LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2012 M. BIRŽELIO 28 D. ĮSAKYMO NR. V-1049 „DĖL MOKYMOSI FORMŲ IR MOKYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2015 m. spalio 28 d. Nr. V-1101
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. birželio 28 d. įsakymą Nr. V-1049 „Dėl Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija (Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašas nauja redakcija nedėstomas):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL MOKYMOSI PAGAL FORMALIOJO ŠVIETIMO PROGRAMAS (IŠSKYRUS AUKŠTOJO MOKSLO STUDIJŲ PROGRAMAS) FORMŲ IR MOKYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2. P a k e i č i u nurodytu įsakymu patvirtintą Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašą:
2.1. Pakeičiu 5.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.1. kasdieniu – mokiniai reguliariai, 5 dienas per savaitę, lanko mokyklą ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų: pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas; profesinio mokymo programas; mokiniai reguliariai, 3–5 dienas per savaitę, lanko mokyklą ir nuosekliai mokosi mokomi mokytojų pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas;“.
2.2. Pakeičiu 5.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„5.2. neakivaizdiniu – mokiniai reguliariai, mokyklos nustatytu dažnumu, renkasi į mokyklos organizuojamas konsultacijas, nuosekliai mokosi mokomi ir konsultuojami mokytojų pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas (visų dalykų, atskirų dalykų ar jų modulių) arba mokosi 2–3 dienas per savaitę mokytojų komandos mokomi pagal produktyvaus mokymo programą, atitinkančią pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, arba pagal individualius planus sudarytose klasėse, grupėse mokomi mokytojų pakartotinai mokosi pageidaujamų vidurinio ugdymo programos dalykų;“.
2.3. Pakeičiu 9.2 papunktį ir jį išdėstau taip:
„9.2. pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas: suaugę asmenys, siekiantys įgyti aukštesnio lygmens išsilavinimą (nebaigę pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programos); turintys nepatenkinamų metinių įvertinimų ir siekiantys likviduoti dalyko (-ų) įsiskolinimus; turintys pradinį išsilavinimą ir pageidaujantys geriau pasirengti toliau mokytis; turintys pagrindinį išsilavinimą ir pageidaujantys geriau pasirengti toliau mokytis; turintys vidurinį išsilavinimą ir pageidaujantys mokytis dalykų, kurių nesimokė; mokęsi pagal tarptautinio bakalaureato programą ir negavę diplomo; 16–17 metų dirbantys jaunuoliai; nepilnametės, esančios nėštumo ir gimdymo atostogose; nepilnamečiai, auginantys savo vaikus;“.
2.4. Pakeičiu 11.2 papunktį ir jį išdėstau taip: