MIGRACIJOS DEPARTAMENTO

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

Dėl MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS MOBILIOS PASLAUGOS teikimo kliento nurodytoje vietoje tvarkOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. birželio 5 d. Nr. 3K-159

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2000 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. 388 „Dėl Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nuostatų ir administracijos struktūros patvirtinimo“, 17.2 papunkčiu:

t v i r t i n u Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos mobilios paslaugos teikimo kliento nurodytoje vietoje tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Direktorė                                                                                                         Evelina Gudzinskaitė

 


 

PATVIRTINTA

Migracijos departamento prie

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

2023 m. birželio 5 d. įsakymu Nr. 3K-159

 

 

MIGRACIJOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS MOBILIOS PASLAUGOS teikimo kliento nurodytoje vietoje tvarkOS APRAŠAS

 

1.  Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos mobilios paslaugos teikimo kliento nurodytoje vietoje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų suteikti mobilią paslaugą kliento nurodytoje vietoje (toliau – mobili paslauga) pateikimo ir nagrinėjimo tvarką, mobilios paslaugos teikimo tvarką.

2.  Mobili paslauga teikiama priimant prašymus išduoti ar pakeisti pasą ar asmens tapatybės kortelę, išduoti ar pakeisti teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiantį ar patvirtinantį dokumentą, jeigu:

2.1.    Lietuvos Respublikos pilietis dėl negalios arba dėl atliekamų arešto, laisvės atėmimo bausmės, arba dėl teismo nutartimi taikomos priverčiamosios medicinos priemonės psichikos sveikatos priežiūros įstaigoje negali pats atvykti į Migracijos departamentą;

2.2.    užsienietis, turintis teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiantį ar patvirtinantį dokumentą, dėl negalios negali pats atvykti į Migracijos departamentą.

3.  Mobili paslauga teikiama:

3.1.    Lietuvos Respublikos piliečiams:

3.1.1. kai klientas turi pasą arba asmens tapatybės kortelę, – jeigu iki kliento turimo asmens dokumento galiojimo pabaigos liko ne daugiau negu 3 mėnesiai;

3.1.2. kai klientas turi pasą ir asmens tapatybės kortelę, – jeigu iki kliento abiejų turimų asmens dokumentų (paso ir asmens tapatybės kortelės) galiojimo pabaigos liko ne daugiau negu 3 mėnesiai;

3.1.3. kai klientas pageidauja užsisakyti asmens tapatybės kortelę, kurioje fiksuotas asmens elektroninės atpažinties sertifikatas ir kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas;

3.2.    užsieniečiams – kai iki teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiančio ar patvirtinančio dokumento galiojimo pabaigos liko ne daugiau negu 3 mėnesiai.

4.  Prašymas suteikti mobilią paslaugą gali būti teikiamas:

4.1.    Migracijos departamento telefonu 8 707 67000;

4.2.    el. paštu info@migracija.gov.lt.

5.  Pateikiant prašymą suteikti mobilią paslaugą nurodoma:

5.1.    kliento, kuriam pageidaujama užsakyti mobilią paslaugą, vardas, pavardė, gimimo data arba asmens kodas, pilietybė;

5.2.    turimo dokumento rūšis ir galiojimo laikas;

5.3.    kokį dokumentą pageidaujama užsakyti;

5.4.    mobilios paslaugos suteikimo adresas;

5.5.    kontaktinis telefono numeris;

5.6.    kontaktinio asmens vardas ir pavardė, jeigu paslaugą užsako ne pats klientas;

5.7.    priežastis, dėl kurios klientas pats negali atvykti į Migracijos departamento skyrių;

5.8.    informacija, ar klientas gali pateikti Aprašo ‎5.7 papunktyje nurodytą priežastį patvirtinančius dokumentus;

5.9.    informacija, jeigu klientas ar kartu su juo gyvenantys asmenys serga pavojingomis ar ypač pavojingomis užkrečiamomis ligomis.

6.  Jeigu prašymą suteikti mobilią paslaugą teikia įstaiga (pvz., socialinę paramą teikianti, socialinės globos, gydymo ar įkalinimo įstaiga, savivaldybė, seniūnija), ji privalo nurodyti visus ‎5 punkte išvardytus duomenis dėl visų aptarnauti prašomų asmenų.

7.  Migracijos departamento Aptarnavimo skyriaus darbuotojas prašymus suteikti mobilią paslaugą registruoja į Mobilios paslaugos užsakymų registracijos žurnalą (Aprašo priedas).

8.  Prašymus suteikti mobilią paslaugą nagrinėja Migracijos departamento Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio skyriai, priklausomai nuo mobilios paslaugos suteikimo vietos.

9.  Prašymą nagrinėjantis darbuotojas, atsižvelgdamas į prašymų suteikti mobilią paslaugą pateikimo datą bei vadovaudamasis racionalumo, efektyvumo ir protingumo principais, sudaro mobilios paslaugos teikimo maršrutus.

10.  Prireikus (pvz., esant įtarimų, kad mobilios paslaugos pageidauja ne Aprašo ‎2 punkte nurodytas asmuo) Migracijos departamento darbuotojas paprašo kliento pateikti ‎5.7 papunktyje nurodytą priežastį patvirtinančius dokumentus.

11. Migracijos departamento darbuotojas paskiria mobilios paslaugos teikimo datą, kuri turi būti ne vėlesnė kaip 20 kalendorinių dienų nuo prašymo pateikimo dienos.

12. Paskyręs mobilios paslaugos teikimo datą, Migracijos departamento darbuotojas prašyme nurodytu telefonu ir (ar) el. paštu informuoja klientą apie numatomą mobilios paslaugos teikimo datą ir laiką.

13. Jeigu klientas nurodo, kad jam paskirta mobilios paslaugos teikimo data ir (ar) laikas netinkama, paskiriama kita mobilios paslaugos teikimo data ir (ar) laikas (iš viso turi būti pasiūlytos 2 skirtingos datos).

14.  Paslauga neteikiama, jeigu:

14.1.  nustatoma, kad mobilios paslaugos pageidauja asmuo, nenurodytas Aprašo ‎2 punkte;

14.2.  klientas nepateikia Aprašo ‎5 punkte nurodytos informacijos;

14.3.  iki turimo dokumento (Lietuvos Respublikos piliečiams – paso ar asmens tapatybės kortelės, užsieniečiams – teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiančio ar patvirtinančio dokumento) galiojimo pabaigos liko daugiau kaip 3 mėnesiai, išskyrus atvejus, kai klientas pageidauja užsisakyti asmens tapatybės kortelę, kurioje fiksuotas asmens elektroninės atpažinties sertifikatas ir kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas;

14.4.  per pastaruosius metus mobili paslauga buvo nesuteikta dėl šiame punkte nurodytų priežasčių ir klientas nenurodo svarbių priežasčių, dėl kurių jam turėtų būti suteikta mobili paslauga;

14.5.  klientas nepateikia Aprašo ‎10 punkte nurodytų dokumentų;

14.6.  su klientu nepavyksta susisiekti ilgiau nei 3 darbo dienas;

14.7.  Aprašo ‎13 punkte nurodyta tvarka paskirta mobilios paslaugos teikimo data ir (ar) laikas klientui nėra tinkamas;

14.8.  nuvykus į mobilios paslaugos teikimo vietą, klientas nesudaro sąlygų mobiliai paslaugai suteikti ilgiau kaip 10 minučių.

15.  Migracijos departamentas telefonu arba el. paštu, jeigu klientas prašymą pateikė el. paštu, informuoja klientą apie tai, kad jam neteikiama mobili paslauga, ir priežastį, dėl kurios mobili paslauga neteikiama. Jeigu Aprašo ‎14 punkte nurodytos aplinkybės paaiškėja jau atvykus pas klientą, atsisakymo suteikti paslaugą priežastys klientui paaiškinamos žodžiu, o Aprašo ‎14.8 papunktyje nurodytu atveju – žodžiu, telefonu arba el. paštu. Migracijos departamento darbuotojas informaciją apie mobilios paslaugos nesuteikimą ir kliento informavimą nurodo kliento asmens byloje Lietuvos migracijos informacinėje sistemoje (MIGRIS).

16Migracijos departamentas, teikdamas mobilias paslaugas, bendradarbiauja su socialinę paramą teikiančiomis, socialinės globos ar gydymo įstaigomis, savivaldybėmis, seniūnijomis ir pan. (pvz., esant galimybei – nuvyksta į paslaugos teikimo vietą šios įstaigos transporto priemone ir pan.).

_______________

 

part_05b01de062bf4e70a0700c861ff2872f_end