LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BIRŽELIO 3 D. ĮSAKYMO NR. V-918 „DĖL 2022 m. priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos studijų studentų ir pedagoginių gretutinių studijų studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiaus pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas patvirtinimo“ PAKEITIMO
2022 m. spalio 27 d. Nr. V-1707
Vilnius
P a k e i č i u 2022 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičių pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. V-918 „Dėl 2022 m. priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos studijų studentų ir pedagoginių gretutinių studijų studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiaus pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas patvirtinimo“, ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos švietimo,
mokslo ir sporto ministro
2022 m. birželio 3 d. įsakymu Nr. V-918
(Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo
ir sporto ministro 2022 m. spalio 27 d.
įsakymo Nr. V-1707 redakcija)
2022 metais priimamų į aukštąsias mokyklas pirmosios pakopos pedagogikos krypties studijų programų, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičiUS pagal prioritetines specializacijas ir aukštąsias mokyklas
VILNIAUS UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, technologijų, istorijos ir geografijos dalyko specializacijas |
117 |
|
Iš viso |
117 |
VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETAS
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, dalyko ir mokomojo dalyko pedagogai pagal matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, fizikos, chemijos, biologijos, technologijų, istorijos ir geografijos dalyko specializacijas |
138 |
|
Iš viso |
138 |
VILNIAUS KOLEGIJA
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
44 |
|
Iš viso |
44 |
KLAIPĖDOS VALSTYBINĖ KOLEGIJA
Prioritetinė specializacija (pagal pedagogikos studijų krypties studijų programas) |
Studentų, kuriems gali būti skiriama prioritetinė parama, skaičius |
|
1. Studijų programos, pagal kurias rengiami pradinio ugdymo pedagogai |
11 |
|
Iš viso |
11 |