LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

Dėl NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ PROJEKTo, SKIRTo moterų ir vyrų lygias galimybes skatinančioms priemonėms įgyvendinti 2024 metais, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO nuostatų patvirtinimo

 

2023 m. rugpjūčio 30 d. Nr. A1-582

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Moterų ir vyrų lygių galimybių 2023–2025 metų veiksmų plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. sausio 30 d. įsakymu Nr. A1-51, IV skyriaus 11.1 papunkčiu ir siekdama įgyvendinti Lietuvos Respublikos moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punktą:

1. Tvirtinu  Nevyriausybinių organizacijų projekto, skirto moterų ir vyrų lygias galimybes skatinančioms priemonėms įgyvendinti 2024 metais, atrankos konkurso organizavimo nuostatus (pridedama).

2. Pavedu  šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui pagal veiklos sritį.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                               Monika Navickienė

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės

apsaugos ir darbo ministro

2023 m. rugpjūčio 30 d.

įsakymu Nr. A1-582

 

NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ PROJEKTo, skirto moterų ir vyrų lygias galimybes skatinančioms priemonėms įgyvendinti 2024 metais, ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO NuostatAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nevyriausybinių organizacijų projekto, skirto moterų ir vyrų lygias galimybes skatinančioms priemonėms įgyvendinti 2024 metais, atrankos konkurso organizavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato projekto, skirto moterų ir vyrų lygias galimybes skatinančioms priemonėms įgyvendinti, atrankos konkurso (toliau – konkursas) organizavimo bendrąsias nuostatas, finansavimo prioritetus ir finansuotinas projekto veiklas, reikalavimus pareiškėjui, projekto vykdytojui, projekto veiklų įgyvendintojams, pareiškėjo, projekto vykdytojo įsipareigojimus, projekto įgyvendinimo rodiklius ir esminius kriterijus, tinkamas ir netinkamas finansuoti išlaidas, paraiškų turinio reikalavimus ir paraiškų teikimo tvarką, paraiškų atitikties formaliesiems kriterijams vertinimo, paraiškų atmetimo tvarką ir pagrindus, paraiškų vertinimo, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų (toliau – valstybės biudžeto lėšos) skyrimo, socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaromos konkurso organizavimo komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimo tvarką, valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutarčių (toliau – sutartis) sudarymo tvarką ir jų turinio reikalavimus, projekto vykdymo ir stebėsenos tvarką.

2. Nuostatuose vartojamos sąvokos:

2.1. Informacinė sistema – Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos valdoma informacinė paraiškų teikimo, vertinimo ir administravimo sistema, veikianti adresu https://sopas.sppd.lt/8099.

2.2. Pareiškėjas – nevyriausybinė organizacija, kuri turi nevyriausybinės organizacijos žymą Juridinių asmenų registre ir kuri, vadovaudamasi Nuostatais, teikia konkursui paraišką.

2.3. Partneris – viešasis juridinis asmuo, su kuriuo projekto vykdytojas kartu vykdo projektą (yra sudaręs bendradarbiavimo sutartį). Projekto partneriais nelaikomi asmenys, prisidedantys prie projekto įgyvendinimo finansiškai, ir (ar) paslaugų teikėjai, ir (ar) prekių tiekėjai (pvz., rėmėjai).

2.4. Projekto vykdytojas – pareiškėjas, kuriam Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kanclerio sprendimu skirta valstybės biudžeto lėšų projektui įgyvendinti ir kuris informacinės sistemos priemonėmis yra pasirašęs sutartį su Socialinių paslaugų priežiūros departamentu prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.

3. Kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos ar vartojamos Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme, Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatyme, Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatyme, Projektų administravimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. gruodžio 10 d. įsakymu Nr. A1-1259 „Dėl Projektų administravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – taisyklės).

4. Nuostatai parengti vadovaujantis taisyklėmis. Nuostatuose nereglamentuotos procedūros atliekamos taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais. Jei Nuostatuose nereglamentuotos konkurso atrankos nuostatos, taikomos taisyklėse nustatytos nuostatos.

5. Konkursą organizuoja Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Ministerija), vykdanti taisyklėse ir Nuostatuose jai nustatytas funkcijas.

6. Projektų atranką ir administravimą užtikrina Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – SPPD), vykdantis taisyklėse ir Nuostatuose jam nustatytas funkcijas.

7. Konsultacijos pareiškėjams su konkursu susijusiais klausimais teikiamos el. paštu lyciu.lygybe@socmin.lt ir (ar) telefono ryšio numeriu +370 660 42 045.

8. Sprendimą dėl projekto finansavimo ir papildomų valstybės biudžeto lėšų skyrimo priima Ministerijos kancleris.

9. Projektas gali būti įgyvendinamas su partneriu (-iais).

10. Konkurso tikslas – šviesti visuomenę moterų neapmokamo priežiūros darbo tema, viešinti analitinę informaciją, pagrįstą faktais ir duomenimis, apie moterų neapmokamą darbą, keisti visuomenės požiūrį į jį

11. Siektinas konkurso rezultatas – atrinktas ir finansuotas projektas, kurio vykdytojai užtikrina informacinių, advokacinių, švietėjiškų ir (ar) analitinių priemonių, kurių paskirtis – šviesti visuomenę moterų neapmokamo priežiūros darbo tema, viešinti analitinę informaciją, pagrįstą faktais ir duomenimis, keisti visuomenės požiūrį į jį, įgyvendinimą.

 

II SKYRIUS

PROJEKTO ĮGYVENDINIMO LAIKOTARPIS, JO VYKDYMO TERITORIJA, KONKURSUI NUMATYTA SKIRTI VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ SUMA

 

12. Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2024 m. sausio 1 d. iki 2024 m. gruodžio 31 d.

13. Konkursui numatyta skirti valstybės biudžeto lėšų suma – 120 000 (vienas šimtas dvidešimt tūkstančių) eurų:

13.1. didžiausia vienam projektui galima skirti valstybės biudžeto lėšų suma – 120 000 (vienas šimtas dvidešimt tūkstančių) eurų;

13.2. mažiausia vienam projektui galima skirti valstybės biudžeto lėšų suma – 100 000 (vienas šimtas tūkstančių) eurų.

14. Konkurso lėšomis gali būti finansuojamos tik Nuostatų 17 punkte ir jo papunkčiuose nurodytos veiklos. Veiklos gali būti vykdomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

15. Ministerija nepanaudotas, grąžintas ar papildomai konkursui gautas valstybės biudžeto lėšas gali paskirstyti, paskelbusi naują konkursą tai pačiai priemonei įgyvendinti. Naujas konkursas gali būti vykdomas atskiru socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu taisyklėse nustatyta tvarka.

 

III skyrius

Finansavimo prioritetai ir finansuotinos veiklos

 

16. Finansavimo prioritetai teikiami pareiškėjams, kurie:

16.1. turi ne mažesnę nei 2 (dvejų) metų darbo lyčių lygybės srityje patirtį;

16.2. projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendins ne mažiau kaip 20 (dvidešimtyje) savivaldybių (iš jų ne mažiau kaip 8 (aštuoniose) savivaldybėse, kuriose yra mažiau negu 40 000 (keturiasdešimt tūkstančių) gyventojų, Valstybės duomenų agentūros duomenimis).

17. Konkurso būdu finansuotinos projekto veiklos:

17.1. informacinių priemonių parengimas ir įgyvendinimas: straipsnių ir (ar) įvairaus pobūdžio publikacijų rengimas ir publikavimas, televizijos klipų kūrimas ir publikavimas, televizijos ir (ar) radijo laidų, tinklalaidžių, reklaminių skydelių kūrimas, publikavimas, informacinių kampanijų kūrimas, siekiant supažindinti visuomenę su moterų neapmokamo priežiūros darbo problemomis, priežastimis ir pasekmėmis;

17.2. analitinės stebėsenos priemonių įgyvendinimas: tyrimų ir (ar) analizių atlikimas, rekomendacijų rengimas ir viešinimas;

17.3. švietėjiškų priemonių įgyvendinimas: diskusijų ar viešųjų renginių moterų neapmokamo darbo tema organizavimas, remiantis mokslo ir praktinėmis žiniomis, gebėjimais, taikomųjų mokslinių tyrimų rezultatais; gebėjimų stiprinimo ir kompetencijų tobulinimo veiklų vykdymas (pvz., mokymų, konferencijų ir kito formato renginių, skirtų kompetencijoms moterų neapmokamo priežiūros darbo srityje tobulinti, organizavimas);

17.4. advokacinių priemonių įgyvendinimas.

18. Projekto veiklų turinys privalo atitikti šias sąlygas:

18.1. įgyvendinant projekto veiklas, turi būti pasiektas konkurso tikslas ir tam tikri rodikliai;

18.2. vykdant projekto veiklas, negali būti jokios diskriminacijos.

 

IV SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJUI

 

19. Pareiškėjas paraiškos teikimo metu:

19.1. turi turėti ne mažesnę nei 1 (vienų) metų darbo lyčių lygybės srityje patirtį;

19.2. teisės aktų nustatyta tvarka yra pateikęs finansinių ataskaitų rinkinį, veiklos ataskaitą ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai skelbia informaciją apie įgyvendinamus ir įgyvendintus projektus.

 

V SKYRIUS

PAREIŠKĖJO, PROJEKTO VYKDYTOJO ĮSIPAREIGOJIMAI, PROJEKTO ĮGYVENDINIMO RODIKLIAI

 

20. Pareiškėjas, projekto vykdytojas prisiima taisyklių 9 punkte išvardytus įsipareigojimus. 

21. Vykdydamas projektą, projekto vykdytojas įsipareigoja iki 2024 m. gruodžio 31 d. pasiekti:

21.1. esminius kiekybinius rodiklius, kurių nepasiekus gali būti taikomos Nuostatų 49 punkte nustatytos sankcijos:

21.1.1. projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendinti ne mažiau kaip 10 (dešimtyje) savivaldybių (iš jų ne mažiau kaip 5 (penkiose) savivaldybėse, kuriose yra mažiau negu 40 000 (keturiasdešimt tūkstančių) gyventojų, Valstybės duomenų agentūros duomenimis);

21.1.2. projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendinti ne mažiau kaip 20 (dvidešimtyje) savivaldybių (iš jų ne mažiau kaip 8 (aštuoniose) savivaldybėse, kuriose yra mažiau negu 40 000 (keturiasdešimt tūkstančių) gyventojų, Valstybės duomenų agentūros duomenimis), jei pareiškėjas, projekto vykdytojas pasirinko atitiktį Nuostatų 16.2 papunktyje nustatytam finansavimo prioritetui;

21.1.3. įvykdyti bent 1 (vieną) informacinę veiklą – surengti kampaniją nacionaliniu mastu ir jos metu supažindinti visuomenę su moterų neapmokamo priežiūros darbo problema, priežastimis, pasekmėmis ir šios problemos sprendimo būdais;

21.1.4. įvykdyti ne mažiau nei 2 (dvi) analitines veiklas, nurodytas Nuostatų 17.2 papunktyje, siekiant išanalizuoti Lietuvoje egzistuojančią moterų neapmokamo priežiūros darbo problemą, ir pateikti Ministerijai, kitoms suinteresuotoms moterų ir vyrų lygių galimybių srityje dirbančioms institucijoms rekomendacijas bei pasiūlymus ir (ar) veiksmų algoritmą šiai problemai spręsti;

21.2. kiekybinius rodiklius:

21.2.1. įvykdyti bent 10 (dešimt) Nuostatų 17.3 papunktyje nurodytų švietėjiškų veiklų įvairiose savivaldybėse, sudarant galimybes šiose veiklose dalyvauti savivaldybių administracijų atstovams;

21.2.2. įvykdyti bent 1 (vieną) advokacinę veiklą, nurodytą Nuostatų 17.4 papunktyje;

21.3. kokybinį rodiklį – vykdant projekto veiklas, siekti šviesti visuomenę moterų neapmokamo priežiūros darbo tema, viešinti faktais ir duomenimis pagrįstą analitinę informaciją apie moterų neapmokamą darbą, keisti visuomenės požiūrį į jį.

 

VI SKYRIUS

TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

22. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos ir apmokėtos nuo 2024 m. sausio 1 d. iki 2024 m. gruodžio 31 d. Tinkamos finansuoti išlaidos turi būti pagrįstos išlaidų apmokėjimą pagrindžiančiais buhalterinės apskaitos dokumentais (sąskaitomis faktūromis, kasos čekiais, banko sąskaitų išrašais ir pan.) ir projekto veiklų įvykdymą patvirtinančiais dokumentais (pvz.: renginių dalyvių sąrašais, analitinių veiklų rezultatais, mokymų medžiaga, dalyvių rašytiniais atsiliepimais apie suteiktas paslaugas, sklaidos ir viešinimo dokumentacija ir pan.) arba jų kopijomis. Projekto vykdytojas paslaugas ir (ar) prekes projektui vykdyti turi įsigyti ne didesnėmis nei rinkos kainomis, laikydamasis racionalaus valstybės biudžeto lėšų naudojimo principo. Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos kompensuojamos Savanoriškos veiklos įstatymo ir Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2011 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. A1-330 „Dėl Savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Projektui įgyvendinti skirtos valstybės biudžeto lėšos negali būti perkeliamos į kitus biudžetinius metus.

23. Tinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:

23.1. projekto administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 20 procentų projektui įgyvendinti Ministerijos skirtų valstybės biudžeto lėšų):

23.1.1. projekto vadovo ir (ar) asmens, tvarkančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo įmokas, išlaidos (jei projekto vadovas ir (ar) asmuo, tvarkantis buhalterinę apskaitą, įdarbinamas pareiškėjo, projekto vykdytojo organizacijoje pagal darbo sutartį);

23.1.2. buhalterinės apskaitos paslaugų pagal paslaugų teikimo sutartį išlaidos (jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens ir jei asmuo, tvarkantis buhalterinę apskaitą, nėra įdarbintas pareiškėjo, projekto vykdytojo organizacijoje buhalterinės apskaitos paslaugoms teikti pagal darbo sutartį);

23.2. projekto įgyvendinimo išlaidos (išlaidos, susijusios su Nuostatų 10 punkte numatyto konkurso tikslo siekimu, Nuostatų 11 punkte numatyto siektino konkurso rezultato siekimu ir Nuostatų 17 punkte nurodytų projekto veiklų vykdymu):

23.2.1. asmenų, vykdančių ir (ar) organizuojančių projekto veiklas, darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo įmokas, išlaidos:

23.2.1.1. darbuotojų, tiesiogiai vykdančių projekto veiklas, darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo įmokas, išlaidos (jei jie yra pareiškėjo, projekto vykdytojo organizacijos darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis);

23.2.1.2. partnerio (-ių) darbuotojų darbo užmokesčio, įskaitant socialinio draudimo įmokas, išlaidos (jei jie yra pareiškėjo, projekto vykdytojo, partnerio (-ių) organizacijos (-ų) darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis);

23.2.2. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms prekėms ir (ar) paslaugoms, tiesiogiai susijusioms su projekto veiklomis ir būtinoms projektui įgyvendinti, įsigyti, įskaitant išlaidas, skirtas savanoriškai veiklai organizuoti:

23.2.2.1. ryšių įrangos ir ryšių paslaugų (fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio, interneto ryšio, pašto) įsigijimo išlaidos, įskaitant išlaidas, skirtas savanoriškai veiklai organizuoti;

23.2.2.2. transporto išlaikymo (degalų, transporto priemonės nuomos be vairuotojo) ir transporto paslaugų (visuomeninio transporto priemonių bilietų, transporto priemonės nuomos su vairuotoju) įsigijimo išlaidos, įskaitant išlaidas, skirtas savanoriškai veiklai organizuoti;

23.2.2.3. komandiruočių (išskyrus tarptautines) išlaidos (kelionių bilietai, apgyvendinimas, dienpinigiai tik pareiškėjo, projekto vykdytojo ir (ar) pareiškėjo, projekto vykdytojo, partnerio (-ių) organizacijos (-ų) darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, išskyrus savanorius);

23.2.2.4. materialiojo ir nematerialiojo turto (organizacinės technikos, patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti) nuomos išlaidos;

23.2.2.5. komunalinių paslaugų išlaidos (patalpų, skirtų projekto veiklai vykdyti, šildymo, elektros energijos, vandentiekio, kanalizacijos ir nuotekų valymo paslaugų apmokėjimo, šiukšlių išvežimo išlaidos);

23.2.2.6. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms ekspertų ir (ar) konsultantų (tyrėjų) paslaugoms (pagal paslaugų teikimo ar autorines sutartis), tiesiogiai susijusioms su veikla, vykdoma įgyvendinant projektą, įsigyti;

23.2.2.7. viešinimo išlaidos (lauko reklamų, stendų, vaizdo klipų, brošiūrų, lankstinukų, plakatų ir panašių leidinių gamybos ir (ar) platinimo, straipsnių publikavimo, programų transliavimo, konferencijų ir panašių renginių organizavimo, kitos visuomenės informavimo paslaugų išlaidos);

23.2.2.8. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms priemonėms, prekėms ir (ar) reikmenims (kanceliarinėms ir ūkinėms prekėms, smulkiam ūkiniam inventoriui, maisto prekėms ir nealkoholiniams gėrimams, skirtiems susitikimams, apsaugos priemonėms – medicininėms kaukėms, respiratoriams, dezinfekciniams skysčiams ir kt.) įsigyti, įskaitant išlaidas, skirtas savanoriškai veiklai organizuoti, išskyrus ilgalaikį turtą, nurodytą Nuostatų 25.5 papunktyje;

23.2.2.9. išlaidos projektui įgyvendinti reikalingoms paslaugoms (vertimų, seminarų, užsiėmimų, susitikimų, konferencijų, kitų renginių organizavimo, lektorių, moderatorių veiklos), tiesiogiai susijusioms su veikla, vykdoma įgyvendinant projektą, įsigyti, įskaitant išlaidas, skirtas savanoriškai veiklai organizuoti, taip pat mokesčiai už bankų, kitų kredito ar mokėjimo įstaigų suteiktas piniginių lėšų pervedimo paslaugas.

24. Išlaidos, skirtos darbo užmokesčiui, nurodytos Nuostatų 23.1.1 ir 23.2.1 papunkčiuose, įskaitant socialinio draudimo įmokas, gali sudaryti ne daugiau kaip 40 procentų Ministerijos projektui įgyvendinti skirtų valstybės biudžeto lėšų.

25. Netinkamomis finansuoti laikomos šios išlaidos:

25.1. išlaidos pareiškėjo, projekto vykdytojo, partnerio ir (ar) kitų fizinių ar juridinių asmenų įsiskolinimams padengti ir (ar) investiciniams projektams finansuoti;

25.2. pastatų statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ir einamojo remonto, techninės priežiūros, pastatų ir (ar) teritorijos tvarkymo ir (ar) priežiūros išlaidos;

25.3. išperkamosios nuomos išlaidos;

25.4. patalpų, nuosavybės teise priklausančių pareiškėjui, projekto vykdytojui, partneriui, nuomos projekto veiklai vykdyti išlaidos;

25.5. ilgalaikio turto, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme, kurio vertė – 500 (penki šimtai) eurų ir didesnė, įsigijimo išlaidos;

25.6. kelionių (komandiruočių) užsienyje išlaidos;

25.7. transporto priemonių techninės priežiūros, draudimo, remonto ir tepalų įsigijimo išlaidos;

25.8. išlaidos, susijusios su veikla, vykdyta parengiamajame projekto etape, iki pateikiant paraišką konkursui, taip pat išlaidos, patirtos ir apmokėtos iki 2024 m. sausio 1 d. imtinai ir po 2024 m. gruodžio 31 d.;

25.9. kitos su projekto įgyvendinimu tiesiogiai nesusijusios išlaidos.

 

VII SKYRIUS

PARAIŠKŲ TURINIO REIKALAVIMAI IR PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

26. Projektai aprašomi informacinėje sistemoje lietuvių kalba, užpildant paraišką ir detalią projekto įgyvendinimo sąmatą pagal informacinėje sistemoje pateiktas formas. Paraiška, užpildyta ir (ar) pateikta ne per informacinę sistemą, nevertinama ir projektui finansavimas neskiriamas.

27. Paraiška turi būti pateikta pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas.

28. Paraiškoje pateikiama:

28.1. projekto pavadinimas;

28.2. informacija apie pareiškėją (juridinio asmens pavadinimas ir kodas) ir pareiškėjo vadovą (pareigos, vardas, pavardė), nurodant atstovavimo pagrindą (dokumento pavadinimas, data);

28.3. projektui įgyvendinti prašoma valstybės biudžeto lėšų suma, banko sąskaitos, į kurią bus pervedamos projektui įgyvendinti skirtos valstybės biudžeto lėšos, numeris, banko pavadinimas, banko kodas;

28.4. informacija apie turimą ne mažesnę nei 1 (vienų) metų patirtį lyčių lygybės srityje;

28.5. nuoroda į pareiškėjo veiklos ataskaitas pareiškėjo interneto svetainėje (jeigu ją turi), taip pat viešai skelbiamą informaciją apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus;

28.6. projekto tikslas;

28.7. projekto uždaviniai;

28.8. projekto aprašymas (projekto esmė, tikslinės grupės, problemos ir kaip jas ketinama spręsti vykdant numatytas veiklas);

28.9. projekto įgyvendinimo laikotarpis;

28.10. projekto aprašymas, pagrindžiant jo įgyvendinimo poreikį;

28.11. informacija apie veiklos vykdymą užtikrinančius žmogiškuosius išteklius (projekto vadovas (vardas, pavardė), projekto buhalteris (jei paslauga neperkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos)), vykdytojai ir (ar) savanoriai (jų skaičius ir pajėgumas įgyvendinti projektą) (projekto veiklų įgyvendintojo (‑ų) pareigos įgyvendinant projektą, kvalifikacija (turima kvalifikacija ir jos įgijimo data), patirtis (kiek metų kokiose srityse dirbo) ir gebėjimai vykdyti numatytas veiklas, įgyvendinti projektą)) (ši informacija pateikiama informacinėje sistemoje užpildant asmenų korteles);

28.12. projekto atitiktis Nuostatų 18 punkte nurodytoms projekto veiklų turinio sąlygoms;

28.13. informacija apie pareiškėjo atitiktį Nuostatų 16 punkte nustatytiems finansavimo prioritetams (jeigu pareiškėjas pretenduoja atitikti Nuostatų 16 punkte nurodytus finansavimo prioritetus);

28.14. laukiami rezultatai, pridėtinė projekto vertė;

28.15. projekto partnerio (-ių) sukuriama pridėtinė vertė (jeigu projektas bus įgyvendinamas su partneriu (-iais);

28.16. projekto veiklų įgyvendinimo planas, kuriame turi būti nurodytas projekto veiklos uždavinys, uždavinio aprašymas, veiklos pavadinimas, veiklos aprašymas, metodai, vykdymo vieta, projekto veiklos įgyvendinimo ketvirtis, esminiai kokybiniai, kokybiniai ir kiekybiniai projekto įgyvendinimo rodikliai, nustatyti atsižvelgiant į siektinus rodiklius, nurodytus Nuostatų 21 punkte;

28.17. detali, pagrįsta projekto įgyvendinimo sąmata, nurodant lėšų šaltinius ir kiek lėšų prašoma iš Ministerijai skirtų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų, taip pat detalizuojant planuojamas išlaidas;

28.18. informacija apie planuojamą projekto veiklų ir rezultatų viešinimą.

29. Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti taisyklių 17 punkte nurodytų dokumentų elektronines kopijas, taip pat atitiktį Nuostatų 16 punkte nurodytiems finansavimo prioritetams (jei pareiškėjas planuoja atitikti Nuostatų 16 punkte nurodytus finansavimo prioritetus) įrodančius dokumentus ir Nuostatų 29 punkte nurodytų kitų su paraiška privalomų pateikti lietuvių kalba surašytų dokumentų (arba jų vertimų, patvirtintų vertėjo arba pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens, kaip numatyta taisyklių 12 ir 13 punktuose) elektronines kopijas:

29.1. galiojančios paslaugų teikimo sutarties, jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens;

29.2. jei projektas vykdomas su partneriu (-iais), – dokumentų (bendradarbiavimo sutarčių (bendradarbiavimo sutarties objektas yra konkrečios (-čių) projekto veiklos (-ų) įgyvendinimas), įrodančių pareiškėjo bendradarbiavimą su partneriu (-iais));

29.3. dokumento, patvirtinančio, jog pareiškėjas projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendins ne mažiau kaip 10 (dešimtyje) Lietuvos savivaldybių (projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendins ne mažiau kaip 5 (penkiose) savivaldybėse, kuriose yra mažiau negu 40 000 (keturiasdešimt tūkstančių) gyventojų, Valstybės duomenų agentūros duomenimis) (pvz.: bendradarbiavimo sutarties su savivaldybių administracijomis ar kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, veikiančiomis savivaldybės teritorijoje, ar su NVO, vykdančiomis veiklą savivaldybės teritorijoje, garantinio rašto);

29.4. dokumento, patvirtinančio, jog pareiškėjas projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendins ne mažiau kaip 20 (dvidešimtyje) Lietuvos savivaldybių (projekto veiklas (dalį veiklų) įgyvendins ne mažiau kaip 8 (aštuoniose) savivaldybėse, kuriose yra mažiau negu 40 000 (keturiasdešimt tūkstančių) gyventojų, Valstybės duomenų agentūros duomenimis) (jei pareiškėjas pretenduoja atitikti Nuostatų 16.2 papunktyje nustatytus prioritetus (pvz., bendradarbiavimo sutarties su savivaldybių administracijomis ar kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis, veikiančiomis savivaldybės teritorijoje, ar su nevyriausybinėmis organizacijomis, vykdančiomis veiklą savivaldybės teritorijoje, garantinio rašto);

29.5. dokumento, įrodančio, kad pareiškėjas turi ne mažesnę nei 1 (vienų) metų darbo lyčių lygybės ir (arba) moterų ir vyrų lygių galimybių užtikrinimo srityse patirtį (pvz., veiklos ataskaita ir (ar) informacija apie pareiškėjo patirtį, įgytą organizuojant veiklas lyčių lygybės srityje (vykdyti tyrimai, mokymai, parengta metodinė informacija lyčių lygybės tema);

29.6. dokumento, įrodančio, kad pareiškėjas turi ne mažesnę nei 2 (dvejų) metų darbo lyčių lygybės ir (arba) moterų ir vyrų lygių galimybių užtikrinimo srityse patirtį (jei pareiškėjas pretenduoja atitikti Nuostatų 16.1 papunktyje nustatytus prioritetus (pvz., veiklos ataskaita ir (ar) informacija apie pareiškėjo patirtį, įgytą organizuojant veiklas lyčių lygybės srityje (atlikti tyrimai, surengti mokymai, parengta metodinė informacija lyčių lygybės tema).

30. Jei informacinės sistemos funkcinės galimybės nepakankamos ar laikinai neužtikrinamos, Nuostatų 28 ir 29 punktuose nurodytą reikalingą informaciją ir elektronines dokumentų kopijas pareiškėjas Ministerijai teikia el. paštu lyciu.lygybe@socmin.lt.

31. Paraiškų turiniui ir jų teikimui taikomi taisyklių IV skyriuje nurodyti reikalavimai.

 

VIII SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATITIKTIES FORMALIESIEMS KRITERIJAMS VERTINIMAS, JŲ ATMETIMO TVARKA IR PAGRINDAI

 

32. Paraiškų atitiktis formaliesiems kriterijams vertinama, paraiškos atmetamos, nevertinamos ir valstybės biudžeto lėšų neskiriama taisyklių V skyriuje nustatyta tvarka ir pagrindais.

 

IX SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

33. Projektai, kuriems siūloma skirti valstybės biudžeto lėšų, atrenkami laikantis taisyklėse ir Nuostatuose nustatytos tvarkos.

34. Ekspertas paraiškas vertina, užpildydamas informacinėje sistemoje esančią vertinimo anketą, vadovaudamasis Nuostatų 35 punkte nurodytais vertinimo kriterijais.

35. Ekspertai turi įvertinti ir (ar) skirti balų už:

35.1. projekto atitiktį Nuostatų 18 punkte nurodytoms privalomoms projekto veiklų turinio sąlygoms, nurodydami „Taip“ arba „Ne“. Bent vieno privalomo reikalavimo neatitinkantis projektas toliau nevertinamas;

35.2. projekto atitiktį Nuostatų 16 punkte nurodytiems finansavimo prioritetams, kiekvieną prioritetą įvertindami 0 (nuliu) arba 5 (penkiais) balais;

35.3. projekto aprašymo detalumą, pagrįstumą, vertindami nuo 0 (nulio) iki 5 (penkių) balų: 0 – projekto aprašymas nedetalus, nepagrįstas; 1–4 – projekto aprašymas iš dalies detalus, iš dalies pagrįstas; 5 – projekto aprašymas detalus ir pagrįstas;

35.4. projekto tikslo, uždavinių aiškumą, atitiktį konkurso tikslui ir siekiamam rezultatui, vertindami nuo 0 (nulio) iki 5 (penkių) balų: 0 – projekto tikslai, uždaviniai neaiškūs, neatitinka konkurso tikslo ir siekiamo rezultato; 1–4 – projekto tikslai, uždaviniai iš dalies aiškūs, iš dalies atitinka konkurso tikslą ir siekiamą rezultatą; 5 – projekto tikslai, uždaviniai aiškūs, atitinka konkurso tikslą ir siekiamą rezultatą;

35.5. projekto vadovo ir projekto vykdytojo patirtį ir gebėjimus įgyvendinti planuojamą projektą, vertindami nuo 0 (nulio) iki 5 (penkių) balų: 0 – patirtis ir gebėjimai nepakankami; 1–4 – patirtis ir gebėjimai iš dalies pakankami; 5 – patirtis ir gebėjimai pakankami;

35.6. projekto veiklų įgyvendinimo plane numatytų veiklų nuoseklumą, pagrįstumą, išsamumą ir tinkamumą projekto tikslui bei uždaviniams įgyvendinti, vertindami nuo 0 (nulio) iki 10 (dešimties) balų: 0 – veiklos nenuoseklios, nepagrįstos ir netinkamos projekto tikslui bei uždaviniams įgyvendinti; 1–9 – veiklos iš dalies nuoseklios, iš dalies pagrįstos ir iš dalies tinkamos projekto tikslui bei uždaviniams įgyvendinti; 10 – veiklos nuoseklios, pagrįstos ir tinkamos projekto tikslui bei uždaviniams įgyvendinti;

35.7. projekto partnerių sukuriamą pridėtinę vertę, vertindami nuo 0 (nulio) iki 5 (penkių) balų: 0 – pridėtinė vertė neaiški, nepamatuojama; 1–4 – pridėtinė vertė iš dalies aiški, iš dalies pamatuojama; 5 – pridėtinė vertė aiški, pamatuojama;

35.8. projekto sąmatos teisingumą, tikslumą, pagrįstumą, aiškumą, detalumą ir racionalumą, atitiktį bei proporcingumą projekte numatytoms veikloms, vertindami nuo 0 (nulio) iki 10 (dešimties) balų: 0 – sąmata neaiški, nedetali ir neracionali, nepagrįsta ir nesietina su veiklomis; 1–9 – sąmata iš dalies aiški, iš dalies detali ir racionali, iš dalies pagrįsta ir sietina su veiklomis; 10 – sąmata aiški, detali ir racionali, pagrįsta ir sietina su veiklomis;

35.9. laukiamų rezultatų ir rodiklių reikšmingumą, realumą ir pagrįstumą, vertindami nuo 0 (nulio) iki 10 (dešimties) balų: 0 – rezultatai ir rodikliai nereikšmingi, nerealūs ir nepagrįsti; 1–9 – rezultatai ir rodikliai iš dalies reikšmingi, iš dalies realūs ir pagrįsti; 10 – rezultatai ir rodikliai reikšmingi, realūs ir pagrįsti;

35.10. pareiškėjo vykdant veiklas sukuriamą pridėtinę vertę, vertindami nuo 0 (nulio) iki 10 (dešimties) balų: 0 – pridėtinės vertės nesukuria; 1–9 – iš dalies sukuria pridėtinę vertę; 10 – sukuria pridėtinę vertę;

35.11. projekto viešinimo veiklų pagrįstumą ir tinkamumą projekto tikslui pasiekti, vertindami nuo 0 (nulio) iki 5 (penkių) balų: 0 – viešinimo veiklos nepagrįstos ir netinkamos projekto tikslui pasiekti; 1–4 – viešinimo veiklos iš dalies pagrįstos ir iš dalies tinkamos projekto tikslui pasiekti; 5 – viešinimo veiklos pagrįstos ir tinkamos projekto tikslui pasiekti.

36. Galimas didžiausias paraiškai skirtinų balų skaičius – 75. Privaloma surinkti minimali balų suma – 45.

37. Projektas, kuriam neužteko konkursui vykdyti numatytų valstybės biudžeto lėšų, įtraukiamas į rezervinių projektų sąrašą. Projektai, esantys rezervinių projektų sąraše, reitinguojami pagal surinktų balų skaičių (mažėjančia tvarka).

38. Jei, atlikus paraiškų vertinimą, sutampa kelių pareiškėjų paraiškoms skirtų balų vidurkis ir neužtenka konkursui vykdyti numatytų valstybės biudžeto lėšų, komisija gali siūlyti finansuoti tą projektą, kuriam įgyvendinti prašoma valstybės biudžeto lėšų suma yra mažesnė.

39. Jei komisija, įvertinusi ekspertų vertinimų suvestinę, parengtą trims ekspertams atlikus vertinimą, ekspertų vertinimo anketas, vadovaudamasi Nuostatų 35 punkte nustatytais kriterijais, nepritaria ekspertų vertinimui, komisijos protokole, vadovaujantis Nuostatų 35 punkte nustatytais kriterijais, fiksuojamas argumentuotas sprendimas nepritarti ekspertų vertinimui ir paraiškų vertinimas gali būti perduotas komisijos nariams. Komisijos nariai paraiškas vertina, vadovaudamiesi Nuostatų 35 punkte nustatytais veiklų turinio ir lėšų vertinimo kriterijais.

40. Jei komisija, įvertinusi paraiškų vertinimų suvestinę, ekspertų vertinimo anketas, vadovaudamasi Nuostatų 35 punkte nustatytais kriterijais, priima protokolinį sprendimą siūlyti pareiškėjui skirti dalį paraiškoje prašomų valstybės biudžeto lėšų, jame rekomenduoja (pvz., jei siūloma mažinti veiklų apimtį) arba nurodo (pvz., jei nurodo mažinti paslaugos gavėjų ar dalyvių skaičių), kurių veiklų atsisakyti ar kurių veiklų apimtį mažinti ir kurias priemones (veiklas) ir (ar) išlaidas finansuoti.

 

X SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIES PASIRAŠYMAS

 

41. Komisijos darbas organizuojamas taisyklių VII skyriuje nustatyta tvarka.

42. Sutartis pasirašoma taisyklių VIII skyriuje nustatyta tvarka.

 

XI SKYRIUS

PROJEKTO VYKDYMAS IR STEBĖSENA

 

43. Projektas vykdomas ir jo stebėsena atliekama taisyklių IX skyriuje nustatyta tvarka.

44. Projekto vykdytojas, kurio projektui skirtas finansavimas ir su kuriuo sudaryta sutartis, privalo projektą įgyvendinti iki sutartyje nustatytos dienos, bet ne vėliau kaip iki 2024 m. gruodžio 31 d. Kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., o pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų kalendorinių metų sausio 5 d. jis privalo SPPD informacinės sistemos priemonėmis pateikti atitinkamai ketvirčio ir metų finansines ataskaitas, taip pat pirmajam pusmečiui pasibaigus, iki kito pusmečio pirmo mėnesio 5 d., o pasibaigus kalendoriniams metams, iki kitų kalendorinių metų sausio 5 d. jis privalo pateikti atitinkamai ketvirčio ir metų veiklų įvykdymo ataskaitas pagal SPPD informacinėje sistemoje pateiktas formas. Teikiamos šios ataskaitos:

44.1. sąmatos vykdymo ir sąnaudų ketvirtinė ataskaita, informaciją nurodant euro cento tikslumu (teikiama po kiekvieno ataskaitinio ketvirčio, o pasibaigus ataskaitiniams kalendoriniams metams – už visą projekto vykdymo laikotarpį);

44.2. sąmatos įvykdymo ataskaita, informaciją nurodant euro cento tikslumu (teikiama po kiekvieno ataskaitinio ketvirčio, o pasibaigus ataskaitiniams kalendoriniams metams – už visą projekto vykdymo laikotarpį);

44.3. buhalterinės apskaitos dokumentų suvestinė, kurioje turi būti nurodytas valstybės biudžeto lėšų gavėjo pavadinimas, apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) data ir numeris, ūkinės operacijos turinys ir suma euro cento tikslumu (teikiama po kiekvieno ataskaitinio ketvirčio ir už visą projekto vykdymo laikotarpį);

44.4. veiklų įvykdymo ataskaita, kurioje turi būti nurodyta informacija apie:

44.4.1. įgyvendinant projektą vykdytas projekto veiklas, nurodytas Nuostatų 17 punkte (su paraiška pateiktame projekto veiklų plane);

44.4.2. Nuostatų 21 punkte išvardytų esminių kiekybinių, kiekybinių ir kokybinių projekto įgyvendinimo rodiklių pasiekimą;

44.4.3. projekto viešinimą.

45. Norėdamas patikslinti projekto išlaidų sąmatą, projekto vykdytojas informacinės sistemos priemonėmis turi pateikti SPPD pagrįstą prašymą patikslinti projekto išlaidų sąmatą, nurodydamas juridinio asmens pavadinimą, kodą, konkurso pavadinimą, projekto pavadinimą ir kodą, sutarties numerį, kartu pateikdamas lyginamąjį tikslinamų projekto išlaidų sąmatos variantą ar palyginimą, kaip kis informacija atitinkamose išlaidų sąmatos eilutėse. SPPD, išnagrinėjęs projekto vykdytojo prašymą, per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo SPPD dienos priima sprendimą dėl išlaidų sąmatos tikslinimo ir apie tai informacinės sistemos priemonėmis arba elektroniniu paštu informuoja projekto vykdytoją. Susitarimas dėl išlaidų sąmatos pakeitimo pasirašomas informacinės sistemos priemonėmis.

46. Prašymai tikslinti projekto sąmatą SPPD teikiami ne daugiau nei du kartus per einamąjį ketvirtį, likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami. Projekto vykdytojas gali teikti prašymą tikslinti tik dar nepatirtas išlaidas, išskyrus atvejus, kai tinkamos finansuoti išlaidos sumažėjo.

47. Norėdamas patikslinti veiklų planą, projekto vykdytojas atsakingam SPPD specialistui informacinės sistemos priemonėmis, taip pat elektroniniu paštu pateikia pagrįstą prašymą patikslinti veiklų planą, nurodydamas juridinio asmens pavadinimą, kodą, konkurso pavadinimą, projekto pavadinimą ir kodą, sutarties numerį, kartu pateikdamas lyginamąjį veiklų plano variantą ar palyginimą, kaip kis informacija atitinkamose veiklų plano dalyse ar eilutėse. Projekto vykdytojas gali teikti prašymą patikslinti veiklų planą tik dėl dar neįvykdytų (nepradėtų vykdyti) veiklų. Atsakingas SPPD specialistas informuoja elektroniniu paštu komisijos sekretorių apie projekto vykdytojo prašymą patikslinti veiklų planą ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos (perduodamas projekto vykdytojo prašymas ir kita su projekto veiklų keitimu susijusi šiame Nuostatų punkte nurodyta informacija). Komisijos sekretorius ne vėliau nei per 2 darbo dienas elektroniniu paštu informuoja atsakingą SPPD specialistą apie pritarimą ar nepritarimą projekto vykdytojo prašymui patikslinti veiklų planą. Apie sprendimą dėl veiklų plano patikslinimo, suderintą su komisijos sekretoriumi, SPPD atsakingas specialistas informuoja projekto vykdytoją per informacinę sistemą arba elektroniniu paštu per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos, pateikdamas dokumentus, susijusius su veiklų plano tikslinimu (prašymą patikslinti veiklų planą ir lyginamąjį veiklų plano variantą). Prašymas patikslinti veiklų planą teikiamas likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios, ne vėliau nei gruodžio 5 d. 

48. Projekto vykdytojas privalo informuoti raštu, taip pat informacinės sistemos priemonėmis Ministeriją ir SPPD, jei vykdoma ar numatoma vykdyti projekto vykdytojo reorganizacija (nurodomas juridinio asmens pavadinimas, kodas, konkurso pavadinimas, projekto kodas, pavadinimas, sutarties numeris ir reorganizacijos pradžios data), ir pateikti dokumentus bei informaciją, pagrindžiančius, kad po reorganizacijos veiksiantis juridinis asmuo, perimsiantis projekto vykdytojo teises ir pareigas, bus pajėgus tinkamai vykdyti projekto veiklas.

49. Jei netinkamai įgyvendinamas projektas ar sąmoningai nevykdomos projekto veiklos, sąmoningai nesivadovaujama Nuostatų 21.1 papunktyje nustatytais esminiais kriterijais, t. y. esminių kriterijų ar jų dalies nepavyksta pasiekti, taisyklių 110 punkte nustatyta tvarka gali būti taikomos šios sankcijos:

49.1. jei projekto vykdytojas pasirinko atitiktį Nuostatų 16.2 papunktyje nurodytam finansavimo prioritetui:

49.1.1. nepasiekęs vieno iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 25 procentus jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.1.2. nepasiekęs dviejų iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 50 procentų jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.1.3. nepasiekęs trijų iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 75 procentus jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.1.4. nepasiekęs keturių iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 100 procentų jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.2. jei projekto vykdytojas nepasirinko atitikties Nuostatų 16.2 papunktyje nurodytam finansavimo prioritetui:

49.2.1. nepasiekęs vieno iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 20 procentų jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.2.2. nepasiekęs dviejų iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 40 procentų jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.2.3. nepasiekęs trijų iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 60 procentų jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų;

49.2.4. nepasiekęs keturių iš Nuostatų 21.1 papunktyje nurodytų esminių kiekybinių projekto įgyvendinimo rodiklių, į sutartyje nurodytą SPPD banko sąskaitą jis turi grąžinti 80 procentų jam projektui įgyvendinti skirtų ir pervestų valstybės biudžeto lėšų.

50. Projekto vykdytojas, įgyvendinęs projektą, įsipareigoja projekto rezultatus bei įgyvendintas veiklas pristatyti Moterų ir vyrų lygių galimybių komisijos posėdyje.

 

XII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

51. Ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir valstybės biudžeto lėšų panaudojimo teisingumo bei tikslingumo auditą.

52. Ministerijos kanclerio sprendimas dėl projekto finansavimo gali būti pakeistas ar pripažintas netekusiu galios, atsižvelgus į SPPD pateiktą metinę atitinkamos priemonės įgyvendinimo ataskaitą ir (ar) į tai, ar valstybės biudžeto lėšos buvo panaudotos tinkamai, ir (ar) pasikeitus teisės aktams, kuriais remiantis konkursui skirti valstybės biudžeto asignavimai, ar kitiems dokumentams (pvz., programos sąmatoms), taip pat Ministerijai arba teismui patenkinus pareiškėjo skundą ir pakartotinai taisyklėse ir Nuostatuose nustatyta tvarka įvertinus šio pareiškėjo paraišką.

53. Ministerijos veiksmai ir neveikimas, Ministerijos kanclerio sprendimas dėl valstybės biudžeto lėšų skyrimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka. Pareiškėjai, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, SPPD ir (ar) komisijos sprendimus dėl paraiškų atmetimo gali skųsti Ministerijai per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią sužinojo arba turėjo sužinoti apie SPPD ir (ar) komisijos sprendimą. Jei Ministerija patenkina pareiškėjo skundą, o SPPD ir (ar) komisija pakartotinai įvertintą paraišką vėl atmeta, pareiškėjas šį SPPD ir (ar) komisijos sprendimą gali skųsti Vyriausiajai administracinių ginčų komisijai arba teismui įstatymų nustatyta tvarka.

54. Ministerija ir SPPD neprisiima atsakomybės, jei dėl projekte (paraiškoje ir (ar) valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje) nurodytų klaidingų kontaktinių duomenų (adreso, telefono ryšio numerio, elektroninio pašto adreso) pareiškėjo, projekto vykdytojo nepasiekia laiškai arba su pareiškėju, projekto vykdytoju negalima susisiekti kitu būdu.

55. Ministerija savo interneto svetainėje skelbia kiekvienam konkursui vykdyti kiekvienais metais skirtas valstybės biudžeto lėšų sumas.

56. SPPD savo interneto svetainėje skelbia apibendrintas konkursų vykdymo ir (ar) atitinkamų priemonių įgyvendinimo ataskaitas.

57. Konkurso organizavimo dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

58. Asmens duomenys tvarkomi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Nuostatų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą, nustatyta tvarka.

59. Duomenų subjekto teisės įgyvendinamos duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka, vadovaujantis Reglamentu (ES) 2016/679.

___________________________

part_20256222dc5e44d391d4dfbc5f41e675_end