IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

dėl MELIORACIJOS GRIOVIŲ TVARKYMO DARBŲ DOKUMENTŲ, REIKALINGŲ PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007–2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ ,,PELNO NESIEKIANČIOS INVESTICIJOS“, RENGIMO PROCEDŪROS APRAŠo patvirtinimo

 

2014 m. balandžio 4 d. Nr. V2-225

Ignalina

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 1 ir 2 punktais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarimu Nr. 189 „Dėl valstybės institucijų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“, Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 3D-249, ir atsižvelgdamas į Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos 2013 m. rugsėjo 4 d. raštą Nr. BR-(16.1)- 8247 „Dėl procedūrų aprašų pateikimo“:

1. T v i r t i n u Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašą (pridedama).

2. S k i r i u Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus specialistą Gintautą Motiejūną atsakingą už procedūros aprašo papildymą ar jo keitimą ir Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, parengimą.

 

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                          Rimantas Mačys

 

 

PATVIRTINTA

Ignalinos rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2014 m. balandžio 4 d.

įsakymu Nr. V2-225

 

 

MELIORACIJOS GRIOVIŲ TVARKYMO DARBŲ DOKUMENTŲ, REIKALINGŲ PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007-2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ ,,PELNO NESIEKIANČIOS INVESTICIJOS“, RENGIMO PROCEDŪROS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.   Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007 – 2013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašas (toliau Aprašas) – tai savivaldybės administracijos ir jos struktūriniuose padaliniuose dirbančių valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, vedėjų ar kitų įgaliotų valstybės tarnautojų ar darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbą reglamentuojantis dokumentas, nustatantis pareiškėjams, siekiantiems paramos pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007 – 2013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“, nuosavybės teise arba kitais pagrindais valdomų melioracijos griovių (arba melioracijos griovio dalies) tvarkymo darbų sąmatų parengimą pagal faktinius kiekius ir melioracijai galiojančius įkainius, pridedant melioracijos griovių vietos žemėlapius (rekomenduojamas mastelis M 1:2000 su pažymėtomis drenažo žiotimis), rašytinio sutikimo išdavimą dėl melioracijos griovių sutvarkymo, pažymos išdavimo, kurioje nurodomi atitinkami griovių duomenys.

2.   Aprašas skirtas Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, vykdantiems savivaldybės bendradarbiavimo sutartyje su Agentūra ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarime Nr. 189 „Dėl valstybės institucijų ir įstaigų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“ numatytas funkcijas, susijusias su melioracijos griovių tvarkymo darbų sąmatų parengimu savivaldybės administracijoje.

3.   Apraše reglamentuojami šie procesai:

3.1.  pareiškėjų pateiktų prašymų priėmimas ir registravimas;

3.2. melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų rengimas, tvirtinimas, registravimas;

3.3. parengtų dokumentų išdavimas pareiškėjams.

4.   Aprašą įsakymu tvirtina Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorius. Už Aprašo papildymą laiku ar jo keitimą atsakingas Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas specialistas.

5.   Apraše numatyti administravimo procesai ir procesuose naudojami dokumentai gali būti keičiami priklausomai nuo atsiradusio poreikio ir vadovaujantis galiojančiais teisės aktais.

 

II. TEISINIS PAGRINDIMAS

 

6. Aprašas parengtas vadovaujantis šių Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis:

6.1.    1999 m. gegužės 17 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1257/1999 dėl Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo (EŽŪOGF) paramos kaimo plėtrai ir iš dalies pakeičiančio bei panaikinančio tam tikrus reglamentus (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2004 m. gruodžio 22 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 2223/2004);

6.2.   1999 m. birželio 21 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1260/1999, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl struktūrinių fondų (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006);

6.3.   2005 m. birželio 21 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1290/2005 dėl bendrosios žemės ūkio politikos finansavimo (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2012 m. vasario 15 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 121/2012);

6.4.   2005 m. rugsėjo 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2011 m. gruodžio 19 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1312/2011);

6.5.    2004 m. sausio 5 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 27/2004, nustatančio pereinamąsias išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1257/1999 taikymo taisykles dėl Čekijos Respublikos, Estijos, Kipro, Latvijos, Lietuvos, Vengrijos, Maltos, Lenkijos, Slovėnijos ir Slovakijos kaimo plėtros priemonių finansavimo iš EŽŪOGF Garantijų skyriaus;

6.6.    2004 m. balandžio 29 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 817/2004, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr.1257/1999 dėl  Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo (EŽŪOGF) paramos kaimo plėtrai taikymo taisykles (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2005 m. rugpjūčio 18 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1360/2005);

6.7.   2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1974/2006, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1698/2005 dėl Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai (EŽŪFKP) paramos kaimo plėtrai taikymo taisykles (su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. balandžio 12 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 335/2013);

6.8.   Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo plėtros įstatymo;

6.9.    Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. vasario 13 d. nutarimo Nr. 189 „Dėl valstybės institucijų, savivaldybių ir kitų juridinių asmenų, atsakingų už Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai priemonių įgyvendinimą, paskyrimo“;

6.10.  Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118;

6.11.  Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriaus paramos administravimo ir kaimo plėtros priemonių įgyvendinimo 2004–2006 m. taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2004 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. 3D-76A;

6.12.  Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5d. įsakymu Nr. 3D-249.

 

III. SĄVOKOS IR SUTRUMPINIMAI

 

7. Apraše ir jo prieduose vartojamos sąvokos:

Agentūra – Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos.

Apžiūros aktas – dokumentų paketas (darbų kiekiai, lokalinė /-ės sąmata / -os, žemėlapiai), registruojamas Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus S registre.

Atsakingas specialistas – Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas specialistas.

Įgyvendinimo taisyklės – Lietuvos kaimo plėtros 2007 – 2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 3D-249.

Drenažo žiotys – drenažo sistemos dalis vandeniui nuleisti iš rinktuvo, dažniausiai į griovį.

Melioracijos griovys – grunte iškastas melioracijos sistemos vandentakis, laikomas sausinimo ar drėkinimo reikmėms.

Melioracijos griovio priežiūros juosta – pagriovio ruožas, prasidedantis nuo griovio šlaito viršutinės briaunos, reikalingas melioracijos technikai (ekskavatoriui, šienapjovei, krūmų smulkinimo mechanizmui ir kt.) dirbti ir iš griovio iškasamoms sąnašoms skleisti.

Paramos paraiška – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos nustatytos formos dokumentas, kurį turi užpildyti ir pateikti Agentūrai pareiškėjas, siekiantis gauti paramą.

Pareiškėjas – asmuo, nustatyta tvarka pateikęs užpildytą paramos paraišką pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007 – 2013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“.

Pažyma – Ignalinos rajono savivaldybės pareiškėjui išduodamas dokumentas, kuriame nurodoma, kiek proc. pareiškėjo tvarkomų melioracijos griovių ilgio sudaro blogos būklės grioviai, nurodyti savivaldybių administracijų sudarytuose probleminių griovių sąrašuose pagal Žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 22 d. įsakymą Nr. 3D-309 „Dėl Melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo pagrindinių duomenų pagal 2007-01-01 patvirtinimo“, bendras tvarkomų melioracijos griovių ilgis, vientisas atstumas nuo griovio ištekėjimo.

Prašymas – pareiškėjo Ignalinos rajono savivaldybei pateiktas prašymas išduoti sąmatą (kiekvieno melioracijos griovio lėšų poreikio (sąnaudų), susijusio su Lietuvos kaimo plėtros 2007 –2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimu, įvertinimas, sudarytas savivaldybės administracijos specialisto, atsakingo už Valstybei nuosavybės teise priklausančius melioracijos statinius, kuriuos patikėjimo teise valdo ir naudoja savivaldybės) su žemėlapiu (melioracijos griovio planas, pateiktas masteliu 1:2000, su pažymėtomis drenažo žiotimis), pažymą ir sutikimą (savivaldybės pareiškėjui išduodamas rašytinis sutikimas dėl melioracijos griovių sutvarkymo).

Priemonė Lietuvos kaimo plėtros 2007 – 2013 metų programos priemonė „Pelno nesiekiančios investicijos“.

Procedūros aprašas – Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007-2013 metų programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“,  rengimo procedūros aprašas.

Sąmata – kiekvieno melioracijos griovio lėšų poreikio (sąnaudų), susijusio su Priemonės įgyvendinimu, įvertinimas, sudarytas Ignalinos rajono savivaldybės administracijos specialisto, atsakingo už Valstybei nuosavybės teise priklausančius melioracijos statinius, kuriuos patikėjimo teise valdo ir naudoja savivaldybė.

Savivaldybė – Ignalinos rajono savivaldybė.

Sutikimas – Ignalinos rajono savivaldybės pareiškėjui išduodamas rašytinis sutikimas dėl melioracijos griovių sutvarkymo.

Tinkamumo kriterijus – požymis, pagal kurį nustatomas pareiškėjo tinkamumas gauti paramą.

Vientisa griovio dalis – numatoma prižiūrėti kiekviena griovio dalis nuo jos pradžios iki jos pabaigos. Pralaidos, kanalizuota dalis ir kiti melioracijos statiniai yra griovio sudėtinės dalys, tačiau jos neturi būti įskaičiuojamos į tvarkomo melioracijos griovio plotą.

Žemėlapis – melioracijos griovio planas, pateiktas masteliu 1:2000 (LKS-94 koordinačių sistemoje) su pažymėtomis drenažo žiotimis.

Žemės ūkio veikla – veikla, apimanti žemės ūkio produktų gamybą, jų apdorojimą, savo pagamintų ir apdorotų žemės ūkio produktų perdirbimą (išskyrus maisto produktų gamybą ir realizavimą iš ne savo ūkyje pagamintų ir apdorotų žemės ūkio produktų) ir paslaugas žemės ūkiui.

Statybos ir komunalinio ūkio skyrius – Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyrius.

8. Procedūros apraše ir jo prieduose vartojami sutrumpinimai:

DVS – savivaldybės dokumentų valdymo sistema,

Ž10 – Apžiūros aktų registro žurnalas (saugomas 10 metų, pagal patvirtinta dokumentacijos planą),

V10 – savivaldybės siunčiamų dokumentų registras.

Ž11 – išduotų pažymų registras.

9. Kitos šiame apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Įgyvendinimo taisyklėse ir kituose teisės aktuose.

 

IV. PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

 

10.   Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas:

10.1.   nustato atsakingiems specialistams užduotis, susijusias su pareiškėjų pateiktų prašymų ir dokumentų nagrinėjimu, sąmatų, pažymų ir sutikimų parengimu, išdavimu, žemėlapių išdavimu, ir kontroliuoja jų vykdymą;

10.2.   organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja pareiškėjų pateiktų dokumentų nagrinėjimą ir pareiškėjų prašomų dokumentų tinkamą parengimą.

11.      Atsakingas specialistas:

11.1.   nagrinėja dokumentus, parengia melioracijos planinę medžiagą lauko darbams;

11.2.   atlieka melioracijos griovių tyrinėjimo (matavimai, darbų kiekio nustatymas) darbus, vadovaudamasis Įgyvendinimo taisyklių 2 priede ,,Tvarkomo melioracijos griovio matavimo ir apskaičiavimo metodika“ nustatyta tvarka;

11.3.   atlieka kameralius darbus;

11.4. užpildo ir registruoja apžiūros aktą:

11.4.1. nustato darbų kiekius;

11.4.2. parengia atskirai kiekvienam melioracijos grioviui lokalinę sąmatą;

11.4.3. pateikia žemėlapį (-ius) (M 1:2000) su pažymėtomis drenažo žiotimis; 

11.5.    parengia pažymą ir sutikimą.

 

V. PRAŠYMŲ PRIĖMIMAS IR REGISTRAVIMAS

 

12. Pareiškėjas savivaldybės administracijai pateikia nustatytos formos (1 priedas) prašymą ir dokumentus. Pareiškėjų pateikti prašymai su prie jo pridedamais dokumentais priimami ir registruojami bendra savivaldybės administracijoje nustatyta tvarka.

13. Prašymas su pridėtais dokumentais bendra savivaldybės administracijoje nustatyta tvarka perduodamas Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjui, kuris minėtus dokumentus perduoda vykdyti atsakingam specialistui.

 

VI. DOKUMENTŲ RENGIMAS IR IŠDAVIMAS

 

14. Atsakingas specialistas išnagrinėja pareiškėjo pateiktus dokumentus ir vyksta kartu su pareiškėju į vietą atlikti melioracijos griovių tyrinėjimo (matavimų atlikimas, darbų kiekio nustatymas) darbų.

15. Melioracijos griovių matavimai turi būtų atlikti vadovaujantis Įgyvendinimo taisyklių 2 priede ,,Tvarkomo melioracijos griovio matavimo ir apskaičiavimo metodika“ nurodyta tvarka. Atsakingas specialistas turi atkreipti dėmesį, ar pareiškėjas numato tvarkyti ne mažesnį kaip 1 ha melioracijos griovių plotą, kurio vientisa dalis negali būti mažesnė negu 0,3 ha, išskyrus atvejus, jei visas melioracijos griovio plotas nuo jo pradžios iki jo pabaigos yra mažesnis negu 0,3 ha.

16. Atsakingas specialistas vietoje pildo darbų kiekio dokumentą (3 priedas) atskirai kiekvienam grioviui, kurį pasirašo atsakingas specialistas ir pareiškėjas.

17. Atsakingas specialistas, atlikęs melioracijos griovio matavimus, vadovaudamasis darbų kiekio nustatymo dokumentu, užpildo Apžiūros aktą (4 priedas). Apžiūros aktą pasirašo atsakingas specialistas (-ai), pareiškėjas ir tvirtina Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas. Apžiūros aktas registruojamas registre Ž10 (5 priedas).

18. Atsakingas specialistas, vadovaudamasis darbų kiekio nustatymo dokumentais (Apžiūros aktu), parengia atskirai kiekvienam grioviui lokalinę sąmatą, kurią pasirašo atsakingas specialistas ir pareiškėjas, tvirtina savivaldybės administracijos direktorius. Žemėlapis parengiamas masteliu M 1:2000 (LKS-94 koordinačių sistemoje) bendrai visam objektui (vienam ar keliems melioracijos grioviams) ir parengiamas apibendrintas objekto vietos planas.

19. Atsakingas specialistas, vadovaudamasis Žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 3D-309 „Dėl Melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo pagrindinių duomenų pagal 2007-01-01 patvirtinimo“ ir Apžiūros aktu, parengia pažymą (6 priedas) ir sutikimą (7 priedas). Pažymą pasirašo atsakingas specialistas ir Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas. Atsakingas specialistas pažymą registruoja Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus išduotų dokumentų registre (Ž11).

20. Atsakingas specialistas suformuoja dokumentų paketą – prie Sutikimo pridedami priedai: Apžiūros aktas su darbų kiekio nustatymo dokumentu (-ais), lokalinė (-ės) sąmata (-os), žemėlapis (-iai) (M 1:2000 (LKS-94 koordinačių sistemoje) ir pažyma. Sutikimą pasirašo savivaldybės administracijos direktorius. Dokumentai parengiami dviem egzemplioriais, kurių vienas atiduodamas pareiškėjui, o kitas lieka savivaldybėje.

21. Sutikimas registruojamas DVS bendra savivaldybėje nustatyta tvarka. Atsakingas specialistas sutikimo antrą egzempliorių su visais dokumentais sega į Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus prašymų, pareiškimų, skundų, jų nagrinėjimo dokumentų dėl melioracijos darbų bylą.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Visi šiame apraše aprašyti veiksmai atliekami vadovaujantis 2 priede nustatytais terminais.

23. Visi dokumentai, susiję su melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų parengimu pagal priemonę, „Pelno nesiekiančios investicijos“, tvarkomi ir saugomi Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėse, patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118, nustatyta tvarka.

______________________________

 


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

1 priedas

 

 

_____________________________________________

 

(vardas, pavardė / juridinio asmens pavadinimas)

 

_____________________________________________

 

(gyv. / registracijos adresas )

 

_____________________________________________

 

(valdos Nr.)

 

______________________________________________

 

(telefono numeris)

 

 

 

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktoriui

 

 

PRAŠYMAS

 

201 - -

 

Ignalina

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. 3D-249, prašau išduoti melioracijos griovių žemėlapį M 1:2000 su drenažo žiotimis, pažymą pirmumo kriterijams įvertinti, sutikimą dėl melioracijos griovių sutvarkymo ir sudaryti mano pažymėtų griovių priežiūros lokalinę sąmatą.

PRIDEDAMA. Griovių tvarkymo schema (-os), lapas (-ai).

 

 

 

________________ ____________________

(parašas)                                                                          (Vardas, Pavardė) 

 


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

2 priedas

 

 

ADMINISTRAVIMO VEIKSMŲ ATLIKIMO TERMINAI

 

Veiksmas

Terminas

Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas

Paskiria Žemės ūkio skyriaus specialistui pareiškėjų pateiktus dokumentus nagrinėti

1 d. d.

Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus specialistas (-ai)

Atlieka dokumentų nagrinėjimą (planinės melioracijos medžiagos parengimas)

Per 5 d. d. nuo tada, kai skyriaus vedėjas paskiria jam nagrinėti dokumentus

Atlieka griovių tyrinėjimo (matavimai, darbų kiekio nustatymas) darbus

2 d. d.

Kameralūs darbai

1 d. d.

Parengia ir registruoja apžiūros aktą:

ü Melioracijos griovio žemėlapis (bendras - objekto vietos (-ų) ir M 1:2000 (LKS-94 k.s.);

ü Darbų kiekiai;

ü Lokalinė sąmata.

1 d. d. (apžiūros aktas registruojamas registre Ž10, dokumentai saugomi 10 metų byloje )

Suformuoja pažymą, kurioje pateikti duomenys, reikalingi pirmumo kriterijams įvertinti, ir sutikimą dėl melioracijos griovio sutvarkymo

3 d. d. (sutikimo registracija atliekama DVS (dokumentų valdymo sistema) ir siunčiamų dokumentų registre Nr. V10(1))

 

Visi pateikti terminai preliminarūs

________________________


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

3 priedas

 

DARBŲ KIEKIAI

 

 

 

 

 

Pareiškėjo vardas, pavardė / pavadinimas

 

 

valdos Nr.

 

 

 

 

 

 

 

objekto vieta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

griovio pavadinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MELPROJ_ID

 

tyrinėjimų data

 

 

 

 

 

 

Šlaitų aukščių nustatymas (su 1 m juosta) - m

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

piketas

kairio šlaito aukštis (m)

dešinio šlaito aukštis (m)

Griovio dugno plotas (m)

 

 

 

 

 

 

Šlaitų plotų nustatymas (su 1 m juosta) - m2

 

 

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

t.pk.

šlaitų plotas (m2)

Griovio dugno plotas (m2)

Šlaito ilgis (m)

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

Krūmų kiekių nustatymas

 

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

t.pk.

Reti krūmai (m2)

Vidutinio tankumo krūmai (m2)

Tankūs krūmai (m2)

 

 

 

 

 

 

Žiočių ir latakų kiekiai - vnt. (pagal planinę medžiagą)

 

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

piketas

šlaito pusė

Žioties Nr.

Skersmuo (mm)

Melioracijos projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

Pralaidos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eil. Nr.

piketas

Skersmuo (m)

Ilgis (m)

Sąnašų kiekis (m3)

Melioracijos projektas

 

 

 

 

 

 

 

 

Kiekius nustatė ____________________________

(vardas, pavardė)                           

 

 

 

 

Pareiškėjas ____________________________________

(vardas, pavardė)


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

4 priedas

 

TVIRTINU

Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas

__________(vardas pavardė)

2014 m. ................d.

 

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos

Statybos ir komunalinio ūkio skyrius

 

APŽIŪROS AKTAS

 

Nr. Ž10      

 

2014 m. d.

(data)

___________________________________

(adresas)

 

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas ir specialistas ______________, dalyvaujant pareiškėjo vardas, pavardė_____________ (valdos Nr. __________), pagal data____ prašymą Nr. __________, atliko nurodomas objekto adresas ir melioracijos griovių _______________ (_________________(kadastrinė vietovės pavadinimas), melioracijos projekto Nr._____, ________m.) darbų kiekių paskaičiavimus (pagal Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2012 m. balandžio 5 d. įsakymą Nr. 3D-249 „Dėl Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 metų programos priemonės „Pelno nesiekiančios investicijos“ įgyvendinimo taisyklių patvirtinimo“.

Nustatyta, kad:

1. Bendras griovių ilgis ______ m:

(nurodoma atskirai kiekvieno griovio ilgis)

1.1. ____m;

1.2. ____ m;

2. Bendras griovių šlaitų plotas (su 1 m apsaugos juosta, be griovių dugno) – _____ m2 (tarp jų reti krūmai – _____ m2, vidutinio tankumo – ______ m2, tankūs krūmai – _____ m2).

3. Bendras griovių dugno plotas – ______ m2.

4. Į darbų zoną patenka _____ vnt. drenažo žiočių.

nurodomos pareiškėjo pateiktos pastabos, pastebėjimai ir pan.

________________________________________________________________________

PRIDEDAMA:

1. Darbų kiekiai, ___ lapų.

2. Lokalinės sąmatos, ____ lapai.

3. Melioracijos tinklų planinė medžiaga, ____ lapų.

 

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos

Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas ____________ ____________

(parašas) (vardas, pavardė)

Ignalinos rajono savivaldybės administracijos

Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus specialistas ____________ _____________

(parašas) (vardas, pavardė)

 

Pareiškėjas ____________ _____________

(parašas) (vardas, pavardė)


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

5 priedas

 

 

APŽIŪROS AKTŲ registro žurnalas (Ž10      ) – 201       m.

(saugoti – 10 m.)

Reg. Nr.

Data

Dokumento pavadinimas (antraštė)

Bylos, į kurią įdėtas dokumentas, nuoroda

Pastabos

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šiame registracijos žurnale atliekami ir kiti Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus apžiūros aktų registracijos dokumentų registrai, pagal patvirtinta Dokumentacijos planą


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

6 priedas

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

STATYBOS IR KOMUNALINIO ŪKIO SKYRIUS

(savivaldybės struktūrinio padalinio pavadinimas)

 

 

Nacionalinei mokėjimo agentūrai

prie Žemės ūkio ministerijos

 

 

PAŽYMA DĖL DUOMENŲ TEIKIMO PIRMUMO KRITERIJAMS ĮVERTINTI PAGAL LIETUVOS KAIMO PLĖTROS 2007–2013 METŲ PROGRAMOS PRIEMONĘ „PELNO NESIEKIANČIOS INVESTICIJOS“

 

2014 m. ....................................... d. Nr. -...............

 

Teikiame duomenis, reikalingus ____________________ (pareiškėjo vardas pavardė), valdos Nr. _________________, pateiktos paraiškos pirmumo kriterijams įvertinti:

 

1.

Kiek procentų pareiškėjo tvarkomų melioracijos griovių ilgio sudaro blogos būklės grioviai, nurodyti savivaldybės administracijos sudarytuose probleminių griovių sąrašuose pagal Melioruotos žemės ir melioracijos statinių būklės įvertinimo 2007-01-01pagrindinius duomenis, patvirtintus Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 3D-309

 

2.

Bendras melioracijos griovių ilgis, kuriuose planuojama vykdyti Priemonės veiklą (metrais).

 

3.

Vientisas atstumas nuo griovio ištekėjimo (metrais).

 

 

Kiti duomenys (pildoma, jeigu aktualu):___________________                                              

 

 

 

 

Statybos ir komunalinio ūkio skyriaus vedėjas

______________

_______________

 

(atsakingo asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

Specialistas

______________

_______________

 

(atsakingo asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)


Melioracijos griovių tvarkymo darbų dokumentų, reikalingų paramai gauti pagal Lietuvos kaimo plėtros 20072013 metų programos priemonę ,,Pelno nesiekiančios investicijos“, rengimo procedūros aprašo

7 priedas

 

 

 

IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJA

 

Biudžetinė įstaiga, Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina, tel. (8 386) 52 233, faks. (8 386) 53 148, , el. paštas  info@ignalina.lt, puslapis internete www.ignalina.lt, a. s. Nr. LT774010043700050028, AB DNB bankas, kodas 40100 Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 288768350

 

 

 


_________

(adresatui)

 

 

Nr.

 

Į

 

Nr.

 

 

 

 

 

SUTIKIMAS

DĖL MELIORACIJOS GRIOVIŲ PRIEŽIŪROS

 

Atsižvelgdami į _________________ (data) prašymą Nr. _______, sutinkame, kad ___________ (pareiškėjo vardas pavardė) atliktų melioracijos griovio „_______“ tarp piketų_________ (___________ k. v., mel. proj. Nr. ___ _____ m., griovio ilgis ____ km),  sutvarkymo darbus pagal Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. programos priemonę „Pelno nesiekiančios investicijos“ ir 5 metus vykdytų tęstinę melioracijos griovių tvarkymo veiklą.

Sutikimas įsigalioja nuo NMA sprendimo priėmimo ir šio sprendimo kopijos pateikimo Ignalinos rajono savivaldybės administracijos Statybos ir komunalinio ūkio skyriui.

PRIDEDAMA:

1. Apžiūros aktas, ....... lapai.

2. Pažyma, ...... lapas.

 

 

 

 

 

 

 

Administracijos direktorius                             _________________

(parašas)                         (vardas pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

Parengė

 

________ (vardas pavardė), ______ (tel. Nr.), ______ (e-paštas)

________ (data)