LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2022 M. BIRŽELIO 9 D. ĮSAKYMO NR. V-952 „DĖL 2021–2030 M. PLĖTROS PROGRAMOS VALDYTOJOS LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTERIJOS ŠVIETIMO PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS NR. 12-003-03-04-03 „SUKURTI RINKOS POREIKIUS ATLIEPIANČIĄ PROFESINIO UGDYMO SISTEMĄ“ APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2024 m. rugsėjo 4 d. Nr. V-942
Vilnius
Vadovaudamasi Strateginio valdymo metodikos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, 87.2 papunkčiu, 94 ir 139 punktais ir 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 95 ir 96 punktais, taip pat Strateginio valdymo sistemoje naudojamų pažangos ir tęstinės veiklos stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo gairių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2021 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-227 „Dėl Strateginio valdymo metodikos taikymo“, 6 punktu ir Stebėsenos rodiklių nustatymo ir skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2022 m. birželio 22 d. įsakymu Nr. 1K-237 „Dėl 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos ir Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ įgyvendinimo“, 34 punktu:
p a k e i č i u 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. birželio 9 d. įsakymu Nr. V-952 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos švietimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 12-003-03-04-03 „Sukurti rinkos poreikius atliepiančią profesinio ugdymo sistemą“ aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu I skyrių ir jį išdėstau taip:
„I SKYRIUS
PLĖTROS PROGRAMOS PAŽANGOS PRIEMONĖS SIEKIAMI REZULTATAI
Rodiklio kodas |
Rodiklio tipas (rezultato / produkto) |
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Pradinė rodiklio reikšmė (metai) |
Siektinos rodiklio reikšmės |
Finansavimo šaltinis |
|
Tarpinė reikšmė 2025 m. |
Galutinė reikšmė 2030 m. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
R-12-003-03-04-03-01 |
Rezultato |
Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
proc. |
0 (2021) |
n/a |
4 (2029) |
2021–2027 m. Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+) |
R-12-003-03-04-03-02 |
Rezultato |
Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis |
proc. |
47 (2019) |
65 (2024) |
100 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-03 |
Rezultato |
Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas |
asmenys |
0 (2020) |
1 500 (2024 II ketv.) |
4 900 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-04 |
Rezultato |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
asmenys |
0 (2021) |
n/a |
22 860 (2029) |
2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-05 |
Produkto |
Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti |
asmenys |
0 |
120 (2024) |
790 (2029) |
2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ESF+) |
P-12-003-03-04-03-06 |
Produkto |
Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas |
asmenys |
0 |
0 |
28 575 (2029) |
2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-07 |
Produkto |
Teisės akto dėl Nacionalinės profesinio švietimo ir mokymo pažangos platformos sukūrimo projektas paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-08 |
Produkto |
Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-09 |
Produkto |
Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais |
vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2023 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-10 |
Produkto |
Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
skaičius |
0 (2021) |
30 (2024 II ketv.) |
95 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-11 |
Produkto |
Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
asmenys |
0 (2021) |
200 (2024 II ketv.) |
1 000 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-12 |
Produkto |
Profesinio mokymo įstatymo dėl profesinio mokymo kompetencijų centrų profesinio švietimo ir mokymo pakeitimo projektas, kuris paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotaisiais subjektais |
vienetai |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-13 |
Produkto |
Įsigalioję Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 IV ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-14 |
Produkto |
Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-15 |
Produkto |
Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma |
asmenys |
0 (2021) |
1 000 (2024 II ketv.) |
3 866 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-16 |
Produkto |
Mokiniai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių) |
asmenys |
0 (2021) |
3 000 (2024 II ketv.) |
12 394 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-17 |
Produkto |
Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius |
asmenys |
0 (2021) |
1 500 (2024 II ketv.) |
4 900 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-18 |
Produkto |
Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
asmenys |
0 (2021) |
1 300 (2024 II ketv.) |
4 000 (2026 II ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-19 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-20 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-21 |
Rezultato |
Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
R-12-003-03-04-03-22 |
Rezultato |
Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
asmenys |
n/a |
n/a |
n/a |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
P-12-003-03-04-03-23 |
Produkto |
Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
vienetai |
0 |
n/a |
1 (2024 I ketv.) |
2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-24 |
Produkto |
Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos |
skaičius |
n/a |
n/a |
1 (2022 m. II ketv.) |
2021–2027 m. ES fondų ir bendrojo finansavimo lėšos (ERPF) |
P-12-003-03-04-03-25 |
Produkto |
Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
asmenys |
0 (2021) |
0 (2024) |
1 050 (2026 III ketv.) |
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšos (EGADP) |
Pastaba.
Rodikliai – „Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius“, „Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius“ ir „Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius ir paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius“ yra Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ bendrieji rodikliai, kurie neturi siektinų reikšmių. Duomenys bus renkami iš susijusių reformų ir investicijų rodiklių. Ataskaitinis laikotarpis iki 2026 m. IV ketv.“
2. Pakeičiu III skyrių ir jį išdėstau taip:
Veikla |
Veiklos (poveiklės, projekto) tipas |
Galimi pareiškėjai |
Projektų atrankos būdas |
Tiesiogiai prisidedama prie HP (Taip / Ne) |
Finansavimo forma |
Finansavimo suma (tūkst. eurų) |
Finansavimo šaltinis (-iai) |
Rodiklio pavadinimas ir tipas |
Siektina galutinė rodiklio reikšmė (ir metai) |
Administruojan-čioji institucija |
Dalyvaujanti institucija |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1. Teisės aktų, susijusių su profesinio mokymo reglamentavimu, rengimas |
R |
- |
- |
Ne |
- |
- |
- |
P – Teisės akto dėl Nacionalinės profesinio švietimo ir mokymo pažangos platformos sukūrimo projektas paskelbtas konsultacijoms su socialiniais partneriais ir suinteresuotosiomis šalimis |
1 (2022 m.) |
ŠMSM |
ŠMSM |
P – Nacionalinės profesinio mokymo pažangos platformos sukūrimą patvirtinančių teisės aktų įsigaliojimas |
1 (2022 m.) |
||||||||||
P – Įsigalioję Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl profesinio mokymo kompetencijos centrų |
1 (2022 m.) |
||||||||||
P – Įsigalioję teisės aktai, kuriais nustatoma Paramos pameistrystei ir mokymuisi darbo vietoje schema |
1 (2022 m.) |
||||||||||
P – Įsigalioję Profesinio mokymo įstatymo pakeitimai dėl priėmimo į valstybės finansuojamas vietas profesiniame mokyme planavimo metodikos |
1 (2022 m.) |
||||||||||
2. Priemonių profesinio mokymo programoms atnaujinti ar parengti, profesijos mokytojams ir meistrams praktikams pritraukti parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Formaliojo profesinio mokymo programų atnaujinimas ir (ar) parengimas |
M |
ESFA |
P |
Ne |
D |
2 299,000
|
Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės (toliau – EGADP) ir Valstybės biudžeto (toliau – VB) lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM
|
P – Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais |
1 (2023 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
1 900,000
|
EGADP) lėšos |
P – Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
95 (2026 m.) |
||||||||
399,000
|
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM
|
P – Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
1 000 (2026 m.) |
||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius
|
n/a (2026 m.) |
||||||||||
2.2. Profesijos mokytojų ir (arba) meistrų kompetencijų tobulinimas |
M |
ESFA |
P |
Ne |
D |
3 751,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
P – Poreikių atnaujinti arba parengti naujas mokymo programas nustatymas, konsultuojantis su socialiniais partneriais
|
1 (2023 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
3 100,000
|
EGADP lėšos
|
P – Užregistruotos naujos ar atnaujintos profesinio mokymo programos, kurios yra prieinamos mokymo paslaugų teikėjams |
95 (2026 m.) |
||||||||
651,000
|
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
P – Profesijos mokytojai ir (arba) meistrai, dalyvaujantys pameistrių ir praktikas atliekančių mokinių mokymo procese |
1 000 (2026 m.) |
||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
3. Priemonių bendrajam ugdymui ir profesiniam mokymui suartinti parengimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas
|
I |
Profesinio mokymo įstaigos |
TA |
Taip |
D |
1 960,000 |
EGADP lėšos |
R – Mokinių, kurie mokosi pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose ir baigusių pirminio profesinio mokymo programos modulius, skaičiaus padidėjimas |
4 900 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
P – Pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius |
4 900 (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n/a (2026 m.) |
||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius
|
n / a (2026 m.) |
||||||||||
3.2. Eksperimentinių profesinio mokymo programų plėtojimas |
I |
Profesinio mokymo įstaigos |
P |
Taip |
D |
4 040,000 |
EGADP lėšos |
P – Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
4 000 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
Paramą gavę pagrindinio ugdymo programų mokiniai, besimokantys pagal eksperimentines profesinio mokymo programas |
1050 (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
4. Priemonių, skirtų profesiniam mokymui pameistrystės forma organizuoti ir skatinti, sukūrimas ir įgyvendinimas |
M |
ESFA ir profesinio mokymo įstaigos |
Pj |
Taip |
D |
19 105,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
|
|
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
19 000,000
|
EGADP lėšos
|
P – Įgyvendintos profesinio mokymo programos pameistrystės forma |
3 866 (2026 m.) |
||||||||
105,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a* (2026 m.) |
||||||||||
5. Įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų sistemą įgyvendinant nacionalinio mobilumo programą |
I |
ESFA |
Pj |
Taip |
D |
7 260,000
|
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
P – Mokiniai, dalyvavę nacionalinėje mobilumo programoje ir gavę pažymėjimą, patvirtinantį, kad jie pagerino praktinius ir skaitmeninius įgūdžius sektoriniuose praktinio mokymo centruose (skaitmeninius įgūdžius pagerins ne mažiau kaip 40 procentų dalyvių) |
12 394 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM |
6 000,000
|
EGADP lėšos |
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||
1 260,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų švietimo ar mokymo veiklos (išskyrus skaitmeninių įgūdžių ugdymą) dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||
R – Paramą gaunančių 15–29 metų jaunuolių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
R – Švietimo ar mokymo veiklos dalyvių skaičius, iš jų skaitmeninių įgūdžių ugdymo veiklos dalyvių skaičius |
n / a (2026 m.) |
||||||||||
6. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.1. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Sostinės regione |
I |
ESFA |
P |
Taip |
D |
953,236
|
2021–2027 m. ES fondų ir Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
R – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
4 (2029 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
476,618 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
P – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti |
130 (2029 m.) |
||||||||
476,618 |
Bendrojo finansavimo (toliau – BF) lėšos |
||||||||||
6.2. Profesinio mokymo prieinamumo gerinimo parama mokiniams iš nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
I |
ESFA |
P |
Taip |
D |
4 729,147
|
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
R – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokinių, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti, dalis |
4 (2029 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
4 019,775 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
P – Nepalankias sąlygas turinčių asmenų grupių mokiniai, kuriems buvo skirta parama profesinio mokymo prieinamumui gerinti
|
660 (2029 m.) |
||||||||
709,372 |
BF lėšos |
||||||||||
7. Investicijos į profesinio mokymo infrastruktūrą Vidurio ir vakarų Lietuvos regione |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.1 Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
A |
ESFA |
P |
Taip |
D |
800,000
|
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
P – Investicijų į profesinio mokymo infrastruktūrą poreikio analizė |
1 (2025 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
680,000 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
||||||||||
120,000 |
BF lėšos |
||||||||||
7.2 Profesinio mokymo įstaigų regionuose aprūpinimas praktiniam profesiniam mokymui reikalinga įranga ir priemonėmis |
I |
Profesinio mokymo įstaigos |
P |
Taip |
D |
38 062,145 |
2021–2027 m. ES fondų ir BF lėšos |
R – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros naudotojų skaičius per metus |
22 860 (2029 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM |
32 352,823 |
2021–2027 m. ES fondų lėšos |
P – Naujos arba modernizuotos švietimo infrastruktūros mokymo klasių talpumas |
28 575 (2029 m.) |
||||||||
5 709,322 |
BF lėšos |
||||||||||
8. Profesinio mokymo, organizuojamo pameistrystės mokymo forma, veiklos viešinimo priemonių sukūrimas ir įgyvendinimas |
K |
ESFA |
P
|
Taip |
D |
1 210,000 |
EGADP ir VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |
R – Profesinio mokymo įstaigų, organizuojančių profesinio mokymo programas pameistrystės forma, dalis |
100 (2026 m.) |
CPVA |
ŠMSM, SADM, EIM, ŽŪM“ |
1 000,000 |
EGADP lėšos |
||||||||||
210,000 |
VB lėšos, skirtos apmokėti bendrai finansuojamų iš ES fondų lėšų projektų netinkamam finansuoti iš ES fondų lėšų pirkimo ir (arba) importo PVM |