LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 30 D. ĮSAKYMO NR. 3-277 „DĖL 2022–2030 METŲ PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJOS SUSISIEKIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 10-001-06-01-01 „SKATINTI ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ NAUDOJIMĄ TRANSPORTO SEKTORIUJE“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2025 m. vasario 18 d. Nr. 3-65
Vilnius
P a k e i č i u 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. gegužės 30 d. įsakymu Nr. 3-277 „Dėl 2022–2030 metų plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos susisiekimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 10-001-06-01-01 „Skatinti alternatyviųjų degalų naudojimą transporto sektoriuje“ aprašo patvirtinimo“, 14 priedą:
1. Pakeičiu 2.6 papunktį ir jį išdėstau taip:
„2.6. Vienai įsigyjamai visai netaršiai sunkiojo transporto priemonei pagal Aprašą finansuojama suma negali viršyti: N2 klasės transporto priemonei – 12 000 (dvylika tūkstančių) eurų, M2 klasės transporto priemonei – 12 000 (dvylika tūkstančių) eurų, M3 klasės transporto priemonei – 60 000 (šešiasdešimt tūkstančių) eurų. Projektui skiriamos finansavimo lėšos yra valstybės pagalba, kurios dydis nustatomas pagal Aprašo 2.5 papunkčio nuostatą. Finansavimo intensyvumas nustatomas kaip skirto finansavimo santykis su projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma. Projekto tinkamos finansuoti išlaidos apmokamos finansavimo lėšomis pagal projekto sutartyje nustatytą finansavimo intensyvumą, kuris projekto įgyvendinimo metu negali būti keičiamas.“
2. Pakeičiu 8.11 papunktį ir jį išdėstau taip: