VALSTYBINĖS MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL VALSTYBINĖS MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2013 M. RUGSĖJO 26 D. ĮSAKYMO nR. b1-615 „dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO TYRIMO TVARKOS APRAŠO IR REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO PROTOKOLO, NUTARIMO PRADĖTI REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO TYRIMO PROCEDŪRĄ, NUTARIMO ATSISAKYTI PRADĖTI REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO TYRIMO PROCEDŪRĄ IR NUTARIMO NUTRAUKTI REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO TYRIMO PROCEDŪRĄ FORMŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. liepos 21 d. Nr. B1-591
Vilnius
Pakeičiu Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktoriaus 2013 m. rugsėjo 26 d. įsakymą Nr. B1-615 „Dėl Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo tvarkos aprašo ir Reklamos įstatymo pažeidimo protokolo, Nutarimo pradėti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą, Nutarimo atsisakyti pradėti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą ir Nutarimo nutraukti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą formų patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:
„VALSTYBINĖS MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO TYRIMO TVARKOS APRAŠo patvirtinimo
Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos reklamos įstatymą ir vadovaudamasis Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. birželio 28 d. nutarimu Nr. 744 „Dėl Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos nuostatų patvirtinimo“, 9.3.9 ir 21.2 papunkčiais ir Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu:
1. T v i r t i n u Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos
direktoriaus 2013 m. rugsėjo 26 d.
įsakymu Nr. B1-615
(Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos
direktoriaus 2021 m. liepos 21 d.
įsakymo Nr. B1-591 redakcija)
LIETUVOS RESPUBLIKOS REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO TYRIMO TVARKOS APRAŠas
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo pradėjimo, jo atlikimo ir Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo protokolo surašymo ir jo perdavimo Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (toliau – VVTAT) tvarką Valstybinėje maisto ir veterinarijos tarnyboje (toliau – VMVT).
2. Aprašas taikomas Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos administracijos struktūros, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gruodžio 8 d. nutarimu Nr. 1743 „Dėl Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos administracijos struktūros patvirtinimo“, 35–44 punktuose nurodytų VMVT padalinių (toliau – VMVT teritorinis padalinys) vadovams ir valstybės tarnautojams (toliau – pareigūnai), kuriems pagal kompetenciją vadovas paveda atlikti Reklamos įstatymo 14 straipsnyje nustatytų reikalavimų pažeidimo tyrimą, surinkti visą pažeidimui nagrinėti reikalingą medžiagą, ir reklaminės veiklos subjektams, kaip juos apibrėžia Reklamos įstatymas.
ii SKYRIUS
REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMo TYRIMO PRADĖJIMAS
4. Kreiptis į VMVT dėl Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo pradėjimo turi teisę asmenys, kurių interesai yra pažeisti, valstybės ir savivaldybės institucijos ir įstaigos ir asmenų interesams atstovaujančios asociacijos (toliau – pareiškėjai).
5. VMVT teritorinis padalinys turi teisę pradėti tirti Reklamos įstatymo pažeidimus savo iniciatyva, priimdamas motyvuotą Nutarimą pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo procedūrą. Tokiu atveju mutatis mutandis taikomos Aprašo 16–26 punktų nuostatos.
6. Pranešimas (skundas) dėl Reklamos įstatymo pažeidimo (toliau – pranešimas (skundas) VMVT arba VMVT teritoriniam padaliniui turi būti pateiktas raštu. Jeigu pranešimą (skundą) gauna VMVT, jis nedelsiant persiunčiamas VMVT teritoriniam padaliniui, kuriam pavedama jį nagrinėti pagal kompetenciją.
7. Pranešime (skunde) turi būti nurodytas:
7.1. pareiškėjo vardas, pavardė, adresas (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir kontaktiniai duomenys;
7.2. pareiškėjui žinomos Reklamos įstatymo pažeidimo faktinės aplinkybės, kuriomis jis grindžia savo pranešimą (skundą), ir šias aplinkybes patvirtinantys įrodymai (pvz., reklamos, galimai neatitinkančios Reklamos įstatymo, įrašai, nuotraukos), asmenų, kuriems žinomos kokios nors aplinkybės, susijusios su pranešime (skunde) nurodytais duomenimis, vardai, pavardės ir gyvenamoji vieta, kitų įrodymų buvimo vieta).
8. Pranešime (skunde) rekomenduojama nurodyti:
8.3. reklaminės veiklos subjekto, kurio veiksmai (neveikimas) skundžiami, pavadinimą, buveinės adresą;
8.4. konkrečius skundžiamus reklaminės veiklos subjekto veiksmus (neveikimą), elgesį ar pareiškimą, jų atlikimo datą;
9. Pranešimas (skundas) turi būti pasirašytas pareiškėjo arba jo įgalioto atstovo. Prie atstovo pasirašyto pranešimo (skundo) turi būti pridedamas įgaliojimas ar kitas dokumentas, kuriuo patvirtinami atstovo įgalinimai.
10. Jeigu pateiktas pranešimas (skundas) neatitinka Aprašo 7 ir (arba) 9 punktuose nustatytų reikalavimų, VMVT teritorinis padalinys nustato ne trumpesnį kaip 5 (penkių) darbo dienų terminą, per kurį turi būti pašalinti pranešimo (skundo) trūkumai, ir apie tai raštu informuoja pareiškėją ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo (skundo) gavimo dienos.
11. VMVT teritorinio padalinio vadovo Nutarimas pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą arba Nutarimas atsisakyti pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą turi būti priimtas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo reikalavimus atitinkančio pranešimo (skundo) gavimo dienos, išskyrus Aprašo 14.1–14.3 papunkčiuose nurodytus atvejus.
12. Apie priimtą VMVT teritorinio padalinio vadovo Nutarimą pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą arba Nutarimą atsisakyti pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą pareiškėjas informuojamas raštu ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo tokio nutarimo priėmimo dienos.
13. Aprašo 14.1–14.3 papunkčiuose nurodytais atvejais VMVT teritorinio padalinio vadovo Nutarimas atsisakyti pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą turi būti priimtas ir apie tai pareiškėjas turi būti informuotas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo pranešimo (skundo) gavimo dienos.
14. VMVT teritorinio padalinio vadovo Nutarimas atsisakyti pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą priimamas, jeigu:
14.1. pranešime (skunde) nurodyto Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimas nepriskirtas VMVT kompetencijai. Tokiu atveju Viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka ir terminais pranešimas (skundas) perduodamas viešojo administravimo subjektui, turinčiam reikiamus įgaliojimus, ir apie tai pranešama pareiškėjui arba, jeigu nėra kito viešojo administravimo subjekto, kuriam galėtų būti perduodamas pranešimas (skundas) nagrinėti pagal kompetenciją, apie tai pranešama pareiškėjui;
14.2. pranešime (skunde) nurodyti faktai jau buvo nagrinėti ir dėl jų teismas arba priežiūros institucija jau yra priėmę sprendimą;
14.3. nuo Reklamos įstatymo pažeidimo dienos, o esant tęstiniam teisės aktų reikalavimų pažeidimui arba kai reklamos davėjas reklamoje nurodo įsipareigojimus tam tikram laikotarpiui, – nuo pažeidimo paaiškėjimo dienos praėjo daugiau kaip 1 (vieneri) metai;
14.4. pranešimas (skundas) neatitinka jam keliamų reikalavimų ir pareiškėjas per VMVT teritorinio padalinio nustatytą ne trumpesnį kaip 5 (penkių) darbo dienų terminą pranešimo (skundo) trūkumų nepašalina;
14.5. nėra faktinių duomenų, kurie leistų pagrįstai įtarti, kad Reklamos įstatymas buvo pažeistas, ir pareiškėjas be pateisinamos priežasties per VMVT teritorinio padalinio nustatytą ne trumpesnį kaip 5 (penkių) darbo dienų terminą nepateikia jo pranešimą (skundą) pagrindžiančių dokumentų ir duomenų;
15. Pradėti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimą taip pat gali būti atsisakoma, jeigu reklamos savitvarkos institucija pateikia VMVT teritoriniam padaliniui dokumentą, kuriuo patvirtinama, kad pranešime (skunde) nurodyti faktai jau buvo nagrinėti, dėl jų reklamos savitvarkos institucija yra priėmusi sprendimą ir Reklamos įstatymo pažeidimą padaręs reklaminės veiklos subjektas nutraukė pažeidimą.
iii SKYRIUS
Reklamos įstatymo pažeidimo TYRIMO ATLIKIMas
16. Aprašo 2 punkte nurodyto VMVT teritorinio padalinio vadovui priėmus Nutarimą pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą, paskiriamas pareigūnas, kuriam pagal kompetenciją pavedama atlikti Reklamos įstatymo 14 straipsnyje nustatytų reikalavimų pažeidimo tyrimą, surinkti visą pažeidimui nagrinėti reikalingą medžiagą (toliau – įgaliotas pareigūnas).
17. VMVT teritorinis padalinys per 3 (tris) darbo dienas nuo VMVT teritorinio padalinio vadovo Nutarimo pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą priėmimo dienos raštu informuoja reklaminės veiklos subjektą, dėl kurio veiksmų (neveikimo) šis nutarimas priimtas, apie VMVT teritorinio padalinio pradėtą Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimą ir paprašo per ne trumpesnį kaip 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų terminą pateikti motyvuotą paaiškinimą dėl aplinkybių, dėl kurių pradėtas tyrimas, ir jį pagrindžiančius įrodymus.
18. Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo metu iš anksto neįspėjus gali būti atliekamas ūkio subjekto patikrinimas ir (ar) imami mėginiai laboratoriniams tyrimams atlikti.
19. VMVT teritorinio padalinio vadovas gali priimti motyvuotą Nutarimą pratęsti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą, atsižvelgdamas į Reklamos įstatyme nustatytų reikalavimų pažeidimo nagrinėjimo terminą. Nutarimą pratęsti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą pasirašo VMVT teritorinio padalinio vadovas ir įgaliotas pareigūnas. Apie priimtą Nutarimą pratęsti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą pareiškėjas ir reklaminės veiklos subjektas informuojami ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo nutarimo priėmimo dienos.
iv SKYRIUS
LIETUVOS RESPUBLIKOS ReKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO PROTOKOLO SURAŠYMAS
20. Atlikus Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimą, įvertinus visas tyrimui svarbias aplinkybes, priimami tokie sprendimai:
20.1. nustačius, kad buvo pažeisti Reklamos įstatymo reikalavimai, surašomas Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo protokolas (toliau – Protokolas);
20.2. nustačius, kad nėra Reklamos įstatymo reikalavimų pažeidimo, surašomas Nutarimas nutraukti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą, kurį pasirašo VMVT teritorinio padalinio vadovas ir įgaliotas pareigūnas. Apie priimtą VMVT teritorinio padalinio vadovo Nutarimą nutraukti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą pareiškėjas ir reklaminės veiklos subjektas ar jo įgaliotas atstovas informuojami ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo nutarimo priėmimo dienos.
21. Protokolas surašomas 2 (dviem) egzemplioriais, dalyvaujant reklaminės veiklos subjektui ar jo įgaliotam atstovui. Jeigu reklaminės veiklos subjektas ar jo įgaliotas atstovas, kuriam tinkamai pranešta apie Protokolo surašymo laiką ir vietą, neatvyksta, Protokolas surašomas nedalyvaujant reklaminės veiklos subjektui ar jo įgaliotam atstovui. Reklaminės veiklos subjektas ar jo įgaliotas atstovas, kuris atvyko į Protokolo surašymą, turi VMVT teritoriniam padaliniui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir dokumentą, kuriuo patvirtinamas reklaminės veiklos subjekto vadovo statusas, arba įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą reklaminės veiklos subjekto vadovo įgaliojimą ar kitą dokumentą, kuriuo suteikiama teisė atstovauti subjektui VMVT teritoriniame padalinyje surašant Protokolą, duoti paaiškinimus, pateikti dokumentus ir pasirašyti Protokolą.
22. Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo metu reklaminės veiklos subjektas ar jo atstovai privalo raštu informuoti VMVT teritorinį padalinį, kuris atlieka šį tyrimą, apie savo adreso pasikeitimą. Nesant tokios informacijos, pranešimas apie Protokolo surašymo laiką ir vietą siunčiamas registruotu laišku reklaminės veiklos subjekto buveinės vietos adresu ar kitos reklaminės veiklos subjekto nurodytos vietos adresu ir laikoma, kad reklaminės veiklos subjektas buvo tinkamai informuotas, nors jis yra pakeitęs savo buveinę.
23. Reklaminės veiklos subjektas ar jo įgaliotas atstovas turi teisę duoti paaiškinimus, pateikti prie Protokolo pridedamus paaiškinimus ir pastabas dėl Protokolo turinio.
24. Protokolą pasirašo jį surašęs įgaliotas pareigūnas ir VMVT teritorinio padalinio, kurio įgaliotas pareigūnas atliko Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimą, vadovas ir reklaminės veiklos subjektas ar jo įgaliotas atstovas. Jeigu reklaminės veiklos subjektas ar jo įgaliotas atstovas atsisako pasirašyti Protokolą arba surašant Protokolą nedalyvauja, apie tai pažymima Protokole.
25. Reklaminės veiklos subjektui per nustatytą terminą neteikiant paaiškinimų ir (ar) nebendradarbiaujant su Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimą atliekančiu pareigūnu, Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimas atliekamas ir Protokolas surašomas jam nedalyvaujant.
26. Vienas Protokolo egzempliorius įteikiamas ar ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Protokolo surašymo dienos registruotu laišku išsiunčiamas reklaminės veiklos subjektui ar jo įgaliotam atstovui registruotos buveinės adresu ir elektroniniu paštu (jei toks žinomas), kitas – kartu su kita bylos nagrinėjimui svarbia medžiaga ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo jo surašymo perduodamas VVTAT (teikiamų VVTAT dokumentų kopijos turi būti patvirtintos teisės aktų nustatyta tvarka).
V SKYRIUS
MAŽAREIKŠMIŲ PAŽEIDIMŲ KRITERIJAI
27. VMVT teritorinis padalinys, vertindamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai yra mažareikšmiai, atsižvelgia į mažareikšmių Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimų kriterijus (toliau – Mažareikšmių pažeidimų kriterijai).
28. Spręsdamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai yra mažareikšmiai, VMVT teritorinis padalinys kiekvienu atveju atlieka konkrečių faktinių aplinkybių vertinimą, vadovaudamasis Mažareikšmių pažeidimų kriterijais. VMVT teritorinis padalinys turi teisę atsižvelgti ir į kitas aplinkybes, reikšmingas pranešime (skunde) nurodytų galimai mažareikšmių faktų vertinimui.
29. Nė vienas iš Mažareikšmių pažeidimų kriterijų neturi iš anksto nustatytos lemiamos įtakos sprendimui dėl pareiškėjo pranešime (skunde) nurodytų faktų pripažinimo mažareikšmiais.
30. Mažareikšmių pažeidimų kriterijų reikšmingumas ir jų vertinimas priklauso nuo kiekvieno konkretaus atvejo.
31. VMVT teritorinio padalinys, vertindamas, ar faktai, nurodyti pranešime (skunde) dėl galimo Reklamos įstatymo pažeidimo, yra mažareikšmiai, atsižvelgia į šiuos kriterijus:
31.1. labai trumpa reklamos sklaidos trukmė. VMVT teritorinio padalinys, vertindamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai mažareikšmiai, atsižvelgia į bendrą reklamos sklaidos trukmę. Mažareikšmio pažeidimo kriterijumi gali būti pripažinta aplinkybė, kad reklama skleista vieną kartą, tik keletą valandų, o, atsižvelgiant į sklaidos būdą, kelias dienas ar keletą savaičių;
31.2. nežymus reklamos sklaidos mastas. VMVT teritorinis padalinys, vertindamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai yra mažareikšmiai, atsižvelgia į reklamos skleidimo dažnumą, sklaidos priemonių skaičių ir kitas sklaidos mastui nustatyti reikšmingas aplinkybes, pvz., spaudos tiražą, televizijos kanalų, radijo stočių, interneto tinklalapių skaičių ir kt. Mažareikšmio pažeidimo kriterijumi gali būti pripažinta aplinkybė, kad reklama skleista vienos parduotuvės reklaminiame plakate ar lentynoje ar nedidelio lankomumo interneto tinklalapyje;
31.3. reklamos tikslinės grupės pobūdis. VMVT teritorinis padalinys, vertindamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai yra mažareikšmiai, atsižvelgia į reklamoje pateiktos informacijos turinį ir kompetenciją, kurią gali turėti vidutinis reklamos vartotojų grupės, kuriai skirta reklama, narys. Mažareikšmio pažeidimo kriterijumi gali būti pripažinta aplinkybė, kad reklama yra skirta specialių profesinių žinių turintiems asmenims (pvz., gydytojams ar kitiems) ir reklamoje nurodyti produktai yra susiję su šia profesine veikla;
31.4. nežymus reklamos poveikis vartotojų ekonominiam elgesiui. VMVT teritorinis padalinys, vertindamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai yra mažareikšmiai, atsižvelgia į reklamoje pateiktos informacijos, su kuria susijęs galimas pažeidimas, turinį ir į tai, ar jis yra tiesiogiai susijęs su skatinimu įsigyti produktų iš reklamos davėjo. Mažareikšmio pažeidimo kriterijumi gali būti pripažinta aplinkybė, kad reklamoje pateiktoje informacijoje yra nežymių netikslumų (paklaidų) ar bendro pobūdžio su produktais nesusijusių teiginių, kurie gali daryti tik nereikšmingą įtaką vartotojo sprendimui pasirinkti reklamos davėjo produktus;
31.5. reklaminės veiklos subjektas, sužinojęs, kad skleidžiama reklama gali būti vertinama kaip neatitinkanti Reklamos įstatymo nuostatų (t. y. gavęs VMVT teritorinio padalinio įspėjamąjį raštą dėl galimo Reklamos įstatymo pažeidimo arba anksčiau), nedelsdamas nutraukė galimą pažeidimą;
31.6. pažeidimas padarytas dėl techninės ar žmogiškosios klaidos. VMVT teritorinis padalinys, vertindamas, ar pranešime (skunde) nurodyti faktai yra mažareikšmiai, atsižvelgia į klaidos pobūdį ir reklamos davėjo veiksmus, ją ištaisant. Mažareikšmio pažeidimo kriterijumi gali būti pripažinta aplinkybė, kad yra pakankamai įrodymų, jog reklamoje buvusi techninė ir (arba) žmogiškoji klaida buvo operatyviai ištaisyta. Vertinant atsižvelgiama į tai, ar reklaminės veiklos subjekto atitinkamos techninės ir (arba) žmogiškosios klaidos yra pavienės, ir į tai, ar reklaminės veiklos subjektas savo iniciatyva imasi priemonių, kad techninės ir (arba) žmogiškosios klaidos nepasikartotų.
vI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
32. Reklaminės veiklos subjektai, išskyrus fizinius asmenis, pažeidę Reklamos įstatyme nustatytus reikalavimus, atsako šio įstatymo nustatyta tvarka.
33. Fiziniams asmenims už Reklamos įstatymo pažeidimus taikoma įstatymų nustatyta administracinė atsakomybė.
34. Pareiškėjas, nesutinkantis su VMVT teritorinio padalinio vadovo priimtu Nutarimu atsisakyti pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą ar su Nutarimu nutraukti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą, turi teisę per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jo priėmimo dienos apskųsti Nutarimą atsisakyti pradėti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą ar Nutarimą nutraukti Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą Lietuvos Respublikos administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo
pažeidimo tyrimo tvarkos aprašo
1 priedas
ValstybinėS MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBOS
___________________________________________________________________________
(Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (toliau – VMVT) padalinio pavadinimas)
LIETUVOS RESPUBLIKOS REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO PROTOKOLAS
20____ m.___________ d. Nr._________
___________
(vieta)
Aš, ___________________________________________________________________,
(VMVT įgalioto pareigūno pareigos, vardas, pavardė)
vadovaudamasis (-i) Reklamos įstatymu, VMVT / pareiškėjo iniciatyva įvertinęs (-usi)______
(kas nereikalinga, išbraukti)
___________________________________________________________________________
(reklaminės veiklos subjekto pavadinimas, kodas, adresas, tel., faks., kt. duomenys)
___________________________________________________________________________
reklamą, kurioje______________________________________________________________
(trumpas reklamos, reklamuojamo maisto produkto apibūdinimas, pavadinimas)
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ ,
kuri buvo skleidžiama _________________________________________________________
(nurodyti, kaip, kada ir kur buvo skleidžiama reklama, patikrinimo akto Nr. ir data)
___________________________________________________________________________,
nustačiau, kad _______________________________________________________________
(Reklamos įstatymo pažeidimo esmė, nustatytos aplinkybės, įrodymai ir motyvai, kuriais grindžiamas šio įstatymo pažeidimas)
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
ir tuo pažeidė Reklamos įstatymo 14 straipsnio ______________________________nuostatas.
Pareiškėjo, reklaminės veiklos subjekto, kitų su Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūra susijusių asmenų paaiškinimai:_________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ .
Šis reklaminės veiklos subjektas Reklamos įstatymą pažeidė pirmą kartą, pakartotinai (kas nereikalinga, išbraukti) ___________________________________________________________________
(jeigu nurodoma pakartotinai, nurodyti ankstesnių pažeidimų esmę, vietą, datą)
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Kitos bylai nagrinėti būtinos žinios (lengvinančios, sunkinančios aplinkybės ir kt.): _____
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
PRIDEDAMA:
1. _________________________________________________________________________.
2. _________________________________________________________________________.
3. _________________________________________________________________________.
(VMVT padalinio vadovo pareigos) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |
(VMVT įgalioto pareigūno pareigos) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |
Su protokolu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau
Reklaminės veiklos subjekto atstovas
__________________
(parašas)
__________________
(vardas, pavardė)
__________________
(data)
_________________
Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo
pažeidimo tyrimo tvarkos aprašo
2 priedas
ValstybinėS MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBOS
__________________________________________________________________________
(Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (toliau – VMVT) padalinio pavadinimas)
NUTARIMAS PRADĖTI / PRATĘSTI
(kas nereikalinga, išbraukti)
LIETUVOS RESPUBLIKOS REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMO
TYRIMO PROCEDŪRĄ
20 m. ___________________d. Nr._________
___________
(vieta)
Aš, ___________________________________________________________________,
(VMVT teritorinio padalinio vadovo vardas, pavardė, pareigos)
___________________________________________________________________________
vadovaudamasis (-i) Reklamos įstatymu, VMVT / pareiškėjo iniciatyva įvertinęs (-usi)______
(kas nereikalinga, išbraukti)
___________________________________________________________________________
(reklaminės veiklos subjekto pavadinimas, kodas, adresas, tel., faks., kt. duomenys)
___________________________________________________________________________
reklamą, kurioje______________________________________________________________
(trumpas reklamos, reklamuojamo maisto produkto apibūdinimas, pavadinimas)
___________________________________________________________________________ ,
kuri buvo skleidžiama _________________________________________________________
(nurodyti, kaip, kada ir kur buvo skleidžiama reklama, patikrinimo akto Nr. ir data)
___________________________________________________________________________ ,
ir nustatęs (-čiusi), kad _________________________________________________________
(aplinkybės, motyvai, kuriais grindžiamas nutarimas pradėti / pratęsti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą)
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________,
n u t a r i u pradėti / pratęsti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą.
(kas nereikalinga, išbraukti (pratęsiant nurodyti terminą)
(VMVT padalinio vadovo pareigos) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |
(VMVT įgalioto pareigūno pareigos) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |
Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo
pažeidimo tyrimo tvarkos aprašo
3 priedas
ValstybinėS MAISTO IR VETERINARIJOS TARNYBOS
_________________________________________________________________________
(Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (toliau – VMVT) padalinio pavadinimas)
NUTARIMAS ATSISAKYTI PRADĖTI / NUTRAUKTI
(kas nereikalinga, išbraukti)
LIETUVOS RESPUBLIKOS REKLAMOS ĮSTATYMO
PAŽEIDIMO TYRIMO PROCEDŪRĄ
20____ m. ________________d. Nr._________
___________
(vieta)
Aš, ___________________________________________________________________ ,
(VMVT teritorinio padalinio vadovo vardas, pavardė, pareigos)
___________________________________________________________________________
vadovaudamasis (-i) Reklamos įstatymu, VMVT / pareiškėjo iniciatyva įvertinęs (-usi)______
(kas nereikalinga, išbraukti)
___________________________________________________________________________
(reklaminės veiklos subjekto pavadinimas, kodas, adresas, tel., faks., kt. duomenys)
___________________________________________________________________________
reklamą, kurioje______________________________________________________________
(trumpas reklamos, reklamuojamo maisto produkto apibūdinimas, pavadinimas)
___________________________________________________________________________ ,
kuri buvo skleidžiama _________________________________________________________
(nurodyti, kaip, kada ir kur buvo skleidžiama reklama, patikrinimo akto Nr. ir data)
___________________________________________________________________________ ,
ir nustatęs (-čiusi), kad _________________________________________________________
(aplinkybės, kuriomis grindžiamas nutarimas atsisakyti pradėti / nutraukti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą)
___________________________________________________________________________.
nutariu atsisakyti pradėti / nutraukti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą.
(kas nereikalinga, išbraukti)
Nutarimas atsisakyti pradėti / nutraukti Reklamos įstatymo pažeidimo tyrimo procedūrą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti apskųstas Lietuvos Respublikos administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
(VMVT padalinio vadovo pareigos) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |
(VMVT įgalioto pareigūno pareigos) |
________ (parašas) |
______________ (vardas, pavardė) |