NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL NERINGOS SAVIVALDYBĖJE KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ ŠVIETIMO PAGALBOS, SOCIALINIŲ IR SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ DOKUMENTŲ FORMŲ PATVIRTINIMO
2021 m. birželio 22 d. Nr. V13-332
Neringa
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2017 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-651/A1-455/V-1004 „Dėl Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų tvarkos aprašo patvirtinimo“,
1. Prašymo dėl koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) formą (kai kreipiasi tėvai (globėjai, rūpintojai).
2. Prašymo dėl koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) formą (kai kreipiasi įstaiga, institucija, organizacija).
4. Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo kokybės, veiksmingumo ir prieinamumo įvertinimo ir įsivertinimo formą.
5. Koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinės ir sveikatos priežiūros paslaugų organizavimo Neringos savivaldybėje schemą.
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės
administracijos direktoriaus
2021 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. V13-332
__________________________________________________________________________________________
(prašymą pateikiančio asmens vardas ir pavardė, gimimo data, adresas, telefono nr.)
Neringos savivaldybės administracijos
tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui
PRAŠYMAS
DĖL KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ VAIKUI IR JO TĖVAMS (GLOBĖJAMS, RŪPINTOJAMS)
____________________________
(data)
Neringa
Prašau mano sūnui / dukrai /globotiniui (-ei)_____________________________________________,
(pabraukti) (vaiko vardas ir pavardė)
gim. _______________, gyv. _____________________________________________________________________,
skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti koordinuotai teikiamas paslaugas, nes
(pabraukti)
_______________________________________________________________________________
(prašymo pateikimo motyvai, vaiko ugdymo įstaiga (jei tokia yra), teiktos paslaugos vaikui ir šeimai)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
PRIDEDAMA:
4. Pavienes švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymas dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo.
6. Kitų aktualių dokumentų kopijos.
Esu informuotas (-a) ir sutinku, kad svarstant klausimą dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo, Neringos savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos nariai susipažintų su sprendimui priimti būtina informacija apie mano vaiką (globotinį (-ę) ir šeimą.
___________________ |
_______________________________ |
(parašas) |
(pareiškėjo vardas ir pavardė) |
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės
administracijos direktoriaus
2021 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. V13-332
__________________________________________________________________________
(prašymą teikiančios institucijos pavadinimas, blankas su rekvizitais )
Neringos savivaldybės administracijos
tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui
PRAŠYMAS
DĖL KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ VAIKUI IR JO TĖVAMS (GLOBĖJAMS, RŪPINTOJAMS)
____________________________
(data)
Neringa
Prašau ugdytiniui (-ei), globotiniui (-ei) _________________________________________________,
(pabraukti) (vaiko vardas ir pavardė)
gim. _______________, gyv. _____________________________________________________________________,
besiugdančiam (-iai) ______________________________________________________________,
(ugdymo įstaigos pavadinimas ir klasė, mokymosi programa)
skirti / pakeisti / pratęsti / panaikinti koordinuotai teikiamas paslaugas, nes
(pabraukti)
________________________________________________________________________________
(prašymo pateikimo motyvai)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai)_____________________________________________________
(vardai, pavardės, gimimo datos, tel. nr., šeimos sudėtis ir t.t.)
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
PRIDEDAMA:
2. Mokyklos vadovo pasirašyta išsami charakteristika, kurioje būtų pateikti duomenys apie
vaiko šeimą, pamokų lankomumą, pažangumą, lankomus neformaliojo švietimo būrelius, ugdymo įstaigos taikytas poveikio ir pagalbos vaikui priemones, jų įvertinimas.
3. Taikytų poveikio ir pagalbos vaikui priemonių įrodymo dokumentai (mokyklos vaiko gerovės komisijos, mokytojų tarybos posėdžių protokolų, mokyklos specialistų konsultacijų išvadų, kitų mokyklos turimų dokumentų išrašai).
4. Pavienes švietimo pagalbos, socialines ar sveikatos priežiūros paslaugas teikusios ar teikiančios institucijos, įstaigos ar organizacijos siūlymas dėl koordinuotai teikiamų paslaugų skyrimo.
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus
2021 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. V13-332
KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ TEIKIMO PLANAS
_________________
(data)
Neringa
1. Bendrieji duomenys:
1.1. Informacija apie vaikus šeimoje
Nr. |
Duomenys |
1 vaikas |
2 vaikas |
3 vaikas |
4 vaikas |
5 vaikas |
1. |
Vardas |
|
|
|
|
|
2. |
Pavardė |
|
|
|
|
|
3. |
Gimimo data |
|
|
|
|
|
4. |
Lytis |
|
|
|
|
|
5. |
Faktinės gyvenamosios vietos adresas |
|
|
|
|
|
6. |
Kontaktinis telefono numeris (jei turi) |
|
|
|
|
|
7. |
Pagrindinė kalba |
|
|
|
|
|
8. |
Ikimokyklinio ugdymo įstaiga, mokykla ar kita ugdymo įstaiga, kurią lanko vaikas |
|
|
|
|
|
9. |
Ar vaikas yra neįgalus arba jam / jai nustatyti spec. poreikiai? (pažymėti „Taip“, „Ne“ arba „Nežinau“) |
|
|
|
|
|
1.2. Informacija apie suaugusius asmenis šeimoje
Nr. |
Duomenys |
1 suaugęs asmuo |
2 suaugęs asmuo |
1. |
Vardas |
|
|
2. |
Pavardė |
|
|
3. |
Gimimo data |
|
|
4. |
Lytis |
|
|
5. |
Giminystės ryšys su vaiku |
|
|
6. |
Faktinės gyvenamosios vietos adresas |
|
|
7. |
Kontaktinis telefono numeris |
|
|
8. |
Darbovietė |
|
|
9. |
Pagrindinė kalba |
|
|
10. |
Ar suaugęs asmuo yra neįgalus arba jam / jai nustatyti spec. poreikiai? (pažymėti „Taip“, „Ne“ arba „Nežinau“) |
|
|
2. Koordinuotai teikiamas paslaugas teikiančių specialistų komandos posėdis
Specialisto (atvejo vadybininko) vardas, pavardė |
|
Specialisto (atvejo vadybininko) kontaktai (el. p., tel. nr.) |
|
Dalyvių vardai, pavardės, pareigybės ir kontaktai (el. p., tel. nr.) |
|
Data |
|
Pastabos |
|
|
Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai veiksmų plano sudarymas. |
|
|
|
Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai veiksmų plano peržiūra1. |
|
|
|
Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai veiksmų plano peržiūra2. |
|
|
|
Koordinuotai teikiamų paslaugų vaikui ir jo šeimai užbaigimas, teikimo kokybės, veiksmingumo ir prieinamumo įvertinimas ir įsivertinimas. |
|
1 Aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio pagalbos vaikui specialistų komandos posėdžio bei pokyčiai, susiję su veiksmų plane numatytų priemonių taikymu.
2 Aptariami ir fiksuojami reikšmingi įvykiai nuo paskutinio pagalbos vaikui specialistų komandos posėdžio bei pokyčiai įgyvendinant veiksmų planą. Jei pokyčiai nestebimi, situacija analizuojama detaliai, išsiaiškinamos priežastys.
2.1. Veiksmų planas
Įgyvendinimo laikotarpis |
|
Tikslas |
|
Uždaviniai |
|
Skirtos paslaugos |
Siekiami rezultatai |
Priemonės rezultatams pasiekti |
Trukmė |
Pasiekti rezultatai |
Atsakingas asmuo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tėvų (globėjų, rūpintojų) įsipareigojimai
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Planą sudarant dalyvavo:
Tėvai (globėjai, rūpintojai) _______________________ ____________________
(vardas, pavardė) (parašas)
_______________________ ____________________
(vardas, pavardė) (parašas)
Specialistas (atvejo vadybininkas) _______________________ ________________________
(vardas, pavardė) (parašas)
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo _______________________ ____________________
koordinatorius (vardas, pavardė) (parašas)
Kiti specialistai:
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus
2021 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. V13-332
KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ PASLAUGŲ TEIKIMO KOKYBĖS, VEIKSMINGUMO IR PRIEINAMUMO ĮVERTINIMAS IR ĮSIVERTINIMAS
_______________________________
(data)
1. Bendrieji duomenys
Vaiko (-ų) vardas, pavardė, gimimo data |
|
Tėvų (globėjų, rūpintojų) vardai, pavardės, gimimo datos |
|
Gyvenamosios vietos adresas |
|
2. Koordinuotų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas (pažymėti ü)
Rodikliai |
Įvykdyta |
Įvykdyta iš dalies |
Neįvykdyta |
Pastabos |
Suteikta reikiama sveikatos priežiūros pagalba vaikui |
|
|
|
|
Suteikta reikiama socialinė pagalba vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) |
|
|
|
|
Užtikrinta vaiko teisė į ugdymąsi |
|
|
|
|
Suteikta reikiama švietimo specialistų pagalba |
|
|
|
|
Suteikta reikalinga pagalba tėvams (globėjams, rūpintojams) |
|
|
|
|
Pagalba vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) yra prieinama |
|
|
|
|
Pagalba suteikta kuo arčiau vaiko gyvenamosios vietos |
|
|
|
|
Susijusioms tarnyboms suteikta informacija ir konsultacijos |
|
|
|
|
Suteikta kita pagalba (įrašyti) |
|
|
|
|
3. Koordinuotų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų (tausojant laiko, finansinius, žmonių išteklius) valdymas
(pažymėti ü)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Sudarytas individualus koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo planas |
|
|
|
|
Plane numatytos paslaugų teikėjų atsakomybės ir veiklos |
|
|
|
|
Veikiama atsižvelgiant į paslaugų teikėjų pagrįstus argumentus bei suderintą nuomonę |
|
|
|
|
Paslaugų teikėjų vaidmenys prireikus derinami / papildomi / tikslinami |
|
|
|
|
Tikslai numatyti suderinus tėvų (globėjų, rūpintojų) ir paslaugų teikėjų lūkesčius |
|
|
|
|
Paslaugų teikėjai veikia bendradarbiaudami |
|
|
|
|
Užtikrinamas informacijos konfidencialumas |
|
|
|
|
Specialistas (atvejo vadybininkas) siekia grįžtamojo ryšio / veiklos kokybės |
|
|
|
|
Veikla fiksuojama dokumentuose |
|
|
|
|
Pagalba tinkamai koordinuojama |
|
|
|
|
4. Laiku suteikta koordinuota pagalba, orientacija į prevenciją (pažymėti ü)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Koordinuotų paslaugų teikimo poreikis identifikuotas anksti |
|
|
|
|
Reikalingos paslaugos suteiktos nedelsiant po to, kai nustatytas poreikis |
|
|
|
|
Reikalinga pagalba tėvams (globėjams, rūpintojams) suteikta nedelsiant po to, kai nustatytas poreikis |
|
|
|
|
Koordinuotą pagalbą gaunančių vaikų tėvai (globėjai, rūpintojai) įtraukiami į edukacines programas |
|
|
|
|
Teikiamos individualios rekomendacijos, konsultacijos tėvams (globėjams, rūpintojams) |
|
|
|
|
Teikiamos konsultacijos kitiems, su pagalba vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) susijusiems, specialistams |
|
|
|
|
5. Visų galimų išteklių panaudojimas (pažymėti ü)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Į paslaugų teikimą įtraukti visi reikalingi paslaugų teikėjai |
|
|
|
|
Pasinaudota visų savivaldybėje veikiančių švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų institucijų resursais |
|
|
|
|
Kita (įrašyti) |
|
|
|
|
6. Tėvų (globėjų, rūpintojų) nuomonė apie koordinuotai teikiamas paslaugas (pildo atvejo vadybininkas) (pažymėti ü)
Rodikliai |
Taip |
Iš dalies taip |
Ne |
Pastabos |
Tėvai (globėjai, rūpintojai) noriai bendrauja, įsitraukia į procesą |
|
|
|
|
Tėvus (globėjus, rūpintojus) tenkina jiems ir vaikui teikta pagalba |
|
|
|
|
Šeimoje pastebėti teigiami pokyčiai |
|
|
|
|
Tėvai (globėjai, rūpintojai) teigiamai vertina gaunamą informaciją ir rekomendacijas, susijusias su vaikų priežiūra |
|
|
|
|
Tėvai (globėjai, rūpintojai) teigiamai vertina tarpusavio santykius su pagalbą teikiančiais specialistais |
|
|
|
|
Tėvai (globėjai, rūpintojai) išreiškia pasitikėjimą pagalbą teikiančių specialistų kompetencija |
|
|
|
|
Tėvai (globėjai, rūpintojai) teigiamai vertina koordinuotų paslaugų prieinamumą |
|
|
|
|
Kita (įrašyti) |
|
|
|
|
Atvejo vadybininko siūlymai dėl koordinuotų paslaugų teikimo termino pratęsimo, nutraukimo (pagrindimas / faktinė informacija / pastabos)
|
Tėvai (globėjai, rūpintojai) _______________________ ________________________
(vardas, pavardė) (parašas)
_______________________ ________________________
(vardas, pavardė) (parašas)
Specialistas (atvejo vadybininkas) _______________________ ________________________
(vardas, pavardė) (parašas)
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo _______________________ ________________________
koordinatorius (vardas, pavardė) (parašas)
Kiti specialistai:
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
___________________________ ___________________________ ________________________
(įstaiga, pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus
2021 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. V13-332
KOORDINUOTAI TEIKIAMŲ ŠVIETIMO PAGALBOS, SOCIALINĖS IR SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ ORGANIZAVIMO NERINGOS SAVIVALDYBĖJE SCHEMA
1 Institucijos, įstaigos, organizacijos, teikiančios ar teikusios švietimo pagalbos, socialines ir sveikatos priežiūros paslaugas;
2 Koordinuotai teikiamos paslaugos; 3Minimalios priežiūros priemonė; 4 Neringos savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisija;
5Vidutinės priežiūros priemonė; 6Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius; 7Neringos savivaldybės administracijos direktorius;
8Vykdyti priemones paskirtos įstaigos, organizacijos, institucijos; 9Specialistas, koordinuojantis priemonių įgyvendinimą;
___________________