herbas

 

UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PARAMOS MAISTO PRODUKTAIS IR HIGIENOS PREKĖMIS SKYRIMO IR TEIKIMO IŠ EUROPOS PAGALBOS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS FONDO UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖs gyventojams TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. gegužės 6 d. Nr. 13-636

Ukmergė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. rugsėjo 20 d. įsakymu Nr. A1-503 „Dėl Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 4 patvirtinimo”, 2018 m. gruodžio 21 d. Jungtinės veiklos sutartimi Nr. S-2018-00227:

1.Tvirtinu Paramos maisto produktais ir higienos prekėmis teikimo iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo Ukmergės rajono savivaldybės gyventojams tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. vasario 1 d. įsakymą Nr. 13-145 „Dėl paramos maisto produktais ir higienos prekėmis skyrimo ir teikimo iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo Ukmergės rajono savivaldybės gyventojams tvarkos aprašo patvirtinimo”.

3. S k e l b i u šį įsakymą Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.ukmerge.lt.

 

 

 

Personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vedėja,                           

einanti administracijos direktoriaus pareigas                                                           Zina Kurmelienė

 

PATVIRTINTA

Ukmergės rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. gegužės 6 d.

įsakymu Nr. 13-636

 

 

PARAMOS MAISTO PRODUKTAIS IR HIGIENOS PREKĖMIS SKYRIMO IR TEIKIMO IŠ EUROPOS PAGALBOS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS FONDO UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖs gyventojams TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Paramos maisto produktais ir asmens higienos prekėmis (toliau Parama) skyrimo ir teikimo iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo (toliau – Fondas) Ukmergės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) gyventojams tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Paramos organizavimą, gyventojų kreipimosi ir Paramos skyrimo jiems tvarką.

2. Paramos tikslas – sudaryti sąlygas labiausiai skurstantiems Ukmergės rajono gyventojams gauti Paramą ir prisidėti prie šių žmonių skurdo ir (ar) socialinės atskirties mažinimo.

3. Paramos teikimą iš Fondo Savivaldybės gyventojams organizuoja ir koordinuoja Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius.

4. Parama taikoma labiausiai skurstantiems Ukmergės rajono gyventojams, deklaravusiems gyvenamąją vietą Ukmergės rajone arba įtrauktiems į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą, bet faktiškai gyvenantiems Ukmergės rajono teritorijoje, bei asmenims, kurie nuomojasi būstą Ukmergės rajono teritorijoje.

5. Fondo tikslinė grupė – asmenys, kurių vidutinės mėnesinės pajamos neviršija 1,5 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų valstybės remiamų pajamų (toliau –VRP) dydžio per mėnesį.

6. Maisto produktai – miltai, makaronai, kruopos, cukrus, aliejus, mėsos ir žuvies konservai, konservuotos daržovės, sausi pusryčiai, greito paruošimo košės ir kiti Fondo lėšomis įsigyti ir į Savivaldybę pristatomi maisto produktai.

7. Higienos prekės – asmens higienos prekės: skalbimo priemonės, muilas, šampūnas, dantų pasta, dantų šepetėlis ir kitos Fondo lėšomis įsigytos ir į Savivaldybę pristatomos prekės.

8. Projekto vykdytojas – Europos socialinio fondo agentūra (toliau – Agentūra).

 

II SKYRIUS

TEISĖ Į PARAMĄ

 

9. Paramos tikslinė grupė yra bendrai gyvenantys asmenys ar vienas gyvenantis asmuo šiais atvejais:

9.1. kai gauna socialinę pašalpą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, nemokamą maitinimą pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, globojamiems šeimose vaikams ir asmenims nuo 18 metų, kuriems paskirta globos (rūpybos) išmoka pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą.

9.2. asmenys, kurių vidutinės mėnesinės pajamos neviršija Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų 1,5 VRP dydžio.

10. Kai šeimos mėnesinės pajamos vienam jos nariui ar vienam gyvenančiam asmeniui didesnės nei 1,5 VRP dydžio, bet neviršija 2,5 VRP dydžio, patikrinus bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas ir surašius buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą, Parama skiriama išimties tvarka:

10.1. šeimai, auginančiai tris ir daugiau vaikų;

10.2. asmeniui su negalia, vienam auginančiam vaiką (-us), bei asmeniui, vienam auginančiam vaiką (-us) su negalia;

10.3. vienam gyvenančiam asmeniui, kuriam nustatytas ne didesnis kaip 45 procentų darbingumas;

10.4. vienišiems pensininkams;

10.5. skurdo, sunkios ligos ir kitais nelaimių atvejais;

10.6. prieglobsčio prašytojams;

10.7. prieglobstį Lietuvos Respublikoje gavusiems asmenims;

10.8. užsieniečiams, kuriems suteiktas pabėgėlio statusas.

11. Paramos asmens higienos prekėmis tikslinė grupė ta pati, kaip ir paramos maisto produktais. Pildomas vienas prašymas paramai maisto produktais gauti ir kartu bus skirtas higienos prekių krepšelis.

 

III SKYRIUS

KREIPIMASIS DĖL PARAMOS

 

12. Asmenys, deklaravę gyvenamąją vietą mieste, prašymus dėl Paramos teikia Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centre.

13. Asmenys, deklaravę gyvenamąją vietą kaimo seniūnijose, prašymus dėl Paramos teikia pagal gyvenamąją vietą seniūnijose.

14. Asmens prašymas galioja iki vienų kalendorinių metų (nuo einamų metų sausio 1 d. iki einamų metų gruodžio 31 d.), jeigu nepasikeitė gyventojo ir (ar) su juo kartu gyvenančių asmenų socialinė ar materialinė padėtis. Paramos gavėjas apie pasikeitimus per 10 dienų privalo informuoti prašymus priėmusius atsakingus darbuotojus. Einamaisiais metais prašymai gali būti teikiami bet kuriuo metu.

15. Asmenys, kurie įtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą, taip pat asmenys, nedeklaravę gyvenamosios vietos ir neįtraukti į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą, bet faktiškai gyvena Ukmergės rajono teritorijoje, bei asmenys, kurie nuomojasi būstą Ukmergės rajono teritorijoje, prašymus teikia pagal faktinę gyvenamąją vietą: mieste – Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centre, kaimo vietovėse – seniūnijose.

16. Asmenys, kurie priklauso Fondo tikslinei grupei, kreipdamiesi dėl paramos maisto produktais, pildo ir pateikia prašymą (pridedama), kuriame nurodo duomenis apie bendrai gyvenančius asmenis, jų statusą, gaunamas pajamas bei kitą Paramai gauti reikalingą informaciją (išskyrus tą, kurią Socialinės paramos skyriaus, Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų atsakingi darbuotojai gauna iš valstybės ir žinybinių registrų bei valstybės informacinių sistemų).

17. Pajamos Paramai gauti apskaičiuojamos Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme nustatyta tvarka.

18. Pareiškėjai, gaunantys socialinę pašalpą pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, nemokamą maitinimą – pagal Lietuvos Respublikos socialinės paramos mokiniams įstatymą, globojami šeimose vaikai ir asmenys nuo 18 metų, kuriems paskirta globos (rūpybos) išmoka pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą, į paramos gavėjų sąrašus įtraukiami pateikus tik užpildytą prašymo formą.

19. Asmenys, pateikę prašymus Paramai gauti, privalo sudaryti galimybę Socialinės paramos skyriaus, Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro, seniūnijų atsakingiems darbuotojams tikrinti gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą bei namuose surašyti buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus.

 

IV SKYRIUS

PARAMOS SKYRIMAS IR TEIKIMAS

 

20. Už Paramos, gaunamos iš Fondo, administravimą atsakingas Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo, o už skyrimą ir dalinimą atsakingi Ukmergės Nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų atsakingi darbuotojai.

21. Paramos iš Fondo administravimui paskirtas asmuo:

21.1. pateikia Agentūrai jos nustatytais terminais labiausiai skurstančių asmenų sąrašus ir užsako reikiamą maisto produktų ir higienos prekių krepšelių kiekį;

21.2. užtikrina tinkamą ir savalaikį iš Agentūros atvežamos Paramos labiausiai skurstantiems Ukmergės rajono gyventojams priėmimą sandėlyje, saugojimą ir paskirstymą pagal Agentūros iš anksto patvirtintą grafiką;

21.3. tvarko visą reikiamą dokumentaciją, susijusią su Paramos priėmimu ir apskaita;

21.4. išrūšiuoja iš Agentūros gautą Paramą sandėlyje pagal Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų atsakingų darbuotojų pateiktą Paramos gavėjų skaičių;

21.5. bendrauja, bendradarbiauja su Savivaldybės administracijos  Ukmergės miesto seniūnija dėl Paramos iškrovimo, pakrovimo darbų organizavimo;

21.6. paskirsto ir organizuoja Paramos išvežiojimą iš centrinio sandėlio adresatams.

21.7. bendrauja, bendradarbiauja su Agentūra, nustatytu laiku jai ir Savivaldybės administracijos Turto valdymo ir apskaitos skyriaus Apskaitos poskyriui pateikia reikiamus duomenis, dokumentus ir buhalterines ataskaitas;

21.8. dalyvauja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kartu su Agentūra organizuojamuose seminaruose, bendrauja su žiniasklaida, viešina aktualią informaciją ir gerąją patirtį Savivaldybės internetiniame puslapyje;

21.9. organizuoja ir įgyvendina papildančias priemones Paramos gavėjams iš Agentūros skiriamų lėšų.

22. Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro atsakingi darbuotojai:

22.1. priima bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens prašymus ir kitus Paramai gauti reikalingus dokumentus;

22.2. priima asmenų, kurie dėl Paramos kreipiasi išimties atvejais, prašymus ir, atsižvelgdami į situaciją ir vadovaudamiesi Aprašu, patikrina pareiškėjų gyvenimo sąlygas, užimtumą ir surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus, kuriuose pateikia išvadas dėl Paramos skyrimo Ukmergės miesto socialinių reikalų komisijai. Ji nagrinėja Paramos skyrimo tikslingumą ir teikia pasiūlymus dėl Paramos skyrimo;

22.3. informuoja miesto gyventojus apie galimybes kreiptis dėl Paramos bei viešina Paramos dalinimo datą ir asortimentą;

22.4. pagal pateiktus asmenų prašymus Administracijos paskirtam atsakingam asmeniui pateikia informaciją apie reikiamą Paramos kiekį;

22.5. veda Paramos paskirstymo apskaitą ir, išdalinus Paramą, sąrašus su gavėjų parašais pristato Savivaldybės administracijos paskirtam atsakingam asmeniui.

23. Kaimo seniūnijų atsakingi darbuotojai:

23.1. priima bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens prašymus ir kitus Paramai iš Fondo gauti reikalingus dokumentus;

23.2. priima asmenų, kurie dėl Paramos kreipiasi išimties atvejais, prašymus ir, atsižvelgdami į situaciją ir vadovaudamiesi Aprašu, patikrina pareiškėjų gyvenimo sąlygas, užimtumą ir surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus, kuriuose pateikia išvadas dėl Paramos skyrimo seniūnijos Socialinių reikalų komisijai. Ji nagrinėja Paramos skyrimo tikslingumą ir teikia pasiūlymus dėl Paramos skyrimo Ukmergės miesto socialinių reikalų komisijai;

23.3. informuoja seniūnijos gyventojus apie galimybes kreiptis dėl Paramos bei viešina Paramos dalinimo datą ir asortimentą;

23.4. pagal pateiktus asmenų prašymus Administracijos paskirtam atsakingam asmeniui pateikia informaciją apie reikiamą maisto produktų ir higienos prekių kiekį;

23.5. veda Paramos paskirstymo apskaitą ir, išdalinus Paramą, sąrašus su gavėjų parašais pristato Savivaldybės administracijos paskirtam atsakingam asmeniui.

24. Asmuo, gavęs Paramą, pasirašo Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro arba seniūnijos atsakingo darbuotojo sudarytame Paramos gavėjų sąraše.

25. Parama išimties tvarka skiriama Socialinės paramos skyriaus vedėjo sprendimu, remiantis Ukmergės miesto socialinių reikalų komisijos protokolu.

26. Parama maisto produktais teikiama Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centre ir kaimo seniūnijose pagal Agentūros nustatytą grafiką šešis kartus per metus: vasario, balandžio, birželio, rugpjūčio, spalio ir gruodžio mėnesiais.

27. Parama higienos prekėmis teikiama kartu su maisto produktais du kartus per metus: birželio ir gruodžio mėnesiais.

28. Agentūrai pristačius maisto produktus į sandėlį adresu Pramonės g. 2, Ukmergė, Parama per tris darbo dienas turi būti išrūšiuota pagal Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų pateiktus Paramos gavėjų skaičius ir per 2 darbo dienas išvežiota į pristatymo punktus – Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centrą ir kaimo seniūnijas pagal grafiką, patvirtintą išvežiojimo paslaugos pirkimo sutartyje.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

29. Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų atsakingi darbuotojai atsako už teisingą Ukmergės rajono gyventojų dokumentų Paramai gauti priėmimą, labiausiai skurstančių asmenų atitikimo kriterijų vertinimą, šios Paramos reikalingumo įvertinimą, tvarkingą ir teisingą dokumentų pateikimą.

30. Už Paramos administravimą Savivaldybės administracijos paskirtas atsakingas asmuo, Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų atsakingi darbuotojai užtikrina duomenų konfidencialumą.

31. Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų ir seniūnijų atsakingi darbuotojai atsako už paskirtų maisto produktų išdalinimą vietose.

32. Ukmergės nestacionarių socialinių paslaugų centro ir seniūnijų socialiniai darbuotojai duomenis apie Paramos paskyrimą įveda į socialinės paramos informacinės sistemos duomenų bazę.

33. Dokumentai, susiję su Fondo finansuojamų projektų įgyvendinimu, turi būti saugomi viso projekto įgyvendinimo metu ir ne trumpiau kaip 10 metų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos.

––––––––––––––––––––––––––––

 

Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr.4

1 priedas

 

(Prašymo gauti Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramą forma)

 

_________________________

(pareiškėjo vardas ir pavardė)

 

____________________

(adresatas)

 

PRAŠYMAS

GAUTI EUROPOS PAGALBOS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS FONDO PARAMĄ

 

_____________

(data)

 

________________

(sudarymo vieta)

 

Prašau skirti Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramą (pažymėti tinkamą variantą):

 tik man;

 man ir kartu su manimi bendrai gyvenančiam (gyvenantiems) asmeniui (asmenims).

 

I. DUOMENYS APIE PARAMOS PRAŠANTĮ ASMENĮ

IR (AR) BENDRAI GYVENANČIUS ASMENIS

 

 

Pareiškėjas:                   Vyras /              Asmuo, gyvenantis           Asmuo, vienas                      Partneris /      (reikiamą pabraukti)         žmona vienas auginantis vaiką (-us) partnerė

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas

 

Faktinės gyvenamosios vietos adresas*

 

Papildoma informacija

(Pildoma tik tuo atveju, jeigu tinkama pažymint vieną ar kelis variantą (-us):

 migrantas, tautinės mažumos atstovas;

 neįgalusis;

 benamis.

 

 

Kitas suaugęs bendrai gyvenantis asmuo:                     Vyras / žmona                  Partneris / partnerė

(reikiamą pabraukti)  

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas**

 

Faktinės gyvenamosios vietos adresas**

 

Papildoma informacija

(Pildoma tik tuo atveju, jeigu tinkama pažymint vieną ar kelis variantą (-us):

 migrantas, tautinės mažumos atstovas;

 neįgalusis;

 benamis.

 

 

Vaikas[1]

Asmens kodas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vardas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavardė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deklaruotos gyvenamosios vietos adresas**

 

Faktinės gyvenamosios vietos adresas**

 

Papildoma informacija

(Pildoma tik tuo atveju, jeigu tinkama pažymint vieną ar kelis variantą (-us):

 migrantas, tautinės mažumos atstovas;

 neįgalusis;

 benamis.

* Asmens faktinės gyvenamosios vietos adresas nurodomas tik tuo atveju, jeigu jis nėra deklaravęs gyvenamosios vietos arba jo faktinė gyvenamoji vieta nesutampa su deklaruota gyvenamąja vieta.

** Kito suaugusio bendrai gyvenančio asmens ir vaikų deklaruotos ir faktinės gyvenamosios vietos adresai nurodomi tik tuo atveju, jeigu nesutampa su asmens deklaruota ar faktine gyvenamąja vieta.

 

II. DUOMENYS APIE PARAMOS PRAŠANČIO ASMENS

IR (AR) BENDRAI GYVENANČIŲ ASMENŲ PAJAMAS

 

Bendrai gyvenančių asmenų (vieno gyvenančio asmens) paskutinių 3 mėnesių (nurodykite mėnesius) iki kreipimosi dėl paramos vidutinės pajamos yra (nurodykite sumą) Eur arba kreipimosi mėnesio (nurodykite pavadinimą) vidutinės mėnesio pajamos yra (nurodykite sumą) Eur.                    

 

 

Eil. Nr.

 

Gaunamų pajamų pavadinimas

 

Pajamos (Eur)

 

Vyras

 

 

 

Vyras

 

Moteris

 

Vaikas (-ai)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lentelėje nurodomos bendrai gyvenančių asmenų (vieno gyvenančio asmens) paskutinių 3 mėnesių pajamos arba kreipimosi mėnesio pajamos.

 

Lentelė nepildoma, jeigu gaunate (pažymėkite tinkamą atsakymą ar atsakymus):

socialinę pašalpą;

socialinę paramą mokiniams.

III. ATSAKOMYBĖ IR INFORMUOTUMAS

 

Patvirtinu, kad mano pateikta informacija yra teisinga.

 

Esu informuotas (-a), kad:

1. Ukmergės rajono savivaldybės administracija paramos teikimo tikslais apie mane ir (ar) su manimi bendrai gyvenančius asmenis nustatyta tvarka rinks ir tvarkys su paramos gavimu susijusią informaciją iš valstybės registrų (kadastrų), žinybinių registrų, valstybės informacinių sistemų, įgyvendindama 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento ir Ukmergės rajono savivaldybės administracijos, į kurią kreipiamasi, tvarką. Taip pat duomenys apie skirtą paramą man (su manimi bendrai gyvenantiems asmenims) paramos apskaitos tikslais bus teikiami Europos socialinio fondo agentūrai, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, kontroliuojančioms institucijoms.

2. Turėsiu teikti informaciją apie save ir bendrai gyvenančius asmenis, jų statusą, gaunamas pajamas paramą teikiančiai institucijai.

3. Šių duomenų tvarkymo pagrindas yra Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. liepos 1 d. įsakymas Nr. A1-393.

4. Prireikus savivaldybės administracijos darbuotojams (socialiniams darbuotojams) turiu sudaryti sąlygas tikrinti mano (su manimi bendrai gyvenančių asmenų) gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą.

5. Neatėjus atsiimti paramos 2 (du) kartus iš eilės, savivaldybės administracijos ar jos įgaliotos institucijos sprendimu galiu būti neįtraukiamas ir (ar) su manimi bendrai gyvenantys asmenys gali būti neįtraukiami į vėliau sudaromus paramos gavėjų sąrašus ir tokiu atveju dėl paramos turėčiau kreiptis iš naujo.

6. Pasikeitus mano ir (ar) kartu su manimi gyvenančių asmenų pajamoms, apie tai per 10 darbo dienų privalau informuoti savivaldybės administraciją ar kitą už paramos teikimą atsakingą biudžetinę įstaigą.

7. Mano prašymas galioja iki vienų kalendorinių metų (nuo n metų sausio 1 d. iki n metų gruodžio 31 d.), jeigu nepasikeitė mano ir (ar) kartu su manimi gyvenančių asmenų finansinė padėtis.

8. Gautą paramą maisto produktais ir higienos prekėmis griežtai draudžiama parduoti ar keisti į kitus produktus, nes parama skirta man ir (ar) su manimi kartu gyvenantiems asmenims.

9. Mano ir su manimi bendrai gyvenančių asmenų duomenys bus kaupiami tik paramos teikimo ir apskaitos tikslais, saugomi projekto įgyvendinimo metu ir ne trumpiau kaip 10 metų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos.

10. Turiu teisę susipažinti su Savivaldybės administracijoje tvarkomais savo asmens duomenimis, teisę prašyti ištaisyti netikslius duomenis, ištrinti neteisėtai tvarkomus duomenis arba apriboti jų tvarkymą, teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, kai duomenų tvarkymas vykdomas siekiant neteisėtų Savivaldybės administracijos interesų.

11. Esu informuotas (-a) apie tai, kad visais klausimais, susijusiais su mano asmens duomenų tvarkymu, asmens duomenų apsaugos užtikrinimu ar asmens duomenų saugumo pažeidimais galiu kreiptis į Ukmergės rajono savivaldybės administracijos vyriausiąją specialistę duomenų apsaugai šiais kontaktais: tel. (8 340) 68392, el. p. kristina.karpoviene@ukmerge.lt , adresas – Kęstučio a. 3, 20114, Ukmergė.

12. Esu informuotas (-a), kad turiu teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai (A. Juozapavičiaus g. 6, 09310 Vilnius, tel. (8 5) 271 2804, 279 1445, el. p. ada@ada.lt), jeigu Ukmergės rajono savivaldybės administracija neteisėtai tvarko mano asmens duomenis arba neįgyvendina mano teisių.

 

 

IV. PAPILDOMA INFORMACIJA SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJAI AR JOS ĮGALIOTAI INSTITUCIJAI, PRIIMANČIAI PRAŠYMUS EUROPOS PAGALBOS LABIAUSIAI SKURSTANTIEMS ASMENIMS FONDO PARAMAI GAUTI

 

(Pildo savivaldybės administracijos ar jos įgaliotos institucijos darbuotojas, priimantis iš asmens prašymą gauti paramą. Pvz., nurodomas asmens, prašančio paramos, mobiliojo telefono numeris. Pildyti šią dalį neprivalu.)

 

 

 

__________________                                                                          _________________             (vardas ir pavardė)                             (parašas)

 

 



[1] Įtraukite tiek papildomą lentelių, kiek yra vaikų.