VALSTYBINĖS LIGONIŲ KASOS

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymO Nr. 1K-239 „Dėl Kontrolinių klausimynų patvirtinimo“ PAKEITIMO

 

2023 m. gruodžio 29 d. Nr. 1K-422

Vilnius

 

P a k e i č i u  Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymą Nr. 1K-239 „Dėl kontrolinių klausimynų patvirtinimo“:

1.    Pakeičiu 1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

1.2. Kontrolinį klausimyną dėl asmenų registravimo reikalavimų laikymosi asmens sveikatos priežiūros įstaigose;“.

2.  Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Kontrolinį klausimyną dėl asmenų registravimo reikalavimų laikymosi asmens sveikatos priežiūros įstaigose ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                              Gintaras Kacevičius

 

PATVIRTINTA

Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos

apsaugos ministerijos direktoriaus

2016 m. rugpjūčio 9 d. įsakymu Nr. 1K-239

(Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos

apsaugos ministerijos direktoriaus

2023 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. 1K-422

redakcija)

 

 

KONTROLINIS KLAUSIMYNAS DĖL ASMENŲ REGISTRAVIMO REIKALAVIMŲ LAIKYMOSI ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

1

Tikrintos asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – įstaiga) pavadinimas

 

2

Adresas

 

3

Kontaktai (elektroninis paštas, tel. Nr.)

 

4

Pildymo data ir vieta

 

 

II SKYRIUS

SPECIALIOJI DALIS

 

Eil. Nr.

Klausimas

Taip

Ne

Pastabos

1

Ar įstaigos vadovo įsakymu yra patvirtinta pacientų registravimo į asmens sveikatos priežiūros paslaugų laukimo eiles tvarka?

 

 

 

2

Ar įstaigos vidaus teisės aktais, reglamentuojančiais pacientų registraciją asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti, yra nustatyta pacientų skambučių srautų valdymo tvarka?

 

 

 

3

Ar įstaigoje yra įdiegtos techninės priemonės, didinančios galimybę prisiskambinti į registratūrą?

 

 

 

4

Ar užtikrinamas grįžtamasis ryšys (perskambinama į neatsilieptus skambučius)?

 

 

 

5

Ar įstaigoje yra nustatyta skundų nagrinėjimo tvarka?

 

 

 

6

Ar įstaiga yra prisijungusi prie Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos (toliau – IPR informacinė sistema)?

Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį ir pereikite prie 12 klausimo.

 

 

 

7

Ar iki einamojo mėnesio 25 dienos skelbiate IPR informacinėje sistemoje kito mėnesio paslaugų teikimo grafikus?

Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį.

 

 

 

8

Ar skelbiate IPR informacinėje sistemoje ne mažiau kaip trijų mėnesių specialistų paslaugų teikimo grafikus?

Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį.

 

 

 

9

Ar IPR informacinėje sistemoje registruojate pacientus, besikreipiančius kitais būdais?

Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį.

 

 

 

10

Ar IPR informacinėje sistemoje registruojate pacientus nuolat, neribojate registravimo terminų?

Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį.

 

 

 

11

Ar registruojate pacientus įstaigos naudojamoje elektroninėje registracijos sistemoje:

 

 

 

11.1

turinčioje integracijos sąsają su IPR informacine sistema

 

 

 

11.2

neturinčioje integracijos sąsajos su IPR informacine sistema

 

 

 

12

Kokiu būdu pacientai užsiregistruoja dėl paslaugos gavimo:

 

 

 

12.1

atvykę į įstaigą

 

 

 

12.2

telefonu

 

 

 

12.3

per IPR informacinę sistemą

 

 

 

12.4

per įstaigos elektroninę registracijos sistemą, turinčią integracijos sąsają su IPR informacine sistema

 

 

 

12.5

per įstaigos elektroninę registracijos sistemą, neturinčią integracijos sąsajos su IPR informacine sistema

 

 

 

12.6

juos užregistruoja siunčiantysis gydytojas

 

 

 

13

Ar pacientas ryšių ir (ar) informacinių technologijų priemonėmis informuojamas apie registracijos patvirtinimą?

 

 

 

14

Ar registruojate pacientą iš karto po paslaugos suteikimo, jei reikia apsilankyti pakartotinai dėl tos pačios priežasties arba jei pacientas serga lėtine liga, nurodyta Ilgalaikio pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimo tvarkos aprašo prieduose?

 

 

 

15

Ar pasiūlote pacientui artimiausią objektyviai galimą įstaigos konkretaus specialisto paslaugos suteikimo datą ir laiką ir užregistruojate jį IPR informacinėje sistemoje arba įstaigos elektroninėje registracijos sistemoje, turinčioje integracijos sąsają su IPR informacine sistema?

 

 

 

16

Ar registruojate pacientus į laukiančiųjų sąrašą?

Jei pažymėjote „Ne“, nurodykite priežastį.

 

 

 

17

Ar užsiregistravusiam į laukiančiųjų sąrašą pacientui automatiškai nustatoma paslaugos gavimo data ir laikas pagal jo kreipimosi į įstaigą eilės tvarką ir ne vėliau kaip per vieną darbo dieną nuo šios datos ir laiko paskyrimo ryšių ir (ar) informacinių technologijų priemonėmis jam pranešama apie numatytą paslaugos gavimo datą ir laiką?

 

 

 

18

Jeigu įstaiga negali suteikti paslaugos, ar ji pasiūlo pacientui paslaugos suteikimo datą ir laiką kitose įstaigose ir, pacientui sutikus, jį užregistruoja?

 

 

 

Teisės aktai:

1.                Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 153 straipsnio 6 ir 8 dalys.

2.                Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. birželio 28 d. įsakymas Nr. V-636 „Dėl Siuntimų asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti išdavimo, įforminimo ir atsakymų pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3.                Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. vasario 28 d. įsakymas Nr. V-288 „Dėl Ilgalaikio pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis, sveikatos būklės stebėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

4.                Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. liepos 16 d. įsakymas Nr. V-812 „Dėl Pacientų registravimo asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

________________                                        _______________                    __________________

(Įstaigos atstovas)                                                (Parašas)                          (Vardas, pavardė)

 

 

_______________________