TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

Įsakymas

dėl TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PRIVAČIŲ INTERESŲ DEKLARAVIMO IR NUSIŠALINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. sausio 12 d. Nr. 5-43

Tauragė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 22 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Privačių interesų deklaracijų pildymo, tikslinimo, papildymo ir pateikimo taisyklėmis, patvirtintomis Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos 2020 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. KS-176 „Dėl privačių interesų deklaracijos formos bei jos pildymo, tikslinimo, papildymo ir pateikimo taisyklių patvirtinimo“, atsižvelgdama į Rekomendacijas dėl Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo laikymosi kontrolės ir priežiūros, patvirtintas Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos 2021 m. lapkričio 24 d. sprendimu Nr. KS-332 „Dėl Rekomendacijų dėl Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo laikymosi kontrolės ir priežiūros patvirtinimo“:

1.    Tvirtinu Tauragės rajono savivaldybės administracijos privačių interesų deklaravimo ir nusišalinimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.    Įgalioju Teisės skyriaus pakaitinę vyriausiąją specialistę Redą Šegždienę kontroliuoti ir prižiūrėti, kaip Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) institucijų personalas ir Savivaldybės įstaigų vadovai vykdo Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo nuostatas, informuoti apie prievolę pateikti privačių interesų deklaraciją naujus darbuotojus ir vadovus, konsultuoti privačių interesų deklaravimo klausimais.

3.    Nurodau paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                   Gintarė Rakauskienė

 


PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2023 m. sausio 12 d. įsakymu Nr. 5-43

 

 

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS PRIVAČIŲ INTERESŲ DEKLARAVIMO IR NUSIŠALINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Tauragės rajono savivaldybės administracijos privačių interesų deklaravimo ir nusišalinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Tauragės rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, privačių interesų deklaravimo, iškilus interesų konfliktui asmenų nusišalinimo ar nušalinimo nuo sprendimų priėmimo procedūras, prievoles ieškant kito darbo, vadovų pareigas įgyvendinant interesų konfliktų prevenciją, privačių interesų deklaravimo kontrolę.

2.    Apraše vartojamos sąvokos:

2.1. darbuotojai – Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, kurių pareigybės įrašytos į pareigybių, kurias einantys asmenys privalo deklaruoti privačius interesus, sąrašą, patvirtintą Administracijos direktoriaus įsakymu;

2.2. įgaliotas asmuo – Administracijos direktoriaus įgaliotas asmuo, Administracijoje organizuojantis ir (ar) atliekantis darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną;

2.3. kitos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme (toliau – Įstatymas) apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRIVAČIŲ INTERESŲ DEKLARAVIMAS

 

3.    Į pareigas priimamus, renkamus ir skiriamus asmenis, kuriems privaloma deklaruoti privačius interesus ir pateikti deklaraciją, apie tai informuoja Administracijos įgaliotas asmuo priėmimo į pareigas metu.

4.    Darbuotojai privačių interesų deklaracijas teikia, tikslina, papildo, vadovaudamiesi Įstatymo ir Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos (toliau – VTEK) nustatyta tvarka (Privačių interesų deklaracijų pildymo, tikslinimo, papildymo ir pateikimo taisyklėmis, patvirtintomis VTEK 2020 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. KS-176 „Dėl Privačių interesų deklaracijos formos bei jos pildymo, tikslinimo, papildymo ir pateikimo taisyklių patvirtinimo“).

5.    Deklaracijos elektroninėmis priemonėmis Privačių interesų registre (toliau – PINREG) (https://pinreg.vtek.lt/app/) pateikiamos nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po deklaruojančio asmens išrinkimo, priėmimo ar paskyrimo į pareigas dienos arba po deklaruojančio asmens statuso įgijimo dienos.

6.    Pasikeitus pateiktoje deklaracijoje nurodytiems duomenims ar privatiems interesams, darbuotojas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, patikslina arba papildo deklaraciją.

7.    Tikslinant (papildant) deklaracijoje nurodytus duomenis arba taisant deklaracijoje pastebėtas klaidas, nauja deklaracija nepildoma, o patikslinama (papildoma) jau pateikta deklaracija. Kiekvieną kartą turi būti pateikiama patikslinta ar papildyta deklaracija kartu su visais aktualiais deklaruotinais duomenimis.

8.    Darbuotojai apie deklaravimo, deklaracijos patikslinimo ar papildymo faktą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo deklaracijos pateikimo informuoja savo tiesioginį vadovą ir įgaliotą asmenį.

 

III SKYRIUS

ĮGALIOTO ASMENS FUNKCIJOS

 

9. Įgaliotas asmuo:

9.1. pagal kompetenciją kontroliuoja ir prižiūri, kaip įgyvendinamos Įstatymo nuostatos;

9.2. informuoja į pareigas renkamus, priimamus ir skiriamus asmenis ir asmenis, kuriems privaloma deklaruoti privačius interesus kitais pagrindais, apie pareigą pateikti Deklaraciją.

9.3. sudaro Administracijos pareigų ir funkcijų, kurias einantiems / atliekantiems asmenims privaloma deklaruoti privačius interesus pagal Įstatymą, sąrašą. Užtikrina, kad sąrašas būtų paskelbtas Savivaldybės interneto svetainėje;

9.4. konsultuoja darbuotojus privačių interesų deklaravimo klausimais;

9.5. naudodamasis PINREG prižiūri, ar darbuotojai laiku ir tinkamai pateikia deklaracijas;

9.6. kartą per metus vykdo nuolatinę (prevencinę) darbuotojų deklaracijų teikimo ir jų turinio stebėseną: tikrina ir analizuoja deklaracijų duomenis, o nustačius deklaravimo trūkumus, apie tai informuoja darbuotojus ir skiria ne ilgesnį kaip 5 darbo dienų terminą trūkumams pašalinti. Nustačius, kad darbuotojai nepašalino trūkumų, ir (arba) nustačius realų interesų konflikto pavojų, nedelsiant apie tai informuoja tiesioginį darbuotojo vadovą ir Administracijos direktorių;

9.7. Administracijos direktoriui pareikalavus, teikia informaciją apie Valstybinėje tarnyboje dirbančių asmenų pateiktose Deklaracijose nurodytus ryšius su fiziniais, juridiniais asmenimis ir aplinkybes, dėl kurių, deklaruojančiųjų nuomone, gali kilti interesų konfliktas;

9.8. atlieka kitus kontrolės ir priežiūros veiksmus, numatytus Rekomendacijose dėl Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo laikymosi kontrolės ir priežiūros, patvirtintose VTEK 2021 m. lapkričio 24 d. sprendimu Nr. KS-332 „Dėl Rekomendacijų dėl Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo laikymosi kontrolės ir priežiūros patvirtinimo“.

10. Įgaliotas asmuo tam, kad interesų konfliktų prevencija Administracijoje būtų įgyvendinta tinkamai, turi šias teises:

10.1esant pagrindui (gavus skundą ar turint kitos informacijos apie galimą interesų konfliktą) arba kilus neaiškumų dėl deklaracijoje pateiktų duomenų gauti darbuotojų paaiškinimus, kitą reikalingą informaciją;

 

10.2gauti informaciją apie naujų Administracijos darbuotojų priėmimą ir (ar) paskyrimą į pareigas ir darbuotojų atleidimą;

 

10.3esant abejonių dėl interesų konflikto požymių, prevencijos ir valdymo, privačių interesų deklaravimo tinkamumo ar kitų Įstatymo nuostatų praktinio taikymo, konsultuotis su VTEK.

 

IV SKYRIUS

PADALINIŲ VADOVŲ PAREIGOS

 

11. Administracijos padalinių vadovai (skyrių vedėjai ir seniūnai), užtikrindami pavaldžių darbuotojų interesų konfliktų prevenciją, privalo:

11.1susipažinti su pavaldžių darbuotojų viešai pateiktose deklaracijose pateiktais duomenimis;

11.2neskirti pavaldiems darbuotojams užduočių, susijusių su įstaigomis, įmonėmis, kuriose jie turi privačių interesų (akcijos, artimų asmenų darbas, narystė ir pan.), ar kitų užduočių, galinčių sukelti interesų konfliktą;

11.3priimti tik raštu pateikiamus pavaldžių darbuotojų nusišalinimus nuo jiems interesų konfliktą sukeliančių klausimų sprendimų rengimo, derinimo ir svarstymo, perduoti juos Administracijos direktoriui arba įgaliotam asmeniui;

11.4užtikrinti, kad nusišalinęs pavaldus darbuotojas nedalyvautų rengiant, svarstant ar priimant sprendimus, susijusius su jo privačiais interesais;

11.5jei pavaldus darbuotojas nepaiso jam pateiktų rekomendacijų, inicijuoti jo nušalinimą nuo tam tikrų klausimų sprendimo procedūrų ir, esant pagrindui, inicijuoti jo tarnybinės veiklos patikrinimą;

11.6pavaldžių darbuotojų, kurie teisės aktų nustatyta tvarka pripažinti pažeidusiais Įstatymo reikalavimus, vienus metus nuo sprendimo priėmimo dienos nesiūlyti skatinti, perkelti ar skirti į aukštesnes pareigas;

11.7pavaldžių darbuotojų, kurie teisės aktų nustatyta tvarka pripažinti šiurkščiai pažeidusiais Įstatymo reikalavimus, trejus metus nuo sprendimo priėmimo dienos nesiūlyti skatinti, perkelti ar skirti į aukštesnes pareigas;

11.8imtis priemonių, kad būtų pašalinta interesų konflikto grėsmė pavaldžiam darbuotojui informavus apie tai, kad jis priėmė siūlymą pereiti dirbti į kitą darbą;

11.9esant abejonių dėl interesų konflikto buvimo ar dėl kitų Įstatymo nuostatų praktinio taikymo, konsultuotis su įgaliotu asmeniu ir (ar) VTEK.

 

V SKYRIUS

DARBUOTOJŲ PAREIGA NUSIŠALINTI

 

12. Darbuotojai privalo nusišalinti nuo dalyvavimo rengiant, svarstant ir priimant sprendimus (visose stadijose), kad ir kaip tas sprendimas būtų įvardijamas (pasitarimas, posėdžio protokolas, klausimo pristatymas ir pan.), kurie sukelia interesų konfliktą, ir nedaryti jokios įtakos kitų asmenų priimamiems sprendimams:

12.1nusišalinti rengiant, svarstant ir priimant sprendimus, susijusius su tiesioginės naudos gavimu sau ir (ar) artimiems asmenims;

12.2nusišalinti, kai sprendimai susiję su asmenimis, iš kurių darbuotojas (ar jam artimi asmenys) gauna bet kokios naudos ar su kuriais jį (ar jam artimus asmenis) sieja sutartiniai ar kiti įsipareigojimai (susiję su kreditoriais, skolininkais, sutarties šalimis ir kt.);

12.3nusišalinti rengiant, svarstant ir priimant sprendimus dėl juridinių asmenų, su kuriais darbuotojas (jam artimi asmenys) yra susijęs akcijomis, naryste, einamomis pareigomis ar kitais ryšiais.

13. Darbuotojai turi tinkamai atlikti pareigą nusišalinti:

13.1atsiradus interesų konfliktą keliančioms privačių interesų deklaracijoje nenurodytoms aplinkybėms, nedelsiant papildyti deklaraciją. Papildžius privačių interesų deklaraciją, apie tai nedelsiant informuoti savo tiesioginį vadovą ir įgaliotą asmenį;

13.2pranešti raštu pateikiant nusišalinimą per dokumentų valdymo sistemą, nesant galimybės pateikti per dokumentų valdymo sistemą, pateikiamas raštiškas nusišalinimas kitomis priemonėmis tiesioginiam vadovui, prieš pradedant interesų konfliktą sukeliančio sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrą arba pačios procedūros metu apie interesų konfliktą, o žodžiu – kitiems sprendimo rengimo, svarstymo, priėmimo ar kito klausimo sprendimo procedūroje dalyvaujantiems asmenims bei įgaliotam asmeniui. Viešojo pirkimo komisijos nariai raštu praneša Viešojo pirkimo komisijos pirmininkui, o kitus Viešųjų pirkimų komisijos narius informuoja žodžiu apie pateiktą raštišką nusišalinimą;

13.3pranešti žodžiu komisijos ar darbo grupės pirmininkui, jeigu interesų konfliktas iškilo dalyvaujant komisijos, darbo grupės veikloje, o jeigu asmuo buvo paskirtas komisijos ar darbo grupės pirmininku, raštu pateikti nusišalinimą per dokumentų valdymo sistemą, nesant galimybės pateikti per dokumentų valdymo sistemą, pateikiamas raštiškas nusišalinimas kitomis priemonėmis, informuojant tiesioginį vadovą, Administracijos direktorių ir įgaliotą asmenį;

13.4nedalyvauti interesų konfliktą sukeliančio sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrose (palikti posėdžių salę, kabinetą ar kitą patalpą, vykstant nuotoliniam posėdžiui – atsijungti nuo nuotolinio posėdžio ir pan.);

13.5įsitikinti, kad nusišalinimo faktas būtų tinkamai užfiksuotas atitinkamame dokumente (pavyzdžiui, posėdžio protokole nurodyta, kas ir dėl kokios priežasties nusišalino, kada išėjo ir sugrįžo į posėdžių salę ar atsijungė ir prisijungė prie nuotolinio posėdžio);

14.     Asmens pareikštas nusišalinimas turi būti įformintas raštu (įskaitant elektroninį paštą, dokumentų valdymo sistemas ir kitas priemones) arba (ir) užfiksuotas atitinkamo posėdžio protokole, aiškiai nurodant tokio nusišalinimo pagrindą, t. y. turimus privačius interesus, tarnybinius klausimus, nuo kurių pareikštas nusišalinimas, galimo interesų konflikto priežastinį ryšį.

15.     Viešojo pirkimo komisijos nariai, asmenys, Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirti atlikti supaprastintus pirkimus, ir viešųjų pirkimų procedūrose dalyvaujantys ekspertai, pirkimo iniciatoriai  pareigą nusišalinti vykdo, vadovaudamiesi Perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto vadovų, pirkimo komisijos narių, asmenų, perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto vadovo paskirtų atlikti supaprastintus pirkimus, pirkimų procedūrose dalyvaujančių ekspertų ir pirkimų iniciatorių nusišalinimo tvarkos aprašu,  patvirtintu VTEK 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. KS-339 „Dėl Perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto vadovų, pirkimo komisijos narių, asmenų, perkančiosios organizacijos ar perkančiojo subjekto vadovo paskirtų atlikti supaprastintus pirkimus, pirkimų procedūrose dalyvaujančių ekspertų ir pirkimų iniciatorių nusišalinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

16.     Administracijos direktorius sprendžia dėl darbuotojų nusišalinimo priėmimo. Administracijos direktorius, vadovaudamasis Privačius interesus deklaruojančio asmens pareikšto nusišalinimo nepriėmimo kriterijais, patvirtintais VTEK 2019 m. spalio 30 d. sprendimu Nr. KS-270 „Dėl Privačius interesus deklaruojančio asmens pareikšto nusišalinimo nepriėmimo kriterijų patvirtinimo“, motyvuotu rašytiniu sprendimu gali nepriimti pareikšto nusišalinimo ir įpareigoti Administracijos darbuotoją dalyvauti toliau rengiant, svarstant ar priimant sprendimą. Duomenys apie sprendimą nepriimti pareikšto nusišalinimo elektroninėmis priemonėmis per penkias darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos pateikiami VTEK jos nustatyta tvarka, vadovaujantis Duomenų apie deklaruojančiųjų asmenų nepriimtus nusišalinimus ir institucijos ar įstaigos vadovo nusišalinimus ar nušalinimus pateikimo Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai tvarkos aprašu, patvirtintu VTEK 2020 m. gruodžio 30 d. sprendimu Nr. KS-177 „Dėl Duomenų apie deklaruojančiųjų asmenų nepriimtus nusišalinimus ir institucijos ar įstaigos vadovo nusišalinimus ar nušalinimus pateikimo Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai tvarkos aprašo patvirtinimo“.

17.     Nesant darbuotojo nusišalinimo, Administracijos direktorius motyvuotu rašytiniu sprendimu nušalina darbuotoją nuo konkretaus sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrų, kitų tarnybinių pareigų atlikimo, jeigu yra pakankamas pagrindas manyti, kad šio darbuotojo dalyvavimas sukels interesų konfliktą.

18.     Darbuotojas, nušalintas nuo konkretaus sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūros, kitų tarnybinių pareigų atlikimo, apie nušalinimą praneša įgaliotam asmeniui.

 

VI SKYRIUS

DARBUOTOJŲ TEISĖS ATSTOVAUTI APRIBOJIMAI, PAREIGA INFORMUOTI APIE

SUSITARIMĄ, PRIEVOLĖS IEŠKANT KITO DARBO IR APRIBOJIMAI PASIBAIGUS TARNYBAI

 

19. Darbuotojas neturi teisės atstovauti Administracijai:

19.1.  tvarkydamas reikalus su fiziniais ar juridiniais asmenimis, iš kurių jis ar jam artimi asmenys gauna bet kokių pajamų;

19.2.  tvarkydamas reikalus su juridiniais asmenimis, kuriuose jis ar jam artimi asmenys turi daugiau kaip 10 procentų akcijų ar kitų juridinio asmens dalyvio teisių kitų teisinių formų juridiniuose asmenyse.

20.  Darbuotojas neturi teisės atstovauti fiziniams ar juridiniams asmenims ir ginti jų interesų institucijoje ar įstaigoje, kurioje jis dirba.

21.  Aprašo 20 punkte nurodytas apribojimas netaikomas, kai:

21.1.  darbuotojas veikia kaip fizinio asmens atstovas pagal įstatymą (vaiko tėvas (įtėvis), motina (įmotė), vaiko globėjas (rūpintojas) arba įstatymų nustatyta tvarka teismo paskirtas pilnamečio asmens globėjas (rūpintojas);

21.2.  darbuotojas atstovauja kitai savo darbovietei, kuri yra viešojo sektoriaus subjektas.

22.  Darbuotojas privalo nedelsdamas raštu informuoti Administracijos direktorių ar jo įgaliotą asmenį apie tai, kad jis priėmė siūlymą pereiti į kitą darbą. Administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo, nustatęs, kad šis darbuotojas yra artimai tarnybos santykiais susijęs su būsimuoju darbdaviu, turi nedelsdamas imtis priemonių, kad būtų pašalinta interesų konflikto grėsmė (neskirti konkrečių užduočių, jas perduoti kitam darbuotojui, apriboti prieigą prie atitinkamos tarnybinės informacijos ir pan.).

23.  Darbuotojai, baigiantys eiti pareigas Administracijoje, informuojami apie apribojimus pasibaigus tarnybai, pasirašant Aprašo priedą.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24.  Darbuotojai savo veikloje vadovaujasi Įstatymu ir VTEK patvirtintais teisės aktais bei rekomendacijomis.

25.  Deklaracijas teikiantys darbuotojai teisės aktų nustatyta tvarka atsako už deklaracijų nepateikimą, pavėluotą deklaracijų pateikimą, deklaracijose pateikiamų duomenų teisingumą, šiame Apraše numatytų asmenų informavimą apie interesų konfliktą sukeliančias ar galinčias sukelti aplinkybes ir nusišalinimą nuo dalyvavimo rengiant, svarstant ir priimant sprendimus, sukeliančius ar galinčius sukelti interesų konfliktą.

26.  Darbuotojai už Įstatymo ir šio Aprašo pažeidimus atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

27Galimas valstybės tarnautojų Įstatymo pažeidimas tiriamas teisės aktų nustatyta tvarka kaip tarnybinis nusižengimas. Galimas pagal darbo sutartis dirbančių darbuotojų Įstatymo pažeidimas tiriamas teisės aktų nustatyta tvarka kaip darbo pareigų pažeidimas.

28.  Visi darbuotojai su Aprašu supažindinami per dokumentų valdymo sistemą ir privalo jo laikytis.

________________________________

 

part_6e95371d78d4465ea717636d28602aea_end


Tauragės rajono savivaldybės

administracijos privačių interesų

deklaravimo ir nusišalinimo tvarkos aprašo

priedas

 

 

INFORMAVIMAS APIE APRIBOJIMUS PASIBAIGUS TARNYBAI

 

Esu informuotas apie tai, kad nustojęs eiti Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 2 straipsnio 5 dalyje nurodytas pareigas:

-      vienus metus negaliu eiti pareigų juridiniame asmenyje, kuriame per paskutinius vienus darbo metus Tauragės rajono savivaldybės administracijoje tiesiogiai rengiau, svarsčiau ar priėmiau sprendimus, susijusius su juridinio asmens (nepaisant jo teisinės formos ir nuosavybės) veiklos priežiūra ar kontrole, arba sprendimus, kuriais šiam juridiniam asmeniui buvo skirta lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės ar savivaldybių biudžetų ir pinigų fondų, ar kitus su turtu susijusius sprendimus;

-      vienus metus neturiu teisės sudaryti sandorių su Tauragės rajono savivaldybės administracija ir naudotis įstaigos teikiamomis individualiomis lengvatomis (apribojimai netaikomi dėl sandorių, kurie buvo sudaryti anksčiau, negu asmuo pradėjo dirbti valstybinėje tarnyboje, arba yra pratęsiami, taip pat dėl sandorių, kurie sudaromi viešo konkurso būdu, ir sandorių, kurių suma per metus neviršija 5 000 Eur);

-      vienus metus negaliu atstovauti fiziniams ar juridiniams asmenims institucijose ir įstaigose klausimais, kurie buvo priskirti mano tarnybinėms pareigoms.

 

Susipažinau:

 

______________________

(Parašas)

 

______________________

(Vardas ir pavardė)

 

______________________

(Data)

 

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

part_b4cd20272c3f4c50a3391e8eeafcd9c6_end