Kaunor-m

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

11 POSĖDIS

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO ŠVIETIMO CENTRO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2014 m. spalio 30 d. Nr. TS-397

Kaunas

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi, 3 dalies 1 punktu, 4 dalimi, 6 straipsnio 1, 5 dalimis, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 16 straipsnio 1 ir 4 dalimis, 23 straipsniu, Kauno rajono savivaldybės taryba  nusprendžia:

1. Patvirtinti Kauno rajono švietimo centro nuostatus (pridedama).

2. Įgalioti Kauno rajono savivaldybės merą pasirašyti sprendimo 1 punkte nurodytos įstaigos nuostatus.

3. Įpareigoti Kauno rajono švietimo centro direktorių įregistruoti sprendimo 1 punkte nurodytus nuostatus Juridinių asmenų registre teisės aktų nustatyta tvarka. Įregistruotų nuostatų įsigaliojimo data negali būti vėlesnė nei 2014 m. gruodžio 31 d. Taip pat atlikti kitus su šiuo pavedimu susijusius veiksmus.

4. Nustatyti, kad Kauno rajono švietimo centro nuostatai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre dienos.

5. Pripažinti netekusiu galios Kauno rajono savivaldybės tarybos 2004 m. rugsėjo 2 d. sprendimo Nr. 162 „Dėl Kauno rajono švietimo centro steigimo, nuostatų, struktūros, etatų sąrašo patvirtinimo ir patalpų suteikimo“ 2 punktą (su visais Nuostatų pakeitimais ir papildymais), įregistravus naujus nuostatus Juridinių asmenų registre.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

Meras                                                                                                              Valerijus Makūnas


 

 

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2014 m. spalio 30 d. sprendimu Nr. TS-397

 

 

KAUNO RAJONO ŠVIETIMO CENTRO NUOSTATAI

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kauno rajono švietimo centro nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Kauno rajono švietimo centro (toliau – Centras) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, jos kompetenciją, buveinę, grupę, tipą, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, dalyvavimo kvalifikacijos tobulinimo(-si) ir neformaliojo švietimo veiklose patvirtinančių dokumentų išdavimą, Centro teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką, Centro turtą ir lėšas, jų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę ir Centro veiklos priežiūrą,  reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.

2. Centro oficialusis pavadinimas – Kauno rajono švietimo centras, trumpasis pavadinimas – Švietimo centras. Centras įregistruotas Juridinių asmenų registre, kodas 300052772.

3. Centras įsteigtas 1994 m. kovo 17 d. Kauno rajono valdybos potvarkiu Nr. 157, reorganizuotas į savarankišką savivaldybės biudžetinę įstaigą Kauno rajono savivaldybės tarybos 2004 m. rugsėjo 2 d. sprendimu Nr.162.

4. Centro teisinė forma ir priklausomybė – savivaldybės biudžetinė įstaiga.

5. Centro savininkas – Kauno rajono savivaldybė.

6. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Kauno rajono savivaldybės taryba. Kauno rajono savivaldybės taryba tvirtina biudžetinės įstaigos nuostatus; priima į pareigas ir iš jų atleidžia biudžetinės įstaigos vadovą; priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos buveinės pakeitimo; tvirtina didžiausią leistiną pareigybių skaičių; priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo; priima sprendimą dėl biudžetinės įstaigos filialo steigimo ir jo veiklos nutraukimo; skiria ir atleidžia likvidatorių arba sudaro likvidacinę komisiją ir nutraukia jos įgaliojimus; sprendžia kitus įstatymuose ir biudžetinės įstaigos nuostatuose jos kompetencijai priskirtus klausimus.

7. Centro buveinė – Kauno m., Saulės g. 12, LT-50239.

8. Centro struktūrinis padalinys – Pedagoginė psichologinė tarnyba:

8.1. Struktūrinio padalinio buveinė – Kauno m., Lietuvių g. 22, LT- 44169;

8.2. Struktūrinio padalinio įsteigimo data – 2004 m.

8.3. Struktūriniame padalinyje teikiama pedagoginė bei psichologinė pagalba mokiniams, tėvams ir švietimo įstaigoms.

9. Centro grupė – švietimo pagalbos įstaiga.

10. Centro tipas – švietimo pagalbos tarnyba.

11. Centras išduoda pasiekimus ir kompetencijas įteisinančius dokumentus – kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus.

12. Centras yra viešasis juridinis asmuo, turintis antspaudą, atributiką, turintis savarankišką atsiskaitomąją sąskaitą ir kitas sąskaitas Lietuvos Respublikos įregistruotuose bankuose, savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.

 

II. CENTRO VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAI, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS

 

13. Centro veiklos sritis – švietimas.

14. Centro veiklos rūšys:

14.1. pagrindinė veiklos rūšis – kitas, niekur kitur nepriskirtas švietimas, kodas 85.59.

14.2. kitos švietimo veiklos rūšys:

14.2.1. sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51;

14.2.2. kultūrinis švietimas, kodas 85.52;

14.2.3. švietimui būdingų paslaugų veikla, kodas 85.60.

15. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:

15.1. leidybinė veikla, kodas 58;

15.2. kita informacinių technologijų ir kompiuterių paslaugų veikla, kodas 62.09;

15.3. nuosavo arba nuomojamo nekilnojamojo turto nuoma ir eksploatavimas, kodas 68.20.

16. Centro veiklos tikslai:

16.1.  teikti kokybišką, švietimo veiksmingumą didinančią pagalbą mokytojams, vadovams, pavaduotojams ugdymui ir kitiems pedagoginiams darbuotojams;

16.2teikti pedagoginę bei psichologinę pagalbą mokiniams, tėvams ir ugdymo įstaigoms, didinant specialiųjų poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių asmenų ugdymosi veiksmingumą;

16.3. teikti neformalaus suaugusiųjų švietimo paslaugas (informavimas, konsultavimas, profesinių ir bendrakultūrinių kompetencijų tobulinimas) besimokančiųjų bendruomenėms ir kitiems asmenims, atliepiant šalies ir Europos (pasaulio) edukacinę tendenciją, visą gyvenimą trunkančio mokymosi idėją.

17. Centro Neformalaus suaugusiųjų švietimo ir jaunimo tarnybos veiklos uždaviniai:

17.1. tirti ir prognozuoti švietime dalyvaujančių asmenų kvalifikacijos tobulinimo, pažinimo, lavinimosi bei saviraiškos poreikius;

17.2. teikti neformaliojo tęstinio mokymosi paslaugas suaugusiems ir Trečiojo amžiaus universiteto klausytojams;

17.3. organizuoti švietimo darbuotojų ir kitų suaugusiųjų asmenų kvalifikacijos tobulinimą (si);

17.4. rengti kvalifikacijos tobulinimo ir neformaliojo suaugusiųjų mokymosi programas, projektus;

17.5. skatinti bei diegti besimokančiųjų bendruomenių pažangias iniciatyvas, skleisti gerąją pedagoginę, vadybinę patirtį;

17.6.  organizuoti  ir koordinuoti rajono metodinę veiklą, teikti mokykloms ir mokytojams metodinę pagalbą, skatinančią mokyklų veiklos tobulinimą ir mokytojo profesinį tobulėjimą;

17.7organizuoti rajono bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalykines olimpiadas, konkursus ir kitus renginius;

17.8.  teikti profesinio informavimo ir orientavimo paslaugas mokiniams, pedagogams, tėvams, globėjams ir kitiems rajono gyventojams;

17.9.  bendradarbiauti su Lietuvos bei kitomis užsienio kvalifikacijos kėlimo institucijomis, neformalaus suaugusiųjų švietimo įstaigomis;

17.10. kaupti ir kurti ugdymo, kultūros ir sporto įstaigoms, besimokantiesiems  metodines, technines priemones, literatūrą;

17.11. teikti informaciją komunikacinių, informacinių technologijų naudojimo klausimais rajono švietimo, kultūros, sporto įstaigoms; sudaro galimybę suaugusiems asmenims tobulinti kompiuterinio raštingumo bei naudojimosi kompiuterinėmis technologijomis įgūdžius;

17.12. organizuoti įvairaus pobūdžio veiklą (kultūrinę, sportinę, šviečiamąją, leidybinę ir kt.).

18. Centro Pedagoginės psichologinės tarnybos uždaviniai:

18.1.  įvertinti asmens mokymosi sunkumus, sutrikimus, pedagogines, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais;

18.2. teikti psichologinę, socialinę pedagoginę, informacinę, ekspertinę, konsultacinę ir specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems asmenims iki 21 metų, tėvams (globėjams, rūpintojams), mokykloms, pedagoginiams darbuotojams;

18.3.  padėti mokykloms užtikrinti kokybišką specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčių mokinių ugdymą;

18.4. rengti ir įgyvendinti prevencijos, socializacijos ir kitas programas bei projektus, padedančius veiksmingiau ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius ir vaikus;

18.5. koordinuoti Lietuvos Respublikos Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo įgyvendinimą.

19. Centras, įgyvendindamas savo tikslus ir uždavinius, atlieka šias funkcijas:

19.1tiria ir analizuoja Kauno rajono besimokančiųjų tobulinimosi, pažinimo ir saviraiškos poreikius;

19.2. rengia kvalifikacijos tobulinimo (-si) ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas ir projektus;

19.3. organizuoja kvalifikacijos tobulinimo ir neformaliojo švietimo renginius (seminarus, kursus, mokymus, paskaitas, edukacines išvykas, konferencijas ir pan.);

19.4. organizuoja ir koordinuoja Kauno rajono metodinę mokytojų ir vadovų veiklą, teikia metodinę pagalbą švietimo įstaigoms, pedagogams, bendradarbiauja diegiant metodines naujoves; kaupia pedagogų parengtą metodinę medžiagą ir vykdo jo sklaidą;

19.5.  organizuoja Kauno rajono bendrojo ugdymo mokyklų mokinių dalykines olimpiadas, konkursus ir kitus renginius;

19.6. kaupia pedagoginės literatūros bibliotekos fondus, metodines bei vaizdines ugdymo priemones ir sudaro sąlygas švietimo darbuotojams tuo naudotis; sudaro galimybes Kauno rajono švietimo, kultūros ir sporto įstaigoms naudotis organizacine technika;

19.7. bendradarbiauja su Lietuvos ir užsienio šalių švietimo institucijomis, nevyriausybinėmis organizacijomis, dalyvauja Lietuvos švietimo centrų darbuotojų bei Lietuvos suaugusiųjų švietimo asociacijų veikloje;

19.8.  vykdo švietėjiškas, kultūrines, metodines ir leidybines funkcijas;

19.9.  išduoda kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus ir metodinės veiklos vykdymo pažymas;

19.10. vertina asmens mokymosi galias ir sunkumus, raidos ypatumus bei sutrikimus, pedagogines, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais, vaiko brandumą mokyklai;

19.11. teikia psichologinę, socialinę pedagoginę ir švietimo informacinę pagalbą vaikams, specialiąją pedagoginę pagalbą – specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems asmenims iki 21 metų;

19.12. konsultuoja specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, specialistus, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų prevencijos bei jų sprendimo klausimais, mokinius - jų polinkių ir gabumų klausimais;

19.13. teikia informacinę, ekspertinę ir konsultacinę pagalbą tėvams (globėjams, rūpintojams) ir mokykloms, pedagoginiams darbuotojams;

19.14. kompleksiškai vertina bendrojo ugdymo mokyklų mokinių poreikius, vykdo profesinio informavimo, konsultavimo, ugdymo karjerai priemones;

19.15. atlieka įvairių pedagoginių psichologinių veiklos aspektų tyrimus, kurių pagrindu kuria ir inicijuoja pedagogines ir psichologines programas;

19.16. formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis ir jų ugdymą kartu su bendraamžiais;

19.17. rengia ir įgyvendina prevencijos ir kitas programas, padedančias veiksmingiau ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis, sumažinti specialiosios pedagoginės pagalbos poreikį, išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų ar jas spręsti;

19.18. kaupia, analizuoja ir vertina informaciją apie pedagoginės psichologinės tarnybos aptarnaujamoje teritorijoje gyvenančius specialiųjų ugdymosi poreikių, psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius asmenis, jų problemas, ugdymo organizavimą, aplinkos pritaikymą bei specialiosios pedagoginės ir (ar) psichologinės pagalbos teikimo veiksmingumą;

19.19. koordinuoja Lietuvos Respublikos Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo įgyvendinimą;

19.20. užtikrina higienos normas, teisės aktų reikalavimus atitinkančią sveiką, saugią mokymosi ir darbo aplinką;

19.21. sudaro sąlygas darbuotojų profesiniam tobulėjimui;

19.22. atlieka kitas įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas funkcijas.

 

III. CENTRO TEISĖS IR PAREIGOS

 

20. Centras, įgyvendindamas savo tikslus ir uždavinius, atlikdamas nustatytas funkcijas, turi teisę:

20.1. parinkti ugdymo metodus ir mokymosi veiklos būdus;

20.2. kurti naujus mokymo ir mokymosi modelius, užtikrinančius kokybiškas švietimo paslaugas;

20.3. vykdyti šalies ir tarptautinius švietimo projektus;

20.4. savarankiškai bendradarbiauti su šalies ir užsienio partneriais;

20.5. siųsti darbuotojus stažuotis ir tobulinti kvalifikaciją šalies bei užsienio institucijose;

20.6. stoti ir jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;

20.7. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

20.8. gauti informaciją iš vaiko ugdymo įstaigos, sveikatos bei socialinės apsaugos institucijų, pedagoginių psichologinių tarnybų;

20.9. nustatyti teikiamų švietimo ar papildomų paslaugų kainas, įkainius ir tarifus tais atvejais, kai Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo bei kitų įstatymų nustatyta tvarka jų nenustato Vyriausybė arba savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija;

20.10. naudotis kitomis teisės aktų suteiktomis teisėmis.

21. Centras privalo užtikrinti kokybišką švietimą, atvirumą vietos bendruomenei, sudaryti suaugusiems tinkamas sąlygas tobulinti kvalifikacijos tobulinimo, pažinimo ir saviraiškos poreikius.

 

IV. CENTRO VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

22. Centro veikla organizuojama pagal:

22.1. Centro direktoriaus patvirtintą Centro strateginį planą, kuriam yra pritarusios Centro Taryba ir savivaldybės vykdomoji institucija ar jos įgaliotas asmuo;

22.2. Centro direktoriaus patvirtintą Centro metinį veiklos planą, kuriam yra pritarusi Centro Taryba;

22.3. Centro direktoriaus patvirtintus Centro mėnesio planus.

23. Centrui vadovauja direktorius. Vadovą konkurso būdu Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka į pareigas skiria ir iš jų atleidžia savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.

24. Direktorius: 

24.1. suderinęs su Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu, tvirtina Centro vidaus struktūrą, Centro darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus ir Centrui skirto darbo užmokesčio lėšų;

24.2. tvirtina darbuotojų pareigybių aprašymus, Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Centro darbuotojus, skatina juos, skiria jiems drausmines nuobaudas;

24.3. suderinęs su Centro Taryba ir darbuotojų atstovais, tvirtina Centro vidaus darbo tvarkos taisykles;

24.4. vadovaudamasis įstatymais ir kitais teisės aktais, Centro darbo tvarkos taisyklėse nustato darbuotojų teises, pareigas ir atsakomybę;

24.5. sudaro darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su mokymusi ir darbu susijusiais aspektais;

24.6. vadovauja Centro strateginio plano, metinio veiklos plano rengimui, jų įgyvendinimui, organizuoja ir koordinuoja Centro veiklą pavestoms funkcijoms atlikti, uždaviniams įgyvendinti, analizuoja ir vertina Centro veiklą, materialinius ir intelektinius išteklius;

24.7. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

24.8. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes;

24.9. sudaro Centro vardu sutartis Centro funkcijoms atlikti;

24.10. organizuoja Centro dokumentų saugojimą ir tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka;

24.11. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja Centro turtą, lėšas ir jais disponuoja; rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;

24.12. rūpinasi metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro jiems sąlygas kelti kvalifikaciją;

24.13. bendradarbiauja su švietimo, kultūros ir sporto įstaigomis, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje, visuomeninėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis;

24.14. atstovauja Centrui kitose institucijose, įstaigose;

24.15. dalį savo funkcijų teisės aktų nustatyta tvarka gali pavesti atlikti direktoriaus pavaduotojui;

24.16. atlieka kitas teisės aktuose ir pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

25. Centro direktorius atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi, už demokratinį Centro valdymą, bendruomenės narių informavimą, tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų Centro tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, Centro veiklos rezultatus.

 

V. CENTRO SAVIVALDA

 

26. Centro koordinacinė taryba (toliau – Taryba) yra Centro savivaldos institucija. Centro Taryba padeda spręsti Centrui aktualius klausimus, direktoriui atstovauti teisėtiems Centro interesams.

27. Centro Tarybą sudaro 9 nariai: Centro direktorius, pavaduotojai, Kauno rajono savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vedėjas, Kauno rajono savivaldybės tarybos Kultūros ir švietimo komiteto pirmininkas, 2 Kauno rajono mokyklų vadovai ir Kauno rajono 2 metodinių būrelių pirmininkai. Tarybos veiklos kadencija – 5 metai.

28. Tarybos posėdžiai kviečiami ne rečiau kaip du kartus per metus. Posėdis teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių balsų dauguma.

29. Centro Tarybai vadovauja pirmininkas, išrinktas posėdyje atviru balsavimu. Pirmininkas kviečia Centro Tarybos posėdžius ir jiems pirmininkauja, numato posėdžių darbo tvarką, kontroliuoja nutarimų vykdymą.

30. Taryba:

30.1. teikia siūlymus dėl Centro strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;

30.2. pritaria Centro strateginiam planui, Metiniam veiklos planui, Centro darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Centro veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Centro direktoriaus;

30.3. teikia siūlymus Centro direktoriui dėl Centro nuostatų pakeitimo ar papildymo, Centro vidaus struktūros tobulinimo;

30.4. svarsto Centro lėšų naudojimo klausimus;

30.5. išklauso Centro metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Centro direktoriui dėl Centro veiklos tobulinimo.

 

VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMO Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS

 

31. Darbuotojai į darbą Centre priimami ir atleidžiami iš jo Lietuvos Respublikos darbo kodekso ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

32. Centro darbuotojams už darbą mokama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

33. Centro direktorius, jo pavaduotojas (-ai) ir švietimo pagalbą teikiantys specialistai kvalifikaciją tobulina švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.

 

VII. CENTRO TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR CENTRO VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

34. Centras valdo patikėjimo teise perduotą savivaldybės turtą, naudoja ir disponuoja juo pagal įstatymus Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimų nustatyta tvarka.

35. Centro lėšos:

35.1. valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetui skirtos lėšos ir Kauno rajono savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos pagal patvirtintas sąmatas;

35.2. pajamos už teikiamas paslaugas;

35.3. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;

35.4. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.

36. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

37. Centras buhalterinę apskaitą organizuoja ir finansinę atskaitomybę tvarko teisės aktų nustatyta tvarka.

38. Centro finansinė veikla kontroliuojama teisės aktų nustatyta tvarka.

39. Centro veiklos priežiūrą atlieka savivaldybės vykdomoji institucija, prireikus pasitelkiami išoriniai vertintojai.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40. Centras informaciją apie veiklą viešai skelbia savo interneto svetainėje www.centras.krs.lt , atitinkančioje teisės aktų nustatytus reikalavimus.

41. Centro interneto svetainėje skelbiama informacija apie Centro vykdomas neformaliojo suaugusiųjų  švietimo programas, projektus, pedagoginės psichologinės tarnybos ir kvalifikacijos tobulinimo paslaugas, svarbiausius Centro išorinio vertinimo rezultatus, ir kitas Centro vykdomas veiklas. Taip pat šioje svetainėje, vietinėje spaudoje ir kituose informacijos šaltiniuose skelbiami pranešimai, kuriuos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir / ar šiais Nuostatais reikia skelbti viešai.

42. Centro nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.

43. Centro nuostatai keičiami ir papildomi savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos, Centro direktoriaus ir Centro Tarybos iniciatyva.

44. Centras registruojamas teisės aktų nustatyta tvarka.

45. Centras reorganizuojamas, likviduojamas ar pertvarkomas teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

Meras                                                                                                              Valerijus Makūnas