UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. RUGPJŪČIO 31 D. SPRENDIMO NR. TS-206 „DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS SMULKIOJO IR VIDUTINIO VERSLO SUBJEKTŲ RĖMIMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2020 m. gegužės 28 d. Nr. TS-138
Utena
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. gegužės 3 d. įsakymą Nr. 4-275 „Dėl priemonės „Dalinis nuomos mokesčio kompensavimas labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms“ valstybės pagalbos schemos ir sąlygų aprašo patvirtinimo“, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Pakeisti Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Utenos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. TS-206 „Dėl Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo (2020 m. balandžio 30 d. sprendimo Nr. TS-99 redakcija):
1.1. Pakeisti VII1 skyrių ir jį išdėstyti nauja redakcija:
„VII1 SKYRIUS
FINANSINĖS PARAMOS SMULKIAJAM IR VIDUTINIAM VERSLUI, PATIRINČIAM SUNKUMŲ DĖL KARANTINO REŽIMO, TEIKIMAS
45. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams Lietuvos Respublikoje paskelbto karantino režimo laikotarpiu, siekiant sušvelninti nustatytų ribojimų ir draudimų ekonominės veiklos vykdymui pasekmes, išlaikyti ekonominės veiklos tęstinumą, išsaugoti sukurtas darbo vietas, yra teikiama neatlygintina finansinė parama.
46. Parama teikiama smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams:
46.1. Įregistruotiems Juridinių asmenų registre (juridiniams asmenims) arba pradėjusiems vykdyti veiklą (savarankiškai dirbantiems) ne vėliau kaip 2020 m. kovo 16 d. ir vykdantiems komercinę ūkinę veiklą Savivaldybės teritorijoje;
46.2. Patenkantiems į įmonių, kurių veikla dėl karantino buvo tiesiogiai draudžiama ar apribota pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 kovo 14 d. nutarimą Nr.207 „Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo“, sąrašą;
46.3. Savarankiškai dirbantiems (individualių įmonių savininkams, mažųjų bendrijų, tikrųjų ūkinių bendrijų ir komanditinių ūkinių bendrijų tikriesiems nariams, asmenims, kurie verčiasi individualia veikla, įskaitant verslo liudijimus), kurių ekonominė veikla yra įtraukta į nukentėjusių nuo COVID-19 veiklų sąrašą ir nebuvo išregistruota iki Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbto karantino dienos.
46.4. Juridiniams asmenims, neturintiems restruktūrizuojamos, likviduojamos ar bankrutuojančios įmonės statuso.
47. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, juridiniai asmenys, atitinkantys Aprašo 45.1, 45.2 , 45.4 ir 45.5 papunkčių reikalavimus ir smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai, dirbantys savarankiškai ir atitinkantys 45.1, 45.3 ir 45.5 papunkčių reikalavimus, gali teikti vieną prašymą finansinei paramai gauti dėl patalpų nuomos arba rezidavimo paslaugų išlaidų (be pridėtinės vertės mokesčio (toliau–PVM), išskyrus atvejus, kai smulkiojo ir vidutinio verslo subjektai yra ne PVM mokėtojai) kompensavimo. Teikiamos finansinės paramos dydis - pagal faktinius išlaidas pagrindžiančius dokumentus, bet ne daugiau kaip iki 20 proc. mėnesio išlaidų už patalpų nuomą ar rezidavimo paslaugų išlaidų. Finansinė parama mokama už laikotarpį nuo 2020 m. kovo 16 d. iki karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje pabaigos, įskaitant karantino galiojimo pabaigos mėnesį.
48. Siekdamas gauti finansavimą, smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas turi pateikti Prašymą finansinei paramai gauti (7 priedas).
49. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, gavęs dalinį patalpų nuomos mokesčio kompensavimą pagal Priemonės „Dalinis nuomos mokesčio kompensavimas labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms“ valstybės pagalbos schemos ir sąlygų aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2020 m. gegužės 3 d. įsakymu Nr. 4-275 „Priemonės „Dalinis nuomos mokesčio kompensavimas labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms“ valstybės pagalbos schemos ir sąlygų aprašo patvirtinimo“, kartu su Prašymu pateikia šiuos dokumentus:
49.1. Sutarties, pasirašytos su uždarąja akcine bendrove „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau- INVEGA) dėl dalinio nuomos mokesčio kompensavimo, kopiją.
50. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, nesikreipęs į INVEGA dėl dalinio patalpų nuomos mokesčio kompensavimo, kartu su Prašymu pateikia šiuos dokumentus:
50.1. Savarankiškai dirbantis - dokumento, patvirtinančio teisę į veiklą, kopiją (individualios veiklos pažymos ar verslo liudijimo pažymos kopija);
50.2. Patalpų nuomos sutarties, pasirašytos ne vėliau kaip 2020 m. kovo 15 d. ir Prašymo pateikimo metu galiojančios, kopiją bei dokumentą, patvirtinantį nuomos sutarties įregistravimą viešajame registre; kompensuojant rezidavimo paslaugų išlaidas – rezidavimo paslaugų sutarties, pasirašytos ne vėliau kaip 2020 m. kovo 15 d. ir Prašymo pateikimo metu galiojančios, kopiją;
51. Savivaldybės administracija, ne ilgiau kaip per 5 darbo dienas, patikrina, ar smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas atitinka šio Aprašo 45 punkte nustatytus reikalavimus, gautą Prašymą ir prie jo pridedamus dokumentus.
52. Prašymo vertinimo metu Savivaldybės administracija turi teisę paprašyti smulkiojo ir vidutinio verslo subjekto pateikti trūkstamą informaciją, išskyrus atvejus, kai trūkstamą informaciją galima patikrinti Lietuvos Respublikos valstybės institucijų viešuose registruose ir informacinėse sistemose. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas privalo pateikti šią informaciją ir (arba) dokumentus elektroniniu paštu arba raštu per Savivaldybės administracijos nustatytą terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 kalendorinės dienos.
53. Prašymas atmetamas, jei smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas neatitinka Aprašo 46, 49 ar 50 punktuose nustatytų reikalavimų.
54. Finansinė parama skiriama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie skirtą finansinę paramą smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas informuojamas per 3 darbo dienas.
55. Skyrus finansinę paramą, su smulkiojo ir vidutinio verslo subjektu yra pasirašoma Biudžeto lėšų naudojimo sutartis (4 priedas).
56. Savivaldybės administracija perveda smulkiojo ir vidutinio verslo subjektui apskaičiuotą finansinę paramą į Prašyme nurodytą sąskaitą.
57. Smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas, gavęs finansinę paramą, per 5 darbo dienas sumoka patalpų nuomotojui nuomos mokestį arba rezidavimo paslaugos teikėjui rezidavimo paslaugų mokestį (taikoma, jei sąskaita faktūra nebuvo apmokėta) ir pateikia Savivaldybės administracijai apmokėjimą įrodančių dokumentų kopijas (banko arba kitos kredito įstaigos sąskaitos išrašus). Sumokėta suma negali būti mažesnė, nei apskaičiuota pagal Aprašo 47 punktą.
58. Savivaldybės administracija duomenis apie suteiktą pagalbą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registrui teikia, vadovaudamasi Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“, ir Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų tvarkymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos 2015 m. lapkričio 13 d. nutarimu Nr. 1S-120/2015 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos duomenų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“.
59. Finansinę paramą gavusių smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų sąrašas, kuriame nurodytos išmokėtos finansinės paramos sumos, skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt skyriaus „Verslui“ skiltyje „Smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo programa“.
60. Po finansinės paramos skyrimo nustačius, kad smulkiojo ir vidutinio verslo subjektas pateikė neteisingus dokumentus ir dėl to buvo nepagrįstai skirta finansinė parama, nepagrįstai gautos lėšos grąžinamos Savivaldybės administracijai per 5 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos reikalavimo gavimo dienos.
1.2 Pakeisti 4 priedą „Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis (sutarties forma)“ ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
1.3 Pakeisti 7 priedą „Prašymas skirti finansinę paramą iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų smulkiajam ir vidutiniam verslui remti“ ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
2. Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Pavyzdinė lėšų naudojimo sutartis)
SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ NAUDOJIMO SUTARTIS
(sutarties forma)
20 _ m. __________________ d. Nr. ______
Utena
Utenos rajono savivaldybės administracija (toliau – Lėšų davėjas), atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus [vardas, pavardė], veikiančio pagal Savivaldybės administracijos nuostatus, ir [įstaigos / organizacijos pavadinimas] (toliau – Lėšų gavėjas), atstovaujamas [pareigos, vardas, pavardė], veikiančio pagal ------------ ,vadovaudamiesi Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus [data] įsakymu Nr.[_______] „]“, sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Sutarties objektas yra biudžeto lėšų skyrimas ir naudojimas projektui „[veiklos, projekto pavadinimas]“ (toliau – projektas) įgyvendinti pagal Utenos rajono savivaldybės ------------------------------------------------programos [programos pavadinimas] Nr. ---- 20[__] metų strateginio veiklos plano priemonę Nr. [priemonės kodas, pavadinimas].
II. SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS IR ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Lėšų davėjas įsipareigoja:
2.1. vadovaudamasis Savivaldybės biudžeto Išlaidų sąmata (1 priedas), kuri yra neatsiejama šios Sutarties dalis, Lėšų gavėjui Sutarties 1 punkte nurodytam [projektui, veiklai] vykdyti skirti – [suma skaitmenimis (suma žodžiais)] Eur lėšų;
2.2. nustatyti tokį (-ius) veiklos, kuriai finansuoti skiriamos lėšos, vertinimo kriterijų (-us):-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.3. vadovaudamasis Išlaidų sąmata, lėšas, numatytas Sutarties 2.1 punkte, pervesti į Lėšų gavėjo (kodas [juridinio asmens kodas]) atsiskaitomąją sąskaitą Nr. [sąskaitos numeris, banko pavadinimas] bankas, banko kodas [_________].
3. Lėšų davėjas turi teisę:
3.2. tikrinti, ar finansavimą Projektui įgyvendinti gavęs Lėšų gavėjas laikosi Sutartyje nustatytų reikalavimų ir įsipareigojimų, prireikus atlikti Projekto įgyvendinimo ir Lėšų gavėjui pervestų tikslinių Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo ir atsiskaitymo už jas patikrinimą;
3.3. atsiradus pagrįstų įtarimų, kad Lėšų gavėjas netinkamai vykdo sutartinius įsipareigojimus ir (arba) pažeidžia teisės aktus, turinčius esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, apie tai raštu informuoti Lėšų gavėją ir sustabdyti Sutarties vykdymą iki tol, kol išnyks netinkamo įsipareigojimų vykdymo aplinkybės. Šiuo atveju Lėšų davėjas nustato Lėšų gavėjui protingą terminą pažeidimams pašalinti ir sutartiniams įsipareigojimams įvykdyti, o Lėšų gavėjas , pašalinęs pažeidimus, privalo raštu informuoti Lėšų davėją , kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus, kartu pateikdamas tai patvirtinančius įrodymus. Lėšų davėjas , įvertinęs iš Lėšų gavėjo gautą informaciją, gali atnaujinti Sutarties vykdymą. Jei Lėšų gavėjas per nustatytą terminą pažeidimų nepašalina, neinformuoja Lėšų davėjo„ kad yra pasirengęs tinkamai vykdyti Sutartyje ir (arba) galiojančiuose teisės aktuose, turinčiuose esminę reikšmę Sutarčiai vykdyti, nustatytus reikalavimus ir įsipareigojimus, Lėšų davėjas vienašališkai Sutartį nutraukia;
3.4. reikalauti, kad Lėšų gavėjas per Lėšų davėjo nustatytą terminą pateiktų dokumentus ir duomenis, susijusius su Sutarties vykdymu;
3.5. reikalauti, kad Lėšų gavėjas patikslintų Sutarties 4.6 papunktyje nurodytas ataskaitas, nustatydamas protingą terminą trūkumams pašalinti;
3.6. skaičiuoti Lėšų gavėjui 0,02 procento dydžio delspinigius nuo Sutarties sumos už kiekvieną uždelstą dieną, kurią neįvykdomi įsipareigojimai, bet ne daugiau nei Sutarties suma. Lėšų davėjo pareikalavimu delspinigius Lėšų gavėjas turi pervesti į Lėšų davėjo sąskaitą LT96 7181 1000 0213 0853 per 5 darbo dienas nuo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo nustatymo dienos, bet ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
4. Lėšų gavėjas įsipareigoja:
4.2. gautas Savivaldybės biudžeto lėšas naudoti tik pagal tikslinę paskirtį Sutartyje nustatyta tvarka, vadovaudamasis Išlaidų sąmata;
4.3. Projekto išlaidas tiesiogiai susieti su Projekte numatytomis įgyvendinti veiklomis, užtikrinti, kad tinkamos finansuoti Projekto išlaidos, būtinos Projektui vykdyti, būtų pagrįstos Projekto įgyvendinimo eiga, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos iki einamųjų metų gruodžio 31 d.;
4.4. atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais vykdyti, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.929 straipsniu ir kitais atsiskaitymus grynaisiais ir negrynaisiais pinigais reglamentuojančiais teisės aktais. Lėšų gavėjas, kuris laikomas perkančiąja organizacija pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 2 straipsnio 25 dalį„ atlikdamas pirkimus, privalo vadovautis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu;
4.5. jeigu skirtumas tarp Savivaldybės biudžeto lėšų sąmatoje patvirtintų išlaidų ir planuojamų panaudoti lėšų viršija 10 proc., norėdamas patikslinti Išlaidų sąmatą, Lėšų gavėjas, turi Lėšų davėjui raštu pateikti pagrįstą prašymą tikslinti Išlaidų sąmatą. Išlaidų sąmata gali būti tikslinama tarp būsimų ketvirčių ir išlaidų sąmatos ekonominės klasifikacijos straipsnių. Prašymas tikslinti Išlaidų sąmatą gali būti teikiamas tik dėl nepatirtų išlaidų. Prašymas tikslinti išlaidų sąmatą teikiamas atsakingam už sutarties sudarymą asmeniui vieną kartą per ketvirtį, bet ne vėliau kaip likus 10 (dešimčiai) darbo dienų iki kito ketvirčio pradžios. Vėliau pateikti prašymai nenagrinėjami;
4.6. atsiskaityti Lėšų davėjui už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, už jos vertinimo kriterijų įvykdymą ir už biudžeto lėšų panaudojimą, pateikiant ataskaitas:
4.6.1. Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui – Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 2 priedą, išlaidas nurodant eurais ir euro centais (I ketvirčio – iki 20___ m. balandžio 5 d., II ketvirčio – iki 20___ m. liepos 5 d., III ketvirčio – iki 20___ m. spalio 5 d.) ir metinę (iki 20___ m. sausio 7 d.);
4.6.2. Atsakingam už Sutarties sudarymą asmeniui – įvykdžius [projektą, veiklą] per 10 kalendorinių dienų – Buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių biudžeto lėšų panaudojimą ataskaitą pagal Sutarties 3 priedą ir Veiklos, finansuojamos iš savivaldybės biudžeto lėšų, ir jos vertinimo kriterijų įvykdymo ataskaitą, parengtą pagal Sutarties 4 priedą. Asmuo, atsakingas už Sutarties sudarymą, patikrinęs ir patvirtinęs 4.6.2. punkte nurodytas ataskaitas, pateikia savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui;
4.7. viešai skelbti miesto visuomenei informaciją apie vykdomą projektą ir projekto rėmėją – Utenos rajono savivaldybę. Projekto reklaminėje medžiagoje naudoti Savivaldybės ženklą.
4.8. Lėšų davėjui pareikalavus, teikti informaciją apie vykdomą [projektą, veiklą], susijusią su Sutarties vykdymu;
4.9. Atsakingam už Sutarties sudarymą arba Buhalterinės apskaitos skyriui paprašius, pateikti pirminių dokumentų (sąskaitų faktūrų, aktų, sutarčių ir kt. reikalaujamų dokumentų) kopijas, patvirtintas parašu ir antspaudu;
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
8. Lėšų gavėjas privalo nedelsdamas raštu pranešti Lėšų davėjui , jei negali įvykdyti [projekto, veiklos] arba jei [projekto, veiklos] vykdymą tęsti netikslinga, ir grąžinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Lėšų davėjo sąskaitą.
9. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Sutarties Šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS, NUTRAUKIMAS
11. Jei Lėšų gavėjas nesilaiko šioje Sutartyje numatytų sąlygų, Lėšų davėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, raštiškai įspėjęs Lėšų gavėją apie Sutarties nutraukimą prieš 14 dienų.
12. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos (Sutarties pasirašymo diena laikoma data, kai Sutartį pasirašo paskutinė Sutarties šalis) ir galioja, kol Lėšų davėjui bus pateiktos Sutarties 4.6 punkte nurodytos ataskaitos, o nepanaudotas lėšų likutis pervestas į Sutartyje nurodytą sąskaitą.
14. Jei numatoma, kad Savivaldybės biudžeto pajamų planas iki metų pabaigos nebus įvykdytas, Lėšų davėjo iniciatyva Sutartis gali būti pakeičiama, raštu įspėjus Lėšų gavėją apie Sutarties sąlygų pakeitimus iki einamųjų metų spalio 1 d.
15. Sutartis gali būti keičiama arba pildoma Šalių raštišku susitarimu. Visi Sutarties pakeitimai ir papildymai yra neatskiriamos Sutarties dalys.
V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI
Lėšų davėjas Lėšų gavėjas
Utenos rajono savivaldybės administracija Utenio a.4, 28503 Utena Tel. (8 389) 61620 Faks. (8389) 61615 El. p. info@utena.lt Įmonės kodas 188710442 AB Šiaulių bankas Banko kodas 71811 A. s. LT85 7181 1000 0213 0857 |
Įstaigos/organizacijos pavadinimas Įstaigos/organizacijos adresas Tel. _____________________ Faks. ____________________ El. p. ____________________ Įstaigos/organizacijos kodas _________ __________ bankas Banko kodas ___________ A. s. ________________ |
__________________________________ (pareigų pavadinimas) __________________________________ (vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
__________________________________(pareigų pavadinimas) __________________________________(vardas, pavardė) __________________________________ (parašas) |
A.V. |
A.V. |
Lėšų davėjo atstovas, atsakingas už sutarties sudarymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
Lėšų gavėjo atstovas, atsakingas už sutarties vykdymą: (pareigos, vardas, pavardė, tel., el. p. adresas)
Utenos rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo subjektų rėmimo
programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo
7 priedas
PRAŠYMAS
SKIRTI FINANSINĘ PARAMĄ IŠ UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ, SKIRTŲ SMULKIAJAM IR VIDUTINIAM VERSLUI REMTI
Utenos rajono savivaldybės administracijai
2020 m. ________________ mėn. _______ d.
Utena
Juridinio asmens pavadinimas, kodas, vadovo vardas, pavardė |
|
|
|
Fizinio asmens vardas, pavardė |
|
|
|
Verslo liudijimo Nr. |
Individualios veiklos pažymos Nr. |
Ūkininko pažymėjimo Nr. |
|
PVM mokėtojo kodas |
|
|
|
Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK) |
|
|
|
Registracijos adresas |
|
|
|
Veiklos vietos adresas |
|
|
|
Kontaktiniai duomenys (telefonas, el. paštas) |
|
|
|
Atsiskaitomosios sąskaitos rekvizitai |
|
|
|
Prašau skirti ______________________________________________________________Eur (suma skaičiais ir žodžiais) finansinę paramą iš Utenos rajono savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų smulkiajam ir vidutiniam verslui remti (pažymėkite išlaidų rūšį): □ patalpų nuomos išlaidoms kompensuoti. □ rezidavimo paslaugų išlaidoms kompensuoti.
|
PRIDEDAMA: