VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PETICIJŲ NAGRINĖJIMO VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOJE tvarkOS APRAŠO

PATVIRTINIMO

 

2023 m. rugpjūčio 21 d. Nr. 1S-99

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos  Respublikos  peticijų  konstitucinio  įstatymo 4 straipsnio 6 dalimi,

t v i r t i n u Peticijų nagrinėjimo Viešųjų pirkimų tarnyboje tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                                                  Darius Vedrickas

 


 

PATVIRTINTA

Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus

2023 m. rugpjūčio 21 d. įsakymu Nr. 1S-99

 

PETICIJŲ NAGRINĖJIMO VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TARNYBOJE tvarkOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Peticijų nagrinėjimo Viešųjų pirkimų tarnyboje tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja, kaip Viešųjų pirkimų tarnyboje (toliau – Tarnyba) organizuojamas peticijų dėl Tarnybos priimamų norminių teisės aktų nagrinėjimas. 

2Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaryta nuolatinė peticijų komisija (toliau – Peticijų komisija) vertina Tvarkos aprašo nustatyta tvarka pateiktus kreipimusis, priima sprendimus dėl jų pripažinimo peticijomis ir peticijų priėmimo nagrinėti, nagrinėja peticijas, teikia išvadas dėl peticijose pateiktų prašymų ir siūlymų tenkinimo.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos peticijų konstituciniame įstatyme.

 

II SKYRIUS

PETICIJŲ KOMISIJA, JOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

 

4. Peticijų komisija sudaroma iš ne mažiau kaip trijų ir ne daugiau kaip penkių Tarnybos valstybės tarnautojų, iš kurių vienam pavedama vykdyti Peticijų komisijos pirmininko funkcijas.

5. Pirmojo Peticijų komisijos posėdžio pradžioje vienas Peticijų komisijos narys išrenkamas Peticijų komisijos posėdžio sekretoriumi. Peticijų komisijos posėdžio sekretorius turi visas teises ir pareigas, kaip ir bet kuris Peticijų komisijos narys.  

6. Peticijų komisijos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip trys Peticijų komisijos nariai. Peticijų komisija sprendimus priima balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Peticijų komisijos pirmininko balsas.

7. Peticijų komisijos sprendimai įforminami Peticijų komisijos posėdžio protokolu, kurį pasirašo Peticijų komisijos pirmininkas ir Peticijų komisijos posėdžio sekretorius.

8. Peticijų komisija, atlikdama Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi teisę:

8.1. pasitelkti specialistų ar ekspertų;

8.2. kreiptis į valstybės ir savivaldybės institucijas, mokslo, studijų ir kitas įstaigas su prašymu per ne ilgesnį kaip 20 darbo dienų terminą nuo prašymo gavimo dienos pateikti nuomonę ir kitą reikiamą informaciją dėl kreipimesi (peticijoje) pateikto prašymo ar siūlymo;

8.3. kviesti į savo posėdžius specialistus, ekspertus, institucijų ar įstaigų atstovus, pateikusius ar galinčius pateikti nuomonę ir kitą reikiamą informaciją dėl kreipimesi (peticijoje) pateikto prašymo ar siūlymo;

8.4. reikalauti, kad pareiškėjas ar jo atstovas per Peticijų komisijos nustatytą ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą pateiktų papildomus dokumentus ar informaciją, susijusius su pateiktu kreipimusi (peticija);

8.5. motyvuotu sprendimu sujungti kelias priimtas nagrinėti peticijas dėl tų pačių ar tarpusavyje glaudžiai susijusių prašymų ar siūlymų, ir jas nagrinėti kaip vieną peticiją;

8.6. nustatyti Peticijų komisijos posėdžio būdą: Tarnybos patalpose (Kareivių g. 1, Vilnius, 6 aukštas) ar nuotoliniu būdu vaizdo konferencijos formatu;

8.7. kitas Tvarkos apraše numatytas teises.

9. Peticijų komisija, atlikdama Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, privalo būti objektyvi, vadovautis asmenų lygybės, viešumo, operatyvumo, bendradarbiavimo principais.

10. Peticijų komisijos narys, esant aplinkybių, dėl kurių vykdant jo pareigas gali kilti viešųjų ir privačių interesų konfliktas, privalo nusišalinti nuo klausimo nagrinėjimo Peticijų komisijoje ir sprendimo priėmimo. Motyvuotai pareikšti nušalinimą Peticijų komisijos nariui (nariams) turi teisę ir pareiškėjas, jo atstovas, taip pat bet kuris Peticijų komisijos narys. Tokiu atveju sprendimą dėl Peticijų komisijos nario (narių) nušalinimo priima likę Peticijų komisijos nariai, kurių negali būti mažiau kaip trys. 

 

III SKYRIUS

KREIPIMOSI REIKALAVIMAI IR KREIPIMOSI TEIKIMO TVARKA

 

11. Pateikti kreipimąsi (peticiją) gali pareiškėjas, t. y. ne jaunesnis kaip 16 metų Lietuvos Respublikos pilietis, nuolat Lietuvos Respublikoje gyvenantis užsienietis arba tokių asmenų grupė,  taip pat pareiškėjo atstovas.  

12. Pareiškėjas ar jo atstovas kreipimąsi Peticijų komisijai teikia atsižvelgdamas į Tarnybai nustatytą kompetenciją.

13. Kreipimasis turi būti pasirašytas pareiškėjo arba jo atstovo ir pateikiamas raštu tiesiogiai, t. y. atvykus į Tarnybos patalpas, paštu arba Tarnybos bendruoju elektroniniu paštu info@vpt.lt. Elektroninėmis ryšio priemonėmis teikiamas kreipimasis turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas taip, kad užtikrintų elektroninę asmens atpažintį ir teksto autentiškumą.

14. Kreipimesi turi būti nurodyta:

14.1. pareiškėjo vardas, pavardė, asmens kodas;

14.2. pareiškėjo atstovui suteiktos teisės, jeigu kreipimesi nurodytam pareiškėjo atstovui suteikiamos ne visos Tvarkos apraše numatytos pareiškėjo teisės;

14.3. pareiškėjo ir (ar) jo atstovo kontaktiniai duomenys (adresas ir (ar) elektroninio pašto adresas, telefono numeris), kuriais turi būti siunčiama informacija, susijusi su priimtais sprendimais dėl kreipimosi (peticijos);

14.4. institucija, kuriai teikiamas kreipimasis;

14.5. prašymas pripažinti kreipimąsi peticija, aiškiai nurodant, kokį ne tik pareiškėjui, bet ir visai visuomenei ar jos daliai svarbų klausimą prašoma ar siūloma spręsti, taip pat kreipimosi pateikimo priežastis bei tikslus;

14.6. pareiškėjo prašymas ar siūlymas priimti, pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiu galios norminį teisės aktą.

15. Prie kreipimosi gali būti pridėti kreipimesi nurodytą prašymą ar siūlymą pagrindžiantys dokumentai ar jų kopijos, siūlomo norminio teisės akto projektas, kita su kreipimusi susijusi medžiaga.

16. Jei kreipimąsi teikia pareiškėjo atstovas, prie kreipimosi turi būti pridedamas pareiškėjo atstovavimą patvirtinantis dokumentas, jo kopija arba atstovavimą patvirtinančio elektroninio dokumento nuorašas.

17. Gautas kreipimasis užregistruojamas Tarnyboje ir perduodamas vertinti Peticijų komisijai.

18. Apie kreipimosi užregistravimą ir perdavimą Peticijų komisijai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo kreipimosi užregistravimo Tarnyboje dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui, nurodant kreipimąsi užregistravusią instituciją, kreipimosi registracijos numerį ir datą.

 

IV SKYRIUS

KREIPIMOSI VERTINIMAS, PRIPAŽINIMAS PETICIJA. PETICIJOS PRIĖMIMAS NAGRINĖTI

 

19. Peticijų komisija kreipimosi vertinimo, pripažinimo peticija ir peticijos priėmimo nagrinėti klausimus išsprendžia ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo kreipimosi užregistravimo Tarnyboje dienos. Jeigu kreipimosi pripažinimo peticija ir peticijos priėmimo nagrinėti klausimui išspręsti reikalingi papildomi dokumentai, informacija ar nuomonė dėl kreipimesi (peticijoje) pateikto prašymo ar siūlymo, šis terminas skaičiuojamas nuo paskutinio reikalingo dokumento gavimo Tarnyboje dienos.

20. Peticijų komisija kreipimąsi palieka nenagrinėtą, kai:

20.1. kreipimasis yra anoniminis ir negalima nustatyti jį pateikusio asmens;

20.2. kreipimosi turinys nesuprantamas arba pažeidžia etikos ar moralės normas.   

21. Peticijų komisijai motyvuotu sprendimu palikus kreipimąsi nenagrinėtą Tvarkos aprašo 20.2 papunktyje nustatytu atveju, apie tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui. 

22. Peticijų komisijos sprendimas kreipimąsi palikti nenagrinėtą neatima teisės pareiškėjui ar jo atstovui pateikti kitą kreipimąsi, atitinkantį Tvarkos apraše kreipimuisi keliamus reikalavimus.

23. Peticijų komisija, nustačiusi, kad gautame kreipimesi pateikto prašymo ar siūlymo nagrinėjimas nepriskirtas jos kompetencijai, per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos tokį kreipimąsi pagal kompetenciją persiunčia, atitinkamai, Lietuvos Respublikos Seimo peticijų komisijai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės peticijų komisijai, savivaldybės peticijų komisijai ar kitai valstybės institucijai, kuri turi įgaliojimus priimti kreipimesi (peticijoje) pateiktam prašymui ar siūlymui įgyvendinti reikalingą norminį teisės aktą, taip pat apie tai praneša pareiškėjui ar jo atstovui.

24. Peticijų komisija, nustačiusi, kad gautame kreipimesi pateikto prašymo ar siūlymo nagrinėjimas priskirtas jos kompetencijai, sprendžia kreipimosi pripažinimo peticija ir jos priėmimo nagrinėti klausimus.

25. Pateiktas kreipimasis nepripažįstamas peticija, jeigu:

25.1. juo siekiama įgyvendinti Lietuvos Respublikos Konstitucijoje (toliau – Konstitucija) nustatytą:

25.1.1. Konstitucijos keitimo ar įstatymų leidybos iniciatyvos teisę,

25.1.2. referendumo paskelbimo iniciatyvos teisę,

25.1.3. Tarnybos valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, darbo kritikos teisę; 

25.2. pareiškėjas neatitinka Tvarkos aprašo 11 punkte nurodytų reikalavimų;

25.3. kreipimesi teikiamas toks prašymas ar siūlymas, kurį patenkinus būtų paneigiamos kitų žmonių teisės ir laisvės, keliama grėsmė Lietuvos valstybės nepriklausomybei, teritorijos vientisumui, konstitucinei santvarkai;

25.4. pateiktam prašymui ar siūlymui tenkinti nereikia priimti, pakeisti, papildyti ar pripažinti netekusiu galios norminio teisės akto;

25.5. pareiškėjas nepagrindžia kreipimesi pateikto prašymo ar siūlymo;

25.6. Peticijų komisija per vienerius kalendorinius metus dėl tokio paties turinio prašymo ar siūlymo, pateikto kreipimesi, jau yra pateikusi išvadą; 

25.7. Peticijų komisija jau vertina to paties pareiškėjo ar jo atstovo Tarnybai pateiktą kreipimąsi dėl tokio paties turinio prašymo ar siūlymo.

26. Peticijų komisija, priėmusi motyvuotą sprendimą nepripažinti kreipimosi peticija, sprendžia dėl šio kreipimosi perdavimo Tarnybos direktoriui, kuris sprendžia dėl minėto kreipimosi perdavimo atitinkamam Tarnybos padaliniui (komisijai, darbo grupei, jei tokios sudarytos) pagal kompetenciją, ar persiuntimo kitai pagal kompetenciją valstybės institucijai nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka. Apie tokį sprendimą per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos informuojamas pareiškėjas arba jo atstovas. Jeigu Tarnyboje gaunama informacija apie paduotą skundą dėl kitos valstybės institucijos peticijų komisijos sprendimo nepripažinti kreipimosi peticija, kai toks kreipimasis buvo persiųstas Tarnybai pagal kompetenciją nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka, kreipimosi nagrinėjimas kitų teisės aktų nustatyta tvarka Tarnyboje sustabdomas iki institucijos, nagrinėjančios skundą, sprendimo priėmimo arba teismo sprendimo įsiteisėjimo dienos.

27. Peticijų komisija, pripažinusi kreipimąsi peticija, tame pačiame posėdyje išsprendžia ir peticijos priėmimo nagrinėti klausimą.

28. Jeigu kreipimasis, kuris pripažintas peticija, pateiktas nesilaikant Tvarkos aprašo 13 punkte nustatytos tvarkos, jame netiksliai nurodyti ar nenurodyti pareiškėjo ar jo atstovo vardas, pavardė, asmens kodas arba nepateiktas pareiškėjo atstovavimą patvirtinantis dokumentas, jo kopija arba atstovavimą patvirtinančio elektroninio dokumento nuorašas, Peticijų komisija nustato ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų terminą trūkumams pašalinti ir apie tai per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos praneša pareiškėjui ar jo atstovui, jei pareiškėjo ar jo atstovo kontaktiniai duomenys žinomi. Jei pareiškėjas ar jo atstovas per nustatytą terminą nurodytus trūkumus pašalina, Peticijų komisija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo nustatyto termino trūkumams pašalinti pabaigos dienos priima sprendimą priimti peticiją nagrinėti.

29. Peticijų komisija atsisako priimti nagrinėti peticiją, jeigu per nustatytą terminą nebuvo pašalinti Tvarkos aprašo 28 punkte nurodyti trūkumai. Sprendimas atsisakyti priimti nagrinėti peticiją turi būti motyvuotas, Peticijų komisija privalo aiškiai įvardyti konkrečius trūkumus, kurie turėjo būti, bet nebuvo pašalinti.

30. Peticijų komisija, priėmusi sprendimus pripažinti kreipimąsi peticija ir priimti peticiją nagrinėti, nustato peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką. Apie tai paskelbiama Tarnybos interneto svetainėje.

31. Apie kreipimosi pripažinimą peticija, jos priėmimą nagrinėti ir nustatytą peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką arba apie atsisakymą priimti peticiją nagrinėti Peticijų komisija pareiškėjui ar jo atstovui praneša per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos, bet ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki numatyto peticijos nagrinėjimo laiko. Tvarkos aprašo 8.5 papunktyje nustatytu atveju pranešama kiekvienam pareiškėjui ar jo atstovui. Jeigu pareiškėjas ar jo atstovas pageidauja, kartu su pranešimu apie peticijos nagrinėjimo būdą, vietą ir laiką siunčiama Tvarkos aprašo 8.1, 8.2 papunkčiuose nurodytais pagrindais gauta informacija ar nuomonės dėl peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo.

 

 

IV SKYRIUS

KREIPIMOSI NEPRIPAŽINIMO PETICIJA IR ATSISAKYMO PRIIMTI PETICIJĄ NAGRINĖTI APSKUNDIMAS

 

 

32. Peticijų komisijos sprendimą nepripažinti kreipimosi peticija ar atsisakyti priimti peticiją nagrinėti pareiškėjas ar jo atstovas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo pranešimo apie tokį sprendimą gavimo dienos gali apskųsti Tarnybai. Skundas paduodamas per Peticijų komisiją, kurios sprendimas yra skundžiamas. 

33. Skunde turi būti nurodyta:

33.1. pareiškėjo ir (ar) jo atstovo vardas, pavardė, asmens kodas, kontaktiniai duomenys (adresas ir (ar) elektroninio pašto adresas informacijai siųsti, telefono numeris);

33.2. aplinkybės, kuriomis grindžiamas sprendimo neteisėtumas ar nepagrįstumas.

34. Skundas turi būti pasirašytas pareiškėjo arba jo atstovo ir pateikiamas raštu tiesiogiai, t. y. atvykus į Tarnybos patalpas, paštu arba Tarnybos bendruoju elektroniniu paštu info@vpt.lt. Elektroninėmis ryšio priemonėmis teikiamas skundas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu arba suformuotas taip, kad užtikrintų elektroninę asmens atpažintį ir teksto autentiškumą.

35. Jeigu apskųstas sprendimas nepripažinti kreipimosi peticija, kai kreipimasis pagal Tvarkos aprašo 26 punktą buvo perduotas atitinkamam Tarnybos padaliniui (komisijai, darbo grupei, jei tokios sudarytos) ar persiųstas kitai institucijai pagal kompetenciją nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka, Peticijų komisija apie tokį skundą per 3 darbo dienas nuo jo gavimo Tarnyboje dienos informuoja instituciją, kuri nagrinėja tą kreipimąsi kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

36. Skundus dėl kreipimosi nepripažinti kreipimosi peticija ir atsisakymo priimti peticiją nagrinėti Tarnyboje nagrinėja Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija, t. y. ne Peticijų komisija, kurios sprendimas yra skundžiamas. 

37. Skundas išnagrinėjamas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo jo gavimo Tarnyboje dienos. Apie priimtą sprendimą dėl skundo per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui, taip pat institucijai, kuriai pagal Tvarkos aprašo 26 punktą kreipimasis buvo persiųstas pagal kompetenciją nagrinėti kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

38. Nusprendus patenkinti skundą ir priėmus sprendimą pripažinti kreipimąsi peticija, peticija perduodama Peticijų komisijai spręsti dėl jos priėmimo nagrinėti. Nusprendus patenkinti skundą ir priėmus sprendimą priimti peticiją nagrinėti, peticija perduodama Peticijų komisijai nagrinėti.

39. Sprendimas atsisakyti tenkinti skundą dėl Peticijų komisijos sprendimo nepripažinti kreipimosi peticija ar nepriimti peticijos nagrinėti, nepagrįstas įstatymuose, Tvarkos apraše nustatytais pagrindais arba grindžiamas pagrindais, kurie nenustatyti įstatymuose, Tvarkos apraše, gali būti per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo gavimo dienos skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui (Žygimantų g. 2, 01102 Vilnius).

40. Jeigu jau yra parengtas, pateiktas ar svarstomas norminio teisės akto projektas, kurio nuostatos atitinka peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą, tokia peticija nenagrinėjama ir Tvarkos aprašo 23 punkte nustatyta tvarka perduodama kaip pasiūlymas dėl teisės akto projekto svarstyti kartu su šiuo teisės akto projektu. Apie tai informuojamas teisės akto projekto rengėjas, taip pat per 5 darbo dienas nuo šios peticijos perdavimo apie tai pranešama pareiškėjui ar jo atstovui.

41. Pareiškėjui ar jo atstovui atsiėmus kreipimąsi (peticiją), kreipimosi vertinimo ar peticijos nagrinėjimo procedūros nutraukiamos Peticijų komisijos sprendimu. Peticijų komisija, savo sprendimu pripažinusi peticijos svarbą, turi teisę tęsti peticijos nagrinėjimą net ir tuo atveju, kai pareiškėjas atsiima peticiją. Apie šioje dalyje nurodytus sprendimus per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos pranešama pareiškėjui ar jo atstovui.  

 

V SKYRIUS

PETICIJŲ NAGRINĖJIMAS

 

 

42. Peticija išnagrinėjama Peticijų komisijos paskirto posėdžio metu, ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo sprendimo priimti peticiją nagrinėti priėmimo dienos.

43. Peticijų komisijos posėdžiuose, nepriklausomai, ar jie vyksta Tarnybos patalpose, ar nuotoliniu būdu vaizdo konferencijos formatu, turi teisę dalyvauti pareiškėjas ir (ar) jo atstovas.

44. Peticijų komisija, nagrinėdama peticiją, įvertina joje pateikto prašymo ar siūlymo teisėtumą, pagrįstumą, tikslingumą, naudingumą, atitiktį teisėkūros principams ir peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo įgyvendinimo galimybes.

45. Išnagrinėjusi peticiją, Peticijų komisija Tarnybos direktoriui kartu su Peticijų komisijos posėdžio protokolu teikia vieną iš šių išvadų:

45.1. visiškai ar iš dalies tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą ir inicijuoti norminio teisės akto priėmimą, pakeitimą, papildymą ar pripažinimą netekusiu galios;

45.2. netenkinti peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo.

46. Jei Peticijų komisija Tarnybos direktoriui teikia išvadą tenkinti peticijoje pateiktą prašymą ar siūlymą, gali būti parengiamas teisės akto projektas arba siūloma sudaryti komisiją ar darbo grupę teisės akto projektui parengti.

47. Peticijų komisijos Tarnybos direktoriui teikiama išvada turi būti motyvuota. 

48. Peticijų komisijos parengta išvada Tarnybos direktoriui teikiama kartu su ant Tarnybos blanko įforminto sprendimo projektu Tarnybos direktoriui pasirašyti.

 

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

 

49. Peticijų komisijos nariai už Tvarkos apraše nustatytų pareigų nevykdymą ir (ar) netinkamą vykdymą atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

50. Tarnybos interneto svetainėje skelbiama Peticijų konstitucinio įstatymo 5 straipsnio 1 dalyje nurodyta informacija. Tarnybos interneto svetainėje viešinant priimtas nagrinėti peticijas (t. y. peticijose pateiktus prašymus ar siūlymus ir juos pagrindžiančius argumentus), pareiškėjo ir (ar) jo atstovo vardas ir pavardė nurodoma 5 metus. Peticijų komisijos išvadoje bei Tarnybos direktoriaus sprendime dėl peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo (kurie skelbiami neapibrėžtą laiką), taip pat skelbiant Peticijų konstitucinio įstatymo 4 straipsnio 5 dalies 1 ir 2 punktuose nurodytais pagrindais gautą informaciją ar nuomones dėl peticijose pateiktų prašymų ar siūlymų, nurodoma tik kreipimosi gavimo data, registracijos numeris, peticijoje pateikto prašymo ar siūlymo dalykas, nenurodant pareiškėjo ar jo atstovo vardo ir pavardės.

________________________________

 

part_c993c1bb0d054e4db50376ce231598c3_end