BIRŠTONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ŠILUMOS TIEKĖJŲ INVESTICINIŲ PLANŲ DERINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. lapkričio 2 d. Nr. TS-167
Birštonas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi ir Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo 35 straipsniu, Birštono savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a:
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Birštono savivaldybės tarybos
2018 m. lapkričio 2 d.
sprendimo Nr. TS-167
priedas
ŠILUMOS TIEKĖJŲ investiciNIŲ planų derinimo tvarkos APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šilumos tiekėjų investicinių planų derinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Birštono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje besiverčiančių šilumos tiekimo ar šilumos ir karšto vandens tiekimo veikla įmonių (toliau – Šilumos tiekėjai), kurių tiekiamos šilumos ir karšto vandens kainos yra reguliuojamos, investicinių planų derinimo su Savivaldybės taryba tvarką.
2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymu, Lietuvos Respublikos investicijų įstatymu ir Šilumos kainų nustatymo metodika, patvirtinta Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. O3-96 „Dėl Šilumos kainų nustatymo metodikos“.
II. INVESTICINIŲ PLANŲ DERINIMAS
4. Šilumos tiekėjų parengti šilumos ūkio investiciniai planai (toliau – Investiciniai planai) turi būti su Savivaldybės taryba suderinti.
5. Investiciniai planai Savivaldybės tarybai derinti pateikiami bazinių šilumos kainų galiojimo laikotarpiui ir gali būti tikslinami kiekvienais kalendoriniais metais.
6. Šilumos tiekėjai Savivaldybės tarybai turi pateikti:
6.1. prašymą derinti Investicinį planą, pasirašytą Šilumos tiekėjo (įmonės) vadovo, nurodant atsakingus asmenis, kurie rengė Investicinį planą, jų kontaktinius duomenis;
6.2. Investicinį planą, kuriame numatomos lėšos, reikalingos Investiciniam planui įgyvendinti, nurodomi finansavimo šaltiniai ir šio Investicinio plano įgyvendinimo terminai;
6.3. aiškinamąjį raštą, kuriame turi būti nurodyta:
6.3.1. investicijų reikalingumo pagrindimas, nurodant jų būtinumą Šilumos tiekėjų uždaviniams ir funkcijoms įgyvendinti;
6.3.2. kokį ekonominį, techninį, socialinį, ekologinį ir kitokį poveikį turės įgyvendintas Investicinis planas arba atsisakymas jį įgyvendinti;
6.3.3. lėšų ir kitų išteklių poreikis, finansavimo šaltiniai, numatomų skolintis lėšų apimtis ir palūkanų normos, būtinos Investiciniam planui įgyvendinti;
7. Prireikus, Šilumos tiekėjas gali, o Savivaldybės tarybos reikalavimu privalo pateikti ir papildomą medžiagą, susijusią su Investiciniu planu.
8. Savivaldybės tarybai pareikalavus ir Šilumos tiekėjui nepateikus prašomų papildomų dokumentų ar paaiškinimų, Investiciniai planai Savivaldybės tarybos sprendimu nederinami.
9. Šilumos tiekėjo pateikto prašymo, papildomai pateiktų dokumentų nagrinėjimo ir Savivaldybės tarybos sprendimo projekto rengimo trukmė – 30 kalendorinių dienų. Kai pateikiami papildomi dokumentai ar pakeičiamas prašymo turinys, prašymo nagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo paskutinių papildomų dokumentų įregistravimo dienos.
10. Šilumos tiekėjo pateiktą prašymą ir kitus dokumentus dėl Investicinių planų derinimo nagrinėja ir Savivaldybės tarybos sprendimo projektą rengia Savivaldybės administracijos Ūkio, turto ir kaimo plėtros skyriaus darbuotojai. Savivaldybės tarybos sprendimo projektas dėl Investicinio plano derinimo teikiamas svarstyti artimiausiame Savivaldybės tarybos posėdyje, Tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka.
III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12. Šilumos vartotojai ir kiti suinteresuoti asmenys su Šilumos tiekėjų pateiktais prašymais gali susipažinti Savivaldybės administracijoje, jei šiai medžiagai netaikomi Lietuvos Respublikos įstatymais ar kitais teisės aktais reglamentuoti viešojo naudojimo apribojimai.
13. Tvarkos aprašas turi būti viešai skelbiamas Savivaldybės internetiniame tinklapyje www.birstonas.lt.
14. Šilumos tiekėjų skundus dėl Savivaldybės tarybos sprendimų, derinant Investicinius planus ne teismo tvarka, nagrinėja Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija.
15. Priimti Savivaldybės tarybos sprendimai dėl investicinių planų derinimo teisės aktų nustatyta tvarka teikiami derinti Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai.
17. Tvarkos aprašo įgyvendinimo priežiūrą ir kontrolę atlieka Savivaldybės administracijos direktorius ar jo įgaliotas asmuo.