LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BIRŽELIO 9 D. ĮSAKYMO NR. V-952 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 

2024 m. rugsėjo 4 d. Nr. V-942

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 87.2 papunkčiu, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais, taip pat Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 6 punktu ir  Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 34 punktu:

p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. V-952 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:                                                

I SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI

 

Rodiklio kodas

Rodiklio tipas (rezultato / produkto)

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Pradinė rodiklio reikšmė (metai)

Siektinos rodiklio reikšmės

Finansavimo šaltinis

Tarpinė reikšmė 2025 m.

Galutinė reikšmė

2030 m.

1

2

3

4

5

6

7

8

R-12-003-03-04-03-01

Rezultato

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis

proc.

0

(2021)

n/a

4

(2029)

2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+)

R-12-003-03-04-03-02

Rezultato

Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis

proc.

47

(2019)

65

(2024)

100

(2026 II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-03

Rezultato

Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas

asmenys

0

(2020)

1 500 (2024

II ketv.)

4 900

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-04

Rezultato

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

asmenys

0

(2021)

n/a

22 860 (2029)

2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF)

P-12-003-03-04-03-05

Produkto

Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti

asmenys

0

120 (2024)

790

(2029)

2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+)

P-12-003-03-04-03-06

Produkto

Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas

asmenys

0

0

28 575

(2029)

2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF)

P-12-003-03-04-03-07

Produkto

Teisės akto dėl Nacionalinės profesinio švietimo ir mokymo pažangos platformos sukūrimo projektas paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis

 

skaičius

n/a

n/a

1

(2022

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-08

Produkto

Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas

skaičius

n/a

n/a

1

(2022

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-09

Produkto

Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais

vienetai

n/a

n/a

1

(2023

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-10

Produkto

Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams

skaičius

0

(2021)

30

(2024

II ketv.)

95

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-11

Produkto

Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese

asmenys

0

(2021)

200

(2024

II ketv.)

1 000

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-12

Produkto

Profesinio mokymo įstatymo dėl profesinio mokymo kompetencijų centrų profesinio švietimo ir mokymo pakeitimo projektas, kuris paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotaisiais subjektais

vienetai

n/a

n/a

1

(2022

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-13

Produkto

Įsigalioję Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų

skaičius

n/a

n/a

1

(2022

IV ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-14

Produkto

Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema

skaičius

n/a

n/a

1

(2022

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-15

Produkto

Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma

asmenys

0

(2021)

1 000 (2024

II ketv.)

3 866

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-16

Produkto

Mokiniai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių)

asmenys

0

(2021)

3 000 (2024

II ketv.)

12 394

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-17

Produkto

Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius

asmenys

0

(2021)

1 500 (2024

II ketv.)

4 900

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-18

Produkto

Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas

asmenys

0

(2021)

1 300 (2024

II ketv.)

4 000

(2026

II ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-19

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-20

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-21

Rezultato

Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

R-12-003-03-04-03-22

Rezultato

Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

asmenys

n/a

n/a

n/a

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

P-12-003-03-04-03-23

Produkto

Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė

vienetai

0

n/a

1

(2024

I ketv.)

2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF)

P-12-003-03-04-03-24

Produkto

Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos

skaičius

n/a

n/a

1

(2022 m. II ketv.)

2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF)

P-12-003-03-04-03-25 

Produkto

Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas

asmenys

0

(2021)

0

(2024)

1 050

(2026

III ketv.)

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP)

Pastaba.

Rodikliai – „Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius“, „Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius“ ir „Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius ir paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius“ yra Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ bendrieji rodikliai, kurie neturi siektinų reikšmių. Duomenys bus renkami iš susijusių reformų ir investicijų rodiklių. Ataskaitinis laikotarpis iki 2026 m. IV ketv.“

 

2. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:

III SKYRIUS

PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS VEIKLŲ SUVESTINĖ

 

Veikla

Veiklos (poveiklės, projekto) tipas

Galimi pareiškėjai

Projektų

atrankos būdas

Tiesiogiai prisidedama prie HP

(Taip / Ne)

Finansavimo forma

Finansavimo suma (tūkst. eurų)

Finansavimo šaltinis (-iai)

Rodiklio pavadinimas ir tipas

Siektina galutinė rodiklio reikšmė

(ir metai)

Administruojan-čioji institucija

Dalyvaujanti institucija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1. Teisės aktų, susijusių su profesinio mokymo reglamentavimu, rengimas

R

-

-

Ne

-

-

-

P – Teisės akto dėl Nacionalinės profesinio švietimo ir mokymo pažangos platformos sukūrimo projektas paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis 

1

(2022 m.)

ŠMSM

ŠMSM

P – Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas

1

(2022 m.)

P – Įsigalioję Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų

1

(2022 m.)

P – Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema

1

(2022 m.)

P – Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos

1

(2022 m.)

2. Priemonių profesinio mokymo programoms atnaujinti ar parengti, profesijos mokytojams ir meistrams praktikams pritraukti parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas

M

ESFA

P

Ne

D

2 299,000

 

Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau EGADP) ir

Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

P – Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais

1

(2023 m.)

CPVA

ŠMSM

1 900,000

 

EGADP) lėšos

P – Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams

95

(2026 m.)

399,000

 

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

P – Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese

1 000

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

 

n/a

(2026 m.)

2.2. Profesijos mokytojų ir (arba) meistrų kompetencijų tobulinimas

M

ESFA

P

Ne

D

3 751,000

 

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

P – Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais

 

1

(2023 m.)

CPVA

ŠMSM

3 100,000

 

EGADP lėšos

 

P – Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams

95

(2026 m.)

651,000

 

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

P – Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese

1 000

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

3. Priemonių bendrajam ugdymui ir profesiniam mokymui suartinti parengimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas

 

I

Profesinio mokymo įstaigos

TA

Taip

D

1 960,000

EGADP lėšos

R – Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas

4 900

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

P – Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius

4 900

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n/a

(2026 m.)

R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

 

n / a

(2026 m.)

3.2. Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas

I

Profesinio mokymo įstaigos

P

Taip

D

4 040,000

EGADP lėšos

P – Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas

4 000

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM

Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas

1050

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

4. Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas

M

ESFA ir profesinio mokymo įstaigos

Pj

Taip

D

19 105,000

 

 

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

 

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

19 000,000

 

EGADP lėšos

 

P – Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma

3 866

(2026 m.)

105,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a*

(2026 m.)

5. Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą

I

ESFA

Pj

Taip

D

7 260,000

 

EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

P – Mokiniai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių)

12 394

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM

6 000,000

 

EGADP lėšos

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

1 260,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius

n / a

(2026 m.)

R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius

n / a

(2026 m.)

6. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.1. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione

I

ESFA

P

Taip

D

953,236

 

 

2021–2027 m. ES fondų ir

Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos

R – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis

4

(2029 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

476,618

2021–2027 m. ES fondų lėšos

P – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti

130

(2029 m.)

476,618

Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos

6.2. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione

I

ESFA

P

Taip

D

4 729,147

 

2021–2027 m. ES fondų ir

BF lėšos

R – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis

4

(2029 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

4 019,775

2021–2027 m. ES fondų lėšos

P – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti

 

660

(2029 m.)

709,372

BF lėšos

7. Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą

Vidurio ir vakarų Lietuvos regione 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.1 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė

A

ESFA

P

Taip

D

800,000

 

2021–2027 m. ES fondų ir

BF lėšos

P – Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė

1

(2025 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

680,000

2021–2027 m. ES fondų lėšos

120,000

BF lėšos

7.2 Profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis

I

Profesinio mokymo įstaigos

P

Taip

D

38 062,145

2021–2027 m. ES fondų ir

BF lėšos

R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus

22 860

(2029 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM

32 352,823

2021–2027 m. ES fondų lėšos

P – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas 

28 575

(2029 m.)

5 709,322  

BF lėšos

8. Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas

K

ESFA

P

 

 

 

 

 

Taip

D

1 210,000

EGADP ir

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

R – Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis

100

(2026 m.)

CPVA

ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM“

1 000,000

EGADP lėšos

210,000

VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM

 

3. Papildau aprašą 9 priedu (pridedama).

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                          Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė

 

 

 

SUDERINTA

Viešosios įstaigos Centrinės projektų

valdymo agentūros 2024 m. liepos 15 d. raštu

Nr. 2024/2-8294