VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO
2018 m. rugsėjo 28 d. Nr. 30-3106/18(2.1.1E-TD2)
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos įstatymu, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2007 m. birželio 20 d. sprendimu Nr. 1-86 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos tvirtinimo“ patvirtinta Vilniaus miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiąja programa ir Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2014 m. liepos 23 d. sprendimu Nr. 1-1959 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos tvirtinimo“ patvirtinta Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiąja programa:
1. T v i r t i n u Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. lapkričio 6 d. įsakymą Nr. 30-2740 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo tvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Vilniaus miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2018 m. rugsėjo 28 d
įsakymu Nr. 30-3106/18(2.1.1E-TD2)
VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS VISUOMENĖS SVEIKATOS RĖMIMO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS PRIEMONIŲ ADMINISTRAVIMO IR
FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių paraiškų pateikimo, vertinimo, atrankos, lėšų skyrimo, priemonių vykdymo ir lėšų panaudojimo kontrolės tvarką.
2. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių rėmimo tikslas – ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius, vykdyti ligų profilaktiką, prevenciją ir ankstyvąją diagnostiką, gerinti socialinę ir fizinę aplinką, atkreipiant dėmesį į sveikatai įtaką darančius veiksnius, gerinti gyventojų sveikatą ir gyvenimo kokybę.
3. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių paraiškas gali teikti viešieji juridiniai asmenys (toliau – organizacija) (viešųjų juridinių asmenų sąvoka suprantama taip, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse), išskyrus įmones, įstaigas ir organizacijas, kurių savininkė ar dalininkė yra valstybė arba savivaldybė, veikiantys visuomenės sveikatos stiprinimo, saugos, psichikos sveikatos, asmens ar visuomenės sveikatos priežiūros ar kitoje sveikatinimo srityje (sveikatinimo sritis turi būti numatyta organizacijos įstatuose (nuostatuose) ne trumpiau kaip vienus metus nuo paraiškos teikimo termino paskutinės dienos.
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. paraiška – Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos direktoriaus nustatytos formos dokumentas, teikiamas Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamento Sveikatos apsaugos skyriui (toliau – Sveikatos apsaugos skyrius), siekiant gauti finansavimą priemonei įgyvendinti Apraše nustatyta tvarka;
4.3. priemonė – tam tikrą laiką įgyvendinama kryptingos veiklos priemonių visuma, skirta suteikti paslaugą ar sukurti produktą, skirtą visuomenės sveikatos išsaugojimui, prevencijai, profilaktikai, sveikatos edukacijai;
4.4. priemonės vykdytojas – už Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis finansuotos priemonės įgyvendinimą atsakingas pareiškėjas, sudaręs sutartį;
5. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonės įgyvendinimo laikotarpis:
6. Organizacijų priemonių paraiškoms neskiriamas finansavimas, jeigu:
6.2. organizacija nėra įvykdžiusi mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
6.4. tarp Savivaldybės administracijos ir organizacijos vyksta teisminiai ginčai dėl organizacijos padaryto ankstesnių priemonių įgyvendinimo sąlygų pažeidimo ar yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų;
6.5. organizacija nepateikė praėjusiais metais vykdytos priemonės metinės veiklos ataskaitos ir (ar) finansinių ataskaitų ir išlaidas pagrindžiančių dokumentų suvestinės;
II SKYRIUS
PRIEMONIŲ KRYPTYS
7. Priemonių prioritetinės kryptys nustatomos trejiems metams, esant poreikiui gali būti papildomos ar koreguojamos. Prioritetinės kryptys nustatomos ne vėliau kaip iki einamųjų metų III ketvirčio pabaigos. Nustatant kryptis atsižvelgiama į Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos stebėsenos ataskaitoje pateiktas išvadas ir esamas problemas Vilniaus mieste.
8. Biudžetinė įstaiga Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras (toliau – Vilniaus visuomenės sveikatos biuras) ne vėliau kaip iki einamųjų metų III ketvirčio pabaigos (ne vėliau kaip iki rugpjūčio 1 d.) pateikia pasiūlymus dėl prioritetinių krypčių Savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamentui (toliau – Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas). Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas apsvarstęs prioritetines kryptis teikia jas derinti Savivaldybės tarybos Sveikatos komitetui (toliau – Sveikatos komitetas) ir Savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybai (toliau – Bendruomenės sveikatos taryba). Prioritetines kryptis tvirtina Sveikatos komitetas.
9. Priemonių kryptys atitinka Lietuvos Respublikos Seimo 2014 m. birželio 26 d. nutarimu Nr. XII-964 „Dėl Lietuvos sveikatos 2014–2025 metų programos patvirtinimo“ patvirtintos Lietuvos sveikatos 2014–2025 metų programos kryptis ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius sveikatinimo veiklą.
III SKYRIUS
PARAIŠKOS ĮFORMINIMAS
11. Organizacija privalo pateikti kompiuteriu užpildytą paraišką pagal nustatytą formą (1 priedas) lietuvių kalba A4 formato lapuose. Visi prie paraiškos pridėti dokumentai ne valstybine kalba privalo būti išversti. Priemonės paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, ir patvirtinta antspaudu, jei organizacija privalo antspaudą turėti.
12. Visi paraiškos originalo ir pridedamų dokumentų lapai turi būti tvarkingai susegti, sunumeruoti eilės tvarka. Asmuo, turintis teisę veikti organizacijos vardu, privalo pasirašyti kiekvieną paraiškos ir pridedamų dokumentų lapą. Tokiu būdu organizacija prisiima atsakomybę už paraiškos ir jos priedų duomenų teisingumą. Pirmiausiai įsegama priemonės santrauka (2 priedas), kuri turi tilpti viename lape. Kartu su paraiškos originalu pateikiamos paraiškos su visais priedais kopijos. Ranka užpildytos paraiškos nenagrinėjamos.
13. Kartu su priemonės paraiška privaloma pateikti šiuos dokumentus:
13.1. priemonę vykdančios organizacijos įstatų (nuostatų) kopiją (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą);
13.2. priemonę vykdančios organizacijos asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, pasirašytą pažymą ir pažymoje nurodytus dokumentus (4 priedas);
13.4. prašant finansavimo 3 metams prie paraiškos papildomai pateikti priemonės efektyvumą įrodančius dokumentus;
13.5. priemonę vykdančios organizacijos asmens, turinčio teisę veikti organizacijos vardu, pasirašytą pažymą (5 priedas), patvirtinančią organizacijos turimą lėšų įnašą priemonei vykdyti, ir tai patvirtinančių dokumentų kopijas. Nepridėjus minėtų dokumentų, laikoma, kad priemonė bus įgyvendinama tik iš Savivaldybės biudžeto lėšų, balai už 9 kriterijų (6 priedas) neskiriami;
14. Kartu su priemonės paraiška kompiuterinėje laikmenoje pateikiama elektroninė priemonės paraiškos („Word“ formatu) kartu su pridedamais dokumentais versija. Ant elektroninės laikmenos turi būti nurodytas pareiškėjo pavadinimas.
15. Paraiška su priedais ir elektroninė laikmena pateikiami viename užklijuotame voke. Ant voko turi būti nurodyta organizacijos pavadinimas ir adresas, žyma „Visuomenės sveikatos priemonės paraiška“, prioritetinės krypties, kurią atitinka parengta paraiška, pavadinimas ir teikiamos priemonės pavadinimas. Voką adresuoti Sveikatos apsaugos skyriui.
16. Paraiškos taip pat gali būti teikiamos per Vilniaus miesto savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą pateikiant elektroninę priemonės paraišką „Word“ formatu, o priedus PDF formatu. Elektroninės paraiškos rinkmenos (failo) pavadinimas turi būti susietas su organizacijos, teikiančios paraišką, pavadinimu, t. y. turi būti organizacijos visas pavadinimas arba jo trumpinys. Paraišką per Vilniaus miesto savivaldybės elektroninių paslaugų valdymo sistemą turi teisę pateikti organizacijos vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Jeigu paraišką teikia organizacijos vadovo įgaliotas asmuo, prie paraiškos turi būti pridėtas įgaliojimas.
IV SKYRIUS
KVIETIMO SKELBIMAS IR PARAIŠKŲ PATEIKIMAS
17. Vilniaus visuomenės sveikatos biuras organizuoja informacijos apie paraiškų priemonėms vykdyti priėmimo sąlygas ir termino paskelbimą Savivaldybės interneto svetainėje.
18. Kvietimas teikti paraiškas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje ne vėliau kaip iki III ketvirčio pabaigos.
20. Organizacijos, rengdamos paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingi Vilniaus visuomenės sveikatos biuro darbuotojai telefonu, elektroniniu paštu, paštu. Konsultuojančių specialistų vardai, pavardės ir kontaktai nurodomi pranešime apie paraiškų priėmimą. Informacija pareiškėjams teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.
21. Paraiškos pateikiamos Savivaldybės administracijos E. miesto departamento Interesantų aptarnavimo skyriui (toliau – Interesantų aptarnavimo skyrius) (Konstitucijos pr. 3, Vilnius). Jeigu paraiška pateikiama paštu arba per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta išsiuntimo ar pateikimo siųsti data turi būti ne vėlesnė kaip paskutinė paraiškų teikimo termino diena.
22. Gautos paraiškos registruojamos Interesantų aptarnavimo skyriaus Konkursų paraiškų finansuoti projektus (programas) registre. Paraiškos, gautos po nustatytos datos, nevertinamos. Pareiškėjui apie tai pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
23. Viena organizacija gali teikti ne daugiau kaip dvi paraiškas, kiekvieną iš jų, atitinkančią skirtingą prioritetinę kryptį. Jeigu organizacija pateikia daugiau kaip 2 paraiškas, vertinamos 2 pirmiau pateiktos paraiškos pagal registracijos numerį. Jeigu organizacija pateikė daugiau kaip vieną paraišką į tą pačią prioritetinę kryptį, vertinama pirmiau pagal registracijos numerį pateikta paraiška.
24. Paraiška gali būti teikiama kalendoriniams metams arba ilgesniam laikotarpiui, bet ne ilgesniam nei 3 metai. Paraiškas ilgesniam kaip kalendorinių metų finansavimui gali teikti tik organizacijos, įgyvendinusios Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemones ne trumpiau kaip paskutiniuosius trejus metus iš eilės.
V SKYRIUS
ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES TIKRINIMAS
25. Socialinių reikalų ir sveikatos departamento direktoriaus įsakymu sudaroma administracinės atitikties tikrinimo komisija iš Sveikatos apsaugos skyriaus atstovo ir 2 Vilniaus visuomenės sveikatos biuro atstovų.
26. Paraiškų administracinės atitikties tikrinimas negali užtrukti ilgiau kaip 10 darbo dienų nuo paraiškų priėmimo termino pabaigos.
27. Administracinės atitikties tikrinimo komisija patikrina, ar pateikta paraiška atitinka šiuos reikalavimus:
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR ATRANKA
29. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma vertinimo ir atrankos komisija einamiesiems metams, paskiriami komisijos pirmininkas, sekretorius ir nariai. Savivaldybės administracijos direktorius turi teisę savo įsakymu panaikinti vertinimo ir atrankos komisiją bei keisti jos sudėtį.
30. Vertinimo ir atrankos komisija sudaroma ne mažiau kaip iš 9 narių: dviejų sveikatos komiteto atstovo, dviejų Socialinių reikalų ir sveikatos departamento atstovų, Bendruomenės sveikatos tarybos atstovo, visuomenės sveikatos specialisto iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Vilniaus departamento, dviejų specialistų iš Vilniaus visuomenės sveikatos biuro ir atstovo iš nevyriausybinės organizacijos. Prireikus gali būti kviečiami ir nepriklausomi ekspertai.
31. Vertinimo ir atrankos komisijos pirmininkas:
31.1. pirmininkauja komisijos posėdžiams, koordinuoja komisijos darbą, pasirašo komisijos posėdžių protokolus;
32. Vertinimo ir atrankos komisijos sekretoriumi skiriamas Vilniaus visuomenės sveikatos biuro atstovas, kuris nėra vertinimo ir atrankos komisijos narys. Vertinimo ir atrankos komisijos sekretorius:
33. Vertinimo ir atrankos komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo vokų atplėšimo dienos.
34. Vertinimo ir atrankos komisijos narių dalyvavimas posėdyje yra privalomas. Jei komisijos narys negali atvykti į posėdį, apie tai iš anksto arba pasitaikius pirmai galimybei turi pranešti komisijos pirmininkui, o jo nesant – sekretoriui, nurodydamas nedalyvavimo priežastį. Vertinimo ir atrankos komisijos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.
35. Prieš pradėdami vertinti paraiškas vertinimo ir atrankos komisijos nariai turi užpildyti bei pasirašyti vertinimo ir atrankos komisijos narių interesų deklaracijas ir pasižadėjimus neviešinti informacijos (3 priedas), kurie pridedami prie pirmojo vertinimo ir atrankos komisijos posėdžio protokolo.
36. Vertinimo ir atrankos komisija, susipažinusi su administracinės atitikties tikrinimo komisijos protokolu, sprendžia dėl ne pagal reikalavimus pateiktų ir (ar) įformintų paraiškų vertinimo:
36.1. paraiška gali būti nevertinama, jeigu:
37. Vertinimo ir atrankos komisija priemones vertina pagal priemonių vertinimo kriterijus, nurodytus 6 priede.
38. Vertinimo ir atrankos komisijos nariai priemones vertina balais. Maksimalus balų skaičius, galimas skirti vienai priemonei, yra 50:
38.1. jeigu yra pateikta ne daugiau kaip 35 priemonių paraiškos, jas vertina kiekvienas komisijos narys pagal vertinimo kriterijus. Apskaičiuojamas komisijos narių balų vidurkis pagal kiekvieną kriterijų ir užpildoma apibendrinta vertinimo anketa (6 priedas). Apibendrintą vertinimo anketą pasirašo kiekvienas vertinimo ir atrankos komisijos narys;
38.2. jeigu yra pateikta 36 ir daugiau priemonių paraiškų, paraiškos atsitiktine tvarka paskirstomos vertinti komisijos nariams. Kiekvieną paraišką įvertina ne mažiau kaip 2 komisijos nariai. Apskaičiuojamas komisijos narių, vertinusių tas pačias priemones, balų vidurkis pagal kiekvieną kriterijų. Vertinimo rezultatai pateikiami visiems komisijos nariams ir užpildoma apibendrinta vertinimo anketa. Apibendrintą vertinimo anketą pasirašo kiekvienas vertinimo ir atrankos komisijos narys;
38.3. jeigu paraiška pateikta ilgesniam negu kalendorinių metų laikotarpiui, ją vertina kiekvienas komisijos narys pagal vertinimo kriterijus. Apskaičiuojamas komisijos narių balų vidurkis pagal kiekvieną kriterijų ir užpildoma apibendrinta vertinimo anketa (6 priedas). Apibendrintą vertinimo anketą pasirašo kiekvienas Vertinimo ir atrankos komisijos narys.
39. Priemonės, įvertintos 35 ir mažiau balų, nefinansuojamos. Dėl priemonės rėmimo Vertinimo ir atrankos komisija sprendžia vienbalsiai. Priimdama sprendimą Komisija atsižvelgia ne tik į surinktą balų skaičių, bet ir į tais metais pateiktų priemonių paraiškų skaičių tai pačiai krypčiai, visuomenės sveikatos stebėsenos duomenis, priemonių aktualumą. Vertinimo ir atrankos komisijai nesutariant dėl priemonės finansavimo, sprendimas priimamas balsuojant. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.
40. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui, vertinimo ir atrankos komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraišką, turi nusišalinti nuo tos paraiškos vertinimo ir pateikti komisijos pirmininkui motyvuotą rašytinį atsisakymą vertinti paraišką, nurodydamas nusišalinimo priežastis. Jeigu komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.
41. Vertinimo ir atrankos komisija paraiškos svarstymo metu paraišką pateikusiai organizacijai turi teisę siūlyti skirti mažesnę už prašomą lėšų sumą, jeigu:
42. Jeigu priemonei skiriama mažesnė suma, negu nurodyta paraiškoje, paraišką pateikusi organizacija turi teisę sumažinti priemonės įgyvendinimo darbų kiekį atitinkamu procentu pagal sumažintą finansavimą, tačiau neturi teisės keisti paraiškoje nurodytų tikslų ir veiklos turinio.
43. Vertinimo ir atrankos komisija, įvertinusi priemones, priima sprendimą dėl siūlomų remti priemonių ir rekomenduoja atskirų priemonių finansavimo sumas. Sprendimas nurodomas protokole. Vertinimo ir atrankos komisija su savo sprendimu ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo jo priėmimo supažindina Bendruomenės sveikatos tarybą, kuri savo rekomendacijas surašo protokole. Vertinimo ir atrankos komisija, apsvarsčiusi Bendruomenės sveikatos tarybos rekomendacijas, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų (bet ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d.), priima galutinį sprendimą dėl siūlomų remti priemonių sąrašo ir rekomenduojamų atskirų priemonių finansavimo sumų.
VII SKYRIUS
PRIEMONIŲ TVIRTINIMAS IR SUTARČIŲ SUDARYMAS
45. Vilniaus visuomenės sveikatos biuras, vadovaudamasis Vertinimo ir atrankos komisijos sprendimu pateikia Sveikatos apsaugos skyriui priemonių sąrašo projektą. Sveikatos apsaugos skyrius, atsižvelgdamas į Sveikatos bei Aplinkos ir energetikos komitetų siūlymus, parengia priemonių sąrašą ir teikia tvirtinti Savivaldybės tarybai.
46. Priemonėms vykdyti skirtas Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšas, nurodydama priemonių pavadinimus, vykdytojus ir skirtą sumą, neviršijant Savivaldybės biudžete skirtų asignavimų, tvirtina Savivaldybės taryba.
47. Savivaldybės tarybos sprendimai, kuriais pritariama finansuojamų priemonių sąrašams, paskelbiami Savivaldybės interneto svetainėje per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo.
48. Sveikatos apsaugos skyrius per dvi savaites nuo priemonių patvirtinimo raštu arba elektroniniu paštu praneša apie priimtą sprendimą paraiškas teikusioms organizacijoms. Taip pat nurodydamas priežastį raštu informuoja tas paraiškas teikusias organizacijas, kurių paraiškos nebuvo vertintos arba joms neskirtas finansavimas.
49. Visuomenės sveikatos biuras parengia priemonių vykdymo ir lėšų tikslinio naudojimo sutarčių projektus ir pateikia Socialinių reikalų ir sveikatos departamentui. Socialinių reikalų ir sveikatos departamento direktorius su organizacijos vadovu per 40 darbo dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo sudaro visuomenės sveikatos priemonės vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutartį (7 priedas),
50. Jei paraišką pateikusi organizacija per 40 darbo dienų nuo Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo dienos nepasirašo priemonės vykdymo sutarties, laikoma, kad organizacija nepajėgi vykdyti pateiktą priemonę, ir finansavimas neskiriamas.
51. Organizacijai nepasirašius sutarties ar priemonės vykdytojams panaudojus ne visas skirtas lėšas, lėšos gali būti perskirstytos. Vertinimo ir atrankos komisijos sprendimu šios lėšos gali būti skiriamos papildomai priemonėms, kurios vykdomos už mažesnę, negu paraiškoje nurodyta, lėšų sumą, arba priemonėms, kurioms finansavimas neskirtas dėl nepakankamo faktinio turėto lėšų kiekio.
52. Vertinimo ir atrankos komisijai priėmus sprendimą dėl perskirstomų lėšų, Vilniaus visuomenės sveikatos biuras raštu arba elektroniniu paštu kreipiasi į paraiškas teikusias organizacijas prašydamas pateikti sutikimą dėl priimto sprendimo. Organizacija sutikimą turi pateikti per 10 darbo dienų nuo pranešimo išsiuntimo. Gavus organizacijos sutikimą, perskirstytos lėšos tvirtinamos Aprašo 45 punkte nustatyta tvarka. Socialinių reikalų ir sveikatos departamento direktorius pasirašo su organizacija papildomą susitarimą prie priemonės vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutarties arba sudaro naują priemonės vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutartį, jeigu lėšos skiriamos finansavimo negavusiai paraiškai.
VIII SKYRIUS
PRIEMONIŲ FINANSAVIMO ŠALTINIAI IR LĖŠŲ NAUDOJIMAS
53. Priemonių paraiškos yra finansuojamos Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšomis.
54. Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos finansavimo šaltiniai:
54.2. 20 proc. Vilniaus miesto savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšų (neįskaitant medžioklės plotų naudotojų mokesčių, mokamų įstatymų nustatytomis proporcijomis ir tvarka už medžiojamųjų gyvūnų išteklių naudojimą);
55. Priemonei vykdyti skirtos lėšos naudojamos pagal patvirtintą sąmatą, lėšos pervedamos kartą per ketvirtį. Priemonės sąmatą tvirtina Socialinių reikalų ir sveikatos departamento direktorius. Priemonės vykdymo metu atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, susijusioms su lėšų panaudojimu, sutartį pasirašiusi organizacija turi raštu kreiptis į Socialinių reikalų ir sveikatos departamentą su prašymu patikslinti patvirtintą sąmatą, nurodydama priežastis bei pateikdama skaičiavimus.
56. Priemonių, finansuojamų ilgesnį kaip kalendorinių metų laikotarpį, programos sąmata tvirtinama kiekvienais metais atskirai. Ateinančių metų sąmata tvirtinama patvirtinus einamųjų metų Savivaldybės biudžetą.
57. Priemonei vykdyti gautos lėšos privalo būti naudojamos tik pagal paskirtį. Priemonės išlaidų sąmatoje lėšos gali būti naudojamos darbo užmokesčiui, socialiniam draudimui, prekių ir paslaugų naudojimo išlaidoms apmokėti (pagal Valstybės ir savivaldybių biudžetų išlaidų ekonominę klasifikaciją, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymu
Nr. 1K-184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“):
57.1. išlaidos planuojamos taip, kad įsigytų prekių, paslaugų ar darbų kainos neviršytų analogiškų prekių, paslaugų ar darbų vidutinių rinkos kainų;
57.2. detalioje priemonės išlaidų sąmatoje nurodomas kiekvieno darbuotojo darbo laikas (darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba turimas etatas ir darbo trukmė mėnesiais);
58. Priemonei vykdyti gautos lėšos negali būti naudojamos draudimo išlaidoms, komandiruotėms, kvalifikacijai kelti, pastatų (patalpų) rekonstrukcijai ir remontui, statiniams statyti ir ilgalaikiam turtui įsigyti, garso, vaizdo ir kompiuterinei technikai įsigyti, sporto bazių, transporto remonto ir eksploatacinėms (išskyrus degalų) išlaidoms apmokėti. Priemonei vykdyti gautos lėšos negali būti panaudojamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšomis finansuotoms paslaugoms apmokėti.
59. Išlaidos administracinei veiklai:
59.1. priemonės vadovo ir finansininko, kurie tiesiogiai administruoja priemonės vykdymą, darbo užmokestis, socialinio draudimo įmokos – ne daugiau kaip 10 proc. priemonei vykdyti skirtų lėšų;
61. Visos priemonei įgyvendinti reikalingos prekės, darbai ir paslaugos privalo būti perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu. Juridiniai asmenys, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimus vykdo apklausos būdu, palygindami ir įvertindami ne mažiau kaip tris organizacijos nustatytus minimalius reikalavimus atitinkančius tiekėjų pasiūlymus. Apklausa gali būti atliekama raštu arba pasinaudojant viešai tiekėjų pateikta informacija (internete, reklaminėje medžiagoje ir pan.) apie siūlomas prekes, paslaugas, darbus. Tame pačiame pirkime dalyvaujantys tiekėjai turi būti apklausiami ta pačia forma. Paaiškėjus, kad yra mažiau tiekėjų, kurie gali patiekti reikalingas prekes, suteikti paslaugas ar atlikti darbus, gali būti apklausiama mažiau tiekėjų.
IX SKYRIUS
PRIEMONIŲ VYKDYMO IR LĖŠŲ PANAUDOJIMO KONTROLĖ
62. Priemonių vykdymą pagal savo kompetenciją kontroliuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta patikrinimo komisija, kuri tikrina, kaip organizacijos vykdo sutartyje numatytus įsipareigojimus ir lėšų panaudojimą pagal paskirtį.
63. Patikrinimo komisija sudaroma Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu einamiesiems metams. Patikrinimo komisija sudaroma pasirašius visas priemonių vykdymo ir biudžeto lėšų tikslinio naudojimo sutartis, bet ne vėliau kaip iki III ketvirčio pabaigos. Savivaldybės administracijos direktorius turi teisę savo įsakymu panaikinti patikrinimo komisiją bei keisti jos sudėtį.
64. Patikrinimo komisija sudaroma ne mažiau kaip iš 7 narių: Sveikatos komiteto atstovo, Bendruomenės sveikatos tarybos atstovo, Socialinių reikalų ir sveikatos departamento atstovų, Finansų ir strateginio planavimo departamento atstovo, Vilniaus visuomenės sveikatos biuro atstovo. Prireikus patikrinimo komisija gali būti sudaroma ir iš daugiau narių. Kontrolė teisėta, jei joje dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 patikrinimo komisijos narių. Patikrinimo komisijos darbą organizuoja Vilniaus visuomenės sveikatos biuras.
65. Patikrinimo komisijos veikloje negali dalyvauti atstovai, dirbantys organizacijoje, įgyvendinančioje finansuojamą priemonę, arba kitaip susiję su finansuojama priemone. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos konkrečios priemonės patikros rezultatams, patikrinimo komisijos narys (-iai) turi nusišalinti nuo tos priemonės kontrolės.
66. Patikrinimo komisija tikrina pasirinktinai vykdama į priemonių įgyvendinimo vietą ir (ar) į priemonę įgyvendinančią organizaciją.
67. Patikrinimo komisija gali tikrinti, kaip priemonės vykdomos visą priemonės įgyvendinimo laikotarpį, prireikus gali būti tikrinama pakartotinai.
68. Patikrinimo komisija turi teisę į priemonės įgyvendinimo vietą ir (ar) į priemonę įgyvendinančią organizaciją atvykti iš anksto nepranešusi priemonės vykdytojams.
69. Patikrinimo komisija tikrina, kaip tikslingai organizacijos naudoja priemonėms finansuoti skirtas lėšas: ar faktinės išlaidos atitinka sąmatose planuotas išlaidas, ar teisingi ataskaitose teikiami duomenys, ar laikomasi priemonės vykdymo sutartyse numatytų veiklų, ar pasiekiami priemonės vykdymo sutartyse planuoti veiklos vertinimo rodikliai. Priemonės patikros vietoje patikrinimo komisija užpildo patikrinimo aktą (9 priedas).
70. Atlikęs visus planuotus patikrinimus Vilniaus visuomenės sveikatos biuras parengia apibendrintą patikrinimo pažymą ir teikia ją Socialinių reikalų ir sveikatos departamentui, kuris susipažinęs ir apsvarstęs teikia Savivaldybės administracijos direktoriui.
71. Priemonės vykdytojas atsako už priemonės vykdymo sutartyje numatytų veiklų įgyvendinimą, teikiamų paslaugų saugumą, priemonei skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir sutartyje nurodytų planuojamų veiklos vertinimo rodiklių pasiekimą. Neįvykdęs prisiimtų įsipareigojimų arba panaudojęs lėšas ne pagal patvirtintą sąmatą, priemonės vykdytojas grąžina lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų ar ne pagal paskirtį panaudotų lėšų dalį.
72. Patikrinimo komisijai nustačius priemonės įgyvendinimo ir (ar) lėšų naudojimo pažeidimų, Savivaldybės administracija gali stabdyti arba nutraukti tolesnį priemonės finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi priemonės vykdytoją.
73. Nustačius, kad organizacija priemonei įgyvendinti skirtas lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, organizacija Savivaldybės administracijai privalo jas grąžinti per Savivaldybės administracijos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Organizacija, panaudojusi lėšas ne pagal paskirtį, ateinančius trejus metus praranda teisę teikti paraiškas ir gauti finansavimą Apraše nustatyta tvarka.
74. Priemonei skirtas ir nepanaudotas lėšas organizacija privalo grąžinti į Savivaldybės administracijos nurodytą sąskaitą iki sutartyje nurodyto termino.
75. Organizacija už veiklą (8 priedas) ir lėšų panaudojimą atsiskaito sutartyje nustatyta tvarka ir terminais.
76. Prireikus Vilniaus visuomenės sveikatos biuro specialistai organizuoja, kad informacija apie priemones būtų skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.
77. Praėjusių metų priemonėms vykdyti skirtų lėšų panaudojimo metinę ataskaitą ne vėliau kaip iki einamųjų metų vasario 1 d. Vilniaus visuomenės sveikatos biuras pateikia Socialinių reikalų ir sveikatos departamentui, kuris teikia tvirtinti Savivaldybės tarybai. Apie dalį priemonių, finansuojamų Aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšomis, Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas informuoja Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Miesto tvarkymo ir aplinkos apsaugos skyrių.
X SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Priemonės paraiškos forma)
__________________________________________
(organizacijos pavadinimas)
PRIEMONĖS PARAIŠKA
_____________ Nr. ___________
(registracijos Savivaldybėje data ir numeris)
Priemonės pavadinimas |
|
1. Duomenys apie organizaciją
Pavadinimas, teisinė forma, kodas, įregistravimo data |
|
Kontaktai (adresas, tel., faks., el. p.) |
|
Organizacijos vadovas / atsakingas asmuo (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.) |
|
Priemonės vadovas (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.) |
|
2. Priemonės atitiktis prioritetinėms kryptims
Nurodyti, kokią prioritetinę kryptį atitinka priemonė pagal pranešime apie paraiškų priėmimą nurodytas prioritetines kryptis |
|
3. Priemonės aprašymas (ne daugiau kaip 5000 spaudos ženklų su tarpais)
Trumpas priemonės esmės apibūdinimas. Projekto aktualumas. Esamos situacijos trumpa analizė. Priemonės būtinumo pagrindimas. Priemonės rezultatų poveikis tikslinėms grupėms. Vykdomos veiklos (teikiamų paslaugų) tęstinumo užtikrinimas |
|
4. Priemonės tikslinė (-ės) grupė (-ės):
4.1. Priemonės tikslinė (-s) grupė (-s) (išvardyti konkrečias tikslines grupes) |
|
4.2. Priemonės tikslinės (-ių) grupės (-ių) narių skaičius |
|
4.3. Tikslinės (-ių) grupės (-ių) įtraukimas į priemonę (aprašyti, kokiu būdu atrinksite tikslinę (-es) grupę (-es) ir įtrauksite į priemonę) |
|
6. Priemonės uždaviniai, numatoma veikla, vertinimo rodikliai:
Priemonės uždavinys |
Planuojamos priemonės veiklos pavadinimas* |
Planuojamos priemonės veiklos aprašymas** |
Vertinimo rodikliai, matavimo vienetai ir planuojamo siekio reikšmė |
Planuojamos priemonės veiklos vieta, laikas, atsakingas vykdytojas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 uždavinys: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 uždavinys: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
* Nurodoma priemonės veikla uždaviniui pasiekti. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje. Prie vieno priemonės uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas veiklas.
** Trumpai aprašoma kiekviena priemonės veikla ją pagrindžiant.
7. Priemonės įgyvendinimo laikotarpis:
7.1. Numatoma priemonės veiklų įgyvendinimo trukmė (įrašyti laikotarpį, nurodant metus ir mėnesį): |
|
7.2. Priemonės veiklų išdėstymas pagal tai, kada jos bus vykdomos Priemonė vykdoma: ........ metus. |
Veiklos nr. |
Priemonės veiklos pavadinimas* |
Priemonės veiklos vykdymo mėnuo |
|||||||||||
Sausis |
Vasaris |
Kovas |
Balandis |
Gegužė |
Birželis |
Liepa |
Rugpjūtis |
Rugsėjis |
Spalis |
Lapkritis |
Gruodis |
||
1 metai |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 metai |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 metai |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Nurodomi priemonės veiklų pavadinimai pagal 6 punkto 2 stulpelį
8. Priemonės poveikio vertinimas
Nurodyti, kaip bus įvertintas vykdytų veiklų efektyvumas ir poveikis tikslinei (-ėms) grupei (-ėms), kokie metodai (pvz.: apklausa, interviu ir pan.) ir priemonės (pvz.: klausimynai, testai ir pan.) bus taikomi, koks numatomas teigiamas poveikis įgyvendinus priemonę |
|
9. Priemonei vykdyti turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai
Nurodyti turimus veikloms vykdyti reikalingus specialistus, patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt. |
|
10. Priemonės tęstinumas
Nurodyti, ar priemonė yra tęstinė, jei taip – pagrįsti priemonės tęstinumo būtinybę |
|
11. Priemonės finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinis
|
||
Prašomos lėšos iš Vilniaus miesto savivaldybės (Eur) |
Turimos lėšos (Eur) |
Rėmėjai, fondai, kita* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
Iš viso: |
Iš viso: |
*nurodyti institucijas, iš kurių gavote lėšų šiai priemonei vykdyti
12. Detalus priemonės vykdymo išlaidų planas (nurodomas detalus išlaidų planas pagal ekonominę klasifikaciją):
Išlaidų kodas |
Išlaidų pavadinimas ir skaičiavimai |
Lėšos (Eur) |
|
iš Vilniaus miesto savivaldybės |
iš kitų rėmėjų |
||
2.1.1.1.1.1. |
Darbo užmokestis |
|
|
|
|
|
|
2.1.2.1.1.1. |
Socialinio draudimo įnašai |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.1. |
Mityba |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.2. |
Medikamentai |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.5. |
Ryšių paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.6. |
Transporto išlaikymas |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.8. |
Spaudiniai |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.10. |
Kitos prekės |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.20. |
Komunalinės paslaugos |
|
|
|
|
|
|
2.2.1.1.1.30. |
Kitos paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
Viską sudėjus |
|
|
Organizacijos vadovas
__________________________ ______________________ _________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Priemonės santraukos forma)
PRIEMONĖS SANTRAUKA
1. Prioritetinė kryptis, kuriai teikiama paraiška |
|
2. Priemonės pavadinimas |
|
3. Duomenys apie organizaciją
Organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas, įregistravimo data |
|
Kontaktai (adresas, tel., faks., el. p.) |
|
Organizacijos vadovas (vardas ir pavardė, pareigos, tel., el. p.) |
|
Priemonės vadovas (vardas ir pavardė, pareigos, tel., el. p.) |
|
4. Priemonės tikslinė grupė (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius) |
|
5. Trumpas priemonės esmės aprašymas (3–5 sakiniai) |
|
6. Priemonės finansavimo šaltiniai
|
||
Prašomos lėšos iš Vilniaus miesto savivaldybės (Eur) |
Turimos lėšos (Eur) |
Rėmėjai, fondai, kita* |
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
Iš viso: |
Iš viso: |
*nurodyti institucijas, iš kurių gavote lėšų šiai priemonei vykdyti
Organizacijos vadovas
___________________________ ______________________ _________________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
––––––––––––––––––
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
3 priedas
VERTINimo IR ATRANKOS komisijos nario INTERESŲ DEKLARACIJA
IR PASIŽADĖJIMAS NEVIEŠINTI INFORMACIJOS
20 m. d.
Vilnius
Aš, ..........................................................., siekdamas (-a) vertinimo skaidrumo ir nešališkumo, suprasdamas (-a) elgesio reikalavimus Vertinimo ir atrankos komisijos nariui, užpildau ir pasirašau šią deklaraciją.
Pasižadu dirbti tik kaip asmuo, neatstovauti jokiai įstaigai ar organizacijai, laikytis etinių principų ir neviešinti informacijos.
Pareiškiu, kad man vertinant ____________________________________________________
(pareiškėjas, priemonės pavadinimas)
_______________________________________________________________________________________
pateiktą priemonę gali būti įžvelgta privačių mano interesų ar galima konkurencija:
Aš |
dirbu (-au) |
tobulinuosi (-ausi) |
||||
20... |
20... |
20... |
20... |
20... |
20... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kai kas iš mano artimųjų* |
dirba (-o) |
tobulinasi (-osi) |
||||
20... |
20... |
20... |
20... |
20... |
20... |
|
|
|
|
|
|
|
|
* artimieji – tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai, sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, taip pat sutuoktinio, sugyventinio, partnerio, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai. |
||||||
Kiti galimi mano interesai: |
Sutinku, kad deklaruotieji interesai būtų žinomi kitiems vertinimo komisijos nariams.
Jei vertindamas (-a) priemonę ir atitinkamai jos vykdytojus, kaip nurodžiau šioje deklaracijoje, galėčiau turėti savo interesų, nedalyvausiu priimant sprendimus ir savo nuomonę dėl jų veiklos kokybės reikšiu tik tada, kai to reikalaus Vertinimo ir atrankos komisija. Kilus interesų konfliktui, nedelsdamas (-a) apie tai informuosiu Vertinimo ir atrankos komisijos pirmininką.
Būdamas (-a) Vertinimo ir atrankos komisijos nariu (-e), pasižadu:
1. Saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti su vertinimu susijusią informaciją.
2. Saugoti man patikėtus dokumentus, kuriuose pateikiama konfidenciali (neviešintina) informacija, taip, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti.
3.) Naudoti visą informaciją apie vertinimą, pateiktą medžiagą tik vertinimo tikslais ir jos neskleisti nei pareiškėjo atstovams, nei kitiems suinteresuotiems asmenims.
Man išaiškinta, kad konfidencialią (neviešintiną) informaciją sudaro priemonių duomenys ir turinys, priemonių vertinimo išvados, priemonių vertinimo rezultatų duomenys, kita informacija, susijusi su priemonių nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu.
____________________________
(parašas)
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Pažymos forma)
PAŽYMA
20 m. d.
_____________________________________________________________________________
(organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas)
Eil. nr. |
Informacija apie organizaciją* |
Taip |
Ne |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Organizacija yra likviduojama, organizacijos veikla sustabdyta ar apribota |
|
|
2. |
Organizacija turi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (pridėti „Sodros“ ir Valstybinės mokesčių inspekcijos pažymas) |
|
|
3. |
Tarp Vilniaus miesto savivaldybės administracijos ir organizacijos vyksta teisminiai ginčai dėl organizacijos padaryto ankstesnių priemonių įgyvendinimo sąlygų pažeidimo ar yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų |
|
|
4. |
Organizacija pateikė praėjusiais metais vykdytos priemonės metinės veiklos ataskaitą, finansines ataskaitas ir išlaidas pagrindžiančių dokumentų kopijas |
|
|
* Pažymėti teisingą atsakymą. Teigiamai atsakius į 1–3 punktus detalizuoti aplinkybes.
Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Man žinoma, kad jeigu pažymoje pateikta informacija yra melaginga, vadovaujantis Aprašo 6 punktu, organizacijos pateiktai visuomenės sveikatos priemonės paraiškai finansavimas neskiriamas
Organizacijos vadovas __________________ _____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
__________________________________
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
5 priedas
(Pažymos apie organizacijos turimą lėšų įnašą priemonei vykdyti forma)
PAŽYMA APIE ORGANIZACIJOS TURIMĄ LĖŠŲ ĮNAŠĄ PRIEMONEI VYKDYTI
20 m. d.
_____________________________________________________________________________
(organizacijos pavadinimas, teisinė forma, kodas)
Eil. nr. |
Finansavimo šaltinis |
Turima lėšų suma (Eur) |
1 |
2 |
3 |
1. |
Organizacijos turimos lėšos |
|
2. |
Rėmėjų, fondų lėšos* |
|
3. |
Kitų šaltinių lėšos* |
|
Iš viso |
|
* Nurodyti pavadinimą, pridėti finansavimą patvirtinančio dokumento kopiją.
Patvirtinu, kad pateikta informacija yra teisinga. Man žinoma, jog nesant finansavimą patvirtinančių dokumentų kopijų laikoma, kad priemonė bus įgyvendinama tik iš Savivaldybės biudžeto lėšų ir balai už 9 kriterijų (Aprašo 6 priedas) neskiriami.
Organizacijos vadovas __________________ _____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A. V.
_____________________________
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
6 priedas
______________________________________
(organizacijos pavadinimas)
PRIEMONIŲ VERTINIMO ANKETA
Eil. nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo skalė (balais) |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Skirtų balų skaičius |
1. |
Tikslinė gyventojų grupė, kuriai skirta priemonė (paraiškos 4 punktas) |
1. Nurodyta nepakankamai aiškiai ir (ar) konkrečiai – 1–3 balai. 2. Nurodyta aiškiai ir konkrečiai (socialinė ar kt. grupė, asmenų skaičius, amžius) – 4–5 balai.
|
5 |
|
2. |
Numatomas priemonės dalyvių (paslaugos gavėjų) skaičius (paraiškos 4 punktas) |
1. Iki 100 gyventojų – 1 balas. 2. Nuo 100 iki 500 gyventojų – 2–3 balai. 3. Nuo 500 iki 1000 ir daugiau gyventojų – 4–5 balai.
|
5 |
|
3. |
Priemonės tikslų ir uždavinių konkretumas ir numatytos veiklos atitiktis (paraiškos 5 ir 6 punktai)
|
1. Tikslai ir (ar) uždaviniai nekonkretūs ir (ar) neatitinka planuojamos veiklos – 0–1 balas. 2. Tikslai ir (ar) uždaviniai nepakankamai konkretūs ir (ar) iš dalies atitinka planuojamą veiklą – 2–3 balai. 3. Tikslai ir (ar) uždaviniai konkretūs ir atitinka planuojamą veiklą – 4–5 balai.
|
5 |
|
4. |
Priemonės veiklos plano aprašymas (nuosekliai ir detaliai aprašyta kiekviena priemonės veikla, ji pagrįsta, pateikti vertinimo rodikliai, atitinkantys aprašytą veiklą) (paraiškos 6 ir 7 punktai) |
1. Nedetalus ir nenuoseklus – 0–1 balas. 2. Nepakankamai nuoseklus ir išsamus – 2–3 balai. 3. Nuoseklus ir išsamus – 4–5 balai. |
5 |
|
5. |
Planuojami teigiami pokyčiai įgyvendinus priemonę (priemonės 8 punktas) |
1. Poveikis tikslinėms grupėms detaliai aprašytas – 2 balai. 2. Nurodyti tinkami efektyvumo vertinimo metodai ir priemonės – 3 balai.
|
5 |
|
6. |
Organizacijos turimi žmogiškieji ir materialieji ištekliai priemonei vykdyti (priemonės veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų, turi patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.) (paraiškos 9 punktas) |
1. Neturi – 0 balų. 2. Turi nepakankamai – 1–3 balai. 3. Turi pakankamai – 4–5 balai. |
5 |
|
7. |
Priemonės tęstinumas (paraiškos 10 punktas)
|
1. Priemonė nėra tęstinė arba vykdoma mažiau nei 3 metus – 0 balų. 2. Priemonė yra tęstinė, vykdoma daugiau nei 3 metus–5 balai. |
5 |
|
8. |
Priemonės vykdymo dalis, kuri bus finansuojama ne iš Savivaldybės lėšų (pateiktas įnašą patvirtinantis dokumentas, nurodyti lėšų šaltiniai ir kiekis) (paraiškos 11 punktas) |
1. Priemonė finansuojama tik iš Savivaldybės lėšų – 0 balų. 2. Priemonė iki 10 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 1 balas. 3. Priemonė 11–20 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 2 balai. 4. Priemonė 21–30 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 3 balai. 5. Priemonė 31–40 proc. finansuojama iš kitų šaltinių – 4 balai. 5. Priemonė daugiau kaip 41 procentą finansuojama iš kitų šaltinių – 5 balai. |
5 |
|
9. |
Priemonės išlaidų pagrindimas ir realumas (paraiškos 12 punktas)
|
1. Nepagrįstos ir nerealios – 0–1 balas. 2. Iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo – 2–3 balai. 3. Pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas – 4–5 balai. |
5 |
|
10. |
Priemonės paraiškos parengimo ir pateikimo kokybė (priemonė parengta tvarkingai pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą, aiškiai ir išsamiai užpildytos visos formos dalys, pateikti visi reikalaujami dokumentai ir kopijos, paraiška pateikta tvarkingai susegta ir kt.) |
1. Priemonės paraiška pateikta ne pagal reikalavimus, paprašyta patikslinti ar pateikti trūkstamus dokumentus – 0 balų. 2. Priemonės paraiška įforminta ir pateikta pagal reikalavimus – 5 balai. |
5 |
|
11. |
Tęstinės priemonės vykdymo metu buvo nustatyta sutarties pažeidimų |
1. Priemonė nėra tęstinė arba sutarties pažeidimų nebuvo – 0 balų. 2. Nustatyti sutarties pažeidimai – atimti 1–5 balai. |
minus 5 |
|
Bendra balų suma |
50 |
|
Pastabos |
|
Siūlymas (priemonę finansuoti, nefinansuoti) |
|
Priemonės įvertinimas: nuo 36 iki 50 balų – priemonę siūloma finansuoti, 35 balai ir mažiau – priemonė nefinansuojama.
Komisijos nariai:
______________ ______________ ____________________
(data) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________ ______________ _____________________________
(data) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________ ______________ ____________________
(data) (parašas) (vardas ir pavardė)
______________________________
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo
tvarkos aprašo
7 priedas
(Priemonės vykdymo ir lėšų tikslinio naudojimo sutarties forma)
PRIEMONĖS VYKDYMO IR LĖŠŲ TIKSLINIO NAUDOJIMO SUTARTIS
20 m. _____________________ d. Nr. ___________
Vilnius
Vilniaus miesto savivaldybės administracija, atstovaujama _________________________
(pareigos, vardas, pavardė)
(toliau – Užsakovas), ir ________________________________________________, atstovaujama
(organizacijos pavadinimas)
__________________________________________________________ (toliau – Vykdytojas), sudarė šią visuomenės
(pareigos, vardas, pavardė)
(toliau – priemonė) sutartį (toliau – sutartis) dėl priemonės vykdymo, finansavimo, Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto lėšų tikslinio naudojimo bei priemonės vykdymo kontrolės.
I. SUTARTIES OBJEKTAS
1. Vykdytojas 20 metais įgyvendina visuomenės sveikatos priemonę _______________________________________________, o Užsakovas, vadovaudamasis Vilniaus
(priemonės pavadinimas)
miesto savivaldybės tarybos 20 m. ___________ d. sprendimu Nr. ______, įsipareigoja minėtai priemonei vykdyti pervesti __________________ eurų.
(suma žodžiais)
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
2. Užsakovas įsipareigoja:
2.1. į Vykdytojo sąskaitą pervesti lėšas, neviršijant 20 metų Savivaldybės biudžeto programos sąmatos, paskirstytos ketvirčiais (sutarties 1 priedas). Užsakovas gali laikinai nefinansuoti priemonės, iki bus gautos ataskaitos, nurodytos šios sutarties 3.6 ir 3.8 papunkčiuose;
2.2. reikalauti, kad Vykdytojas atliktų numatytas priemonės veiklas, griežtai laikydamasis šios sutarties sąlygų;
3. Vykdytojas įsipareigoja:
3.1. atlikti lentelėje nurodytas veiklas:
Eil. nr. |
Priemonės veiklos pavadinimas |
Dalyvių (gavėjų) skaičius pagal tikslines grupes |
Veiklos vertinimo rodikliai |
|
Rodiklio, matavimo vieneto pavadinimas
|
Planuojama pasiekti reikšmė |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. informuoti visuomenę apie vykdomą priemonę ir apie galimybę gauti visiems Vilniaus miesto gyventojams sutartyje numatytas paslaugas, paskelbti, kieno lėšomis atliekamos sutartyje numatytos veiklos;
3.4. gautas lėšas naudoti tik einamaisiais metais ir tik sutarties 3.1 papunktyje numatomoms veikloms vykdyti pagal patvirtintą Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. sausio 4 d. įsakymu Nr. 30-28 „Dėl programos sąmatos formos ir kitų formų tvirtinimo“ programos sąmatą ir detalią sąmatą (1 priedas). Priemonei vykdyti skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas apskaityti atskiroje sąskaitoje;
3.5. kiekvieną ketvirtį Sveikatos apsaugos skyriui su lydraščiu pateikti ateinančio ketvirčio veiklos planą iki einamojo ketvirčio paskutinio mėnesio 15 dienos;
3.6. priemonės vykdytojas pasibaigus kalendoriniams metams, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų atsiskaitydamas už visuomenės sveikatos priemonės vykdymą ir skirtų lėšų panaudojimą, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamento Sveikatos apsaugos skyriui raštu su lydraščiu pateikia:
3.6.2. biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaitą (forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 1K-465 „Dėl Valstybės ir savivaldybės biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų žemesniojo lygio biudžeto vykdymo ataskaitų sudarymo taisyklių ir formų patvirtinimo“);
3.7. Savivaldybės administracijos darbuotojų prašymu pateikti visus dokumentus, susijusius su šios sutarties vykdymu;
3.8. Užsakovui pareiškus pagrįstas pretenzijas dėl darbų kokybės, savo lėšomis per papildomu susitarimu nustatytą laiką pašalinti trūkumus;
III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
4. Užsakovas neatsako už finansavimo termino praleidimą, jeigu lėšos priemonei finansuoti iš Savivaldybės biudžeto buvo negautos arba gautos pavėluotai.
IV. SUTARTIES GALIOJIMAS
6. Sutartis įsigalioja nuo pasirašymo dienos ir galioja iki 20 m. sausio 1 d., išskyrus 3.6 papunktį.
7. Jeigu Vykdytojas iš dalies ar visai nevykdo sutarties 3.1 papunktyje nurodytų veiklų, nustatytu laiku nepateikia ar pateikia neteisingas finansines, veiklos ataskaitas, naudoja lėšas ne pagal patvirtintą sąmatą, nevykdo kitų sutartimi numatytų įsipareigojimų arba priemonės įgyvendinimą kuruojantys Užsakovo darbuotojai nustato kitų pažeidimų, priemonės finansavimas gali būti sustabdytas arba nutrauktas.
V. KITOS SĄLYGOS
8. Sutartis gali būti keičiama arba papildoma rašytiniu šalių susitarimu. Pasiūlymą keisti arba papildyti sutartį gali raštiškai pateikti bet kuri šalis ne vėliau kaip prieš 15 kalendorinių dienų iki siūlomo keitimo arba papildymo dienos (3 priedas).
9. Sutartis gali būti nutraukta raštišku šalių susitarimu. Tokiu atveju Vykdytojas grąžina Užsakovui nepanaudotas lėšas.
10. Užsakovas privalo įspėti Vykdytoją apie vienašališką sutarties nutraukimą prieš 30 kalendorinių dienų.
13. Kiekviena šalis per 5 darbo dienas turi informuoti kitą šalį apie savo buveinės, telefono ir (ar) fakso numerio, elektroninio pašto adreso ir duomenų apie sąskaitos banke pakeitimą. Neįvykdžius šio reikalavimo, visi neinformuotos šalies pranešimai, informacija ar bet kokia kita medžiaga, išsiųsta paskutiniu neinformuotai šaliai žinomu adresu, fakso numeriu ar elektroninio pašto adresu, laikomi tinkamai įvykdytais pranešimais, o išlaidas dėl neteisingų mokėjimų pagal šią sutartį neinformavus apie sąskaitos banke duomenų pasikeitimą privalo atlyginti laiku neinformavusi sutarties šalis.
14. Visi sutarties pakeitimai ir papildymai tampa jos sudėtinėmis dalimis po to, kai juos pasirašo abi šalys.
VI. SUTARTIES PRIEDAI
VII. ŠALIŲ REKVIZITAI
Užsakovas Vykdytojas
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius Tel. (8 5) 211 2594, faksas (8 5) 211 2789 Įmonės kodas 188712831 A. s. ............................ banke Banko kodas
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamento direktorius ___________________ (parašas)
A. V.
|
Pavadinimas Adresas Telefonas / faksas El. p. Įmonės kodas PVM mokėtojo kodas A. s. Banko pavadinimas Banko kodas
Organizacijas vadovas
__________________ (parašas)
A. V. |
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
8 priedas
(Metinės priemonės įgyvendinimo ataskaitos forma)
METINĖ PRIEMONĖS ĮGYVENDINIMO ATASKAITA
20 m...................................................
1. Informacija apie organizaciją ir priemonę
Priemonės pavadinimas |
|
Vykdytojo pavadinimas, teisinė forma, kodas, įregistravimo data |
|
Kontaktai (adresas, tel., faks., el. p.) |
|
Organizacijos vadovas / atsakingas asmuo (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.) |
|
Priemonės vadovas (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.) |
|
3. Bendras priemonės dalyvių skaičius pagal tikslines grupes (pagal sutarties 3.1 punktą)
Tikslinė(-s) grupė(-s) |
Bendras dalyvių (gavėjų) skaičius |
|
Planuota |
Įvykdyta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Priemonės įgyvendinimas, veiklos vertinimo rodikliai (pagal sutarties 3.1 punktą)
Eil. nr. |
Priemonės veiklos pavadinimas |
Veiklos vertinimo rodikliai |
||
Rodiklio, matavimo vieneto pavadinimas
|
Planuojama pasiekti reikšmė |
Įvykdyta rodiklio reikšmė |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Visuomenės informavimas apie vykdomą priemonę ir kitos, priemonės lėšomis parengtos, informacinės medžiagos viešinimas (pagal sutarties 3.3 punktą)
|
6. Priemonės vykdymo rezultatai, poveikio vertinimas
6.1. Apibendrinti priemonės vykdymo rezultatus, nurodyti nepasiektų arba viršytų vertinimo rodiklių reikšmių priežastis |
|
6.2. Jei vykdytos priemonės buvo vertinamos nurodykite, kurias iš šių trijų išvardytų sričių vertinote (pažymėkite x): |
o Veiklos (proceso) vertinimas (kaip buvo įgyvendintos planuotos priemonės) o Pasiektų rezultatų vertinimas (kaip buvo įgyvendinti projekto uždaviniai) o Poveikio vertinimas (taikytų priemonių poveikis tikslinei projekto grupei) o Kita (detalizuokite)............................................................................................................. |
6.3. Vertinimo rodikliai. Įvardinkite vertinimo kriterijus, kuriuos naudojote vertindami: |
o Veiklos (proceso) vertinimo rodikliai. Taikytų priemonių aprašymas, orientuotas į kiekybinę išraišką (pvz.: paskaitų skaičius, socialinių įgūdžių grupių skaičius, dalyvių skaičius ir pan.). 1. 2. o Rezultatų vertinimo rodikliai. Taikytų priemonių efektyvumo vertinimas taikant tam tikrus metodus (pvz.: apklausa, interviu ir pan.) Pateikite taikytų priemonių veiksmingumui vertinti gautus apibendrintus duomenis, išreikštus skaičiais ar procentais 1. 2. o Poveikio vertinimo rodikliai. Pateikite duomenis apie pokyčius, kurie buvo pasiekti, įgyvendinant pagrindinį projekto tikslą. 1. 2. |
7. Priemonės finansavimo šaltiniai
Lėšų šaltinis |
Skirtos lėšos, Eur |
Panaudotos lėšos, Eur |
Savivaldybės biudžeto lėšos
|
|
|
Kiti šaltiniai (nurodykite)
|
|
|
8. Priedai
Organizacijos vadovas __________________ ___________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Ataskaitą parengęs asmuo ________________________________________________________
(parašas) (vardas, pavardė, pareigos, tel., el. paštas)
Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos priemonių administravimo ir finansavimo tvarkos aprašo
9 priedas
(Priemonės patikrinimo akto forma)
PRIEMONĖS PATIKRINIMO AKTAS
1. Duomenys apie priemonę ir priemonės vykdytoją:
Priemonės pavadinimas |
|
||||||
Priemonės vykdytojo pavadinimas |
|
||||||
Priemonės vykdymo sutarties registracijos numeris ir data |
Data |
|
Nr. |
|
|||
Priemonės vykdytojo rekvizitai |
Organizacijos vadovo vardas, pavardė:
Priemonės vadovo vardas, pavardė:
El. p. Tel. |
||||||
Priemonės veiklų įgyvendinimo laikotarpis |
Pradžia |
|
Pabaiga |
|
|||
Skirta lėšų suma |
|
||||||
2. Duomenys apie patikrą:
Patikrą atlieka: |
|
Patikroje dalyvavę priemonės vykdytojo atstovai (vardas, pavardė) |
|
Patikros atlikimo data ir vieta |
|
3. Duomenys apie priemonės įgyvendinimą:
Eil. nr. |
Patikros kriterijai |
Taip |
Ne |
Komentarai |
1. |
Veiklų turinys atitinka priemonės vykdymo sutartyje ir paraiškoje pateiktą informaciją |
|
|
|
2. |
Dalyvių skaičius atitinka priemonės vykdymo sutartyje pateiktą informaciją |
|
|
|
3. |
Veiklų įgyvendinimo laikas atitinka nurodytą priemonės veiklos planuose |
|
|
|
4. |
Lėšos naudojamos pagal patvirtintą sąmatą |
|
|
|
5. |
Priemonės vykdymo sutartyje planuojami veiklos vertinimo rodikliai pasiekti (-iami) |
|
|
|
4. Tikrintų dokumentų sąrašas
Eil. nr. |
Dokumento pavadinimas |
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. Nustatyti pažeidimai:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Patikrinimo komisijos nariai, atlikę patikrą vietoje:
____________________
(parašas) (vardas, pavardė)
_____________________
(parašas) (vardas, pavardė)
_________________
(parašas) (vardas, pavardė)
_________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Priemonės vykdytojo susipažinimo žyma:
Susipažinau
(pareigos)
(parašas)
(vardas, pavardė)
(data)