LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO ir sporto MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL MOKYKLŲ, VYKDANČIŲ bendrojo ugdymo programas, VEIKLOS
teminio išorinio vertinimo, organizuoJamo 2023 metŲ I pusmetį, vertinimo TEMOS, klausimų ir rodiklių nustatymo
2023 m. sausio 4 d. Nr. V-15
Vilnius
Vadovaudamasi Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 24 punktu ir atsižvelgdama į Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-707 „Dėl Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo patvirtinimo“, 26 ir 27 punktus,
1. mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos teminio išorinio vertinimo, organizuojamo 2023 metų I pusmetį, analizuojamą temą – „Mokykloje užtikrinamos pažangos kryptingumas ir veiklos tvarumas“;
2. teminį išorinį vertinimą vykdyti Mokyklų, siekiančių gauti kokybės krepšelį, skirtą mokinių ugdymosi pasiekimams gerinti, sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. V-1321 „Dėl Mokyklų, siekiančių gauti kokybės krepšelį, skirtą mokinių ugdymo pasiekimams gerinti, sąrašo patvirtinimo“ mokyklose;
3. teminį išorinį vertinimą vykdyti pagal Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6 priede nustatytus Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės teminio vertinimo rodiklius;
4. klausimus šio įsakymo 1 punkte nustatytai temai:
4.1. kaip mokykla įgyvendina mokyklos veiklos tobulinimo planą (mokyklos patirtys, sėkmės ir iššūkiai);
4.2. ar / kaip stebimas mokyklos suplanuotų tobulinimo veiklų, pasirinktų veiklos tobulinimo priemonių ir būdų įgyvendinimo nuoseklumas ir tinkamumas mokinių ugdymosi pasiekimams gerinti;
4.3. kaip mokyklos nusimatyti veiklos vertinimo rodikliai (procesų, rezultato ir poveikio), jų aiškumas padeda įsivertinti veiklos pokytį ir stebėti poveikį mokyklos pažangai;