ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRO

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2009 M. BIRŽELIO 12 D. ĮSAKYMO NR. 1-26 „DĖL PRAŠYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠDUOTI, PAKEISTI, ĮFORMINTI REGISTRAVIMO, UŽSAKYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠRAŠYTI FORMAVIMO IR DUOMENŲ APIE ASMENS DOKUMENTŲ GALIOJIMĄ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR KAI KURIŲ TEISĖS AKTŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS“ PAKEITIMO

 

2020 m. birželio 4 d. Nr. 1-29

Vilnius

 

Pakeičiu Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2009 m. birželio 12 d. įsakymą Nr. 1-26 „Dėl Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašo patvirtinimo ir kai kurių teisės aktų pripažinimo netekusiais galios“:

1.    Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. Pripažįstu netekusiu galios Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2008 m. gruodžio 17 d. įsakymą Nr. 1-46 „Dėl Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašo patvirtinimo ir kai kurių teisės aktų pripažinimo netekusiais galios“.“

2.    Pripažįstu netekusiu galios 3 punktą.

3.    Pakeičiu nurodytuoju įsakymu patvirtintą Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašą:

3.1.    Pakeičiu I skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS“.

3.2.    Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti (toliau – išduoti) registravimą ir koregavimą Asmens dokumentų išdavimo informacinėje sistemoje, biometrinių duomenų nuskaitymą ir registravimą, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimą ir jų perdavimą Asmens dokumentų išrašymo centrui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Asmens dokumentų išrašymo centras), asmens dokumentų išrašymą, asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuotų sertifikatų įrašymą į asmens tapatybės kortelę, bei kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenų (slaptažodžių) (toliau – PIN kodų) sukūrimą, išrašytų asmens dokumentų perdavimą Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, Migracijos departamentui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas), Migracijos departamento skyriams ar kitoms įstaigoms, atsakingoms už atitinkamų asmens dokumentų išdavimą, asmens dokumentų ir asmens dokumentų kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenų (slaptažodžio) įteikimą, sertifikatų aktyvavimą, asmens dokumentų apskaitą, saugojimą, duomenų apie asmens dokumento galiojimą arba negaliojimą, galiojimo laiko pratęsimą įvedimą į sistemą bei ataskaitų formavimą.

3.3.    Pripažįstu netekusiu galios 3 punktą.

3.4.    Pakeičiu 4.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.4.    Asmens dokumentų išdavimo informacinė sistema (toliau – sistema) – techninė ir programinė įranga, būtina asmens dokumentams išduoti.“

3.5.    Pakeičiu 4.14 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.14.   Sertifikato aktyvavimas – sertifikato galiojimo laikino sustabdymo panaikinimas (sertifikato galiojimas visais atvejais yra automatiškai laikinai sustabdomas iškart po sertifikato sudarymo Sertifikavimo veiklos nuostatų, patvirtintų Asmens dokumentų išrašymo centro prie Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2019 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1-76 „Dėl Asmens dokumentų išrašymo centro prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Sertifikavimo veiklos nuostatų ir kitų susijusių teisės aktų patvirtinimo“, nustatyta tvarka), kai sertifikato savininkas atsiima asmens tapatybės kortelę ir pasirašo, kad susipažino ir sutinka su sertifikatų sudarymo sąlygomis (asmens tapatybės kortelės įteikimo metu sistemoje įvedama žyma apie įteikimą).“

3.6.    Pakeičiu 4.17 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.17.   Tarnyba – institucija ar jos struktūrinis padalinys, kuriam teisės aktų nustatyta tvarka suteikta teisė registruoti biometrinius duomenis ir / arba prašymus, išduoti išrašytus asmens dokumentus: Lietuvos Respublikos diplomatinės atstovybės ir konsulinės įstaigos (toliau – konsulinės įstaigos), Užsienio reikalų ministerija, Migracijos departamentas, Migracijos departamento skyrius ar kita įstaiga, atsakinga už prašymų registravimą ir / ar atitinkamų asmens dokumentų išdavimą.“

3.7.    Pakeičiu II skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

II SKYRIUS

DARBUOTOJŲ ĮGALIOJIMŲ DIRBTI SISTEMOJE ADMINISTRAVIMAS“.

3.8.    Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:

10. Pagrindinės sistemos funkcijos apibrėžtos Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2020 m. kovo 31 d. įsakymu Nr. 1V-292 „Dėl Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos nuostatų patvirtinimo“.“

3.9.    Pakeičiu III skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ REGISTRAVIMAS SISTEMOJE“.

3.10.  Pakeičiu 25.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

25.8. Prašymo forma pildoma ranka arba naudojama iš sistemos atsispausdinta prašymo forma be registracijos numerio, kuri pagal asmens pateiktus dokumentus papildoma ir duodama asmeniui pasirašyti. Duomenų įrašymo į sistemą metu suteiktąjį prašymo registracijos numerį į tokią jau asmens pasirašytą prašymo formą darbuotojas įrašo ranka.“

3.11.  Pakeičiu 26.2.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

26.2.5. įsitikinus asmens tapatybe, nuskaitomi ir išsaugomi mobilioje įrangoje užšifruotu būdu asmens biometriniai duomenys ir asmens parašas. Nesant galimybės nuskaityti asmens veido atvaizdo, veido atvaizdo formavimui asmuo turi pateikti savo nuotrauką, atitinkančią 23.1 papunktyje nurodytus reikalavimus, kurios antroje pusėje darbuotojas užrašo asmens vardą ir pavardę;“

3.12.  Pakeičiu 26.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

26.7. Prašymo forma pildoma Aprašo 25.8 papunktyje nustatyta tvarka.“

3.13.  Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. Aprašo 21.6 papunktyje nustatytu atveju, kai į asmens tapatybės kortelę turi būti įrašyti sertifikatai ir dėl to reikalingi papildomi tarnybos darbuotojų veiksmai, į ekraną gali būti išvedami papildomi laukeliai. Laukelyje „Asmens atpažinimo sertifikatas“ gali būti reikalaujama pažymėti apie atpažinimo sertifikato, laukelyje „El. parašo sertifikatas“ – apie el. parašo sertifikato įrašymo būtinumą.

Jei teisės aktuose nustatyta, kad sertifikatai turi būti įrašomi į visas asmens tapatybės korteles, šių papildomų laukelių ekraninėje formoje gali ir nebūti.

3.14.  Pakeičiu 28 punktą ir jį išdėstau taip:

28. Pašymų registravimas esant funkcijų pasidalinimui tarp tarnybų (Aprašo 21.7 papunkčio atvejis) aprašytas IV skyriuje.“

3.15.  Pakeičiu 29 punktą ir jį išdėstau taip:

29. Prašymų registravimas konsulinėse įstaigose (Aprašo 21.8 papunkčio atvejis) aprašytas V skyriuje.“

3.16.  Pakeičiu 291 punktą ir jį išdėstau taip:

291. Prašymų registravimas, kai neveikia sąsaja su Gyventojų registru ir nėra žinomas asmens kodas (Aprašo 21.9 papunkčio atvejis), aprašytas VI skyriuje.“

3.17.  Pakeičiu IV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ REGISTRAVIMAS ESANT FUNKCIJŲ PASIDALINIMUI TARP TARNYBŲ“.

3.18.  Pakeičiu V skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

V SKYRIUS

PRAŠYMŲ REGISTRAVIMAS KONSULINĖSE ĮSTAIGOSE“.

3.19.  Pakeičiu VI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

VI SKYRIUS

PRAŠYMŲ REGISTRAVIMAS, KAI NEVEIKIA SĄSAJA SU GYVENTOJŲ REGISTRU AR ASMUO NETURI ASMENS KODO“.

3.20.  Pakeičiu VII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

VII SKYRIUS

BIOMETRINIŲ DUOMENŲ REIKALAVIMAI IR BIOMETRINIŲ DUOMENŲ REGISTRAVIMAS“.

3.21.  Pakeičiu 40.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.3. akinių lęšiuose neturi matytis šviesos atspindžių, jei nėra galimybės suformuoti kokybišką asmens veido atvaizdą be šviesos atspindžio efekto akinių lęšiuose, asmens prašoma nusiimti akinius, asmeniui atsisakant nusiimti akinius, turi būti siūloma pateikti atitinkančias 23.1 papunktyje nustatytus reikalavimus nuotraukas.“

3.22.  Pakeičiu 42 punktą ir jį išdėstau taip:

42. Nesant techninių galimybių nuskaityti asmens veido atvaizdo biometrinių duomenų registravimo įrangos pagalba, asmuo turi pateikti savo nuotraukas, atitinkančias 23.1 papunktyje nurodytus reikalavimus.“

3.23.  Pakeičiu VIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

VIII SKYRIUS

PRAŠYMŲ VYKDYMAS, KAI DUOMENYS NESUTAMPA SU GYVENTOJŲ REGISTRO DUOMENIMIS“.

3.24.  Pakeičiu IX skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

IX SKYRUS

UŽSAKYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠRAŠYTI FORMAVIMAS IR JŲ PERDAVIMAS ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRUI“.

3.25.  Pakeičiu 55.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

55.2. iškvietus užsakymo formavimo funkciją, pasirenkama asmens dokumento rūšis. Jei atitinkamo dokumento išdavimą reglamentuojančiuose teisės aktuose numatytas išdavimas skirtinga skubos tvarka, pasirenkama, kokios skubos prašymus norima įtraukti į užsakymą (bendra tvarka, skubos tvarka tą pačią darbo dieną, skubos tvarka per 1 darbo dieną ar skubos tvarka per 5 darbo dienas). Gautame paruoštų, bet neišsiųstų prašymų sąraše pasirinkęs prašymo registracijos numerį, tarnybos darbuotojas gali iš Gyventojų registro peržiūrai ir (ar) koregavimui išsikviesti prašymą pateikusio asmens duomenis arba sąraše pažymėti prašymus, kurių nepageidauja įtraukti į eilinį užsakymą;“

3.26.  Pakeičiu 55.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

55.3. sistemoje prašymai išduoti asmens dokumentus skirtinga skubos tvarka grupuojami į skirtingus užsakymus ir neleidžiama į tą patį užsakymą įtraukti skirtingos skubos prašymų, pavyzdžiui, prašymų išduoti asmens dokumentus skubos tvarka tą pačią darbo dieną, skubos tvarka per 1 darbo dieną ir skubos tvarka per 5 darbo dienas, arba bendra tvarka ir skubos tvarka.“

3.27.  Pakeičiu 56.1.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

56.1.1. jei Migracijos departamento Vilniaus skyriuje (Vilniuje) iki 15 val. ar kituose Migracijos departamento skyriuose iki 12 val. yra įtrauktų į užsakymą prašymų išduoti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną;“

3.28.  Papildau 56.1.11 papunkčiu:

56.1.11. jei Migracijos departamento Vilniaus skyriuje (Vilniuje) iki 9 val. ar nuo 9 iki 12 val. yra įtrauktų į užsakymą prašymų išduoti asmens dokumentus skubos tvarka tą pačią darbo dieną;“

3.29.  Pakeičiu 56.1.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

56.1.2. jei Migracijos departamento Vilniaus skyriuje (Vilniuje) po 15 val. ar kituose Migracijos departamento skyriuose po 12 val. yra įtrauktų į užsakymą prašymų išduoti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną;“

3.30.  Pakeičiu 56.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

56.2. Per vieną dieną iš to paties Užsakovo Asmens dokumentų išrašymo centrui gali būti perduotas ne daugiau nei vienas užsakymas išrašyti asmens dokumentus skubos tvarka per 5 darbo dienas (išskyrus tuos atvejus, kai Užsakovas teikia užsakymus išrašyti asmens dokumentus skubos tvarka tą pačią darbo dieną). Užsakymai išrašyti asmens dokumentus bendra tvarka, jei į juos įtraukta mažiau kaip 50 prašymų, perduodami Asmens dokumentų išrašymo centrui ne dažniau kaip kartą per savaitę, išskyrus prašymus išrašyti asmens dokumentus, kurių užsakomi labai maži kiekiai (tarnybinius pasus, diplomatinius pasus, užsieniečio pasus, leidimus gyventi Lietuvos Respublikoje ir pan.).“

3.31.  Papildau 56.3 papunktį antrąja pastraipa ir ją išdėstau taip:

„Migracijos departamento Vilniaus skyrius (Vilniuje) užsakymus asmens dokumentams išrašyti skubos tvarka tą pačią darbo dieną privalo perduoti Asmens dokumentų išrašymo centrui ne vėliau kaip iki 9.30 val. ar ne vėliau kaip iki 12.30 val.;“

3.32.  Pripažįstu netekusiais galios 56.4 ir 56.5 papunkčius.

3.33.  Pakeičiu X skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

X SKYRIUS

PRAŠYMŲ GRĄŽINIMAS, KOREGAVIMAS IR ANULIAVIMAS“.

3.34.  Pakeičiu XI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XI SKYRIUS

PRAŠYMŲ GAVIMAS ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRE, ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMAS IR IŠSIUNTIMAS Į TARNYBAS“.

3.35.  Pakeičiu 76 punktą ir jį išdėstau taip:

76. Išrašius asmens dokumentus ir uždarus vokelius su kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenimis (slaptažodžiu) (toliau – PIN kodo vokeliai), suformuojamas išrašytų asmens dokumentų lydraštis (toliau – lydraštis), kuriame nurodomi visi į užsakymą įtraukti prašymai. PIN kodo vokeliai išrašomi asmenims, kurie asmens tapatybės kortelės išrašymo metu yra 14 metų ir daugiau.

3.36.  Pakeičiu 78 punktą ir jį išdėstau taip:

78. Įvykdytiems prašymams lydraštyje pateikiama: prašymo registracijos sistemoje numeris, asmens, kuriam išrašytas asmens dokumentas, asmens kodas, išrašymo data, galiojimo terminas išrašyto asmens dokumento numeris, asmens, kuriam išrašytas asmens dokumentas, vardas ir pavardė. Asmens tapatybės kortelių, kurios siunčiamos kartu su PIN kodo vokeliais, lydraščio grafoje „Pastabos“ įrašoma „PIN“.“

3.37.  Pakeičiu 80 punktą ir jį išdėstau taip:

80. Išrašyti asmens dokumentai, patikrinus juose įrašytų duomenų bei išrašymo kokybę, kartu su vienu lydraščio egzemplioriumi supakuojami į laikinas pakuotes, prie pakuočių prisegant lapelį su nurodytu adresatu, užsakymo numeriu bei išrašytų asmens dokumentų lydraščio numeriu ir perduodama išsiųsti arba perduoti tarnyboms. Asmens tapatybės kortelės, kuriose įrašyti sertifikatai, supakuojamos kartu su PIN kodo vokeliais, ant kurių užrašytas asmens tapatybės kortelės numeris, asmens vardas ir pavardė.“

3.38.  Pakeičiu XII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XII SKYRIUS

ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMAS SKUBOS TVARKA“.

3.39.  Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:

91. Jeigu prašymai išduoti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną Migracijos departamento Vilniaus skyriaus Asmens dokumentų išrašymo centrui buvo perduoti iki 15.00 val., o kitų Migracijos departamento skyrių iki 12.30 val., asmens dokumentai išrašomi prašymų gavimo dieną ir perduodami tiesiogiai įgaliotiems Užsakovų darbuotojams arba pasiuntinių pašto tarnybai ne vėliau kaip iki tos pačios Asmens dokumentų išrašymo centro darbo dienos pabaigos. Pasiuntinių pašto tarnyba ne vėliau kaip kitą darbo dieną juos pristato Užsakovams.

Jeigu prašymai išduoti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną Migracijos departamento Vilniaus skyriaus Asmens dokumentų išrašymo centrui perduodami po 15.00 val., o kitų Migracijos departamento skyrių – po 12.30 val., išrašyti asmens dokumentai perduodami tiesiogiai įgaliotiems Užsakovų darbuotojams arba pasiuntinių pašto tarnybai sekančią darbo dieną, o pasiuntinių pašto tarnyba ne vėliau kaip kitą darbo dieną juos pristato Užsakovams.“

3.40.  Papildau 911 punktu:

911. Jeigu prašymai išduoti asmens dokumentus skubos tvarka tą pačią darbo dieną Asmens dokumentų išrašymo centrui buvo perduoti iki 9.30 val. ar 12.30 val., asmens dokumentai išrašomi prašymų gavimo dieną atitinkamai iki 10.30 val. ar 13.30 val. ir perduodami tiesiogiai įgaliotiems Migracijos departamento Vilniaus skyriaus darbuotojams.“

3.41.  Pakeičiu XIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XIII SKYRIUS

IŠRAŠYTŲ ASMENS DOKUMENTŲ GAVIMAS“.

3.42.  Pakeičiu 101 punktą ir jį išdėstau taip:

101. Techniškai sugadintas asmens dokumentas kartu su broko aprašu (trumpa broko charakteristika) grąžinamas Asmens dokumentų išrašymo centrui. Grąžinant techniškai brokuotą asmens tapatybės kortelę, dėl kurios turėjo būti, bet nebuvo gautas PIN kodo vokelis, sistemoje turi būti įvedamas priežasties kodas „75“, o pastabų laukelyje įrašoma „Prarastas PIN kodo vokelis“. Darbuotojų veiksmai atskirais išskirtiniais atvejais nurodyti šio Aprašo 18 priede.

3.43.  Pakeičiu XIV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XIV SKYRIUS

PAPILDOMŲ DUOMENŲ ĮRAŠYMAS Į ASMENS DOKUMENTUS“.

3.44.  Pakeičiu 104 punkto antrąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

„Iki įvedant žymą dėl naujų pareigų įrašymo į tarnybinį pasą, nauja asmens pareigybė Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje (toliau – VATIS) jau turi būti įvesta.“

3.45.   Pakeičiu 106 punktą ir jį išdėstau taip:

106. Gavus užsakymą, sistemoje pagal gautą prašymą surandamas įrašas su būtinais įrašyti duomenimis, pagal dokumento rūšį ir įrašomų duomenų pobūdį nustatoma, kuriame puslapyje turi būti atliekamas įrašas, ir atitinkamu formatu įrašomi reikalingi duomenys.“

3.46.  Pakeičiu XV skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XV SKYRIUS

ASMENS DOKUMENTŲ IR PIN KODO VOKELIŲ ĮTEIKIMAS, ASMENS DOKUMENTŲ PASKELBIMAS GALIOJANČIAIS“.

3.47.  Pakeičiu 111.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

111.4. globėjas (rūpintojas) ar kitas teisėtas atstovas, kai asmuo yra pripažintas neveiksniu tam tikroje srityje;“

3.48.  Pakeičiu 112 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

112. Sistemoje įvedus žymą apie asmens tapatybės kortelės su joje įrašytais sertifikatais įteikimą, automatiškai aktyvuojami sertifikatai, dėl kurių aktyvavimo sistemoje nenustatoma kliūčių. Jei sertifikato aktyvavimas priklauso nuo sąlygų, kurių sistema negali išspręsti automatiniu būdu, įteikimo ekraninė forma papildoma atitinkamomis užklausomis ar pranešimais. Sertifikatai automatiniu būdu aktyvuojami, tik kai yra tenkinamos visos šios sąlygos:“

3.49.  Pakeičiu 112.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

112.4. kai asmens tapatybės kortelė išsiunčiama konsulinės įstaigos pasirinktu saugiu būdu, konsulinis pareigūnas, gavęs piliečio rašytinį pranešimą, kad jam įteiktas vokas su slaptažodžiu, sistemoje aktyvuoja sertifikatus.“

3.50.  Pakeičiu 114 punktą ir jį išdėstau taip:

114. Asmenims, kuriems pagal teisės aktų reikalavimus į išrašomą asmens tapatybės kortelę įrašyti sertifikatai turi būti aktyvuojami, kartu su įteikiama asmens tapatybės kortele tarnybos darbuotojas privalo įteikti ir iš Asmens dokumentų išrašymo centro gautą PIN kodo vokelį. Jei asmuo atsisako pasirašyti patvirtinimą, kad susipažino ir sutinka su sertifikatų sudarymo sąlygomis, sertifikatai negali būti aktyvuojami. Tokiu atveju PIN kodo vokelis asmeniui nėra įteikiamas.

3.51.  Pakeičiu 115 punktą ir jį išdėstau taip:

115. PIN kodo vokelis neišrašomas, jei sertifikatų įrašymo į asmens tapatybės kortelę metu netenkinamos 112.1, 112.2 ir 112.3 papunkčiuose nustatytos sąlygos.“

3.52.  Pakeičiu XVI skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XVI SKYRIUS

ASMENS DOKUMENTŲ PASKELBIMAS NEGALIOJANČIAIS“.

3.53.  Pakeičiu 135 punktą ir jį išdėstau taip:

135. Asmens dokumentui tapus negaliojančiu, visų jame įrašytų sertifikatų galiojimas yra atšaukiamas automatiniu būdu.“

3.54.  Pakeičiu XVII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XVII SKYRIUS

NEGALIOJANČIŲ ASMENS DOKUMENTŲ SIUNTIMAS NAIKINIMUI IR SUNAIKINIMUI GAUTŲ DOKUMENTŲ APSKAITA“.

3.55.  Pakeičiu XVIII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XVIII SKYRIUS

REIKALAVIMAI ĮRAŠŲ ASMENS DOKUMENTUOSE FORMAVIMUI“.

3.56.  Pakeičiu XIX skyriaus pavadinimą ir jį išdėstau taip:

XIX SKYRIUS

PRAŠYMŲ FORMOS IR JŲ PILDYMAS“.

3.57. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3.58. Pakeičiu 8 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3.59. Pakeičiu 9 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3.60. Pakeičiu 10 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3.61. Pripažįstu netekusiu galios 11 priedą.

3.62.  Pakeičiu 15 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3.63. Pakeičiu 17 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                      Nerijus Rudaitis

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijos

2020-06-03 raštu Nr. (25.2.1E)22-1086