LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
2012 M. LAPKRIČIO 22 D. ĮSAKYMO NR. A1-527 „DĖL 2007–2013 M. ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „KOKYBIŠKAS UŽIMTUMAS IR SOCIALINĖ APRĖPTIS“ VP1-1.2-SADM-04-V VISUOTINĖS DOTACIJOS PRIEMONĖS „PARAMA PIRMAJAM DARBUI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. lapkričio 17 d. Nr. A1-561
Vilnius
P a k e i č i u 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.2-SADM-04-V visuotinės dotacijos priemonės „Parama pirmajam darbui“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. A1-527 „Dėl 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ VP1-1.2-SADM-04-V visuotinės dotacijos priemonės „Parama pirmajam darbui“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:
„8. Bendra Priemonės finansavimo lėšų suma nustatyta ŽIPVP priede. Pagal šią Priemonę projektams skiriamo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų valdytojų programų, kuriose numatytos ES fondų lėšos, skirtos veiksmų programų prioritetų įgyvendinimo priemonėms finansuoti, planuojama lėšų suma (toliau – finansavimas) gali sudaryti iki 9 267 840,59 Eur (devynių milijonų dviejų šimtų šešiasdešimt septynių tūkstančių aštuonių šimtų keturiasdešimt eurų ir 59 ct) Europos socialinio fondo lėšų. Esant poreikiui ir galimybėms, Priemonei įgyvendinti skirtas finansavimas gali būti padidintas iki 20 procentų ir (arba) iki 50 procentų viršyti 2012 m. spalio 15 d. sutartyje dėl visuotinės dotacijos priemonės finansavimo ir administravimo Nr. 1S-63A/D4-380 numatytus finansavimo įsipareigojimus.“
2. Pakeičiu 18.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
3. Pakeičiu 18.4 papunktį ir jį išdėstau taip:
„18.4. maksimalus faktinis apskaičiuoto darbo užmokesčio dydis, pagal kurį skaičiuojama darbuotojo darbo užmokesčio kompensacija vienam projekto vykdytojui, gali sudaryti iki 492,35 Eur per mėnesį. Jei darbuotojui apskaičiuotas darbo užmokestis viršija 492,35 Eur per mėnesį, kompensacija skaičiuojama pagal 492,35 Eur sumą;“.
4. Pakeičiu 18.5 papunktį ir jį išdėstau taip:
5. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:
„19. Kompensuojamos darbuotojo darbo užmokesčio dalies (tinkamų finansuoti išlaidų) apskaičiavimo pavyzdžiai:
19.1. jei darbuotojui per kalendorinį mėnesį apskaičiuotas darbo užmokestis sudaro 390 Eur: 390 Eur x fiksuotojo įkainio dydis (0,233) = 90,87 Eur per kalendorinį mėnesį;
19.2. jei darbuotojui per kalendorinį mėnesį apskaičiuotas darbo užmokestis sudaro 492,35 Eur: 492,35 Eur x fiksuotojo įkainio dydis (0,233) = 114,72 Eur per kalendorinį mėnesį;
6. Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:
„34. Sprendime kompensuoti pareiškėjo darbuotojo darbo užmokesčio dalį INVEGA nurodo didžiausią leidžiamą projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą, apskaičiuojamą visam galimam kompensacijos laikotarpiui pagal fiksuotąjį projekto išlaidų vieneto įkainį. Didžiausia leidžiama projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma lygi laikotarpio, kurį pareiškėjas gali gauti darbuotojo darbo užmokesčio kompensaciją, fiksuotojo įkainio dydžio ir 492,35 Eur sandaugai. Didžiausią leidžiamą projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą INVEGA nustato pagal Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba) informacinės sistemos duomenis apie valstybinio socialinio draudimo laikotarpius, pagal kuriuos nustatomas galimas maksimalus darbuotojo darbo užmokesčio kompensacijos laikotarpis.“
7. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:
„39. Jei projekto vykdytojas, pagal Fondo valdybos informacinės sistemos duomenis, ataskaitinio kalendorinio ketvirčio paskutinę kalendorinę dieną turi įsiskolinimų Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui, darbuotojo darbo užmokesčio dalies kompensacija projekto vykdytojui nėra pervedama, išskyrus:
a) jei projekto vykdytojas yra sudaręs sutartį su Fondo valdybos teritoriniu skyriumi dėl valstybinio socialinio draudimo įmokų įsiskolinimo Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui mokėjimo atidėjimo. Tokiu atveju, jei projekto vykdytojas pateikia INVEGAI Fondo valdybos teritorinio skyriaus išduotą pažymą, kad ataskaitinio kalendorinio ketvirčio paskutinę kalendorinę dieną skola Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui nedidėja, einamosios ir atidėtos valstybinio socialinio draudimo įmokos yra mokamos laiku, kompensacija išmokama;
b) jei projekto vykdytojas pateikia INVEGAI Fondo valdybos teritorinio skyriaus išduotą pažymą apie įsipareigojimų Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui įvykdymą, patvirtinančią, kad projekto vykdytojas ataskaitinio kalendorinio ketvirčio paskutinę kalendorinę dieną skolos Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui neturėjo, kompensacija išmokama.
Kito ataskaitinio kalendorinio ketvirčio paskutinę kalendorinę dieną neturint įsiskolinimų Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui, kompensacija išmokama tik už praėjusį ir už einamąjį ataskaitinį kalendorinį ketvirtį. INVEGA turi teisę gauti informaciją apie projekto vykdytojo įsiskolinimus Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui pagal sutartį tarp INVEGOS ir Fondo valdybos.“