visagino savivaldybės administracijos
direktorius
įsakymas
DĖL VISAGINO SAVIVALDYBĖS RELIGINIŲ bendruomenių ir bendrijų
2020–2022 mETŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. birželio 23 d. Nr. ĮV-E-337
Visaginas
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir 29 straipsnio 8 dalies 2 ir 5 punktais, Visagino savivaldybės 2020–2022 metų strateginiu veiklos planu, patvirtintu Visagino savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. TS-37 „Dėl Visagino savivaldybės 2020-2022 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Visagino savivaldybės 2020 metų biudžeto paskirstymu, patvirtintu Visagino savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. TS-38 „Dėl Visagino savivaldybės 2020 metų biudžeto patvirtinimo“ ir siekdamas objektyvaus religinių bendruomenių ir bendrijų projektų vertinimo ir pagrįsto lėšų paskirstymo:
1. Tvirtinu Visagino savivaldybės religinių bendruomenių ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. liepos 8 d. įsakymą Nr. ĮV-E-178 „Dėl Visagino savivaldybės religinių bendruomenių ir bendrijų 2019–2022 metų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Šis įsakymas per vieną mėnesį nuo jo įsigaliojimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Panevėžio apygardos skyriui (Respublikos g. 62, Panevėžys) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Panevėžio rūmams (Respublikos g. 62, Panevėžys) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Visagino savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. ĮV-E-337
VISAGINO SAVIVALDYBĖS RELIGINIŲ bendruomenių ir BENDRIJŲ
2020–2022 METŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Visagino savivaldybės religinių bendruomenių ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Visagino savivaldybės einamųjų metų strateginio veiklos plano, patvirtinamo Visagino savivaldybės tarybos, 05.01.01 strateginio uždavinio „Skatinti vietos bendruomenių iniciatyvas“, 05.01.01.01 priemonei „Tradicinių religinių bendrijų ir bendruomenių veiklos ir kultūrinių iniciatyvų skatinimas“, įgyvendinti Visagino savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo pagal Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatymą registruotoms tradicinėms religinėms bendruomenėms ir bendrijoms (toliau – religinės bendrijos), veikiančioms Visagino savivaldybės teritorijoje, konkurso būdu tvarką: finansavimo tikslus ir uždavinius, reikalavimus finansavimo projektams ir finansuojamas projektų vykdymo išlaidas, reikalavimus projektų paraiškoms ir teikimui, projektų vertinimą ir atranką, Visagino savivaldybės biudžeto lėšų skyrimą, projektų įgyvendinimo kontrolę ir atskaitomybę.
3. Administracijos direktorius šiame Apraše nustatyta tvarka kiekvienais metais skelbia religinių bendrijų projektų finansavimo konkursą (toliau – Konkursas), sudaro Visagino savivaldybės religinių bendrijų projektų vertinimo ir atrankos komisiją (toliau – Komisija), tvirtina finansuojamų projektų sąrašą ir jiems įgyvendinti skirtas lėšas (finansavimą), projektų finansavimo intensyvumą (bendros projektui įgyvendinti reikalingos sumos finansavimo dalį procentais), maksimalią lėšų sumą vienam projektui finansuoti.
II SKYRIUS
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
4. Priemonės finansavimo tikslas – skatinti Visagino savivaldybėje registruotų religinių bendrijų švietėjišką veiklą, puoselėjančią moralines vertybes, jubiliejinių ir sociokultūrinių renginių organizavimą, prisidėti prie religinėms bendrijoms priklausančių kulto pastatų, jų kompleksų kokybės gerinimo veiklų, pastatų remonto, kulto paskirties inventoriaus remonto ir įsigijimo.
5. Priemonės finansavimo uždaviniai:
5.1. iš dalies finansuoti religinių bendrijų vykdomą veiklą, jubiliejinių renginių organizavimą, edukacinių ir sociokultūrinių iniciatyvų įgyvendinimą, veiklą sukuriančią išliekamąją kultūrinę vertę;
5.2. iš dalies finansuoti Visagino savivaldybės teritorijoje esančių religinėms bendrijoms priklausančių kulto pastatų, patalpų remonto darbus, šių pastatų, patalpų pritaikymą kulto apeigoms ir savivaldybės bendruomenės poreikiams, taip pat šiems tikslams siekti reikalingų reikmenų ir inventoriaus remontą bei įsigijimą, teritorijų, sudarančių bendrą kompleksą su religinėms bendrijoms priklausančiais kulto pastatais / statiniais, kokybės gerinimą ir pritaikymą tikinčiųjų bendruomenės ir savivaldybės gyventojų poreikiams;
III SKYRIUS
PROJEKTŲ TEIKIMAS
6. Visagino savivaldybės religinių bendrijų projektus (toliau tekste – projektai) konkursui gali teikti Visagino savivaldybės teritorijoje veikiančios religinės bendrijos.
7. Lėšas šiems projektams įgyvendinti administruoja asignavimų valdytojas – Visagino savivaldybės administracijos direktorius.
8. Projekto lėšomis gali būti finansuojamos šios veiklos:
9. Projekto lėšomis negali būti finansuojamos projekto išlaidos, skirtos:
9.2. išlaidoms, patirtoms ne projekto vykdytojo vardu (sąskaitos faktūros, čekiai turi būti išrašyti projekto vykdytojo vardu, atsiskaitant tiek už gauto finansavimo, tiek už nuosavo indėlio lėšas);
9.3. teikiamo projekto bei kitų projektų parengiamųjų etapų darbų vykdymo išlaidoms (visos išlaidos, susijusios su veikla iki pasirašant finansavimo sutartį);
10. Projektui įgyvendinti lėšos neskiriamos, jei ankstesniems projektams iš savivaldybės finansavimą gavusi religinė bendrija neatsiskaitė už lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę jų paskirtį.
11. Informacija apie konkursą skelbiama savivaldybės interneto svetainėje www.visaginas.lt, esant galimybei kitose žiniasklaidos priemonėse, nurodant projektų teikimo terminą (ne mažiau kaip 10 darbo dienų nuo paskelbimo).
12. Projektų pareiškėjas pateikia:
12.1. užpildytą Visagino savivaldybės religinių bendrijų projektų finansavimo konkurso paraišką (1 priedas). Projekto paraiška turi būti atspausdinta kompiuteriu, valstybine kalba, kartu su pridedamais dokumentais tvarkingai susegta, patvirtinta antspaudu, pasirašyta paraiškos teikėjo ar jo įgalioto asmens. Projekto teikėjas gali pateikti ne daugiau kaip vieną paraišką;
12.2. teikėjo antspaudu ir parašu patvirtintą registracijos pažymėjimo kopiją arba VĮ Registrų centro išrašą;
13. Užpildyta paraiška su priedais teikiama Visagino savivaldybės administracijai užklijuotame voke, ant kurio privalo būti užrašytas teikiančios projektą religinės bendrijos pavadinimas ir tekstas: „Visagino savivaldybės religinių bendrijų projektų finansavimo konkursui“, arba siunčiama registruotu paštu, adresu: „Visagino savivaldybės religinių bendrijų projektų finansavimo konkursui“, Visagino savivaldybės administracijai, Parko g. 14, 31140 Visaginas.
IV SKYRIUS
PROJEKTŲ ATRANKA IR VERTINIMAS
15. Administracijos direktoriaus įsakymu kiekvienais metais sudaroma Visagino savivaldybės religinių bendrijų projektų vertinimo ir atrankos komisija (toliau – Komisija), kuri įvertina gautus projektus, ir paskiriamas komisijos sekretorius. Komisija sudaroma iš septynių narių: penkių valstybės tarnautojų ar / ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, ir dviejų Komisijos narių – seniūnaičių. Nesant seniūnaičių arba iki seniūnaičių kadencijos pabaigos likus mažiau nei 2 mėnesiams narius į Komisiją deleguoja Visagino savivaldybės nevyriausybinių organizacijų taryba. Seniūnaičius į Komisiją deleguoja Visagino seniūnaičių sueigos pirmininkas, o jam nesant - Visagino savivaldybės seniūnaičiai bendru sutarimu. Visagino savivaldybės nevyriausybinių organizacijų taryba narius į Komisiją deleguoja tarybos posėdyje, protokoliniu sprendimu.
16. Komisijos darbui vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisijos pirmininką tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Komisijos pirmininko pavaduotoją Komisija iš savo narių išrenka pirmojo posėdžio metu.
17. Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai. Komisijos narių atsakomybė – kolegiali. Komisijos posėdžių metu daromas posėdžio garso įrašas.
19. Komisija sprendimus priima paprasta narių balsų dauguma, o balsams pasiskirsčius po lygiai sprendimą lemia Komisijos pirmininko balsas.
20. Komisijos pirmininkas:
21. Komisijos pirmininkui nedalyvaujant posėdyje jo funkcijas vykdo Komisijos pirmininko pavaduotojas.
22. Komisijos sekretorius:
22.2. protokoluoja Komisijos posėdžius, apibendrina Komisijos narių pastabas ir siūlymus dėl pateiktų projektų, teikia Komisijos pirmininkui pasirašyti Komisijos posėdžio protokolą;
22.3. Aprašo 24.1 punkte numatytais atvejais pateikia reikalavimus religinėms bendrijoms dėl trūkstamų dokumentų pateikimo;
23. Komisijos narys (nariai), turintis interesų vertinamų projektų atžvilgiu, giminystės – svainystės ryšiais susijęs su projektų teikėjais ir / arba vykdytojais, apie tai informuoja Komisiją ir nusišalina nuo to projekto vertinimo. Komisijos nario (narių) nusišalinimas įrašomas į protokolą.
24. Komisijos nariai atlieka Konkursui pateiktų projektų vertinimą:
24.1. įvertina, ar paraiškos pateiktos laiku ir pagal Aprašo 13 ir 14 punktuose nustatytus reikalavimus, ar užpildytos pagal nustatyto pavyzdžio formą. Jei paraiškoje trūksta dokumentų, Komisija prašo religines bendrijas per 3 darbo dienas pristatyti trūkstamus dokumentus. Nepateikus šių dokumentų arba juos pateikus vėliau, paraiškos nesvarstomos;
24.2. kiekvieną projektą vertina trys Komisijos nariai, pildydami projektų vertinimo lenteles, atsakydami ir raštu pagrįsdami atsakymus į projekto vertinimo klausimus;
24.3. kiekvienas projektas įvertinamas balais (aukščiausias galimas įvertinimas yra 55 balai). Vertinimas atliekamas pildant projekto vertinimo lentelę (2 priedas) ir projektui skiriant balus pagal nustatytus vertinimo kriterijus. Finansuojami projektai, surinkę ne mažiau kaip pusę galimų balų skaičiaus.
25. Atlikus visų projektų vertinimą, sekretorius apibendrina visų Komisijos narių vertinimo rezultatus ir įrašo juos į protokolą. Protokole nurodomi bendri vertinimo rezultatai. Projektų sąrašas sudaromas pagal vertintojų skirtų balų aritmetinį vertinimo vidurkį, surašant nuo gavusių daugiausiai balų, iki gavusių mažiausiai balų. Jei komisijos nariai siūlo mažinti projekto paraiškos sąmatoje nurodytas išlaidas, nurodomi argumentai ir rekomenduojama skirti išlaidų suma.
26. Sudarius 25 punkte nurodytą sąrašą, Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į vertintojų pastabas ir pasiūlymus dėl finansavimo dydžio, teikia Komisijos nariams nutarimo projektą dėl remiamų projektų sąrašo sudarymo. Į finansavimą gali pretenduoti projektai, kuriems skirta ne mažiau kaip 50 proc. maksimalaus balų skaičiaus (55 balai). projektų vertinimą. Finansavimas visa apimtimi skiriamas projektui, surinkusiam daugiausia balų. Mažiau balų gavusiems projektams, komisijos sprendimu, gali būti skiriamas dalinis finansavimas, proporcingai gautų balų skaičiui (tačiau ne mažiau nei ½ maksimalaus balų skaičiaus). Jei Komisijos nariai siūlo mažinti projekto paraiškos sąmatoje nurodytas išlaidas, nurodomi Komisijos narių argumentai ir rekomenduojama skirti išlaidų suma.
27. Tuo atveju, kai religinių bendrijų – projekto teikėjų, atitinkančių reikalavimus, bendra prašoma lėšų suma projektams finansuoti yra didesnė, nei savivaldybės biudžete tam skirta suma, projektų teikėjams projektams įgyvendinti numatytos lėšos bus atitinkamai mažinamos pagal surinktą balų skaičių.
28. Komisijos nutarimai priimami balsų dauguma, balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas. Balsuojama „už“ arba „prieš“.
29. Komisijos pirmininko ir sekretoriaus pasirašytas posėdžio protokolas su siūlomų finansuoti projektų sąrašu teikiamas Administracijos direktoriui.
30. Komisijos posėdžių protokolų originalai perduodami Visagino savivaldybės administracijos Vidaus administravimo ir informacinių technologijų skyriui (Kanceliarijai) ir saugomi laikantis bendrųjų dokumentų saugojimo taisyklių. Kitus Komisijai pateiktus dokumentus per visą Komisijos veiklos laikotarpį saugo Komisijos sekretorius.
31. Administracijos direktorius, atsižvelgdamas į Komisijos siūlymą (protokolą), įsakymu skiria lėšas.
V SKYRIUS
FINANSAVIMĄ GAVUSIŲ religinių bendrijų ĮSIPAREIGOJIMAI IR JŲ VYKDYMO KONTROLĖ
33. Religinė bendrija turi informuoti Administraciją apie projektų įgyvendinimo eigą, teikti informaciją apie galimus pakeitimus, susijusius su projekto įgyvendinimu.
34. Administracija finansavimą gavusiai religinei bendrijai teikia informacinę bei konsultacinę pagalbą, padedančią laikytis šiuose nuostatuose nustatytų įsipareigojimų.
35. Administracija turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavusi religinė bendrija laikosi šiuose nuostatuose ir projektų finansavimo Sutartyje nustatytų įsipareigojimų.
36. Projekto finansavimo lėšos Sutartyje nurodytai veiklai turi būti naudojamos pagal Sutartyje nurodytą sąmatą (sutarties 1 priedas).
37. Finansavimą gavusios religinės bendrijos už gautų finansavimo lėšų panaudojimą atsiskaito Administracijai, pateikdamos baigiamąsias ataskaitas pagal nustatytas formas (Sutarties 2 ir 3 priedai). Prie ataskaitos turi būti pridėtos pirkimus patvirtinančių dokumentų kopijos, patvirtintos finansavimo gavėjo (užrašas „Kopija tikra“, religinės bendrijos antspaudas, projekto vadovo parašas).
38. Jei iki Sutartyje numatytos paskutinės projekto vykdymo dienos religinė bendrija nepanaudoja visų jai skirtų lėšų, tai ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 10 d. nepanaudotas lėšas privalo grąžinti į Administracijos sąskaitą, nurodytą sutartyje.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Konkurso rezultatai, finansavimą gavusių religinių bendrijų sąrašas skelbiami svetainėje www.visaginas.lt, esant galimybei ir kitose žiniasklaidos priemonėse, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo finansavimą gavusių religinių bendrijų sąrašo patvirtinimo.
Visagino savivaldybės religinių bendruomenių
ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo
tvarkos aprašo
1 priedas
VISAGINO SAVIVALDYBĖS RELIGINIŲ BENDRUOMENIŲ IR BENDRIJŲ
2020–2022 METŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO PARAIŠKA
1. Informacija apie projekto teikėją:
1.1. Projekto teikėjo pavadinimas |
|
1.2. Juridinio asmens statusas |
|
1.3. Juridinio asmens kodas |
|
1.4. Registracijos adresas |
|
1.5. Telefonas |
|
1.6. Elektroninis paštas |
|
1.7. Banko pavadinimas, banko kodas, sąskaitos numeris |
|
1.8. Projekto vadovas |
|
1.9. Projekto finansininkas (jei yra) |
|
2. Informacija apie projekto vykdytojus ir partnerius
2.1. Projekto vykdytojai (pridedama CV, kuriame nurodytas vykdytojo išsilavinimas, patirtis, per kurią projekto įgyvendinimui reikalingos kompetencijos)
|
2.2. Projekto partneriai (juridiniai asmenys, nurodant kaip jie bus įtraukti į projektą ir kokį vaidmenį projekte atliks. Pridedama (-os) partnerystės (bendros veiklos) sutartis (-ys).
|
2.3. Projekto teikėjo (organizacijos) per pastaruosius 3 metus įgyvendinti projektai (nurodyti metus, projekto pavadinimą, finansavimo sumą ir finansavimo šaltinį).
|
2.3.1. Per pastaruosius 3 metus įgyvendintų projektų pasiekti svarbiausi rezultatai (nurodyti kokie buvo atlikti darbai, organizuoti renginiai, įsigytos prekės ir priemonės, kokį poveikį turėjo tai Jūsų bendrijos / bendruomenės veiklai). |
3. Informacija apie projektą:
3.1. Projekto pavadinimas: |
|
3.2. Projekto pradžia (20_-//-//) |
|
3.3. Projekto pabaiga (20_-//-//) |
|
3.4. Trumpas projekto aprašymas |
|
3.4.1. Projekto tikslas ir uždaviniai (nurodyti ne daugiau kaip 1-2 tikslus ir ne daugiau kaip 3-4 uždavinius) |
|
3.4.2. Problema, kuri bus sprendžiama įgyvendinant šį projektą (aprašyti konkrečią problemą, kurią spręsite teikiamu projektu, kuo ši problema Jums aktuali, kokias pasekmes gali turėti jos nesprendimas, galima nurodyti statistinę informaciją (jei tokia yra), apklausų ir tyrimų duomenis (jei tokie yra), nurodyti Jūsų patirtį, kompetencijas ir pasiekimus šioje srityje) |
|
3.4.3. Numatomi projekto įgyvendinimo rezultatai (fiziniai rodikliai, nurodant kiek bus užimta projekto dalyvių, kiek bus organizuota renginių, susitikimų, individualių ir / arba grupinių konsultacijų, kokią išmatuojamą naudą iš projekto gaus projekte dalyvaujantys asmenys ir / arba Organizacija). |
|
3.4.4. Projekto tęstinumas (kaip bus siekiama Organizacijos šiame projekte iškeltų tikslų po šio projekto įgyvendinimo)
|
|
3.5. Projekto dalyviai (paaiškinti, kiek ir kokių dalyvių numatoma įtraukti į šio projekto vykdymą, kaip ir pagal kokius kriterijus (požymius) jie bus įtraukiami į projektą. Nurodykite dalyvių, betarpiškai dalyvaujančių projekte skaičių (jei tai numatoma) arba numatomą skaičių asmenų, kuriems bus naudingas Jūsų įgyvendinamas projektas.
|
|
3.6. Projekto viešinimas (aprašyti kada, kokiomis priemonėmis, metodais bus skleidžiama informacija apie įgyvendinamą (įgyvendintą) projektą)
|
|
3.7. Bendra projekto įgyvendinimo suma (visa lėšų suma, panaudota projektui įgyvendinti nuo finansavimo sutarties pasirašymo dienos iki visiško projekto įvykdymo)
|
|
3.8. Prašoma suma iš Visagino savivaldybės biudžeto
|
|
3.9. Kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti kitus finansavimo šaltinius ir sumas tuo atveju, jei tai bus pagrįsta finansiniais dokumentais)
|
|
3.10. Nefinansinis teikėjo indėlis įgyvendinant projektą (savanoriškas darbas, projekto teikėjo turima įranga, priemonės, kt.)
|
4. Veiklos planas
Eil.Nr. |
Numatomos veiklos (darbai) |
Mėnuo / laikotarpis |
Atsakingas vykdytojas |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
..... |
|
|
|
5. Projekto sąmata (nurodyti tik tokias išlaidas, kurias galėsite pagrįsti finansiniais dokumentais, išrašytais organizacijos, teikiančios paraišką, vardu)
Eil. |
Išlaidų paskirtis |
Finansavimo lėšos (Eur) |
Nuosavos lėšos (Eur) |
Iš viso lėšų (Eur) |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
6. Priedai:
Visagino savivaldybės religinių bendruomenių
ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo konkurso paraiškos
priedas
INFORMACIJA DĖL VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲJŲ INTERESŲ DERINIMO
Aš (vardas, pavardė), atstovaudamas (organizacijos pavadinimas), veikiantis pagal organizacijos (įstatus, nuostatus, įgaliojimą), teikdamas projekto paraišką Visagino savivaldybės religinių bendruomenių ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo konkursui, pareiškiu, kad mano dalyvavimas teikiant paraišką bei įgyvendinant teikiamą projektą (pavadinimas) man nesukelia (nesudaro) jokių viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto.
Man taip pat žinoma, kad pažeidus viešųjų ir privačiųjų interesų derinimo nuostatas už tai atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka.
Organizacijos vadovas (parašas, vardas, pavardė)
Visagino savivaldybės religinių bendruomenių
ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo
tvarkos aprašo
2 priedas
PROJEKTO VERTINIMO LENTELĖ
Projekto teikėjas ________________________________________________________________
Projekto pavadinimas
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Balų ribos |
Balas |
||||
1. |
Ar aiškiai suformuluoti projekto tikslai, uždaviniai, rezultatai, projekto viešinimo būdai, projekto tęstinumas (paraiškos 3 dalis) |
|
|
||||
- aiškiai suformuluoti ir pagrįsti projekto tikslai, uždaviniai, rezultatai, projekto viešinimo būdai, numatytas projekto tęstinumas |
10 |
||||||
- iš dalies arba nepilnai suformuluoti ir pagrįsti projekto tikslai, uždaviniai, rezultatai, projekto viešinimo būdai ir tęstinumas |
5 |
||||||
- projekto tikslai ir uždaviniai nesuformuluoti, tarpusavyje nesusiję, nenumatyti viešinimo būdai ir tęstinumas. |
0 |
||||||
2. |
Ar vykdytojų kompetencijos, projektinės veiklos patirtis (paraiškos 2 - dalis) pakankamos pasiekti projekte užsibrėžtiems tikslams: |
|
|
||||
- vykdytojų kompetencijos, projektinės veiklos patirtis yra optimali pasiekti projekte keliamiems uždaviniams |
10 |
||||||
- vykdytojų kompetencijos, projektinės veiklos patirtis iš dalies tinkami pasiekti projekte užsibrėžtiems tikslams |
5 |
||||||
- vykdytojų kompetencijos, projektinės veiklos patirtis netinkami pasiekti projekte užsibrėžtiems tikslams. |
0 |
||||||
Ar projekto sąmata (paraiškos 5 dalis) susieta su veiklomis, lėšos naudojamos racionaliai ir taupiai (orientuotos į vidutines prekių / paslaugų kainas) |
|
|
|||||
- sąmata susieta su veiklomis, lėšos naudojamos racionaliai ir taupiai |
10 |
||||||
- sąmata iš dalies susieta su veiklomis, trūksta racionalumo ir taupumo |
5 |
||||||
- lėšos nepagrįstos veiklomis, naudojamos netaupiai ir neracionaliai |
0 |
||||||
4. |
Ar projekto veiklų planas (paraiškos 4 dalis) susietas su projekto tikslais ir orientuotos į rezultatų pasiekimą: |
|
|
||||
- veiklos susiję su tikslais ir orientuotos į rezultatų pasiekimą: |
10 |
|
|||||
- planas stokoja detalumo, iš dalies susijęs su tikslais ir rezultatais; |
5 |
|
|||||
- veiklų planas nesudarytas ar nesusijęs su tikslais ir rezultatais. |
0 |
|
|||||
5. |
Ar projekto sąmatoje numatytas organizacijos nuosavas finansinis indėlis, kiti finansavimo šaltiniai (paraiškos 3.9 punktas, 5 dalis) |
|
|
||||
- numatytas organizacijos finansavimas, kiti finansavimo šaltiniai |
5 |
|
|||||
- organizacijos finansavimas, kiti finansavimo šaltiniai nenumatyti |
0 |
|
|||||
6. |
Ar projektas sprendžia aktualią problemą, yra pagrįstas, aktualus, tikslingas, inovatyvus, o rezultatai turi liekamąją vertę |
|
|
||||
- projektas sprendžia aktualią problemą, pasirinkti sprendimo būdai – pagrįsti, efektyvūs, inovatyvūs, o rezultatai turi liekamają vertę; |
10 |
|
|||||
- iš dalies |
5 |
|
|||||
- ne |
0 |
|
|||||
|
Bendra balų suma (maksimalus galimas skaičius – 55) |
|
|
||||
Išvada (tinkamą pažymėti): projektą finansuoti, dalinai finansuoti ( _________ Eur), nefinansuoti
Pastabos ir rekomendacijos ______________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________
|
|||||||
Komisijos narys |
|
|
|
|
|||
|
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|||
Visagino savivaldybės religinių bendruomenių
ir bendrijų 2020–2022 metų projektų finansavimo
tvarkos aprašo
3 priedas
PROJEKTO VYKDYMO SUTARTIS
20 m. d. Nr.
Visaginas
Visagino savivaldybės administracija, registruota adresu Parko g. 14, Visagine, kodas ________, toliau vadinama „Administracija“, atstovaujama direktoriaus __________, įgalioto ____________, ir _____________, registruota adresu _______________, toliau vadinama „Religinė bendrija“, atstovaujama ___________, toliau kartu vadinami „Šalimis“, sudarė šią Finansavimo panaudojimo sutartį, toliau vadinamą „Sutartimi“.
I SKYRIUS
SUTARTIES OBJEKTAS
1. Administracija, vadovaudamasi ___, vykdydama ___, skiria Religinei bendrijai iki _ (_) Eur finansinę paramą (toliau – „Finansavimas“). Finansavimas skiriamas Religinei bendrijai turi būti panaudota Religinės bendrijos pateikto projekto „_“ (toliau – „Projektas“) įgyvendinimui pagal pridedamą sąmatą (1 priedas).
2. Galutinė Finansavimo suma bus nustatyta, kai Religinė bendrija pateiks Projekto įgyvendinimui patirtas išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijas.
II SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS ĮSIPAREIGOJIMAI
4. Pervesti Religinei bendrijai Projekto vykdymui per 20 darbo dienų nuo šios Sutarties pasirašymo iki 100 proc. nuo Sutarties 1 punkte nurodytos Finansavimo sumos.
III SKYRIUS
Religinės bendrijos ĮSIPAREIGOJIMAI
6. Naudoti paramą pagal pridedamą projekto sąmatą (1 priedas). Ne pagal šios sutarties reikalavimus panaudotas Finansavimo lėšas per 5 darbo dienas nuo pažeidimo nustatymo grąžinti. Religinė bendrijai negrąžinus lėšų, jos bus išieškomos įstatymų nustatyta tvarka.
8. Religinei bendrijai pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą esant perkančiąja Religinė bendrija, pirkimus vykdyti vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu, kitais teisės aktais.
9. Kaupti pirkimų ir apskaitos dokumentus, įrodančius Projekto įgyvendinimui skirtų lėšų panaudojimą ir Projekto veiklų įgyvendinimą.
10. Sudaryti tik tokias autorines sutartis, kurių objektu yra tik kūrinio požymius atitinkantys sutarties objektai – unikalūs, specialiai parengti projekto įgyvendinimo reikmėms bei turintys išliekamąją vertę. Autorinės sutarties rezultatas arba jo įrodymai turi būti taip pat pridedami prie Projekto ataskaitų kaip išlaidas pagrindžiantys priedai.
12. Siekti Projekto paraiškoje numatytų rezultatų bei atlikti šias veiklas:
14. Visas išlaidas atlikti Religinės bendrijos vardu ir pagrįsti prekių / paslaugų įsigijimo dokumentais.
15. Nuolat bendradarbiauti su Projektą kontroliuojančiais asmenimis (Administracijos atstovais), laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, susijusią su Projekto įgyvendinimu, sudaryti sąlygas jiems apžiūrėti Projekto vykdymo vietą.
16. Saugoti visus su Projektu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 5 metus po Projekto įgyvendinimo.
IV SKYRIUS
ATASKAITŲ TEIKIMAS
18. Projekto ataskaita turi būti pateikta ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 20 d. pagal 2 ir 3 priedus.
V SKYRIUS
SUTARTIES ĮSIGALIOJIMAS, KEITIMAS, NUTRAUKIMAS
20. Sutartis įsigalioja nuo Šalių pasirašymo dienos ir nustoja galioti Šalims įvykdžius visus sutartinius įsipareigojimus arba nutraukus Sutartį.
21. Sutarties keitimas dėl sąmatos pakeitimo nereikalingas, kai išlaidų suma sąmatos straipsnyje keičiasi iki 15 proc. nuo projekto vykdymo Sutarties 1 priede „Projekto sąmata“ nurodytų išlaidų sumų. Šiuo atveju, Religinei bendrijai pateikus prašymą ir patikslintą Projekto sąmatą, Administracija raštu atsako dėl pritarimo pakeitimui ar prašymo atmetimo.
22. Sutarties keitimas dėl sąmatos pakeitimo reikalingas, kai išlaidų suma sąmatos straipsnyje keičiasi daugiau kaip 15 proc. nuo Projekto vykdymo Sutarties 1 priede „Projekto sąmata“ nurodytų išlaidų sumų. Sutarties sąmatos keitimo atveju, Religinė bendrija raštu Administracijai pateikia argumentuotą prašymą dėl išlaidų perkėlimo į atitinkamą eilutę. Esant Administracijos pritarimui sąmatos pakeitimui, sudaromas Sutarties keitimo protokolas dėl sąmatos pakeitimo.
23. Jei nustatomi Sutarties pažeidimai dėl Religinės bendrijos kaltės, Administracija turi teisę vienašališkai nutraukti su Religine bendrija sudarytą Sutartį ir pareikalauti grąžinti pervestas Finansavimo lėšas (ar jų dalį). Finansavimo lėšos turi būti grąžinamos Sutarties 5 punkte nustatyta tvarka.
VI SKYRIUS
NEPAPRASTOSIOS (FORCE MAJOUR) APLINKYBĖS
25. Nė viena iš Šalių neatsako už dalinį ar visišką prisiimtų įsipareigojimų neįvykdymą, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir nuo Šalių valios nepriklausančių nepaprastųjų aplinkybių:
25.1. gaisro, sprogimo, audros ir kitų stichinių nelaimių bei gamtos jėgų, kurios neleidžia įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;
25.2. įvykio ar aplinkybių arba įvykių ar aplinkybių sekos, kurių Sutarties Šalis (Šalys) negali kontroliuoti ir kurios neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti;
26. Sutarties Šalis, kuri dėl nurodytų aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitą Sutarties Šalį. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis išvardintomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl netinkamo prisiimtų įsipareigojimų vykdymo ar nevykdymo.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
27. Ginčai tarp Šalių, kylantys vykdant Sutartį, sprendžiami derybomis. Nepavykus ginčų išspręsti derybomis, jie sprendžiami teisme Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
VIIi SKYRIUS
SUTARTIES PRIEDAI
31. Atliktų darbų, susijusių su projekto įgyvendinimu, suvestinės ataskaitos forma (2 priedas, lentelė).
Projekto vykdymo sutarties
1 priedas
PROJEKTO SĄMATA
201___ m. ________________ ____ d. Nr. _____/_____
Religinės bendrijos pavadinimas
|
||||
Projekto pavadinimas
|
||||
Eil. Nr. |
Išlaidų paskirtis |
Finansavimo lėšos (Eur) |
Nuosavos lėšos (Eur) |
Iš viso lėšų (Eur) |
1. |
Statybos ir remonto darbų apmokėjimas |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
2 |
Įrangos, priemonių ir reikmenų nuoma / įsigijimas |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
3. |
Statybos ir remonto paskirties prekių įsigijimas |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
4. |
Leidybos išlaidos |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
5. |
Lektorių, vertėjų darbo apmokėjimas |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
6. |
Transporto paslaugos |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
7. |
Maitinimo paslaugos |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
8. |
Kitos išlaidos |
|
|
|
detalizavimas.......... |
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Administracija Religinė bendrija
Parašas Parašas
Vardas, pavardė Vardas, pavardė
A. V. A. V.
Projekto vykdymo sutarties
2 priedas
ATLIKTŲ DARBŲ, SUSIJUSIŲ SU PROJEKTO ĮGYVENDINIMU, VEIKLOS SUVESTINĖ ATASKAITA
Religinės bendrijos pavadinimas
Projekto pavadinimas
Eil. Nr. |
Atliktų darbų pavadinimas (veiklos aprašymas) |
Darbų atlikimo data |
Atsakingas darbuotojas |
Rezultatai, neįvykdymo priežastys (jei neįvykdyta) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Religinės bendrijos vadovas |
|
|
|
|
|
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Projekto vykdymo sutarties
3 priedas
PROJEKTO LĖŠŲ PANAUDOJIMO SUVESTINĖ ATASKAITA
Religinės bendrijos pavadinimas
Projekto pavadinimas
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Paraiškoje planuota panaudoti suma (Eur) |
Faktiškai panaudota suma (Eur) |
Įsigijimą pagrindžiantys dokumentai |
|
|||||
Finansavimo lėšos |
Nuosavos lėšos |
Iš viso |
Finansavimo lėšos |
Nuosavos lėšos |
Iš viso |
Sąskaitos faktūros data, Nr. |
Sutarties data, Nr. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
|
|
Religinės bendrijos vadovas Parašas Vardas, pavardė
Finansininkas (buhalteris) Parašas Vardas, pavardė