r_NaujojiAkmene

 

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL SENIŪNAIČIŲ VEIKLOS IŠMOKOS APMOKĖJIMO IR ATSISKAITYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. spalio 20 d. Nr. T-271

Naujoji Akmenė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 38 straipsnio 15 dalimi, Akmenės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Nustatyti, kad seniūnaičiui su jo, kaip seniūnaičio, veikla susijusioms kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto išlaidoms, kiek jų nesuteikia ar tiesiogiai neapmoka Akmenės rajono savivaldybės administracija, apmokėti skiriama 0,03 MMA Eur per mėnesį išmoka atsiskaitytinai.

2. Patvirtinti Seniūnaičių veiklos išmokos apmokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašą (pridedama).

3. Pripažinti netekusiu galios Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2014 m. gegužės 29 d. sprendimą Nr. T-135(E) „Dėl Akmenės rajono savivaldybės seniūnaičio išmokos dydžio ir atsiskaitymo tvarkos aprašo tvirtinimo“ su visais vėlesniais pakeitimais ir papildymais.

4. Pavesti šiuo sprendimu patvirtinto Seniūnaičių veiklos išlaidų apmokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo kontrolę Savivaldybės administracijai.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                        Vitalijus Mitrofanovas

 

 

PATVIRTINTA

Akmenės rajono savivaldybės tarybos

2023 m. spalio 20 d.

sprendimu Nr. T-271

 

SENIŪNAIČIŲ VEIKLOS IŠMOKOS APMOKĖJIMO IR ATSISKAITYMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Seniūnaičių veiklos išmokos apmokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Akmenės rajono savivaldybės išmokų seniūnaičiams su jų, kaip seniūnaičių, veikla susijusioms išlaidoms apmokėti mokėjimo tvarką, naudojimo paskirtį ir sąlygas.

2. Seniūnaičiui su jo, kaip seniūnaičio, veikla susijusioms kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto išlaidoms, kiek jų nesuteikia ar tiesiogiai neapmoka Akmenės rajono savivaldybės administracija, vieną kartą per metus išmokama išmoka (toliau – išmoka), kurios dydis skaičiuojamas einamųjų metų mėnesių skaičių dauginant iš Akmenės rajono savivaldybės tarybos nustatyto išmokos dydžio.

3. Išmokai gauti seniūnaitis Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia prašymą dėl išmokos mokėjimo (1 priedas).

4. Akmenės rajono savivaldybės tarybos sprendimu nustatyto dydžio išmoka vieną kartą per metus išmokama seniūnaičiui pervedant lėšas į jo nurodytą banko sąskaitą. 

5. Kiekvienais metais išmoka išmokama tik šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka seniūnaičiams pateikus išmokos panaudojimo ataskaitą (forma pagal Aprašo 2 priedą) ir lėšas pagrindžiančius bei apmokėjimą įrodančius  dokumentus.

6. Išmoka mokama nebus, jei:

6.1. Seniūnaitis nepateikė prašymo išmokai gauti;

6.2. Seniūnaitis nepateikė išmokos panaudojimo ataskaitos, išlaidas pagrindžiančių ir apmokėjimą įrodančių dokumentų;

6.3. Savivaldybės administracija suteikia ar tiesiogiai apmoka kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto išlaidas.

 

II SKYRIUS

IŠMOKOS LĖŠŲ NAUDOJIMO PASKIRTIS

 

7. Išmoka gali būti panaudota seniūnaičio veiklai:

7.1. kanceliarinėms prekėms įsigyti;

7.2. pašto prekėms ir paslaugoms įsigyti;

7.3. seniūnaičio telefono ir interneto ryšio paslaugų išlaidoms;

7.4. transporto išlaidoms (degalams, remontui, eksploatacinėms išlaidoms, techninei apžiūrai).

 

III SKYRIUS

IŠMOKŲ PANAUDOJIMO TVARKA

 

8. Seniūnaitis už išmokos panaudojimą atsiskaito Savivaldybės administracijai vieną kartą per metus – kiekvienų kalendorinių metų gruodžio mėnesį ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d. pateikdamas pasirašytą išmokos panaudojimo ataskaitą (forma pagal Tvarkos aprašo 2 priedą) ir išlaidas pagrindžiančius ir apmokėjimą įrodančius dokumentus vienu iš būdų: elektroniniu paštu info@akmene.lt arba pristatydamas į „vieną langelį“ adresu: L. Petravičiaus a. 2, Naujoji Akmenė.

9. Išlaidas pagrindžiantys (gali būti PVM sąskaita faktūra, kvitas, čekis)  ir apmokėjimą įrodantys dokumentai (gali būti banko sąskaitos išrašas / mokėjimo pavedimo nurodymas, kasos aparato kvitas) turi būti išrašyti seniūnaičio vardu (pvz. degalų įsigijimo kvite taip pat turi būti įrašytas vardas ir pavardė techninėmis priemonėmis).

10. Seniūnaitis, kuris seniūnaičio veiklai naudoja transporto priemonę ir patiria išlaidas kurui įsigyti, Buhalterinės apskaitos skyriui turi pateikti automobilio registracijos liudijimo kopiją, panaudos sutartį – jeigu naudojasi ne savo transporto priemone.

11. Seniūnaitis, kuris seniūnaičio veiklai skirta išmoka sumokėjo už transporto priemonės remontą ar techninį aptarnavimą, pateikia dokumentą, įrodantį, kokia transporto priemonė (nurodoma automobilio markė, valstybinis numeris) buvo remontuojama ar techniškai aptarnaujama.

12. Transporto išlaidoms, išskyrus degalus, gali būti panaudojama ne daugiau kaip 20 proc. skiriamos išmokos dydžio per metus.

13. Iš išmokos lėšų įsigytos prekės nepajamuojamos. Patirta su seniūnaičio veikla susijusių išlaidų suma, pateisinta paslaugų ir prekių įsigijimo dokumentais, nurašoma į sąnaudas.

14. Sprendimus dėl išmokų mažinimo ar neskyrimo priima Akmenės rajono savivaldybės administracijos direktorius.

15. Pasibaigus seniūnaičio įgaliojimams metų eigoje, iki gruodžio mėn., jis atsiskaito ir su juo atsiskaitoma (seniūnaičiui mirus – su jo artimu šeimos nariu) teisės aktų nustatyta tvarka pasibaigus įgaliojimams netaikant šio Tvarkos aprašo 8 p. nustatytų terminų.

 

IV SKYRIUS

IŠMOKOS PANAUDOJIMO KONTROLĖ

16. Seniūnaičio išmokos apskaitą tvarko Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius, panaudojimą kontroliuoja Akmenės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

17. Asmenys, pažeidę Tvarkos aprašo nuostatas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Tvarkos aprašas keičiamas, pildomas ar pripažįstamas netekusiu galios Akmenės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

____________________________

 

Seniūnaičių veiklos išmokos

apmokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

___________________________________________________________

(vardas ir pavardė)

 

_____________________________________________________________

(deklaruota gyvenamoji vieta, telefono Nr., elektroninis paštas)

 

 

Akmenės rajono savivaldybės

administracijos direktoriui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL IŠMOKOS, SUSIJUSIOS SU SENIŪNAIČIO VEIKLA, IŠMOKĖJIMO

 

_______________________

(data)

 

 

Prašau išmoką, skirtas išlaidoms, susijusioms su seniūnaičio veikla, pervesti į mano vardu atidarytą atsiskaitomąją sąskaitą Nr.________________________________.

Įsipareigoju ne pagal paskirtį arba nepagrįstą patvirtinančiais dokumentais išmoką grąžinti į Akmenės rajono savivaldybės administracijos, juridinio asmens kodas 188719391, Luminor bank AS sąskaitą Nr. LT094010043300010060.

 

Seniūnaitis                                   _________________                _____________________________

(parašas)                                                           (vardas ir pavardė)

 

 

_________________

 

Seniūnaičių veiklos išmokos

apmokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

SENIŪNAIČIO ____________________________________

(vardas ir pavardė)

 

20__ METŲ IŠMOKOS PANAUDOJIMO ATASKAITA

 

 

Eil. Nr.

Dokumento išrašymo data

Dokumento (PVM sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kvito) serija ir Nr., kasos aparato kvito (čekio) Nr.

Prekių, paslaugų pavadinimas

Suma (patvirtinta apmokėjimo dokumentu) Eur, ct

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

Seniūnaitis    _______________________                   ____________________________________

(parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

 

_______________