ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2019 M. BIRŽELIO 28 D. ĮSAKYMO NR. 1-AĮ-502 „DĖL ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. gruodžio 18 d. Nr. 1-AĮ-907

Anykščiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2010 m. liepos 29 d. sprendimu Nr. TS-249 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės tarybos 2008 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. TS-117 „Dėl asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ 41 punktu ir siekdama, kad būtų operatyviau organizuojamas Anykščių rajono savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo komisijos darbas:

p a k e i č i u Anykščių rajono savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo komisijos nuostatus, patvirtintus Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1-AĮ-502 „Dėl Anykščių rajono savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo komisijos nuostatų patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 5.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

5.5. pasikeitus aplinkybėms, turinčioms įtakos asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikiui tenkinti, spręsti ir teikti Administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui siūlymus dėl socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) pakeitimo ar nutraukimo;“.

2. Pakeičiu 5.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

5.6. Administracijos direktoriaus siūlymu nagrinėti asmenų pateiktus prašymus bei skundus dėl socialinių paslaugų poreikio įvertinimo, socialinių paslaugų skyrimo, teikimo, mokėjimo už socialines paslaugas ir kitais socialinių paslaugų organizavimo klausimais bei teikti rekomendacinio pobūdžio išvadas;“.

3. Pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Komisijos sekretorius rengia posėdžių darbotvarkę, informuoja Komisijos narius apie posėdžio laiką, vietą ir darbotvarkę, rengia posėdžio protokolą ir atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą. Komisijos protokolas registruojamas per 3 darbo dienas dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“, (toliau – DVS „Kontora“).

4. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Komisijos posėdžiai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir Komisijos sekretorius.“.

5. Papildau 121 punktu:

121. Jeigu Komisijos sekretorius negali eiti pareigų, jį laikinai pavaduoja Komisijos pirmininko paskirtas atsakingas darbuotojas.“.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                                 Ligita Kuliešaitė