LIETUVOS RESPUBLIKOS Ekonomikos ir inovacijų MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŪKIO MINISTRO 2013 M. LIEPOS 30 D. ĮSAKYMO NR. 4-670 „DĖL IŠORINĖS REKLAMOS ĮRENGIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. liepos 28 d. Nr. 4-430

Vilnius

 

1.    P a k e i č i u Išorinės reklamos įrengimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. Išorinės reklamos įrengimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato išorinės reklamos įrengimo bendruosius reikalavimus, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnio 2 dalies 6 punkte nurodytoms iškaboms keliamus reikalavimus, leidimų įrengti išorinę reklamą (toliau – leidimas) išdavimo, atsisakymo juos išduoti, įspėjimo apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą ir leidimų galiojimo panaikinimo tvarką, savivaldybių, kurių teritorijoje įrengiama išorinė reklama, merų ar jų įgaliotų savivaldybių administracijų (toliau – leidimus išduodanti institucija) įgaliojimus.“

1.2. Pakeičiu 2.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

2.3. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Reklamos įstatyme ir Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.“

1.3. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

7. Tais atvejais, kai reklaminis įrenginys yra statinys ar jam įrengti yra privalomas statybą leidžiantis dokumentas, jis turi būti projektuojamas ir statomas ar įrengiamas vadovaujantis Statybos įstatymo ir kitų projektavimą, statybą, architektūrą, žemės naudojimą ir tvarkymą, teritorijų planavimą reguliuojančių teisės aktų nuostatomis.“

1.4. Pakeičiu 42 punktą ir jį išdėstau taip:

42. Pareiškėjų asmens duomenų tvarkymo tikslas – sprendimų dėl leidimų išdavimo, įspėjimo apie galimą leidimo galiojimo panaikinimą ar leidimo galiojimo panaikinimą priėmimo vykdymas, informacijos apie išduotus leidimus ir leidimų turėtojų asmens duomenų teikimas Reklamos įstatyme nustatytų reikalavimų įgyvendinimo priežiūrą atliekančioms institucijoms šiame įstatyme nustatytų reikalavimų įgyvendinimo priežiūros tikslais.“

1.5. Pakeičiu 43 punktą ir jį išdėstau taip:

43. Pareiškėjų asmens duomenų gavėjai – Reklamos įstatyme nustatytų reikalavimų įgyvendinimo priežiūrą atliekančios institucijos.“

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2023 m. rugpjūčio 1 d.

 

 

Finansų ministrė, pavaduojanti

ekonomikos ir inovacijų ministrą                                                                                Gintarė Skaistė