LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2012 M. BIRŽELIO 28 D. ĮSAKYMO NR. V-1049 „DĖL MOKYMOSI FORMŲ IR MOKYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO  

 

2015 m. spalio 28 d. Nr. V-1101

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. birželio 28 d. įsakymą Nr. V-1049 „Dėl Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija (Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašas nauja redakcija nedėstomas):

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL MOKYMOSI PAGAL FORMALIOJO ŠVIETIMO PROGRAMAS (IŠSKYRUS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ PROGRAMAS) FORMŲ IR MOKYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 27 straipsnio 2 dalimi,

 

t v i r t i n u Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).“

 

2. P a k e i č i u nurodytu įsakymu patvirtintą Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašą:

 

2.1. Pakeičiu 5.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

5.1. kasdieniu – mokiniai reguliariai, 5 dienas per savaitę, lanko mokyklą ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų: pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; profesinio mokymo programas; mokiniai reguliariai, 3–5 dienas per savaitę,  lanko mokyklą ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas;“.

 

2.2. Pakeičiu 5.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

5.2. neakivaizdiniu – mokiniai reguliariai, mokyklos nustatytu dažnumu, renkasi į mokyklos organizuojamas konsultacijas, nuosekliai mokosi mokomi ir konsultuojami mokytojų pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių) arba mokosi 2–3 dienas per savaitę mokytojų komandos mokomi pagal produktyvaus mokymo programą, atitinkančią pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, arba pagal individualius planus sudarytose klasėse, grupėse mokomi mokytojų pakartotinai mokosi pageidaujamų vidurinio ugdymo programos dalykų;“.

 

2.3. Pakeičiu 9.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

9.2. pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas: suaugę asmenys, siekiantys įgyti aukštesnio lygmens išsilavinimą (nebaigę pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos); turintys nepatenkinamų metinių įvertinimų ir siekiantys likviduoti dalyko (-ų) įsiskolinimus; turintys pradinį išsilavinimą ir pageidaujantys  geriau pasirengti toliau mokytis; turintys pagrindinį išsilavinimą ir pageidaujantys geriau pasirengti toliau mokytis; turintys vidurinį išsilavinimą ir pageidaujantys mokytis dalykų, kurių nesimokė; mokęsi pagal tarptautinio bakalaureato programą ir negavę diplomo; 16–17 metų dirbantys jaunuoliai; nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose; nepilnamečiai, auginantys savo vaikus;“.

2.4. Pakeičiu 11.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

 

11.2. 7–18 metų (iki 21 metų – turintys specialiųjų ugdymosi poreikių) mokiniai pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas laikinai išvykę į užsienį, taip pat mokiniai pagal savivaldybių administracijų vaiko teisių apsaugos padalinių rekomendaciją;“.

 

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                                               Audronė Pitrėnienė