LOGOnespalv-maz2

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO

MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO 2010 M. SPALIO 25 D. ĮSAKYMO NR. 3D-942 „DĖL VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU KOKYBIŠKŲ ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ POPULIARINIMU IR REALIZAVIMU, FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“

PAKEITIMO

 

2018 m. balandžio 17 d. Nr. 3D-221

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2010 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. 3D-942 „Dėl Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:

5. Pagal šias taisykles pagalba teikiama kokybiškiems žemės ūkio ir maisto produktams, išskyrus žuvininkystės, akvakultūros ir pirminės gamybos metu pagamintus žemės ūkio produktus, kurių kokybė oficialiai pripažinta pagal bent vieną iš taisyklių 6 punkte išvardytų teisės aktų (toliau - produktai). Pagalba gali būti skiriama:

5.1. produktams populiarinti (informacijos sklaidai, populiarinimo leidinių leidybai);

5.2. viešiesiems renginiams, išskyrus parodas ir muges, Lietuvos Respublikos teritorijoje organizuoti.“

2. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

7. Viešojo renginio metu turi būti:

7.1. pristatomi tik produktai, vykdoma jų degustacija ir (ar) prekyba;

7.2. organizuojama konferencija, kurios metu būtų padaryti ne mažiau kaip 5 tematiniai pranešimai, susiję su produktų gamyba, reikalavimais bei gerąja patirtimi, ir dalyvautų ne mažiau kaip 50 dalyvių.“

3. Pakeičiu 12 punktą ir jį išdėstau taip:

12. Pagal šias taisykles tinkamos finansuoti išlaidų rūšys:

12.1. darbo užmokesčio ir socialinio draudimo įmokų išlaidos (kai pareiškėjas prašo pagalbos taisyklių 5.2 papunktyje nurodytai veiklai vykdyti);

12.2. ryšių (telefono, pašto, išskyrus greitąsias siuntas, interneto) išlaidos;

12.3. produktų transportavimo (degalų, transporto nuomos) išlaidos;

12.4. patalpų ir įrangos nuomos, renginio vietos įrengimo išlaidos;

12.5. produktų pristatymo (degustacijos, konkurso) vartotojams organizavimo (produktai, vienkartiniai indai, prekės pristatymo vietai įrengti) viešųjų renginių metu išlaidos;

12.6. simbolinių konkurso prizų, kurių vertė neviršija 100 Eur (šimto eurų) už vieną prizą vienam laimėtojui, įsigijimo išlaidos;

12.7. viešojo renginio organizavimo paslaugos pirkimo išlaidos;

12.8. informacijos sklaidos (specialios informacinės medžiagos, skelbimų, pranešimų parengimo ir publikavimo žiniasklaidos priemonėse, bukletų parengimo ir spausdinimo, reklaminių klipų ar interviu parengimo ir transliavimo radijo ir televizijos laidose) išlaidos;

12.9. produktų populiarinimo leidinių rengimo, maketavimo, vertimo ir leidybos išlaidos.“

4. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Valstybės biudžeto lėšomis kompensuojama iki 100 proc. taisyklių 12 punkte išvardytų išlaidų, neatskaičius tiesioginių mokesčių. Pagal taisyklių 12.1 ir 12.7 papunkčius kompensuojama iki 20 proc. projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumos. Didžiausia pagalbos suma vienų metų laikotarpiui vienam pagalbos gavėjui gali siekti iki 29 000 Eur (dvidešimt devynių tūkstančių eurų). Projektas gali būti įgyvendinamas per vienus arba dvejus metus.“

5. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:

21. Norėdami gauti pagalbą taisyklių 12.4, 12.7, 12.8 arba 12.9 papunkčiuose nurodytų rūšių išlaidoms kompensuoti, pareiškėjai, prieš teikdami paraišką, turi būti atlikę tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausą, užpildę Tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausos pažymą (2 priedas) ir pasirinkę tiekėją ir (arba) paslaugos teikėją pagal mažiausią pasiūlytą kainą. Tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausos pažymoje turi būti aiškiai nurodyti trijų komercinių pasiūlymų prekių, paslaugų ar darbų pavadinimai ir charakteristikos.

Tuo atveju, kai pareiškėjo pasirinkto tiekėjo (ir) arba paslaugos teikėjo nurodyta prekės, paslaugos ar darbų kaina yra 10 proc. didesnė, nei analogiškos rinkoje egzistuojančios prekės, paslaugos ar darbų kainos, Agentūra pareiškėjui siunčia paklausimą su prašymu per nustatytą laiką pateikti pasirinktos prekės, paslaugos ar darbų kainos pagrindimą. Pareiškėjui pateikus neišsamų, nevisiškai motyvuotą pagrindimą, Agentūra tinkamomis finansuoti išlaidomis pripažįsta nustatytą analogiškos rinkoje egzistuojančios prekės, paslaugos ar darbų vidutinę kainą. Agentūra apie tai informuoja pareiškėją ir suderina su juo, ar jis sutinka visa apimtimi iki galo įgyvendinti projektą turėdamas mažesnę paramos sumą. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką nepateikia tokio sutikimo, paramos paraiška pripažįstama netinkama finansuoti ir yra atmetama.“

6. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Pareiškėjas pasirinkto tiekėjo arba paslaugų teikėjo projekto įgyvendinimo metu negali keisti, išskyrus nenumatytas (force majeure) aplinkybes. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, pareiškėjas, norėdamas pakeisti pasirinktą tiekėją arba paslaugų teikėją, taip pat norėdamas pakeisti neesminius paraiškos duomenis (pvz., keičiasi rekvizitai, sąskaita banke arba kredito unijoje ir kt.), kurie neturi įtakos priimant sprendimą dėl pagalbos skyrimo projektui įgyvendinti, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų informuoja Agentūrą raštu, nurodydamas norimus pakeisti arba papildyti paraiškos duomenis, jų pakeitimo arba papildymo priežastis, ir pateikia patvirtinimo dokumentus (jei tokie yra). Jei Agentūra prašomiems paraiškos duomenų pakeitimams nepritaria, apie tai informuoja pagalbos gavėją raštu, nurodydama priežastis.“

7. Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. Agentūra savo nustatyta tvarka ir terminais perveda pagalbos gavėjui paraiškoje prašomą avansą, tačiau ne didesnį kaip 50 proc. patvirtintos pagalbos sumos. Jei projektas įgyvendinamas per dvejus metus, Agentūra išmoka avanso sumą, ne didesnę kaip paraiškoje pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais planuojamoms patirti išlaidoms prašoma pagalbos suma. Likusi pagalbos suma išmokama išlaidų kompensavimo, kai pagalbos gavėjas deklaruoja patirtas ir apmokėtas išlaidas, būdu arba sąskaitų apmokėjimo, kai pagalbos gavėjas deklaruoja patirtas, bet dar neapmokėtas išlaidas, būdu.“

8. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Jei projektas trunka ne ilgiau kaip vienus metus, jis turi būti įgyvendintas ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 5 d. Iki šios datos Agentūros TERPAS pagal įmonės buveinės adresą turi būti pateiktas galutinis mokėjimo prašymas. Pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi visiškai atsiskaityti už įgyvendintą projektą ir gautą avansą.“

9. Pakeičiu 33 punktą ir jį išdėstau taip:

33. Jei projektas trunka ilgiau kaip vienus metus, ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 5 d. pagalbos gavėjas Agentūros TERPAS pagal įmonės buveinės adresą turi pateikti tarpinį mokėjimo prašymą, o iki kitų metų lapkričio 5 d. – galutinį mokėjimo prašymą. Pateikdamas tarpinį mokėjimo prašymą pagalbos gavėjas turi atsiskaityti už pirmuosius projekto įgyvendinimo metus ir gautą avansą, o pateikdamas galutinį mokėjimo prašymą turi visiškai atsiskaityti už įgyvendintą projektą.“

10. Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

34. Kartu su tarpiniu mokėjimo prašymu ir galutiniu mokėjimo prašymu pagalbos gavėjas pateikia:

34.1. išlaidų pagrindimo ir (arba) apmokėjimo įrodymo dokumentus:

34.1.1. jei projektas trunka ne ilgiau kaip vienus metus ir pagalbos gavėjas projektui įgyvendinti neturi nuosavų lėšų, įgyvendinęs projektą avansu pervestomis lėšomis atsiskaito pateikdamas Agentūrai su galutiniu mokėjimo prašymu išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus arba jų kopijas, o už likusią projekte numatytos pagalbos dalį gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai išlaidų pagrindimo dokumentus arba jų kopijas. Tokiu atveju Agentūra taiko sąskaitų apmokėjimo būdą. Per 10 darbo dienų nuo lėšų išmokėjimo dienos pagalbos gavėjas privalo pateikti Agentūros Mokėjimo prašymų skyriuje (toliau – MPS) išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų originalus arba kopijas;

34.1.2. jei projektas trunka ilgiau kaip vienus metus ir pagalbos gavėjas projektui įgyvendinti neturi nuosavų lėšų, už avansu pervestas lėšas atsiskaito pateikdamas Agentūrai su tarpiniu mokėjimo prašymu išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus arba jų kopijas, o už likusią sumos dalį, numatytą darbams pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais atlikti, arba su galutiniu mokėjimo prašymu, atsiskaitydamas už antraisiais projekto įgyvendinimo metais numatytus atlikti darbus, gali atsiskaityti pateikdamas Agentūrai išlaidų pagrindimo dokumentus arba jų kopijas. Tokiu atveju Agentūra taiko sąskaitų apmokėjimo būdą. Per 10 darbo dienų nuo lėšų išmokėjimo dienos pagalbos gavėjas privalo pateikti Agentūros MPS išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų originalus arba kopijas;

34.2. ataskaitą apie projekto įgyvendinimo rezultatus. Jei projekto metu buvo organizuoti viešieji renginiai, ataskaitoje turi būti nurodyta, kiek suorganizuota renginių, kiek ir kokie produktų gamintojai dalyvavo renginyje, kokie produktai buvo pristatomi ir (ar) parduodami renginio metu, kokie konkursai ar degustacijos buvo organizuotos renginio metu, konferencijos programa, pranešimai, konferencijos dalyvių skaičius, pridedant dalyvių pasirašytus sąrašus arba patvirtintas jų kopijas, nuotraukas ir kitus įrodymus. Jei projekto metu buvo vykdoma produktų populiarinimo veikla, ataskaitoje turi būti nurodytos ir aprašytos visos vykdytos priemonės, pridedant to patvirtinimo įrodymus, atspausdintus ir (ar) įrašytus į laikmeną;

34.3. sutarčių su tiekėjais ar paslaugų teikėjais ir darbų atlikimo aktų patvirtintas kopijas.“

11. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:

35. Mokėjimo prašymo tikrinimo metu pirmiausia turi būti įvertinta, ar jame deklaruotos išlaidos atitinka paraiškoje nurodytas prašomas finansuoti išlaidas ir taisyklių 12 punkte nurodytas tinkamų finansuoti išlaidų rūšis. Mokėjimo prašymo vertinimas negali trukti ilgiau kaip 20 darbo dienų nuo jo užregistravimo Agentūros MPS datos, išskyrus atvejus, kai pagalbos gavėjui išsiųstas paklausimas dėl papildomos informacijos pateikimo ir (arba) dokumentų pateikimo. Gavus atsakymą, mokėjimo prašymo vertinimas negali trukti ilgiau kaip 10 darbo dienų.“

12. Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:

36. Projektas turi būti įgyvendintas ir mokėjimo prašymas pateiktas per taisyklių 32 ir 33 punktuose įtvirtintą terminą. Pavėluotai teikiamas mokėjimo prašymas gali būti priimamas (užregistruojamas) dar 15 darbo dienų po nustatyto termino, tačiau taikomos sankcijos (išskyrus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių atvejus). Vėliau pateikti mokėjimo prašymai nepriimami, toliau neadministruojami ir grąžinami pagalbos gavėjui.“

13. Pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:

39. Agentūra savo nustatyta tvarka atlieka:

39.1. patikras vietoje 100 proc., jeigu pagalba skiriama viešiesiems renginiams organizuoti. Patikros vietoje tikslas – nustatyti renginio faktą, ar jo metu pristatomi tik produktai, vykdoma jų degustacija ir (ar) prekyba, ar organizuota konferencija pagal taisyklėse nustatytus reikalavimus, ar renginio atributikoje įvardinta ministerija, kaip viena iš rėmėjų;

39.2. užsakomąją patikrą vietoje, jei vertinant mokėjimo prašymą kyla įtarimų, kad dokumentuose pateikta netiksli, neišsami ar klaidinanti informacija.“

14. Pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:

44. Agentūra pagal taisyklių 43 punktą teikiamose ataskaitose nurodo pareiškėjus, skirtą pagalbos sumą, dydį bei skyrimo pagrindą, projekte numatytas tinkamas finansuoti išlaidų rūšis, išmokėtą avanso sumą ir informaciją apie lėšų kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų gamybai, populiarinimui ir realizavimui skatinti numatomą panaudojimą ir likutį. Jei pagalba pareiškėjui neskirta, ataskaitoje nurodoma neskyrimo priežastis.“

15. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakciją (pridedama).

16. Pakeičiu 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                                                         Bronius Markauskas

 

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos

2018-03-29 raštu Nr. (9.8E-35) 6V-800

 

Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir

maisto produktų populiarinimu ir realizavimu,

finansavimo taisyklių

1 priedas

 

 

(Paraiškos pagal Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir maisto produktų populiarinimu ir realizavimu, finansavimo taisykles forma)

 

Pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento teritorinio paramos administravimo skyriaus tarnautojas

Paraiška

registruojama/ neregistruojama

(kas nereikalinga, išbraukti)

 

 

 

 

 

 

(Dokumento gavimo registracijos žymos vieta)

Registracijos Nr. NP/__/__/__/__/

Registracijos data: 2/0/__/__/-__/__/-__/__/

Atsakingas tarnautojas

(vardas, pavardė, parašas)

 

________________________________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos

Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento

___________________ teritoriniam paramos administravimo skyriui

 

PARAIŠKA PAGAL VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU KOKYBIŠKŲ ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ POPULIARINIMU IR REALIZAVIMU, FINANSAVIMO TAISYKLES

 

_____________ Nr. _____________

(data)

 

I. BENDROJI DALIS

 

1. Pareiškėjo duomenys

 

Rekvizitai

Pavadinimas

 

Teisinė forma

 

Subjekto kodas

 

Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr.

 

Adresas: gatvė, namo Nr., pašto indeksas, vietovė

 

Tel. Nr.

 

El. p. adresas

 

 

Banko pavadinimas

 

Banko kodas

 

Sąskaitos numeris

 

Pažymėti tinkamą

□ PVM mokėtojas

Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą: _________________

□ ne PVM mokėtojas

Pažymėti tinkamą (pareiškėjams, kurie yra PVM mokėtojai ir prašo pagalbos su PVM)

Patvirtinu, kad veikla, kuriai vykdyti prašoma pagalbos, nėra ekonominė veikla ir už šiai veiklai vykdyti įsigytas prekes ir paslaugas negalėsiu susigrąžinti PVM:

□ taip

□ ne

 

2. Informacija apie atitiktį reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje nustatytiems reikalavimams

 

Pagal Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 (toliau – Reglamentas) nuostatas „viena įmonė“ apima visas įmones[1] (susijusias per vieną ar daugiau įmonių), kurių tarpusavio santykiai (teisiškai ar de facto) yra bent vienos rūšies iš toliau išvardytų

(pildant lentelę visos eilutės turi būti pažymėtos „Taip“ arba „Ne“. Būtina nurodyti visas įmones, kurios laikomos „viena įmone“)

Eil.

Nr.

Įmonių tarpusavio santykių rūšys pagal Reglamento 2 straipsnio 2 dalį

Pažymėti

1.

Mano įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą, arba kita įmonė turi mano įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą[2]

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomi įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai ir atitinkamai balsų skaičius procentine išraiška)

Taip

Ne  

1.

2.

n.

2.

Mano įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių arba kita įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą mano įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomas teisinis pagrindas (sutartys, įstatai ar kt.), įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

Taip

Ne  

 

1.

2.

n.

3.

Pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostata mano įmonei suteikiama teisė daryti kitai įmonei lemiamą įtaką[3] arba kitai įmonei suteikiama teisė daryti mano įmonei lemiamą įtaką

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomas teisinis pagrindas (sutartys ar kt.), įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

Taip

Ne   

1.

2.

n.

4.

Mano įmonė, būdama kitos įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą, arba kita įmonė, būdama mano įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su mano įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja mano įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomas teisinis pagrindas (sutartys ar kt.), įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

Taip

Ne  

1.

2.

n.

Eil.

Nr.

Įmonių susijungimas, įsigijimas ir skaidymas per trejus finansinius[4] metus pagal Reglamento 3 straipsnio 8 ir 9 dalis

Pažymėti

1.

Mano įmonė per pastaruosius trejus finansinius metus susijungė su kita įmone arba mano įmonė įsigijo kitą įmonę, arba kita įmonė įsigijo mano įmonę

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodomi susijusių įmonių pavadinimai / vardai ir pavardės, įmonių / asmens kodai)

Taip

Ne  

1.

2.

n.

2.

Mano įmonė per pastaruosius trejus finansinius metus buvo įkurta suskaidžius kitą įmonę

(Jeigu pažymima „Taip“, žemiau esančioje eilutėje nurodoma suskaidymo data, suskaidytos įmonės pavadinimas, įmonės kodas, taip pat  iki suskaidymo veikusiai įmonei suteiktos nereikšmingos (de minimis) pagalbos (jeigu tokia pagalba buvo suteikta) dydis pagal Reglamentą ir kokiai veiklai (jeigu vykdo kelias veiklas) ji buvo panaudota)

Taip

Ne  

 

 

PASTABA. Jeigu deklaracijos eilutėse nepakanka vietos, informaciją galima teikti atskirai pridedamame lape

 

II. SPECIALIOJI DALIS – PROJEKTAS

 

3. Duomenys apie projektą

 

Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą

Vardas, pavardė, pareigos

 

Tel. Nr.

 

El. p. adresas

 

Bendra projekto vertė, Eur

 

Prašoma pagalbos suma, Eur

 

Prašoma avanso suma, Eur

 

Planuojama projekto įgyvendinimo pradžia

20________________d.

Planuojama projekto įgyvendinimo pabaiga

20________________d.

 

 

Pažymėti tinkamą

 

Pagalbos prašoma (pagal taisyklių 5 punktą):

– produktams populiarinti

 – viešiesiems renginiams, išskyrus parodas ir muges, Lietuvos Respublikos teritorijoje organizuoti

 

4. Duomenys apie kooperatyvo arba asociacijos narius*, gaminančius produktus

 

Eil. Nr.

Teisės aktas pagal taisyklių

6 punktą

Narių, gaminančių produktus, skaičius

Produktų pavadinimai

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* paraiškos pildymo metu

 

5. Duomenys apie prašomą pagalbą

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

 

Suma be PVM, Eur

PVM, Eur

Bendra suma su PVM, Eur

Pagalbos dydis, proc.

Pagalbos suma nuo sumos be PVM/ su PVM (reikiamą pabraukti), Eur

Pirmieji projekto įgyvendinimo metai

1.

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

X

 

Antrieji projekto įgyvendinimo metai

1.

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

X

 

Iš viso

 

 

 

X

 

 

6. Projekto pagrindimas

 

Nurodykite projekto tikslą, uždavinius, siekiamus rezultatus ir priemones tam pasiekti.

Trumpai pateikite informaciją apie vykdomą veiklą ir turimą patirtį vykdant veiklą, susijusią su produktų, skirtų vartoti žmonėms, populiarinimu ir viešųjų renginių organizavimu. Detaliai aprašykite numatomas priemones produktams populiarinti bei viešajam (-iesiems) renginiui (-iams) organizuoti, kurioms prašote pagalbos. Pagrįskite 6 lentelėje nurodytas išlaidas, kurioms prašote pagalbos.

Nurodykite viešojo renginio (-ių) vietą (-as), datą (-as) ir laiką (-us).

 

 

 

7. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Lapų skaičius

1.

Tiekėjų arba paslaugų teikėjų apklausos pažyma (taisyklių 2 priedas)

 

__/__/__/__/

2.

Įgaliojimo patvirtinta kopija (pridedama, jeigu paraišką pasirašo ne juridinio asmens vadovas)

__/__/__/__/

 

Kiti pridedami dokumentai:

 

3.

 

 

__/__/__/__/

n

 

 

__/__/__/__/

 

8. Pareiškėjo deklaracija

 

Aš, pretenduojantis gauti pagalbą pagal šias pagalbos teikimo taisykles, pasirašydamas šioje paraiškoje:

1. Patvirtinu, kad:

1.1. paraiškoje ir prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga;

1.2. esu susipažinęs su šių taisyklių reikalavimais;

1.3. nesu gavęs paramos iš kitų nacionalinių ir ES programų išlaidoms, numatytoms projekte pagal šias taisykles, finansuoti;

1.4. man yra žinoma, kad įmonei suteikta nereikšminga (de minimis) pagalba yra registruojama Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos tvarkomame Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, informacija apie įmonei suteiktą nereikšmingą (de minimis) pagalbą įmonėms yra teikiama Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

2. Sutinku, kad:

2.1. paraiškoje ir kituose Agentūrai teikiamuose dokumentuose esantys juridinio asmens, kuriam aš atstovauju, duomenys būtų apdorojami ir saugomi paramos priemonių administravimo informacinėse sistemose ir kad Agentūra gautų juridinio asmens, kuriam aš atstovauju, duomenis iš kitų juridinių asmenų, registrų ar duomenų bazių paramos administravimo klausimais;

2.2. informacija apie mano prašomą ir skirtą (gautą) pagalbą bus viešinama visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduota audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti ES ir Lietuvos Respublikos interesus.

3. Įsipareigoju:

3.1. vykdyti šių taisyklių sąlygas tiksliai, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų;

3.2. bendradarbiauti su šios pagalbos įgyvendinimą kontroliuojančiais asmenimis: laiku teikti jiems visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas tikrinti projekto vykdymą vietoje, sudaryti sąlygas susipažinti su dokumentais, susijusiais su projekto įgyvendinimu, leisti asmenims, vykdantiems kontrolės ir tikrinimo funkcijas, atlikti dokumentų patikrinimus, patikras vietoje;

3.3. teikti informaciją ir dokumentus, susijusius su projekto įgyvendinimu, šiose taisyklėse arba Agentūros nustatytais terminais;

3.4. gavus Agentūros reikalavimą (raštą, pranešimą) dėl pagalbos avanso (jo dalies) ar pagalbos (jos dalies) ir (arba) permokėto pagalbos avanso ar permokėtos pagalbos sumos grąžinimo, per reikalavime nurodytą terminą grąžinti Agentūrai išmokėtą pagalbos avansą (jo dalį) ar pagalbos (jos dalies) sumą ir (arba) permokėtą pagalbos avansą ar pagalbos sumą;

3.5. nesiekti paramos iš kitų nacionalinių ir ES programų išlaidoms, numatytoms projekte pagal šias taisykles, finansuoti;

3.6. ne trumpiau kaip 3 (trejus) metus nuo paraiškos pateikimo ir ne trumpiau kaip 3 (trejus) metus nuo paskutinio mokėjimo prašymo užregistravimo datos saugoti visą su pagalbos skyrimu susijusią medžiagą ir dokumentus;

3.7. nesiekti iš valstybės biudžeto susigrąžinti PVM, kuris buvo kompensuotas iš pagalbos lėšų (taikoma pareiškėjui, kuris prašo pagalbos su PVM);

3.8. ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų raštu pranešti Agentūrai apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje paraiškoje ar prie jos pridedamuose dokumentuose, taip pat apie savo rekvizitų pakeitimus;

3.9. įgyvendinant projektą, įvardyti ministeriją, kaip vieną iš rėmėjų, naudojant ministerijos logotipą renginio atributikoje (kvietimuose, programose, plakatuose) ir (arba) renginį pristatančiose (anonsuojančiose) visuomenės informavimo priemonėse – spaudoje, televizijoje, internete. Jeigu apie renginį skelbiama radijo stotyse, ministerija, kaip renginio rėmėja, turi būti įvardijama žodžiu.

 

______________________________________       ____________   ____________________

(vadovo ar įgalioto asmens pareigų pavadinimas)         (parašas)             (vardas ir pavardė)

 

 

Veiklos, susijusios su kokybiškų žemės ūkio ir

maisto produktų populiarinimu ir realizavimu,

finansavimo taisyklių

3 priedas

 

(Mokėjimo prašymo forma)

 

Pildo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento Teritorinio paramos administravimo skyriaus tarnautojas

Paraiška

registruojama/ neregistruojama

(kas nereikalinga, išbraukti)

 

 

 

 

 

 

(Dokumento gavimo registracijos žymos vieta)

Registracijos Nr. NP/__/__/__/__/

Registracijos data: 2/0/__/__/-__/__/-__/__/

Atsakingas tarnautojas

(vardas, pavardė, parašas)

 

(pagalbos gavėjo pavadinimas)

 

_________________________________________________________

(pagalbos gavėjo duomenys)

 

Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos

Kaimo plėtros ir žuvininkystės programų departamento _________________

Teritoriniam paramos administravimo skyriui

 

MOKĖJIMO PRAŠYMAS

 

 

Nr.

 

(data)

 

Tarpinis mokėjimo prašymas                                              Galutinis mokėjimo prašymas

 

I. PAGALBOS GAVĖJO DUOMENYS

 

1. Rekvizitai

Pavadinimas

Teisinė forma

Subjekto kodas

Vadovo vardas

Vadovo pavardė

Vadovo tel. Nr.

Finansininko vardas

Finansininko pavardė

Finansininko tel. Nr.

Adresas:

Gatvės pavadinimas

Namo Nr.

Pašto indeksas

Vietovės pavadinimas

Tel. Nr.

El. p. adresas

Banko pavadinimas

Banko kodas

                                                        

Sąskaitos Nr.

2. PVM mokėtojas

Taip

Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą

Ne

 

II. DUOMENYS APIE PROJEKTĄ

 

1. Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą

Pareigos

Vardas

Pavardė

Tel. Nr.

Fakso Nr.

El. p. adresas

2. Bendra projekto vertė, Eur

3. Šiame mokėjimo prašyme deklaruota tinkamų išlaidų suma, Eur

4. Išmokėta avanso suma, Eur

5. Prašoma pagalbos suma, Eur

6. Jei mokėjimo prašymą pildo konsultantas, jo duomenys

Pareigos

Vardas

Pavardė

Institucijos pavadinimas

Tel. Nr.

Fakso Nr.

El. p. adresas

7. Projektas trunka

vienerius metus

dvejus metus

 

III. DEKLARUOTOS IŠLAIDOS

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Išlaidų pagrindi-mo doku-mentai

Išlaidų apmokėji-mo įrodymo dokumentai

Suma be PVM, Eur

PVM, Eur

Bendra suma su PVM, Eur

Deklaruo-jama tinka-mų finan-suoti išlaidų suma, Eur

 

1.

 

 

n

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

IV. PRIDEDAMI DOKUMENTAI

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Jei dokumentas pateiktas, pažymėkite

Lapų skaičius

1.

Sutartis (pirkimo–pardavimo, paslaugų teikimo, nuomos, panaudos, autorinė ir kt.)

2.

Aktas (darbų, paslaugų priėmimo ir perdavimo ir kt.)

3.

PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra

4.

Prekių (paslaugų) pirkimo–pardavimo kvitas

5.

Sąskaitos išrašas

6.

Kasos pajamų orderio kvitas

7.

Kasos išlaidų orderio kvitas

 

8.

Kasos aparato čekis

9.

Darbo laiko apskaitos žiniaraštis ir kt.

10.

Vadovo patvirtintas dokumentas, nurodantis tam tikrų išlaidų (elektros ir šildymo energijos, ryšių, kuro) priskyrimą projektui (įsakymas, potvarkis, pažyma ir kt.)

11.

Įgaliojimas

12.

Kiti dokumentai

 

V. Pagalbos gavėjo deklaracija

Patvirtinu, kad susipažinau su šios pagalbos teikimo taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą, nuostatomis.

Patvirtinu, kad visa mokėjimo prašyme ir prie jo pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

Įsipareigoju nesiekti gauti pagalbos, prašomos pagal šį mokėjimo prašymą, iš kitų finansavimo šaltinių.

Sutinku Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos pareikalavus pateikti įvairios su projektu susijusios papildomos informacijos.

Sutinku Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos atsakingiems tarnautojams leisti atlikti patikras vietoje, susijusias su projektu.

Įsipareigoju, gavęs pagalbą neteisėtai, Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos grąžinti reikalaujamą sumą.

 

 

 

 

 

 

(vadovo ar įgalioto asmens pareigų pavadinimas

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 



[1] Bet kuris ekonominę veiklą vykdantis subjektas, nepaisant jo teisinio statuso ir finansavimo būdų.

[2] Dauguma dalyvių (akcininkų, savininkų, narių) balsų suprantama kaip daugiau nei 50 proc. dalyvių balsų.

[3] Lemiama įtaka suprantama kaip turima teisė, neturint įmonės akcininkų ar narių balsų daugumos, skirti (atšaukti) įmonės valdymo organų narius, veto teisė priimant įmonei svarbius sprendimus ar pan.

[4] Treji finansiniai metai suprantami kaip praėjusių dvejų finansinių metų ir atitinkamų (einamųjų) finansinių metų laikotarpis.