ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠIAULIŲ PETRO AVIŽONIO REGOS CENTRO PAVADINIMO PAKEITIMO IR NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2020 m. kovo 5 d. Nr. T-75

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 1 punktu, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Šiaulių Petro Avižonio regos centro pavadinimą ir pavadinti jį Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centru.

2. Patvirtinti Šiaulių  Petro Avižonio ugdymo centro nuostatus (pridedama).    

3. Įpareigoti Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centro direktorių pasirašyti nuostatus ir įregistruoti juos valstybės įmonės Registrų centro Šiaulių filiale.

4. Pripažinti netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2017 m. lapkričio 9 d. sprendimo Nr. T-380 „Dėl Šiaulių lopšelių-darželių ir Šiaulių Petro Avižonio regos centro nuostatų patvirtinimo“ 1.30 papunktį.

5. Nustatyti, kad šio sprendimo 4 punktas įsigalioja nuo šio sprendimo 2 punktu patvirtintų nuostatų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                       Artūras Visockas

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2020 m. kovo 5 d. sprendimu Nr. T-75

 

 

ŠIAULIŲ PETRO AVIŽONIO UGDYMO CENTRO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centro nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centro (toliau – Centras) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją ir jos kompetenciją, buveinę, Centro grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą, veiklos teisinį pagrindą, sritis, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, vykdomas švietimo programas, Centro teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšų šaltinius, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, Centro veiklos priežiūrą, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Centro oficialusis pavadinimas – Šiaulių Petro Avižonio ugdymo centras, trumpasis pavadinimas – Petro Avižonio ugdymo centras. Centras įregistruotas Juridinių asmenų registre, kodas – 190530120.

3. Centras įsteigtas 1991 m. spalio 1 d.

4. Centro teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Centro priklausomybė – savivaldybės mokykla.

6. Centro savininkas – Šiaulių miesto savivaldybė, kodas 111109429, adresas: Vasario 16-osios g. 62, LT-76295 Šiauliai.

7. Centro savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Šiaulių miesto savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba).

8. Savivaldybės taryba sprendžia Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose Lietuvos Respublikos įstatymuose (toliau – įstatymai) ir Nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

9. Centro buveinė: Papilės g. 3, LT-76196 Šiauliai.

10. Centro grupė – ikimokyklinio ugdymo mokykla.

11. Centro tipas – ikimokyklinio ugdymo mokykla.

12. Centro pagrindinė paskirtis – ikimokyklinio ugdymo grupės įstaiga lopšelis-darželis, kodas 31114102. Kita Centro paskirtis – ikimokyklinio ugdymo grupės mokykla regos sutrikimą turintiems vaikams, kodas 31114140.

13. Mokymo kalba – lietuvių.

14. Centras vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo ir specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams pritaikytas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo, neformaliojo vaikų ir suaugusiųjų švietimo programas.

15. Centras yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atsiskaitomąją ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, atributiką, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybės) nutarimais, švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir Nuostatais.

 

II SKYRIUS

CENTRO VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS

 

16. Centro veiklos sritis – švietimas.

17. Centro švietimo veiklos rūšys:

17.1. pagrindinė veiklos rūšis – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.10;

17.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

17.2.1. priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, kodas 85.10.20;

17.2.2. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

17.2.3. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

17.2.4. kitas, niekur kitur nepriskirtas švietimas, kodas 85.59;

17.2.5. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.

18. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

18.1. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;

18.2. nuosavo arba nuomojamojo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20;

18.3. kita žmonių sveikatos priežiūros veikla, kodas 86.90;

18.4. vaikų dienos priežiūros veikla, kodas 88.91.

19. Centro veiklos tikslas – sudaryti sąlygas ugdytis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus regos sutrikimus turintiems vaikams, teikti tiflopedagoginę pagalbą įvairaus amžiaus akliesiems ir silpnaregiams asmenims.

20. Centro veiklos uždaviniai:

20.1. užtikrinti kokybišką ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymą;

20.2. puoselėti vaiko intelektines, tautines, emocijų, valios, fizines galias, lemiančias asmenybės raidą ir socializacijos sėkmę;

20.3. ugdyti vaiko savarankiškumą, iniciatyvą, kūrybiškumą, atskleisti ugdytinio įvairius gebėjimus, puoselėti individualybę;

20.4. vykdyti netekusių regėjimo suaugusiųjų asmenų reabilitacinį ugdymą;

20.5. teikti specialiąją pedagoginę, psichologinę ir tiflopedagoginę pagalbą;

20.6. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką.

21. Vykdydamas pavestus uždavinius, Centras:

21.1. organizuoja ugdymą pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, konkretizuoja ir individualizuoja ugdymo turinį, atsižvelgdamas į vietos ir Centro bendruomenės reikmes ir ugdytinių poreikius;

21.2. rengia neformaliojo vaikų ir suaugusiųjų švietimo programas;

21.3. sudaro ugdymo sutartis ir vykdo jose sutartus įsipareigojimus;

21.4. vykdo atkuriamąją sutrikusios regos ugdytinių regėjimo funkcijų reabilitaciją ir lavina sutrikimą kompensuojančius įgūdžius medicininėmis ir pedagoginėmis priemonėmis;

21.5. teikia informacinę, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę, specialiąją pagalbą;

21.6. atlieka vaiko specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą, organizuoja vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymą švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;

21.7. organizuoja tėvų (globėjų, rūpintojų) (toliau – tėvai) pageidavimu jų mokamas papildomas paslaugas (būrelius, ekskursijas ir kita) teisės aktų nustatyta tvarka;

21.8. bendradarbiauja su visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis įstaigomis sudarant sąlygas Centre organizuoti vaikų sveikatos priežiūrą;

21.9. konsultuoja ir teikia švietimo informacinę, metodinę pagalbą ikimokyklinio ugdymo mokyklų pedagogams, bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius regos sutrikimą ar kompleksinių negalių, kurių derinys yra vidutinė silpnaregystė, žymi silpnaregystė, aklumas su regėjimo likučiu, praktiškas aklumas, visiškas aklumas, konsultuoja ugdytinius ir jų tėvus;

21.10. teikia tiflopedagoginę pagalbą namuose, ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo mokyklose ugdomiems vaikams, turintiems regos sutrikimų, neseniai netekusiems regėjimo suaugusiems neregiams namuose, medicininės reabilitacijos ir kitose įstaigose teisės aktų nustatyta tvarka;

21.11. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti savo kvalifikaciją;

21.12. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią ugdymosi ir darbo aplinką;

21.13. kuria ugdymo turiniui įgyvendinti reikiamą materialinę bazę, vadovaudamasis švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintais teisės aktais;

21.14. organizuoja vaikų maitinimą Centre;

21.15. viešai skelbia informaciją apie Centro veiklą;

21.16. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

 

III SKYRIUS

CENTRO TEISĖS IR PAREIGOS

 

22. Centras, įgyvendindamas jam pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdamas jam priskirtas funkcijas, turi teisę:

22.1. parinkti ir kurti vaikams, turintiems regos sutrikimų, ugdymo ir ugdymosi modelius, metodus, veiklos būdus, užtikrinančius visapusišką pasirengimą mokyklai;

22.2. bendradarbiauti su savo veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;

22.3. Savivaldybės tarybos leidimu steigti filialus;

22.4. švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

22.5. įstatymų nustatyta tvarka jungtis į asociacijas ir dalyvauti jų veikloje;

22.6. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

22.7. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo ir kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

22.8. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis.

23. Centras privalo užtikrinti geros kokybės švietimą, atvirumą vietos bendruomenei, sudaryti ugdytiniams higienos normas atitinkančias ugdymosi sąlygas.

 

IV SKYRIUS

CENTRO VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

24. Centro veikla organizuojama pagal:

24.1. direktoriaus patvirtintą strateginį veiklos planą, kuriam yra pritarusios Centro taryba ir Šiaulių miesto savivaldybės vykdomoji institucija (toliau – Savivaldybės vykdomoji institucija) ar jos įgaliotas asmuo;

24.2. direktoriaus patvirtintą metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Centro taryba.

25. Centrui vadovauja direktorius, kuris į pareigas priimamas konkurso būdu. Direktoriaus teises ir pareigas nustato Nuostatai ir direktoriaus pareigybės aprašymas.

26. Sprendimą dėl direktoriaus priėmimo į pareigas, jo atleidimo arba atšaukimo iš jų priima Savivaldybės taryba.

27. Direktorius atlieka tokias funkcijas:

27.1. tvirtina Centro vidaus struktūrą, Centro darbuotojų pareigybių sąrašą teisės aktų nustatyta tvarka;

27.2. nustato Centro struktūrinių padalinių tikslus, uždavinius, funkcijas, direktoriaus pavaduotojų ugdymui, Centro struktūrinių padalinių vadovų veiklos sritis;

27.3. tvirtina pedagogų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų ir aptarnaujančiojo personalo pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Centro darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;

27.4. priima vaikus Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro ugdymo sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;

27.5. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Centro darbo tvarkos taisyklėse nustato pedagogų, kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų, aptarnaujančiojo personalo ir ugdytinių teises, pareigas ir atsakomybę;

27.6. suderinęs su Centro taryba, tvirtina Centro darbo tvarkos taisykles;

27.7. sudaro ugdytiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su ugdymusi ir darbu susijusiais aspektais;

27.8. organizuoja ir koordinuoja Centro veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Centro veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

27.9. leidžia įsakymus, tikrina, kaip jie vykdomi;

27.10. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo ir metodines grupes;

27.11. sudaro Centro vardu sutartis Centro funkcijoms atlikti;

27.12. organizuoja Centro dokumentų saugojimą ir valdymą teisės aktų nustatyta tvarka;

27.13. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Centro turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;

27.14. rūpinasi darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją, pedagogams suteikia galimybę atestuotis ir organizuoja jų atestaciją švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;

27.15. inicijuoja Centro savivaldos institucijų sudarymą ir skatina jų veiklą;

27.16. bendradarbiauja su ugdytinių tėvais, pagalbą vaikui, pedagogui ir Centrui teikiančiomis įstaigomis, teritorine policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

27.17. bendradarbiaudamas su visuomenės sveikatos priežiūros specialistais, koordinuoja Centro bendruomenės veiklą stiprinant vaikų sveikatą;

27.18. atstovauja Centrui kitose institucijose;

27.19. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojams;

27.20. vykdo kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

28. Direktorius atsako už tai, kad Centre būtų laikomasi įstatymų ir kitų teisės aktų, už demokratinį Centro valdymą, bendruomenės narių informavimą, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, Centro veiklos rezultatus, už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių įgyvendinimą.

29. Sveikatos priežiūra Centre organizuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

30. Centre metodinei veiklai organizuoti sudaromos specialiąją pagalbą teikiančių pedagogų ir ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo grupių pedagogų metodinės grupės.

31. Metodinės grupės planuoja ugdymo turinį: aptaria ugdytinių ugdymo(si) poreikius; susitaria dėl ugdomosios veiklos metodų, būdų, formų; atrenka, integruoja, derina ugdymo turinį; susitaria dėl ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų. Metodinės grupės nariai konsultuojasi tarpusavyje dėl pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikos, dalijasi gerąja patirtimi, analizuoja kvalifikacijos tobulinimo poreikius, juos derina su Centro veiklos tikslais, bendradarbiauja su kitų švietimo įstaigų metodinėmis grupėmis. Metodinei grupei vadovauja grupės narių išrinktas vadovas. Metodinių grupių veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotojai ugdymui.

 

V SKYRIUS

CENTRO SAVIVALDA

 

32. Centro taryba yra aukščiausioji Centro savivaldos institucija. Centro taryba telkia Centro ugdytinių tėvus, pedagogus, kitus įstaigos darbuotojus, socialinius partnerius ir vietos bendruomenę demokratiniam Centro valdymui ir Centro teisėtiems interesams atstovauti, padeda spręsti aktualius Centro veiklos klausimus.

33. Centro tarybos veikla grindžiama nešališkumo, bendruomeniškumo, įgalinimo ir įtraukimo į sprendimų priėmimą, atsakingumo Centro bendruomenei principais.

34. Centro taryba sudaroma iš Centre nedirbančių ugdytinių tėvų, pedagogų, kitų įstaigos darbuotojų, socialinių partnerių ir vietos bendruomenės atstovų.

35. Centro tarybos ²/4 narių sudaro ugdytinių tėvai, ¼ – pedagogai, ¼ – kiti įstaigos darbuotojai, socialiniai partneriai ir vietos bendruomenės atstovai.

36. Į Centro tarybą ugdytinių tėvus deleguoja visuotinis tėvų susirinkimas, pedagogus – pedagogų taryba, kitus įstaigos darbuotojus, socialinius partnerius ir vietos bendruomenės atstovus – direktorius.

37. Centro taryba renkama dvejiems metams.

38. Centro tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip tris kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Direktorius Centro tarybos posėdžiuose gali dalyvauti kviestinio nario teisėmis.

39. Centro tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas atviru balsavimu Centro tarybos posėdyje.

40. Centro taryba atlieka tokias funkcijas:

40.1. teikia siūlymus dėl Centro strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

40.2. pritaria Centro strateginiam veiklos planui, metiniam Centro veiklos planui, Centro nuostatams, Centro darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Centro veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems direktoriaus;

40.3. teikia siūlymus direktoriui dėl Centro nuostatų pakeitimo ar papildymo, Centro vidaus struktūros tobulinimo;

40.4. kolegialiai svarsto Centro lėšų naudojimo klausimus:

40.4.1. analizuoja ir vertina grupių tėvų komitetų, direktoriaus, kitų Centro bendruomenės narių pateiktus pasiūlymus dėl lėšų paskirstymo ir efektyvaus panaudojimo Centro ugdymo aplinkoms tobulinti;

40.4.2. priima sprendimus dėl ugdytinių tėvų įmokų už Centro ugdymo aplinkos išlaikymą, panaudojimo;

40.5. išklauso Centro metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus direktoriui dėl Centro veiklos tobulinimo;

40.6. teikia siūlymus Savivaldybės tarybai dėl Centro materialinio aprūpinimo, veiklos tobulinimo;

40.7. svarsto pedagogų, tėvų savivaldos institucijų ar Centro bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus direktoriui;

40.8. teikia siūlymus dėl Centro darbo tobulinimo, saugių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Centro materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;

40.9. svarsto direktoriaus teikiamus klausimus.

41. Centro tarybos nutarimai yra teisėti, jei jie neprieštarauja teisės aktams.

42. Centro taryba už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Centro bendruomenei.

43. Pedagogų taryba – nuolat veikianti Centro savivaldos institucija pedagogų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi Centre dirbantys pedagogai, sveikatos priežiūros specialistai, švietimo pagalbą teikiantys specialistai, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

44. Pedagogų tarybai vadovauja direktorius.

45. Pedagogų tarybos posėdžius šaukia direktorius. Posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja du trečdaliai pedagogų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių narių balsų dauguma.

46. Pedagogų taryba svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir direktoriaus teikiamais klausimais.

47. Grupės tėvų savivaldą sudaro institucijos visi tos grupės tėvai. Jie atviru balsavimu kiekvienų mokslo metų pradžioje renka grupės tėvų komitetą.

48. Grupės tėvų komitetą sudaro ne mažiau kaip 3 nariai, vieneriems metams išrinkti mokslo metų pradžioje grupės tėvų susirinkimo metu balsų dauguma.

49. Grupės tėvų komiteto nariai atviru balsavimu renka komiteto pirmininką, jo pavaduotoją.

50. Grupės tėvų komiteto posėdžius šaukia grupės tėvų komiteto pirmininkas. Apie posėdžių laiką, svarstyti parengus klausimus jis informuoja narius ne vėliau kaip likus 3 dienoms iki posėdžio pradžios.

51. Grupės tėvų komitetas atlieka tokias funkcijas:

51.1. teikia pasiūlymus ugdymo proceso organizavimo ir kitais ugdymo kokybės gerinimo klausimais;

51.2. analizuoja ir teikia pasiūlymus Centro tarybai dėl lėšų paskirstymo ir efektyvaus panaudojimo Centro ir grupės ugdymo aplinkai tobulinti;

51.3. padeda organizuoti Centro ir grupės renginius, išvykas;

51.4. inicijuoja paramos Centrui teikimą, grupės edukacinės aplinkos kūrimą;

51.5. svarsto direktoriaus, grupės auklėtojų teikiamus klausimus;

51.6. nagrinėja grupės tėvų skundus ir teikia pasiūlymus sprendžiant grupėse iškilusias problemas;

51.7. dalyvauja direktoriaus įsakymu sudarytose įstaigos veiklos tobulinimo darbo grupėse.

52. Grupės tėvų komitetas ne rečiau kaip du kartus per metus šaukia grupės tėvų susirinkimus.

53. Grupės tėvų komitetas mokslo metų pabaigoje pristato savo veiklą juos rinkusiems grupės tėvams.

54. Centre gali būti kuriamos ir kitos ugdytinių tėvų savivaldos grupės (tėvų aktyvas, tėvų taryba ir pan.).

55. Vaikų ugdymo organizavimo, elgesio, saugumo užtikrinimo ir kitais vaikams ir jų tėvams aktualiais klausimais direktorius gali organizuoti tėvų savivaldos institucijų vadovų pasitarimus.

 

VI SKYRIUS

CENTRO DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO

TVARKA IR ATESTACIJA

 

56. Darbuotojai į darbą Centre priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

57. Centro darbuotojams už darbą mokama įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

58. Direktorius, jo pavaduotojai ugdymui, pedagogai, švietimo pagalbą organizuojantys specialistai atestuojasi ir kvalifikaciją tobulina švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

59. Direktoriaus, jo pavaduotojų ugdymui veikla vertinama kasmet švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka.

 

 

VII SKYRIUS

CENTRO TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA,

FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR CENTRO VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

60. Centras patikėjimo teise perduotą Šiaulių miesto savivaldybės turtą valdo, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

61. Centro lėšos:

61.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų Šiaulių miesto savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

61.2. pajamos už teikiamas paslaugas;

61.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

61.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

62. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

63. Centras buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.

64. Centro finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

65. Centro veiklos priežiūrą atlieka Savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiami išoriniai vertintojai.

 

 

VIII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

66. Centras turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus.

67. Centro interneto svetainėje (http://www.parc.lt) skelbiama informacija apie Centro vykdomas programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokamas paslaugas, pedagogų kvalifikaciją, svarbiausius Centro išorinio vertinimo rezultatus, Centro bendruomenės tradicijas, pasiekimus ir kitas Centro vykdomas veiklas. Vieši pranešimai ir informacija, kurią, vadovaujantis teisės aktais, reikia paskelbti viešai, skelbiami Centro interneto svetainėje (http://www.parc.lt).

68. Nuostatams, jų pakeitimams, papildymams pritaria Centro taryba, tvirtina Savivaldybės taryba.

69. Nuostatai keičiami ir papildomi Savivaldybės tarybos, direktoriaus ar Centro tarybos iniciatyva.

70. Centras registruojamas teisės aktų nustatyta tvarka.

71. Centras reorganizuojamas, likviduojamas ar pertvarkomas teisės aktų nustatyta tvarka.

 

__________________________