LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO 2015 M. LIEPOS 17 D. ĮSAKYMO NR. 1V-558 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. spalio 26 d. Nr. 1V-787

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. liepos 17 d. įsakymu Nr. 1V-558  „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:

64. „Atitinkamam viceministrui ar ministerijos kancleriui vizuoti teikiamą parengtą teisės akto projektą, kitus reglamento 54 punkte nurodytus dokumentus vizuoja tiesioginis teisės akto projekto rengėjas, teisės akto projektą rengusio ministerijos administracijos padalinio vadovas, jo nesant ‒ jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas, jei teisės akto projektą rengė atsakingo už strateginių sprendimų paramos ir įgyvendinimo kontrolės užtikrinimą ministerijos vyriausiojo patarėjo ar formuojant ir įgyvendinant valstybės politiką tam tikroje ministrui pavestoje valdymo srityje (srityse) dalyvaujančių ministerijos vyriausiųjų patarėjų vadovaujama ministerijos patarėjų darbo grupė ‒ atitinkamas ministerijos vyriausiasis patarėjas (darbo grupės parengtą teisės akto projektą – darbo grupės vadovas), taip pat rengiant teisės akto projektą dalyvavęs ministerijos teisininkas ir kalbos tvarkytojas.

Atitinkamam viceministrui ar ministerijos kancleriui vizuoti teikiamą įstaigos prie ministerijos ar kitos ministrui pavestoje valdymo srityse veikiančios įstaigos parengtą teisės akto projektą, kitus reglamento 54 punkte nurodytus dokumentus vizuoja tiesioginis teisės akto projekto rengėjas, įstaigos prie ministerijos ar kitos ministrui pavestoje valdymo srityse veikiančios įstaigos vadovas, jo nesant ‒ jo funkcijas atliekantis valstybės tarnautojas, atitinkamai ministerijos patarėjų  darbo grupei, su kurios kompetencija susijęs parengtas teisės akto projektas, vadovaujantis ministerijos vyriausiasis patarėjas ir  šioje patarėjų darbo grupėje esantis ministerijos teisininkas, taip pat kalbos tvarkytojas. 

Jei teisės akto projektas buvo derintas su įstaigomis prie ministerijos ir kitomis ministrui pavestose valdymo srityse veikiančiomis įstaigomis, reglamento 58 punkte nurodytais ministerijos administracijos padaliniais ir valstybės tarnautojais, teisės akto projektas turi būti vizuotas nurodytų valstybės tarnautojų ir įstaigų ir ministerijos administracijos padalinių vadovų (jų nesant ‒  jų funkcijas atliekančių valstybės tarnautojų). 

Vizai prilygsta įstaigos prie ministerijos ir (ar) kitos ministrui pavestose valdymo srityse veikiančios įstaigos vadovo pasirašytas raštas, kad dėl teisės akto projekto pastabų ir pasiūlymų pagal kompetenciją nėra.

Vizuodami teisės akto projektą asmenys patvirtina, kad yra susipažinę su teisės akto projektu, jam pritaria ir prisiima atsakomybę pagal kompetenciją.

Jeigu valstybės tarnautojas nepritaria pateiktam teisės akto projektui, jis gali vizuoti projektą su pastaba.“

2. Pakeičiu 89 punktą ir jį išdėstau taip:

89.  Pasirengimą tarpinstituciniams pasitarimams, Vyriausybės pasitarimams ar Vyriausybės posėdžiams koordinuoja už strateginių sprendimų paramos ir įgyvendinimo kontrolės užtikrinimą atsakingo ministerijos vyriausiojo patarėjo  vadovaujama ministerijos patarėjų  darbo grupė.“

3. Pakeičiu 98 punktą ir jį išdėstau taip:

98. Svarstant Seime ministerijos parengtus įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektus, kuriems pritarė Vyriausybė, Vyriausybei atstovauja ministras, o jei ministras negali atstovauti, Seime dėl jų Vyriausybei atstovauja viceministras.

Seimo plenarinių posėdžių ir Seimo komitetų bei komisijų posėdžių darbotvarkes stebi ir jas ministrui, viceministrams, ministerijos kancleriui, ministerijos vyriausiems patarėjams, ministerijos administracijos padalinių, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijos ir kitų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų vadovams teikia už strateginių sprendimų paramos ir įgyvendinimo kontrolės užtikrinimą atsakingo ministerijos vyriausiojo patarėjo  vadovaujama ministerijos patarėjų  darbo grupė.

Ministerijos, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijos ir kitų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų atstovų dalyvavimą Seimo plenariniuose posėdžiuose ir Seimo komitetų posėdžiuose pagal kompetenciją užtikrina ministerijos vyriausieji patarėjai, ministerijos administracijos padalinių, Vyriausybės įstaigų, įstaigų prie ministerijos ir kitų ministrui pavestose valdymo srityse veikiančių įstaigų vadovai, viceministrai ir ministerijos kancleris.

Įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto rengėjai ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki Seimo posėdžio, kuriame bus pateikiamas įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektas, pateikia medžiagą, būtiną projektui Seime pateikti ministrui, o jei ministras negali atstovauti ‒ viceministrui.

Kartu su medžiaga pateikiama ir projekto rengėjo parengta bei vizuota pažyma, kurioje paprastai nurodoma: teisės akto projekto pavadinimas, tikslai ir uždaviniai, teisės akto projektu sprendžiamo klausimo esmė, kodėl būtina priimti teisės akto projektą, kokios problemos bus išspręstos priėmus teisės akto projektą, Seimo kanceliarijos Teisės departamento pastabų ir pasiūlymų įvertinimas. Pažyma turi būti konkreti ir glausta (paprastai ne didesnė kaip vieno puslapio).“

 

 

 

Vidaus reikalų ministras                                                                         Eimutis Misiūnas