LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. GEGUŽĖS 27 D. ĮSAKYMO NR. V-851 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-05-01 „ĮDIEGTI VIENĄ LANGELĮ KARJERAI PLANUOTI IR ĮGŪDŽIAMS TOBULINTI“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. spalio 10 d. Nr. V-1315

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021-2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais,

p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-851 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:

„Vadovaudamasis Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 82 ir 87 punktais, Plėtros programos pažangos priemonės aprašo forma ir Plėtros programos pažangos priemonės apraše nurodytos informacijos pagrindimo aprašo forma, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, ir įgyvendindamas 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos patvirtinimo“, pažangos priemonę Nr. 12-003-03-05-01, taip pat atsižvelgdamas į 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 88 punktą,“.

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašą:

2.1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

Rodiklio kodas

Rodiklio tipas (rezultato / produkto)

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

8

P-12-003-03-05-01-11

Produkto

Bendras dalyvių skaičius

Asmenys

0

265

(2024)

1 770

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-12

Produkto

Neaktyvūs asmenys

Asmenys

0

265

(2024)

1 770

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-13

Produkto

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

Asmenys

0

110

(2024)

710

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-14

Produkto

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

Asmenys

0

690

(2024)

4 600

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-15

Produkto

Mažumos (įskaitant marginalizuotas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

Asmenys

0

110

(2024)

710

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-16

Produkto

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

Asmenys

0

1 940

(2024)

12 980

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

P-12-003-03-05-01-17

Produkto

Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis

Vienetai

n/a

n/a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-18

Produkto

Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. III ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-19

Produkto

Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-20

Produkto

Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema

Vienetai

n / a

n / a

1

(2023 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-21

Produkto

18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus[1] (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)

Asmenys

0

10 800

(2024 m. IV ketv.)

21 600

(2026 m. II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-22

Produkto

Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuojantis tvarkos aprašas

Vienetai

n / a

n / a

1

(2022 m. I ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-23

Produkto

Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius

Asmenys

80

(2021)

200

(2023 m. III ketv.)

380

(2024 m. IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-03

Rezultato

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

Skaičius

Nėra duomenų

(2020)

25

(2025)

60

(2030)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos,

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos, valstybės biudžeto lėšos

R-12-003-03-05-01-01

Rezultato

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

Procentas

0

(2021)

80

(2025)

80

(2029)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos,

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-02

Rezultato

Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusių (proc.)

Procentai

Nėra duomenų (2020)

10

(2025)

30

(2030)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-24

Rezultato

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-25

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

R-12-003-03-05-01-26

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

P-12-003-03-05-01-27

Produkto

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis

Vienetai

n / a

n / a

1

(2024 m. III ketv.)

2021–2027 m. Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo lėšos

R-12-003-03-05-01-28

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

Asmenys

n / a

n / a

n / a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos“

 

 

2.2. Pakeičiu II skyrių ir jį išdėstau taip:

II SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS FINANSAVIMO ŠALTINIAI

 

Finansavimo apimtis ir šaltiniai

Lėšų poreikis (tūkst. eurų)

1

2

1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

1.1.1.1.1. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos karjeros planavimo sistemos plėtrai

7 600

1.1.1.1.2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

3 822

1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos bendrojo finansavimo lėšos

 

1.2.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos:

16 563,931

Sostinės regionas

6 291,922

Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas

10 272,009

1.3. Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama

 

1.3.2.8.1. 2021–2027 m. ES fondų lėšos:

64 499,975

Sostinės regionas

6 291,922

Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas

58 208,053

1.3.3.1.57. Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos

28 200

1.4. Biudžetinių įstaigų pajamų įmokos ir kitos pajamos

 

2. Kitos lėšos

 

2.1. Savivaldybių biudžetų lėšos

 

2.2. Privačios lėšos

 

2.3. Kitos viešosios lėšos

 

IŠ VISO:

120 685,906“.

 

2.3. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip: 

„III SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ

Veikla

Vei-klos (po-vei-klės, pro-jek-to) tipas

Galimi pareiš-kėjai

Pro-jektų

atran-kos būdas

Tiesio-giai priside-dama prie HP

(Taip / Ne)

Finan-savimo forma

Finan-savimo suma (tūkst. eurų)

Finansa-vimo šaltinis (-iai)

Rodiklio pavadinimas ir tipas

Siekti-na galuti-nė rodiklio reikšmė

(ir metai)

Admi-nistruo-jančioji institu-cija

Daly-vaujan-ti institu-cija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1. Bendros mokymosi visą gyvenimą sistemos, apimančios ir karjeros planavimo sistemą, sukūrimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su karjeros planavimu (profesiniu orientavimu)

R

ŠMSM

-

-

-

-

-

Įsigaliojęs profesinio (karjeros) orientavimo sistemą reglamentuo-jantis tvarkos aprašas

1

(2022)

-

SADM, EIM, Savival-dybių asocia-cija

1.2. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas

I

ESFA

P

Taip

D

10 000

Ekonomikos gaivinimo ir atsparu-mo didinimo priemo-nės (toliau – EGADP) lėšos

Karjeros specialistų, teikiančių paslaugas mokyklose, skaičius

 

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

 

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius

 

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

380

(2024)

 

 

 

 

 

60

(2030)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n / a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n / a

CPVA

Savival-dybių asocia-cija

1.3. Karjeros konsultavimo paslaugų teikimo mokiniams užtikrinimas valstybės biudžeto lėšomis

-

-

-

Taip

-

7 600

Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

60

(2030)

-

Savival-dybių asocia-cija

1.4. Karjeros  orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.1. Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

D

364,375

 

 

 

 

 

 

 

 

 

364,375

2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis[2]

1

(2024)

CPVA

SADM, EIM

1.4.2. Karjeros orientavimo sistemos suaugusie-siems plėtra Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

D

1 505,5625

 

 

 

 

 

265,6875

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Sukurtas suaugusiųjų profesinio (karjeros) orientavimo modelis

1

(2024)

CPVA

SADM, EIM

1.5. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.5.1. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

D

364,375

 

 

 

 

 

364,375

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

8

(2030)

CPVA

SADM,

EIM

1.5.2. Karjeros planavimo sistemos mokiniams plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

D

1 505,5625

 

 

 

 

 

265,6875

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Savivaldybių, kuriose užtikrinamas profesinio orientavimo paslaugų teikimas mokiniams santykiu 1:800, skaičius

52

(2030)

CPVA

SADM, EIM

1.6. Patvirtinti būtinuosius teisės aktus arba jų pakeitimus, susijusius su MVG

R

ŠMSM

-

-

 

-

-

Suaugusiųjų švietimo įstatymo projektas, kuriuo nustatomas suderintas mokymosi visą gyvenimą sistemos modelis ir veiklos principai, paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuoto-siomis šalimis

 

Įsigaliojęs Lietuvos Respublikos suaugusiųjų švietimo įstatymas, nustatantis suderintą mokymosi visą gyvenimą sistemos modelį ir jo veikimo principus

1

(2022)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

(2022)

-

SADM, EIM, KM

1.7. Suaugusiųjų švietimo IT sistemos sukūrimas ir kompetencijų plėtojimo programų finansavimas

M

ESFA

P

Taip

D

18 200

 

 

3 822

EGADP lėšos

 

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuo-jamų iš ES fondų lėšų projektų netinka-mam finansuo-ti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

Viešojo projekto inicijavimo procedūrų, skirtų vieno langelio principu veikiančiai mokymosi visą gyvenimą informacinių technologijų sistemai įdiegti, užbaigimas

 

Pradėjusi veikti vieno langelio principu veikianti mokymosi visą gyvenimą informacinė sistema

 

18–65 metų asmenys, kurie naudodamiesi bendra mokymosi visą gyvenimą sistema pabaigė kokybės užtikrinimo sistemos mokymus[3] (iš kurių bent 40 procentų skirta skaitmeniniams įgūdžiams lavinti)

 

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ir mokymo veiklos dalyvių skaičius

 

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

 

Naujų ir patobulintų viešųjų skaitmeninių paslaugų, produktų ir procesų naudotojai

 

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

 

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

(2023)

 

 

 

 

 

 

 

 

21 600

(2026)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n / a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

n / a

 

 

 

 

 

n / a

 

 

 

 

 

 

 

 

80

(2029)

 

 

 

 

 

n / a

CPVA

SADM. EIM, KM

1.8. MVG sistemos plėtra Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

D

5 063,172

 

 

 

 

 

5 063,172

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

 

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

3 220

(2029)

 

 

 

 

 

 

 

 

80

(2029)

CPVA

SADM. EIM, KM

1.9. MVG sistemos plėtra Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

D

38 196,928

 

 

 

 

 

6 740,634

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Asmenys, kurie pasinaudojo mokymosi pasiūlymu, gautu per bendrą elektroninę sistemą

 

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

 

Neaktyvūs asmenys

 

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

 

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

 

Mažumos (įskaitant marginalizuo-tas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

9 760

(2029)

 

 

 

 

 

 

 

 

80

(2029)

 

 

 

 

 

896

(2029)

 

359

(2029)

 

 

 

 

 

 

 

 

2 328

(2029)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

359

(2029)

CPVA

SADM. EIM, KM

1.10. Standartizuo-ti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.10.1. Standartizuo-ti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Sostinės regione

M

ESFA

P

Taip

D

500

 

 

 

 

 

500

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

-[4]

-

CPVA

SADM, EIM

1.10.2. Standartizuo-ti ir įgalinti vieno langelio principu teikiamas formaliojo, neformaliojo ir savarankiško mokymosi pripažinimo paslaugas, padedančias lanksčiai pereiti iš vieno švietimo lygmens į kitą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

M

ESFA

P

Taip

D

2 550

 

 

 

 

 

450

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

-[5]

-

CPVA

SADM, EIM

2. Priemonių sukūrimas siekiant padidinti mažiau mokytis linkusių visuomenės grupių (senjorai, žemesnės kvalifikacijos, mažas pajamas gaunantys asmenys) įsitraukimą į formaliojo ir neformaliojo švietimo programas[6]

M

Viešieji juridi-niai asmenys

P/K/T

Taip

D

14 450

 

 

 

 

 

2 550

2021–2027 m. ES fondų lėšos (ESF+)

 

2021–2027 m. ES fondų bendrojo finansavimo lėšos

Trečiųjų šalių piliečių, gavusių leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje, ir ES valstybių narių piliečių (išskyrus lietuvių kilmės asmenis), baigusių lietuvių kalbos pagrindų mokymus, dalis nuo visų atvykusių (proc.)

 

Neaktyvūs asmenys

 

Asmenys, turintys pagrindinį arba žemesnį nei pagrindinis išsilavinimą (ISCED 0–2 kodai)

 

Asmenys, turintys vidurinį (ISCED 3 kodas) arba profesinį (turint vidurinį) (ISCED 4 kodas) išsilavinimą

 

Mažumos (įskaitant marginalizuo-tas bendruomenes, pavyzdžiui, romus)

 

Asmenų, kurie dalyvavę mokymuose įgijo kompetenciją, dalis

30

(2030)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

874

(2029)

 

351

(2029)

 

 

 

 

 

 

 

2 272

(2029)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

351

(2029)

 

 

 

 

 

 

80

(2029)

CPVA

SADM, EIM, KM“

 

3. Pakeičiu priedą:

3.1.   Pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:

 

„2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-05-01 „Įdiegti vieną langelį karjerai planuoti ir įgūdžiams tobulinti“ aprašo

1 priedas“.

 

3.2.   Pakeičiu priedo 1 priedo žymą ir ją išdėstau taip:

 

„1 priedo „2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ projektų finansavimo sąlygų aprašo“

1 priedas“.

 

4. Papildau aprašą 2 priedu (pridedama).

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                                                        Gintautas Jakštas

 

 

 

SUDERINTA

Viešosios įstaigos Centrinės projektų

valdymo agentūros 2023-05-15 raštu

Nr. 2023/2-3092



[1] Kokybės užtikrinimo sistemos mokymai suprantami kaip mokymai pagal kokybės standartus atitinkančias programas.

[2] Tas pats stebėsenos rodiklis siekiamas ir Sostinės regione, ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regione įgyvendinant 1.4.1 ir 1.4.2 poveikles, todėl bendra siektina šio rodiklio reikšmė – 1 vnt.

[3] Kokybės užtikrinimo sistemos mokymai suprantami kaip mokymai pagal kokybės standartus atitinkančias programas.

[4] Rodiklis bus nustatytas projekto lygmeniu.

[5] Rodiklis bus nustatytas projekto lygmeniu.

[6] Galimos poveiklės numatytos PP aprašo II skirsnyje. Konkretūs rodikliai ir sumos bus priskirtos rengiant projektų finansavimo sąlygų aprašus. Įtakos alternatyvoms skaičiuoti vėlesnis išskaidymas neturės.