LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTRO 2022 M. VASARIO 14 D. ĮSAKYMO NR. V-43 „DĖL ASOCIACIJŲ, VIEŠŲJŲ ĮSTAIGŲ IR NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PROJEKTŲ, KURIUOS ĮGYVENDINANT TIKSLINGA DALYVAUTI UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJAI, ATRANKOS NUOSTATŲ IR KOMISIJOS SUDĖTIES PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. spalio 20 d. Nr. V-372
Vilnius
1.Pakeičiu Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2022 m. vasario 14 d. įsakymą Nr. V-43 „Dėl Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatų ir komisijos sudėties patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:
„LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PROJEKTŲ, KURIUOS ĮGYVENDINANT TIKSLINGA DALYVAUTI LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJAI, ATRANKOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 5 straipsnio 1 dalies 1 punktu, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 2 punktu ir 3 dalimi ir vykdydamas Nevyriausybinių organizacijų finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų, šių lėšų administravimo tvarkos, projektų vertinimo procedūrų, lėšų pervedimo ir atsiskaitymo už gautą finansavimą tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. A1-741 „Dėl Nevyriausybinių organizacijų finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų, šių lėšų administravimo tvarkos, projektų vertinimo procedūrų, lėšų pervedimo ir atsiskaitymo už gautą finansavimą tvarkos aprašo patvirtinimo“,
2. Nustatau, kad sutartys dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą, sudarytos iki šio įsakymo įsigaliojimo, baigiamos įgyvendinti vadovaujantis iki šio įsakymo įsigaliojimo dienos galiojusių Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2022 m. vasario 14 d. įsakymu „Dėl Asociacijų, viešųjų įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatų ir komisijos sudėties patvirtinimo“, nuostatomis.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro
2022 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. V-43
(Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro
2023 m. spalio 20 d. įsakymo Nr. V-372
redakcija)
NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ VEIKLOS PROJEKTŲ, KURIUOS ĮGYVENDINANT TIKSLINGA DALYVAUTI LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJAI, ATRANKOS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatai (toliau – nuostatai) nustato Lietuvos Respublikoje savo buveinę turinčių nevyriausybinių organizacijų (toliau – organizacija) veiklos projektų (toliau – projektai), kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai (toliau – ministerija), projektų atrankos organizavimo, pasiūlymų dalyvauti įgyvendinant projektus (toliau – projekto paraiška) teikimo ministerijai, Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų atrankos komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimo, organizacijų atsiskaitymo už ministerijos skirtų valstybės biudžeto asignavimų panaudojimo tvarką.
2. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos organizacijų vykdomiems projektams iš dalies finansuoti, kiekvienais metais yra numatomos ministerijos biudžete. Ministerijos administracijos padalinys, teikiantis prioritetines temas, pagal kurias organizacijos gali teikti projektų paraiškas, numato valstybės biudžeto lėšų organizacijų projektams ateinantiems metams iš dalies finansuoti ministerijos n-tųjų metų metiniame veiklos plane, atsižvelgdamas į jam skirtą biudžetą.
3. Iš ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų iš dalies finansuojami užsienio politikos tikslus ir prioritetus atspindintys organizacijų vykdomi projektai, kurie padeda įgyvendinti ministerijos strateginiame veiklos plane nustatytus veiklos prioritetus, tikslus ir uždavinius, susijusius su viešąja diplomatija, skatina visuomenei naudingą ir pelno nesiekiančią veiklą, remiančią valstybės užsienio politiką, padeda siekti tarptautinės bendruomenės palaikymo Lietuvos užsienio politikai ir teigiamai pristato Lietuvą tarptautinei visuomenei.
4. Teigiamas sprendimas dėl ministerijos dalyvavimo įgyvendinant organizacijos vykdomą projektą gali būti priimamas tuo atveju, jei pagal projekto sąmatą iš ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų apmokama ne daugiau kaip 80 proc. numatomų projekto įgyvendinimo išlaidų ir projekto paraiškoje yra pateikta informacija apie kitus finansavimo šaltinius.
II SKYRIUS
PROJEKTŲ ATRANKOS ORGANIZAVIMAS
5. Kiekvienais kalendoriniais metais ne vėliau kaip iki lapkričio 1 d. užsienio reikalų ministro įsakymu patvirtinamos ateinančių metų prioritetinės temos, pagal kurias organizacijos gali teikti projektų paraiškas. Užsienio reikalų ministro įsakymą dėl prioritetinių temų patvirtinimo rengia ministerijos Komunikacijos ir kultūrinės diplomatijos departamentas, vadovaudamasis ministerijos strateginiame veiklos plane nurodytais užsienio politikos prioritetais, atsižvelgdamas į svarbias valstybės istorijos datas, įvykius, aktualias tikslines auditorijas ir motyvuotus ministerijos administracinių padalinių pasiūlymus.
6. Informacija apie projektų atranką skelbiama ministerijos interneto svetainėje www.urm.lt. Kvietime teikti projektų paraiškas nurodomos n-tųjų metų prioritetinės temos, projektų paraiškų teikimo tvarka ir terminai. Projektų paraiškų priėmimo terminas negali būti trumpesnis nei 30 dienų nuo kvietimo teikti projektų paraiškas paskelbimo dienos.
7. Atsižvelgiant į ministerijos n-tųjų metų metiniame veiklos plane ministerijos administracijos padaliniams nustatytus valstybės biudžeto asignavimus organizacijos projektams, kvietime teikti projektų paraiškas nurodama atitinkamai prioritetinei temai skiriama valstybės biudžeto lėšų suma bei didžiausia ir mažiausia vienam projektui galima skirti valstybės biudžeto lėšų suma.
III SKYRIUS
ORGANIZACIJOMS, PROJEKTŲ TURINIUI IR PROJEKTŲ PARAIŠKOMS KELIAMI REIKALAVIMAI
8. Organizacija, teikianti projekto paraišką, privalo atitikti šias sąlygas:
8.1. organizacija yra Lietuvos Respublikoje registruota nevyriausybinė organizacija, iki kvietime teikti projektų paraiškas nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos Juridinių asmenų registre įregistravusi žymą, kad juridinis asmuo yra nevyriausybinė organizacija;
8.2. organizacija teisės aktų nustatyta tvarka Registrų centrui yra pateikusi finansinių ataskaitų rinkinius ir veiklos ataskaitas ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai skelbia informaciją apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus (paraiškoje pateikia aktyvią (-ias) nuorodą (-as), leidžiančią (-ias) susipažinti su viešai paskelbtu (-ais) dokumentu (-ais) internete);
8.4. organizacija paskutinę kvietime teikti projektų paraiškas nurodytą paraiškos pateikimo dieną atitinka minimalius patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus pagal Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo 401 straipsnį (pagal viešai skelbiamus Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos duomenis).
9. Organizacijų teikiami projektai turi atitikti bent vieną iš šių tikslų:
9.1. šviesti ir informuoti visuomenę apie Lietuvos užsienio politiką, jos tikslus ir prioritetus, Lietuvos diplomatinę tarnybą ir jos vaidmenį užtikrinant valstybės saugumą;
9.2. skatinti visuomenės susidomėjimą Lietuvos diplomatijos istorija ir didinti šios srities išmanymą;
9.3. puoselėti Lietuvos diplomatinės tarnybos palikimą ir atmintį apie totalitarizmo ir okupacijų režimus;
9.4. informuoti Lietuvos visuomenę ir tarptautinę bendruomenę apie Lietuvos, Europos Sąjungos ir NATO politiką, įtraukti Lietuvos Respublikos piliečius į Lietuvos užsienio politikos įgyvendinimą;
9.7. skatinti diasporos įsitraukimą į įvairių sričių Lietuvos gyvenimą, bendruomeniškumo ir pilietiškumo stiprinimą;
10. Projekto turinys ir su juo susijusios informacijos sklaida turi atitikti Lietuvos Respublikos nacionalinius interesus, puoselėjamas demokratines vertybes, užtikrinančias taiką, stabilumą ir žmogaus teises, jokiomis formomis, metodais ir būdais neturi kurstyti tautinės, rasinės, religinės ar socialinės neapykantos, prievartos ir diskriminacijos, reikšti nepagarbos Lietuvos valstybei.
11. Valstybės biudžeto lėšų gali būti skiriama toms projektų įgyvendinimo išlaidoms padengti, kurios:
12. Netinkamomis finansuoti laikomos:
12.1. ilgalaikio materialiojo turto, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme ir kurio vertė 500 (penki šimtai) eurų ar didesnė, išlaidos;
12.2. išlaidos organizacijos skoloms, nesusijusioms su finansuojamo projekto įgyvendinimu, padengti ar investiciniams projektams finansuoti;
12.4. statinių ir (arba) pastatų, patalpų statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ir einamojo remonto, statinių priežiūros ir (ar) aplinkos priežiūros ir (ar) tvarkymo išlaidos;
12.5. išlaidos patalpų, nuosavybės teise priklausančių organizacijai ir (ar) projekto partneriui (‑iams), nuomai projekto veiklai vykdyti;
IV SKYRIUS
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ TEIKIMAS
13. Organizacija ministerijai teikia projekto paraišką, parengtą pagal nustatytą Veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos paraiškos formą (1 priedas). Projektų paraiškos teikiamos valstybine kalba.
14. Kartu su paraiška turi būti pateikiamas dokumentas, įrodantis pareiškėjo teisę atstovauti organizacijai, jeigu paraišką teikia ne organizacijos vadovas.
15. Prie paraiškos gali būti pridedamos juridinių ir fizinių asmenų rekomendacijos, jeigu tokios yra.
16. Viena organizacija gali teikti vieną projekto paraišką kiekvienai prioritetinei temai. Jei organizacija pateikė daugiau kaip vieną projekto paraišką vienai prioritetinei temai, vertinama ta projekto paraiška, kurios pateikimo data yra vėliausia, bet ne vėlesnė, nei nurodyta ministerijos kvietime teikti paraiškas, išskyrus atvejus, kai organizacija ne vėliau kaip paskutinę paraiškų pateikimo dieną ministerijai nurodo, kurią paraišką vertinti.
17. Teikdama paraišką organizacija sutinka, kad ministerijos interneto svetainėje www.urm.lt būtų skelbiama su projekto paraiška susijusi informacija: organizacijos pavadinimas, projekto pavadinimas, kokiai prioritetinei temai teiktas projektas, bendra projekto sąmatos suma, prašoma skirti valstybės biudžeto lėšų suma, skirta valstybės biudžeto lėšų suma.
18. Projektų paraiškos teikiamos iki kvietime teikti projektų paraiškas nustatyto termino pabaigos kvietime teikti projektų paraiškas nurodytu:
18.1. elektroninio pašto adresu, kai projekto paraiška pasirašyta organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens kvalifikuotu elektroniniu parašu;
19. Projekto paraiškos nenagrinėjamos, jei:
19.2. organizacija, prašydama valstybės biudžetų lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;
19.3. organizacija, teikianti projekto paraišką, nesilaikė ankstesniais metais su ministerija sudarytoje sutartyje dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą (toliau – sutartis) nustatytų įsipareigojimų;
19.5. jos pateiktos pasibaigus ministerijos kvietime teikti projektų paraiškas nustatytam projektų paraiškų pateikimo terminui;
20. Projektų atrankos rezultatai skelbiami ministerijos interneto svetainėje www.urm.lt ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl valstybės biudžeto lėšų skyrimo priėmimo dienos. Skelbiant projektų atrankos rezultatus nurodomi organizacijų pavadinimai, projektų pavadinimai, kokiai prioritetinei temai teiktas projektas, bendra projekto sąmatos suma, prašoma skirti valstybės biudžeto lėšų suma ir skirtos valstybės biudžeto lėšų sumos.
V SKYRIUS
PROJEKTŲ VERTINIMAS IR KOMISIJOS DARBO TVARKA
21. Projektus, kurie nėra nagrinėjami vadovaujantis nuostatų 19 punktu, vertina ir siūlymus dėl finansavimo Komisijai teikia ministerijos administraciniai padaliniai (toliau – kuruojantys padaliniai), atsižvelgdami į jų kuruojamas sritis ir n-tųjų metų patvirtintas prioritetines temas.
22. Organizacijų teikiamus projektus kuruojantys padaliniai vertina pagal jų atitiktį toliau nustatytiems kriterijams nuo 0 (nulio) iki 5 (penkių) balų pagal nustatytą Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, vertinimo formą (2 priedas):
22.2. svarba ir aktualumus Lietuvos vykdomai užsienio politikai, vadovaujantis tokiais planavimo dokumentais kaip Vyriausybės programa ir (ar) ministerijos strateginis veiklos planas;
23. Komisijos veiklai vadovauja komisijos pirmininkas. Kai komisijos pirmininko nėra ar komisijos pirmininkas nusišalina nuo klausimo svarstymo, jo funkcijas atlieka komisijos pirmininko pavaduotojas.
24. Pagrindinė komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžiai gali būti organizuojami ir nuotoliniu būdu. Komisijos posėdis laikomas teisėtu, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
25. Komisijos pirmininko (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojo) sprendimu gali būti vykdoma komisijos narių apklausa raštu. Komisijos narių apklausos raštu klausimai siunčiami komisijos nariams elektroniniu paštu, nurodomas terminas, iki kada komisijos nariai elektroniniu paštu turi atsakyti į pateiktus klausimus. Komisijos narių apklausa raštu yra teisėta, jei į komisijos narių apklausos raštu klausimus iki nurodyto termino atsako ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.
26. Komisijos posėdyje sprendimai priimami bendru sutarimu arba, jei to pageidauja bent vienas komisijos narys, atviru balsavimu. Tokiu atveju sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo daugiau kaip pusė posėdyje dalyvavusių komisijos narių. Jei vykdoma komisijos narių apklausa raštu, sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo daugiau kaip pusė į komisijos narių apklausos klausimus atsakiusių komisijos narių. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojo) balsas.
27. Komisijos posėdyje ir komisijos narių apklausos raštu būdu priimti sprendimai įforminami komisijos posėdžio protokolu arba komisijos narių apklausos raštu protokolu, kuriuos rengia komisijos atsakingasis sekretorius, o pasirašo komisijos pirmininkas (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas) ir atsakingasis sekretorius. Jei komisijos narys nesutinka su komisijos sprendimu, jis turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę žodžiu arba raštu. Apie žodžiu pareikštą atskirąją nuomonę pažymima komisijos posėdžio protokole. Komisijos narys atskirąją nuomonę raštu gali pateikti per vieną darbo dieną po posėdžio. Raštu išdėstyta atskiroji nuomonė pridedama prie komisijos posėdžio protokolo. Vykdant komisijos narių apklausą raštu komisijos nario pareikšta atskiroji nuomonė pažymima komisijos narių apklausos raštu protokole.
28. Komisija savo sprendimus priima laikydamasi nešališkumo, objektyvumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo ir skaidrumo principų.
29. Komisijos posėdžiai šaukiami komisijos pirmininko iniciatyva. Komisijos nariams kartu su pranešimu apie posėdį išsiunčiama posėdžio darbotvarkė. Posėdžio medžiaga komisijos nariams pateikiama ne vėliau kaip likus trims dienoms iki posėdžio.
31. Komisijos nariai privalo pasirašyti nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą (4 ir 5 priedai).
32. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 5 asmenys (pirmininkas, pavaduotojas, komisijos nariai) ir atsakingasis sekretorius, kuris nėra komisijos narys. Jie skiriami užsienio reikalų ministro įsakymu.
33. Komisija svarsto tik 25 ir daugiau balų kuruojančių padalinių įvertintų projektų atitiktį nuostatų 9 ir 10 punktuose nustatytiems reikalavimams. Jei kuruojančių padalinių vertinimo metu dviem ar daugiau projekto paraiškų skirtų balų suma yra vienoda ir nustatyta skirti valstybės biudžeto lėšų suma yra nepakankama finansuoti nurodytus projektus, komisija sudaro pirmumo eilę pagal tai, kuri iš paraiškų atitinka daugiau nuostatų 9 punkte nurodytų tikslų. Komisija teikia ministerijos kancleriui apibendrintą informaciją apie apsvarstytus projektus ir komisijos siūlymus dėl ministerijos dalyvavimo įgyvendinant projektus tikslingumo ir valstybės biudžeto lėšų skyrimo, taip pat nagrinėja organizacijų prašymus dėl nuostatų 45 punkte nustatytų projektų pakeitimų.
34. Sprendimą dėl projektų finansavimo ir valstybės biudžeto lėšų skyrimo, įvertinęs komisijos siūlymus, priima ministerijos kancleris.
35. Komisija turi teisę:
35.1. prašyti, kad organizacijos, pateikusios projektų paraiškas ir (ar) prašymus dėl projekto keitimo, patikslintų pateiktą informaciją;
35. Komisijos narys privalo nusišalinti nuo klausimo svarstymo, jei jo dalyvavimas galėtų sukelti interesų konfliktą. Apie komisijos nario nusišalinimą atsakingasis sekretorius įrašo posėdžio protokole.
36. Atsakingasis sekretorius:
36.1. priima ir registruoja organizacijų teikiamas projektų paraiškas ir kitus dokumentus, tvarko ir sistemina gautą informaciją;
36.3. konsultuoja organizacijų atstovus projekto paraiškų, kitų dokumentų pateikimo ir projektų finansavimo klausimais;
36.4. gavęs kuruojančių padalinių projektų vertinimus ir siūlymus dėl projektų finansavimo, juos apibendrina, parengia projektų vertinimų suvestinę ir ją pateikia komisijai;
36.5. posėdžių metu pateikia komisijai informaciją apie projektų paraiškas, kurios nėra nagrinėjamos vadovaujantis nuostatų 19 punktu;
36.6. organizuoja komisijos posėdžius ir komisijos narių apklausas raštu, rengia komisijos posėdžio protokolus ir komisijos narių apklausos raštu protokolus;
36.7. elektroniniu paštu per 5 darbo dienas informuoja paraiškas pateikusias organizacijas apie priimtus sprendimus dėl valstybės biudžeto lėšų skyrimo;
36.9. sistemina informaciją apie projektus ir jiems įgyvendinti ministerijos skirtas valstybės biudžeto lėšas, taip pat informaciją apie ankstesnį organizacijų sutartinių įsipareigojimų vykdymą, registruoja organizacijas, anksčiau neįvykdžiusias sutartinių įsipareigojimų pagal su ministerija sudarytas sutartis ir (ar) nesilaikiusių projekto įvykdymo ataskaitų pateikimo reikalavimų;
36.10. kasmet parengia ir per pirmąjį komisijos posėdį pateikia praėjusiais metais finansuotų projektų sąrašą ir jų įgyvendinimo ataskaitą;
37. Komisija skiria koordinatorius, prižiūrinčius kuruojančio padalinio kompetencijai priskirtų projektų įgyvendinimą: sutarčių parengimą ir sudarymą, projekto vykdymo eigą ir atsiskaitymą už rezultatus.
38. Koordinatorius:
38.3. priima ir registruoja organizacijų projekto įvykdymo finansines ir dalykines ataskaitas (3 priedas), jų originalus perduoda ministerijos Finansų departamentui;
38.4. konsultuoja organizacijų atstovus sutarčių sudarymo, projektų įvykdymo finansinių ir dalykinių ataskaitų pateikimo ir kitais klausimais;
VI SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA
39. Ministerijai skyrus mažesnį finansavimą, nei buvo organizacijos prašoma projekto paraiškoje, organizacija pateikia su ministerija suderintą patikslintą detalią viso projekto išlaidų sąmatą ir, jeigu reikia, atitinkamai patikslintą veiklų planą, parengtą atsižvelgiant į ministerijos skiriamą finansavimą, ir nurodo, kurią projekto dalį pagal išlaidų sąmatą siūloma įgyvendinti ministerijai.
40. Projekto įgyvendinimo pradžia gali būti ankstesnė nei sutarties sudarymo data. Ministerijos lėšomis gali būti finansuojamos tik tokios išlaidos, kurios patirtos ne anksčiau nei nuo sutarties sudarymo kalendorinių metų sausio 1 d. iki tų metų gruodžio 1 d. Projekto įgyvendinimo pradžia laikoma projekto paraiškoje nurodyta projekto įgyvendinimo laikotarpio pradžios data. Valstybės biudžeto lėšų neskiriama įgyvendintiems projektams.
41. Ministerija su organizacija, kurios projektui įgyvendinti skirtos valstybės biudžeto lėšos, pasirašo sutartį, kurioje nustatomi projekto įgyvendinimo terminai, finansavimo ir atsiskaitymo už valstybės biudžeto lėšų panaudojimą tvarka ir kitos sąlygos. Prie sutarties pridedama projekto atrankos paraiška ir detali projektui įgyvendinti skirtų lėšų sąmata, o jei ministerija skyrė mažesnį finansavimą nei organizacija nurodė projekto paraiškoje, patikslinta detali viso projekto išlaidų sąmata ir, jeigu reikia, atitinkamai patikslintas veiklų planas. Sutartis rengia ir administruoja kuruojančio padalinio projekto koordinatorius ar jį pavaduojantis asmuo, suderinęs su kuruojančio padalinio vadovu arba jį pavaduojančiu asmeniu.
42. Organizacija ministerijai atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka pateikdama projekto įvykdymo finansinę ir dalykinę ataskaitą, parengtą pagal nustatytą Projekto įvykdymo finansinės ir dalykinės ataskaitos formą (3 priedas), ne vėliau kaip iki sutarties sudarymo kalendorinių metų gruodžio 10 d. Kartu su projekto įvykdymo finansine ir dalykine ataskaita organizacija pateikia ministerijai buhalterinės apskaitos dokumentų, patvirtinančių ministerijos projekto įgyvendinimui finansuoti skirtų valstybės biudžeto lėšų panaudojimą, kopijas ir viso projekto buhalterinės apskaitos dokumentų suvestinę, kurioje turi būti nurodoma apskaitos dokumento (sąskaitos faktūros, sutarties, žiniaraščio ir kt.) pavadinimas, data ir numeris, ūkinės operacijos turinys, suma ir ūkio subjekto, surašiusio apskaitos dokumentą, duomenys. Projekto įvykdymo finansinę ir dalykinę ataskaitą ir viso projekto buhalterinės apskaitos dokumentų suvestinę turi pasirašyti organizacijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo, turintis teisę veikti organizacijos vardu, projekto vadovas ir vyriausiasis finansininkas.
43. Jeigu įgyvendinant projektą dėl iš anksto nenumatytų objektyvių priežasčių atsiranda būtinybė tikslinti projekto sąmatą, keisti projektui įgyvendinti skiriamų valstybės biudžeto lėšų panaudojimo paskirtį, projekto veiklas ir (ar) projekto įgyvendinimo terminus, organizacija nedelsdama raštu kreipiasi į ministeriją su prašymu leisti daryti projekto pakeitimus nurodydama priežastis ir kartu pateikdama lyginamąjį tikslinamos projekto išlaidų sąmatos (jei prašoma ją tikslinti) variantą. Organizacija gali teikti prašymą tikslinti tik dar nepatirtas išlaidas, išskyrus tinkamų išlaidų sumažėjimo atvejus. Organizacijų prašymai dėl projektų keitimo teikiami ne vėliau kaip likus 20 darbo dienų iki sutartyje nustatytų ministerijos finansuojamų projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami.
44. Jei įgyvendinamo projekto pakeitimai nedaro esminio poveikio projekto apimčiai, tikslui ir uždaviniams, nedidina ministerijos finansuojamos projekto dalies, projekto sąmatos pakeitimai neviršija 20 proc. ministerijos finansuojamos dalies, sprendimą dėl projekto veiklų ir (ar) sąmatos pakeitimų (pritarti, pritarti iš dalies arba atmesti prašymą leisti daryti projekto pakeitimus) priima projektą kuruojančio padalinio vadovas, jo nesant – jį pavaduojantis asmuo. Apie priimtą sprendimą organizacija informuojama elektroniniu paštu per 10 darbo dienų nuo gauto organizacijos prašymo leisti daryti projekto pakeitimus dienos.
45. Jeigu prašoma leisti atlikti esminius projekto pakeitimus, dėl kurių keičiasi projekto apimtis, terminas, projektui įgyvendinti ministerijos skiriamų valstybės biudžeto lėšų panaudojimo paskirtis ar veiklos, jei projekto pakeitimai viršija 20 proc. ministerijos finansuojamos dalies, sprendimą priima ministerijos kancleris, gavęs komisijos rekomendaciją pritarti, pritarti iš dalies arba atmesti organizacijos prašymą. Apie priimtą sprendimą organizacija informuojama elektroniniu paštu per 15 darbo dienų nuo gauto organizacijos prašymo leisti daryti projekto pakeitimus dienos. Pritarus prašymui leisti keisti projektą iš esmės, pasirašomas papildomas susitarimas prie sutarties, kuriame nurodomi patikslinti projekto įvykdymo terminai, sąmata ir kitos sąlygos.
46. Projektams vykdyti skirtos ministerijos valstybės biudžeto lėšos negali būti perkeliamos į kitus biudžetinius metus. Nepanaudotas projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas organizacija ministerijai grąžina ne vėliau kaip iki sutarties sudarymo kalendorinių metų gruodžio 20 dienos (įskaitytinai) į sutartyje nurodytą ministerijos sąskaitą.
47. Nuostatų 42 punkte nurodyta projekto įvykdymo finansinė ir dalykinė ataskaita laikoma priimta ir patvirtinta, o sutartyje nustatyti įsipareigojimai įvykdyti, kai ją parašu patvirtina projektą kuruojančio padalinio vadovas, jo nesant – jį pavaduojantis asmuo.
VII SKYRIUS
Baigiamosios nuostatos
49. Už informacijos ir su projektu bei jo įgyvendinimu susijusių duomenų tikslumą, teisėtumą, gautų valstybės biudžeto lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako organizacija. Dokumentus, susijusius su projektu ir jo įgyvendinimu, organizacija privalo tvarkyti ir saugoti dokumentų tvarkymą ir saugojimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Kilus pagrįstų abejonių, ministerijos rašytiniu reikalavimu organizacija įsipareigoja pateikti ministerijai su projekto įgyvendinimu susijusių dokumentų originalus ir (ar) jų patvirtintas kopijas.
50. Organizacija, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, gali skųsti ministerijos sprendimą neskirti valstybės biudžeto lėšų projektui vykdyti Vyriausiajai administracinių ginčų komisijai arba teismui įstatymų nustatyta tvarka.
51. Organizacija įsipareigoja viešinti projektą, kad projekto tikslinė (-ės) grupė (-ės) ir visuomenė daugiau sužinotų apie projekto tikslus, uždavinius, vykdymo eigą ir rezultatus. Viešindama projektą organizacija turi nepažeisti viešosios tvarkos, laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos, informacijos sklaidos informacinėje ir kitoje projekto medžiagoje organizacija įsipareigoja nurodyti, kad projektas iš dalies finansuojamas ministerijos skirtomis valstybės biudžeto lėšomis ir naudoti ministerijos patvirtintą logotipą.
52. Asmens duomenis ministerija tvarko vadovaudamasi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjekto teisių įgyvendinimo Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijoje, diplomatinėse atstovybėse, konsulinėse įstaigose ir specialiosiose misijose tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2015 m. liepos 28 d. įsakymu Nr. V-154 „Dėl Asmens duomenų tvarkymo ir duomenų subjekto teisių įgyvendinimo Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijoje, diplomatinėse atstovybėse, konsulinėse įstaigose ir specialiosiose misijose tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą, nustatytais reikalavimais.
Nevyriausybinių organizacijų veiklos
projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga
dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio
reikalų ministerijai, atrankos nuostatų
1 priedas
(Veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos paraiškos forma (pildoma elektroninėmis priemonėmis, lietuvių kalba)
VEIKLOS PROJEKTŲ, KURIUOS ĮGYVENDINANT TIKSLINGA DALYVAUTI LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJAI, ATRANKOS PARAIŠKA
Organizacija Pavadinimas, juridinio asmens kodas, adresas, adresas korespondencijai, telefonas, el. paštas Organizacijos vadovas Vardas, pavardė |
|
Interneto svetainės (jei yra), kurioje viešai skelbiama informacija apie įgyvendinamus ar įgyvendintus projektus (paraiškoje pateikiama (-os) aktyvi (-ios) nuoroda (-os) |
|
Projekto vadovas Vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto partneriai (jei yra) |
|
Prioritetinė tema, kuriai teikiamas projektas |
|
Projekto apibūdinimas |
|
Projekto įgyvendinimo vieta |
|
Tikslinė (-ės) auditorija (-os) |
|
Projekto įgyvendinimo terminai (nurodomos projekto įgyvendinimo laikotarpio pradžios ir pabaigos datos) |
|
Kokio Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos finansinio indėlio tikimasi |
|
Visa projektui įgyvendinti reikalinga suma |
|
Organizacijos skiriami finansiniai ištekliai |
|
Kiti finansavimo šaltiniai, lėšų suma |
|
Organizacijos patirtis (trumpai aprašykite įgyvendintus projektus, bendradarbiavimo su Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija patirtis) |
|
INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
Projekto tikslai ir uždaviniai, tikėtinas tęstinumas |
|
Projekto svarba ir aktualumas (nurodykite, kaip projektas prisideda prie Lietuvos užsienio politikos tikslų aktualizavimo) |
|
Tikėtini projekto rezultatai (aprašykite, ko siekiama įgyvendinant projekte nustatytas veiklas ir kaip tai paveiks tikslinę (-es) auditoriją (-as), išskirdami laukiamus kiekybinius ir kokybinius rezultatus, trumpalaikį ir ilgalaikį poveikį) |
|
Veiklų planas ir terminai (pateikite daugiau informacijos, kaip bus įgyvendinamas projekte nustatytas tikslas – išvardykite konkrečias veiklas, veiksmus ir (arba) priemones, kuriomis įgyvendinsite nustatytą projekto tikslą) |
|
Projekto viešinimo planas (nurodykite, kokios bus taikomos priemonės ir būdai visuomenei su projektu ir jo rezultatais supažindinti) |
|
DETALI VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Mato vnt. |
Kaina |
Kiekis |
Suma (eurais) |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
Projekto dalis, kurią pagal išlaidų sąmatą siūloma įgyvendinti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Mato vnt. |
Kaina |
Kiekis |
Suma (eurais) |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
Tvirtinu, kad:
1) veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga;
2) organizacija nėra sudariusi taikos sutarties su kreditoriais, sustabdžiusi ar apribojusi savo veiklos.
Įsipareigoju:
1) gavęs valstybės biudžeto lėšų informuoti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministeriją apie projekto vykdymą ir pateikti galutinę projekto įvykdymo finansinę ir dalykinę ataskaitą;
2) viešinti projektą, kad projekto tikslinė (-ės) grupė (-ės) ir visuomenė daugiau sužinotų apie projekto tikslus, uždavinius, vykdymo eigą ir rezultatus. Viešindamas projektą, nepažeisti viešosios tvarkos, laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos, informacijos sklaidos informacinėje ir kitoje projekto medžiagoje nurodyti, kad projektas iš dalies finansuojamas ministerijos skirtomis valstybės biudžeto lėšomis ir naudoti ministerijos patvirtintą logotipą.
Sutinku, kad Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos interneto svetainėje www.urm.lt būtų skelbiama su projekto paraiška susijusi informacija: organizacijos pavadinimas, projekto pavadinimas, kokiai prioritetinei temai teiktas projektas, bendra projekto sąmatos suma, prašoma skirti valstybės biudžeto lėšų suma, skirta valstybės biudžeto lėšų suma.
PAPILDOMA INFORMACIJA IR DOKUMENTAI
Prie užpildytos Veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos paraiškos pridedami šie dokumentai:
1.
2.
Organizacijos vadovo parašas _____________________ Data ________________________
A. V.
Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos
įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos
užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatų
2 priedas
(Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, vertinimo forma)
Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, vertinimas
Įrašyti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos administracinio padalinio pavadinimą, teikiančio nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, vertinimą |
|||||||
|
Kriterijai, nustatyti Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos nuostatų 22 punkte |
Iš viso surinkta balų |
|||||
Atitiktis n-tųjų metų prioritetinei temai |
Svarba ir aktualumas Lietuvos vykdomai užsienio politikai, vadovaujantis tokiais planavimo dokumentais kaip Vyriausybės programa ir (ar) ministerijos strateginis veiklos planas |
Aktualumas tikslinei (-ėms) auditorijai (-oms) |
Projekto konkretumas ir projekto įgyvendinimo sąmatos pagrįstumas |
Organizacijos finansinis, organizacinis ar kt. indėlis į projekto įgyvendinimą |
Organizacijos kvalifikacija ir profesionalumas |
||
Įrašyti organizaciją ir teikiamo projekto pavadinimą |
|
|
|
|
|
|
|
Įrašyti organizaciją ir teikiamo projekto pavadinimą |
|
|
|
|
|
|
|
0 – neatitinka, 1 – minimaliai atitinka, 2 – mažiau nei vidutiniškai atitinka, 3 – vidutiniškai atitinka, 4 – daugiau nei vidutiniškai atitinka,
5 – visiškai atitinka
Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų,
kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos
Respublikos užsienio reikalų ministerijai,
atrankos nuostatų
3 priedas
(Projekto įvykdymo finansinės ir dalykinės ataskaitos forma)
PROJEKTO ĮVYKDYMO FINANSINĖ IR DALYKINĖ ATASKAITA
Sutarties Nr.: Organizacija: Projekto pavadinimas: |
Projekto įgyvendinimo terminai: |
Bendras projekto biudžetas: Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos lėšos, skirtos projektui: Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos pervesta (gauta) lėšų suma: |
Projekto vykdytojas ar projekto vadovas (vardas, pavardė, adresas, el. paštas, telefonas): |
Kiti projekto finansavimo šaltiniai ir jų indėlis: |
Projekto aprašymas (vadovaujantis projekto tikslais ir planu): |
Projekte fiziškai ir nuotoliniu būdu dalyvavusių asmenų skaičius: |
Projekto veiklų viešinimo skirtingose platformose arba skirtingais būdais skaičius ir pasiektos auditorijos: |
Projekto sukurto turinio naudotojai ir tikslinė (-ės) auditorija (-os): |
Projektą vykdę partneriai (organizacijos, jei yra): |
Projekto vykdytojo ar vadovo parašas, data: |
PROJEKTO ______________________ GALUTINĖ FINANSINĖ ATASKAITA
(projekto pavadinimas)
BENDROJI PROJEKTO IŠLAIDŲ LENTELĖ
Veiklos rūšis Turi atitikti projekto sąmatoje nurodytas veiklos rūšis |
Planuotos projekto išlaidos (pateikti pagal atskiras projekto biudžeto eilutes taip, kaip buvo nurodyta projekto sąmatoje) |
Faktinės išlaidos |
Lėšų likutis, Eur |
||||
Mato vienetas
|
Vienetų skaičius |
Vieneto kaina, Eur |
Bendra suma, Eur |
Bendra suma, Eur |
Jei faktinės išlaidos didesnės nei planuotos, likutis neigiamas |
||
P1 |
P2 |
P3 (P1 x P2) |
F1 |
L (P3 – F1) |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJOS PROJEKTUI SKIRTŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMO LENTELĖ
Veiklos rūšis Turi atitikti projekto sąmatoje nurodytas veiklos rūšis |
Planuotos išlaidos iš Užsienio reikalų ministerijos skirtų valstybės biudžeto lėšų (pateikti pagal atskiras projekto biudžeto eilutes taip, kaip buvo nurodyta projekto sąmatoje) |
Faktinės projekto išlaidos iš Užsienio reikalų ministerijos skirtų lėšų |
Lėšų likutis, Eur |
||||
Mato vienetas
|
Vienetų skaičius |
Vieneto kaina, Eur |
Bendra suma, Eur |
Bendra suma, Eur |
Jei faktinės išlaidos didesnės nei planuotos, likutis – neigiamas |
||
P1 |
P2 |
P3 (P1 x P2) |
F1 |
L (P3 – F1) |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
ORGANIZACIJOS IR KITŲ FINANSAVIMO ŠALTINIŲ PROJEKTUI SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMO LENTELĖ
Veiklos rūšis Turi atitikti projekto sąmatoje nurodytas veiklos rūšis |
Planuotos išlaidos iš organizacijos (pateikti pagal atskiras projekto biudžeto eilutes taip, kaip buvo nurodyta projekto sąmatoje)
|
Faktinės projekto išlaidos iš organizacijos skirtų lėšų ir kitų finansavimo šaltinių |
Lėšų likutis, Eur |
||||
Mato vienetas
|
Vienetų skaičius |
Vieneto kaina, Eur |
Bendra suma, Eur |
Bendra suma, Eur |
Jei faktinės išlaidos didesnės nei planuotos, likutis – neigiamas |
||
P1 |
P2 |
P3 (P1 x P2) |
F1 |
L ( P3 – F1) |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
PROJEKTO BUHALTERINĖS APSKAITOS DOKUMENTŲSUVESTINĖ
Veiklos rūšis Turi atitikti projekto įgyvendinimo sutarties sąmatoje nurodytas veiklos rūšis |
Ūkio subjektas, surašęs apskaitos dokumentą |
Buhalterinės apskaitos dokumentas |
Ūkinės operacijos turinys Išsamiai nurodomi prekių grupių, paslaugų ir atliktų darbų pavadinimai |
Apmokėta suma (Eur), data |
Finansavimo šaltinis Nurodoma, ar tai yra organizacijos, kitų finansavimo šaltinių ar Užsienio reikalų ministerijos skirtos valstybės biudžeto lėšos |
|||
Pavadinimas |
Įmonės kodas |
Pavadinimas |
Data |
Numeris |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ PANAUDOJIMO ĮGYVENDINANT PROJEKTĄ SUVESTINĖ
Užsienio reikalų ministerijos skirtos valstybės biudžeto lėšos (iš viso, įskaitant ir papildomai skirtas valstybės biudžeto lėšas) |
/nurodyti sumą skaičiais ir žodžiais/ |
Avansu pagal sutartį dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą Užsienio reikalų ministerijos skirtos valstybės biudžeto lėšos |
/nurodyti sumą skaičiais ir žodžiais/ |
Nepanaudotos Užsienio reikalų ministerijos skirtos valstybės biudžeto lėšos Jei tokių buvo, grąžinamos į Užsienio reikalų ministerijos sąskaitą |
/nurodyti sumą skaičiais ir žodžiais/ |
Panaudotos ne pagal tikslinę paskirtį Užsienio reikalų ministerijos skirtos valstybės biudžeto lėšos Jei tokių buvo, grąžinamos į Užsienio reikalų ministerijos sąskaitą |
/nurodyti sumą skaičiais ir žodžiais/ |
Skiriamų Užsienio reikalų ministerijos valstybės biudžeto lėšų likutis pervedamas organizacijai |
/nurodyti sumą skaičiais ir žodžiais/ |
/Nurodyti organizacijos pavadinimą/
|
|
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija |
Patvirtinu, kad Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos skirtos valstybės biudžeto lėšos panaudotos ir kiti sutartiniai įsipareigojimai įvykdyti vadovaujantis sutartyje dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą nustatytais reikalavimais. |
|
Patvirtinu, kad Projekto įvykdymo finansinė ir dalykinė ataskaita patvirtinta ir įvykdyti kiti sutartyje dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą nustatyti įsipareigojimai. |
Projekto vadovas /vardas, pavardė, parašas, data/
|
|
Projekto koordinatorius /Užsienio reikalų ministerijos darbuotojo, paskirto projekto koordinatoriumi, vardas, pavardė, parašas, data/
Užsienio reikalų ministerijos Finansų departamento atsakingas asmuo /vardas, pavardė, parašas, data/
|
Projekto vyriausiasis finansininkas /vardas, pavardė, parašas, data/
|
|
|
Organizacijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo /vardas, pavardė, parašas, data/ |
|
Projektą kuruojančio padalinio vadovas, jo nesant – jį pavaduojantis asmuo /vardas, pavardė, parašas, data/ |
Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų,
kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos
Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos
nuostatų
4 priedas
(Nešališkumo deklaracijos forma)
LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJA
____________________________________________________
(Komisijos pirmininko, pavaduotojo, nario, atsakingojo sekretoriaus vardas ir pavardė)
nešališkumo DEKLARACIJA
/data/
Vilnius
Būdamas Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų atrankos komisijos (toliau – Komisija) _________________________,
(pirmininku, pavaduotoju, nariu, atsakinguoju sekretoriumi)
pasižadu objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti Komisijos ___________________________
(pirmininko, pavaduotojo, nario, atsakingojo sekretoriaus,)
pareigas vykdydamas pateiktų nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų, kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai vertinimą.
Paaiškėjus bent vienai iš toliau nustatytų aplinkybių, įsipareigoju nedelsdamas raštu apie tai pranešti Komisijos pirmininkui ar užsienio reikalų ministrui ir nusišalinti:
1. Projekto, kurį įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, paraiškos teikėjas yra asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais, arba juridinis asmuo, kuriam vadovauja toks asmuo.
2. Aš arba asmuo, susijęs su manimi santuokos, artimos giminystės ar svainystės ryšiais:
2.1. esu (yra) juridinio asmens, kuris teikia ir (ar) vykdo projektą, valdymo organų narys;
2.2. turiu (turi) juridinio asmens, kuris teikia ir (ar) vykdo projektą, kurį įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame;
2.3. gaunu (gauna) iš juridinio asmens, kuris teikia ir (ar) vykdo projektą, kurį įgyvendinant tikslinga dalyvauti Užsienio reikalų ministerijai, bet kokios rūšies pajamų;
2.4. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis šioje nešališkumo deklaracijoje nustatytų principų.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_____________________________________
(vardas, pavardė, parašas)
Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų,
kuriuos įgyvendinant tikslinga dalyvauti Lietuvos
Respublikos užsienio reikalų ministerijai, atrankos
nuostatų
5 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
__________________________________________________________________________
(Komisijos pirmininko, pavaduotojo, nario, atsakingojo sekretoriaus, kito Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų atrankos komisijos posėdyje dalyvaujančio asmens vardas ir pavardė)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
/data/
Vilnius
Būdamas Nevyriausybinių organizacijų veiklos projektų atrankos komisijos (toliau – komisija) _________________________,
(nurodoma komisijos posėdyje dalyvaujančio asmens teisinė padėtis)
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, stebint komisijos posėdį;
2. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) komisijos posėdyje, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
_____________________________________
(vardas, pavardė, parašas)