JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS |
DĖL LEIDIMŲ ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ Jonavos RAJONO SAVIVALDYBĖJE IŠDAVIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO |
|
2015 m. sausio 9 d. Nr. 13B-0037 |
Jonava |
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnio 6 dalimi ir Išorinės reklamos įrengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 405 „Dėl išorinės reklamos įrengimo tipinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį keitusių įsakymų pripažinimo netekusiais galios“, 14.4 punktu:
1. T v i r t i n u Leidimų įrengti išorinę reklamą Jonavos rajono savivaldybėje išdavimo tvarkos aprašą (pridedamas).
2. Į g a l i o j u Architektūros ir urbanistikos skyrių šio įsakymo 1 punktu patvirtinto Leidimų įrengti išorinę reklamą Jonavos rajono savivaldybėje išdavimo tvarkos aprašo nustatyta tvarka išduoti leidimus įrengti išorinę reklamą.
3. P a v e d u Jonavos rajono savivaldybės administracijos Bendrajam skyriui paskelbti informaciją apie šį įsakymą vietinės žiniasklaidos priemonėse, o visą įsakymą – savivaldybės interneto svetainėje www.jonava.lt.
4. P a v e d u Jonavos rajono savivaldybės administracijos Viešosios tvarkos skyriui ir Architektūros ir urbanistikos skyriui vykdyti šio įsakymo 1 punktu patvirtinto Leidimų įrengti išorinę reklamą Jonavos rajono savivaldybėje išdavimo tvarkos aprašo nustatytų reikalavimų įgyvendinimą.
5. P r i p a ž į s t u n e t e k u s i u g a l i o s rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2013 m. gruodžio 31 d. įsakymą Nr. 13B-2179 „Dėl leidimų įrengti išorinę reklamą Jonavos rajono savivaldybėje išdavimo tvarkos aprašo tvirtinimo“.
Administracijos direktorius pavaduotojas Audrius Šulga |
|
|
|
PATVIRTINTA
Jonavos rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2015-01- 09 įsakymu Nr. 13B-0037
LEIDIMŲ ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ JONAVOS RAJONO SAVIVALDYBĖJE IŠDAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Leidimų įrengti išorinę reklamą Jonavos rajono savivaldybėje išdavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimo, atsisakymo juos išduoti, leidimų galiojimo sustabdymo, leidimų galiojimo sustabdymo panaikinimo ir leidimų galiojimo panaikinimo tvarką Jonavos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje.
2. Aprašo paskirtis – užtikrinti, kad leidimai Savivaldybės teritorijoje būtų išduodami pagal Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo, Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 patvirtintų Išorinės reklamos įrengimo taisyklių (toliau – Taisyklės) ir kitų įstatymų, norminių teisės aktų reikalavimus.
3. Pagrindinės Apraše vartojamos sąvokos:
3.1. iškaba – ant (prie) reklaminės veiklos subjekto buveinės pastato arba reklaminės veiklos subjekto prekybos ar paslaugų teikimo vietos įrengiamas reklaminis įrenginys, ant kurio pateikiama informacija: reklaminės veiklos subjekto pavadinimas ir (arba) reklaminės veiklos subjekto prekybos ar paslaugų teikimo vietos pavadinimas (parduotuvė, viešbutis, kirpykla ir kt.), ir (arba) parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas (avalynė, automobilių remontas ir kt.). Iškaba taip pat laikomas ant reklaminės veiklos subjekto buveinės arba prekybos ar paslaugų teikimo vietos pastato sienos, langų ar durų pateiktas reklaminės veiklos subjekto pavadinimas, jo prekybos ar paslaugų teikimo vietos arba parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas. Iškaboje taip pat gali būti nurodytas prekių ženklas, emblema, darbo laikas, reklaminės veiklos subjekto (fizinio asmens) vardas, pavardė;
3.3. reklaminis įrenginys – speciali išorinės reklamos pateikimo priemonė (stendas, skydas, stulpas, vitrina ir pan.);
3.4. leidimas įrengti išorinę reklamą Savivaldybės teritorijoje (toliau – leidimas) – Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens išduotas leidimas, suteikiantis teisę reklaminės veiklos subjektui įrengti ir skleisti išorinę reklamą leidime nurodytą laikotarpį;
3.5. Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotas asmuo – Architektūros ir urbanistikos skyriaus, kurio aptarnaujamoje teritorijoje norima įrengti išorinę reklamą, vedėjas;
II. LEIDIMŲ IŠDAVIMAS, ATSISAKYMAS IŠDUOTI LEIDIMUS
5. Reklaminės veiklos subjektas (toliau – pareiškėjas), norintis gauti leidimą įrengti išorinę reklamą, Jonavos rajono savivaldybės administracijos (toliau – administracija) Bendrojo skyriaus Asmenų aptarnavimo vietoje (adresu Žeimių g. 13, Jonava, 1 aukštas) raštu arba elektroninėmis priemonėmis per atstumą, turi pateikti:
5.1. paraišką išduoti leidimą įrengti išorinę reklamą (šio aprašo priedas Nr. 1), kurioje nurodoma:
5.1.1. pareiškėjo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė, pareiškėjo (fizinio asmens) vardas, pavardė, gimimo data, adresas korespondencijai, individualios veiklos vykdymo registracijos pažymos ar verslo liudijimo numeris, telefono numeris, elektroninio pašto adresas (jeigu pareiškėjas jį turi);
5.1.5. informacija apie savivaldybės institucijos išduotą statybą leidžiantį dokumentą, jei reklaminis įrenginys, ant kurio numatoma skleisti išorinę reklamą, yra statinys, kuriam privalomas šis dokumentas;
5.1.6. dokumento, patvirtinančio turto valdytojo sutikimą įrengti išorinę reklamą, jei žemė, statiniai, įrenginiai ar kiti objektai, ant kurių numatoma įrengti išorinę reklamą, priklauso savivaldybei nuosavybės teise ar yra valdomi patikėjimo teise, data ir numeris;
5.1.7. kokiu nurodytu būdu (tiesiogiai leidimą išduodančioje institucijoje, siunčiamas registruotu laišku arba atsižvelgiant į įdiegtas technines priemones, elektroninėmis priemonėmis) pareiškėjas norėtų gauti leidimą;
5.2. dokumentus, patvirtinančius žemės, statinių, įrenginių ar kitų objektų, ant kurių įrengiama išorinė reklama, nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdančio asmens (toliau – savininkas) sutikimą, išskyrus atvejus, kai pareiškėjas pats yra šių objektų savininkas. Jeigu išorinė reklama įrengiama ant bendrojo naudojimo objektų, – butų ir kitų patalpų savininkų daugumos sutikimą, jeigu butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos įstatuose ar jungtinės veiklos sutartyje nenumatyta kitaip;
5.3. nuosavybės teisę patvirtinančio dokumento kopiją, kai pareiškėjas yra žemės, statinių, įrenginių ar kitų objektų, ant kurių įrengiama išorinė reklama, savininkas;
5.4. išorinės reklamos įrengimo projektą (toliau – projektas), kurį sudaro:
5.4.2. reklaminio įrenginio vietos schema topografiniame plane (ne senesniame nei 1 metai), kai reklaminis įrenginys įrengiamas ant žemės;
5.4.3. išorinės reklamos įrengimo vietą apibūdinantys duomenys (situacijos schema, viso objekto, ant kurio planuojama įrengti reklamą, esamos padėties spalvota nuotrauka ar projektas (kai objektas nepastatytas ar neįrengtas);
5.5. jei išorinė reklama įrengiama ant stulpų, lynų ar kitokių konstrukcijų, esančių virš gatvių ar kelių, – šių objektų savininkų raštišką sutikimą.
6. Pareiškėjas, kartu su 5 punkte nurodytais dokumentais privalo pateikti raštišką suderinimą su Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos Kauno teritoriniu padaliniu, kai išorinės reklamos įrengimas numatomas kultūros paveldo objektuose, jų teritorijose ir apsaugos zonose.
7. Pareiškėjas, kartu su 5 punkte nurodytais dokumentais privalo pateikti raštišką suderinimą su saugomos teritorijos direkcija arba Kauno regiono aplinkos apsaugos departamentu, kai saugomoje teritorijoje nėra įsteigtos saugomos teritorijos direkcijos, kai išorinės reklamos įrengimas numatomas saugomoje teritorijoje.
8. Pareiškėjas, kartu su 5 punkte nurodytais dokumentais privalo pateikti raštišką suderinimą su teritoriniais policijos padaliniais, kai išorinės reklamos įrengimas numatomas arčiau kaip 30 metrų nuo gatvių bei arčiau kaip 150 metrų nuo kelio ne gyvenvietėse.
9. Pareiškėjas, kartu su 5 punkte nurodytais dokumentais privalo pateikti raštišką suderinimą su inžinerinių statinių savininkais ar valdytojais, kai išorinės reklamos įrengimas numatomas inžinerinių statinių apsauginėse zonose.
10. Administracija, patikrinusi pareiškėjo paraišką ir dokumentus, kurių reikia leidimui gauti ir nustačiusi, kad paraiška nevisiškai ar neteisingai užpildyta arba joje pateikti neteisingi duomenys, arba pateikti ne visi dokumentai, kurių reikia leidimui išduoti, arba jie neatitinka Apraše dokumentams keliamų reikalavimų, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo dokumentų, kurių reikia leidimui išduoti, gavimo dienos, paraiškoje nurodytu būdu praneša apie tai pareiškėjui ir nustato 5 darbo dienų terminą trūkstamiems arba patikslintiems dokumentams pateikti, taip pat informuoja, kad terminas leidimui išduoti skaičiuojamas nuo visų tinkamai įformintų dokumentų gavimo dienos.
11. Pareiškėjui leidimas turi būti išduotas arba rašytinis motyvuotas atsisakymas jį išduoti pateiktas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo visų reikiamų dokumentų leidimui išduoti gavimo. Jeigu pateikti ne visi, nevisiškai ar netaisyklingai užpildyti dokumentai arba neteisingi duomenys, terminas skaičiuojamas nuo visų arba papildytų (patikslintų) dokumentų gavimo dienos. Leidimas išduodamas paraiškoje nurodytu būdu.
12. Jeigu per Aprašo 11 punkte nurodytą terminą Administracija neišduoda leidimo ir nepateikia motyvuoto rašytinio atsisakymo išduoti leidimą, laikoma, kad leidimas išduotas.
13. Pareiškėjui išduodamas popierinės arba, atsižvelgiant į įdiegtas technines priemones, elektroninės formos leidimas.
14. Leidimas gali būti išduodamas tiesiogiai pareiškėjui, siunčiamas registruotu laišku arba, atsižvelgiant į įdiegtas technines priemones, elektroninėmis priemonėmis.
15. Leidimo galiojimo terminas:
15.1. iki 5 metų, kai už leidimą reklamai įrengti reklaminės veiklos subjektas nemoka vietinės rinkliavos;
15.2. iki 1 metų kai už leidimą reklamai įrengti reklaminės veiklos subjektas moka vietinę rinkliavą;
16. Leidime (šio aprašo priedas Nr. 2) nurodoma:
16.3. leidimo turėtojo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė, leidimo turėtojo (fizinio asmens) vardas, pavardė, individualios veiklos vykdymo registracijos pažymos ar verslo liudijimo numeris, telefono numeris, elektroninio pašto adresas (jeigu leidimo turėtojas jį turi);
17. Kai leidimo turėtojas numato keisti išorinės reklamos, išskyrus ant reklaminio įrenginio pateikiamos trumpalaikės išorinės reklamos, spalvinį ar grafinį vaizdą, jis Savivaldybės administracijai per atstumą, elektroninėmis priemonėmis ar tiesiogiai turi pateikti laisvos formos prašymą, kuriame nurodomas turimo leidimo numeris, jo išdavimo data, ir Aprašo 5.4.4 punkte nurodytą dokumentą.
18. Aprašo 17 punkte nurodytu atveju Administracija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 17 punkte nurodytų dokumentų gavimo įvertina išorinės reklamos spalvinio bei grafinio vaizdo projekto atitiktį Taisyklių ir Aprašo reikalavimams ir raštu ar elektroninėmis priemonėmis jį derina arba pateikia leidimo turėtojui motyvuotą atsisakymą jį derinti.
19. Jeigu pasibaigus leidimo galiojimo terminui reklaminės veiklos subjektas nori gauti naują leidimą, jis Administracijai ne vėliau kaip prieš 20 darbo dienų iki leidimo galiojimo termino pabaigos Apraše nustatyta tvarka turi pateikti prašymą, kuriame nurodomas turimo leidimo numeris, jo išdavimo data, ir Aprašo 5 punkte nurodytus dokumentus, kurie pateikiami tik tuo atveju, jei pasikeitė turimam Leidimui gauti pateikti dokumentai ir (ar) juose nurodyti duomenys ir (ar) informacija. Tokiu atveju pareiškėjas turi pateikti įrodymus, kad turimam Leidimui gauti pateikti dokumentai ir (ar) juose nurodyti duomenys ir (ar) informacija nepasikeitė. Leidimas išduodamas Apraše nustatyta tvarka ir terminais.
20. Kai Aprašo 5 punkte nurodyti dokumentai yra ne elektroninės formos, bet yra teikiami elektroninėmis priemonėmis, gali būti pateikiamos tų dokumentų skaitmeninės kopijos.
21. Leidimas neišduodamas, jeigu:
21.1. pateikiami ne visi Apraše nurodyti dokumentai, pateikti dokumentai neatitinka teisės aktų nustatytų reikalavimų arba pateikti neteisingi duomenys ir leidimo turėtojas neįvykdo Administracijos reikalavimo per 5 darbo dienas ištaisyti šiuos trūkumus;
22. Leidimo turėtojui, praradusiam ar sugadinusiam leidimo originalą ir apie tai raštu pranešusiam Administracijai, per 10 darbo dienų nuo minėto pranešimo gavimo dienos išduodamas leidimo dublikatas su žyma „Dublikatas“.
23. Administracija registruoja išduotus leidimus, leidimų galiojimo sustabdymą, leidimų galiojimo sustabdymo panaikinimą, leidimų galiojimo panaikinimą kompiuterinėse laikmenose pildomame registre, kuriame nurodomi šie duomenys: leidimo turėtojo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas ir buveinė, leidimo turėtojo (fizinio asmens) vardas, pavardė; leidimo numeris ir leidimo išdavimo, leidimo galiojimo sustabdymo, leidimo galiojimo sustabdymo panaikinimo ar leidimo galiojimo panaikinimo data.
24. Apie išduotus leidimus, leidimų galiojimo sustabdymą, leidimų galiojimo sustabdymo panaikinimą, leidimų galiojimo panaikinimą Architektūros ir urbanistikos skyrius elektroninėmis priemonėmis ne vėliau kaip per 1 darbo dieną informuoja Administracijos Viešosios tvarkos skyrių ir Bendrąjį skyrių. Informuojant turi būti nurodomi šie duomenys: leidimo turėtojo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas ir buveinė, leidimo turėtojo (fizinio asmens) vardas, pavardė; leidimo numeris ir leidimo išdavimo, leidimo galiojimo sustabdymo, leidimo galiojimo sustabdymo panaikinimo ar leidimo galiojimo panaikinimo data, išorinės reklamos įrengimo vieta.
25. Administracijos Bendrasis skyrius per 3 darbo dienas nuo informacijos gavimo apie leidimo išdavimą, leidimo galiojimo sustabdymą, leidimo galiojimo sustabdymo panaikinimą, leidimo galiojimo panaikinimą skelbia informaciją apie tai Savivaldybės interneto svetainėje www.jonava.lt. Skelbime nurodomi šie duomenys: leidimo turėtojo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas ir buveinė, leidimo turėtojo (fizinio asmens) vardas, pavardė; leidimo numeris ir leidimo išdavimo, leidimo galiojimo sustabdymo, leidimo galiojimo sustabdymo panaikinimo ar leidimo galiojimo panaikinimo data.
III. LEIDIMŲ GALIOJIMO SUSTABDYMO IR PANAIKINIMO
ATVEJAI IR TVARKA
26. Leidimo galiojimas sustabdomas, jeigu:
27. Apie sprendimą sustabdyti leidimo galiojimą Architektūros ir urbanistikos skyrius per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo praneša raštu (registruotu laišku) ar elektroninėmis priemonėmis leidimo turėtojui, nurodo trūkumus, dėl kurių sustabdytas leidimo galiojimas, ir nustato 15 darbo dienų terminą trūkumams ištaisyti.
28. Leidimo turėtojas, kurio leidimo galiojimas sustabdytas, turi ištaisyti Architektūros ir urbanistikos skyriaus nurodytus trūkumus, dėl kurių sustabdytas leidimo galiojimas, per Aprašo 27 punkte nurodytą terminą, kuris skaičiuojamas nuo pranešimo apie leidimo galiojimo sustabdymą gavimo dienos. Ištaisęs trūkumus, leidimo turėtojas apie tai turi pranešti raštu ar elektroninėmis priemonėmis Architektūros ir urbanistikos skyriui.
29. Leidimo galiojimo sustabdymas panaikinamas, kai leidimo turėtojas įvykdo Architektūros ir urbanistikos skyriaus reikalavimus per 15 darbo dienų ištaisyti nurodytus trūkumus.
30. Leidimo galiojimas panaikinamas, jeigu:
30.4. leidimo turėtojas, sustabdžius jo leidimo galiojimą, neįvykdo Architektūros ir urbanistikos skyriaus reikalavimų per 15 darbo dienų ištaisyti nurodytus trūkumus;
31. Apie sprendimą panaikinti leidimo galiojimą Architektūros ir urbanistikos skyrius per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo praneša raštu (registruotu laišku) ar elektroninėmis priemonėmis leidimo turėtojui ir nurodo leidimo galiojimo panaikinimo priežastis.
33. Pasibaigus leidimo galiojimo terminui ar panaikinus leidimo galiojimą, reklaminės veiklos subjektas per 10 darbo dienų privalo nukabinti reklamą, išardyti reklaminį įrenginį ir sutvarkyti aplinką. Reklaminis įrenginys neišardomas, kai jis priklauso Savivaldybei nuosavybės teise ar yra valdomas patikėjimo teise.
34. Panaikinus leidimo galiojimą ar pasibaigus leidimo galiojimo terminui ir per 10 darbo dienų neatlikus 33 punkte nurodytų prievolių, Administracija organizuoja reklaminio įrenginio išardymo, reklamos nukabinimo ir aplinkos sutvarkymo darbus. Reklaminės veiklos subjektas ne ginčo tvarka sumoka Administracijos patirtas išlaidas.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Savivaldybės teritorijoje išorinės reklamos turinio vizualinės kokybės, įrengimo, eksploatavimo bei išardymo reikalavimų laikymosi kontrolę pagal kompetenciją atlieka Architektūros ir urbanistikos skyrius, viešosios tvarkos skyrius ir seniūnijų seniūnai, Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos, saugomos teritorijos direkcija arba Kauno regiono aplinkos apsaugos departamentas, kai saugomoje teritorijoje nėra įsteigtos saugomos teritorijos direkcijos.
37. Leidimų turėtojai, pažeidę Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų bei šio Aprašo reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.
38. Ginčai tarp leidimų turėtojų ir išorinės reklamos kontrolę vykdančių institucijų sprendžiami įstatymų nustatyta tvarka.
__________________________
Leidimų įrengti išorinę reklamą Jonavos rajono savivaldybėje išdavimo tvarkos aprašo priedas Nr. 1
|
|
(pareiškėjo (juridinio asmens) pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė; pareiškėjo (fizinio asmens) vardas, pavardė, gimimo data, |
|
|
|
adresas korespondencijai, individualios veiklos vykdymo registracijos pažymos ar verslo liudijimo numeris, tel., el. paštas ) |
|
|
|
Jonavos rajono savivaldybės administracijos
Architektūros ir urbanistikos skyriui
PARAIŠKA IŠDUOTI LEIDIMĄ ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ
20___ m. ____________________ d.
Jonava
Prašau išduoti leidimą įrengti išorinę reklamą:
□ iškabą |
|
||
|
(iškabos plotas) |
||
□ išorinę reklamą |
|
||
(išorinės reklamos plotas) |
|||
Išorinės reklamos įrengimo adresas, vieta |
|
||
Informacija apie savivaldybės institucijos išduotą statybą leidžiantį dokumentą (jei reklaminis įrenginys, ant kurio numatoma skleisti išorinę reklamą, yra statinys, kuriam privalomas šis dokumentas)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Turto valdytojo išduoto sutikimo įrengti išorinę reklamą data ir numeris (kai žemė, statiniai, įrenginiai ar kiti objektai, ant kurių įrengiama išorinė reklama, priklauso Savivaldybei nuosavybės teise ar yra valdomi patikėjimo teise) _______________________________________
Turimo leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimo data ir numeris (kai baigiasi leidimo galiojimo terminas ir pareiškėjas nori gauti naują leidimą) ______________________________.
Leidimą įrengti išorinę reklamą pageidauju gauti tiesiogiai, registruotu laišku arba elektroninėmis priemonėmis (nereikalingą išbraukti).
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ARCHITEKTŪROS IR URBANISTIKOS SKYRIUS
LEIDIMAS ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ
|
Nr. |
|
(data) |
|
|
Jonava |
||
(vieta) |
Juridinio (fizinio) asmens, kuriam išduodamas leidimas įrengti išorinę reklamą, duomenys:
____________________________________________________________________________________________________________________
(juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė arba fizinio asmens vardas ir pavardė, individualios veiklos vykdymo registracijos pažymos ar verslo liudijimo numeris)
____________________________________________________________________________________________________________________
(telefono numeris, elektroninio pašto adresas, jeigu juridinis (ar fizinis) asmuo jį turi)
Išorinės reklamos įrengimo adresas, vieta |
|
|
|
||
Išorinės reklamos plotas
Projekto rengėjas
Leidimo galiojimo terminas |
|
|
|
||
|
||
|
||
Leidimo turėtojas privalo:
1. Laikytis Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo, Išorinės reklamos įrengimo taisyklių ir kitų teisės aktų, nustatančių reklamos naudojimo reikalavimus;
2. Pranešti raštu ar elektroninėmis priemonėmis per atstumą, tiesiogiai arba per kontaktinį centrą _____________ seniūnijai apie pasikeitusį leidimo turėtojo buveinės adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą – ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo šių duomenų pasikeitimo;
5. Jeigu pasibaigus leidimo galiojimo terminui reklaminės veiklos subjektas nori gauti naują leidimą, jis Administracijai ne vėliau kaip prieš 20 darbo dienų iki leidimo galiojimo termino pabaigos Apraše nustatyta tvarka turi pateikti prašymą.
6. Pasibaigus leidimo galiojimo terminui ar panaikinus leidimo galiojimą, reklaminės veiklos subjektas per 10 darbo dienų privalo nukabinti reklamą, išardyti reklaminį įrenginį ir sutvarkyti aplinką. Reklaminis įrenginys neišardomas, kai jis priklauso Savivaldybei nuosavybės teise ar yra valdomas patikėjimo teise.
Leidimo turėtojas negali perduoti Leidimo ar juo suteiktų teisių kitiems asmenims.
_________________________ _____________
(Leidimą išdavusio asmens pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.