VALSTYBINĖS LIGONIŲ KASOS
PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymO Nr. 1K-239 „Dėl Kontrolinių klausimynų patvirtinimo“ PAKEITIMO
2023 m. gruodžio 29 d. Nr. 1K-422
Vilnius
P a k e i č i u Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymą Nr. 1K-239 „Dėl kontrolinių klausimynų patvirtinimo“:
1. Pakeičiu 1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Kontrolinį klausimyną dėl asmenų registravimo reikalavimų laikymosi asmens sveikatos priežiūros įstaigose ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos
apsaugos ministerijos direktoriaus
2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymu Nr. 1K-239
(Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos
apsaugos ministerijos direktoriaus
2023 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. 1K-422
redakcija)
KONTROLINIS KLAUSIMYNAS DĖL ASMENŲ REGISTRAVIMO REIKALAVIMŲ LAIKYMOSI ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE
I SKYRIUS
BENDROJI DALIS
1 |
Tikrintos asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – įstaiga) pavadinimas |
|
2 |
Adresas |
|
3 |
Kontaktai (elektroninis paštas, tel. Nr.) |
|
4 |
Pildymo data ir vieta |
|
II SKYRIUS
SPECIALIOJI DALIS
Eil. Nr. |
Klausimas |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1 |
Ar įstaigos vadovo įsakymu yra patvirtinta pacientų registravimo į asmens sveikatos priežiūros paslaugų laukimo eiles tvarka? |
|
|
|
2 |
Ar įstaigos vidaus teisės aktais, reglamentuojančiais pacientų registraciją asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti, yra nustatyta pacientų skambučių srautų valdymo tvarka? |
|
|
|
3 |
Ar įstaigoje yra įdiegtos techninės priemonės, didinančios galimybę prisiskambinti į registratūrą? |
|
|
|
4 |
Ar užtikrinamas grįžtamasis ryšys (perskambinama į neatsilieptus skambučius)? |
|
|
|
5 |
Ar įstaigoje yra nustatyta skundų nagrinėjimo tvarka? |
|
|
|
6 |
Ar įstaiga yra prisijungusi prie Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos (toliau – IPR informacinė sistema)? Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį ir pereikite prie 12 klausimo. |
|
|
|
7 |
Ar iki einamojo mėnesio 25 dienos skelbiate IPR informacinėje sistemoje kito mėnesio paslaugų teikimo grafikus? Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį. |
|
|
|
8 |
Ar skelbiate IPR informacinėje sistemoje ne mažiau kaip trijų mėnesių specialistų paslaugų teikimo grafikus? Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį. |
|
|
|
9 |
Ar IPR informacinėje sistemoje registruojate pacientus, besikreipiančius kitais būdais? Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį. |
|
|
|
10 |
Ar IPR informacinėje sistemoje registruojate pacientus nuolat, neribojate registravimo terminų? Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį. |
|
|
|
11 |
Ar registruojate pacientus įstaigos naudojamoje elektroninėje registracijos sistemoje: |
|
|
|
11.1 |
turinčioje integracijos sąsają su IPR informacine sistema |
|
|
|
11.2 |
neturinčioje integracijos sąsajos su IPR informacine sistema |
|
|
|
12 |
Kokiu būdu pacientai užsiregistruoja dėl paslaugos gavimo: |
|
|
|
12.1 |
atvykę į įstaigą |
|
|
|
12.2 |
telefonu |
|
|
|
12.3 |
per IPR informacinę sistemą |
|
|
|
12.4 |
per įstaigos elektroninę registracijos sistemą, turinčią integracijos sąsają su IPR informacine sistema |
|
|
|
12.5 |
per įstaigos elektroninę registracijos sistemą, neturinčią integracijos sąsajos su IPR informacine sistema |
|
|
|
12.6 |
juos užregistruoja siunčiantysis gydytojas |
|
|
|
13 |
Ar pacientas ryšių ir (ar) informacinių technologijų priemonėmis informuojamas apie registracijos patvirtinimą? |
|
|
|
14 |
Ar registruojate pacientą iš karto po paslaugos suteikimo, jei reikia apsilankyti pakartotinai dėl tos pačios priežasties arba jei pacientas serga lėtine liga, nurodyta Ilgalaikio pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimo tvarkos aprašo prieduose? |
|
|
|
15 |
Ar pasiūlote pacientui artimiausią objektyviai galimą įstaigos konkretaus specialisto paslaugos suteikimo datą ir laiką ir užregistruojate jį IPR informacinėje sistemoje arba įstaigos elektroninėje registracijos sistemoje, turinčioje integracijos sąsają su IPR informacine sistema? |
|
|
|
16 |
Ar registruojate pacientus į laukiančiųjų sąrašą? Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį. |
|
|
|
17 |
Ar užsiregistravusiam į laukiančiųjų sąrašą pacientui automatiškai nustatoma paslaugos gavimo data ir laikas pagal jo kreipimosi į įstaigą eilės tvarką ir ne vėliau kaip per vieną darbo dieną nuo šios datos ir laiko paskyrimo ryšių ir (ar) informacinių technologijų priemonėmis jam pranešama apie numatytą paslaugos gavimo datą ir laiką? |
|
|
|
18 |
Jeigu įstaiga negali suteikti paslaugos, ar ji pasiūlo pacientui paslaugos suteikimo datą ir laiką kitose įstaigose ir, pacientui sutikus, jį užregistruoja? |
|
|
|
Teisės aktai:
2. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. birželio 28 d. įsakymas Nr. V-636 „Dėl Siuntimų asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti išdavimo, įforminimo ir atsakymų pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
3. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. vasario 28 d. įsakymas Nr. V-288 „Dėl Ilgalaikio pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
4. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 16 d. įsakymas Nr. V-812 „Dėl Pacientų registravimo asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti tvarkos aprašo patvirtinimo“.
________________ _______________ __________________
(Įstaigos atstovas) (Parašas) (Vardas, pavardė)
_______________________