pažeidžiami asmenys, dalyvavę socialinei integracijai skirtose ESF veiklose“

Asmenys

600

1600

R.S.366

„Socialiai pažeidžiami asmenys, kurie po dalyvavimo socialinei integracijai skirtose ESF veiklose pradėjo ieškoti darbo, mokytis arba dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

40

40

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūri-nių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

8 688 601

0

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

 

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

8 688 601

0

0

0

0

0

0

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 08.1.1-CPVA-R-407 „SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA“

 

1.  Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti bendruomenėje teikiamų socialinių paslaugų dalį pereinant nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1. socialinės globos namų senyvo amžiaus asmenims infrastruktūros modernizavimas ir plėtra bendruomenėje;

1.3.2. nestacionarių ir bendruomeninių socialinių paslaugų infrastruktūros (pavyzdžiui, savarankiško arba grupinio gyvenimo namų, nakvynės namų, dienos centrų, psichosocialinės pagalbos ar socialinės reabilitacijos įstaigų) pažeidžiamoms grupėms ir šeimoms, kurių neapima neįgaliųjų, turinčių proto ir (ar) psichinę negalią, ir likusių be tėvų globos vaikų socialinės globos namų pertvarkos procesas, plėtra.

1.4. Galimi pareiškėjai:

1.4.1. savivaldybių administracijos;

1.4.2. savivaldybių biudžetinės įstaigos;

1.4.3. viešosios įstaigos;

1.4.4. asociacijos;

1.4.5. religinės bendruomenės ar bendrijos;

1.4.6. labdaros ir paramos fondai.

1.5. Galimi partneriai:

1.5.1. savivaldybių administracijos;

1.5.2. savivaldybių biudžetinės įstaigos;

1.5.3. viešosios įstaigos;

1.5.4. asociacijos;

1.5.5. religinės bendruomenės ar bendrijos;

1.5.6. labdaros ir paramos fondai

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Regionų projektų planavimas

 

4.  Atsakinga institucija

 

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai nėra taikomi

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė

2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.N.403

„Tikslinių grupių asmenys, gavę tiesioginės naudos iš investicijų į socialinių paslaugų infrastruktūrą“

Skaičius

0

950

R.N.404

„Investicijas gavusiose įstaigose esančios vietos socialinių paslaugų gavėjams“

Skaičius

110

650

P.S.361

„Investicijas gavę socialinių paslaugų infrastruktūros objektai“

Skaičius

5

26

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktū-rinių fondų lėšos – iki

 

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

17 232 391

996 635

2 044 376

0

2 044 376

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

17 232 391

996 635

2 044 376

0

2 044 376

0

0

 

PENKTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

NR. 08.1.2-CPVA-R-408 „SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTRA“

 

1. Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti socialinio būsto prieinamumą pažeidžiamiausioms gyventojų grupėms“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos: socialinio būsto fondo plėtra, statant naujus arba rekonstruojant ir pritaikant būsto paskirčiai esamus pastatus, perkant gyvenamuosius namus ar butus.

1.4. Galimi pareiškėjai: savivaldybių administracijos.

1.5. Partneriai negalimi

 

2.  Priemonės finansavimo forma

 

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

 

Regionų projektų planavimas

 

4.  Atsakinga institucija

 

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Papildomi reikalavimai nėra taikomi

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

 

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė

2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė

2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.358

„Asmenų (šeimų), kuriems išnuomotas savivaldybės socialinis būstas, dalis nuo visų socialinio būsto nuomos laukiančių asmenų (šeimų)“

Procentai

3,9

14

P.S.362

„Naujai įrengti ar įsigyti socialiniai būstai“

Skaičius

100

1 150

 

7.   Priemonės finansavimo šaltiniai

 

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktū-rinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

49 931 529

0

8 811 447

0

8 811 447

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

49 931 529

0

8 811 447

0

8 811 447

0

0

 

________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir

darbo ministro 2015 m. vasario 24 d.

įsakymu Nr. A1-90 (Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2015 m. birželio 19 d. įsakymo Nr. A1- 358

redakcija)

 

NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠAS

 

Rodiklio kodas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetai

Sąvokų apibrėžtys

Apskaičiavimo tipas

Skaičiavimo būdas

Duomenų šaltinis

Pasiekimo momentas

Institucija

R.N.401

„Neįgalieji, kurie sėkmingai baigę ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Procentai

Neįgalieji – asmenys, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas neįgalumo lygis arba 55 procentų ir mažesnis darbingumo lygis, arba specialiųjų poreikių lygis (šaltinis: Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymas).

 

Taip pat įskaičiuojami asmenys, pirmą kartą besikreipiantys į Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybą prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos dėl darbingumo lygio nustatymo, kuriems Profesinės reabilitacijos paslaugų poreikio nustatymo kriterijų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2004 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. A1-302 „Dėl Profesinės reabilitacijos paslaugų poreikio nustatymo kriterijų aprašo ir Profesinės reabilitacijos paslaugų teikimo bei finansavimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka nustatytas profesinės reabilitacijos paslaugų poreikis.

 

Profesinės reabilitacijos programą sudaro: profesinių gebėjimų įvertinimas; profesinis orientavimas ir konsultavimas; profesinių gebėjimų atkūrimas arba naujų išugdymas; pagalba įsidarbinant; palaikymas darbo vietoje (šaltinis: Reikalavimų profesinės reabilitacijos paslaugas teikiančioms įstaigoms aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. A1-159 „Dėl Reikalavimų profesinės reabilitacijos paslaugas teikiančioms įstaigoms aprašo patvirtinimo“).

 

Sėkmingai baigusiais Europos socialinio fondo (toliau – ESF) remiamą profesinės reabilitacijos programą laikomi asmenys, kurie po dalyvavimo ESF veiklose pabaigos gavo profesinės reabilitacijos programos baigimo pažymėjimą.

 

Užimtais gyventojais (dirbančiaisiais) laikomi 15 metų ir vyresni asmenys, dirbantys bet kokį darbą, gaunantys už jį darbo užmokestį pinigais ar išmoką natūra arba turintys pajamų ar pelno (Lietuvos statistikos metraštis, 2013).

 

Savarankiškai dirbantys asmenys – turintys verslą asmenys, kurie dirba vieni arba su partneriu (-iais) ir neturi nuolatinių samdomųjų darbuotojų (šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas: http://zodynas.stat.gov.lt/index/detail.aspx?id=184).

Savarankiškai dirbančiais laikomi ir padedantys šeimos nariai, t. y. asmenys, dirbantys giminaičiui priklausančioje įmonėje (ūkyje), orientuotoje į rinką, ir gyvenantys tame namų ūkyje (šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas: http://zodynas.stat.gov.lt/index/detail.aspx?id=258)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas pagal formulę:

P/B * 100 proc.

 

 

Pirminiai šaltiniai: profesinės reabilitacijos programos baigimo pažymėjimai (kopijos), darbo, paslaugų (civilinės) ar kitos sutarties kopija arba Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau − SODRA) duomenų bazės arba darbo biržos duomenų bazės išrašas apie asmens įsidarbinimą, verslo liudijimų, individualios veiklos vykdymo pažymos kopija, valstybės įmonės Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro pažymos apie žemės valdų dydį kopija.

 

Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai

Rodiklis laikomas pasiektu, kai per 4 savaites (28 kalendorines dienas) po sėkmingo ESF remiamos profesinės reabilitacijos programos baigimo asmuo pradeda dirbti ir gauna tai patvirtinantį dokumentą, nurodytą prie pirminių šaltinių

 

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

 

R.N.401-1

B – bazinis rodiklis (kintamasis): „Asmenys, kurie sėkmingai baigė ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą“

Skaičius

 

Sumuojami asmenys, kurie sėkmingai baigė ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

 

 

 

 

R.N.401-2

P – pokyčio rodiklis (kintamasis): „Asmenys, kurie sėkmingai baigę ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Skaičius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sumuojami asmenys, kurie sėkmingai baigę ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

 

 

 

 

P.N.402

„Sukurtas ir naudojamas Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis“

Skaičius

Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis – Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos informacinės sistemos modulis, skirtas rinkti, kaupti ir teikti duomenis apie Jaunimo garantijų iniciatyvos priemonių, finansuojamų Jaunimo užimtumo iniciatyvos bei kitomis lėšomis, dalyvius, veiklos įgyvendinimą ir rezultatus, reikalingus stebėsenai atlikti, rezultatams analizuoti ir ataskaitoms parengti.

Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis turi atitikti 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1304/2013 dėl Europos socialinio fondo, kuriuo panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1081/2006 (OL L 347 2013, p. 470), Europos Komisijos 2014–2020 m. programavimo periodo stebėsenos ir vertinimo gairių bei kitų Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimą reglamentuojančių dokumentų reikalavimus

Automatiškai apskaičiuojamas

Sumuojami Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos moduliai

Pirminiai šaltiniai:

paslaugų priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktas, paslaugų teikimo įvykdymo ataskaita (kopijos).

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Laikoma, kad Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis yra sukurtas, kai paslaugos pirkėjas (projekto vykdytojas) pasirašo paslaugų priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktą, paslaugų teikimo įvykdymo ataskaitą.

Laikoma, kad Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis yra naudojamas, kai sistemos naudotojai turi prieigą prie sistemos, joje yra kaupiami duomenys ir generuojamos ataskaitos. Sistemos naudojimas turi būti patikrintas per 4 savaites (28 kalendorines dienas) po jos sukūrimo

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.410

 

„Darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavusių darbuotojų, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėn. po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, dalis“

 

Procentai

 

Darbuotojai, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėn. po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, – asmenys, kurie, vadovaujantis SODROS duomenimis, praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos dirba pas darbdavį, gavusį darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją pagal priemonę

 

Įvedamasis

 

 

 

 

Procentinė dalis apskaičiuojama:  

vadovaujantis SODROS duomenimis, sumuojami

darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavę darbuotojai, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos ir gautas skaičius dalijamas iš asmenų, kurių darbo užmokesčio išlaidų dalį projekto įgyvendinimo laikotarpiu UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ „INVESTICIJŲ IR VERSLO GARANTIJOS“ (toliau − INVEGA) kompensavo atrinktiems projektų vykdytojams, skaičiaus (pagal P.N.405 produkto stebėsenos rodiklio „Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų “ ir P.N.406 produkto stebėsenos rodiklio „Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys“

pasiekimus).

 

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė skaičiuojama 2 kartus per priemonės įgyvendinimo laikotarpį.

 

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

Pirminiai šaltiniai:

SODROS duomenų apie darbuotojus, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėn. po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė nustatoma, kai INVEGA, vadovaujantis SODROS duomenimis, užfiksuoja, kad darbuotojas (-ai),

kurio (-ių) darbo užmokesčio išlaidų dalis buvo kompensuota, toliau dirba pas darbdavį, gavusį darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją pagal priemonę

 

 

 

 

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.405

„Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų “

Skaičius

Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų – asmenys, bet kuriuo amžiaus tarpsniu nuo 18 iki 29 metų, iki tol nedirbę pagal darbo sutartį Lietuvos Respublikoje ir neturėję valstybės tarnautojo statuso, įsidarbinę pagal darbo sutartį pirmą kartą.

Pirmą kartą įsidarbinusio asmens statusas taikomas ne ilgiau kaip vienerius metus (12 kalendorinių mėnesių) nuo pirmojo įsidarbinimo, nepriklausomai nuo to, kiek kartų per tuos vienerius metus asmuo sudaro (nutraukia) darbo sutartį.

18–29 metų asmenys – 18 metų ir vyresni, bet ne daugiau kaip 29 metų, asmenys. Asmens amžius yra skaičiuojamas nuo jo gimimo dienos ir nustatomas tą dieną, kai asmuo pradeda dalyvauti remiamoje veikloje (t. y. įsidarbina pas konkretų darbdavį)

Įvedamasis

 

Sumuojami asmenys, kurių darbo užmokesčio išlaidų dalį projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja atrinktiems projektų vykdytojams ir kurių bet kokio dydžio darbo užmokesčio išlaidų kompensacija buvo išmokėta nors kartą

Pirminiai šaltiniai: INVEGOS atrinktų projektų, apimančių pirmą kartą įsidarbinusio (-ių) asmens (-ų) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Laikoma, kad stebėsenos rodiklis pasiektas, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui išmoka bent dalį lėšų už pirmą kartą įsidarbinusį (-ius) asmenį (-is) nuo 18 iki 29 metų

 

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.406

„Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys“

 

Skaičius

Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys

asmenys, ne mažiau kaip 6 mėnesius neturėję darbo ir bet kuriuo amžiaus tarpsniu nuo 55 metų iki pensinio amžiaus pradžios – Valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo nustatyto senatvės pensijos amžiaus, įsidarbinę pagal darbo sutartį.

Įsidarbinusio asmens statusas taikomas ne mažiau kaip 6 mėnesius prieš įsidarbinimą pas konkretų projekto vykdytoją neturėjusiam darbo asmeniui ne ilgiau kaip dvejus metus (24 kalendorinius mėnesius) nuo šio įsidarbinimo, nepriklausomai nuo to, kiek kartų per tuos dvejus metus asmuo sudaro (nutraukia) darbo sutartį.

Vyresni negu 54 metų asmenys – 55 metų ir vyresni darbingo amžiaus asmenys, dalyvaujantys arba dalyvavę remiamoje veikloje.

Asmens amžius yra skaičiuojamas nuo gimimo dienos ir nustatomas tą dieną, kai asmuo pradeda dalyvauti remiamoje veikloje (t. y. įsidarbina pas konkretų darbdavį)

Įvedamasis

Sumuojami asmenys, kurių darbo užmokesčio išlaidų dalį projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja atrinktiems projektų vykdytojams ir kurių bet kokio dydžio darbo užmokesčio išlaidų kompensacija buvo išmokėta nors kartą

Pirminiai šaltiniai: INVEGOS atrinktų projektų, apimančių įsidarbinusių vyresnių negu 54 metų asmenų, darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Laikoma, kad stebėsenos rodiklis pasiektas, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui išmoka bent dalį lėšų už įsidarbinusį (-ius) vyresnį (-ius) negu 54 metų asmenį (-is)

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

R.N.411

 

„Sėkmingai veikiančių subsidijas gavusių paskolos gavėjų dalis“

Procentai

 

 

 

 

Sėkmingai veikiantys paskolos gavėjai – projekto vykdytojai, gavę subsidiją palūkanoms ir (arba) darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti – praėjus 6 mėnesiams po palūkanų ir (ar) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos datos tą dieną neturintys bankrutuojančios, bankrutavusios ar likviduojamos įmonės statuso.

Paskolos gavėjai – labai mažos, mažos įmonės, pradėjusios savo verslą su paskola, suteikta pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“ arba finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“, kuriems skirtas finansavimas sumokėtų paskolų palūkanų ir (arba) darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų daliai kompensuoti

 

Įvedamasis

 

Procentinė dalis apskaičiuojama:  

vadovaujantis Įmonių bankroto valdymo departamento prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos duomenų bazės informacija  

sumuojami palūkanų ir (ar)

darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavę paskolos gavėjai, kurie sėkmingai veikia praėjus 6 mėnesiams po palūkanų ir (arba) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos ir gautas skaičius dalijamas iš subsidiją palūkanoms kompensuoti gavusių paskolos gavėjų (pagal produkto rodiklį P.N. 408) skaičiaus ir (arba)

subsidiją darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti gavusių paskolos gavėjų (pagal produkto rodiklį P.N. 407) skaičiaus.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė skaičiuojama 2 kartus per priemonės įgyvendinimo laikotarpį.

Tas pats paskolos gavėjas, pateikęs paraišką kelis kartus, skaičiuojamas vieną kartą

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų sumokėtų paskolos palūkanų dalies kompensavimą, suvestinė;

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų įdarbintų asmenų darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė;

Įmonių bankroto valdymo departamento prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos duomenų bazė: http://www.bankrotodep.lt/Index.php

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai praėjus 6 mėn. po sumokėtų paskolos palūkanų ir (arba) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, INVEGA, vadovaudamasi Įmonių bankroto valdymo departamento prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos duomenų baze, užfiksuoja, kad projekto vykdytojas, pasinaudojęs priemone, tą dieną neturi bankrutuojančios, bankrutavusios ar likviduojamos įmonės statuso.

 

Jei paskolos gavėjas gavo tik darbo užmokesčio išlaidų dalies subsidiją ir neteikė paraiškos dėl sumokėtų paskolos palūkanų dalies kompensavimo, stebėsenos rodiklio pasiekimas fiksuojamas praėjus 6 mėnesiams po subsidijos darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.408

„Subsidiją palūkanoms kompensuoti gavę paskolos gavėjai“

 

Skaičius

Bendras paskolos gavėjų, gavusių sumokėtų paskolų palūkanų dalies kompensaciją, skaičius.                                                         Paskolos gavėjai – labai mažos, mažos įmonės, pradėjusios savo verslą su paskola, suteikta pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“ arba finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“, kuriems skirtas finansavimas sumokėtų paskolų palūkanų daliai kompensuoti. Subsidija palūkanoms kompensuoti – paskolos gavėjui skirtas negrąžinamasis finansavimas, kuriuo kompensuojama sumokėtų paskolos palūkanų dalis

Įvedamasis

Sumuojami INVEGOS atrinkti paskolos gavėjai, kuriems projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja sumokėtų paskolos palūkanų dalį ir kuriems bet kokio dydžio palūkanų dalies kompensacija buvo išmokėta nors kartą.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė apskaičiuojama ir registruojama antriniuose šaltiniuose kartą per ketvirtį

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų sumokėtų paskolos palūkanų dalies kompensavimą, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui kompensuoja bent dalį sumokėtų paskolos palūkanų

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.407

„Subsidiją darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti gavę paskolos gavėjai“

Skaičius

Bendras paskolos gavėjų, gavusių darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją, skaičius.                                                Paskolos gavėjai – labai mažos, mažos įmonės, pradėjusios savo verslą su paskola, suteikta pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“, kuriems skirtas finansavimas išmokėtų darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų daliai kompensuoti. Subsidija darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti – paskolos gavėjui skirtas negrąžinamasis finansavimas, kuriuo kompensuojama pas paskolos gavėją įdarbintiems darbuotojams išmokėtų darbo užmokesčio išlaidų dalis.                            Darbo užmokesčio išlaidos suprantamos taip, kaip apibrėžta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“

Įvedamasis

Sumuojami INVEGOS atrinkti paskolos gavėjai, kuriems projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja išmokėtų darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų dalį ir kuriems bet kokio dydžio darbo užmokesčio išlaidų kompensacija buvo išmokėta nors kartą.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė apskaičiuojama ir registruojama antriniuose šaltiniuose kartą per ketvirtį

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų įdarbintų asmenų darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis

(SFMIS2014)

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui kompensuoja bent dalį darbo užmokesčio išlaidų už bent vieną įdarbintą asmenį

 

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir regis- travimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

R.N.403

Tikslinių grupių asmenys, gavę tiesioginės naudos iš investicijų į socialinių paslaugų infrastruktūrą

Skaičius

Socialinės paslaugos yra paslaugos, kuriomis suteikiama pagalba asmeniui (šeimai), dėl amžiaus, neįgalumo, socialinių problemų iš dalies ar visiškai neturinčiam, neįgijusiam arba praradusiam gebėjimus ar galimybes savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas).

Socialinių paslaugų infrastruktūra – įstaigos (įstaigų padaliniai), kuriose teikiamos socialinės paslaugos.

Tiesioginės naudos gavę tikslinių grupių asmenys – asmenys (neįskaitant jų šeimų narių), kuriems buvo suteiktos socialinės paslaugos investicijas gavusioje socialinių paslaugų įstaigoje (įstaigos padalinyje) bei tokioje įstaigoje (įstaigos padalinyje) dirbantys darbuotojai (pagal įstaigos ar padalinio pareigybių sąrašą)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas sumuojant unikalius tikslinių grupių asmenis, kurie per vienerių metų laikotarpį po projekto įgyvendinimo pabaigos: - pasinaudojo investicijas gavusių įstaigų (įstaigų padalinių) paslaugomis; - dirbo tokiose įstaigose

Pirminiai šaltiniai: pažyma apie per metus socialines paslaugas gavusius asmenis ir įstaigoje (įstaigos padalinyje) dirbusius darbuotojus.

 

Antriniai šaltiniai: ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai per vienerius metus po projekto įgyvendinimo pabaigos finansavimą gavusioje įstaigoje (įstaigos padalinyje) paslaugas gavo numatytas tikslinės grupės asmenų skaičius ir dirbo numatytas darbuotojų skaičius

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.404

„Investicijas gavusiose įstaigose esančios vietos socialinių paslaugų gavėjams“

Skaičius

Vietos socialinių paslaugų gavėjams asmenų, vienu metu galinčių gauti socialines paslaugas investicijas gavusioje įstaigoje (įstaigos padalinyje), skaičius.

Socialinės paslaugos paslaugos, kuriomis suteikiama pagalba asmeniui (šeimai), dėl amžiaus, neįgalumo, socialinių problemų iš dalies ar visiškai neturinčiam, neįgijusiam ar praradusiam gebėjimus ar galimybes savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas sumuojant investicijas gavusioje įstaigoje (įstaigos padalinyje) esamas vietas socialinių paslaugų gavėjams

Pirminiai šaltiniai: įstaigos vadovo pažyma apie vietų paslaugų gavėjams skaičių.

 

Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo pabaigoje pasirašomas pastato pripažinimo tinkamu naudoti aktas arba deklaracija apie statybos darbų užbaigimą (arba galutinis atliktų darbų aktas paprastojo remonto atveju) ir įstaigos vadovas pasirašo pažymą apie vietų paslaugų gavėjams skaičių

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

 

_________________________