PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS AKREDITAVIMO IR PREVENCINIŲ, BENDRŲJŲ, AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2024 m. spalio 10 d. Nr. M-630

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 14 straipsnio 4 dalies 2 punktu, 5 dalies 5 punktu, Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2024 m. birželio 5 d. įsakymu Nr. A1-384 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymo Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakritimo“, 4 punktu:

1. T v i r t i n u  Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo ir prevencinių, bendrųjų, akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedamas).

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Panevėžio rajono savivaldybės mero 2023 m. gegužės 30 d. potvarkį Nr. M-69 „Dėl Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo, akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ su vėlesniais pakeitimais.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Antanas Pocius

 

PATVIRTINTA

Panevėžio rajono savivaldybės

mero

2024 m. spalio 10 d. potvarkiu

Nr. M-630

 

PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS AKREDITAVIMO IR PREVENCINIŲ, BENDRŲJŲ, AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo ir prevencinių, bendrųjų, akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja įstaigų ir fizinių asmenų, pageidaujančių teikti akredituotas socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugas (toliau – socialinės paslaugos) Panevėžio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje, prašymų ir dokumentų pateikimą, jų vertinimą, teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimą / sustabdymą ar panaikinimą ir prevencinių, bendrųjų bei akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą socialinės priežiūros paslaugas teikiančiose Savivaldybės biudžetinėse įstaigose, viešosiose įstaigose, asociacijose, bendruomenėse ir (ar) kitose socialinių paslaugų įstaigose bei asmens namuose.

2. Socialines paslaugas teikiančių įstaigų (toliau – Įstaiga) ir (ar) fizinių asmenų teikiamas akredituotas socialines paslaugas administruoja ir šių paslaugų kokybės kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Skyrius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinių paslaugų katalogu, Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas), bei Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų gavimą ir kokybės kontrolę, bei šiuo Tvarkos aprašu.

3. Socialinių paslaugų kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti Įstaigų bei fizinių asmenų teikiamų socialinių paslaugų kokybę.

4. Kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

5. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme, Socialinių paslaugų kataloge, Akreditavimo tvarkos apraše, Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimuose ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

ĮSTAIGŲ IR FIZINIŲ ASMENŲ, PAGEIDAUJANČIŲ TEIKTI AKREDITUOTAS SOCIALINES PASLAUGAS, PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ VERTINIMO BEI SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCEDŪROS

 

6. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotas socialines paslaugas (toliau – Įstaiga), pateikia Skyriui nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir (ar) laikino atokvėpio paslaugą (toliau – prašymas) (Akreditavimo tvarkos aprašo 1 priedas). Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas Įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

7. Įstaiga kartu su prašymu pateikia Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodytus ir lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens) ar jų kopijas.

8. Fizinis asmuo, pageidaujantis teikti akredituotas socialines paslaugas Savivaldybės teritorijoje (toliau – Fizinis asmuo), Skyriui pateikia nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir (ar) akredituotą laikino atokvėpio paslaugą (toliau – prašymas akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti) (Akreditavimo tvarkos aprašo 3 priedas). Prašymas akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas fizinio asmens. Jei prašymas akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti teikiamas elektroniniu paštu, jis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Jei fizinis asmuo vykdo veiklą keliose savivaldybėse, jis gali teikti šiame punkte nurodytą prašymą kelių savivaldybių administracijoms.

9. Fizinis asmuo kartu su prašymu akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti privalo pateikti lietuvių kalba surašytus Akreditavimo tvarkos aprašo 6.3 ir 6.5 papunkčiuose nurodytus dokumentus.

10. Įstaigų ir Fizinių asmenų prašymai ir dokumentai gali būti pateikiami:

10.1. vienu elektroniniu laišku adresu socparama@panrs.lt. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas;

10.2. paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi adresu: Vasario 16-osios g. 27, 35185 Panevėžys.

11. Skyriaus specialistas, atsakingas už paslaugų administravimą (toliau – Skyriaus atsakingas specialistas), gavęs prašymą, įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos apraše keliamus reikalavimus. Nustačius, kad Įstaiga ar Fizinis asmuo prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja Įstaigą ar Fizinį asmenį, ir prašo pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją bei nustato terminą, iki kada tai turi būti padaryta. Jei per nustatytą terminą Įstaiga ar Fizinis asmuo trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas Įstaigos ar Fizinio asmens pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Įstaiga ar Fizinis asmuo per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu ir nurodoma minėtos procedūros nutraukimo priežastis.

12. Skyriaus atsakingas specialistas vertinimo metu užpildo Atitikties nustatytiems akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimams vertinimo formą (1 priedas), kurioje įvertinęs prašymo ir dokumentų atitiktį nustatytiems akredituotų socialinių paslaugų reikalavimams pateikia išvadą ir siūlymus Savivaldybės merui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir (ar) laikino atokvėpio paslaugą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo ir joje pasirašo.

13. Įstaigos ar Fizinio asmens ir pateiktų dokumentų atitikties nustatytiems akredituotų socialinių paslaugų reikalavimams vertinimas vykdomas ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

14. Nustačius, kad Įstaiga ar Fizinis asmuo prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, Skyriaus siūlymu Savivaldybės mero potvarkiu priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimo (Savivaldybės mero potvarkyje nurodomas Įstaigos pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio / filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotas socialines paslaugas, pavadinimas ir teikimo vietos adresas (jeigu akredituotos socialinės paslaugos teikiamos kitu, ne Įstaigos buveinės, adresu) ar Fizinio asmens vardas ir pavardė, gimimo data). Apie priimtą sprendimą Įstaiga ar Fizinis asmuo per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu, pateikiant sprendimo kopiją.

15. Skyriaus atsakingas specialistas į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS) įveda informaciją apie:

15.1. Įstaigas (pasirinktos akredituotos socialinės paslaugos rūšį, prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, pavadinimą, Įstaigos kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi grupes gavėjų, kuriems Įstaiga teiks akredituotas socialines paslaugas, nurodo akredituotų socialinių paslaugų teikimo vietos kontaktus (adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotoms socialinėms paslaugoms teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šias paslaugas, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją asmenims su negalia bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios lygį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą dalyvumo lygį (iki 2023 m. gruodžio 31 d. – nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį)) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

15.2. Fizinius asmenis, kuriems suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas (pasirenka akredituotų socialinių paslaugų rūšį, nurodo vardą, pavardę, asmens gimimo datą, prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos, pavadinimą, Fizinio asmens kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi grupes gavėjų, kuriems Fizinis asmuo teiks akredituotas socialines paslaugas, sprendimo dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas priėmimo datą).

16. Įstaiga ar Fizinis asmuo, kuriems suteikta teisė teikti akredituotas socialines paslaugas, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties (toliau – Sutartis) sudarymo:

16.1. kai asmeniui (šeimai) teikiamos nemokamos akredituotos socialinės paslaugos, sudaroma dvišalė Sutartis, kurią pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir Įstaiga ar Fizinis asmuo;

16.2. kai asmeniui (šeimai) teikiamos mokamos akredituotos socialinės paslaugos, sudaroma trišalė Sutartis, kurią pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius, Įstaiga ar Fizinis asmuo ir asmuo (šeima), kuriam (-iai) bus teikiamos akredituotos socialinės paslaugos.

17. Akredituotos socialinės paslaugos finansuojamos iš Savivaldybės biudžeto lėšų ir iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams.

18. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, Įstaiga ar Fizinis asmuo nedelsdama (-as), bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Skyrių, nurodydama (-as), kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama (-as) iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Skyriaus atsakingas specialistas per 5 darbo dienas nuo minėtos informacijos ir prašymo priedo (-ų) pateikimo dienos patikslina šiuos duomenis SPIS.

 

IV SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTAS SOCIALINES PASLAUGAS SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

19. Įstaigos ar Fizinio asmens teisė teikti akredituotas socialines paslaugas Įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės mero potvarkiu.

 

20. Sustabdžius akredituotų socialinių paslaugų teikimo galiojimą, Įstaigai ar Fiziniam asmeniui leidžiama toliau teikti akredituotas socialines paslaugas visą akredituotų socialinių paslaugų sustabdymo laikotarpį tik tais atvejais, kai nustatyti pažeidimai nekelia grėsmės socialinių paslaugų gavėjų interesams ir saugumui. Į Įstaigą, kurios akreditacijos galiojimas yra sustabdytas, nauji socialinių paslaugų gavėjai nepriimami, iki bus panaikintas akreditacijos galiojimo sustabdymas.

21. Apie teisės teikti akredituotas socialines paslaugas, nurodant jų rūšį, sustabdymą ar panaikinimą Skyriaus atsakingas specialistas Įstaigą ar Fizinį asmenį raštu informuoja ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas šio sprendimo kopiją. Skyriaus atsakingas specialistas sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotas socialines paslaugas datą įveda į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

V SKYRIUS

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖ

 

22. Akredituotų socialinių paslaugų kontrolė vykdoma vertinant akredituotų socialinių paslaugų kokybę ir atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną, Įstaigų ar Fizinių asmenų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl Įstaigos ar Fizinių asmenų teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą.

23. Vertinimas atliekamas naudojant apklausos žodžiu ir (ar) raštu, anketinės apklausos, asmens vertinimo, savęs įsivertinimo, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitus metodus.

24. Vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu, Įstaigų ir (ar) Fizinio asmens lygmeniu:

24.1. paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotų socialinių paslaugų paslaugų gavėjo apklausos anketą (2 priedas);

24.2. paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per 3 metus, bendradarbiaujant su Įstaiga ir (ar) Fiziniu asmeniu;

24.3. Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens lygmeniu Skyrius vertina Įstaigą ir (ar) Fizinį asmenį paslaugų teikimo vietoje.

25. Skyrius, prieš pradėdamas Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens vertinimą, ne mažiau kaip prieš
5 darbo dienas elektroniniu būdu Įstaigą ir (ar) Fizinį asmenį informuoja apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarų dokumentų, kuriuos Įstaiga ir (ar) Fizinis asmuo patikrinimo metu turės pateikti Skyriaus darbuotojams, sąrašą.

26. Skyrius turi teisę iš anksto su Įstaiga ir (ar) Fiziniu asmeniu nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį vertinimą šiais atvejais:

26.1. gavęs valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

26.2. gavęs fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

26.3. siekdamas užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

27. Atliekant Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens vertinimą, užpildomas Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimo aktas (3 priedas).

28. Skyrius, atlikdamas Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus, kad gautų informacijos apie Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens teikiamas paslaugas.

29. Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens teikiamų akredituotų socialinių paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per 3 metus.

30. Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Skyriaus specialistai.

31. Skyrius, atlikdamas Įstaigos ir (ar) Fizinio asmens teikiamų paslaugų vertinimą, tikrina, ar Įstaiga ir (ar) Fizinis asmuo laikosi akredituotų socialinių paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.

32. Skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir Įstaigai ir (ar) Fiziniam asmeniui elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą (3 priedas).

33. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

34. Įstaiga ir (ar) Fizinis asmuo, gavę vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Skyriaus specialistų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama (-as) pateiktas rekomendacijas.

35. Skyriaus atsakingas specialistas patikrina, ar Įstaiga ir (ar) Fizinis asmuo įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

36. Skyrius atsakingas specialistas, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktį teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.).

 

VI SKYRIUS

PREVENCINIŲ IR BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS

 

37. Prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų kokybės vertinime naudojamas anketinės apklausos metodas, kuriame dalyvauja socialinių paslaugų gavėjai, jų šeimos nariai (artimieji) ar kiti suinteresuoti asmenys, socialiniai darbuotojai / individualios priežiūros darbuotojai, užimtumo specialistai ir kiti specialistai, teikiantys socialines paslaugas (toliau – Darbuotojai).

38. Anketinę apklausą atlieka Socialinių paslaugų teikėjai ne rečiau kaip 1 kartą per kalendorinius metus.

39. Respondentų imtis apklausoje – ne mažiau kaip 20 procentų prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų gavėjų ir ne mažiau kaip 20 procentų Darbuotojų iš vieno Socialinių paslaugų teikėjo (jeigu Socialinių paslaugų teikėjas turi padalinių – padalinio). Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.

40. Anketinė apklausa gali būti atliekama elektroninėmis priemonėmis, apklausiant telefonu ar betarpiškai bendraujant su socialinių paslaugų gavėju, jo šeimos nariais (artimaisiais) ar kitais suinteresuotais asmenimis (4 priedas). Socialinių paslaugų teikėjai turi užtikrinti, kad atliekant socialinių paslaugų gavėjų, jų šeimos narių (artimųjų) ar kiti suinteresuotų asmenų apklausą, apklausos metu nedalyvautų tiesiogiai paslaugas teikiantys Darbuotojai.

41. Darbuotojai apklausiami užpildant anoniminę anketą (5 priedas).

42. Socialinių paslaugų teikėjai, atliekantys socialines paslaugas teikiančių darbuotojų, socialinių paslaugų gavėjų (artimųjų) anketinę apklausą, gali taikyti Europos socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo sistemą ar kitas apklausas.

43. Socialinių paslaugų teikėjai privalo sudaryti sąlygas prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų gavėjams bei jų artimiesiems, Darbuotojams anketas pateikti anonimiškai.

44. Apibendrintus anketinės apklausos duomenis ir užpildytas socialinių paslaugų gavėjų, jų šeimos narių (artimųjų) ar kitų suinteresuotų asmenų, Darbuotojų anketas Socialinių paslaugų teikėjai teikia Skyriui.

45. Visų Socialinių paslaugų teikėjų pateiktą informaciją, informaciją apie prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų kokybę kaupia ir apibendrina Skyrius.

46. Skyrius apibendrinęs gautą informaciją ir nustatęs prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų kokybės trūkumų raštu kreipiasi į Socialinių paslaugų teikėją dėl trūkumų šalinimo priemonių plano (toliau – Priemonių planas) parengimo.

47. Socialinių paslaugų teikėjai parengia Priemonių planą, jį įgyvendina ir apie jo įgyvendinimą informuoja Skyrių.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

48. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės mero potvarkiu.

49. Skyriaus specialistai teikia informaciją ir konsultuoja įstaigas socialinių paslaugų akreditavimo klausimais.

50. Skyrius Įstaigas ir Fizinius asmenis, teikiančias (-ius) akredituotas socialines paslaugas (pagal paslaugų rūšis), ir akredituotų socialinių paslaugų akreditavimo bei kokybės kontrolės tvarką viešina savivaldybės interneto svetainėje www.panrs.lt.

51. Įstaigos, Fiziniai asmenys ir Skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) nuostatas. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Skyrius – Tvarkos apraše nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

52. Akredituotų socialinių paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

53. Savivaldybės mero sprendimai, susiję su šio Tvarkos aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

54. Pasikeitus šiame Tvarkos apraše nurodytiems teisės aktams, tiesiogiai taikomos naujos tų teisės aktų nuostatos.

 

______________________

 

Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos socialinės

priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo ir

prevencinių, bendrųjų, akredituotų socialinių paslaugų

kokybės kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(Atitikties nustatytiems akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimams vertinimo forma)

 

 

___________________________________________________________________________________________________________

(įstaigos, fizinio asmens, pateikusios (-io) prašymą dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimo, pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

 

(registracijos data ir numeris)

 

___________________

 

(sudarymo vieta)

 

Vertinimo pradžia _____________________

(data)

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardyti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

Trūkumas

pašalintas /

nepašalintas

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

(pažymėti x)

1.

Prašymas užpildytas Akreditavimo tvarkos aprašo 7 ar 8 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

2.

Pateikti visi Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis patalpomis, kuriose planuojama vykdyti veiklą / veikla vykdoma

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotas socialines paslaugas, pareigybių sąrašas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos ar fizinio asmens, kurie teiks akredituotas socialines paslaugas, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Socialinių paslaugų įstatyme, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

3.

Įstaiga ar Fizinis asmuo atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimus įstaigoms ir (ar) fiziniams asmenims, pageidaujančioms (-tiems) teikti akredituotas socialines paslaugas*

□ įstaigos, kuri teiks akredituotas socialines paslaugas, pareigybės

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos ar fizinio asmens, kurie teiks akredituotas socialines paslaugas, darbuotojų ir jų pareigybių skaičius

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ įstaigos ar fizinio asmens, kurie teiks akredituotas socialines paslaugas, socialinį darbą dirbantys darbuotojai ir (ar) individualios priežiūros darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatyme nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ patalpos atitinka akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

*Kriterijus vertinamas pagal įstaigos ar fizinio asmens pateiktus dokumentus. Jeigu specialistui trūksta informacijos dėl patalpų atitikties akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimams (kai paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinių paslaugų teikimo vietoje.

 

Išvada įvertinus įstaigos ar fizinio asmens, pageidaujančios (-io) teikti akredituotas socialines paslaugas, atitiktį nustatytiems akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimams:

 

□ įstaiga ar fizinis asmuo atitinka nustatytus akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimus.

□ įstaiga ar fizinis asmuo neatitinka nustatytų akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimų.

 

 

Socialinės paramos skyriaus siūlymas Savivaldybės merui:

 

□ priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimo.

 

Vertinimo pabaiga _____________________

 

(data)

 

 

 

Skyriaus vedėjas ___________________                                               ____________________________________

 

(parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

Vyriausiasis specialistas ___________________                                                             ___________________________________

(parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

Panevėžio rajono savivaldybėje

teikiamos

socialinės priežiūros, laikino atokvėpio

paslaugos akreditavimo ir prevencinių,

bendrųjų, akredituotų socialinių paslaugų

kokybės kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA

 

Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotų socialinių paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamų akredituotų socialinių paslaugų kokybę. Dėkojame už skirtą laiką. Visi atsakymai mums labai svarbūs.

 

________________________________________________________________________________

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias akredituotas socialines paslaugas gavote / gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę

 

Pabraukite gautą / gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(5 – aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugą teikiančią įstaigą

Pagalba į namus

 

 

Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

 

 

Socialinė priežiūra šeimoms

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Socialinė reabilitacija asmenims su negalia bendruomenėje

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Socialinių dirbtuvių paslauga

 

 

Laikinas atokvėpis

 

 

Kitos (įrašykite)................................................

 

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (pabraukite tinkantį variantą)

 

o    taip

o    ne

 

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

 

 

4. Pateikite pasiūlymų, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės.

 

 

 

 

 

Panevėžio rajono savivaldybėje

teikiamos socialinės priežiūros, laikino

atokvėpio paslaugos akreditavimo ir

prevencinių, bendrųjų, akredituotų

socialinių paslaugų kokybės kontrolės

tvarkos aprašo

3 priedas

(Akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimo akto forma)

 

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

Įstaigos pavadinimas ar fizinio asmens vardas, pavardė ____________________________________________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ___________________________________________________________________________

 

Įstaigos ar fizinio asmens vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugų gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis.

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas (jei taikoma)

 

 

 

 

Nustatytos darbo tvarkos taisyklės, patvirtintas (-i) paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su juo (jais) supažindinti darbuotojai

(jei taikoma)

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai*

(jei taikoma)

 

 

 

 

Vykdoma vidaus kontrolė

(jei taikoma)

 

 

 

 

Informacija įkeliama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)**

 

 

 

 

Sudaromos paslaugų gavėjo ir įstaigos ar fizinio asmens paslaugų teikimo sutartys

 

 

3.

Paslaugas teikiantis personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją (jei taikoma)

 

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

(jei taikoma)

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

(jei taikoma)

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

(jei taikoma)

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*

(jei taikoma)

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

(jei taikoma)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugų teikimas derinamas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., sudarytos bendradarbiavimo su socialiniais partneriais sutartys

(jei taikoma)

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą

** Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms

 

Tikrinti dokumentai:

 

 

 

 

 

 

Išvados:

 

 

 

 

 

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

 

 

 

 

 

 

Vertinimą atliko:

 

 

 

___________________ _________________ ________________________________________

 

(pareigos)                                   (parašas)                                                    (vardas, pavardė)

 

 

 

___________________ _________________ ________________________________________

 

(pareigos)                                    (parašas)                                                   (vardas, pavardė)

 

 

 

Įstaiga įvykdė rekomendacijas / neįvykdė rekomendacijų.

 

 

 

___________________ _________________ _______________________________________

 

(pareigos)                                      (parašas)                                                  (vardas, pavardė)

 

 

 

___________________ _________________ _______________________________________

 

(pareigos)                                      (parašas)                                                  (vardas, pavardė)

 

 

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

 

Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos

socialinės priežiūros, laikino atokvėpio

paslaugos akreditavimo ir prevencinių,

bendrųjų, akredituotų socialinių paslaugų

kokybės kontrolės tvarkos aprašo

4 priedas

 

ANKETA SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJUI,

ŠEIMOS NARIUI / ARTIMAJAM / SUINTERESUOTAM ASMENIUI

 

Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie Jums, Jūsų šeimos nariui / artimajam / suinteresuotam asmeniui teikiamas prevencines ir bendrąsias socialines paslaugas. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamų socialinių paslaugų kokybę.

Dėkojame už skirtą laiką. 

 

1. Įrašykite Jums, Jūsų šeimos nariui / artimajam / suinteresuotam asmeniui socialines paslaugas teikiančios įstaigos pavadinimą

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2. Kokios socialinės paslaugos teikiamos Jūsų šeimos nariui / artimajam / suinteresuotam asmeniui (pažymėkite tinkamą variantą):

Prevencinės socialinės paslaugos:

□ potencialių socialinių paslaugų gavėjų paieška;

□ kompleksinės paslaugos šeimai;

□ darbas su bendruomene;

□ šeimos konferencija;

□ atviras darbas su jaunimu;

□ mobilus darbas su jaunimu;

□ sociokultūrinės paslaugos;

□ informavimas.

 

Bendrosios socialinės paslaugos:

□ konsultavimas;

□ tarpininkavimas ir atstovavimas;

□ maitinimo organizavimas;

□ aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne;

□ transporto organizavimas;

□ asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas;

□ darbas su jaunimu gatvėje.

3. Kiek laiko teikiamos socialinės paslaugos Jūsų artimajam:

□ mažiau nei 3 mėnesius;

□ nuo 3 iki 6 mėnesių;

□ nuo 6 iki 12 mėnesių;

□ nuo 1 iki 3 metų;

□ nuo 3 iki 5 metų;

□ ilgiau kaip 5 metus.

4. Apie socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:

□ spaudos, televizijos;

□ pažįstamų / artimųjų;

□ savivaldybės darbuotojų;

□ socialinių darbuotojų;

□ medikų;

□ kitų ________________.

 

 

 

5. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

 

Prašymo pateikimo galimybės

1

2

3

4

5

Informacijos apie socialines paslaugas prieinamumas, aiškumas

1

2

3

4

5

Paslaugų gavėjo savijauta / gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo

1

2

3

4

5

Paslaugų gavėjo savijauta / gyvenimo kokybė po socialinių paslaugų suteikimo

1

2

3

4

5

Teikiamų socialinių paslaugų kokybė

1

2

3

4

5

Nusiskundimų ar siūlymų pateikimo galimybės

1

2

3

4

5

 

6. Ar pritariate žemiau nurodytiems teiginiams:

 

Paslaugų gavėjui skiriama pakankamai laiko paslaugoms suteikti

□ taip

□ ne

□ nežinau

Teikiant paslaugas atsižvelgiama į paslaugų gavėjo prašymus

□ taip

□ ne

□ nežinau

Teikiamos socialinės paslaugos pateisino mano lūkesčius

□ taip

□ ne

□ nežinau

Pasitikiu socialines paslaugas teikiančiu darbuotoju

□ taip

□ ne

□ nežinau

Teikiantis paslaugas darbuotojas mandagus, atidus

□ taip

□ ne

□ nežinau

Paslaugų gavėjo problemos sprendžiamos sėkmingai, operatyviai

□ taip

□ ne

□ nežinau

Paslaugų gavėjui ir man teikiama pakankama informacija apie paslaugas

□ taip

□ ne

□ nežinau

 

7. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos, kaip tobulinti socialinių paslaugų teikimą ir organizavimą: _____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

______________________

 

 

Panevėžio rajono savivaldybėje teikiamos

 socialinės priežiūros, laikino atokvėpio

paslaugos akreditavimo ir prevencinių,

bendrųjų, akredituotų socialinių paslaugų

kokybės kontrolės tvarkos aprašo

5 priedas

 

ANKETA DARBUOTOJUI

 

1. Prašome įvertinti balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

 

Darbo sąlygos (švara, saugumas, komfortas ir kt.)

1

2

3

4

5

Darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.)

1

2

3

4

5

Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Profesinė rizika (įvertinkite balu, kaip vertinate riziką savo darbe)

1

2

3

4

5

Darbe patiriamas stresas

1

2

3

4

5

Saugumo užtikrinimas (skiepai, apsaugos, dezinfekcinės priemonės ir kt.)

1

2

3

4

5

Jūsų darbo krūvis

1

2

3

4

5

Darbo tikslų ir rezultatų aiškumas

1

2

3

4

5

Bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis

1

2

3

4

5

Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu

1

2

3

4

5

Įvertinkite savo motyvaciją darbui

1

2

3

4

5

Darbo užmokestis

1

2

3

4

5

Profesinės etikos laikymasis

1

2

3

4

5

Dalyvavimas nustatant kvalifikacijos poreikį

1

2

3

4

5

Teikiamų socialinių paslaugų viešinimo priemonės

1

2

3

4

5

 

2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:

□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;

□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;

□ neturiu nuomonės.

3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:

□ senyvo amžiaus asmenys;

□ asmenys su negalia;

□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;

□ vaikai;

□ kita ___________________________.

4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe:

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

5. Darbo praktikoje teko susidurti su bet kokio smurto atvejais:

□ taip; □ ne; □ nepamenu.

 

6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:

□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.

 

7. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos, kaip tobulinti socialinių paslaugų teikimą ir organizavimą: _____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

___________________