PRIENŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL FIZINIO AKTYVUMO IR SPORTO VEIKLOS SKATINIMO PRIEMONĖS LĖŠŲ SKYRIMO IR PANAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. lapkričio 26 d. Nr. T3-267
Prienai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 29 punktu ir Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 8 straipsnio 1 dalies 2 punktu, Prienų rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Fizinio aktyvumo ir sporto veiklos skatinimo priemonės lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Prienų rajono savivaldybės tarybos 2019 m. lapkričio 27 d. sprendimą Nr. T3-279 „Dėl Kūno kultūros ir sporto veiklos aktyvinimo programos lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Prienų rajono savivaldybės tarybos
2020 m. lapkričio 26 d.
sprendimu Nr. T3-267
FIZINIO AKTYVUMO IR SPORTO VEIKLOS SKATINIMO PRIEMONĖS LĖŠŲ SKYRIMO IR PANAUDOJIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Fizinio aktyvumo ir sporto veiklos skatinimo priemonės lėšų skyrimo ir panaudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja sporto srityje veikiančių juridinių ir fizinių asmenų veiklos finansavimo Prienų rajono savivaldybės biudžeto lėšomis principus, pateiktų projektų paraiškų vertinimo ir projektų veikloms įgyvendinti reikalingų lėšų skyrimo tvarką, jų panaudojimo ir atsiskaitymo už gautas lėšas kontrolę. Lėšos Fizinio aktyvumo ir sporto veiklos skatinimo priemonei kiekvienais metais gali būti numatomos Prienų rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) biudžete.
2. Tikslas – sudaryti sąlygas sporto organizacijoms bei fiziniams asmenims siekti fizinio aktyvumo ir aukšto meistriškumo sporto srityje, stiprinti visiems Savivaldybės gyventojų socialiniams sluoksniams teikiamų sporto paslaugų prieinamumą ir pozityvų požiūrį į sporto reikšmę sveikatai.
3. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos, Lietuvos Respublikos sporto, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros, Lietuvos Respublikos asociacijų, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymuose ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
III SKYRIUS
TINKAMOS FINANSUOTI VEIKLOS
5. Tinkamos finansuoti veiklos:
5.2. rajoninio, regioninio, nacionalinio ir tarptautinio lygmens sporto renginių organizavimas ir (ar) dalyvavimas juose;
6. Didžiausia finansuojama suma, nustatoma kiekvienais metais atsižvelgiant į skirtus asignavimus, skelbiama kvietime teikti paraiškas.
7. Netinkamos finansuoti išlaidos:
IV SKYRIUS
VERTINIMO KRITERIJAI
8. Paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:
8.3. Projekto veiklų įgyvendinimo plano pagrįstumas ir tinkamumas projekto tikslui ir uždaviniams pasiekti;
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
9. Informacija apie kvietimą teikti paraiškas skelbiama viešai Savivaldybės interneto svetainėje www.prienai.lt. Skelbime nurodoma:
9.4. paraiškų pateikimo adresas – Prienų rajono savivaldybės administracija, Laisvės a. 12, 59126 Prienai, el. p. administracija@prienai.lt;
9.5. atsakingas Savivaldybės administracijos specialistas (toliau – Administracijos specialistas), teikiantis konsultacijas Pareiškėjams, jo kontaktai;
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR SPRENDIMO DĖL FINANSAVIMO PRIĖMIMAS
11. Savivaldybės administracijai pateiktų projektų paraiškų vertinimą sudaro du etapai:
12. Savivaldybės administracijoje užregistruotos Paraiškos perduodamos atsakingam Administracijos specialistui, kuris per 20 darbo dienų nuo nustatytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos įvertina, ar:
13. Jeigu prie paraiškos nėra pridėti skelbime nurodyti dokumentai, Administracijos specialistas raštu paprašo Pareiškėjo juos pateikti per 5 darbo dienas.
14. Paraiškos atmetamos, projektai nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:
14.2. Pareiškėjas per 5 darbo dienas nepateikė visų prašomų dokumentų ir (ar) nepateikė paaiškinimų bei patikslinimų;
16. Prienų rajono savivaldybės taryba tvirtina Komisijos sudėtį. Komisija sudaroma iš 7 narių – Savivaldybės administracijos specialistų ir Prienų rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų atstovų.
17. Į pirmąjį posėdį Komisija susirenka ne vėliau kaip po 5 darbo dienų po paraiškų administracinės atitikties įvertinimo.
23. Komisijos pirmininkas gautas paraiškas išdalina visiems Komisijos nariams. Jie paraiškas įvertina užpildydami nustatytos formos vertinimo anketą (Aprašo 5 priedas). Didžiausias galimas vertinimo balas 10. Paraiškos, surinkusios 5 balus ir mažiau, nefinansuojamos.
24. Komisija, vertindama paraiškas, vadovaujasi sąžiningumo, konfidencialumo, nešališkumo ir atsakingumo principais. Komisijos nariai turi užpildyti konfidencialumo pasižadėjimo (Aprašo 3 priedas) ir nešališkumo deklaracijos (Aprašo 4 priedas) formas.
27. Komisija, įvertinusi paraiškas, vertinimo anketas perduoda Administracijos specialistui, kuris parengia suvestinę, apskaičiuoja kiekvienam projektui skirtų balų vidurkį, reitinguoja projektus balų mažėjimo tvarka.
28. Administracijos specialistas įvertintų projektų reitingavimo suvestinę išsiunčia Komisijos nariams per 3 darbo dienas.
29. Komisijos posėdis dėl lėšų skyrimo paraiškose numatytoms projekto veikloms finansuoti šaukiamas po Savivaldybės biudžeto patvirtinimo. Posėdyje balsuojama dėl kiekvienos atrinktos ir įvertintos paraiškos atskirai. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.
30. Protokolą su pasiūlymais dėl lėšų paskirstymo Komisija pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo posėdžio, kuriame buvo priimtas sprendimas, dienos.
31. Savivaldybės administracijos direktorius, gavęs komisijos protokolą ir įvertinęs siūlymus, įsakymu tvirtina komisijos rekomenduotą lėšų paskirstymą projektams arba grąžina komisijai pakartotiniam svarstymui.
VII SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMO TVARKA IR ATSISKAITYMAS
33. Lėšas, atsižvelgdamas į Komisijos pasiūlymus, savo įsakymu skiria Savivaldybės administracijos direktorius.
34. Administracijos specialistas per 2 darbo dienas informuoja Pareiškėją apie skirtas ar neskirtas lėšas. Pareiškėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo lėšų skyrimo dienos paštu arba elektroniniu paštu patvirtina, kad sutinka su siūloma skirti suma, ir pateikia Administracijos specialistui patikslintą sąmatą, kurioje išlaidų rūšys negali būti keičiamos.
35. Jei Pareiškėjas nesutinka su Komisijos priimtu sprendimu skirti dalį projektui įgyvendinti prašomų lėšų, tai projektas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu nefinansuojamas.
36. Pareiškėjas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo dėl lėšų skyrimo su Pareiškėju sudaro Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį su patikslinta sąmata.
37. Savivaldybės administracijos Buhalterijos skyrius, remdamasis direktoriaus įsakymu, Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties kopija ir patvirtinta sąmata, perveda į nurodytą sąskaitą Pareiškėjui skirtas lėšas.
38. Pareiškėjas iki einamųjų metų gruodžio 10 d. už lėšas, gautas iš Fizinio aktyvumo ir sporto veiklos skatinimo priemonės, atsiskaito Buhalterijos skyriui.
39. Projekto tikslinė (-ės) grupė (-ės) ir visuomenė turi būti informuojami apie Pareiškėjo išsikeltus tikslus, uždavinius, projekto eigą ir pasiektus rezultatus. Pareiškėjas turi viešinti vykdomą projektą:
VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
41. Informacija apie priimtas ir atmestas paraiškas bei Pareiškėjų veikloms įgyvendinti skirtas lėšas skelbiama Prienų rajono savivaldybės svetainėje www.prienai.lt.
42. Pareiškėjas, teikdamas paraišką, sutinka, kad su paraiška susijusi informacija būtų skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
43. Pareiškėjas, vykdydamas veiklą, atsako už gautų lėšų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą. Lėšų apskaitą tvarko vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nustatyta tvarka.
44. Projekto vykdytojas, kuris yra perkančioji organizacija, vykdydamas pirkimą, privalo vadovautis Viešųjų pirkimų įstatymu.
46. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų vykdymo ir nuostolių atlyginimo, jei jos tų įsipareigojimų negali vykdyti dėl priežasčių, nepriklausančių nuo jų valios.
47. Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba, Savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius turi teisę tikrinti biudžeto lėšų naudojimo tikslingumą ir efektyvumą.