SPRENDIMAS
DĖL KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2019 m. gruodžio 16 d. Nr. TS-230
Kazlų Rūda
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, 12 punktu, 13 punktu, 14 punktu, 18 punktu, 29 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi įstatymo 17 straipsnio 2 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymo 41 straipsnio 1 dalimi, 63 straipsnio 5 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 14 d. nutarimu Nr. 22 patvirtintos Mokymosi pagal neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programas finansavimo metodikos 4 punktu, Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2018-02-14 sprendimu Nr. TS-16 patvirtinto Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo, vykdymo ir asignavimų administravimo tvarkos aprašo 43 punktu Kazlų Rūdos savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2014-12-18 sprendimą Nr. TS IV (42)-2269 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių projektų atrankos, vertinimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
2.2. Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2016-05-25 sprendimą Nr. TS V (13)-2602 „Dėl neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programų, finansuojamų Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto lėšomis, finansavimo ir atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“;
2.3. Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2018-03-28 sprendimą Nr. TS-24 „Dėl vaikų ir jaunimo poilsio ir kitų socializacijos projektų, finansuojamų Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto lėšomis, finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“;
2.4. Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2018-04-25 sprendimą Nr. TS-88 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, 44240 Kaunas) arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d.
sprendimu Nr. TS-230
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS
BIUDŽETO LĖŠŲ TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašas (toliau tekste – Aprašas) reglamentuoja nevyriausybinių organizacijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų (toliau tekste – Pareiškėjai) finansavimo ir projektų paraiškų pateikimo, svarstymo, vertinimo, projektų finansavimo ir atsiskaitymo už gautas lėšas tvarką.
2. Lėšos skiriamos konkurso ir ne konkurso būdu. Lėšos ne konkurso būdu skiriamos veiklos išlaidoms padengti ir iš kitų finansavimo šaltinių įgyvendinamiems projektams iš dalies finansuoti. Pretenduojant į lėšas, skiriamas ne konkurso būdu, teikiamas laisvos formos prašymas ir pagal poreikį papildomi dokumentai. Lėšos konkurso būdu skiriamos Pareiškėjų projektinei veiklai finansuoti. Pretenduojant į lėšas, skiriamas konkurso būdu, pildoma nustatytos formos paraiška.
3. Lėšos projektams (toliau tekste – Projektas) ir veiklai įgyvendinti yra numatomos Kazlų Rūdos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžete ir skiriamos Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
4. Konkurso būdu Pareiškėjai finansuojami Kazlų Rūdos savivaldybės administracijai (toliau tekste – Administracija) skelbiant Projektų konkursą. Lėšos ne konkurso būdu gali būti skiriamos Projektams iš dalies finansuoti, dalyvaujant nacionalinio biudžeto, Europos Sąjungos ir kitose programose, taip pat kitoms Pareiškėjų vykdomoms veikloms.
5. Pareiškėjų Projektų paraiškų vertinimą vykdo Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos sprendimu sudaryta vertinimo komisija (toliau tekste – Komisija).
6. Kai Projektą įgyvendina daugiau nei vienas juridinis asmuo, paraišką dėl to paties projekto turi teisę teikti tik vienas juridinis asmuo.
7. Pareiškėjai, neatsiskaitę Savivaldybės administracijai už gautas lėšas ar neįvykdę kitų sutartinių įsipareigojimų, neturi teisės dalyvauti Projektų paraiškų konkurse.
II SKYRIUS. FINANSAVIMO PROGRAMOS
I SKIRSNIS. BENDROSIOS NUOSTATOS
9. Kazlų Rūdos savivaldybės biudžete yra 3 biudžeto lėšų programos, kuriose numatytas nevyriausybinių organizacijų bei kitų juridinių bei fizinių asmenų finansavimas:
II SKIRSNIS. ŽINIŲ VISUOMENĖS, KULTŪRINIO IR SPORTINIO AKTYVUMO SKATINIMO PROGRAMA
Neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programų projektai
10. Programai teikiami Neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programų (toliau tekste – Programų) projektai, atitinkantys sąlygas:
10.2. lėšos skiriamos projektams, kurie:
10.2.1. skirti neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi dalyvių kvalifikacijai ir (arba) kompetencijoms tobulinti;
10.2.2. apima ne mažiau kaip 48 kontaktinio darbo valandas (kontaktinio darbo valanda – 60 min.) ir ne daugiau kaip 240 kontaktinio darbo valandų,
10.3. Programos atrenkamos pagal kriterijus, nurodytus Mokymosi pagal neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programas finansavimo metodikoje;
10.4. Programos vykdytojas turi atitikti reikalavimus, nurodytus Mokymosi pagal neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi programas finansavimo metodikoje;
10.5. gautomis lėšomis tinkamos finansuoti Programų vykdymo išlaidų kategorijos:
10.5.1. Programą administruojančio ir vykdančio personalo darbo užmokestis ir su darbo santykiais susiję darbdavio įsipareigojimai, apskaičiuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat administruojančio ir (ar) vykdančio personalo paslaugų įsigijimas (užsiimantys individualia veikla pagal pažymą ir kt.),
10.6. lėšos negali būti numatytos ir naudojamos:
10.6.3. ilgalaikei patalpų nuomai ar išperkamajai nuomai, remontui, rekonstrukcijai ir statybai, patalpų eksploatacijai, darbo užmokesčiui, nesusijusiam su Programos vykdymu,
10.7. teikiami dokumentai:
10.7.1. užpildyta ir Pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens pasirašyta ir užantspauduota paraiška gauti lėšų Programai (Aprašo 1 priedas),
10.7.3. jeigu Programos įgyvendinime dalyvauja partneris, teikiama partnerio įstatų (nuostatų) patvirtinta kopija ir bendradarbiavimo arba jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties dėl konkursui teikiamos Programos vykdymo patvirtinta kopija,
Jaunimo iniciatyvų projektai
11. Programai teikiami Jaunimo iniciatyvų projektai, atitinkantys sąlygas:
11.1. galimi pareiškėjai: ne pelno siekiantys juridiniai asmenys, kurie vykdo jaunimui skirtas veiklas, jaunimo organizacijos bei neformalios jaunimo grupės, kurios veikia Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje;
11.2. lėšos skiriamos projektams, kurie:
11.2.1. įvairiais būdais bei metodais kelia jaunų, aktyvių žmonių ir asmenų, dirbančių su jaunimu, kompetencijas, gebėjimus ir įgūdžius,
11.2.2. skatina jaunimo saviraišką, įsitraukimą į visuomeninę veiklą, suteikiant galimybę jauniems žmonėms išreikšti save ir įgyvendinti turimas tradicines ir novatoriškas idėjas,
11.2.3. stiprinti socialinius įgūdžius, skatinti savanorišką veiklą ir įvairias jaunimo iniciatyvas,
11.3. kitas Jaunimo iniciatyvų projektų finansavimo, paraiškų teikimo, atrankos, vertinimo, atsiskaitymo sąlygas reglamentuoja Aprašo I, III, IV ir V skyrių nuostatos.
Vaikų ir jaunimo vasaros poilsio organizavimo ir socializacijos projektai
12. Programai teikiami Vaikų ir jaunimo vasaros poilsio organizavimo ir socializacijos projektai, atitinkantys šias sąlygas:
12.1. galimi pareiškėjai: pelno nesiekiančios organizacijos, vykdančios veiklą Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje;
12.2. lėšos skiriamos projektams, kurie skirti:
Kultūrinių tradicijų skatinimas
13. Kultūrinių tradicijų skatinimas vykdomas pagal sąlygas:
13.1. galimi pareiškėjai: kultūros srityje veikiantys juridiniai asmenys, kurie vykdo veiklą Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje;
13.2. lėšos skiriamos ne konkurso būdu teikiant laisvos formos prašymą bei pateikiant lėšų poreikį įrodančią sąmatą;
13.3. lėšos skiriamos veikloms, propaguojančioms ir plėtojančioms etninę Lietuvos kultūrą, kultūros paveldą, savivaldybės kultūrinį savitumą ir kultūros tradicijas;
Sporto srityje veikiančių fizinių ir juridinių asmenų rėmimo projektai
14. Programai teikiami Sporto srityje veikiančių fizinių ir juridinių asmenų rėmimo projektai, atitinkantys sąlygas:
14.2. konkurso būdu finansuojamos veiklos sritys:
14.2.1. pasirengti ir dalyvauti savivaldybės, regiono, šalies, tarptautiniuose renginiuose (čempionatai, pirmenybės, žaidynės ir kt.), šioms veikloms finansuoti skiriant 75 proc. visų sporto srityje veikiančių fizinių ir juridinių asmenų rėmimo projektams skirtų lėšų, numatytų Savivaldybės biudžete,
14.2.2. pasirengti ir dalyvauti „Sportas visiems“, sveikatingumo, sveikos gyvensenos renginiuose, sporto šventėse bei akcijose, šioms veikloms finansuoti skiriant 10 proc. visų sporto srityje veikiančių fizinių ir juridinių asmenų rėmimo projektams skirtų lėšų, numatytų Savivaldybės biudžete,
14.3. kvietimai teikti paraiškas konkurso būdu finansuojamoms veikloms skelbiami I ketvirtyje. Likus nepanaudotų lėšų, papildomi kvietimai skelbiami II ir III ketvirčiuose;
14.4. ne konkurso būdu lėšos skiriamos už aukštus sportinius rezultatus pagal Aprašo 4 priedą, piniginiams prizams skiriant 10 proc. visų sporto srityje veikiančių fizinių ir juridinių asmenų rėmimo projektams skirtų lėšų, numatytų Savivaldybės biudžete; finansavimas skiriamas visus metus;
14.5. neįgaliųjų socialinės integracijos per kūno kultūrą ir sportą projektams kofinansavimas skiriamas pateikus laisvo formos prašymą ir dokumentus, įrodančius Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos skiriamą finansavimą;
14.6. Finansuojamos išlaidos:
14.6.6. sportininkų, trenerių, teisėjų maitinimas (ne daugiau kaip 30 proc. projektui įgyvendinti prašomos sumos),
III SKIRSNIS. EKONOMINIO KONKURENCINGUMO DIDINIMO PROGRAMA
Nevyriausybinių organizacijų stiprinimo projektai
15. Programai teikiami Nevyriausybinių organizacijų stiprinimo projektai, atitinkantys sąlygas:
15.2. konkurso būdu lėšos skiriamos šioms veikloms finansuoti:
15.2.2. akcijoms ir iniciatyvoms, skirtoms viešųjų erdvių ir aplinkos kokybei gerinti (parkų, sporto ir poilsio aikštelių, kitų vietos bendruomenės teritorijoje esančių poilsio ir rekreacijos vietų tvarkymas),
15.2.3. NVO bendradarbiavimo stiprinimui su kitais viešaisiais juridiniais asmenimis, plėtojant partnerystę, sprendžiant vietos bendruomenei aktualius klausimus, kuriant palankią aplinką bendruomeninei veiklai,
15.3. ne konkurso būdu (teikiant laisvos formos prašymą), lėšos skiriamos:
15.3.2. draudimų išlaidoms kompensuoti: ES įgyvendintų projektų draudimo išlaidoms, turto draudimo išlaidoms (100 proc.),
15.3.3. projektams kofinansuoti dalyvaujant ES paramos fondų projektuose (iki 30 proc. bendros projekto vertės, esant savivaldybės Tarybos pritarimui),
15.4. Lėšos neskiriamos:
15.5. maksimalią vieno projekto finansavimo sumą kiekvienais metais protokoliniu sprendimu prieš paskelbiant kvietimą teikti projektines paraiškas, nustato NVO projektų vertinimo Komisija, atsižvelgdama į tų metų biudžeto galimybes;
15.6. laisvos formos prašymai dėl ne konkurso būdu skiriamo finansavimo gali būti teikiami visus metus, tačiau svarstomi ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį;
IV SKIRSNIS. SOCIALINĖS PARAMOS PLĖTOJIMO IR VISUOMENĖS SVEIKATINIMO RĖMIMO PROGRAMA
Socialinės gerovės plėtros projektai
16. Programai teikiami Socialinės gerovės plėtros projektai, atitinkantys sąlygas:
16.1. galimi Pareiškėjai: savivaldybės teritorijoje veikiančios viešosios įstaigos, asociacijos, religinės bendruomenės ir bendrijos, kitos pelno nesiekiančios nevyriausybinės organizacijos bei kiti juridiniai asmenys, kurių nuostatuose (įstatuose) nurodytos edukacinės, socialinių įgūdžių ugdymo bei švietimo, užimtumo ir kt. socialinio pobūdžio veiklos;
16.3. šioje Programoje dalyvaujantiems projektams lėšos skiriamos socialinės apsaugos sritims finansuoti:
16.3.2. socialinę riziką ir atskirtį patiriančių asmenų ir šeimų socialinės reabilitacijos ir integracijos priemonėms įgyvendinti,
16.3.4. šeimoje ir bendruomenėje teikiamai pagalbai (vaikams, neįgaliems vaikams, neįgaliems suaugusiems ir senyvo amžiaus asmenims ir jų šeimoms) plėtoti,
16.5. Paraiškų teikimo terminas – I ketvirtis. Likus nepanaudotų lėšų, papildomi kvietimai skelbiami II ir III ketvirčiuose.
Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektai
Visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos projektai
18. Programai teikiami Visuomenės sveikatos rėmimo projektai, atitinkantys sąlygas:
18.1. galimi pareiškėjai: pelno nesiekiantys juridiniai asmenys, vykdantys veiklą Kazlų Rūdos savivaldybės teritorijoje.
18.2. Programos lėšų naudojimo prioritetus ir paraiškų teikimo terminus nustato Kazlų Rūdos savivaldybės bendruomenės sveikatos taryba, atsižvelgdama į Lietuvos sveikatos programos, Lietuvos Respublikos Vyriausybės veiklos programos ir nutarimų šiais klausimais nuostatas, savivaldybės gyventojų poreikius (sergamumą, mirtingumą, nedarbingumą ir kt.);
18.3. Programos finansavimo šaltiniai:
18.4. finansuojamos veiklos:
18.4.1. sveikos gyvensenos skatinimas (alkoholio, tabako ir kitų psichotropinių medžiagų vartojimo prevencija, sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo skatinimas),
18.4.2. visuomenės psichikos sveikatos stiprinimas ir sutrikimų profilaktika (savižudybių, smurto prevencija, streso valdymas),
18.4.3. vaikų ir jaunimo sveikatos išsaugojimas ir stiprinimas (regėjimo, laikysenos sutrikimų prevencija ir kt.),
18.5. Projektui vykdyti gautos lėšos negali būti naudojamos:
18.5.1. asmens sveikatos priežiūros paslaugoms, už kurias yra mokama iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų, teikti,
18.6. jei Pareiškėjas per 30 darbo dienų nuo sutarties užregistravimo dienos nepasirašo sutarties, laikoma, kad Pareiškėjas nepajėgus vykdyti pateikto Projekto ir finansavimas neskiriamas;
III SKYRIUS. PARAIŠKŲ TURINIO REIKALAVIMAI IR PARAIŠKŲ TEIKIMAS
19. Projektai aprašomi užpildant nustatytos formos paraišką (Aprašo 5 priedas). Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba ir pasirašyta pareiškėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu (vardas, pavardė ir pareigos), bei patvirtinta antspaudu, jei pareiškėjas privalo turėti antspaudą. Paraiška turi būti užpildyta kompiuteriu. Siekiant užtikrinti projektų vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, pateikus paraišką savivaldybės administracijai, jos negalima taisyti, tikslinti, pildyti ar teikti papildomų dokumentų pareiškėjo iniciatyva.
20. Paraiškoje nurodoma:
20.1. informacija apie pareiškėją (pareiškėjo teisinė forma; juridinio asmens kodas; pareiškėjo vadovas; kontaktinis asmuo / projekto vadovas; banko sąskaitos numeris ir banko pavadinimas);
20.2. informacija apie Projektą (projekto pavadinimas; projektui įgyvendinti prašoma suma (eurais); projekto įgyvendinimo trukmė; projekto vykdymo vieta; projekto partneriai, jei pareiškėjas jų turi, jų kontaktiniai duomenys);
20.3. Projekto aprašymas (esamos padėties aprašymas, projekto tikslas ir uždaviniai, trumpas projekto aprašymas, tikslinė projekto grupė ir projekto dalyviai, laukiami rezultatai ir nauda įgyvendinus projektą);
20.4. Projekto veiklų įgyvendinimo planas, kuriame turi būti nurodytas projekto veiklos pavadinimas, jos vykdytojas (-ai), projekto veiklos įgyvendinimo pradžia, pabaiga, aprašymas (veiklos metodai, planuojamas dalyvių / savanorių skaičius), kokybiniai ir kiekybiniai vertinimo rodikliai);
20.5. detali Projekto įgyvendinimo sąmata (toliau tekste – Sąmata), nurodant lėšų šaltinius ir kiek lėšų prašoma iš savivaldybės biudžeto asignavimų;
20.8. pagrindinio (-ių) Projekto vykdytojo (-ų) kvalifikacija, patirtis ir gebėjimai įgyvendinti planuojamą Projektą bei kiti Projekto įgyvendinimą užtikrinsiantys ištekliai;
21. Pareiškėjas kartu su paraiška pateikia šių lietuvių kalba surašytų dokumentų (arba jų vertimų) kopijas:
21.2. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;
21.3. pagrindinio (-ių) Projekto vykdytojo (-ų) kvalifikaciją, patirtį ir gebėjimus įgyvendinti planuojamą projektą patvirtinančių dokumentų (pvz.: gyvenimo aprašymo, įgyvendintų projektų sąrašas);
22. Pareiškėjai, rengdami Projektus, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas su konkursu susijusiais klausimais, kurias pagal kompetenciją teikia atsakingas darbuotojas, kurio kontaktiniai duomenys nurodomi skelbime. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės projektų pateikimo dienos.
23. Projektų atrankos konkursas skelbiamas viešai savivaldybės interneto svetainėje. Skelbime nurodoma:
23.3. atsakingas savivaldybės darbuotojas (toliau tekste – atsakingas darbuotojas) (pareigos, vardas ir pavardė), teikiantis konsultacijas pareiškėjams su konkursu susijusiais klausimais, jo telefono numeris, elektroninio pašto adresas ir laikas pasiteirauti;
IV SKYRIUS. PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
25. NVO bei kitų juridinių ir fizinių asmenų projektų paraiškas nagrinėja ir vertina Komisija, patvirtinta Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos sprendimu. Komisija sudaroma iš Savivaldybės tarybos narių, Savivaldybės administracijos, švietimo įstaigų, jaunimo reikalų, NVO ir bendruomenių tarybų deleguotų atstovų. Tuo pačiu Sprendimu paskiriami Komisijos pirmininkas, Komisijos pirmininko pavaduotojas ir sekretorius. Komisijos darbui pirmininkauja Komisijos pirmininkas. Jeigu jo nėra, Komisijos pirmininko funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas.
26. Komisija projektų paraiškas vertina užpildydama NVO rėmimo konkurso projekto paraiškos vertinimo anketą (Aprašo 8 priedas). Kiekvienas projektas įvertinamas balais. Maksimalus balų skaičius –50. Galimybę gauti paramą turi projektai, surinkę ne mažiau kaip 20 balų.
27. Komisija sudaro konkursą laimėjusių pareiškėjų sąrašą, nurodydama kiekvienam pareiškėjui skiriamą lėšų sumą.
28. Bendrieji projektų vertinimo kriterijai:
29. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 1/2 Komisijos narių.
30. Sprendimai dėl skiriamų balų ir Projektui skiriamos finansuoti sumos priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasidalinus po lygiai – sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.
31. Paraiška atmetama nevertinant, jeigu pateikti ne visi reikalaujami dokumentai, neatitinka konkurso reikalavimų, taip pat jeigu organizacija nepateikė lėšų panaudojimo ataskaitos, jeigu ji buvo gavusi finansavimą iš Savivaldybės biudžeto praėjusiais metais.
32. Komisija, patikrinusi paraišką, gali prašyti paraiškos teikėją per nustatytą terminą (iki 5 darbo dienų) patikslinti pateiktą informaciją ir dokumentus. Jeigu Pareiškėjas per nustatytą terminą pateiktos informacijos ir dokumentų nepatikslina – paraiška atmetama.
33. Projektai turi būti įvertinti per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo dienos.
34. Komisijos narys turi teisę dėl projekto finansavimo pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.
35. Komisija Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia rekomendaciją dėl projektų finansavimo.
36. Savivaldybės administracijos direktorius atsižvelgdamas į komisijos vertinimą priima sprendimą dėl lėšų paskirstymo ir pasirašo savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį su Pareiškėju. Jei Pareiškėjui buvo skirtas dalinis finansavimas, t.y. Savivaldybės administracijos direktoriaus skirta suma yra mažesnė, negu Pareiškėjas nurodė Paraiškoje, Pareiškėjas, pasirašydamas finansavimo sutartį su Savivaldybės administracija, turi teisę keisti savo Projekto veiklos apimčių įsipareigojimus, bet neturi teisės keisti Paraiškoje aprašytos veiklos turinio ir tikslų
V SKYRIUS. PROJEKTŲ FINANSAVIMAS, ATSISKAITYMAS IR KONTROLĖ
37. Projektų finansavimo tikslas – suteikti Savivaldybėje veikiančioms NVO bei kitiems juridiniams bei fiziniams asmenims platesnes galimybes tenkinti įvairiapusius poreikius, stiprinti ir paremti aktyvias Savivaldybėje veikiančias NVO, skatinti jų veiklos tęstinumą.
38. Projektams lėšos skiriamos iš Savivaldybės biudžeto. Tinkamos Projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su Projekte numatytomis veiklomis ir būtinos projektui vykdyti, pagrįstos projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu.
39. Gautas lėšas Projekto teikėjai gali naudoti tik Projekte numatytai veiklai finansuoti. Jos negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus.
40. Pareiškėjai, įvykdę projektą ir panaudoję numatytas lėšas, Savivaldybės administracijos buhalterinės apskaitos skyriui pateikia Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (Aprašo 6 priedas) ir papildomus dokumentus, numatytus biudžeto lėšų naudojimo sutartyje. Komisijai – vykdyto Projekto įgyvendinimo ataskaitą, taip pat nuosavą indėlį patvirtinančius dokumentus, ne vėliau kaip 20 kalendorinių dienų po projekto įgyvendinimo (Aprašo 7 priedas).
41. Komisija ir programų koordinatoriai Pareiškėjams teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto įgyvendinimu.
42. Administracijos direktorius įsakymu, atsižvelgdamas į Komisijos rekomendacijas, paskiria lėšas ir pasirašo nustatytos formos sutartis.
43. Jeigu Savivaldybės administracijos direktorius paskiria kitą lėšų sumą, nei rekomendavo Komisija – jis turi nurodyti savo sprendimo priežastis.
45. Už tikslingą lėšų panaudojimą Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka atsako Projektą vykdančio Pareiškėjo vadovas.
46. Išaiškėjus, kad lėšos buvo panaudotos ne pagal paskirtį, gavėjas privalo lėšas grąžinti į Savivaldybės biudžetą.
47. Pareiškėjai, gavę finansavimą, privalo viešinti informaciją apie įgyvendintą projektą ir atliktus darbus. Viešinant projektą turi nepažeisti viešosios tvarkos, laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos ir nurodyti, kad projektui lėšas skyrė Savivaldybė.
VI SKYRIUS. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
1 priedas
Paraiška gauti lėšų neformaliojo suaugusiųjų švietimo IR TĘSTINIO MOKYMOSI programAI
20___ m. ________________ _____ d.
(mėnuo)
I. INFORMACIJA APIE PROGRAMOS PAREIŠKĖJĄ
Juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas ir pavardė |
|
Juridinio asmens kodas arba fizinio asmens gimimo data |
|
Juridinio asmens teisinė forma |
|
Juridinio asmens buveinės arba fizinio asmens gyvenamosios vietos adresas: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
|
tel. |
|
el. p. adresas |
|
Kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, tel., el. p. adresas |
|
Programos rengėjas (vardas, pavardė, kvalifikacija) |
|
II. INFORMACIJA APIE PARTNERĮ (jeigu taikoma)
Eil. Nr. |
Juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas ir pavardė |
Juridinio asmens kodas arba fizinio asmens gimimo data |
Juridinio asmens teisinė forma |
Juridinio asmens buveinės arba fizinio asmens gyvenamosios vietos adresas: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
Kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, tel., el. p. adresas |
Partnerio reikalingumo pagrindimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III. PROGRAMOS APRAŠAS
1. Bendrosios nuostatos |
|||||
1.1. Programos pavadinimas |
(Nurodomas programos pavadinimas) |
||||
1.2. Programos trukmė ir apimtis |
(Nurodoma planuojama programos trukmė (dienomis ir sesijomis (jei taikoma) ir apimtis (kontaktinėmis akademinėmis valandomis) |
||||
1.3. Programos tikslinė (-ės) dalyvių grupė (grupės) |
(Apibūdinama tikslinė dalyvių grupė (-ės)) |
||||
1.4. Programos dalyvių skaičius |
(Nurodomas planuojamas programos dalyvių skaičius) |
||||
1.5. Programos anotacija |
(Trumpai nurodomi projekto tikslai, numatomi rezultatai) |
||||
2. Tikslas ir uždaviniai |
|||||
2.1. Programos aktualumas |
(Pagrindžiamas programos aktualumas, reikalingumas ir jos poveikis programos dalyviams) |
||||
2.2. Tikslas ir uždaviniai |
(Nurodomas programos tikslas ir jį detalizuojantys uždaviniai) |
||||
3. Programos turinys ir metodai |
|||||
Tema |
Trumpas dėstomos temos aprašymas |
Mokymo (mokymosi) metodai |
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos |
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
4. Mokymosi pasiekimų vertinimas ir įteisinimas |
|||||
4.1. Programos dalyvių pasiekimų vertinimas |
(Aprašoma, kokiais vertinimo būdais ir kaip dažnai bus vertinami programos dalyviai) |
||||
4.2. Dalyvių įgytų kompetencijų patvirtinimas |
(Nurodoma, ar bus išduotas mokymosi pasiekimus patvirtinantis dokumentas ir koks tai dokumentas) |
||||
5. Laukiami rezultatai ir galimas programos tęstinumas |
(Apibūdinama projektu siekiama nauda ir jo tęstinumo galimybės) |
||||
IV. PROGRAMOS FINANSAVIMAS
|
Suma (Eur) |
1. Prašomų skirti lėšų suma: |
|
Lėšų paskirtis: |
Suma (Eur) |
Programą administruojančio personalo darbo užmokestis ir su darbo santykiais susiję darbdavio įsipareigojimai, apskaičiuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat administruojančio personalo paslaugų įsigijimas (užsiimantys individualia veikla pagal pažymą ir kt.) |
|
Programą vykdančio personalo darbo užmokestis ir su darbo santykiais susiję darbdavio įsipareigojimai, apskaičiuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat vykdančio personalo paslaugų įsigijimas (užsiimantys individualia veikla pagal pažymą ir kt.) |
|
Programai vykdyti būtinų kanceliarinių prekių įsigijimas |
|
Kitos programos vykdymo ir organizavimo išlaidos, kurios atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatytas mokymo lėšas – tiesiogiai švietimo procesui organizuoti būtinas lėšas |
|
|
Suma (Eur) |
2. Kitų finansavimo šaltinių lėšos: |
|
Lėšų paskirtis: |
Suma (Eur) |
|
|
|
|
|
|
_____________________________________________________
(pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens
vardas, pavardė, parašas)
_________________________
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
2 priedas
______________________________________________
(suaugusiųjų neformaliojo švietimo ar tęstinio mokymosi programos vykdytojo pavadinimas)
NEFORMALIOJO SUAUGUSIŲJŲ ŠVIETIMO AR TĘSTINIO MOKYMOSI PROGRAMOS
......................................................................................................
UŽSIĖMIMŲ GRAFIKAS
Eil. Nr. |
Užsiėmimo vieta (adresas, patalpos) |
Mėnuo |
Diena |
Užsiėmimo trukmė (pedagoginėmis valandomis) |
Užsiėmimo laikas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________________ _____________
(atsakingo asmens vardas, pavardė) (parašas)
_______________________
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
3 priedas
PARAIŠKOS VERTINIMAS
Pareiškėjas |
|
|||
Programos pavadinimas |
|
|||
Vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
|
1. Pareiškėjas konkursui pateikė 1 (vieną) paraišką ir nėra partneris kitose paraiškose |
|
|
|
|
2. Paraiška yra pateikta laiku užantspauduotame ir nepažeistame voke, iki galo užpildyta, susegta (surišta), sunumeruoti lapai, atitinka nustatytą paraiškos formą, pasirašytą pareiškėjo vadovo arba įgalioto asmens (jei įgaliotas asmuo – ar yra įgaliojimas), užantspauduota |
|
|
|
|
3. Pateikta pareiškėjo ir partnerio (jeigu taikoma) įstatų (nuostatų) kopijos |
|
|
|
|
4. Pateikta bendradarbiavimo arba jungtinės veiklos (partnerystės) sutarties dėl konkursui teikiamos programos vykdymo patvirtinta kopija (jeigu taikoma) |
|
|
|
|
5. Ar per praėjusius pastaruosius 3 (trejus) metus pareiškėjas, gavęs finansavimą programai vykdyti, tinkamai atsiskaitė už panaudotas lėšas ir skirtos lėšos buvo panaudotos pagal tikslinę paskirtį? (Jeigu ne, tai tuo atveju paraiška pripažįstama netinkama ir toliau nevertinama) |
|
|
|
|
6. Programa yra skirta neformaliojo suaugusiųjų švietimo dalyvių kvalifikacijai tobulinti ir (arba) papildomoms kompetencijoms įgyti |
|
|
|
|
7. Programos vykdymo apimtis ne mažiau kaip 48 kontaktinio darbo valandos (kontaktinio darbo valanda – 60 min.) ir ne daugiau kaip 240 kontaktinio darbo valandų |
|
|
|
|
8. Minimalus besimokančiųjų skaičius grupėje – 15 asmenys |
|
|
|
|
9. Programos turinys ir siekiami rezultatai atitinka vieną iš šių sąlygų: |
|
|
|
|
9.1. mokymosi visą gyvenimą paslaugų regionuose plėtra;
|
|
|
|
|
9.2. darbo rinkai aktualių suaugusiųjų bendrųjų kompetencijų ugdymas |
|
|
|
|
9.3. asmenų mokymasis trečiojo amžiaus universitete |
|
|
|
|
9.4. andragogų kompetencijų tobulinimas |
|
|
|
|
9.5. profesinei veiklai reikalingų žinių ir gebėjimų įgijimas ar tobulinimas |
|
|
|
|
9.6. asmens bendrosios kultūros ugdymas |
|
|
|
|
10. Programos vykdytojai turi atitikti šiuos reikalavimus: |
|
|
|
|
10.1. turi teisę vykdyti švietimo veiklą ir būti registruotas Švietimo ir mokslo institucijų registre |
|
|
|
|
10.2. atitinka Lietuvos Respublikos neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje apibrėžtą neformaliojo suaugusiųjų švietimo ir tęstinio mokymosi teikėjo sąvoką |
|
|
|
|
10.3. turi žmogiškųjų išteklių personalą, įgijusį ne mažesnę nei vienerių metų neformaliojo švietimo ir tęstinio mokymosi veiklos patirtį |
|
|
|
|
11. Ar paraiškoje numatytos programos vykdymo išlaidų kategorijos yra tinkamos: |
|
|
|
|
11.1. programą administruojančio ir vykdančio personalo darbo užmokestis ir su darbo santykiais susiję darbdavio įsipareigojimai, apskaičiuoti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat administruojančio ir (ar) vykdančio personalo paslaugų įsigijimas (užsiimantys individualia veikla pagal pažymą ir kt.) |
|
|
|
|
11.2. programai vykdyti būtinų kanceliarinių prekių įsigijimas |
|
|
|
|
11.3. kitos programos vykdymo ir organizavimo išlaidos, kurios atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatytas mokymo lėšas – tiesiogiai švietimo procesui organizuoti būtinas lėšas |
|
|
|
|
12. Kiti programos finansavimo šaltiniai |
|
|
|
|
TINKAMUMO VERTINIMO IŠVADA (pabraukti):
Siūlyti skirti lėšas Programai vykdyti
Siūlyti neskirti lėšas Programai vykdyti |
||||
Vertintojas (vardas, pavardė, parašas)
20 ___ m. ___________________ d. (data) |
||||
______________________
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
4 priedas
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS[1] SPORTININKŲ, PASIEKUSIŲ AUKŠTŲ SPORTINIŲ REZULTATŲ PINIGINIŲ PRIZŲ DYDŽIAI
Olimpinės sporto šakos
Eil. Nr. |
Sporto varžybų pavadinimas |
Iškovota vieta ir piniginės premijos dydis (eurais) |
|||
I |
II |
III |
IV-X |
||
1 |
Olimpinės žaidynės |
||||
|
Olimpinės žaidynės
|
1500 |
1200 |
1000 |
700 |
|
Parolimpinės žaidynės |
1000 |
800 |
600 |
400 |
|
Specialiosios žaidynės |
400 |
300 |
200 |
100 |
|
Jaunimo olimpinės žaidynės |
1000 |
800 |
600 |
400 |
2 |
Pasaulio čempionatas |
||||
|
Suaugusių |
1400 |
1100 |
900 |
- |
|
Jaunimo |
1000 |
800 |
600 |
400 |
|
Veteranų, Jaunių |
900 |
700 |
500 |
300 |
|
Jaunučių |
800 |
600 |
400 |
300 |
3 |
Europos čempionatas |
||||
|
Suaugusių |
1300 |
1000 |
800 |
- |
|
Jaunimo |
900 |
700 |
500 |
300 |
|
Veteranų, Jaunių |
800 |
600 |
400 |
300 |
|
Jaunučių |
700 |
500 |
400 |
300 |
4 |
Lietuvos čempionatas (aukščiausios lygos, arba kurioje dalyvauja ne mažau nei 6 sportininkai/komandos) |
||||
|
Suaugusių |
600 |
400 |
300 |
- |
|
Jaunimo |
500 |
400 |
300 |
200 |
|
Veteranų, Jaunių |
400 |
300 |
200 |
100 |
|
Jaunučių |
400 |
300 |
200 |
100 |
Neolimpinės sporto šakos
Eil. Nr. |
Sporto varžybų pavadinimas |
Iškovota vieta ir piniginės premijos dydis (eurais) |
||
I |
II |
III |
||
1 |
Pasaulio čempionatas |
|||
|
Suaugusių |
800 |
600 |
400 |
|
Jaunimo |
700 |
500 |
300 |
|
Veteranų, Jaunių |
600 |
400 |
300 |
|
Jaunučių |
500 |
400 |
300 |
2 |
Europos čempionatas |
|||
|
Suaugusių |
700 |
500 |
300 |
|
Jaunimo |
600 |
400 |
300 |
|
Veteranų, Jaunių |
500 |
400 |
300 |
|
Jaunučių |
500 |
400 |
300 |
3 |
Lietuvos čempionatas ( aukščiausios lygos, arba kurioje dalyvauja ne mažau nei 6 sportininkai/ komandos) |
|||
|
Suaugusių |
500 |
400 |
300 |
|
Jaunimo |
400 |
300 |
200 |
|
Veteranų, Jaunių |
300 |
200 |
100 |
|
Jaunučių |
300 |
200 |
100 |
|
Rekordai |
|||
|
|
I |
- |
- |
|
Pasaulio |
1500 |
- |
- |
|
Europos |
1200 |
- |
- |
|
Lietuvos |
700 |
- |
- |
|
Factum |
300 |
|
|
_______________________
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
5 priedas
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PARAIŠKA
I. BENDRO POBŪDŽIO INFORMACIJA
1. Projekto pavadinimas: |
2. Pareiškėjo pavadinimas: |
|
3. Informacija apie Pareiškėją: |
Kodas |
Adresas |
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
Elektroninis paštas |
Internetinės svetainės adresas |
banko rekvizitai (banko pavadinimas, kodas, sąskaitos numeris) |
4. Informacija apie projekto vadovą: |
Vardas, pavardė |
Pareigos organizacijoje |
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
Faksas (su tarpmiestiniu kodu) |
Elektroninis paštas |
II. PROJEKTO PASKIRTIS
5. Problemos pristatymas |
Glaustai (iki 5 sakinių) aprašykite problemos, kurią sieks spręsti projektas, aktualumą (kokia tai problema, kiek ir kaip ji aktuali ir kt., organizacijos vaidmuo ir pan.)
|
6. Projekto dalyviai: |
Tikslinės grupės trumpas aprašymas |
7. Projekto partneriai (aprašykite kiekvieną numatomą projekto partnerį, nurodyti jų rekvizitus) |
Nurodykite projekto vykdymo partnerius (valstybės ar savivaldybės įstaigos, NVO, ir kt. Glaustai apibrėžkite projekto partnerio vaidmenį projekte. |
III. PROJEKTO TURINYS
8. Projekto tikslai:
|
9. Projekto uždaviniai:
|
10. Ar Pareiškėjas anksčiau yra vykdęs panašų projektą?
|
11. Veiklų įgyvendinimo planas |
Terminai |
Vieta |
|
|
|
|
|
12. Projekto viešinimas ir sklaida |
|||
|
|||
IV. NUMATOMOS IŠLAIDOS
12. Projekto išlaidos |
||||
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
20___ m. (tūkst. Eur) |
||
lėšos, prašomos iš savivaldybės biudžeto |
kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti subjekto pavadinimą, lėšas) |
Iš viso |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
12.1. |
||||
12.1.1. |
||||
12.2. |
|
|||
12.2.1. |
|
|
||
12.3. |
|
|||
12.3.1. |
|
|
||
|
|
|||
IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ |
V. Papildoma informacija
13. Prie paraiškos pridedama: |
13.1. (Išvardinti pridedamus dokumentus) |
20___m. ____________ d.
Pareiškėjas ____________ __________________________
(ar jo įgaliotas asmuo ) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
A.V. ____________________
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
6 priedas
_____________________________________________________
(įstaigos pavadinimas, kodas Juridinių asmenų registre, adresas)
BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMO
ATASKAITA
20 m. _________________d.
Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas |
Išlaidų pavadinimas |
Skirta lėšų 2019 m. |
Faktiškai panaudota (eurais) |
Pastaba |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
Vadovas _______________ _______________
A. V. (parašas) (Vardas, pavardė)
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
7 priedas
_______________________________________________________________________________________________
(Pareiškėjo pavadinimas)
________________________________________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas)
PROJEKTO „_____________________________________“ ĮGYVENDINIMO ATASKAITA
(projekto pavadinimas)
______________
(Data)
Kazlų Rūda
1. Projekto vertė: |
Kazlų Rūdos savivaldybės lėšos |
Kitų šaltinių lėšos |
1.1. Skirta lėšų (Eur) |
|
|
1.2. Panaudota lėšų (Eur) |
|
|
2. Trumpas projekto įgyvendinimo aprašymas (Kokius tikslus ir uždavinius įgyvendinote? Kokias problemas padėjo išspręsti projektas?) |
|
3. Kokius rezultatus pasiekė projektas? |
|
1. Projekto viešinimas (reikia nurodyti, kokiu būdu buvo informuojama projekto dalyviai ir visuomenė apie vykdomą projektą). Jei turite, prašytume pridėti viešinimą įrodančių dokumentų kopijas. |
|
Įstaigos (organizacijos) vadovas __________________ _____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2019 m. gruodžio 16 d. sprendimo Nr. TS-230
8 priedas
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ IR KITŲ JURIDINIŲ BEI FIZINIŲ ASMENŲ PROJEKTŲ VERTINIMO LENTELĖ
Eil. nr. |
Vertinimo kriterijaus aprašas |
Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai |
Rekomendacija vertinimą atliekantiems komisijos nariams |
|
|
|
|
1. |
Projekto Paraiškos ir dokumentų atitiktis Apraše nustatytiems reikalavimams |
10 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą. |
8 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 8 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai. |
||
5 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai. |
||
3 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 3 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai. |
||
0 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo. |
||
2. |
Projekto atitiktis remiamoms veikloms |
10 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vieną finansuojamų veiklų punktą. |
0 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka finansuojamų veiklų aprašo. |
||
3. |
Projekto tikslinės grupės pagrindimas (aiškus ir pagrįstas tikslinės grupės pasirinkimas, siekiamas poveikis, Projekto veiklos bei komunikacija pritaikyti atitinkamai tikslinei grupei) |
10 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą. |
8 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 8 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai. |
||
5 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai. |
||
3 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 3 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai. |
||
0 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo. |
||
4. |
Projekto sąmatoje nurodytos išlaidos yra tiesiogiai susijusios su Projektu ir yra būtinos įgyvendinant jo tikslus ir uždavinius ir siekiant numatytų rezultatų, detalizuotos ir atitinkančios rinkos kainas |
10 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 10 balų, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą. |
8 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 8 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka daugiau nei vidutiniškai. |
||
5 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka vidutiniškai. |
||
3 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 3 balais, jeigu projektas vertinimo kriterijaus aprašą atitinka mažiau nei vidutiniškai. |
||
0 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo. |
||
5. |
Projekto kofinansavimas
|
5 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą (kofinansavimas yra). |
0 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo (kofinansavimo nėra) |
||
6. |
Projekto partneriai
|
5 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 5 balais, jeigu projektas visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašą (yra bent vienas partneris). |
0 |
Atitiktis vertinimo kriterijui vertinama 0 balų, jeigu projektas visiškai neatitinka vertinimo kriterijaus aprašo (partnerių nėra). |
______________________
[1] Gyvenančių / deklaravusių savo gyvenamąją vietą / besimokančių Kazlų Rūdos savivaldybėje ar atstovaujančių Kazlų Rūdos savivaldybei.