ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL MAKSIMALIŲ ASIGNAVIMŲ, PLANUOJAMŲ SKIRTI IŠ ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO FUTBOLO IR KREPŠINIO SPORTO ŠAKOS PLĖTROS ŠIAULIŲ MIESTE PROGRAMŲ VYKDYTOJAMS, APSKAIČIAVIMO 2023 METAIS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. rugsėjo 29 d. Nr. A-1705
Šiauliai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 5 punktais, įgyvendindamas Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. spalio 14 d. sprendimą Nr. T- 405 „Dėl Futbolo sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programos patvirtinimo“ ir Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2021 m. spalio 14 d. sprendimą Nr. T- 406 „Dėl Krepšinio sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programos patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Maksimalių asignavimų, planuojamų skirti iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto Futbolo ir Krepšinio sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programų vykdytojams, apskaičiavimo 2023 metais tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. spalio 18 d. įsakymą Nr. A-1689 „Dėl Maksimalių asignavimų, planuojamų skirti iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto Futbolo ir Krepšinio sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programų vykdytojams, apskaičiavimo 2022 metais tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2022 m. rugsėjo 29 d. įsakymu
Nr. A-1705
MAKSIMALIŲ ASIGNAVIMŲ, PLANUOJAMŲ SKIRTI IŠ ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO FUTBOLO IR KREPŠINIO SPORTO ŠAKOS PLĖTROS ŠIAULIŲ MIESTE PROGRAMŲ VYKDYTOJAMS, APSKAIČIAVIMO 2023 METAIS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Maksimalių asignavimų, planuojamų skirti iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – Lėšos) Futbolo ir Krepšinio sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programų (toliau – Programos) vykdytojams, apskaičiavimo 2023 metais tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja lėšų apskaičiavimą Futbolo sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programai (toliau – Futbolo programa) ir Krepšinio sporto šakos plėtros Šiaulių mieste programai (toliau – Krepšinio programa) įgyvendinti.
2. Lėšos apskaičiuojamos atsižvelgiant į nustatytą sąlyginį personalo pareigybių rodiklį, sąlyginį vidutinį personalo pareigybės pareiginės algos koeficientą, sąlyginį prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidų koeficientą.
II SKYRIUS
LĖŠŲ APSKAIČIAVIMAS
4. Lėšos, tenkančios Programoms įgyvendinti, apskaičiuojamos pagal formules taikant Aprašo 1 priede nustatytus rodiklius:
L = ((K1 x P1 x BD x 12 mėn.) + SD + Pdkd) + ((((K2 x P2) + (K3 x P3) + (K4 x P4) + (K5 x P5)) x BD x 12 mėn.) + SD + Pkkd) + KTrm + Lnš
SD = (((K2 x P2) + (K3 x P3) + (K4 x P4) + (K5 x P5)) x BD x 12 mėn.) x 1,77 proc.
Pdkd = ((K1 x P1 x BD x 12 mėn.) + SD) x įstaigos dalininkų patvirtinta pareiginės algos kintamoji dalis proc.
Pkkd = ((((K2 x P2) + (K3 x P3) + (K5 x P5)) x BD x 12 mėn.) + SD) x 10 proc.
KTrm = BD x 30 proc. x RM
5. Formulėse naudojamų sutrumpinimų reikšmės:
L – 2023 m. Programoms apskaičiuota Lėšų suma ir sportininkų rengimo lėšų suma tūkst. Eur per metus;
Lnš – sportininkų ugdymo lėšų suma įstaigai, paskaičiuota pagal Administracijos direktoriaus patvirtintą „Ugdymo lėšų, skiriamų iš savivaldybės biudžeto neformaliojo švietimo ir sporto įstaigoms, apskaičiavimo ir naudojimo tvarkos aprašą“;
K1 – įstaigos vadovui dalininkų nustatytas pareiginės algos koeficientas (vadovaujantis 2010 m. gegužės 26 d. Lietuvos Respublikos vyriausybė nutarimu Nr. 598 „Dėl viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė arba kai valstybė turi daugumą balsų visuotiniame dalininkų susirinkime, vadovų darbo apmokėjimo“);
K2 – Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo 9 straipsnio (toliau tekste – Įstatymo) 1 – 3 prieduose nurodytų A ir B lygio pareigybių sąlyginis vidutinis pareiginės algos koeficientas;
K3 – Įstatymo 4 priede nurodytų C lygio pareigybių sąlyginis vidutinis pareiginės algos koeficientas;
K4 – MMA pareigybių sąlyginis vidutinis pareiginės algos koeficientas;
K5 – kintamasis pareigybių sąlyginis vidutinis pareiginės algos koeficientas;
P – sąlyginis pastovusis ir kintamasis pareigybių rodiklis iš viso;
P1 – sąlyginis pastovusis direktoriaus pareigybės rodiklis;
P2 – sąlyginis pastovusis A ir B lygio pareigybių rodiklis;
P3 – sąlyginis pastovusis C lygio pareigybių rodiklis;
P4 – sąlyginis pastovusis MMA pareigybių rodiklis;
P5 – sąlyginis kintamasis pareigybių rodiklis;
SD – socialinio draudimo įmokų dydis, kuris lygus 1,77 proc.;
Pdkd – įstaigos dalininkų nustatyta pareiginės algos kintamoji dalis;
Pkkd – sąlyginė pareiginės algos kintamoji dalis, kuri lygi 10 proc.;
BD – pareiginės algos bazinis dydis, kuris lygus 181 Eur;
KTrm – sąlyginis prekių ir paslaugų įsigijimo išlaidų koeficientas, priklausantis nuo sportininkų skaičiaus;
RM – sportininkų skaičius, užfiksuotas mokinių registre spalio 1 d.
6. Lėšos miestui atstovaujančiai komandai, dalyvaujančiai Lietuvos futbolo federacijos A, I ir II lygos varžybose, apskaičiuojamos atsižvelgiant į pateiktą išlaidų sąmatą, bet ne daugiau 70 proc.
7. Lėšos miestui atstovaujančiai komandai, dalyvaujančiai Lietuvos Regionų lygos varžybose, apskaičiuojamos atsižvelgiant į pateiktą išlaidų sąmatą, bet ne daugiau 70 proc.
8. Papildomos lėšos nuomai už sporto salių / stadionų (toliau – sporto bazė) naudojimą skiriamos:
8.1. pagal faktiškas naudojimosi bendrojo ugdymo mokyklų sporto bazėmis valandas, vadovaujantis Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2018 m. liepos 5 d. sprendimu Nr. T-248 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės švietimo, kultūros ir sporto biudžetinių ir viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra Šiaulių miesto savivaldybė, teikiamų atlygintinų paslaugų kainos dydžio nustatymo metodikos patvirtinimo“;
9. Lėšos šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos išlaidoms apmokėti skiriamos pagal 2021-09-01 – 2022-08-31 laikotarpį faktiškai sunaudotą jų kiekį (kWh, m3, t) padaugintą iš paslaugos kainos ir 1,3 kainų kilimo koeficiento. Jei Programos vykdytojas 2021-09-01 – 2022-08-31 laikotarpiu neturi šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos faktiškai sunaudoto kiekio, tuo atveju lėšų poreikis 2023 metams apskaičiuojamas pagal turimo laikotarpio sunaudotą kiekio vidurkį.
10. Programos vykdytojams, kurie gauna lėšas už komunalines paslaugas iš trečiųjų asmenų, ta dalimi mažinasi apskaičiuotų komunalinių paslaugų išlaidų poreikį.(šaudykla)
11. Papildomos lėšos skiriamos pagal poreikį;
11.1. Programos vykdytojams, kurie yra sudarę ilgalaikio materialiojo turto nuomos sutartis, nuompinigiams mokėti už turto nuomą;
12. Futbolo ir Krepšinio programos vykdytojas turi teisę, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus, pagal poreikį nustatyti personalo, išlaikomo iš Lėšų, pareigybių skaičių, pareiginės algos koeficientą, Lėšų dalį prekėms ir paslaugoms įsigyti, užtikrindamas kokybišką viešųjų paslaugų teikimą ir įstaigos veiklą.
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Tai, kas nereglamentuota šiame Apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.